|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: yamaha.er1
IP: uživatel15789
 draci, prosím Vás, jak koupil jsem novej válec, novej píst, hlavu a teď jak mám správně seštelovat kompresi? Někdo říká že mezi válec a hlavu patří těsnění (to kolečko) někdo že to má přesný zámečky tak nevím. Existuje nějakej způsob jak to změřit? výšku hlavy např.? A ještě jeden problém, jak zjistím jakou tam mám dát trysku aby tam byla ta nejideálnější?  díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2013 13:27
Jméno: pepa
IP: uživatel16056
 co chceš štelovat na kompresi??? u seriovky nic je to tak daný těsnění pod hlavu z výroby nebylo je jen na tobě jestli ho použiješ ale u nove nezkroucene hlavy je to zbytečný ... teda pokud ji soudruzy v polsku nevyrobili tak že to daš do kupy a neprotočíš motorem....jinak všechno nový si dal z duvodu spolehlivosti že? protože za ti peníze ti výkon až tak moc nestoupne...
trisku hledáš skoušením při jízdě každý motor je originál ....dost toho bylo napsano po netu hledej nastavení bohatosti směsy.....hlavní triska ji dost ovlivnuje....
Datum: 04. září 2013 13:27
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Ono taky jestli máš všechno nový jak píšeš tak nemůžeš počítat s tím, že na to skočíš a bude z toho závoďák. Takový věci si musí sednout. A hlavně jestli máš nový válec "poláka" tak se nediv, když by jsi měl kliku tak narazíš na kus z kterýho půjde něco udělat, když budeš mít smůlu tak ti to pořádně nepojede nikdy. Ale tohle klidně může být i nastavením. Hladina, jehla, fitrbox, předstih, odtrh.
Datum: 03. září 2013 6:13
 Jestli to neni upravovanej stroj tak větší tryska nemá smysl, spíš jde o naštelování karburátoru atd...
Datum: 02. září 2013 19:43
Jméno: yamaha.er1
IP: uživatel15789
 zdá se mi že netáhne, na 2 nevyjedu kopec a mám co dělat do hodně mírnýho. Jde o Mustanga, já mám seskládanýho tak nějak ze všech možných dílů tak nevím jestli mám dobrou, mně to při plným plynu jede stejně jak při 1/2 plynu, myslím že to je právě tou tryskou, hladina je cajk
Datum: 02. září 2013 19:41
 Co je to za stroj? Komprese se nijak neštěluje, těsnění pod hlavu být může, třeba u 550,555, stadiona atd, ale třeba u novějších fichtlů tam žádně těsnění neni...a trysku tam dej tu co tam patří, proč bys dával jinou?
Datum: 02. září 2013 18:39
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 nazdar draci ,jakou skušenost máte tady na krámku s tím 8 výbrusem,slyšel sem že to prý není moc dobry
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 6:20
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
Datum: 03. září 2013 6:20
 Jenom tak ze zvědavosti jsem použil vyhledávání zde na pokecu a trochu prošel historii. Vyskytuje se tu jedna IP adresa, která neustále vychvaluje stejskyho. Adresa je 81.19.46.234 alias tuner, mopedak, pepek, fichtltuning, tom a já nevim jaké všechny přezdívky používal. V žádném případě nechci shazovat nebo nějak pomlouvat stejskyho a jeho práci a neřikam že s tim má cokoliv společnýho, ale přijde mi že příspěvky z téhle IP adresy se tu už poslední dva roky snaží vytvářet jakousi reklamu...Ale možná je to jen můj názor...
Datum: 02. září 2013 16:21
 No jo,ty abys mu hned neskočil šipku ... doufam že ti za tohle aspoň dává provize ...
Datum: 02. září 2013 15:52
Jméno: tuner
IP: uživatel7456
Datum: 02. září 2013 15:44
 Dělal jsem z toho slušný 60ccm sady (vrtání 41+),opravilo se sání a vejfuk a šlapalo to fest,,,průser sou ty přefuky...když nejsou odlitý křivě tak je to vcelku cajk,,,,jak sou odlitý křivě,tak doporučuju ihned prodat na aukru někam dál ať si láme hlavu jinej...každopádně se ten válec musí "otevřít"....už jen ten sací kanál je tragickej...tříkroužkovej píst je naprostej nesmysl...navíc je sací kanál dělanej už do rovna,takže třetí kroužek zakopává....
Datum: 02. září 2013 15:34
Jméno: pepa
IP: uživatel15849
 chce to nechat naladit a to se s penězma nevyplácí si v tom cca za 2000 za to výbrus na klasickom máš za 500 ....pokut použíješ jen jak ho dostaneš je to srovnatelný s výbrusovým...a pořád si několik stovek přpláčíš......
Datum: 02. září 2013 11:33
 spracovani noc moc,,ale ja to mam na mustafovy a treti rok to jelo praha brno praha..coz dostava max cocku a je de to ok,,, takze to neni tak strasny
Datum: 02. září 2013 9:52
 No zkušenosti mám a asi jako 90% lidí co ho mělo, tak je to mizérie. Kvalita zpracování je na hovno, přepouštecí kanály většinou v hrozným stavu, symetrie žádná. Kdyby sis koupil origo válec, udělal výbrus 38,25, slícoval kanály, tak by posloužil stejně... co se týká ,,síly,, tak bych ji ve válci hledal až okrajově. Jinak jestli máš korunu navíc, tak nesmutni, i polskej válec se dá upravit aby to jelo, ale chce to dost seštelovat.
Datum: 02. září 2013 9:32
Jméno: johan
IP: uživatel14559
 zdar draci mam takovy problem ze mi motorka za studena startuje normalne a za tepla nechce chytit musi se roztlacit.nejspis to bude svickou a nevim jakou tam dat jestli teplejsi nebo studenejsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 22:15
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 no pokud máš správnou směs, pomáhá při startování naklonit pionýra na parvou stranu (trochu se ochudí směs) a pak fichtl musí naskočit tak na druhý nebo třetí šlapnutí ale musíš umět na to šplápnout (mě se to dělá dobře pravou nohou)
Datum: 31. srpna 2013 22:15
 chlapi nejste sami,
Datum: 31. srpna 2013 19:17
Jméno: KoubaPIVKO
IP: uživatel13868
 Mam stejnej problém, jehla na druhym zářezu všechno nastavene spravne a za tepla taky musím tlačit.
Datum: 31. srpna 2013 16:54
 Tak tak, určitě bohatá směs, mrkni na karbec jestli je vše v pořádku
Datum: 31. srpna 2013 15:27
 Já bych to odhadnul spíš na směs než na svíčku.
Datum: 31. srpna 2013 15:21
Jméno: jawa 50/21
IP: uživatel15847
 zdar hosi potřebuju poradit mam jawu 21 je po go motora cili je tam aj výbrus a na víbrus má byt jehla na 3 zařezu ze ? jenomze kdys dám výc jak pul plynu tak nejede musím ubrat. ale na 2 zařezu to jede hezky .muzu to nechat aj na druhem zarezu? nepoškodí se neak motor ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2013 16:14
Jméno: jawa 50/21
IP: uživatel15847
 ok tak díky
Datum: 31. srpna 2013 16:14
Jméno: janek
IP: uživatel15981
 stačí když bude v benzínu dostatek oleje, třeba 1:28 a pohoda
Datum: 31. srpna 2013 12:48
Jméno: Pavel
IP: uživatel12836
 Jesli ti to tak jede líp tak to tak nech nic se nestane
Datum: 31. srpna 2013 12:30
Jméno: Kuba
IP: uživatel14383
 Zdar,hele pojede fík rychlejji když udělam výbrus nebo dám novej válec vrtaní 40.00mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2013 6:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Tak to můžu potvrdit.
Datum: 03. září 2013 6:17
 Všichni,kdo hledají chybějící výkon ve válci,ho právě ve válci nenajdou. Je to divný takle napsat,ale je to tak,motor ať je sebelepší jede podle stavu a seřízení....mužeš mít šedesátku (třeba i ode mně) a dokud prostě nedáš motor do stavu OK a prostě a čistě ho neseřídíš,tak pojede blbě furt !
Datum: 29. srpna 2013 20:54
 Nezáleží pouze na výbrusu. Záleží na celkovém stavu motoru, stavu podvozku... Perfektně seřízená a namazaná sériovka bez úprav umí jet i 70 - 75km/h.
Datum: 29. srpna 2013 19:44
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Čago draci, nevíte náhodou kdo dělá v Českých Budějovicích repasy klik? Potřebuju zrepasovat kliku na 250  Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 14:28
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 zdarec co se stane když dám hlavu z 05 do jawy 21 klesne výkon? to bych musel snížit né? aby byla stejná komprese?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 17:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jen taková úvaha, nebylo by lepší sehnat 21-kovou hlavu?
Datum: 28. srpna 2013 17:13
 pepo mluvíš jako odborník ale pouze teoretik.hleava se na silikon nedává,otisk můžeš udělat plastelínou a startpákou si myslím že ojnici neohneš
Datum: 28. srpna 2013 15:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16034
 dej to tam jestli jinou nemáš ...výkon nejni ufíka zas to nej a škoda aby ti ležela v regalu nevyužitá..jen pozor mě se u 05 hlavy často dělo že mi do ní narzil píst a nešlo točit motorem ... pod válcem či hlavou musý být těsnění 21 na to háklivá nebyla....prostě jí tam dej namatlanou silikonem bez svíčky na 2 štefty dotáhni a otoč zapalkem abys při nakopnutí neohnul ojnici pokud narazí....
Datum: 28. srpna 2013 13:47
 startovačka ti pujde lehněji, výkon ti trochu klesne, 05 má menší kompres a tudiš i jiný předstih tak na to mysli
Datum: 28. srpna 2013 11:11
 čau draci,mám dotaz kupuji již druhého fichtla,má stk ale potřeboval by výbrus neznáte někoho v okolí mladé boleslavi kdo se tím zabývá?? a pokud je někdo z okolí boleslavy tak můžem někdy provést nějakou vyjížďku
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 13:52
Jméno: pepa
IP: uživatel16034
 vytvoř dřevěnou bednu aby se do ní vešel vale tak akorád a někam to počli poštou např padalíkovi ze šartic a on ti to pošle z 5 na dobírku hotove.... cca 700 ale padalíka radím proto protože dělá dobře používá kvalitní písty atd takže než dostat za 450 bobtnající píst a ještě projet benzín je lepší si počkat kor ted když už je hnusně
Datum: 28. srpna 2013 13:52
 zdar draci o kolik se dá nejvíce snížit hlava na pincku.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 21:43
 tak jsem si to nechal sníži o ty 2,5mm a musel jsem trochu zbrousit i tu ledvinku jinač mi narážel píst do hlavy ale ted už to jede jak sviňa
Datum: 30. srpna 2013 21:43
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Po této reakci jen doplním toto - nesnižuj nic,to asi nemá význam... stejně by ti to nejelo...
Datum: 29. srpna 2013 9:56
 a to se musí zbrousit aji ta ledvinka nebo ta muže zustat zároven
Datum: 28. srpna 2013 21:14
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Zhruba 2,5mm
Datum: 27. srpna 2013 22:20
 na tolik aby byla antidetonacni sterbina a aby pist neklepal do svicky
Datum: 27. srpna 2013 21:53
Jméno: Filip
IP: uživatel15971
 Zdravím ve spolek.
Co může zapříčinit takovýto nepěkný zvuk motoru ? Myslím to chrastění. Jinak todle není můj fichtl (s prominutím fuj) já mám najeto asi 1000km po G.O a přiznám se, že tomu nakládám 
Nevíte co to může být ? díky předem 
http://www.youtube.com/watch?v=9kZfKzmWJeg
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2013 11:06
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 mě takovejto zvuk dělala povolená odkapávací miska.
Datum: 28. srpna 2013 11:06
Jméno: hh
IP: uživatel16029
Datum: 27. srpna 2013 22:15
Jméno: dwein
IP: uživatel15976
 mě ten odkaz nejde, jak udělat aby šel, když ho zkopíruju, tak nic. dík
Datum: 27. srpna 2013 21:27
 Vytahanej primární řetízek?
Datum: 27. srpna 2013 21:24
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Podobnej zvuk mi to dělalo když jsem tam neměl olej , ale může to bát něco jinýho..
Datum: 27. srpna 2013 20:59
Jméno: Filip
IP: uživatel15971
 Pardon ne od G.O ale od výbrusu
Datum: 27. srpna 2013 20:45
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 Zdar chci si postavit pionyra na fichtl cup na cross takže nevím jaký upravy motoru použít poradte napadlo mě přední kolečko 11z pak primár 9z ,něják slícovat kanály ,snížit hlavu doma mám už upravenou kliku a nevím jaký píst jestli ten odlehčený jednorkoužek? poradte co dal nebo co je nejlepší ...příp jak se to dělá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 20:01
Jméno: telda
IP: uživatel15208
 no málo nehodlám za to utratit žádné velké sumy ale písty válce a upravenou klikovku mám doma válce uprvím pilníky nebo frézou a celkově si myslím ,že většina uprav se da udelat doma a to primarni kolečko a odlehčený píst přeci nestojí tak moc ...
Datum: 27. srpna 2013 20:01
 Kolik máš peněz příteli?
Datum: 27. srpna 2013 18:28
 zdar draci dneska sem si tady objednável válec s 8 výbrusem,máte s tím někdo skušenosti-jako silově
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 19:38
 No, tak jak ti to říct, aby tě to neranilo... No zkušenosti mám a asi jako 90% lidí co ho mělo, tak je to mizérie. Kvalita zpracování je na hovno, přepouštecí kanály většinou v hrozným stavu, symetrie žádná. Kdyby sis koupil origo válec, udělal výbrus 38,25, slícoval kanály, tak by posloužil stejně... co se týká ,,síly,, tak bych ji ve válci hledal až okrajově. Jinak jestli máš korunu navíc, tak nesmutni, i polskej válec se dá upravit aby to jelo, ale chce to dost seštelovat.
Datum: 26. srpna 2013 19:38
 Zdravím draci, mám na vás dotaz, resp. prosbu  Před nadávnem jsem koupil pro přítelkyni na naučení Jawu 125 Dandy (r.v. 2004) s tím, že klepe motor a je třeba to opravit. Po rozebrání jsem zjistil, že je vydřená vačka, vahalda a prasklé pouzdro v hlavě do kterého je vačka nasunuta. Proto sháním novou hlavu a chtěl bych se zeptat, kde bych ji mohl sehnat popř. jestli ji někdo z vás náhodou nemá na prodej, nebo o někom nevíte? Jedná se o motor CPI. Předem děkuji za odpovědi. Pavel
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 19:05
Jméno: martin
IP: uživatel14559
Posl.aktualizace: 13. září 2013 19:47
Jméno: 55
IP: uživatel16107
 44
Datum: 13. září 2013 19:47
Jméno: martin
IP: uživatel14559
 provarrrrrrrrrrrrr aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Datum: 27. srpna 2013 16:33
 ajo, no tý Ipiny jsem si předtim nevšiml...
Datum: 26. srpna 2013 23:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak se mi zdá, že martin (taktéž "ja"  neni kupující, ale prodávající ... prodáváš šrot a doufám, že se nenajde střelec, co to od tebe za ty prachy koupí... pak jsou ty ceny tam kde jsou, když jdou takovýhle plečky za takový prachy...
Datum: 26. srpna 2013 17:18
Jméno: martin
IP: uživatel14559
 jeste musim dodat ze na motu vsechno funguje a motor je po výbrusu a startuje na druhy slapnuti
Datum: 26. srpna 2013 16:17
 no hele reálná cena je 10-14 tisíc. Sice je to originál, ale moc z nej nezbylo. Všude stríbřenka. ale i za těch 14 tisíc je potřeba ut motorku vidět a zkouknout ty nukční věci. Jak bylo řečeno, řezaná maska, vyměněný přepináče z nový jawy 350, je tam daný neoriginál plyn- spornovní rychlopal. mrknout, jestli jde tacho, jak je na tom zadní kyvka, přední vidle- tlumiče. to jsou celkem vysoký finance, dat to dokupy. Tak asi tak.
Datum: 26. srpna 2013 15:44
Jméno: pepa
IP: uživatel16022
 je to nějaký divoký cenu z toho maj největší ty papíry maska ma uřezane uši chromy nikde žadne.....
Datum: 26. srpna 2013 9:22
 pokud jsou doklady napsane na prodejce a ne na nikoh jineho,,tak se sedrenym zadkem je to klasicka cena, vse orig,, zalezi jestli plecharina je ok ale ja bych nedal vic nez 14
Datum: 25. srpna 2013 21:38
Jméno: ja
IP: uživatel14559
 ja si myslim ze to je nadhozeny o tak 2-4 tisice
Datum: 25. srpna 2013 20:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jde ti přímo o 592? protože za ty prachy se dá sehnat mnohem slušnější 559 nebo 353! ... já bych do toho nešel ani omylem..
Datum: 25. srpna 2013 20:39
Jméno: jakub
IP: uživatel13167
 Zdravím, chcu se zeptat jak se pozná přidřený valec? dá se to nějak opravit? anebo se to musí poslat přímo na výbrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. srpna 2013 19:59
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 sundáš válec a mrkneš na píst a poznáš to. malá poškození pístu - zrcátka - oškrábeš (pilníkem, šábrem). zasažení do kroužků je horší
Datum: 25. srpna 2013 19:59
 Ahoj, mám strhnutej závit držení vejfuku. Tady jsem našel jen origo rozměr a v Hornbachu jen špatnou velikost. Poradíte mi kde nebo jak to obejít? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 20:49
 díky, já už sem asi slepej
Datum: 24. srpna 2013 20:49
Datum: 24. srpna 2013 20:47
Jméno: max
IP: uživatel8746
 zdravím chtěl bych se zeptat dá se na motor čz 175 570 jednofuk hodit válec z 250 jednofuka? nebo by se musel vyměnit celý motor? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 19:25
 Model 570 sice neznam, možná si myslel motor typu 450. Tak tam válec z 455 nenapasuješ, musel bys měnit celý motor...
Datum: 23. srpna 2013 19:25
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
 zdravím sešo chtěl bych se zeptat dá se tento válec použít na ČZ 125/476 a musím dyžtak taky měnit hlavu a kliku nebo tak něco ... za odpověď moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 13:52
 To na 476 nedostaneš, leda že bys vyměnil i klikovku a hlavu válce...
Datum: 26. srpna 2013 13:52
Jméno: martin46
IP: uživatel12157
Datum: 23. srpna 2013 20:48
 Jaký válec mistře?
Datum: 22. srpna 2013 21:06
Jméno: dest
IP: uživatel15207
 Zduř draci když slyším bouchání z levého deklu u mz? při vyšší rychlosti to nedělá
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 11:10
 MZ nemá primární řetěz
Datum: 23. srpna 2013 11:10
 nejspíš spatnej rětěz ale nejlíp uděláš když ten kryt odděláš a podíváš se jestli tam není něco vydřený
Datum: 22. srpna 2013 17:43
Jméno: Jurajenko
IP: uživatel8444
 pionýru zdar!.stal se mi takovej průser  a potřeboval bych poradit.pořídil jsem si pionýra 20-tku,a chtěl jsem na něj namontovat novej vybroušenej válec..tak jsem začal demontovat hlavu a s hlavou jsem vymontoval i 2 spodní "štefty" i s maticema...(závitový tyčky,na kterých drží válec s hlavou).závit v karteru byl jasně v p... nemám možnost dát do karteru vyvrtat nový závit,no a je to asi i hodně ryzikový,složitý..známý mi poradil použít(na uchycení "šteftů" do karteru) "chemickou kotvu".prý to bude držet....můj názor je,že je to nesmysl,nemůže to přece vydržet ty tlaky. a že můžu začít shánět jinej motor..chtěl bych se zeptat na Váš názor,na další(jestli nějaké jsou..)možnosti. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2013 11:17
Jméno: Scorpio
IP: uživatel12405
 Nech si udělat vložku s vnitřním závitem M6 a venkovním M8, přeřízni závit a po prdeli
Datum: 30. srpna 2013 11:17
 Kombinovanej svorník z hlazenky 7mm do karteru a klasika 6mm z karteru žádná věda já mám svorníky celý ze 7mm hlazenky
Datum: 23. srpna 2013 11:17
 taky jsem pro M7... sehnat M7 šroub,říznout kousek závity, navařit na něj origo šteft M6... nemáš třeba rodinu někde na vesnici? nebo kámoše?
Datum: 22. srpna 2013 19:29
 závitníkem udělej větší závit a kup šroubovnici
Datum: 22. srpna 2013 17:46
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Souhlas s kolečkem M7 vpohodě vyhovuje.Díra po závitu M6 mu bude i "centrovat" vrták pro M7(vpodstatě pouze vyčištění díry po M6)
Datum: 22. srpna 2013 16:01
 vy lepidloví uvažovali jste někdy nad tím že ten šteft budete chtít někdy vyměnit?
Datum: 22. srpna 2013 15:55
 Kespr: Jako že si vytrženej závit zalepil motorovym silikonem? Jinak k tématu: osobně bych přeříznul ten závit. Teď pudu proti proudu, ale já bych řezal závit M7, nikoli M8...A k tomu si samozřejmě nechat vytočit šteft...
Datum: 22. srpna 2013 14:32
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 me se to tes stalo s tema stefty delal sem go motora a ten vysoko teplotní tmel kterym sem dal kartery k sobe tak s tym sem tam aj jaksy zalepil ty stefty a drží to do dnes .
Datum: 22. srpna 2013 14:26
Jméno: péro
IP: uživatel15690
 když půjdeš koupit lepidlo tak za něj dáš min 150,- a je to podle mě stejně jen dočasný,převrtat na M8 a udělat šteft z hlazenky co bude mít do kartru M8 a zbytek M6
Datum: 22. srpna 2013 14:07
 pro standu:jo,nad tím už jsem také uvažoval a v mém případě se mi to jeví jako nejdostupnější řešení.zkusím to,a časem vám sem přidám zhodnocení.
děkuji za rady
Datum: 22. srpna 2013 13:48
Jméno: standa
IP: uživatel16004
 Kdekoliv na silnici s ručním závitníkem uděláš nový závity m8. Výroba šteftů m8/m6 už bude horší. Zkusil bych vysokopevnostní lepidlo na závity a předně bych závity pročistil závitníkem m6 III. a použil nové neožvejkané štefty.
Datum: 22. srpna 2013 12:33
 Hostinné,Trutnovsko.... .no na výfuku je to trochu něco jinýho.mám strach,že by to v tom karteru dlouhodobě nevydrželo.přecejenom stlačení,zážeh.aby se mi to za jízdy nevymlátilo,a nezačalo to nasávat falešnej vzduch
Datum: 22. srpna 2013 11:32
Jméno: jarda
IP: uživatel14185
 Chemická kotva je dobrá do betonu , ale do hliníku si ji nedovedu představit.
Strojní vrtačku snad v okolí někdo bude mít, sežeň závitovou vložku, převrtej na větší závit, a potom můžeš použít původní štefty.
Ruční vrtačku nedoporučuju, protože neudržíš kolmost.
Jinak odkud jsi?
Třeba se ozve někdo s pomocí z okolí o kom ani nevíš, že existuje.
Datum: 22. srpna 2013 10:43
 rdžet by to mohlo já epoxidem zalepoval srženej závit na šteftu u vejfuku a drží to a to je to utažený jak něco tak to skus když to povolí tak to poznáš
Datum: 22. srpna 2013 10:42
 to mi řekni že ve městě nemá obchod s nářadím kde mají vytahováky
Datum: 22. srpna 2013 10:40
Jméno: Jurajenko
IP: uživatel8444
 víš,borec z paneláku má "omezený" možnosti :-/ .co říkáš na tu variantu s chemickou kotvou?.díky
Datum: 22. srpna 2013 10:07
 zavařit a vyvrtat nový díry určitě někoho seženeš kdo ti to udělá
Datum: 22. srpna 2013 9:57
|



|