|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Stanik
IP: uživatel4024
 Cau draci vadi když mi hlavu drži jen 1 tyčinka dole??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 15:29
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 řádně utáhni jenom ty dvě proti sobě křížem a nebude to tak zlí........ale neutahuj všechny tři!
Datum: 05. listopadu 2008 15:29
Jméno: 00
IP: uživatel368
  no tak to už je lepší ale přecejenom... Nemusí ti to tak dobře těsnit jako se čtyřma...
Datum: 05. listopadu 2008 15:17
Jméno: Stanik
IP: uživatel4024
 jako ja myslim 2 nahoře a 1 dole
Datum: 05. listopadu 2008 15:06
 no melo by covece......zkus to nastartovat.....to bude asi docela sranda.....teda jestli to vubec chytne.....
Datum: 05. listopadu 2008 15:05
Jméno: 00
IP: uživatel368
  hochu řekl bych že celkem jo
Datum: 05. listopadu 2008 15:05
Jméno: buyten
IP: uživatel3265
 čau draci,vyplatí se klika stočená na 90mm a na jehlách do krosu?Slyšel sem že je lepší ta orig. tak newim díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2008 7:45
Jméno: Slinta
IP: uživatel2141
 O to mi jde... Jestli kdyz ti nekdo dovali motor. jestli pro nej dokazes udelat vyfuk. Nebo nejaky rady ohledne vyfuku, to je vec, ktera me ted trpai nejvic.
Datum: 06. listopadu 2008 7:45
 Vejfuk je problém...ten nejde udělat tak jako od boku...
Datum: 05. listopadu 2008 19:21
Jméno: Slinta
IP: uživatel2390
 Me by hlavne zajimalo, co delas vsechno za upravy a co prodavas? Nejvetsi problemy mam s vyfukem. Delas taky je, popriade nejaky navrhy a podobne?
Datum: 05. listopadu 2008 19:12
Jméno: Slinta
IP: uživatel2390
 Me by hlavne zajimalo, co delas vsechno za upravy a co prodavas? Nejvetsi problemy mam s vyfukem. Delas taky je, popriade nejaky navrhy a podobne?
Datum: 05. listopadu 2008 19:07
Datum: 05. listopadu 2008 17:03
 90mm kliku mam taky a taky bude šlapat v krossu.Ale vzhledem k tomu že sem jí ještě nejel tak ti nemůžu poradit...Ale čistě teoreticky...Odlehčenim setrvačnejch hmot docílíš toho že se to rychlejš roztočí...ale spadne spodek.Největší výhoda je že zlepšíš spodní kompresy.Tim docíllíš toho že to vyvložkuješ což se musí.Takže já sem sám zvědavej.Na silnici je to jasný...ale v krosu přeci jenom potřebuješ docela i spodek...Ale i V.Krejbich to doporučuje do toho krosu takže bych se toho nebál.
Datum: 05. listopadu 2008 15:18
 Nevim jestli si četl můj inzerát na výrobu těchto klik, ale vzhledem k tomu, že s tím mám zkušenopsti odpovím ti a zároveň ti tuhle kliku nabídnu. Zkoušel sem jak 90mm tak 85mm. S každými 5 ti milimetry ztrácíš spodek to je jasný. Já v totu chvíly už ustupuju i od 85 kliky a pojedu vyráběnou 80mm. Klika 90mm zmenší spodní kompresní prostor o cca 50ccm ("jeden motor"  bohužel nemám pořesně spočítanou spodní kompresy. Jednoznačně zlepší akceleraci motoru a přechod tzv. mrtvých otáček (například pri použitý laďáku) Takže shrnutí začal jsem s tim před 3 roky a velkou kliku už nechci do žádnýho motoru který hodlám používat pro závody. Vše má jedno velké ALE. Nevim jestli si na kliku narazil v mojim inzerátu nebo na TK moto. Nemám jistotu že TK moto kliky vyvažují což je dosti velkou podmínkou pro bezproblémovost chodu. Já to provádím a zároveň sem ochoten konzultovat jakýkoliv přání (prostě vejmysli nesmyslů co ještě kam...    ) Pokud máš zájem ozvy se mám teď jednu takovou rozdělanou.... (sorry seso....  )
Datum: 05. listopadu 2008 13:01
 zdravim mam na pistu narazeny cislo 50 kolikatej je to vybrus??? dik zdra
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 13:16
 A co když to je 39,50...?  6. výbrus....?  Posuvka ti prozradí všechno hned....
Datum: 05. listopadu 2008 13:16
 nejspis je to 2.vybrus,jeden motorar mi rikal ze sou to setiny nad zakladni prumer,zakladni prumer u fichtla je 38.00mm,takze kdyz je tam 50 tak je to 38.50mm,tzn 2.vybrus
Datum: 04. listopadu 2008 20:59
 chlapci,  v čem je lepší jehlový ložiško hore na pístní čep??? já ho tam mám na 555  predchozi majitel rozdelal klikovku dal ijnici z 21.... tak proto  v čem je teda lepší:
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel4496
Datum: 05. listopadu 2008 17:16
 Ty vole Hlada a jeho neustálý machrování s dobře sedlou 555......už mi to příjde trapný...  MI UŽ VŠICHNI VÍME ŽE TI TO RVE I NA DVOJÁKA ASFALT...!!!!
Datum: 05. listopadu 2008 13:18
 jo  ale on řikal že když to měnil, tak že tam už dal i to jehlovy ložisko  a ještě je tam spojka z 21  a taky hlava.... lítá jak drak a kámoš, co má 21 dávám jak nic
Datum: 04. listopadu 2008 17:38
Jméno: brisK
IP: uživatel4486
 že nepotřebuje tolik mazat - ale když tam je z 21 tak to neznamená že je tam jehlový ložisko
Datum: 04. listopadu 2008 17:35
Jméno: Deda
IP: uživatel556
 Nenici se ti cep a lip se ti to maze takze je to dobra vec toto.
Datum: 04. listopadu 2008 17:34
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
jakej je vas nazor na jednou krouzkovej pist do fichlta??
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 13:20
 Weaponmane....  L kroužek máš na cca 500km....jeho přítlak na stěnu je tak vysokej že se rychle sjíždí. Výkon sice odebereš větší ale krátkodobě. Navíc nemá rád "brždění motorem" takže se může stát že umylem podřadíš o chvilku dřív a tradá....hlavně ať za tebou nikdo nejede...  Pak je to jak kulka...
Datum: 05. listopadu 2008 13:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nene je to znat ale radsi bych to smenil zpatky za ten 3krouzkovej pac nepotrebuju ho tyrat pres otacky to je mi ho lita gdyz mi kopce daval za tri a na mirnym kopci mi jeste zrychloval...ted s dvoukrouzkovym mi do takovyho strmyho zacal jeste v pulce na trojku akcelerovat az to hezky nebylo a az navrcholu sem ho musel podradit to letel jak urvanej z retezu
Datum: 04. listopadu 2008 22:20
 Nvim jak vy jezdíte na fichtlovi, ale já mam furt 3 a plnej, jen když je nějakej větší kopec tak mam 2 a plnej...  mustang 23> jestli to máš na sériovku tak to pojede pořád stejně (jasně bude ti to připadat že to strašně tahá ale to je placebo efekt) a to že to de rychlejc do otáček je pravda ale jen když to točíš na neutrál....
Datum: 04. listopadu 2008 21:19
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 1 krouzek je dosti zivej zazil sem to gdyz se mi na dvoukrouzku sprcnul jeden (neda se to porovnat s origo 1krouzkem ale jen tak okrajove se to tomu podobalo) a tak to litalo a po rovince za chvilu za tri a na plnej kotel za to do kopce do stalo o nervy bud jet na jednicku dvacitkou nebo ji vzdycky vytocit, chvilu tam vrazit trojku nez spadla a pak zas na jednicku, dostaval stasnej kotel...jinak 2 krouzkovej je fakt dobrej a 3 krouzkac to vytahne kazdej kopec na vyssi stupen za to je omezena maximalka a o poznani min se toci a necha se min vytacet...
Datum: 04. listopadu 2008 20:18
 rychle jde do otacek,mensi komprese,tudiz si musis koupit aspon novy este 2 pistni krouzky,abys je mehl po nakym case vymenin,pac je to na jeden velka namaha.2 pistni krouzky,to uz je lepsi ale 3 uz jsou na taznost
Datum: 04. listopadu 2008 19:33
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 je to dobra vychcaninka ale pokud to je na seriovym motoru tak to strasne malo drzi kompresi, je dobry ji pak nahonit pres snizenou hlavu...ale rikam na seriovku se to moc nehodi, to spis pro ty naslapanejsi motory...
Datum: 04. listopadu 2008 16:20
Jméno: deda
IP: uživatel556
 No je to vo neco lepsi ale je problem si ho nechat virobyt a pak si nechat udelat krouzek to neni tak hrozny.
Datum: 04. listopadu 2008 16:19
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 bral bych pist na fichtla s L krouzkem
Datum: 04. listopadu 2008 15:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 panove pro vas to bude hracka tak pls poradte a to v tomhlec - ve valci sou rejhy, gdyz po nem prejedu prstem tak nejsou vubec citit ale gdyz se do valce kouknu po svetlu tak sou videt a taky mam zacatek pistu podrapanej...co muzu cekat od takovyho motoru navzdory tomu ze lita jako drak ovsem do kopce se mu moc nechce (ma 2krouzkovy pist a ten prvni krouzek je sprcly v drazce diky tomu podrapani, neco jako gdyby byl zapecen proto neudrzi kompresi) a nebo je to uplne obycejny problem kery neresite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 22:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jo lozisko na klice to je v poho ani se nemele
Datum: 04. listopadu 2008 22:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 loziska i gufera memeny o prazkach, to bronzovy futro taky, mam tam jak vzdichovej filtr tak i sitko v nadrzi...newim co by to mohlo podrapat...jinak pist sem vytah, ten krouzek sem vyndal, zamek trochu zbrousil at tam muze volne zas sedet (blbej tam zasprclej diky tem rejham)
Datum: 04. listopadu 2008 22:15
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mas tam filtr vzduchovej?? mozna mas vysimany lozisko na klice to se stalo kamosoj pak jsem nemoch an idostat pist zvalce a byli vnem zapichany ty jehli zloziska v pistu
Datum: 04. listopadu 2008 20:48
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 udelej vybrus...vyjde to lip nez se porad trapit s timhle...
Datum: 04. listopadu 2008 10:53
Jméno: Steve
IP: uživatel4264
 jaha mam taky takovej pocit
Datum: 04. listopadu 2008 10:47
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 ja si myslim ze si to uz přidřel...
Datum: 04. listopadu 2008 10:15
 podle me je hloupost kupovat jenom novej pist s krouzkama,ja preferuju vybrus(uz jenom kvuli tomu ze mam kvalitni vybrus se vsim vsudy za 330kc(a to bez jakekoli slevy nebo znamosti),valec a pist se vzajemne uspusobujou a kdyz das do vylitanyho valce novej pist tak to tesnit nebude
Datum: 03. listopadu 2008 23:16
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 o vybrusu uz sem uvazoval estli dam novej pist s krouzkama nebo to poslu na vybrus ale byly money jenom na to prvni reseni a rek bych ze se zezacatku vyplatilo pac lita to s tim krasne, jinak minulej pist byl poskrabanej zas na tech bocich a taky to byla s nim raketa spis mi neje do hlavy od kud se to dostalo gdyz na karbci mam filtr a v nadrzi taky a byly nedavno cisteni...
Datum: 03. listopadu 2008 22:22
 mno rejhy ve valci nic dobryho rozhodne delat nebudou,poskrabanej vrsek pistu taky ne.bylo by dobry rozhejbat te krouzek,samozrejme nejlepsi by byl vybrus,ale jestli to lita jako drak tak bych jenom uvolnil ten krouzek a zatim to nechal
Datum: 03. listopadu 2008 22:19
Jméno: jirka
IP: uživatel2324
 cau draci jak sundavate primarni kolecko? nemuzu ho sundat a stahovak nemam poradite mi prosim dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 21:23
 já než sem měl stahovák, tak sem si vzal kus plocháče, vyvrtal 2 díry a hle měl sem stahovák
Datum: 04. listopadu 2008 21:23
 ja jsem zaklinil klikovku,vzal jsem tupej majzl a tukl jsem to primarniho kolecka a to povolilo
Datum: 04. listopadu 2008 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel4490
 nez jsem sehnal stahovak tak sem to delaval 17" klicem kterej sem mel nastavenej trubkou a pak stacilo klepnout na kliku a ono to odskocilo...
Datum: 04. listopadu 2008 14:59
 No vidiš....  A já zvládám páčit i ťukat v jednom...  Já k tomu druhýho nepotřebuju...  (ani nikoho po ruce nemám...)
Datum: 04. listopadu 2008 9:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 uz sem to videl jeden zapacil a druhy tukal pres hlinik az povolila ovsem nejlepsi je si udelat vlastni stahovak pokud mas negde kus zeleza, vrtacku a 2 srouby s matkama tak se to da udelat, podrobny navod je na jawa-50.cz
Datum: 03. listopadu 2008 22:15
 Dvě monpáky.....zapáčit podržet a ťuknout přez měď do kliky....
Datum: 03. listopadu 2008 21:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau nevite nekdo adresu stranky kde je kit na 6.5k?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2008 13:21
 Motor vydrží tolik jak se k němu chová majitel...  (mě třeba přez 1000 km ne...  ) Ale jnak je to o ložiskách oleji směsy guferech výfuku zapalování....pořád stejná kazety s písničkama dokola....! (přiznejte se kdo má ještě kazetu Dády Patrasový...!!!!  )
Datum: 05. listopadu 2008 13:21
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 tenhle od tk moto vydrzi hodne akorat jsou tam dvakanaly navic 8koni otoho necekej ani 10000otacek
Datum: 04. listopadu 2008 15:49
 ja bych spis resil kolik takovej motor vydrzi????
Datum: 04. listopadu 2008 15:19
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel111
 kolik to pak tak žere ? po té úpravě válce , kliky a hlavy ?
Datum: 04. listopadu 2008 14:59
 dej na seznamu tkmoto
Datum: 03. listopadu 2008 21:22
 Čus hoši , chtěl jsem se zeptat , jestli jde válec na jawa 21 vybrousit více než 8. výbrus .....se seriovou vložkou , nebo jak udělat vrtání 41,25 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2008 9:55
 Pařezácký se brousej na 70ccm....to jest 45mm vrtání. Jenže sériová vložka má vnější průměr 47 a udělat do ní 45 vrtání máš milimetr stěnu....  Dělá se to tam že se dělá komplet nová vložka do hliníku....vnější průměr 50 a 45 vrtání a i tak je vložka dost slabá. (pro představu abych měl jistotu že se mi opravdu zatížená vložka nebude kroutit jezdim stěnu 5,5mm) Nešel bych na sériový vložce pod těch 2,5mm takže 41,25 se dá jet. Já sem ale nikdy nebyl příznivce broušení na max rozměry. Je to zbytečný ten přínos výkonu je dost malej v porovnáním s tim že zničíš dobrej válec....(protože jak si porozný fichtlař všímá každej válec je jinej a najít dobrou sériovou vložku dá chvilku hledání...pak to ovšem stojí za to....! )
Datum: 04. listopadu 2008 9:55
 a válec z 555 se dá asi vybrousit na více jak 40 mm ne ? chce to nekoho kdo tomu rozumí , kazdej to ví jen tak napůl
Datum: 03. listopadu 2008 21:09
Jméno: Danielito
IP: uživatel1276
 před chvilkou sem koukal na písty pro fíka na 14. výbrus, tak nevim  asi pro ty upravený pařezácký válce
Datum: 03. listopadu 2008 21:03
 tak na co tu má sesa ty písty na fichtla s vrtáním 41,25 ??
Datum: 03. listopadu 2008 20:59
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 tak to si tam dej slapky at to alspon trochu jede to chces brousit do hliniku?? to by moc nejelo
Datum: 03. listopadu 2008 20:55
 teoretick yby to jit melo s pouzity pistu napr z babetty ale budes mit slabou stenu vlozk a tak pist z babetty je celkove kratsi takze by se ti neuzaviral saci kanal mozna by to nejak vyslo nevim neskousel jsem to to by ti vyresila kalpka do kliky
Datum: 03. listopadu 2008 20:55
Jméno: David
IP: uživatel1553
 Čau draci, chci se jenom zeptat jaký máte názor na firmu tkmoto? Chtěl bych od nich ten kit 6,5 k na pionýra. Nema stým nekdo skušenosti? Dik za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 19:30
Jméno: Barum
IP: uživatel2179
 Jo já tam byl,když klykneš na produkty a ne na e-obchod tak na boku je kit pionýr 6,5k new.Stojí to 2500,-.
Datum: 03. listopadu 2008 19:30
Jméno: Miquel
IP: uživatel4024
 kde to tam je ja to nenašel
Datum: 03. listopadu 2008 19:22
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 chtel jsem ale nechci
Datum: 03. listopadu 2008 18:47
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 cus
budu menit pist ale nejsem si jistej spravnym postupem nevite nekdo jak presne a psravne ho vyndat a zase novy nandat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 20:09
Datum: 03. listopadu 2008 20:09
 čau, já sem taky nedávno měnil, takže ti to můžu v pohodě vysvětlit, jak sem to udělal já, počítám, že hlavu a válec máš sundaný, takže z toho starýho pístu vyjmeš ty 2 pojistný kroužky(spíš sou to drátky), potom nahřeješ píst v místě spojení s čepem, klidně ho ohřej celej a pak by ti měl jít snadno vytlačit čep, při dávání novýho pístu sem si dal čep do mrazáku na nějakou tu hoďku, do novýho pístu sem dal z jedný strany ten pojistnej kroužek (drátek), celej píst sem nahřál, vzal sem studenej čep a vložil ho do pístu, skrz ojniční pouzdro až do druhýho očka až k tomu pojistnýmu kroužku na pístu (měl by ti tam jít snadno) a nakonec sem zajistil čep i z druhý strany pístu tím pojistným kroužkem a bylo hotovo  , doufám, že je to srozumitelný a přeju hodně zdarů
Datum: 03. listopadu 2008 18:24
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau
jel sem fichtlcup a trochu sem pridrel valec ma cenu delat vybrus za 650 kdyz tady prodavaj novej valec s pistem za 890? mate s nim nekdo neakou zkusenosz?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel4484
 *sorry preklep...ne vrtani...*je to valec o objemu asi 55ccm ....vrtani to ma 40.mm
Datum: 03. listopadu 2008 16:38
Jméno: standa
IP: uživatel4484
 hele ale ta sada 8.vybrus neni 60ccm kit jak pisou Poláci na aukru...je to normalni valec o vrtani okolo 55ccm na kterej se uz tezko udela vybrus az ho zadres....kup si radsi tady novej origo valec,pist,krouzky,cep a vyjde te to cenove skoro stejne....
Datum: 03. listopadu 2008 16:36
 Zdravím, mam tu takovou zajímavost, dnes sem půlil jeden motor z fichtla co sem dostal a při tom sem zjistil co se stane když do motoru použijete krytý ložiska u kterých jen odstraníte prachovky a necháte v nich náplň vazelíny, je to vidět zde na fotkách: http://uloz.to/907408/Bazar-půlení.rar neni to nic co by nějak poškodilo motor ale nestačil sem se divit co tam dělá vazelína když sem to uviděl a jako bonus tam je i fotka rozlisovače karterů
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 18:16
Jméno: kubiCZek
IP: uživatel1058
 no to tam jeste nejakou vazelinu primazal a nebo tam napadal bordel  pac normalne na jednom motoru co sem delal byly normalne loziska z jedny strany krytovany a zdruhy ne a cajk...
Datum: 03. listopadu 2008 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel4484
Datum: 03. listopadu 2008 16:47
 ty šrouby to udržej v pohodě, když sem s tim půlil jeden zarezlej motor z 555 tak se jen trochu ohnul (je to na něm vidět), původně to byla jen betaverze, měl sem na to připtavenej 10ku plocháč, ale v praxi se zatím ukázal jako dostatečnej takže ho budu používat dokud to pude...  no možná že 20ka de rozpůlit rukou ale takhle je to pohodlnější
Datum: 02. listopadu 2008 23:39
Jméno: standa
IP: uživatel4481
 ten rozlisovac je peknej,ale zarazi mi ze to udrzi jen ty dva maly srouby??...jednou sem kuchal rozsekanej motor z 05 keterj nemelo cenu setrit a kliku z lozisek dostala az 10 kg palice....je to takovej nezmar tech starejch motorů(550,555,05) ....u klasicky 20 ten motor rozeberes s citem v rukou
Datum: 02. listopadu 2008 23:24
Jméno: linkon250
IP: uživatel4478
 a na 250-353 kyvacke jak maju bit lemele co ma iit prve lamela alebo medzilamela a posledne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 8:47
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Do spojkového koše jde první korková lamela a potom celokovová. Poslední je korková a na ní jde přítlačný talíř.
Datum: 03. listopadu 2008 8:47
Jméno: CZmoto
IP: uživatel368
 Čau, chtěl bych se zeptat, o kolik mm by jste mi doporučili snížit hlavu u Jawy 21, aby se o tolik nesnížila životnost motoru, ale aby to snížení mělo nějákej význam. A chtěl sem se zeptat, jestli vyměnit píst, když je černej až za kroužkama po stranách, a jesli rovnou udělat i výbrus. Žádný schůdek ve válci ale neni, jak mi někdo psal, abych se na to podíval. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 16:29
Jméno: david3333
IP: uživatel4458
 vimen kruzky a bude to ok
Datum: 03. listopadu 2008 16:29
Jméno: standa
IP: uživatel4481
Datum: 02. listopadu 2008 22:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no snizuje se okolo 1mm, myslim ze to ma pak kompresi 10,5 ale nejsem si jistej...jinak zdravi skodlive motoru muze bejt i tech 10,5 ovsem zalezi jak na tom je ale stupen 12 a vic uz je na serii fakt moc a malokera ojnice to byt jen na kratko vydrzi...
Datum: 02. listopadu 2008 20:59
 ten píst neni třeba menit stačí vzit šroubovak a hlavne v tich drazkach u zamku to poradne voskrabat pak vzít provazek opatlat ho silichromem a piglovat az se to bude lesknout  na vybrus sere pes chce se ti jezdit 600 kilaku jako traktor? a to snížení hlavy sám nevím myslim tak o 0,75 mm
Datum: 02. listopadu 2008 18:48
 To Frikulin: cuzz hele prosimte jak dlouho ti trva vyroba ty vejirovy (hvezdicovy) hlavy na Jawa 50 pio ? V cem je lepsi (nemyslim ted chlazeni) Vetsi komprese? Kolik za ni chces? Neponicej se mi ostatni dily pokud je tam vetsi komprese? diky za odpoved...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2008 17:24
 A muzu ti teda rict aby si mi udelal stejnou kompresi jako mam v hlave z 21 nebo vetsi ci mensi?
Datum: 03. listopadu 2008 17:24
 Okej diky... symetrickej spalovaci prostor je co? ze je svicka kolmo k pistu?
Datum: 03. listopadu 2008 17:22
 čau....výroba....? podle toho jak rychle to je nutný ale upozorňuju....NEMÁM JE TEĎ K DISPOZICI.... Vyhody sou chlazení a hlavně symetrickej spalovák. Komprese je na tobě jakou chceš. Pokud nemáš OK kliku může ti ji komprese zničit...! cena je 1150Kč....hlava a matice....!
Datum: 02. listopadu 2008 17:35
Jméno: tommy
IP: uživatel4477
 poradí mi někdo nějaký jednoduchý upravy na fichla na přestavbu na kross?? dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 15:20
 mrkni na fotky z fechtlcupů,,, tam najdeš inspirace habaděj
Datum: 02. listopadu 2008 15:20
Jméno: linkon250
IP: uživatel4478
 ked rozpulite krit kde su ulozene lamele na 250-353 kyvacke maju tam bit nejake gufera(semerinki) a koklko tam ma it lamel
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 19:52
 pod primárním kolečkem je labirint, ale ten když máš dobrý ložiska a kliku tak nerozbije, a stejně se k němu nedostaneš protože je mezi 2 ložiskama
Datum: 02. listopadu 2008 19:52
 Nevím přesně ale nekteré 250 měli pod primárním kolečkem bud gufero nebo tam je labirint. a lamel by tam mělo být asi 5.
Datum: 02. listopadu 2008 17:55
Jméno: Petr
IP: uživatel4474
 Zdrec licičky renovuju jawa 250 kyvačka a chtěl bych se zeptat, jestli se dá vyměnit vložka válce? Jestli to někdo dělá, a jestli se mi to vyplatí nebo by byl lepší nový válec díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 7:16
Jméno: mara
IP: uživatel426
 pokud jsi na konci s vybrusama tak se da udelat jeste to ze se valec protoci o zhruba 3mm (zalezi jak je tam mista atd) a da se nova litinova vlozka a zacinas s vybrusama zase pekne od nuly
Datum: 02. listopadu 2008 7:16
 kývačka vložku nemá, válec je jeden celek z litiny, jedině výbrus nebo jinej válec jestli je nějak poškozenej, ale jestli renovuješ tak stejně budeš dělat výbrus...
Datum: 01. listopadu 2008 23:15
Jméno: xBorecX
IP: uživatel4473
 zkus to dát na výbrus třeba a třeba ti to dá výměnou za jinej a ani na ten tvuj nebude moc koukat
Datum: 01. listopadu 2008 22:51
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 Nazdar hosi uz sem na tu zavadu prisel jak to vynechavalo totiz mezi zapalkem a magnetem byl napadanej zaschlej tmel a pak to jelo dobre jenze tata ji drzel 2 minuty na plnej kotel protoze to tocilo nejak malo a pak rikam povol nebo ho zadres a on rikal hovno zadru a po 10 vterinach to udelalo škit a zadrelo se to tak sme to rozpulili a ono je to dolni ojniční jehlovy lozisko je uple kouslý nevite kde bbych tohle to lozisko samotný mohl splašit tak do 300 a jeste bych se chtel zeptat jak vysoky lamely ty korky maj bejt vysoky dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2008 17:38
Jméno: standa
IP: uživatel4479
Datum: 02. listopadu 2008 17:38
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 budes vic tocit a vydrzi vic ale 3500(Stoceni na 85 centrovani a dalsi blbustky) + 590 (ojnice jehly)=4090kc + postovny no jase budu rozhodovat za lepsi akceleraci se dava hodne
Datum: 02. listopadu 2008 12:17
Jméno: lampan
IP: uživatel982
 jakej to bude mit smysl kdyz stocim tu kliku?
Datum: 02. listopadu 2008 9:41
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
 kup si novou ojnici s jehlama je lepsi nez s futrem taky o tom premejslim ale kdyz uz ojnici tak stocenou kliku aspon na 85mm
Datum: 01. listopadu 2008 21:13
|



|