|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ondra
IP: uživatel15967
 cus draci chci se zeptat jestli se dá udělat výbrus original motoru jawy 250/353
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 7:45
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Preboha toto sú otázky ........
Datum: 26. října 2013 7:45
 Tak určitě...
Datum: 25. října 2013 20:09
Jméno: filip
IP: uživatel14559
 zdar draci nemate nekdo zkusenost s honovanim válcú pomocí tohodle (http://www.kovonastroje.cz/Auto-moto/Pripravky-na-honovani-valcu/ ) zajímalo by mě jestli by se to dalo dělat doma takzvaně na koleni.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2013 19:50
 Pro provedení komplet výbrusu silně nevhodné...ani bych nad tím nepřemýšlel...
Datum: 24. října 2013 19:50
 kvalitní repas kliky na pionýra kde? Nejlíp kolem Prahy
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 13:33
 http://www.firmy.cz/detail/2430425-karel-burian-sobeslav.html?source=fhint#utm_source=search.seznam.cz&utm_medium=hint&utm_term=burian+sob%C4%9Bslav&utm_content=detail-firmy
Datum: 25. října 2013 13:33
 nějaký kontakt?
Datum: 25. října 2013 12:53
 Já dával kliku jednomu pánovy v Soběslavy přelisovat, vyvážit... celý to udělal za 100kč kvalitně a rychle.
Datum: 24. října 2013 20:31
 Zdar, jak mám vyndat čep klikovky na jawě 20. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 19:38
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 čep klikovky vyndat nejde. čep ojniční nech na klikařovi.
Datum: 25. října 2013 19:38
 na repas se posílá celá jak je..
Datum: 23. října 2013 21:00
 potřebuju ji poslat na repas
Datum: 23. října 2013 20:48
 Zdar. A proč to chceš dělat? Asi budeš muset rozlisovat kliku a potom vylisuješ čep..
Datum: 23. října 2013 19:10
Jméno: mirek
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat jestli se delaji nejaky upravy na orig. vyfuku..treba jak na babete vyvrtat dalsi dve diry  A jakej mate nazor na zakracovani horni strany pistu. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2013 16:55
 zkracuje se výfukové koleno které je zbytečně dlouhe a trčí moc hluboko do výfuku
Datum: 24. října 2013 16:55
Jméno: mirek
IP: uživatel16311
 A jaka je to uprava s tim vyfukem? Valec origo nemam.. a s tim.pistem ne horni hranu ale stranu-tu u sani. Cetl jsem to ze se pist zakracuje..
Datum: 24. října 2013 8:49
Jméno: standa
IP: uživatel16307
 Spasuj kanály v origo válci,přečisti 400 šmirglem,udělej pořádnej výbrus s pořádnym pístem a pořádnejma kroužkama a uvidíš jak to povalí.
Datum: 23. října 2013 9:11
 Taky bych se rád zasmál
Datum: 23. října 2013 8:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zakracování horní hrany pístu??? Ta teorie by mě zajímala. Můžeš to rozvést??
Datum: 23. října 2013 6:21
Jméno: mustang 23
IP: uživatel14518
 celkem jednoduchou upravou vyfuku se da nahnat celkem slusny pruheh , pripomina to diesel  , ale bez upravy valce k nicemu , nevim k cemu by si skracoval pist bez dalsich uprav
Datum: 22. října 2013 21:58
Jméno: Mustang 23
IP: uživatel14518
 Ahojky , potřeboval bych poradit ohledně sání , mám upravenej válec , vyfuk na míru , motor točí k 9. tisícům . Vzdycky sem byl zastance origo sání a filtru ale myslim si ze tady zhruba nekde končí. Máte někdo radu jak řesit ci neresit filtr sání. Nechci jezdit "tunning " filtr , ale neco co je odladitelný a má to dobrej vliv na spotrebu. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2013 21:02
Jméno: standa
IP: uživatel16307
 Moje zkušenost je necelých 9000ot/min v podobě 17mm...ale stojí to za kulový ve špičce... Sání...filtrbox vcelku jede...slušnej by moh bejt filtrbox z j05 hliník... Nechat nějaký drátky z filtru a přes to nějakej molitan na skůtry a zavřít
Datum: 23. října 2013 21:02
 Origo karbec prý zvládá do 10 500 otáček... nu což, to pak ale musí být alchymie... Já bych volil origo airbox v top stavu, popř molitan...
Datum: 23. října 2013 20:33
 Možná by nebyl špatnej nějakej skůtráckej molitaňák a dát ho do originál filtrboxu.
Datum: 23. října 2013 18:55
Jméno: Lukáš
IP: uživatel14930
 cau draci sice blby dotraz ale nevite jak dosahnou nejvetsi komprese aniz bych neco musel kupovat ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2013 20:17
Jméno: Montér údržbář
IP: uživatel631
 nebo přimíchej do benzínu AdBlue 1:2, maj to na někerých pumpách... pak to pojede jako dělo a je to levnější než benzín
Datum: 22. října 2013 20:17
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 plameny na nádrž taky fungujou parádně  , co by jsi proboha chtěl kupovat na zvýšení komprese???
Datum: 22. října 2013 7:11
 Doporučuju nalepit nálepku NoFear, popřípadě Monster...
Datum: 22. října 2013 6:13
 Vyměn fichtla za husqvarnu te 450 (tak když víš že je blbej tak proč ho sem dáváš , samozřejmě to asi udělat jen tak z ničeho nepude)
Datum: 21. října 2013 20:09
Jméno: Martin
IP: uživatel16306
 Na to tady bohužel nejde odpovědět (viz. Pravidla fora)
Datum: 21. října 2013 19:01
 Zdar, mám problém se svojí 21. Normálně nastartuji na 1 nakopnutí, ale prostě u žádne rychlosti nelze jet víc jak na půl plynu, pak v tom začne rachtat a cinkat,komprese je 6,5, měnil jsem kondík, kladívka, cívku, fajfku, čistil karbec, odtrh 0,4, kohoutek jsem čistil, budu rád za každou radu. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 21:13
 obojí sem zkoušel a je to stejné
Datum: 20. října 2013 21:13
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zkus dát větší hladinu, když to bude stejný tak zkus na zkoušku vyndat filtr.
Datum: 20. října 2013 20:33
 ahoj, jak mám vyndat kliku z pravýho deklu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 12:10
 Kolíček vyndej... a pokud máš doma dvouramennej stahovák, tak si můžeš gratulovat... zapřeš ho o kartery v místě zesílení u závitů na šrouby a kliku vylisuješ
Datum: 20. října 2013 12:10
 Tak já bych ho asi vyndal...
Datum: 20. října 2013 11:23
 ale co ten kolíček na hřídeli?
Datum: 20. října 2013 11:18
 Stejně jako jsi ji vyndal z levého, akorát si vyvrtáš do přípravku jinak díry...
Datum: 20. října 2013 10:51
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 zdravím mám problém s mojí jawou 21 nejede ale jiskru háže a když povolím prostřední trysku s pružinou u karbecu (hlavní trysku mám utaženou fest) a tak ve válci při šlápnutí startovacího pedálu asi vybuchne benzín ale nenastartuje se.A ani roztlačení nepomůže.A ještě se chci zeptat jak maj bejt utáhly ty 3 trysky na karbecu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 0:42
Jméno: Radek
IP: uživatel16298
 levá a pravá tryska mají být utažené na fest (tj. hlavní a volnoběžná) prostřední se šteluje volnoběh
Datum: 20. října 2013 0:42
 podívat se na svíčku jestli ,,háže''pravidelnou jiskru,popřípadě zkontrolovat předstih a odtrh předstih 1,2-1,5mm a odtrh 0,45mm jehlu na 2 zářez shora
Datum: 20. října 2013 0:35
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 mám jehlu dát na 2 zářez od zhora ? a odtrh 0.45mm ?
Datum: 19. října 2013 22:40
Jméno: jakub
IP: uživatel16210
 zkus přizvednout jehlu v šoupatku a seřid odtrh
Datum: 19. října 2013 22:30
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 no s těma guferama sem nijak nevergloval takže by měli těsnit,těsnost motoru je taky Ok,karburátor a motor je taky v porádku,hlavu mám dotaženou do mrtě ale před týdnem mi když jsem zkoušel startovat tak mi z válca šlo slyšet sičení
Datum: 19. října 2013 20:15
 a jak je na tom, těsnost motoru? gufera, těsnění mezi karburátorem a motorem, nebo nemůžeš mít volnou hlavu nebo málo dotaženou-jestli ti neuniká komprese mezi válcem a motorem, stačí opravdu málo a nejede to
Datum: 19. října 2013 20:06
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 tak bez filtrboxu jsem to nezkoušel ale bez filtru to taky nejede a lauf je čistej
Datum: 19. října 2013 19:59
 a co filtrbox bez něj to jede? jestli neni přicpanej, a co lauf je čistej?
Datum: 19. října 2013 19:52
Jméno: ficht
IP: uživatel13429
 lícuje se
Datum: 19. října 2013 19:36
 a co hladina benzínu v plovákový komoře?zapni benzín a nešahej na cucák, nech dotýct benzín, pak ho vyni, odmontuj víčko na plovákový komoře pokud zmáčkneš plovák až na dno tak by hladina benzínu měla správně lícovat s vrškem plováku(ten kroužek), pokud je moc vysoká hladina tak plíšek kterej ovládá ventilek přítoku trochu přihni dolu, pokud je nízká plíšek přihni nahoru
Datum: 19. října 2013 19:29
Jméno: fichtl
IP: uživatel13429
 už jsem je čistil a nic pořád ten stejný dusivý zvuk
Datum: 19. října 2013 19:14
 to nejsou 3 trysky ale 2 a šroub nastavení volnoběhu, který přizvedává šoupátko a určuje tak kolik pujde vzduchu pro volnoběh a jeho vejšku(otáčky). ty tryska musí bejt utáhlý tak aby se nepovolovaly ale zas abys je podle potřeby povolil šroubovákem, pokud máš problém, tak skus trysky profouknout, nebo pročistit třeba chlupem z koštěte, nebo tenkou strunou z kytary, nesmíš zvětšit dírku ani o kousek
Datum: 19. října 2013 18:35
 zdar draci zajimalo by me jestli jawy 250/592 meli 3 loziska na klice.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:04
Jméno: Marlboro
IP: uživatel15277
 592 byly 3 ložiskový, 2 ložiska se objevovaly u 559
Datum: 26. října 2013 14:04
Jméno: pepa
IP: uživatel16302
 kus od kusu se vyskytovali jak se 3 tak i2 ložisky...nejde to říci podle typu ale podle toho co měli na sklad
Datum: 20. října 2013 19:31
Jméno: Brepta
IP: uživatel16294
 Ano tyhle Jawy měli 3 ložiska na klice.
Datum: 19. října 2013 11:59
 Ahoj, zeptám se znova kde přesně se má měřit píst na pionýru? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2013 17:44
 jinak bych ho měřil u pístního čepu
Datum: 17. října 2013 17:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vždycky je lepší měřit vrtání ve válci... pokud to nejde, tak píst někde pod pístnim čepem, ale musíš počítat s vůlema...
Datum: 17. října 2013 17:43
 píst je "šiška"  já bych radši měřil válec a podle toho do něj koupil píst a pokud máš písty nějaký doma a nevíš jakej tam dát tak to vyzkoušej...
Datum: 17. října 2013 17:43
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 V obvodu. To je snad logický ne?
Datum: 17. října 2013 15:52
 cau draci,chtěl bych se zeptat co je lepší do pionýra jestli dvoukrůžkový píst nebo tříkrožkový,jezdím často po polnačkách a sem tam i po cestách. dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 21:44
Jméno: Jiřin Ch
IP: uživatel16270
 Dva kroužky, třetí je naprosto zbytečnej, naopak spíš na obtíž. Jak už tu bylo psáno jezdí přes sací kanál a zbytečně zvyšuje tření (těsnící účel již skoro není).
Závodní pionýři jezdí jeden kroužek, na klasika teda dva.
Datum: 18. října 2013 21:44
 Jawa 555 3kroužkáč jawa 20 21 23 dvou !
Datum: 16. října 2013 20:00
 Dvou! Jestli někdy udělali soudruzi chybu, tak právě v 3. kroužku, kterej jezdí přes sací kanál...
Datum: 16. října 2013 19:39
 zdar je tu někdo kdo by mi upravil válec např: na 2K za nejakou rozumnou cenu.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. října 2013 23:32
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 ja ti ho taky klidně udelam..  ale je mi jasný, že me neznate....
Datum: 19. října 2013 23:32
 zřejmě Standa. Já od něj mám taky válec a slouží furt a dělá mi jenom radost, doufám že to Standovi nebude vadit, tady je na něj e- mail: standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 13. října 2013 21:33
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdracec, nevíte někdo rozměry toho količku jak je na klice pod magnetem? (brání pootočení magneta) nemužu to najit diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:09
Jméno: marlboro
IP: uživatel15277
 nevím jesli to bude u malejch kubateur stejný jako u velkejch, ale tam to je 4 x 6 mm. Stadí uříznout kus šroubu, nebo vhodnýho hřebíku. Rotor sám o sobě drží na kuželu, kolíček je tam jen pro trefení do správný polohy vůči klice
Datum: 26. října 2013 14:09
 nebrání protočení magneta  .. je tam jen pro správné usazení magneta .... rotor jako takový drží na kuželu .. čili kolíček neni potřeba
Datum: 13. října 2013 15:00
Jméno: Anonymous
IP: uživatel5546
 cau lidi, mam babettu 210 a nejde mi nastartovat ani rozslapat, neroztaci se mi buben na klice, ale ten talir co zajizdi do bubnu co jsou na něm 3 lamely rozběhové a 2 lamely startovací, tak ten se točí, ale neroztáčí ten buben, v čem je prosím problém? Startovací lamely? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2013 13:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16272
 točí se ti buben na čepu kliky ..pořadně dotáhnout golou a koženým řemenem a pokut to bude zlobit kouknout jak sou na tom kužele ..bud je vymačkaný kotouč anebo čep na klice,,,,,
Datum: 14. října 2013 13:51
 ahoj, doufám že mě za tento dostaz neukamenujete... Na pinckovi sem píst měří kde? Četl jsem někde 32mm ale nevím odkud... díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2013 19:10
 nn
Datum: 15. října 2013 19:10
 Shora na pístu nic není napsáno?
Datum: 12. října 2013 16:32
 průměr... abych věděl kolikátej je to výbrus
Datum: 12. října 2013 16:14
 jde o to co potřebuješ vědět - průměr? výšku pístu? průměr pístu zaleři na tom jakej už tam je výbrus a pohybuje se od 38 mm stupńovitě po 0,25mm až do 40mm, někdy i víc u tuningovejch pístů, čím větší průměr tim i větší obsah válce, zjednodušeně řečeno . . .
Datum: 12. října 2013 15:46
 ahoj lidi mam pionýra šlo by místo hlavy snížit válec ? bylo by to to samí?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 10:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Snížením válce zároveň hýbneš s časováním...
Datum: 13. října 2013 10:39
 v čem je rozdíl?
Datum: 12. října 2013 18:15
 ano válec jde snížit... ale neni to to samé jako snížit hlavu
Datum: 12. října 2013 14:11
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdar draci, mam doma asi tři hlavy od fichtla se strženym zavitem. Nevite jak to nejlíp a nejjednodušejc opravit díky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 8:35
Jméno: jakub
IP: uživatel16210
 http://www.motokramek.cz/opravny-zavit-svicky/
Datum: 12. října 2013 8:35
 kde se dá koupit opravná vložka ?
Datum: 11. října 2013 21:19
Jméno: jakub
IP: uživatel16210
 koupit opravny zavit,vyřiznou v hlave vetsi zavit a opravnou vložku dat na lepidlo
Datum: 11. října 2013 20:33
 Ahoj lidi potřeboval bych trošku snížit hlavu na pionýru a potroval bych poradit jak se to dá nejlépe udělat. díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 8:40
Jméno: pepa
IP: uživatel16263
 poslat to nastrojaři a ten ti to za 200 udělá???
Datum: 12. října 2013 8:40
|



|