slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel15967    
cus draci chci se zeptat jestli se dá udělat výbrus original motoru jawy 250/353 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 7:45
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Preboha toto sú otázky ........
 
 
Datum: 26. října 2013 7:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak určitě...
 
 
Datum: 25. října 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
zdar draci nemate nekdo zkusenost s honovanim válcú pomocí tohodle (http://www.kovonastroje.cz/Auto-moto/Pripravky-na-honovani-valcu/ ) zajímalo by mě jestli by se to dalo dělat doma takzvaně na koleni. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro provedení komplet výbrusu silně nevhodné...ani bych nad tím nepřemýšlel...
 
 
Datum: 24. října 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kvalitní repas kliky na pionýra kde? Nejlíp kolem Prahy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: broukal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.firmy.cz/detail/2430425-karel-burian-sobeslav.html?source=fhint#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_term=burian+sob%C4%9Bslav&utm_content=detail-firmy
 
 
Datum: 25. října 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějaký kontakt?
 
 
Datum: 25. října 2013 12:53
 
 
 
 
Jméno: broukal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dával kliku jednomu pánovy v Soběslavy přelisovat, vyvážit... celý to udělal za 100kč kvalitně a rychle.
 
 
Datum: 24. října 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jak mám vyndat čep klikovky na jawě 20. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
čep klikovky vyndat nejde. čep ojniční nech na klikařovi.
 
 
Datum: 25. října 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na repas se posílá celá jak je..
 
 
Datum: 23. října 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuju ji poslat na repas
 
 
Datum: 23. října 2013 20:48
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. A proč to chceš dělat? Asi budeš muset rozlisovat kliku a potom vylisuješ čep..
 
 
Datum: 23. října 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel12656    
Chtel bych se zeptat jestli se delaji nejaky upravy na orig. vyfuku..treba jak na babete vyvrtat dalsi dve diry:-) A jakej mate nazor na zakracovani horni strany pistu. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkracuje se výfukové koleno které je zbytečně dlouhe a trčí moc hluboko do výfuku
 
 
Datum: 24. října 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel16311    
A jaka je to uprava s tim vyfukem? Valec origo nemam.. a s tim.pistem ne horni hranu ale stranu-tu u sani. Cetl jsem to ze se pist zakracuje..
 
 
Datum: 24. října 2013 8:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16307    
Spasuj kanály v origo válci,přečisti 400 šmirglem,udělej pořádnej výbrus s pořádnym pístem a pořádnejma kroužkama a uvidíš jak to povalí.
 
 
Datum: 23. října 2013 9:11
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky bych se rád zasmál
 
 
Datum: 23. října 2013 8:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Zakracování horní hrany pístu??? Ta teorie by mě zajímala. Můžeš to rozvést??
 
 
Datum: 23. října 2013 6:21
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel14518    
celkem jednoduchou upravou vyfuku se da nahnat celkem slusny pruheh , pripomina to diesel :-D , ale bez upravy valce k nicemu , nevim k cemu by si skracoval pist bez dalsich uprav
 
 
Datum: 22. října 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: Mustang 23      IP: uživatel14518    
Ahojky , potřeboval bych poradit ohledně sání , mám upravenej válec , vyfuk na míru , motor točí k 9. tisícům . Vzdycky sem byl zastance origo sání a filtru ale myslim si ze tady zhruba nekde končí. Máte někdo radu jak řesit ci neresit filtr sání. Nechci jezdit "tunning " filtr , ale neco co je odladitelný a má to dobrej vliv na spotrebu. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16307    
Moje zkušenost je necelých 9000ot/min v podobě 17mm...ale stojí to za kulový ve špičce... Sání...filtrbox vcelku jede...slušnej by moh bejt filtrbox z j05 hliník... Nechat nějaký drátky z filtru a přes to nějakej molitan na skůtry a zavřít
 
 
Datum: 23. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Origo karbec prý zvládá do 10 500 otáček... nu což, to pak ale musí být alchymie... Já bych volil origo airbox v top stavu, popř molitan...
 
 
Datum: 23. října 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná by nebyl špatnej nějakej skůtráckej molitaňák a dát ho do originál filtrboxu.
 
 
Datum: 23. října 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel14930    
cau draci sice blby dotraz ale nevite jak dosahnou nejvetsi komprese aniz bych neco musel kupovat ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: Montér údržbář      IP: uživatel631    
nebo přimíchej do benzínu AdBlue 1:2, maj to na někerých pumpách... pak to pojede jako dělo a je to levnější než benzín
 
 
Datum: 22. října 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
plameny na nádrž taky fungujou parádně :-D, co by jsi proboha chtěl kupovat na zvýšení komprese???
 
 
Datum: 22. října 2013 7:11
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporučuju nalepit nálepku NoFear, popřípadě Monster...
 
 
Datum: 22. října 2013 6:13
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyměn fichtla za husqvarnu te 450 (tak když víš že je blbej tak proč ho sem dáváš , samozřejmě to asi udělat jen tak z ničeho nepude)
 
 
Datum: 21. října 2013 20:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel16306    
Na to tady bohužel nejde odpovědět (viz. Pravidla fora)
 
 
Datum: 21. října 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám problém se svojí 21. Normálně nastartuji na 1 nakopnutí, ale prostě u žádne rychlosti nelze jet víc jak na půl plynu, pak v tom začne rachtat a cinkat,komprese je 6,5, měnil jsem kondík, kladívka, cívku, fajfku, čistil karbec, odtrh 0,4, kohoutek jsem čistil, budu rád za každou radu. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: jirin10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obojí sem zkoušel a je to stejné
 
 
Datum: 20. října 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zkus dát větší hladinu, když to bude stejný tak zkus na zkoušku vyndat filtr.
 
 
Datum: 20. října 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, jak mám vyndat kliku z pravýho deklu? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolíček vyndej... a pokud máš doma dvouramennej stahovák, tak si můžeš gratulovat... zapřeš ho o kartery v místě zesílení u závitů na šrouby a kliku vylisuješ
 
 
Datum: 20. října 2013 12:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak já bych ho asi vyndal...
 
 
Datum: 20. října 2013 11:23
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale co ten kolíček na hřídeli?
 
 
Datum: 20. října 2013 11:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejně jako jsi ji vyndal z levého, akorát si vyvrtáš do přípravku jinak díry...
 
 
Datum: 20. října 2013 10:51
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
zdravím mám problém s mojí jawou 21 nejede ale jiskru háže a když povolím prostřední trysku s pružinou u karbecu (hlavní trysku mám utaženou fest) a tak ve válci při šlápnutí startovacího pedálu asi vybuchne benzín ale nenastartuje se.A ani roztlačení nepomůže.A ještě se chci zeptat jak maj bejt utáhly ty 3 trysky na karbecu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2013 0:42
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel16298    
levá a pravá tryska mají být utažené na fest (tj. hlavní a volnoběžná) prostřední se šteluje volnoběh
 
 
Datum: 20. října 2013 0:42
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel16298    
podívat se na svíčku jestli ,,háže''pravidelnou jiskru,popřípadě zkontrolovat předstih a odtrh předstih 1,2-1,5mm a odtrh 0,45mm jehlu na 2 zářez shora
 
 
Datum: 20. října 2013 0:35
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
mám jehlu dát na 2 zářez od zhora ? a odtrh 0.45mm ?
 
 
Datum: 19. října 2013 22:40
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16210    
zkus přizvednout jehlu v šoupatku a seřid odtrh
 
 
Datum: 19. října 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
no s těma guferama sem nijak nevergloval takže by měli těsnit,těsnost motoru je taky Ok,karburátor a motor je taky v porádku,hlavu mám dotaženou do mrtě ale před týdnem mi když jsem zkoušel startovat tak mi z válca šlo slyšet sičení
 
 
Datum: 19. října 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak je na tom, těsnost motoru? gufera, těsnění mezi karburátorem a motorem, nebo nemůžeš mít volnou hlavu nebo málo dotaženou-jestli ti neuniká komprese mezi válcem a motorem, stačí opravdu málo a nejede to
 
 
Datum: 19. října 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
tak bez filtrboxu jsem to nezkoušel ale bez filtru to taky nejede a lauf je čistej
 
 
Datum: 19. října 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co filtrbox bez něj to jede? jestli neni přicpanej, a co lauf je čistej?
 
 
Datum: 19. října 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: ficht      IP: uživatel13429    
lícuje se
 
 
Datum: 19. října 2013 19:36
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co hladina benzínu v plovákový komoře?zapni benzín a nešahej na cucák, nech dotýct benzín, pak ho vyni, odmontuj víčko na plovákový komoře pokud zmáčkneš plovák až na dno tak by hladina benzínu měla správně lícovat s vrškem plováku(ten kroužek), pokud je moc vysoká hladina tak plíšek kterej ovládá ventilek přítoku trochu přihni dolu, pokud je nízká plíšek přihni nahoru
 
 
Datum: 19. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel13429    
už jsem je čistil a nic pořád ten stejný dusivý zvuk
 
 
Datum: 19. října 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nejsou 3 trysky ale 2 a šroub nastavení volnoběhu, který přizvedává šoupátko a určuje tak kolik pujde vzduchu pro volnoběh a jeho vejšku(otáčky). ty tryska musí bejt utáhlý tak aby se nepovolovaly ale zas abys je podle potřeby povolil šroubovákem, pokud máš problém, tak skus trysky profouknout, nebo pročistit třeba chlupem z koštěte, nebo tenkou strunou z kytary, nesmíš zvětšit dírku ani o kousek
 
 
Datum: 19. října 2013 18:35
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel14559    
zdar draci zajimalo by me jestli jawy 250/592 meli 3 loziska na klice. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: Marlboro      IP: uživatel15277    
592 byly 3 ložiskový, 2 ložiska se objevovaly u 559
 
 
Datum: 26. října 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16302    
kus od kusu se vyskytovali jak se 3 tak i2 ložisky...nejde to říci podle typu ale podle toho co měli na sklad
 
 
Datum: 20. října 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: Brepta      IP: uživatel16294    
Ano tyhle Jawy měli 3 ložiska na klice.
 
 
Datum: 19. října 2013 11:59
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, zeptám se znova kde přesně se má měřit píst na pionýru? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak bych ho měřil u pístního čepu
 
 
Datum: 17. října 2013 17:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
vždycky je lepší měřit vrtání ve válci... pokud to nejde, tak píst někde pod pístnim čepem, ale musíš počítat s vůlema...
 
 
Datum: 17. října 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
píst je "šiška" :-D já bych radši měřil válec a podle toho do něj koupil píst a pokud máš písty nějaký doma a nevíš jakej tam dát tak to vyzkoušej...
 
 
Datum: 17. října 2013 17:43
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel15364    
V obvodu. To je snad logický ne? :-D
 
 
Datum: 17. října 2013 15:52
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci,chtěl bych se zeptat co je lepší do pionýra jestli dvoukrůžkový píst nebo tříkrožkový,jezdím často po polnačkách a sem tam i po cestách. dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: Jiřin Ch      IP: uživatel16270    
Dva kroužky, třetí je naprosto zbytečnej, naopak spíš na obtíž. Jak už tu bylo psáno jezdí přes sací kanál a zbytečně zvyšuje tření (těsnící účel již skoro není). Závodní pionýři jezdí jeden kroužek, na klasika teda dva.
 
 
Datum: 18. října 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 555 3kroužkáč jawa 20 21 23 dvou !
 
 
Datum: 16. října 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dvou! Jestli někdy udělali soudruzi chybu, tak právě v 3. kroužku, kterej jezdí přes sací kanál...
 
 
Datum: 16. října 2013 19:39
 
 
 
 
Jméno: miselin4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar je tu někdo kdo by mi upravil válec např: na 2K za nejakou rozumnou cenu.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel13323    
ja ti ho taky klidně udelam..;-) ale je mi jasný, že me neznate....
 
 
Datum: 19. října 2013 23:32
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zřejmě Standa. Já od něj mám taky válec a slouží furt a dělá mi jenom radost, doufám že to Standovi nebude vadit, tady je na něj e- mail: standa.hrbek@seznam.cz
 
 
Datum: 13. října 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdracec, nevíte někdo rozměry toho količku jak je na klice pod magnetem? (brání pootočení magneta) nemužu to najit diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: marlboro      IP: uživatel15277    
nevím jesli to bude u malejch kubateur stejný jako u velkejch, ale tam to je 4 x 6 mm. Stadí uříznout kus šroubu, nebo vhodnýho hřebíku. Rotor sám o sobě drží na kuželu, kolíček je tam jen pro trefení do správný polohy vůči klice
 
 
Datum: 26. října 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebrání protočení magneta ;-) .. je tam jen pro správné usazení magneta .... rotor jako takový drží na kuželu .. čili kolíček neni potřeba
 
 
Datum: 13. října 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: Anonymous      IP: uživatel5546    
cau lidi, mam babettu 210 a nejde mi nastartovat ani rozslapat, neroztaci se mi buben na klice, ale ten talir co zajizdi do bubnu co jsou na něm 3 lamely rozběhové a 2 lamely startovací, tak ten se točí, ale neroztáčí ten buben, v čem je prosím problém? Startovací lamely? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16272    
točí se ti buben na čepu kliky ..pořadně dotáhnout golou a koženým řemenem a pokut to bude zlobit kouknout jak sou na tom kužele ..bud je vymačkaný kotouč anebo čep na klice,,,,,
 
 
Datum: 14. října 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, doufám že mě za tento dostaz neukamenujete... Na pinckovi sem píst měří kde? Četl jsem někde 32mm ale nevím odkud... díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nn
 
 
Datum: 15. října 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Shora na pístu nic není napsáno?
 
 
Datum: 12. října 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
průměr... abych věděl kolikátej je to výbrus
 
 
Datum: 12. října 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jde o to co potřebuješ vědět - průměr? výšku pístu? průměr pístu zaleři na tom jakej už tam je výbrus a pohybuje se od 38 mm stupńovitě po 0,25mm až do 40mm, někdy i víc u tuningovejch pístů, čím větší průměr tim i větší obsah válce, zjednodušeně řečeno . . .
 
 
Datum: 12. října 2013 15:46
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
ahoj lidi mam pionýra šlo by místo hlavy snížit válec ? bylo by to to samí? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Snížením válce zároveň hýbneš s časováním...
 
 
Datum: 13. října 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
v čem je rozdíl?
 
 
Datum: 12. října 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano válec jde snížit... ale neni to to samé jako snížit hlavu
 
 
Datum: 12. října 2013 14:11
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdar draci, mam doma asi tři hlavy od fichtla se strženym zavitem. Nevite jak to nejlíp a nejjednodušejc opravit díky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2013 8:35
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16210    
http://www.motokramek.cz/opravny-zavit-svicky/
 
 
Datum: 12. října 2013 8:35
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kde se dá koupit opravná vložka ?
 
 
Datum: 11. října 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel16210    
koupit opravny zavit,vyřiznou v hlave vetsi zavit a opravnou vložku dat na lepidlo
 
 
Datum: 11. října 2013 20:33
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
Ahoj lidi potřeboval bych trošku snížit hlavu na pionýru a potroval bych poradit jak se to dá nejlépe udělat. díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2013 8:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16263    
poslat to nastrojaři a ten ti to za 200 udělá???
 
 
Datum: 12. října 2013 8:40
 
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 19:01:43 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu