slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
zda draci uz si fakt nevim rady mam jawu 250/559 a pri vyssich otackach mi klepe motor( na 4 kvalt asi pri 85 ).Nevite cim to muze byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar draku, já bych řekl, že tam nestíhá dotíkat palivo.
 
 
Datum: 10. listopadu 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Zdar draci mám problém u fichtla. Teď tam dávám nový píst a když ho nažhavím tak prostě ne a ne tam dát pístní čep mám novej i vyjetej starej. S nažhaveným pístem ten novej čep tam de sotva nakrajíček , a ten starej čep de bez žhavení do půlky zasunou.. Už si s tím nevím rady prosím poraďte jo a vyďíte to a novej čep??? Díky za odpovědi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První co udělej, tak změř pístní čep, jakej má průměr...protože pokud do toho pístu starej čep jde, tak to třeba vůbec není v pístu že...
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Jo ale horší je že sem si vyndal kliku z rozpůleného motoru píst sem kopl na sporák a až z něj sálalo teplo cca.15 min. Tak jsem to tam pomalu sunul a měl jem to na prkýnku kde byla zrovna smůla a je na pístu flek a nemám od toho papír že jsem to koupil. Ale skusim to ješte nažhavit a dát tam ten starši čep o kterém jsem psal.
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak postupy se šmirglem a podobný věci zásadně neprovádět!!! Tohle je strojařina, né nějaké odrbávání staré barvy...
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na čepu tvrdochrom? Proč?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16378    
je to na reklamaci ... na čepu máš tvrdochrom a čert ví jak by po přeleštění dopad...
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
no newim kupoval jsem ho z mototechy ale myslíš že by pomohlo to nějak trochu šmirglem zvětšit průměr??
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16377    
Buďto blbej píst a nebo blbej čep...u jednoho někdo nedodržel toleranci...nedávno se mi to taky stalo.... zajímavý bylo,že starej čep (no jetej cca 300km) do novýho pístu s trochou nasílí šel a čep šel do starýho(300km) pístu ... nepochopil sem to,ale obojí fungovalo (přehazoval sem válce navzájem),oboje jede....holt tolerance....každopadně se nesnaž nalisovat čep do pístu,po vychladnutí by píst puknul... buďto zkus jinej čep,ale já si spíš myslim,že je to blbej píst....tohle se stává u tech nejlevnějších...u mě to byl prozměnu atyp zakázkovej píst....máš holt peška....no :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: tragos      E-mail:      IP: uživatel4946    
Zdárek dráčci mám takovej problém koupil jsme si pýst z mototechny a krouzy tuning chrom 39 a jsou uzčí než původní. Chi se zeptat jestly když koupím pýst tady jestly to bude primo na to udelany. dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vážení, nesmějte se, třeba na to má papír. Dnes je módní mít nějakou tu DISfunkci....
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 21:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:08
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Promiň,ale podle příspěvku bych řekl,že nebudeš schopnej se na dachlu ani rozjet... Ten pravopis je sakra snad vizitka,ne?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16377    
Když to řeknu blbě,tak krouzy tuning chrom patřej na pýst tuning jednokrouzovej....takže buďto kup dva obyč 2mm krouzy na pýst z mototechny a použij dvoukrouzovej pýst a nebo kup tady jednokrouzovej pýst do kterýho ti pujdou tvoje tuning krouzy....respektive jen jeden že ...
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je moc. :-D :-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:23
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
Ten se povedl..:-D
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj Draci, mám problém, při půlení motoru u pionýra mi praskla ojnice. Vůbec nevím jak by šla provést výměna ojnice, prosím o jakoukoliv radu. Nechce se mi kupovat celá klikovka. Děkuji moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj chlapi, byl zaseklý píst ve válci a já jsem si myslel, že to rozpůlím a pak ho nějak vytluču nebo vyndám. No a jak jsem pomocí stahováků rozděloval, tak najednou rup a bylo to :-( Nerozvážnost a nezkušenost. Je to moje první motorka na znovu dání do provozu. Děkuji za rady a asi půjdu po nejlehčí a zároveň nejlevnější cestou a tou se jeví koupit celou klikovku a přendat starý píst na ní :-)
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16390    
no při víměně to je divný...asi bych to tu neměl říkat aůle mám motor z motokáry co mi delal táta a ten má ojniční futro měnene stylem uříznuot a z jine říznout a svařit ...odjezdilo to cele me dětství....a někdy i dost sodu.... jinak píst montuj vždy ohřátej napsane toho je o tom dost ....pokud má tech 80 stupnu jde tam čep vsunout rukou.....tak jak ti prdla ojnice,?
 
 
Datum: 09. listopadu 2013 8:27
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16377    
Jak mohla prasknout ojnice???? To mi hlava nebere ... pochopim,ač hlavou proti zdi,že někdo ojnici ohne,když vymlacuje čep ven,ale nevim co by se s tim muselo dít aby ta ojnice praskla ?? :-D :-D Jinak souhlas s 4 GEAR,máš dvě,vlastně tři varianty .... koupit z aukra polskou ojnici z másla za 250,- (odejde do roka) a dát někam na repas fandovi z horní dolní kterej to za flašku udělá ....a nebo koupíš kvalitní ojnici CKR za 535,-(ta tam bude na věky) + dáš to někam do dílny,kde to dělají a ty ti ojnici přelisujou a kliku vycentrují....zde v obou případech je potřeba,aby spodek kliky nebyl poškozen(což ti v odborné dílně řeknou),projetá klika se už nerepasuje... a nebo varianta 3 - koupíš novou kliku..... Doma neuděláš nic .....
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pánové, jak to tak čtu, tak jste pěkný prasata... K dotazu: kup novou ojnici a nech si zařídit přelisování. Ojnice (dle kvality) 350 nebo 520Kč, cena práce cca 300, i méně. Celkem cca 800,- a jsi za vodou. Co se týká pístu: kup nový. Píst se totiž nevyklepává kladivem, ale pístní čep se vylisuje spešl stahovákem. Když nemáš, uděláš doma z kusu trubky a šroubu. Každopádně bych koupil raději nový.
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: přemysl      IP: uživatel13452    
nechápu proč by jsi měl měnit píst, normálně vindáš dně segerovky zajišťující pístní čep a ten vytáhneš(vyklepeš) ven a i z pístním čepem dáš na druhou kliku. (Jak se dá prasknout ojnice při půlení?nechceš mi to blejsknout? celkem zajímavé asi si to musel pěkně prát kladivem.)
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 20:04
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ještě mě napadlo, protože je to moje první doprovozudání :-D Tak když ten píst už si sedl s hlavou a víkem válce, tak bude třeba vyměnit ten píst a má otázka zní je to v pohodě, nebo taky potřebuji lis k tomu abych přendal píst z prasklé ojnice na novou ojnici? Děkuji
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Děkuji za rady vypadá to, že nic jiného nezbude :-)
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
chápu že nechceš kupovat novou ale cena opravy tě přijde jako nová. http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/motory/760126-klikovy-hridel-jawa-50.html nebet to jako inzerci ale je to moje rada
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Budeš se muset obrátit na někoho kdo takovou věc umí. Klika se musí rozlisovat a po výměně ojnice zase slisovat zpět a následně vycentrovat. Pro amatéra téměř neřešitelný problém.
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 14:57
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, nevíte někdo seznam gufer a ložisek pro čz 125/351? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jo, jmenuje se to katalog dilu... Jen nebyt liny. Nikdo ti to neda az ke stolu na stribrnym podnose.
 
 
Datum: 12. listopadu 2013 11:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím :-) Mám dotaz hlavně pro Olomoučáky, nevíte v Olomouci o někom kdo dělá dobrý výbrusy? S mototechnou u Hornbachu moc spokojen nejsem a v Brodku u Přerova ji zavřeli nejspíš... Na závodní pio jsem válec posílal p. Baškovi ale teď přes zimu budu potřebovat vybrousit 4 válce a to bych se na poštovným nedoplatil... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: mani3      IP: uživatel14199    
spička v mohelnici má všechno kvalitní a dělá kvalitní práci sam bydlím v mohelnici a kněmu chodím ale má všechno hodně drahý hold kvalita výborná cena strašná :-(
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 12:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15141    
Tak si nakup písty tady a válce u nich nech jen vyhonovat ;-) já to tak dělam už 3 roky a spokojenost. Když beru písty z brusírny tak sou sice levnější ale 1 ze 3 má problém to co popisuješ,čep tam nejde,zmetky,je tam totiž díra na babetu :-D nevim kde to ty lidi kupujou,ale pístní sada za 150,- mi smrdí už cenou...natož tyhle problémy... Takže vozim do brusírny jen válce popsaný fixou.
 
 
Datum: 05. listopadu 2013 12:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u Hornabchu výbrus OK, ale pístní sada na dvě věci... píst mi k tomu dal asi babetu, protože pístní čep rukou tam nešel a když jsem nahřál píst a zmrazil čep, tak po vyrovnání teplot ten píst praskl... a kroužky z másla...
 
 
Datum: 04. listopadu 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš mi vysvětlit proč nejsi spokojen s mototechnou u hornbachu ? Asi to bude tím že tam má jen ve středu co ? Já jsem to tam nikdy neviděl otevřeny:-) ale zase co vím tak ty válce posílá přímo do firmy Ahra v Hradci králove takže kvalita to bude.Pak je teda brusírna v Lužicích (kousek za šternberkem furt když pojedeš po hlavní tak uvidíš ceduli.) Ještě zkus oulehlu http://www.oulehla.cz/ tak tam napiš a uvidíš.Ten je ve Stádle. nechává dělat nikasili tak výbrus by snad neměl být problém. :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2013 18:00
 
 
 
 
Jméno: Honza16      IP: uživatel14719    
čau, zkus mototechnu v Mohelnici, najdeš ho na netu jmenuje se Jiří Špička http://www.motospicka.cz . :-)
 
 
Datum: 04. listopadu 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
ahoj lidi je dobry jednokrouzkovy pist je lepsi nez dvou a tri jakou ma kompres a zivotnost dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 9:40
 
 
 
 
Jméno: Bizon350      IP: uživatel16371    
Pístní kroužek utěsňuje spalovací prostor! Jeden kroužek je k ničemu, rychle se opotřebí a netěsní(vysokoobrátkové motory na croskách Čz, a hojně šunty s nikasilem), dva se začly hojně používat pro úsporu materiálu tam, kam dřív šly tři kroužky, a nebo se zvyšovaly otáčky motorů. Tříkroužek u Jawa a Čz je ideální řešení, těsnost dobrá , nepodfukuje. Pokud to je všechno dobře smontované, nevím, že by to drhlo o kanálky (při montáži je potřeba strhnout ostré hrany kroužku, vyčistit drážku,...) a i životnost na výbrus je větší. Ale ať si to každý namontuje podle svých možností a zkušeností.
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 9:40
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
tvrzení, že ztráty třením pístního kroužku jsou zanedbatelné je poměrně dost odvážné tvrzení,
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16362    
lepší je teoreticky v tom že má menší tření a je vhodnější pro provoz v otáčkách... osobně do seriovky asi nej je 2 ..nejni tak naročný na stav válce a kroužku tření je zanedbatelný 3 hroužkove sou takový přehmat ..zámky často vychází do kanalu a maš tam víc věcí co se mužou pokazit..výkon a kompresi ti neovlivní ani jeden
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 11:56
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
ahoj lidi co je to ledinkova hlava jak se pozna a jake ma vyhody dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
bych se zachcal :-D
 
 
Datum: 04. listopadu 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
jo pánové viděl jsem člověka který kompresi sháněl v obchodě s autodíly, že prý mu soused říkal, že jí asi ztratil při výměně těsnění pod hlavou, byli jsme s kámošem mrtví smíchy
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak tak, a tu bys v motoru najít neměl .)
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pokud by někdo chtěl vědět, co je to kompres...tak je to obvazová potřeba. Takové tkané polštářky ke krytí různých otevřených zranění :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
A teď pro ty, co to nepochopili. Narážel jsem na to slovo "kompres". Patrně máš na mysli KOMPRESI. Nemůžu si pomoct, ale tenhle přiblblý výraz se začíná objevovat čímdál víc...
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 18:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapci, nezapomínejte prosím, že pravopis je něco jako vizitka pisatele!
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 12:20
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
kompres je jakoby takovy tlak kdyz slapes kdys to ma velikou kompres tak to lepe jede ,pokud mas malou kompres tak je dobry udelat vybrus jinak kompres se meri takovym blbincem co zasroubujes do hlavy misto svicky a ono ti to zmeri ted nevim jaka ma byt hodnota ale ja to vzdy poznal na noze jestli ma motor dobrou kompresi take zalezi na pistu cim vice krouzku tim vetsi kompres tudis by to melo lepe jet ale lepe to nejede pac cim vice krouzku tim vice treni a dale zalezi na tesneni jestli to fouka nebo ne
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Co je "kompres"?
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
diky
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
hlava s ledvinkou (větší kompres) pro typi jawa 20,21,23 http://www.motozelvy.ic.cz/technika/hlava/hlava_20.jpg hlava bez ledvynky pro typi jawa 05 http://www.motozelvy.ic.cz/technika/hlava/hlava_05.jpg
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hlava co má ze vniřní strany takový výstupek výhodou je že má větší kompresi než půlkulatá
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel16353    
zdar potreboval bych poradit mam 8 vybrus 55ccm s 40 vrtání nevím jakou mam koupit hlavní trysku originalne ma na ten muj vybrus byt 50 ale uvažoval jsem tu 72 ale zaujala me ta nová 95 ale ta by asi hodně žrala tedka tam mam 32 a je to jakysi líný dik za odpovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16354    
Laditelná tryska je krám,to je tak na odzkoušení,jestli motor jede... No ale to je každýho věc... Jinak trysku neřeš,klidně 68,ten válec nemá vyšší výkon ani nic podobnýho,jediný co ho proslavilo je 8.výbrus úmyslně nesprávně označovaný za 60ccm,jinak je to něco mezi válcem z j05 a j21 a podle jeho časování bych se trysky 68 nebál. Tryska 72 mi přijde zbytečně velká a nepřijde mi,že by mi s ní seriovka jela víc,ba naopak,seriovka mi jede naplno na trysku 65. Ale u fichtla je to kus od kusu.... Tryska 95 je tak na totálně překopanej karbec na 20mm.
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 11:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16355    
j 72 pohoda dá se s tim jezdit a troch víc to jede dokonce když stratíš original 68 stojí 732 polovic,,,, jinak sinemž pomoci ale pleteš si tzv hlavní a volnoběžnou tirisku...halavní je ta 68 a volnoběžná je nějakých 30 ...ž podle jmena a jednodše řečeno volnoběžná má vliv na spotřebu a výkon v niších otáčkách hlavní od cca tři čvrtě otevření plyn což je fíka hlavní použitený spektrm otáček .. jinak pokud chceš regulovat trisku jde kopit si sadu ale dělá se i štelovatelná hlavní triska.. skladá se s trubky a jehly a štelje se prutok od hodnoty 60 do 120 .... občas jso za 500 na aukru .....jinak sada trisek je dvojnásobek...
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 10:41
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí 72 mám to odzkoušený, jehlu na 2 zářez od shora a v pohodě, svíčka cihlová, taky sem měl na jednom fichtlu tu polskou sadu
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 0:17
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec moždná budu kupovat za levno čz 175/450 má tentok typ neakou hodnotu a zvoní klika takže kolik zhruba oprava ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
já bych se toho tak nebál a jestli to máš kousek , zajed se na to podívat.Já jsem svojí 450 sehnal cca za 1500,- a mašina je celkově po GO kyvka , vidle , motor a všechno chodí krásně
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 10:50
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
díky hosi dospěl jsem k tomu ze to kupovat nebudu motorky jsou a budou tak si počkám na neakou jinší.
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 8:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16354    
Cena odpovídá stavu. To že zvoní,to mužou bejt kroužky,futro,čep - což je relativně v poho,tam jde o kulový a nemá se ani moc co stát,ale jestli je vakl dole v klice,tak to je o hubu,praskne klec,vyletěj jehly a dojezdil si... Že někdo dělal GO nevěřim,to by nezvonila klika,to tak někdo akorát vyměnil kroužky a přetěsnil motor aby netek... Jízdní zkouška napoví víc ... Taky okoukni jak jsou na tom tlumiče,jestli je rovnej rám,jak moc spuchřelý sou gumy a jestli funguje eletrika ... Ale za 3500,- bych čekal totál šrot s velkou investicí.
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
175/450 by zvonit nemělo (futro)- má asi už vakl - bude potřeba investice do motoru ... takhle levno ti to po GO nikdo neprodá, páč ta poctivá oprava vyjde +- stejně jako ta cena za jakou to nabízí .... jo až ti to dozvoní, tak bude po motoru:-D a to bude totálka Jinak motory477,487 na jehlách budou cinkat a chrastit po i GO :-D
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Tak třeba mě, i když na hranaté stopětasedmě, která na tohle trpí ještě víc se rozpadlo jehličkové ložisko, nebo spíš jeho klec, motor to schroupnul, a sežralo mi to výbrus... i když to se snad u kulaté stát nemůže :-)
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ok ja tomu chcu nekdy udelat renovaci ale když bych to koupil tak chcu na tom nejdřív létat takže když by to už dozvonilo tak co se muže stát ?
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 18:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U mašiny po generálce rozhodně nemůže zvonit klikovka, to je v případě dobře provedené opravy naprosto vyloučené. Takže o té GO pochybuji...jinak štětkolak, chybí kryt řetězu, chromy v prdeli, chybí sklo paraboly a já nevim co ještě...Podle mě to zas tak výhodné není...
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
když zvoní klika tak co se muže stát ? a moto je prej po go klika zacala zvonit as potom totok je ona http://motorky.bazos.cz/inzerat/28995571/Prodam-CZ-175450.php
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 18:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak hodnotu určitě nějakou má...záleží co znamená za levno...taky samozřejmě záleží na stavu, jestli má papíry atd...Jestli zvoní klika, tak se obávam že tě nemine kompletní GO motoru. Na opravu motoru si připrav přibližně 3000-4000kč.
 
 
Datum: 01. listopadu 2013 18:21
 
 
 
 
Jméno: sejknovo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtel sem se zeptat mam fichtla a mam problem s motorem normalne novy vybrus prevodova cast dobra a když to nastartuju musim to držet pod plym plynem a za chvíli to stejně chcípne nevíte čím to je? benzinu je dost a je i filtr nevim si rady poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16343    
nekde ti to netěsní saje to vzduch a na volnoběh se to neutáhne dotáhnout koleno s karbecem a co si dal pod válec?
 
 
Datum: 29. října 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: Luděk Brostík      E-mail:      IP: uživatel13372    
Ahoj lidi,zadřel jsem 70ku italku,potřeboval bych se zeptat,potřebuju na to udělat výbrus a vyrobit nový píst píst nic složitého má 12ku čep a je to 47.6 asi pomůžete mi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 11:13
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci, nevíte o něaké slušné brusírně ve středočeském nebo libereckém kraji? popřípadě okolí Jičína? Vím že se to tu už hodně řešilo ale vždycky jste doporučovali brusírny na moravě a mne se válec nechce posílat poštou. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak super, zavolám mu, moc Díky :-)
 
 
Datum: 29. října 2013 20:46
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*tři roky
 
 
Datum: 29. října 2013 20:45
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že je to Jiří, třindu mi dělal myslim za 12, nebo 16 stovek, to už si nepamatuju, je to ti roky, ty padinky dělal kolem 500 sevšim všudy.
 
 
Datum: 29. října 2013 20:44
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super :-) je to Jiří Havelka? Telefon:420 493 557 126 Mobil:420 731 116 454 Ten se mi zamlouvá a nemám to daleko :-). Nevíš jaké jsou u něj ceny karlosi?
 
 
Datum: 29. října 2013 19:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v Jičíněvsi je pan Havelka, dělá výbrusy a upravuje motory když jsem ještě dělal v motoservisu, tak nám brousil válce a svoje válce vozim taky jedině k němu.
 
 
Datum: 29. října 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Firesnek posílá válce p. Baškovi, Třebechovice pod Orebem...
 
 
Datum: 29. října 2013 13:04
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
vím že je někde ze středu čech, ale kontakt nemám.... najdi si ho na rajčeti, tam má email....
 
 
Datum: 29. října 2013 10:25
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc díky :-) nevíte jak je to s cenami než začnu obvolávat? :-)
 
 
Datum: 29. října 2013 10:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
kontakt: Salac Jirí Vinohradská / 210, Nehvizdy (Nehvizdy) Telefon: 326 992 564
 
 
Datum: 29. října 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Výbrusy dělají taky v Nehvizdech (Stř. kraj) a nebo pan Bašek, ale to jsou východní čechy
 
 
Datum: 29. října 2013 10:10
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Upraveno už mám ale ok :-), nemáš na něj kontakt? pod tímhle jménem tady v seznamu není
 
 
Datum: 29. října 2013 10:02
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
firešnek..ten by ti to i upravil podle tvých představ
 
 
Datum: 29. října 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel16334    
Ahoj, chci se zeptat, dneska jsem jel s fichtlem asi 40 km (s dlouhou přestávkou asi v půlce) a při druhé půlce asi v 35 km se mi z fichtlu ozvaly dvě rány jako kdyby bez výfuku. Je to hodně starý stroj před genrálkou, který má nalítáno pravdu hodně, jen mě to hodně zarazilo... zastavil jsem, chvíli nechal chladnou a pak jsem jel velmi pomalu domů... co to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
prostě se dostal kus karbonu na svíčku a přeskočila špatná jiskra a třelilo to bud z vejfuku nebo z karbce nic vic nic min
 
 
Datum: 29. října 2013 22:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel16340    
Zrovna před vyjížďou jsem čistil hlavu, výfuk, jsem celý nově přetěsnil, a těsnění bylo naprosto v pohodě, tak vážně nevím... S těma kroužkama nevím, potom to jelo všechno v pohodě...
 
 
Datum: 29. října 2013 9:01
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
co těsnění mezi válcem a kolenem nebo mezi kolenem a vejfukem ?
 
 
Datum: 28. října 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: Jezda      IP: uživatel14530    
střelilo to do vejfuku,jo ?
 
 
Datum: 28. října 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: Macho      E-mail:      IP: uživatel16335    
to mohli byt kruzky ..
 
 
Datum: 28. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych poradit, nevím jestli se tu najde někdo z Prostějovska, potřeboval bych poradit jestli se někde v Prostějově dá udělat výbrus? popř. bych se rád dozvěděl kde, na netu jsem to nenašel.... předem díky za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
V prostějově Pan Ervín Balzer za shellkou ale on to posílá až do olomouce a čekáš aji měsíc. Jinak o nikom nevím. Pan Vyroubal dává i pístní sady jestli jednokroužkáče to nevím ale dvou jo. :-)
 
 
Datum: 29. října 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, jinak přímo v Prostějově to nikdo nedělá? má pan Vyroubal i pístní sady? mám to válec na stadiona, měl by to bát závodní válec s jednokroužkovým pístem....
 
 
Datum: 29. října 2013 7:32
 
 
 
 
Jméno: kisa      IP: uživatel8746    
Ahoj ve Smržicích pan Václav Vyroubal je to skoro na začátku Smržic směr od Držovic. Je to taková malinká zapadlá garážička na pravé straně :-)
 
 
Datum: 28. října 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
zdarec hosi má špatně zatěsněné koleno výfuku vliv na neco? např: výkon nebo vynechávání. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
na motoru bez úpravy to vliv mít nebude má to akorát vliv na sousedy a na to že ti tam muže téct olej takže jen kosmetický vady
 
 
Datum: 28. října 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci, prosím potřebuju repasi klikovky a chtěl sem se zeptat jestli neznáte někoho dobrého a kvalitního kdo to dělá třeba i přes poštu to poslat?rna ještě teda mám otázku co všechno s tou klikovkou udělají když to pošlu celé i s ojnicí (vymění ložisko, spraví vůli)? a kolik je tak cena cca? protože mi babetta klepe když ji nastartuju a bylo mi řečeno že to muže byt ojnice. děkuji moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
tak díky moc, o něm sem už něco slyšel že je dobrý :-)
 
 
Datum: 29. října 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: mustaf23      IP: uživatel4095    
pan Padalík mi dělal kliku na kejvačku a jsem plně spokojenej, jinak mění se komplet ojnice s ložiskem,pouzdrem a pokud jsou poškozené čepy tak i ty. Email: motoservis.padalik@seznam.cz
 
 
Datum: 28. října 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: broukal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělám generálku motoru na jawu 21 vše se zdá že funguje ale kdiž nasadím válec tak s motorem nelze hnout.... válec je po prvním výbrusu a dal sem tam i novej píst .... prosím o radu dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15276    
Máš sražené hrany na kanálech?kroužek se může zaseknout o ostrou hranu kanálu ;-)
 
 
Datum: 29. října 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jaký máš vrtání je to na pístu
 
 
Datum: 28. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tak ti naráží do hlavy
 
 
Datum: 28. října 2013 20:49
 
 
 
 
Jméno: broukal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nechal sem si udělt výbrus a ktomu sem dostal píst i kroužky ... kroužky sou usazené v zámcích jak mají být. Nejjde hnout s pístem ale pokuď tam píst neni vše funguje jak má.
 
 
Datum: 28. října 2013 15:57
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draku mě se jednou něco podobného stalo byl prasklej píst ale válec tam nešel úplně zlehka
 
 
Datum: 28. října 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
To je krásné že si dal novej píst :-D a je to píst na ten výbrus který si udělal ? a pístní kroužky taky ? Nebo nevím jak myslíš že se s motorem nedá hnout ... jako že se motor netočí když kopneš může být třeba blbé prokluzování spojky
 
 
Datum: 28. října 2013 9:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A píst s kroužkama se ve válci pohybuje jak?
 
 
Datum: 27. října 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
Zdravím, jaký máte názor na ojnici CKR, popř je něco lepšího k sehnání? Nezlobí jehličky okolo čepů??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ty otáčky se mi taky nezdají... Leda že by původní futro mělo tak malou vůli mezo čepem, že by se píst nechtěl "kývat" :-D
 
 
Datum: 28. října 2013 10:23
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Tak s těma otáčkama prrrr, to myslím že je dost placebo :-D :-D
 
 
Datum: 28. října 2013 10:16
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      IP: uživatel15299    
Mám CKR na jaw.21 tady z fichtlkrámku ... jehličky sou špica ... vzrostly mi otázky díky menšímu odporu ... prostě si není naco stěžovat
 
 
Datum: 28. října 2013 9:45
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
Ze zvědavosti asi zkusím tu od rokwelu ;-)
 
 
Datum: 27. října 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
CKR drzi 2. sezonu u valce tociciho 11000ot/min bez znamek opotrebeni (jedine, co jsem menil, byl pistni cep a horni futro, pro dobry pocit).
 
 
Datum: 27. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16326    
crk bych se nebál onec koncu jde do ní namontovat futro bylo i tu v nabítce jen aby nebylo z mědi ale z bronzu..anebo jestli si počkáš na tu novou ..ale objí už origoš překonalo není čeho se bát
 
 
Datum: 27. října 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
A já bych jí tak rád měl doma :-D
 
 
Datum: 26. října 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatim ne,, je to novinka draku utajena :-)
 
 
Datum: 26. října 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel12485    
A je tu v nabídce?
 
 
Datum: 26. října 2013 21:41
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam jeste stejne dobrou kvalitu ba mozna o neco lepsiho od znacky ROKWEL cena stejna,rozmery a jehli rovnez stejne,,, jen nei pomedena,,,, ale ona se ta med dava jen kvuli parada a hlavne aby zaretusovala vady na krase, rokwel ma rodokmen uslechtilej,,,,
 
 
Datum: 26. října 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už ji jezdím sezónu a půl v závodním motoru a myslím že ještě něco najede. Řek bych že nic lepšího neseženeš..
 
 
Datum: 26. října 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
čus draci, chci se zeptat ohledně svého fíka, je možmé když mám válec ještě 38,00 a je vykoněný, 9z prímár, aby motor uz neměl sílu a po lehkém zahřátí začal zdechat ??? (minulí rok jezdil jako nový s 14z primár.,a odtrch a předstich je v porádku) může to být tím 0. výbrusem??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020      IP: uživatel16318    
:-D ten válec je vyhoněný
 
 
Datum: 26. října 2013 12:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je to vykoněný válec? Jinak spíš je to blbě seštelovanym motorem... ( http://www.knihycz.cz/pravidla-ceskeho-pravopisu--P21950 )
 
 
Datum: 26. října 2013 11:58
 
<  23  24  25  26  27  28  29  30  31  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.05.2025 23:02:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu