|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci kolik může stát GO motoru na mzteru.Díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2013 17:31
Jméno: pepa
IP: uživatel16002
 zaleží na současnem stavu musíš to dobře rozvážit... ale výbrus 1000 repas kliky 1500 nová spojka či její repas 500 až 1000 ložiska gufera 800.... osobně bych mz spíš jezdil jako spotřební motorku a zvážil střední opravu motoru s novou spojkou a výbrusem a případně přetěsnění...
kliku bych usoudil zpusobem má znatelnou vuli bohužel je ko nemá nechat to být a nepulit.....
chápu to tak že si to chceš udělat sám byt mz nejni nejednodužší na demontáš je to 5 kvalt a všechny ložiska valivá....je narocnější než jawa čz.....pokut si chceš najít motoopravnu naklady jsou v ceně 2 motorek.... našel bych si spiš nadšense...
Datum: 23. srpna 2013 17:31
Jméno: Janouš
IP: uživatel12485
 Zdravím draci, nevíte jestli se dá použít řadící automat z jawy 05 i na modely 21-23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel15993
 Bohužel ne,je jinej, j05 má užší bloky. Jde udělat jedna prasárna a to vzít ozubenej půlměsíc z j21 a vrazit ho do řadicího automatu z j05,ale nejde to do všech a pokud si to nikdy nerozebíral tak to nerozebírej... Neni jednoduchý to složit aby to chodilo...
Datum: 20. srpna 2013 17:44
 zdarecx draci potřebuji poradit u nás v drogerii jsem potřeboval lepidlo na ložiska ,protože je mám volné v kareterech a nová by tam nedržela , prodal mi toto (syntetický kov) , že si to prej lidé chodí kupovat na ložiska :O .. můžu to stím zalepit ? má někdo konkrétní zkušenost se syntetcikým kovem ? půjdou ještě ložiska vydlat někdy ven ? plánuju si jednou toho pionýra zrenovovat ,je po tátovi ,takže se ptám zda to ještě půjde jednou ven z těch karterů pokud to tam zalepím tím syntetickým kovem  děkuji za odpověd'........ http://www.barvy-laky-unimax.cz/tmely-a-lepidla/lepidla/synteticky-kov
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 19:07
 si zkus přečíst ten popis dole je to tam napsaný ( sváří kov za studena ) to asi ven potom nepude
Datum: 20. srpna 2013 19:07
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, jde do simsona s51 70tkový válec ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 11:42
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec, moc dík za odpovědi, takže když koupím 60tkový válec, píst a hlavu tak nemusím nic upravovat, třeba jenom hlavní trysku za větší ?
Datum: 20. srpna 2013 11:42
Jméno: pepa
IP: uživatel15996
 tak tak na 70 musíš převrtat kartery 60 jde udělat beze změn jen zamenou dílu
Datum: 20. srpna 2013 10:58
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, jde všechno, ale k 70tkovému válci se dopracuješ několika výbrusy. Tak by bylo škoda přebrousit 50ku hned na 70ku. Policie ani na technické to neřeší ani nepoznají. A když koupíš přímo 70kový válec
už nikdy se nevrátíš na 50ku. Tak se podívej na stáří moto a rozmysli si jaký to bude veterán. Po pár letech třeba toho budeš litovat, že zničils veterána, protože S51 nikdy nebyla 70ka. Jsem již starší a mám doma Maneta 90 dvojpíst, ale můj kmotr kterému je již 77 ho předělal na 125 s dvěma výfuky. Je to veterán a nebo není. S hlediska výroby není a originál motor jsem zatím nenašel. To je jeden z důvodů proč nemám
v oblibě tímto způsobem upravené vozidla. Na druhé straně se mě přestavby líbí. Nejlepší se informovat tam kde dělají výbrusy a tam ti řeknou vše. Hodně zdaru a přilbou na horu a kolama olů.
Datum: 20. srpna 2013 7:09
 když se do kartrů přefrezuje větší díra tak ano
Datum: 19. srpna 2013 21:06
Jméno: lukzz
IP: uživatel15988
 ahoj je lepsi pist dvoukrouzkovej nebo tri dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2013 21:57
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 3 kroužky je přežitek.
Datum: 19. srpna 2013 21:57
Jméno: Mara
IP: uživatel14157
 Dvoukrožkovej ti vic bude tocit a tri krouzkovej dil vydrzy
Datum: 19. srpna 2013 20:35
Jméno: standa
IP: uživatel15993
 Na j20/21/23 jedině dvoukroužek,už jen aby nejezdil třetí kruh do sacího kanálu - to soudruzi nedomysleli
Datum: 19. srpna 2013 19:23
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 já mám 3-kroužek originalni vybrus a pionyr jede skvěle pekně točí výborně startuje
Datum: 19. srpna 2013 15:10
 Co se týče série, tak bych vsadil na 2kroužek. Dobře složenej a odladěnej motor, po zajetí jede krásně, dobře točí a má kvalitní spodek. Do upraveného válce jednokroužek.
Datum: 19. srpna 2013 8:09
Jméno: jack
IP: uživatel15620
 Na úvod malé vysvetlenie.Dodnes sa stretávam s tým že zákazníci žiadajú pri oprave dať do motora Pionietov rady 20 až 23 trojkrúžkový piest.Horšie je to s odpoveďou že prečo to chcú?Zvyčajná odpoveď je že kôli lepším"tlakom"vo valci.V skutočnosti jediný účel trojkkrúžkového piestu bol zvýšenie životnosti valca(výbrusu)Ale to platilo pre pomerne nízkootáčkovú Jawu 05 typ 550 a 555,nie už pre relatívne vysokootáčkové pio 21 až 23.Tam je to skôr kontraproduktívne.rn Ale existuje jednoduchý spôsob ako zlepšiť tlaky vo vašom aj sériovom Pionieri.Najlepšie hneď pri výbruse valca si vo firme kde vám to robia vyžiadajte dodať piestne krúžky zo Simsona.Priemery sú také isté ale hrúbka krúžku Pio je cca 1,5 mm a Simsona 1,8 mm.Pritom drážky na pieste sú u oboch typov hlboké cca 2,0 mm,takže to krásne pasuje.Samozrejme krúžok ktorý"vyplní" takmer celú drážku tažšie podfúkne a kedže je hrubší aj viac vydrží(životnosť)Rozdiel je viditeľný aj voľným okom,viď foto.rnhttp://www.fitomoto.wbl.sk/Pionier-rady-a-napady.html
Datum: 19. srpna 2013 1:19
 ja mel 3 a jezdil paradne a sel pekne tocit do otacek akorát když nakopáváš tak se to pomalejs rozbíha
Datum: 19. srpna 2013 0:52
 3 - líp těsní ale tolik to nevytočíš; 2 - netěsní tak dobře, ale jde víc vytočit
Datum: 18. srpna 2013 23:40
 chci se zeptat jakz je rozdil na jawe 21 mezi normalni hlavou nebo s ledvinkou dikz
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 9:40
 bylo to tu Xkrát je to o pár příspěvků níž
Datum: 20. srpna 2013 9:40
Jméno: asdrsa
IP: uživatel15975
 Jak poznám válec z 05 od válce z 20-21? Mám doma válec navíc a nechce se mně dělat na tom původním vybrus, kdyz mam doma valec par Km po výbrusu, jen nevím jestli není z 05 motoru. Jak to jako laik muzu poznat? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 10:04
Jméno: pepa
IP: uživatel15978
 tak válec po výbrusu pojede vždy pěkně a je jedno jestli je to 20 či 05 ...a neš jezdil vylítanej motor nabastlil bych to aby si měl vše nové,,,
Datum: 17. srpna 2013 10:04
Jméno: asdrsa
IP: uživatel15975
 Kluci dík mám štěstí  , dokonce jsem nasel i ktomu vhodnej pist (sice 3krouzek ale co) V pondeli koupim krouzky odzkousim a nejak v tydnu vyrazim smer Morava.
Datum: 16. srpna 2013 19:49
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a nebo šuplérou změř horní hranu sacího kanálu, ta je u 05 cca 53mm od horní hrany válce a u 20-23 je cca 54mm horní hrana výfuku je u 05 31,5mm a u 20-23 29,5mm ty míry mohopu být o nějakou desetinku rozdílné ale ne o moc
Datum: 16. srpna 2013 13:34
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 05 má menší ty 2 kanálky na boku
Datum: 16. srpna 2013 12:48
 Zdar . právě sem složil 21 mel jsem sundanej válec. Dal jsem to zpět kroužky ty vo tam byly ale zvoní mi to . je to normální nebo ne ? Při přidání plynu to zmizí . prosím o richlou odpověď . předem díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2013 21:00
 bylo to tím ojničním pouzdrem, ale píst a kroužky jsou taky zralé na výměnu
Datum: 17. srpna 2013 21:00
Jméno: pepa
IP: uživatel15978
 teško soudit jakou vuli měli kroužky v zámcích? a na ojnici jsi nějakou vuli nahmatal:?
Datum: 17. srpna 2013 10:09
Jméno: michal
IP: uživatel15974
 Čau, to vypadá na vyběhané ojniční pouzdro...
Datum: 15. srpna 2013 22:18
 Rychlou
Datum: 15. srpna 2013 18:40
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, chci se vás zeptat jestli byste mi pomohli s Babettou 210, kterou jsem dostal dnes od jedné paní chtěla ji vyhodit tak jsem si ji vzal, že jsi ji opravím, ale zistil jsem že babetta má zarezlí válec, a proto mi nejde hýbat z pístem, tak se vás ptám jak by to šlo opravit, za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2013 7:24
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Čau rozebrat a válec s klikou na výbrus. Kdo dělá výbrus tak kliku upne, aby ji nepoškodil a píst lisem vytlačí a pak udělá výbrus. Kdysi používala na uvolnění červená brzdová kapalina, ocet, citrónová kyselina, ale dnes máš možnost koupit spreje. Ahoj
Datum: 20. srpna 2013 7:24
Jméno: Aaron
IP: uživatel10385
 Osobně doporučuji Kofolu alespon 3dny i více pak OK.
Datum: 15. srpna 2013 18:44
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Osobně bych začal tim,že bych ten motor rozebral....minimálně válec dolu.... na odrezení asi odrezovač....brzdovou kapalinu, coca colu atd....
Datum: 15. srpna 2013 17:46
 výbrus
Datum: 14. srpna 2013 22:04
Posl.aktualizace: 27. srpna 2013 22:14
Jméno: cc
IP: uživatel16029
Datum: 27. srpna 2013 22:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 kdyby byl vzorek, možná by se to dalo zadat jinde
Datum: 14. srpna 2013 14:51
 draku ten vyrobce je uplne neschopnej,, ja fakt nevim jednou to bude ale jednou to bude
Datum: 14. srpna 2013 14:02
Jméno: olous
IP: uživatel15510
 zdar draci!!! mam 20 motor po GO. najeto asi 200 Km. trapi me samozapaly. po kratkem zahrati i pri relativne nizkych otackach to porad zapaluje samo. svicku mam nejstudenejsi na svete  tesneni pod hlavou nemam. hlava je cista... svicka je spis cerna.(mazu 1:33) zkousel jsem stelovat bohatost smesi. trysku mam 70. kdyz dam 68, jede to uplne hrozne. kdyz se 70-kou prelepim jednu diru na air boxu, tak se to taky zhorsi. s jehlou jsem hybal navrch - dolu, nejlip to jede na treti zarez z vrchu. predstih mam 1,6 mm, kdyz s nim pohnu nahoru nebo dolu, tak je to taky vzdycky horsi. zacina me to pekne srat  mate nejake tipy? jeste me napada: kdyz jsem skladal motor s novou klikou, musel jsem dat pod valec vic tesneni (myslim ze tri) kvuli pistu, ktery se potkaval s hlavou. nemeril jsem kompresi. tak si rikam, jestli tu hlavu nemam moc dole a sou tam velke tlaky. co? diky za rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 14:58
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hele podle mě, to máš pekelně bohatý, mrkni na ten karburátor jestli ti zavírá plovák a jestli je správně hladina, a zkus si jestli ti ty trysky dosedají do sedel, některé nové trysky jsou o fous kratší a ikdyž jí dotáhneš na fest dole nedosedá. Pokud nemáš válec nijak upravovaný, tak na druhý zářez z hora, trysku 68 a na filtrboxu volnou jen jednu tu malou spodní dirku a trubičku tak musí být svíčka krásně vypálená do cihly.
Datum: 14. srpna 2013 14:58
Jméno: olous
IP: uživatel15510
 hodnotu svicky si nepamatuju, ale vecer zjistim a napisu.... (kdyz jsem ju kupoval, tak jsem pani v mototechne rikal -tu nejstudenejsi na svete  a opravdu ma ten izolator velice kratky.) je cerna - spis mokra. gufera jsou nove, volnobeh to drzi, v elektrice chyba nebude ptz kdyz to vytocim a vypnu chcipak, tak motor jede dal. zacne strilet do vyfuku, protoze samozapaly nejsou casovane, ze jo. chcipak funguje. kladivka i kondik jsem daval nove pri GO. tesneni je vsude samozrejme taky nove. s tim podkladanim valce jsem to myslel tak, ze kdyz pist naráží do hlavy, tak je komprese logicky velka a kdyz to podlozim papirovym tesnenim o tloustce nula-nic, tak se ta komprese o moc nezmensi a mohla by byt porad velka... ale kdyz standa rika, ze ani na extra nizkou hlavu to nedela samozapaly, tak to tim asi nebude. zkusim jeste znovu vycistit karbec. hladinu jsem nastavoval, ale jeste zkontroluju. ventil zavira. diky kluci za reakce. klidne jeste piste dalsi tipy  fechtlu zdar!!!
Datum: 14. srpna 2013 13:36
Jméno: standa
IP: uživatel15969
 Fichtl nemá samozápaly ani na extra nízkou hlavu. Máš něco špatně v zapalování (kondik,kladívko,indučka,vn kabel,fajfka,svíčka atd...)...u j555/05 to dělá propálený vinutí statoru světelného a zapalovacího okruhu
Datum: 14. srpna 2013 11:54
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Popis je sice dlouhý ale zásadní informace chybí. Tak prvně by bylo dobré vědět jakou tam máš svíčku?? Tím že podkládáš válec aby ti vršek pístu hrás s hranou válce kompresy nezvýšíš. Tak že chyba bude jinde. Buď ten předstih dobře nemáš a nebo jsou další možnosti. Jakou barvu má svíčka?? Jestli je šedá nebo dokonce bílá tak koukni na gufero pod zapalkem, na těsnění pod sacím potrubím a karburátorem. Jestli je černá ta bych se mrknul na karbec buď vysoká hladina, nebo ti nezavírá ventil a nebo ti podtéká tryska.
Datum: 14. srpna 2013 11:23
Jméno: mirek
IP: uživatel12050
 zdravim, ten válec na pionýra co se prodává tady v krámku tak je ten polský s vylitou vložkou nebo ten puvodní ze kterého se dá vložka vylisovat? děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2013 10:53
 i ten polský se dá z nej vložka vyndat
Datum: 14. srpna 2013 10:53
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Polák
Datum: 14. srpna 2013 6:04
 potřebuju poradit jestli pasuje motor z mustafy na 21ku? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2013 22:17
Jméno: kujda
IP: uživatel14373
 ty motory jsou uplně stejny
Datum: 13. srpna 2013 22:17
Jméno: roman
IP: uživatel15968
 To je to samo
Datum: 13. srpna 2013 22:00
 jo
Datum: 13. srpna 2013 18:56
Jméno: wajsner
IP: uživatel15967
Posl.aktualizace: 24. srpna 2013 22:45
 no to teda opravdu nevím jestli vačku na pincku drží šroub m6.řekl bych tak m5.Spíš se mi osvědčilo nabrousit šroubovák do ostra a seknout do toho zbytku drážku a šroubovákem vytočit.pokud není pokurvený zavit mělo by to jít
Datum: 24. srpna 2013 22:45
 zdravím, včera jsem to dělal, vem 5 -5,1 vrták /nabroušen, maž olejem, ruční vrtáčku a provrtej- je tam špuntnt, protáhni závitníkem M6 bylo to u motoru 05-20, zdar a sílu
Datum: 24. srpna 2013 20:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15962
 pokut ti kouká ven navařit matici..pak jak píše kolega vytahiovákem.... a krajne vzít vrták 4,8mm a opatrně ho odvrta a zavit protáhnou..je to risk že to skundíš ...
Datum: 14. srpna 2013 7:20
 zkus to vytahovákem navrtej do něj díru a vytahovákem to vymontuj
Datum: 13. srpna 2013 17:17
Jméno: marcek90
IP: uživatel15738
 Zdarec draci, chci se vás zeptat, jestli můžu dát tohle jehlové ložisko na na ojnici na Jawu 90 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/jehlove_lozisko_c_k_r.html Jawa 90 má čep 14 mm díru, v ojnici je 18 mm a šířka ojnice 13 mm. Původně 90tka měla tam na ojnici jenom jehly. A ještě chci se vás zeptat, jak vám dlouho trvalo doručení balíku z fichtl krámku, za odpovědi dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2013 18:00
 Zdar
Seso chtel bych se zeptat jestli by nebyly ufera na klikovku na tatrana 125 ?
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2013 18:09
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Čau lidi, prosím poradte, dal sem na babetu nový výbrus a nechce chytnout a když tak na 3 vteřiny, benzín tam de a předstih je na 0,01 mm přesný....
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2013 11:06
Jméno: ondra
IP: uživatel14274
 Před výbrusem to nedělalo, stěny jsem namazal, výbrus byl včetně pístu, kroužků,čepu,pojistek, ložiskem, karbec asi ne? jak se to dělá ?
Datum: 09. srpna 2013 11:06
 Dělalo to před výbrusem? .. jinak namazal si při montáži stěny válce, píst, kruhy a čep? já to tak dělám aby se to nekouslo. Máš naladěnej karbec pro záběh?
Datum: 09. srpna 2013 10:01
 zdravim mám doma motor z jawy 05 a je bez pistu a valce,chtěl jsem se zeptat jestly tam mužu dát jakýkoliv pist z valcem z 21 ? nebo si musím pořidit z 05 ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2013 13:36
 Ok díky
Datum: 12. srpna 2013 13:36
Jméno: pepa
IP: uživatel15953
 jo válce jsou zaměné ..05 ma malinko menší kanali ale to jen pro puntičkáře is 20 válcem to jede...
Datum: 08. srpna 2013 17:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jo muzes v pohode
Datum: 08. srpna 2013 12:03
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 ahoj chci se zeptat jestli můžu dát na jawu 05 hlavu z javy 21, jestli to neodnese třeba klika nebo ojnice nebo tak něco
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 17:25
Jméno: pepa
IP: uživatel15953
 komprese jde dolu proto i výkon neměla 05 takový... jen tě varuju že já vždy při montáží 05 hlavy musel dát papírove těsnění pod válec anebo hliníkove pod hlavu ..vždy mi píst narážel do hlavy a nešlo točit motorem.. je to nějake na chuj udělane 20 sem neměl problem jen se silikonem....
Datum: 08. srpna 2013 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel15952
 Tak nějak ok. Nárůst výkonu neočekávej.
Datum: 08. srpna 2013 14:50
 no zvýší se komprese .zvýší se výkon myslím že by to nemělo dělat neplechu.BEDY
Datum: 08. srpna 2013 12:03
Jméno: Tomaš
IP: uživatel14274
 Čau lidi, mám dotaz na moji jawu 21, mám trošku přidřenou kliku a nechce se mi dávat ji na repas a půlit motor, když přitlačim na mazivu myslite že to pojede?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2013 16:03
Datum: 08. srpna 2013 16:03
 Vy jste hrozný prasata! Prostě když vím, že je něco blbě, tak se snažím o nápravu věci a snažím se předejít dalšímu (ještě většímu) průseru! Pak se to tu hemží zbytečnýma otázkama jako: nejede, jak vyndat ložisko apd. Počkej, až se ti to vysype... to ti nepomůže ani litr oleje... Prostě to poctivě oprav, pojede to líp.
Datum: 08. srpna 2013 11:02
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 no hele já jsem měl přidřenou kliku (skoro se neotáčela) tak jsem sundal válec, píst a dovnitř jsem nastříkal WDčko a tahal za ojnici a naknec jsem to rozběhl. pak to složil a jelo to jen sem ze začátku víc mazal
Datum: 08. srpna 2013 10:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak jezdi a pak ti to rozfláká úplně všechno až se to kousne
Datum: 08. srpna 2013 9:57
Jméno: Tomaš
IP: uživatel14274
 tak zatim to furt jezdí , ale trošku to zvoní....
Datum: 08. srpna 2013 9:06
Jméno: míra
IP: uživatel14122
 co myslíš??? jednou to je přidřený a tak je vyděláno...........
Datum: 08. srpna 2013 8:53
|



|