|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 CAU nemaze se mi pravy simernk u fichtla je to po go ale ten simerik vrze co s tim ? (NEpouzil sem uzavrene lozisko) musim
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 23:29
Jméno: standa
IP: uživatel7485
 no jednou se mi povedlo,ze sem tam to gufero strcil moc a ono skripalo o lozisko........i si to prisavalo....tak sem ho proste vytrhnul,zahodil,koupil jiny a dal ho tam tak akorat ze licovalo s karterem a uz byl klid......od ty doby si na to davam pozor.....
Datum: 27. září 2009 23:29
 Čau fichtlaři chtěl bych se zeptat jak si mám vylepšit výkon u svýho pincka.?Mám 21 starší rok výroby 1972 originál všechno sekundárko mám 12 zub,svíčku NGK B6hs žádný výbrus píst se 3 kroužkama kroužky sem dával nový rozeta je origoš díki za rady a za tepla mě strácí výkon..........
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 7:38
 Asi se ti má odpověď líbit nebude,ale proč ničit pěkného a funkčního origo pincka?
Za tepla to vadne,protože si to přisává teplý vzduch od motoru a jak je známo teplý vzduch je řidší a tím se ho méně dostane do válce.Tenhle problém byl vyřešen až na mustangech,proto mají sání až pod nádrží.Ale jestli to fakt chceš změnit a nezachovat pro příští generaci,tak do filtru přiveď ještě jednu hadici a čerství studený vzduch sbírej někde pod řídítky.Bude to trochu jako malé přímé sání
Datum: 28. září 2009 7:38
Jméno: standa
IP: uživatel7485
 poradim ti jedno.......asi to nechces slyset,ale je to realita........pokud to jede dobre,jen to vadne,tak mas moc ucpanej filtr box,vyhod ty gumovy zaslepky a kasli na to.......jestli chces dostat z motorky max v serii,tak udelej GO.......novy rovný kola,loziska v kolech,retezova sada,loziska v motoru,repas kliky atd.........
Datum: 27. září 2009 23:33
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hlavne tam nedavej ten jak nekdo rika otevrenej filtr ten se dava jenom na upraveny karburatory a rozhodne to nema podobu toho cinskyho za 50 kc . nech si udelat 7 vybrus pekne to zajed a mas na 2 roky vystarano je to supr
Datum: 27. září 2009 22:19
Jméno: fichtlak
IP: uživatel7484
 Zdar hele jesi ti muzu poradit tak si nech snizit hlavu to pak jede jak svin vylesti pist vylesti kanalky a pojede ti to jak drak.
Datum: 27. září 2009 21:59
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 Zacal bych obycejnym vybrusem, kdyz ti ohraty ztraci dech a bud vycitit vzduchac nebo koupit novy... Na otevreny filtry a podobny nesmysly bych se vy...
Datum: 27. září 2009 21:56
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kup si NGK 8,otevrenej filtr.Priste rekni kolik do toho chces vrazit.
Datum: 27. září 2009 21:46
Jméno: Mates
IP: uživatel716
 Zdarec hodi dneska se mi stalo u moji cz 125 b ze mi prestala jet a a nechce uz nastartovat a kdyz sundam kryty motoru tak vidim ze na strane muzu pohybovat s rotorem az tak o 2 mm nahoru a dolu muze bejt prasklej cep nebo tohle muze udelat i stolety lozisko ? Zas ale kdyz se podivam na druhou stranu tak mi prijde ze se to hejbe taky ale min takoby takova paka pres to lozisko pod koleckem a jakoby to u magneta bylo uplne volny nebo nevim  Poradte ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 20:52
Jméno: Mates
IP: uživatel716
 A jeste kdyz uz sem u toho nevite kde na to sehnat pruzinu startovaci paky + pist i s krouzkama a cep + pojistky cepu + spojkovy tycky ? A nevite jakej typ lozisek je tam na klice ? Nemuzu to nikde sehnat diky moc.
Datum: 27. září 2009 20:52
Jméno: Mates
IP: uživatel716
 Nee jako tocit s tim jde ale proste je tam vule jak vrata a nechce to jet nebo nastartuje to ale vynechava a volnobez neudrzi ani za boha tipuju potkany kulicky v lozisku protoze v jednom bode otaceni to tak jakoby preskoci a diky tomu vymlety vytahany gufero nebo dokonce praskly. Tak nejak sam tusim ale chtel sem se zeptat pro jistotu.
Datum: 27. září 2009 20:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jestli se hejbe klikovka tak jsou v pr.... loziska to se nesmi ani hnoutva asito mas i zadreny jestli stim nejde hnout
Datum: 26. září 2009 19:53
 Zdarec lidi rozpulil jsme motor a rozsipaly s emi ty kolecka mate nekdo naky foto jak maj vypadat a nebo nak podle poctu zubu jak maj bejt posladany ?? a jeste jak udelam aby mi start paka se vracela az na horu ja ji mam takovou pokelslou a ne uplne vzprimenou ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2009 22:02
Jméno: fichtlak
IP: uživatel7484
 Hele tak s tema koleckama ti asi nepomuzu ale s tou start pakou jo z toho si nic nedelej vzdycky kdyz ten motor rozpulis tak uz ji nebudes mit uplne rovnou ale trochu pokleslou dolu takze si toho vubec nevsimej.
Datum: 27. září 2009 22:02
Jméno: Standa
IP: uživatel7467
 skus se na to podivat a zapremyslet chvili,jak to asi muze do sebe pasovat??? zjistis,ze to spatne slozit nejde,maximalne jdou prehodit dvojkova kolecka....poskladej si to a řad si kvalty ,toc si prevodovkou a pochopis i jeji princip.....
Datum: 26. září 2009 14:22
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 http://www.youtube.com/watch?v=XHhVgL33id4&feature=related
Datum: 26. září 2009 10:49
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 http://www.youtube.com/watch?v=XHhVgL33id4&feature=related
Datum: 26. září 2009 10:45
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html - tady to máš popsaný
Datum: 26. září 2009 7:57
 http://www.jawa23.estranky.cz/clanky/navody/skladani-prevodovky___ ....moje stranky,to video mi tu tenkrat nekdo poslal....  sou tam jediny 2 kolecka co se daj prehodit,kdyz je prehodis tak mas silnejsi dvojku...ale nevim jak poznas jaky ma bejt kde originalne...
Datum: 26. září 2009 7:12
 Zdarec, simvas jak je to u CZ175/477 , daji se leva loziska kliky dostat ven bez pripravu a bez poskozeni rozperky? a jeste dotaz, mam kliku po go , valec po vybrusu, rikal jse si ze bych nechal stary loziska, mam totiz skusenosti ze CSSR loziska jsou nejlepsi, ale nevim, jak to vidite vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 12:43
 mislel som ze musis tam dat mové loziská
Datum: 26. září 2009 12:43
 ked chces do toho dat loziská,inak musis,tak si do toho daj SKF alebo ZVL ten ZVL má takú istú kvalitu ako origo,,,,SKF este lepsi
Datum: 26. září 2009 12:41
 Ložiska bych dal nové....jak se ti vysype jedno ložisko tak se zkusví půl motoru....kámošovi se vysypalo ložisko v převodovce a mohl shánět nové kolečka....
Datum: 25. září 2009 22:44
 loziska bych dal v kazdym pripade novy...
Datum: 25. září 2009 22:39
 Čau, jaká je kvalita ložisek LZV.Jsou vhodný do normálních motorů nebo můžu i použít do upravenech.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 Parkrat jsem je pouzil do seriovek,ale nelibi se mi ani trochu,je tam vule jako vrata......uz je nepouzivam......do upravenyho motoru bych dal jedine ložiska lepší,kuprikladu SKF
Datum: 26. září 2009 13:33
 Spletl sem to je to ZVL
Datum: 25. září 2009 19:16
Jméno: pavel
IP: uživatel2970
 pic, nevíte čím nebo jak vyčistit výf. koleno od karbonu? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2009 17:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to je po předchozím majiteli
Datum: 26. září 2009 17:58
 Prestan tam lejt m2t a nemusis nic cistit
Datum: 26. září 2009 15:24
 ají kdys měl chromový koleno tak za par stovek až tisíc km tam beztak nebude.Já už tam například žádnej nemám . Ale neznamená to že tě nutím abysto dělal led lampou.Skus namočenej radr do benzínu provlečnej kolenem a leštit
Datum: 26. září 2009 8:20
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ok ztlumim
Datum: 25. září 2009 18:27
 denzlicek ty si zas můdrý jak rádio
Datum: 25. září 2009 16:54
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Aha sorac,na to sem zapomel,ja stejne mam koleno od blata a navic-Barva nejezdi
Datum: 25. září 2009 16:08
 Když ho budeš vypalovat, ryskuješ chrom. Něčím ho vyškrábej. Nevidím důvod snižovat poměr olej:benzín.
Datum: 25. září 2009 15:34
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Propan butanem-pro priste zkus snizit pomer oleje v benzinu o dve cisla.
Datum: 25. září 2009 15:26
 cau draci mám dotaz. Kdyš bych měl špatný pístní kroužky tak by to jelo špatně i studený ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 13:44
 no právě že ten motor jde jako svina a najednou nic začnese dusit a chcípne
Datum: 25. září 2009 13:44
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jo to jelo. jestli se ti zmensuje vykon pri zahratym motoru nak hodne jak je mozny ze mas malou mezeru mezi krouzkama pokud mas novy krouzky a taky to muze bejt i neco jinyho
Datum: 25. září 2009 13:42
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Nevíte k čemu je v oleji kalciová sůl-olej Valvoline competition
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 20:25
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 Zdravím, nevíte někdo kde bych mohl sehnat repliku krytu řetězu na ČZ 125/473 sport??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2009 17:47
Jméno: šulis
IP: uživatel4985
 tam má pouze na jawu sportku a ten na čz nepasuje
Datum: 28. září 2009 17:47
Datum: 24. září 2009 21:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau kdyz sundam valec u fichtla a hejbnu klikou tak to v tom vrze jako by sel kov na gumu nevite co to muze byt napadli me suchy simerinky ale zajizdim taze mazu 1 : 25 mogul tsf. diky za napad
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 11:35
Jméno: standa
IP: uživatel7461
 Myslim ze si tam ty gufra zatlacil moc a ted se skřípou o lozisko.........pokud to vcas nevyresis,gufera se ojedou,zacne to tahat luft,bude to chudý a........
Datum: 25. září 2009 11:35
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 zdarec čim to je když ně pist u prostřed ve valcu dre pist mam novej
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2009 21:23
Jméno: Horst
IP: uživatel7458
 Jestli jsi vytloukal pístní čep kladivem,tak máš ohnutou ojnici.
Datum: 24. září 2009 21:23
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 http://www.youtube.com/watch?v=i_U9-EBXV2o&feature=related docela mmu to jede \r\nhttp://www.youtube.com/watch?v=XSp8cpX5rr8&feature=related zajímalo by mě z čeho je ten válec-točí jak svin
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 16:32
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
Datum: 25. září 2009 16:32
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to neni snad mozny to muto spatne ukazuje ne??
Datum: 24. září 2009 20:39
 Točí to pěkně  .Maximálka musí být fakt vysoká na simala
Datum: 24. září 2009 18:11
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 Derbi senda to má mrtě dobrej válec
Datum: 24. září 2009 17:52
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 tak to je mazec, ale není to fechtl tak moc komentářů nečekej
Datum: 24. září 2009 17:41
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 http://www.youtube.com/watch?v=XSp8cpX5rr8&feature=related
Datum: 24. září 2009 11:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau, chtěl bych se zeptat jestli má hlava z 05 stejnou kompresy jako 20,21,23? jak se projevý snížená hlava?(višší otáčky, nebo de líp od spodu nebo tak něco) a kolik by jste ji snížily na origo motor? dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 19:54
 já mám o 1 mm, ale neříká se o kolik, ale na kolik ml obsahu spalováku.
Datum: 23. září 2009 19:54
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 o kolik by jste ji tedy snížili?
Datum: 23. září 2009 16:59
 pro musih: když hlavu snížíš na rozumný komprensní poměr tj: 10, tak klika v pohodě vydrží. já mám hlavu snížounou, komprese je k 11 a klika ok a motor má lepší tah
Datum: 23. září 2009 15:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja ted řešim tu halvu, mimochodem mam ted 10z sekundáro a přemejšlim o 11z primár
Datum: 23. září 2009 15:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 takové věci znám
Datum: 23. září 2009 15:06
 záleží na tom, jestli to máš na cestu nebo na pole....jestli na cestu, tak stačí dát větší řetězové kolečko a máš větší rychlost....jestli do krosu tak dej menší kolečko a větší rozetu...a máš lepší akceleraci.....
Datum: 23. září 2009 14:37
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mustish- nechci ji snižovat moc jen trochu a to klika po go vydrží ne?
Datum: 23. září 2009 14:20
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 sory ja zapoměl napsal že se jedná o mustanga
Datum: 23. září 2009 14:08
 stáčet hlavu je blbost....nevydrží to klikovka (ojnice možná, ale klikovka ne) radši si sežeň hlavu s ledvinkovitým spalovacím prostorem (20, 21, 23) ...je jich všude plno
Datum: 23. září 2009 11:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo dik za rady, muj motor je go-nová ližiska, gufera, nová ojnice ckr s jehlou nahoře bezkontakt od sesy, nová spojka, dobrá převodovka...... to si myslim že to vydží ne? a o kolik ji mam ubrat když bych chtěl 5,5ml spalovák? 0.5mm(asi blbost) dik
Datum: 23. září 2009 11:56
 sem se překlep...sorry....mam 05ku doma takže vím jak to funguje, jen jsem to zdupal jak sem to psal  Vetší spalovák, menší komprese
Datum: 23. září 2009 11:01
 Pro mustish 05 ma mensi kompresy protoze ma VETSI OBJEM SPALOVAKU!   De lip odspodu,a ma vetsi kroutak.motor ma tvrdci chod.A nepujde tolik pretocit z kopce.Na origo motor 5,5ml spalovak  Prida to pul kobylky  ale zalezi na stavu tvyho motoru,pokud je pred smrti,tk mu muzes napsat parte!zdar
Datum: 23. září 2009 10:58
 05 má menší kompresi, bo má menčí spalovací prostor....a snižováním hlavy si leda odrovnáš klikovku a na výkonu to moc nepřidá....lepší je splašit někde hlavu s 20, 21 nebo 23 a dát ji na 05ku ....není to problém....hlavy se daj na aukru sehnat i pod 50 korun.....nebo od někoho kdo ji má doma a jen tak se mu válí v garáži
Datum: 23. září 2009 10:29
 05 ma mensi kompresi nez 20-23
Datum: 23. září 2009 10:24
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 vyšší
Datum: 23. září 2009 9:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau mam novej pist a krouzky jak dlouho to mam zajizdet ? (nedelal sem vybrus ) diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2009 8:58
 Hele já sem si v krámu kupoval kroužky a ten chlápek řikal že to mam zajížddět 60-100 KM 1:25 SEMI SYNTETIC
Datum: 25. září 2009 8:58
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 diky stando
Datum: 23. září 2009 22:29
Jméno: Standa
IP: uživatel7438
 normalne tam dej polosyntetiku 1:25,jednu nádrž ho šetři,druhou nadrž mu dej čoud a je to zajetý.........pak uz muzes mazat normalne......pokud mu daš polosyntetiku,tak se to nevysere.......moje zkusenost......takle zajizdim motory,ktery se jen překroužkovali a pak jedou nejlíp......
Datum: 23. září 2009 21:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 no jo jenze ja na to nemam rok 4 rijna jeu fichtlcup
Datum: 23. září 2009 17:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na M2T alspon 500 km pak uz to muzes trochu hnat ale nezen ho naplno tech 1000km a pokud pouzivas kvalitni olej jako castrol tak zajizdej 1000 km a pak uz muzes zacit trosku ten motor tocit ale me sedli krouzky poradne az po 1500 km na castrol mazal jsem to porad 1:50 jen ze zacatku trosku vic
Datum: 23. září 2009 17:15
Jméno: Sharky
IP: uživatel7441
 jak pisou ostatni, kolem 500km, olej min 1:30 a zezacatku ho nehonit do otacek
Datum: 23. září 2009 15:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel4114
 staci 15-20km
Datum: 23. září 2009 12:05
Jméno: jony
IP: uživatel85
 moc to nemusis zajizdet staci tak 400az 500km a vyc oleja nebo zvednout jehlu.
Datum: 23. září 2009 10:58
Jméno: libor
IP: uživatel5546
 toz toto je prace o nicem kdyz si nedal vybrus , .. ale jinak se zajizdi tak 500 KM a vic
Datum: 23. září 2009 7:37
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
 čau hoši má hlava z s11 menší kompresní poměr jako pionýr nebo je to stejný??
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 10:32
 jestli je hlava z s11 stejná jako z s22, tak má o něco větší kompres než 05 ka ...s fíkem nevím jak to je, ale ten spalovák na s22 je dosti malý...
Datum: 23. září 2009 10:32
 no má stejný ako 05.....s 21 kou nie............
Datum: 23. září 2009 8:52
 myslim ze ma o trochu mensi kompresni pomer
Datum: 22. září 2009 21:40
 zdaar..neviet preco mi klepe motor a nejde do otacok ,ked je studeny tak to je troska lepsie ale ked sa zahreje tak je to des!!!menil som uz aj puzdro v ojnici,kruzky,pls pomoooc je to surne...diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:14
 zapalovanie je dostelovane tak jak ma....cap nema vobec volu v puzdre...puzdro je nalisovane tak jak ma byt nehybe sa...a zajete to uz asi tiez bude...mozno to bude tou primarnou retazou.....uz fakt neviem...
Datum: 22. září 2009 20:14
 jak si vyměnil pouzdro v klice? ono šlo lehce vyndat a lehce nasunout? jestli jo tak to jeto co mlátí. pouzdrotam má být nalisované a za žádnou cenu nesmý jít rukou ven
Datum: 22. září 2009 20:07
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 kdyz rikas ze to nejde dootacek co me nak nedoslo tak to bude mozna tim ze je malej prectich nebo to muze bejt ti pist. cepem
Datum: 22. září 2009 20:05
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 zalezi jak klepe jestli nemas treba v prevodovce na kolecku vylomej zub ale spis to bude delat neco jinyho co takhle vytahanej primarni retez?? pouzdro si vymenil ale co cep?? nema vuly vtom pouzdru? este me napada prectich spatnej tobych musel slyset takhle ti nikdomoc neporadi
Datum: 22. září 2009 20:04
 máš to zajeté???
Datum: 22. září 2009 20:02
 caute,Klika mi jde vatáhnout strašně těžko ta se ptám mám to nahřát nebo schladit aby to šlo líp???Opakovaji jsme des fyziku tak v tom mám trocha mišmaš prodadte pls než se mi to zase v hlavě srovná  fakt si ted nespomenu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 7:39
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
 vem si na to kladivo nic tim neskazis, i ja novy loziska tam pral kladivem a jsou uplne ok , krasne se otaci a nezadrhavaj,..
Datum: 23. září 2009 7:39
Jméno: BFU
IP: uživatel7436
Datum: 22. září 2009 22:50
Jméno: ronie
IP: uživatel7433
 nahřátí=roztažnost, opak by byla smrštivost
Datum: 22. září 2009 19:59
 bo schladit?  teď ani já nwm,,,,ae spíš SCHLADIT..
Datum: 22. září 2009 19:57
 nahřát
Datum: 22. září 2009 19:55
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 zdarec newite čim to je když ně nechce jet motor vimněnil jsem tam pist a pistní kroužky a poskladal zpatky a nech ce jet a pist tam chody dobře poradte dik .
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2009 23:20
Jméno: Mira
IP: uživatel7445
 JE to jednoduche!! vycisti vyfuk!!!!!
Datum: 23. září 2009 23:20
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 a ja dlouho
Datum: 23. září 2009 14:26
 Zajížděl si????........
Datum: 22. září 2009 20:54
Jméno: Jawa
IP: uživatel5056
 jo to jak by htelo nastartovat a pak to strašne střeli a ten pist tam nelice a de to ztežka
Datum: 22. září 2009 20:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a predtim nez jsi to vymenil tak to jezdilo?? jestli jo tak si neco spatne utesnil hlavu musis dotahovat do krize!!!!!!!!!!! to doufam vis
Datum: 22. září 2009 20:23
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau podivej se jestli pist nema moc velkou vuli mel sem to taky a resil sem to pul roku nez sem na to prisel
Datum: 22. září 2009 19:40
 Zdravim. Potřebuju poradit mám Babettu 210, motor po Go a střílí mi to pod hlahou (mezi hlavou a válcem) chtěl jsem to dotáhnout přez ty štefty ale 2 jsem strhnul tak nevim co s tím štěfty mám nové ale nechci je zasejc strhnout neznáte někdo nějakou fintu na to vlisování hlavy na ten prstenec na válci ?Děkuji za odpovědi a ať vám to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2009 20:38
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 tu plochu prisedaci na hlave a na valci vycisti hadrem poradne a nic mezi to nedavej normalne to pritahni krizem postupne utahuj!!!! a pak az to pujde stuha tak vem gumovou palicku a bobouchej hlavu jako k valci ale ne moc at neohnes zebra a pak to skus este trochu pritahnout ale opravdu scitem pokud by to netesnilo musis dat na valec brusnou pastu prilozit hlavu a tocit a tocit... az to bude trochu obrouseny tak vycistis a znova nasadis
Datum: 22. září 2009 20:38
|



|