Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 zda draci uz si fakt nevim rady mam jawu 250/559 a pri vyssich otackach mi klepe motor( na 4 kvalt asi pri 85 ).Nevite cim to muze byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 19:56
 Nazdar draku, já bych řekl, že tam nestíhá dotíkat palivo.
Datum: 10. listopadu 2013 19:56
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Zdar draci mám problém u fichtla. Teď tam dávám nový píst a když ho nažhavím tak prostě ne a ne tam dát pístní čep mám novej i vyjetej starej. S nažhaveným pístem ten novej čep tam de sotva nakrajíček , a ten starej čep de bez žhavení do půlky zasunou.. Už si s tím nevím rady prosím poraďte jo a vyďíte to a novej čep??? Díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 22:28
 První co udělej, tak změř pístní čep, jakej má průměr...protože pokud do toho pístu starej čep jde, tak to třeba vůbec není v pístu že...
Datum: 07. listopadu 2013 22:28
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Jo ale horší je že sem si vyndal kliku z rozpůleného motoru píst sem kopl na sporák a až z něj sálalo teplo cca.15 min. Tak jsem to tam pomalu sunul a měl jem to na prkýnku kde byla zrovna smůla a je na pístu flek a nemám od toho papír že jsem to koupil. Ale skusim to ješte nažhavit a dát tam ten starši čep o kterém jsem psal.
Datum: 07. listopadu 2013 21:17
 Jinak postupy se šmirglem a podobný věci zásadně neprovádět!!! Tohle je strojařina, né nějaké odrbávání staré barvy...
Datum: 07. listopadu 2013 20:14
 Na čepu tvrdochrom? Proč?
Datum: 07. listopadu 2013 20:11
Jméno: pepa
IP: uživatel16378
 je to na reklamaci ... na čepu máš tvrdochrom a čert ví jak by po přeleštění dopad...
Datum: 07. listopadu 2013 20:10
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 no newim kupoval jsem ho z mototechy ale myslíš že by pomohlo to nějak trochu šmirglem zvětšit průměr??
Datum: 07. listopadu 2013 19:42
Jméno: Standa
IP: uživatel16377
 Buďto blbej píst a nebo blbej čep...u jednoho někdo nedodržel toleranci...nedávno se mi to taky stalo.... zajímavý bylo,že starej čep (no jetej cca 300km) do novýho pístu s trochou nasílí šel a čep šel do starýho(300km) pístu ... nepochopil sem to,ale obojí fungovalo (přehazoval sem válce navzájem),oboje jede....holt tolerance....každopadně se nesnaž nalisovat čep do pístu,po vychladnutí by píst puknul... buďto zkus jinej čep,ale já si spíš myslim,že je to blbej píst....tohle se stává u tech nejlevnějších...u mě to byl prozměnu atyp zakázkovej píst....máš holt peška....no
Datum: 07. listopadu 2013 19:04
 Zdárek dráčci mám takovej problém koupil jsme si pýst z mototechny a krouzy tuning chrom 39 a jsou uzčí než původní. Chi se zeptat jestly když koupím pýst tady jestly to bude primo na to udelany. dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 21:57
 Vážení, nesmějte se, třeba na to má papír. Dnes je módní mít nějakou tu DISfunkci....
Datum: 07. listopadu 2013 21:57
Datum: 07. listopadu 2013 20:08
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Promiň,ale podle příspěvku bych řekl,že nebudeš schopnej se na dachlu ani rozjet... Ten pravopis je sakra snad vizitka,ne?
Datum: 07. listopadu 2013 19:33
Jméno: Standa
IP: uživatel16377
 Když to řeknu blbě,tak krouzy tuning chrom patřej na pýst tuning jednokrouzovej....takže buďto kup dva obyč 2mm krouzy na pýst z mototechny a použij dvoukrouzovej pýst a nebo kup tady jednokrouzovej pýst do kterýho ti pujdou tvoje tuning krouzy....respektive jen jeden že ...
Datum: 07. listopadu 2013 18:47
Datum: 07. listopadu 2013 18:23
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ten se povedl..
Datum: 07. listopadu 2013 18:15
 Ahoj Draci,
mám problém, při půlení motoru u pionýra mi praskla ojnice. Vůbec nevím jak by šla provést výměna ojnice, prosím o jakoukoliv radu. Nechce se mi kupovat celá klikovka. Děkuji moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 20:37
 Ahoj chlapi,
byl zaseklý píst ve válci a já jsem si myslel, že to rozpůlím a pak ho nějak vytluču nebo vyndám. No a jak jsem pomocí stahováků rozděloval, tak najednou rup a bylo to  Nerozvážnost a nezkušenost. Je to moje první motorka na znovu dání do provozu. Děkuji za rady a asi půjdu po nejlehčí a zároveň nejlevnější cestou a tou se jeví koupit celou klikovku a přendat starý píst na ní
Datum: 09. listopadu 2013 20:37
Jméno: pepa
IP: uživatel16390
 no při víměně to je divný...asi bych to tu neměl říkat aůle mám motor z motokáry co mi delal táta a ten má ojniční futro měnene stylem uříznuot a z jine říznout a svařit ...odjezdilo to cele me dětství....a někdy i dost sodu.... jinak píst montuj vždy ohřátej napsane toho je o tom dost ....pokud má tech 80 stupnu jde tam čep vsunout rukou.....tak jak ti prdla ojnice,?
Datum: 09. listopadu 2013 8:27
Jméno: Standa
IP: uživatel16377
 Jak mohla prasknout ojnice???? To mi hlava nebere ... pochopim,ač hlavou proti zdi,že někdo ojnici ohne,když vymlacuje čep ven,ale nevim co by se s tim muselo dít aby ta ojnice praskla ??  Jinak souhlas s 4 GEAR,máš dvě,vlastně tři varianty .... koupit z aukra polskou ojnici z másla za 250,- (odejde do roka) a dát někam na repas fandovi z horní dolní kterej to za flašku udělá ....a nebo koupíš kvalitní ojnici CKR za 535,-(ta tam bude na věky) + dáš to někam do dílny,kde to dělají a ty ti ojnici přelisujou a kliku vycentrují....zde v obou případech je potřeba,aby spodek kliky nebyl poškozen(což ti v odborné dílně řeknou),projetá klika se už nerepasuje... a nebo varianta 3 - koupíš novou kliku..... Doma neuděláš nic .....
Datum: 07. listopadu 2013 18:57
 Pánové, jak to tak čtu, tak jste pěkný prasata... K dotazu: kup novou ojnici a nech si zařídit přelisování. Ojnice (dle kvality) 350 nebo 520Kč, cena práce cca 300, i méně. Celkem cca 800,- a jsi za vodou. Co se týká pístu: kup nový. Píst se totiž nevyklepává kladivem, ale pístní čep se vylisuje spešl stahovákem. Když nemáš, uděláš doma z kusu trubky a šroubu. Každopádně bych koupil raději nový.
Datum: 06. listopadu 2013 21:02
Jméno: přemysl
IP: uživatel13452
 nechápu proč by jsi měl měnit píst, normálně vindáš dně segerovky zajišťující pístní čep a ten vytáhneš(vyklepeš) ven a i z pístním čepem dáš na druhou kliku. (Jak se dá prasknout ojnice při půlení?nechceš mi to blejsknout? celkem zajímavé asi si to musel pěkně prát kladivem.)
Datum: 06. listopadu 2013 20:04
 Ještě mě napadlo, protože je to moje první doprovozudání  Tak když ten píst už si sedl s hlavou a víkem válce, tak bude třeba vyměnit ten píst a má otázka zní je to v pohodě, nebo taky potřebuji lis k tomu abych přendal píst z prasklé ojnice na novou ojnici? Děkuji
Datum: 06. listopadu 2013 18:03
 Děkuji za rady vypadá to, že nic jiného nezbude
Datum: 06. listopadu 2013 17:46
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
Datum: 06. listopadu 2013 16:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Budeš se muset obrátit na někoho kdo takovou věc umí. Klika se musí rozlisovat a po výměně ojnice zase slisovat zpět a následně vycentrovat. Pro amatéra téměř neřešitelný problém.
Datum: 06. listopadu 2013 14:57
 čau, nevíte někdo seznam gufer a ložisek pro čz 125/351?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 11:03
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jo, jmenuje se to katalog dilu... Jen nebyt liny. Nikdo ti to neda az ke stolu na stribrnym podnose.
Datum: 12. listopadu 2013 11:03
 Zdravím  Mám dotaz hlavně pro Olomoučáky, nevíte v Olomouci o někom kdo dělá dobrý výbrusy? S mototechnou u Hornbachu moc spokojen nejsem a v Brodku u Přerova ji zavřeli nejspíš... Na závodní pio jsem válec posílal p. Baškovi ale teď přes zimu budu potřebovat vybrousit 4 válce a to bych se na poštovným nedoplatil... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 12:57
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 spička v mohelnici má všechno kvalitní a dělá kvalitní práci sam bydlím v mohelnici a kněmu chodím ale má všechno hodně drahý hold kvalita výborná cena strašná
Datum: 05. listopadu 2013 12:57
Jméno: standa
IP: uživatel15141
 Tak si nakup písty tady a válce u nich nech jen vyhonovat  já to tak dělam už 3 roky a spokojenost. Když beru písty z brusírny tak sou sice levnější ale 1 ze 3 má problém to co popisuješ,čep tam nejde,zmetky,je tam totiž díra na babetu  nevim kde to ty lidi kupujou,ale pístní sada za 150,- mi smrdí už cenou...natož tyhle problémy... Takže vozim do brusírny jen válce popsaný fixou.
Datum: 05. listopadu 2013 12:52
 u Hornabchu výbrus OK, ale pístní sada na dvě věci... píst mi k tomu dal asi babetu, protože pístní čep rukou tam nešel a když jsem nahřál píst a zmrazil čep, tak po vyrovnání teplot ten píst praskl... a kroužky z másla...
Datum: 04. listopadu 2013 20:36
 Můžeš mi vysvětlit proč nejsi spokojen s mototechnou u hornbachu ? Asi to bude tím že tam má jen ve středu co ? Já jsem to tam nikdy neviděl otevřeny  ale zase co vím tak ty válce posílá přímo do firmy Ahra v Hradci králove takže kvalita to bude.Pak je teda brusírna v Lužicích (kousek za šternberkem furt když pojedeš po hlavní tak uvidíš ceduli.) Ještě zkus oulehlu http://www.oulehla.cz/ tak tam napiš a uvidíš.Ten je ve Stádle. nechává dělat nikasili tak výbrus by snad neměl být problém.
Datum: 04. listopadu 2013 18:00
Jméno: Honza16
IP: uživatel14719
Datum: 04. listopadu 2013 15:45
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 ahoj lidi je dobry jednokrouzkovy pist je lepsi nez dvou a tri jakou ma kompres a zivotnost dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 9:40
Jméno: Bizon350
IP: uživatel16371
 Pístní kroužek utěsňuje spalovací prostor! Jeden kroužek je k ničemu, rychle se opotřebí a netěsní(vysokoobrátkové motory na croskách Čz, a hojně šunty s nikasilem), dva se začly hojně používat pro úsporu materiálu tam, kam dřív šly tři kroužky, a nebo se zvyšovaly otáčky motorů. Tříkroužek u Jawa a Čz je ideální řešení, těsnost dobrá , nepodfukuje. Pokud to je všechno dobře smontované, nevím, že by to drhlo o kanálky (při montáži je potřeba strhnout ostré hrany kroužku, vyčistit drážku,...) a i životnost na výbrus je větší. Ale ať si to každý namontuje podle svých možností a zkušeností.
Datum: 06. listopadu 2013 9:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tvrzení, že ztráty třením pístního kroužku jsou zanedbatelné je poměrně dost odvážné tvrzení,
Datum: 03. listopadu 2013 21:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16362
 lepší je teoreticky v tom že má menší tření a je vhodnější pro provoz v otáčkách... osobně do seriovky asi nej je 2 ..nejni tak naročný na stav válce a kroužku tření je zanedbatelný 3 hroužkove sou takový přehmat ..zámky často vychází do kanalu a maš tam víc věcí co se mužou pokazit..výkon a kompresi ti neovlivní ani jeden
Datum: 03. listopadu 2013 11:56
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 ahoj lidi co je to ledinkova hlava jak se pozna a jake ma vyhody dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2013 16:14
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 bych se zachcal
Datum: 04. listopadu 2013 16:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jo pánové viděl jsem člověka který kompresi sháněl v obchodě s autodíly, že prý mu soused říkal, že jí asi ztratil při výměně těsnění pod hlavou, byli jsme s kámošem mrtví smíchy
Datum: 03. listopadu 2013 21:29
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak tak, a tu bys v motoru najít neměl .)
Datum: 03. listopadu 2013 19:30
 A pokud by někdo chtěl vědět, co je to kompres...tak je to obvazová potřeba. Takové tkané polštářky ke krytí různých otevřených zranění
Datum: 03. listopadu 2013 18:25
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 A teď pro ty, co to nepochopili. Narážel jsem na to slovo "kompres". Patrně máš na mysli KOMPRESI. Nemůžu si pomoct, ale tenhle přiblblý výraz se začíná objevovat čímdál víc...
Datum: 03. listopadu 2013 18:19
 Chlapci, nezapomínejte prosím, že pravopis je něco jako vizitka pisatele!
Datum: 03. listopadu 2013 12:20
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 kompres je jakoby takovy tlak kdyz slapes kdys to ma velikou kompres tak to lepe jede ,pokud mas malou kompres tak je dobry udelat vybrus jinak kompres se meri takovym blbincem co zasroubujes do hlavy misto svicky a ono ti to zmeri ted nevim jaka ma byt hodnota ale ja to vzdy poznal na noze jestli ma motor dobrou kompresi take zalezi na pistu cim vice krouzku tim vetsi kompres tudis by to melo lepe jet ale lepe to nejede pac cim vice krouzku tim vice treni a dale zalezi na tesneni jestli to fouka nebo ne
Datum: 03. listopadu 2013 10:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Co je "kompres"?
Datum: 02. listopadu 2013 22:49
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 diky
Datum: 02. listopadu 2013 18:48
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 02. listopadu 2013 18:18
 hlava co má ze vniřní strany takový výstupek výhodou je že má větší kompresi než půlkulatá
Datum: 02. listopadu 2013 17:11
Jméno: pavel
IP: uživatel16353
 zdar potreboval bych poradit mam 8 vybrus 55ccm s 40 vrtání nevím jakou mam koupit hlavní trysku originalne ma na ten muj vybrus byt 50 ale uvažoval jsem tu 72 ale zaujala me ta nová 95 ale ta by asi hodně žrala tedka tam mam 32 a je to jakysi líný dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 11:04
Jméno: standa
IP: uživatel16354
 Laditelná tryska je krám,to je tak na odzkoušení,jestli motor jede... No ale to je každýho věc... Jinak trysku neřeš,klidně 68,ten válec nemá vyšší výkon ani nic podobnýho,jediný co ho proslavilo je 8.výbrus úmyslně nesprávně označovaný za 60ccm,jinak je to něco mezi válcem z j05 a j21 a podle jeho časování bych se trysky 68 nebál. Tryska 72 mi přijde zbytečně velká a nepřijde mi,že by mi s ní seriovka jela víc,ba naopak,seriovka mi jede naplno na trysku 65. Ale u fichtla je to kus od kusu.... Tryska 95 je tak na totálně překopanej karbec na 20mm.
Datum: 02. listopadu 2013 11:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16355
 j 72 pohoda dá se s tim jezdit a troch víc to jede dokonce když stratíš original 68 stojí 732 polovic,,,,
jinak sinemž pomoci ale pleteš si tzv hlavní a volnoběžnou tirisku...halavní je ta 68 a volnoběžná je nějakých 30 ...ž podle jmena a jednodše řečeno volnoběžná má vliv na spotřebu a výkon v niších otáčkách hlavní od cca tři čvrtě otevření plyn což je fíka hlavní použitený spektrm otáček ..
jinak pokud chceš regulovat trisku jde kopit si sadu ale dělá se i štelovatelná hlavní triska.. skladá se s trubky a jehly a štelje se prutok od hodnoty 60 do 120 .... občas jso za 500 na aukru .....jinak sada trisek je dvojnásobek...
Datum: 02. listopadu 2013 10:41
 stačí 72 mám to odzkoušený, jehlu na 2 zářez od shora a v pohodě, svíčka cihlová, taky sem měl na jednom fichtlu tu polskou sadu
Datum: 02. listopadu 2013 0:17
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec moždná budu kupovat za levno čz 175/450 má tentok typ neakou hodnotu a zvoní klika takže kolik zhruba oprava ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 10:50
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já bych se toho tak nebál a jestli to máš kousek , zajed se na to podívat.Já jsem svojí 450 sehnal cca za 1500,- a mašina je celkově po GO kyvka , vidle , motor a všechno chodí krásně
Datum: 03. listopadu 2013 10:50
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 díky hosi dospěl jsem k tomu ze to kupovat nebudu motorky jsou a budou tak si počkám na neakou jinší.
Datum: 03. listopadu 2013 8:26
Jméno: standa
IP: uživatel16354
 Cena odpovídá stavu. To že zvoní,to mužou bejt kroužky,futro,čep - což je relativně v poho,tam jde o kulový a nemá se ani moc co stát,ale jestli je vakl dole v klice,tak to je o hubu,praskne klec,vyletěj jehly a dojezdil si... Že někdo dělal GO nevěřim,to by nezvonila klika,to tak někdo akorát vyměnil kroužky a přetěsnil motor aby netek... Jízdní zkouška napoví víc ... Taky okoukni jak jsou na tom tlumiče,jestli je rovnej rám,jak moc spuchřelý sou gumy a jestli funguje eletrika ... Ale za 3500,- bych čekal totál šrot s velkou investicí.
Datum: 02. listopadu 2013 10:23
 175/450 by zvonit nemělo (futro)- má asi už vakl - bude potřeba investice do motoru ... takhle levno ti to po GO nikdo neprodá, páč ta poctivá oprava vyjde +- stejně jako ta cena za jakou to nabízí .... jo až ti to dozvoní, tak bude po motoru  a to bude totálka
Jinak motory477,487 na jehlách budou cinkat a chrastit po i GO
Datum: 01. listopadu 2013 22:01
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Tak třeba mě, i když na hranaté stopětasedmě, která na tohle trpí ještě víc se rozpadlo jehličkové ložisko, nebo spíš jeho klec, motor to schroupnul, a sežralo mi to výbrus... i když to se snad u kulaté stát nemůže
Datum: 01. listopadu 2013 21:13
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok ja tomu chcu nekdy udelat renovaci ale když bych to koupil tak chcu na tom nejdřív létat takže když by to už dozvonilo tak co se muže stát ?
Datum: 01. listopadu 2013 18:58
 U mašiny po generálce rozhodně nemůže zvonit klikovka, to je v případě dobře provedené opravy naprosto vyloučené. Takže o té GO pochybuji...jinak štětkolak, chybí kryt řetězu, chromy v prdeli, chybí sklo paraboly a já nevim co ještě...Podle mě to zas tak výhodné není...
Datum: 01. listopadu 2013 18:35
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
Datum: 01. listopadu 2013 18:27
 Tak hodnotu určitě nějakou má...záleží co znamená za levno...taky samozřejmě záleží na stavu, jestli má papíry atd...Jestli zvoní klika, tak se obávam že tě nemine kompletní GO motoru. Na opravu motoru si připrav přibližně 3000-4000kč.
Datum: 01. listopadu 2013 18:21
 chtel sem se zeptat mam fichtla a mam problem s motorem normalne novy vybrus prevodova cast dobra a když to nastartuju musim to držet pod plym plynem a za chvíli to stejně chcípne nevíte čím to je? benzinu je dost a je i filtr nevim si rady poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 17:54
Jméno: pepa
IP: uživatel16343
 nekde ti to netěsní saje to vzduch a na volnoběh se to neutáhne dotáhnout koleno s karbecem a co si dal pod válec?
Datum: 29. října 2013 17:54
 Ahoj lidi,zadřel jsem 70ku italku,potřeboval bych se zeptat,potřebuju na to udělat výbrus a vyrobit nový píst píst nic složitého má 12ku čep a je to 47.6 asi pomůžete mi?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 11:13
 Ahoj draci, nevíte o něaké slušné brusírně ve středočeském nebo libereckém kraji? popřípadě okolí Jičína? Vím že se to tu už hodně řešilo ale vždycky jste doporučovali brusírny na moravě a mne se válec nechce posílat poštou. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 20:46
 tak super, zavolám mu, moc Díky
Datum: 29. října 2013 20:46
 *tři roky
Datum: 29. října 2013 20:45
 myslim že je to Jiří, třindu mi dělal myslim za 12, nebo 16 stovek, to už si nepamatuju, je to ti roky, ty padinky dělal kolem 500 sevšim všudy.
Datum: 29. října 2013 20:44
 Super  je to Jiří Havelka? Telefon:420 493 557 126 Mobil:420 731 116 454 Ten se mi zamlouvá a nemám to daleko  . Nevíš jaké jsou u něj ceny karlosi?
Datum: 29. října 2013 19:48
 v Jičíněvsi je pan Havelka, dělá výbrusy a upravuje motory když jsem ještě dělal v motoservisu, tak nám brousil válce a svoje válce vozim taky jedině k němu.
Datum: 29. října 2013 18:49
 Firesnek posílá válce p. Baškovi, Třebechovice pod Orebem...
Datum: 29. října 2013 13:04
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 vím že je někde ze středu čech, ale kontakt nemám.... najdi si ho na rajčeti, tam má email....
Datum: 29. října 2013 10:25
 Moc díky  nevíte jak je to s cenami než začnu obvolávat?
Datum: 29. října 2013 10:13
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 kontakt: Salac Jirí Vinohradská / 210, Nehvizdy (Nehvizdy) Telefon: 326 992 564
Datum: 29. října 2013 10:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Výbrusy dělají taky v Nehvizdech (Stř. kraj) a nebo pan Bašek, ale to jsou východní čechy
Datum: 29. října 2013 10:10
 Upraveno už mám ale ok  , nemáš na něj kontakt? pod tímhle jménem tady v seznamu není
Datum: 29. října 2013 10:02
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 firešnek..ten by ti to i upravil podle tvých představ
Datum: 29. října 2013 9:58
Jméno: Jawa
IP: uživatel16334
 Ahoj, chci se zeptat, dneska jsem jel s fichtlem asi 40 km (s dlouhou přestávkou asi v půlce) a při druhé půlce asi v 35 km se mi z fichtlu ozvaly dvě rány jako kdyby bez výfuku. Je to hodně starý stroj před genrálkou, který má nalítáno pravdu hodně, jen mě to hodně zarazilo... zastavil jsem, chvíli nechal chladnou a pak jsem jel velmi pomalu domů... co to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 22:33
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 prostě se dostal kus karbonu na svíčku a přeskočila špatná jiskra a třelilo to bud z vejfuku nebo z karbce nic vic nic min
Datum: 29. října 2013 22:33
Jméno: Jawa
IP: uživatel16340
 Zrovna před vyjížďou jsem čistil hlavu, výfuk, jsem celý nově přetěsnil, a těsnění bylo naprosto v pohodě, tak vážně nevím... S těma kroužkama nevím, potom to jelo všechno v pohodě...
Datum: 29. října 2013 9:01
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 co těsnění mezi válcem a kolenem nebo mezi kolenem a vejfukem ?
Datum: 28. října 2013 21:39
Jméno: Jezda
IP: uživatel14530
 střelilo to do vejfuku,jo ?
Datum: 28. října 2013 21:21
 to mohli byt kruzky ..
Datum: 28. října 2013 21:00
 Zdravím, potřeboval bych poradit, nevím jestli se tu najde někdo z Prostějovska, potřeboval bych poradit jestli se někde v Prostějově dá udělat výbrus? popř. bych se rád dozvěděl kde, na netu jsem to nenašel.... předem díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 19:51
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 V prostějově Pan Ervín Balzer za shellkou ale on to posílá až do olomouce a čekáš aji měsíc. Jinak o nikom nevím. Pan Vyroubal dává i pístní sady jestli jednokroužkáče to nevím ale dvou jo.
Datum: 29. října 2013 19:51
 Ahoj, jinak přímo v Prostějově to nikdo nedělá? má pan Vyroubal i pístní sady? mám to válec na stadiona, měl by to bát závodní válec s jednokroužkovým pístem....
Datum: 29. října 2013 7:32
Jméno: kisa
IP: uživatel8746
 Ahoj ve Smržicích pan Václav Vyroubal je to skoro na začátku Smržic směr od Držovic. Je to taková malinká zapadlá garážička na pravé straně
Datum: 28. října 2013 21:33
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi má špatně zatěsněné koleno výfuku vliv na neco? např: výkon nebo vynechávání.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 21:37
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 na motoru bez úpravy to vliv mít nebude má to akorát vliv na sousedy a na to že ti tam muže téct olej takže jen kosmetický vady
Datum: 28. října 2013 21:37
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau draci, prosím potřebuju repasi klikovky a chtěl sem se zeptat jestli neznáte někoho dobrého a kvalitního kdo to dělá třeba i přes poštu to poslat?rna ještě teda mám otázku co všechno s tou klikovkou udělají když to pošlu celé i s ojnicí (vymění ložisko, spraví vůli)? a kolik je tak cena cca? protože mi babetta klepe když ji nastartuju a bylo mi řečeno že to muže byt ojnice. děkuji moc za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 12:04
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 tak díky moc, o něm sem už něco slyšel že je dobrý
Datum: 29. října 2013 12:04
Jméno: mustaf23
IP: uživatel4095
 pan Padalík mi dělal kliku na kejvačku a jsem plně spokojenej, jinak mění se komplet ojnice s ložiskem,pouzdrem a pokud jsou poškozené čepy tak i ty. Email: motoservis.padalik@seznam.cz
Datum: 28. října 2013 18:56
 Dělám generálku motoru na jawu 21 vše se zdá že funguje ale kdiž nasadím válec tak s motorem nelze hnout.... válec je po prvním výbrusu a dal sem tam i novej píst .... prosím o radu dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2013 0:00
Jméno: Jirka
IP: uživatel15276
 Máš sražené hrany na kanálech?kroužek se může zaseknout o ostrou hranu kanálu
Datum: 29. října 2013 0:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jaký máš vrtání je to na pístu
Datum: 28. října 2013 21:00
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 tak ti naráží do hlavy
Datum: 28. října 2013 20:49
 No nechal sem si udělt výbrus a ktomu sem dostal píst i kroužky ... kroužky sou usazené v zámcích jak mají být. Nejjde hnout s pístem ale pokuď tam píst neni vše funguje jak má.
Datum: 28. října 2013 15:57
 cus draku mě se jednou něco podobného stalo byl prasklej píst ale válec tam nešel úplně zlehka
Datum: 28. října 2013 10:39
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel15299
 To je krásné že si dal novej píst  a je to píst na ten výbrus který si udělal ? a pístní kroužky taky ?
Nebo nevím jak myslíš že se s motorem nedá hnout ... jako že se motor netočí když kopneš může být třeba blbé prokluzování spojky
Datum: 28. října 2013 9:43
 A píst s kroužkama se ve válci pohybuje jak?
Datum: 27. října 2013 14:51
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 Zdravím, jaký máte názor na ojnici CKR, popř je něco lepšího k sehnání? Nezlobí jehličky okolo čepů???
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 10:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ty otáčky se mi taky nezdají... Leda že by původní futro mělo tak malou vůli mezo čepem, že by se píst nechtěl "kývat"
Datum: 28. října 2013 10:23
Datum: 28. října 2013 10:16
Jméno: DrakHonza
IP: uživatel15299
 Mám CKR na jaw.21 tady z fichtlkrámku ... jehličky sou špica ... vzrostly mi otázky díky menšímu odporu ... prostě si není naco stěžovat
Datum: 28. října 2013 9:45
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 Ze zvědavosti asi zkusím tu od rokwelu
Datum: 27. října 2013 21:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 CKR drzi 2. sezonu u valce tociciho 11000ot/min bez znamek opotrebeni (jedine, co jsem menil, byl pistni cep a horni futro, pro dobry pocit).
Datum: 27. října 2013 21:02
Jméno: pepa
IP: uživatel16326
 crk bych se nebál onec koncu jde do ní namontovat futro bylo i tu v nabítce jen aby nebylo z mědi ale z bronzu..anebo jestli si počkáš na tu novou ..ale objí už origoš překonalo není čeho se bát
Datum: 27. října 2013 20:56
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 A já bych jí tak rád měl doma
Datum: 26. října 2013 21:52
 zatim ne,, je to novinka draku utajena
Datum: 26. října 2013 21:47
Jméno: Josef
IP: uživatel12485
 A je tu v nabídce?
Datum: 26. října 2013 21:41
 mam jeste stejne dobrou kvalitu ba mozna o neco lepsiho od znacky ROKWEL cena stejna,rozmery a jehli rovnez stejne,,, jen nei pomedena,,,, ale ona se ta med dava jen kvuli parada a hlavne aby zaretusovala vady na krase, rokwel ma rodokmen uslechtilej,,,,
Datum: 26. října 2013 21:17
 Už ji jezdím sezónu a půl v závodním motoru a myslím že ještě něco najede. Řek bych že nic lepšího neseženeš..
Datum: 26. října 2013 21:06
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
 čus draci, chci se zeptat ohledně svého fíka, je možmé když mám válec ještě 38,00 a je vykoněný, 9z prímár, aby motor uz neměl sílu a po lehkém zahřátí začal zdechat ??? (minulí rok jezdil jako nový s 14z primár.,a odtrch a předstich je v porádku) může to být tím 0. výbrusem???
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 12:00
Jméno: cuckar5020
IP: uživatel16318
  ten válec je vyhoněný
Datum: 26. října 2013 12:00
Datum: 26. října 2013 11:58
|



|