Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar,
práve robím GO motora idem kúpiť nový piest + krúžky bol tam 3-krúžkač kolko kružkáč mám kupiť lebo že vraj pri 3 sa ide do straty tak neviem valec vyzerá dobre neviem či mám robiť výbrus ako to zistím ?
Ďakujem za všetky rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 18:29
Jméno: Peter
IP: uživatel14993
Datum: 17. ledna 2013 18:29
Jméno: Peter
IP: uživatel14971
 Ale aký mám kúpiť piest aj keď bude 2 aj 3kruzkac ktorý je lepší ? A čo hovoríte na olej ArnShell SX2 Advance?rnVybrus budem robiť u jedného s Banskej Bystrice vola sa Skrabsky http://www.skrabsky.sk/index.htm
Datum: 11. ledna 2013 19:04
 olej by som ti odporucal dynamax m2t super.
Datum: 11. ledna 2013 11:11
 Standardne dodáva 2 kruzkove piesty a liatinove kružky.
Datum: 11. ledna 2013 11:10
Jméno: Peter
IP: uživatel14964
 A mám teda chcieť 2kruzkac a liatinove kruzky?
Datum: 10. ledna 2013 19:35
Jméno: Peter
IP: uživatel14964
 No tak teraz to ťahá tak na jednotke max 15km  Piestne kruzky úplne vydrate až na piest vybrus dám robiť asi tej firme slovanet/murin chcem kúpiť novy karbec s tejto stránky ale neviem či sa mi to oplatí keď je tam kvalita horšia že za 2 :/ ako tam mám upraviť hlavu valca ? A čo s predstihom a aký by som mal jazdiť na tom olej a aké mazanie na zabeh nechcem tam list už madit M2T
Datum: 10. ledna 2013 19:33
Datum: 10. ledna 2013 10:08
Jméno: pepa
IP: uživatel14968
 maš to dole i s cenama 300 tě vyjde píst a kroužky ....ve voticích 500 výbrus píst kroužkyčep segrovky ale bez dopravy musíš poslad starej válec pošlou ho pa dobírkou zpěs kompletním příslušenství...určitě to někdo dělá i na slovensku jen chvalím bartunka ve slaném mi vždy dali je n píst a kroužky....to už jak natrefíš ale logika věci je že se ti výbrus vyplatí ..ale zase pokut ti fichtl líta 60 a v kopcích jezdíš za 2 víc z něho těško dostaneš a opravu provedeš moc brzy...ona 05 jede mín neš 21 23... musel bys spíš měnit karburaci a hlavu..ale i tak se těško přiblížíš k 70...
Datum: 10. ledna 2013 9:43
 Je to pincel jawa 05  teraz nemám pri sebe valec tak neviem pozriem či tam nie je ten schodek tak teda mám kúpiť 2kruzkac a pôjde v pohode ?  koľko stojí vybrus teda a novy piest+kruzky+ cap?
Inak mám ten motor rozobraty a neviem podľa čoho zistíme čo je zle čo sa často kazí robím to poprvy krat
Ďakujem
Datum: 09. ledna 2013 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel14966
 Zrovna jsem to chtěl napsat. Než dávat do starýho válce novej píst,tak rovnou udělat výbrus... Pokud není válec sotva po záběhu,tak nemá význam měnit pístní sadu,protože to pojede hůř jak s tim přejetym pístem,bude si to rok sedat a když budeš mít štěstí,tak to po 2000km začne chodit dobře....ale to jen málo kdy....to rovnou udělam výbrus,250km to ojezdim a je to....i když dalším faktem je,že když dáš na starou kliku válec s pístem co maj tlaky tak zas počase odejde klika...to si nevybereš....
Datum: 09. ledna 2013 19:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14965
 ja nvm ale než cpat noví íst s kroužky do stareho vyběhaneho válce dám rovnou výbrus....jestli se bavíme o pioníru píst a kroužky tě vijdou na 300 a výbrus na 500 korun i pístem a kroužky někde dostaneš i pístní čep a segrovky....nejde o astronomickou častku.... nevýhoda že se pak motor musí zajet....
Datum: 09. ledna 2013 18:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 kup 2 kroužkový a na válec koukni jestli nemá schůdek ze shora kam dojíždějí kroužky
Datum: 09. ledna 2013 18:46
 dotaz pro Sesu:jaký je vnější průměr horního oka ojnice Stadion sada 1s0101?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2013 7:16
 13,95
Datum: 22. ledna 2013 7:16
Jméno: Dominik
IP: uživatel12485
 Dobrý den, sháním někoho, kdo upravuje válce jawa 05. Je tu někdo takový?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 12:38
 Mám teď zrovna ve vývoji jeden upravenej válec z J05,žádnej závoďák,spíš cestovní tahoun. No sám jsem zvědavej na výsledky. Až podle výsledků se rozhodnu jestli v tom pokračovat a nebo ne. Kdybys počkal,tak mužu slíbit víc. Upravit válec z J21 není problém,na něčem by sme se určitě domluvili. Ozvi se mi na mail.Díky.
Datum: 08. ledna 2013 12:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 možná by si s tím poradil Standa Hrbek (Standa.Hrbek@seznam.cz) dělá to za hodně rozumnou cenu a k moc dobře, ale nwm jestli ti udělá 05kový válec, jinak není pro něj problém udělat válec J21,atd., ale 05ky má spíš pro svůj účel  určo se mu ozvi, a taky ví co a jak vždy poradí
Datum: 08. ledna 2013 11:40
Jméno: Dominik
IP: uživatel12485
 Tak stejsky by byla volba nejlepší, ale sháním někoho, kdo mě nezrujnuje
Datum: 08. ledna 2013 11:18
Jméno: CZman
IP: uživatel14642
Datum: 08. ledna 2013 11:15
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Zdar draci,nenapsal by jste mi nekdo podrobne jak slisovat kliku na fíka?  Díky moc,
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 16:09
Jméno: ondra
IP: uživatel1337
 Dobrá,díky.
Datum: 08. ledna 2013 16:09
 Vlisuješ čep nasadíš ojnici a pak přilisuješ druhý setrvačník  Je k tomu potřeba lis soustruh hodinky hroty atd......prostě tak nějak normální vybavení.
Datum: 08. ledna 2013 15:16
 cus draci chci se zeptat mam jawa 250/559 panelka delam motor a chci se zeptat jak tam pride ten labirint zapomnel sem jak tam byl jestli plochou stranou k ozubenemu kolu nebo dovnitr ke klice .dekuji predem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 23:35
 CUS ti fotk sou supe ale kdyz sem rozdelal tu svoji tak sem tam gufeto nemnel ho tom mam pridat.tomasek
Datum: 10. ledna 2013 23:35
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 jste jak maly zmrdi !!! nebudu tady s nikym polemizovat ! drive byl labirint a pak nejaky "debil" vymyslel gufero ! navic ty labirinty jsou nesmyslne volny .... takze pokud jsi frajer tak vemes starej domrdanej labirint a utocis ho na vhodne gufero ! namaznes a cely vlozis....... jestli "myslis" tak si "mysli"... JA TO VIM
Datum: 09. ledna 2013 14:18
Jméno: tomasek
IP: uživatel14963
 cus muzes mi poslat ti fotky at to vidim a hele ja si taky myslim ze labirint je lepsi ale muze se to taky udelat na gufero ale jak to tam proste das jen 2 loziska a gufero
Datum: 09. ledna 2013 14:00
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nevim,v cem by bylo gufero lepsi,labirint je nesmrtelnej,kdyz se delaj vcas loziska ulozeni kliky.
Datum: 08. ledna 2013 9:39
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 kdyby jsi byl co k cemu tak bys to dal na gufero !!!
Datum: 07. ledna 2013 21:05
 Ahoj, plochá strana s guferem směřuje ke klice, strana se žebrováním směřuje k řetězovému kolu. Kdyby jsi chtěl tak bych našel fotky, když jsem to rozebíral já. Měj se V.N.
Datum: 07. ledna 2013 20:50
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Zdar draci mám jawa 20 po částečné G.O. nedělal jsem výbrus pouze nový píst, kroužky vše přetěsněno seřízeno atd... zaznamenal jsem celkem slušný nárust výkonu, ale přece mi to stále nedá přemýšlým o snižování hlavy... a proto se vás chci zeptat jaké máte zkušenosti s výkonem případným nárustem spotřeby a celkovým chodem motoru? jestli se stíhá dostatečně chladit, vyplachovat, jestli nejsou nějak obzvlášt velké propady výkonu v ruzném otáčkovém spektru atd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 21:25
 toto je srovnatelný s objevením ameriky. světe div se, ale když se něco dá do pucu, tak to i funguje  )) a ted vážně. až se s tim naučíš jezdit, pojede to ještě líp. fichtl je háklivej a mstivej parchant a jde o to, umět ho podržet pod krkem ale taky ho nechat oddechnout.
Datum: 06. ledna 2013 21:25
Jméno: mopedak
IP: uživatel7456
 Ale no tak pánové, vhodným zvýšením kompresního poměru zvýšíte výkon a účinnost motoru. Jen jde o to, hlavu vhodně upravit!
Datum: 06. ledna 2013 21:16
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Ahoj no tak to jsem samozřejmě doladil také všechny výrobní nepřesnosti, jako je přechod saciho kanálu ve valci z litinové vložky do hliníkového odlitku válce, dále kolínko sání s válcem i s karburátorem, dále pak přepouštěcí kanály jsem také slícoval ke klikovému meziprostoru, vyleštil jsem je jemným smirkovým papírem a nějakou textílií už si přesně nepamatuji, no a ještě pár drobností... slyšel jsem že i příliž vytahaný sekundární řetěz udělá dost na výkonu já jelikož jsem ho měl už fakt moc vytahanej že už šly články místama přes zuby, a hrozně to chroustalo... tak jsem ho také vyměnil no a ty pístní kroužky, píst, a pístní čep jak jsem zmiňoval na foru a všechno celkem udělalo dost to jsem ani nečekal... před tím už to vubec nejelo možná tak za 1 nekde za 2 a za 3 to už musela bejt jo velká rovina, a to jsem tam měl 11z. ted se to nedá vůbec srovnávat z výkonem z předchozích dob... po demontáži jsem totiž zjistil že, na pístu (3 kroužkovým) byl první kroužek u dna pístu ulomený cca 1,5cm byl tam ustřihlej zámek... tudíž se kroužek točil libovolně dokola, no a od té pístní drážky byla vyražená drážka ke dnu pístu dtudíž to nemělo žádný tlaky ty zbylý 2 měly v zámkách 1,3mm vůli...  Kdyby si měl ještě nějaký nápad jak zvýšit výkon tak budu moc rád díky. Jirka
Datum: 06. ledna 2013 20:34
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 Stando chtěl jsem se tě zeptat po mailu na víc informací, při odeslání na uvedenou e-mailovou adresu se mi zobrazilo že tvoje uvedená e-mailová adresa je neplatná...  tak to vložím opět sem...
Datum: 06. ledna 2013 20:33
 Především se jedná o odstranění výrobních nepřesností/vad válce ze seriové výroby + něco navrch  O hodně se zlepší průběh motoru a lehce naroste maximálka,klesá spotřeba na továrně uváděnou. Pro více info mi napiš na mail.
Datum: 06. ledna 2013 19:39
Jméno: Jůra
IP: uživatel6436
 O.K. Děkuji za názor, jestli se tě můžu ještě zeptat jaké lehčí úpravy na sériovkách třeba provádíš? pro inspiraci
Datum: 06. ledna 2013 19:30
 Dobře ti radím. Hlavu nesnižuj. Nemá to význam. Ba naopak. Seriovka bude tak maximálně víc vadnout. Upravuji válce na seriovku a u těch nejlehčích úprav hlavu vůbec nesnižuju.
Datum: 06. ledna 2013 19:17
 Ahoj, někdej sem četl, že když mám na jawě 175 1. výbrus, tak že se tam používá originální píst. Je to blbost nebo ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 18:44
 Nic jinýho asi nezbejvá. Díky moc za odpvědi  .
Datum: 06. ledna 2013 18:44
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přestruž pouzdro na 16mm
Datum: 06. ledna 2013 17:01
 Píst z dvouválce tam nepude určitě...
Datum: 06. ledna 2013 16:16
Datum: 06. ledna 2013 16:10
 Tak jsem si řikal..  A ještě něco..já mám ještě píst na 15 čepu, kterej se snad už nevyrábí a našel jsem někde píst o těchto rozměrech, kterej je určenej na ČZ 150C. Je možný ho použít nebo musim půlit a vyměnit pouzdro?
Datum: 06. ledna 2013 14:15
 Totální blbost...
Datum: 06. ledna 2013 14:08
 Ahoj,chci si koupit tu ckr ojnici na 175.Mám jawu 175-356 rok 1956 a nevím,jestli by tam tahle pasovala.Nechce se mi kvůli tomu rozlisovávat tu starou a měřit to.Kdybys věděl jestli to na ní pasuje tak by to bylo super.Jinak samo budu muset tu starou rozdělat.Díky za odpověd.Zdravím Draky Pavelrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 21:59
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 No nezostáva ti nič iné, len to vyskúšať na tej starej...
Datum: 05. ledna 2013 21:59
 Zdar draci,
Mam dotaz....na netu sem našel pár nabídek na komplet válec a pístní sadu na pionýra s vrtáním 40mm.....vejde se to vůbec do karterů/co bych musel předělat?....a jakou to má životnost?...nemám s těmito úpravami žádné skušenosti a proto se ptám.
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 16:24
 Ok, moc díky
Datum: 05. ledna 2013 16:24
 je to ten nejvetsi šmejd který existuje... vejde se to ale nejde to.. je to jak sériovka... ideál vzít origo válec a nechat vybrousit na stejný průmer.. bude to mnohem lepší
Datum: 05. ledna 2013 13:24
Jméno: pato
IP: uživatel12851
 serus vopred sory za ten román mam pioniera 21-ku a mam problem s motorom ............... proste ked je studený tak ho nakopnem a volnobech drží krásne pridam uberem a beží stale pekne ale ked sa idem previest a zohrejem ho tak na volnobech začne skapínat je to neprijemne ked idem preradit večiu ryichlost dolu kopcom a nevitočim motor tak to chcipne alebo ked pridem na križovatku tak znovu to zdochne a má to take zle prechody ked je teplý tak ako som už spominal zdochína a ked pridam tak tak začne mrmlat bublat a proste to vyletí od otačiek, pri rozbiehani sa ledva pohnem ale ked uz idem tak okolo 3000 ot to ide ako ko...t . predstih 1.6 odtrh 0.4 gufera nove motor som skladal nanovo som si istý že klukovka je tesna tlaky vo valci podla mna slušné karburator 2917 trisky 38 a 68 sanie origo,filter čistý už to štelujem 3 dni............ šetko čiste jak psie gule uz neviem čo mi mohlo uniknut
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. ledna 2013 9:24
Jméno: pepa
IP: uživatel14945
 no to že sou gufera nová neznamená že ši sedly a těsní to totěš i kartery...štětec s benzínem a všude kudy by to mohlo sát skusit namošit zda nevilý hořlavý tí otáčky....stříknout pod zapalko nějaký hořlavýsprej ...jinak jestli to máš po vý brusu bude si to sedat cca 500 km a to zvíšene tření muže zpusobit že seto neutahne... a předstih zvěč na 1,9 jak to vidim muže být menší neš je zdravo...
Datum: 05. ledna 2013 9:24
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 jó to je zapeklitej problém, ale kdybys nepsal že gufera tlaky jsou v pohodě, tak bych to tipnul na gufero nebo falešnej vzduch, jinak si úplně přesně popsala vyjasnil tvůj problém a to co píšeš úplně to samý mi dělalo gufero u magneta, a dlouho mi trvalo než sem na to přišel
Datum: 04. ledna 2013 18:08
Jméno: jaweta
IP: uživatel13232
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 21:54
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pochybuju, že v polsku něco takovýhodělaj... bude to původní opískovanej válec po výbrusu si myslim...
Datum: 04. ledna 2013 21:54
 jestli to neni z polska tak je dobrej
Datum: 04. ledna 2013 21:42
 Jedná se o originální díl...
Datum: 04. ledna 2013 17:30
Jméno: jaweta
IP: uživatel13232
 No ja spis jak je na tom s kvalitou
Datum: 04. ledna 2013 17:27
 To je klasickej sériovej válec...
Datum: 04. ledna 2013 16:35
 ahoj potřeboval sem se totázat jestli by mi nekdo udělal čtyrkanál a za kolil jinak vše ostatní bych si udělal sám děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 6:18
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 a co vodovody a kanalizace ??? ty tech kanalu udelaj ............takovej potkan .... je ve meste az 10 rychlejsi nez BMW
Datum: 03. ledna 2013 6:18
 chlapy já bych to viděl na 5K s klapkou  na 6K by nemuselo stačit lanko od plynu
Datum: 02. ledna 2013 17:51
Datum: 02. ledna 2013 16:53
 http://www.ms50.cz/ sakra nechápu že ve dnešním světe počítačů a internetu někdo není schopen najít blbou stánku .. kam to spěje..
Datum: 02. ledna 2013 16:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 ... protože víc kanálů - větší výkon přece!
Datum: 02. ledna 2013 14:57
Jméno: pionýr
IP: uživatel12689
 čus, chci si nechat snížit hlavu aby byl kompresní poměr asi 11 ale nevím o kolik mm..... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:45
 bakoune prece aby mel větší výkon ne?
Datum: 30. prosince 2012 18:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 K čemu ti to je, když si to ani spočítat nedokážeš...
Datum: 29. prosince 2012 15:42
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pionýre!Toš si najdi na pokecu výpočet a spočítej si to!Budeš mět jistotu, že to máš dobrý!
Datum: 29. prosince 2012 12:34
 Cau
nevíte jestli u této ojnice (Klika-jehla nahoře-čep14,1) jsou obě ložiska jehlová.
Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 13:13
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 ano...
Datum: 30. prosince 2012 13:13
 jo jo ale jestli obě ložiska jsou jehlove
Datum: 30. prosince 2012 11:18
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pokud myslíš tu CKR kliku, co tu prodává SESA, tak ta je na čep 14.1
Datum: 30. prosince 2012 0:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 j
Datum: 29. prosince 2012 0:46
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 zdravim, chtěl bych se zeptat, proč nebo kvůli čemu se tvoří na pístu a pod pístními kroužky karbon,, jestli je to kvůli špatně namíchanému benzínu,, nebo kvůli čemu?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 14:44
Jméno: jindra
IP: uživatel14039
 dobře díky
Datum: 28. prosince 2012 14:44
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 karbon je usazenina ze spálené směsi benzínu s olejem. To je úplně normální mosí sa to odstraňovat oškrábáním a benzín s olejem míchAJ V POMĚRU 1:40 STAČÍ.
Datum: 28. prosince 2012 13:19
 Zdar to bude špatný spalování budto moc oleje nebo nekvalitní olej kdyštak to míchej 1:30 (u fíka)
Datum: 28. prosince 2012 13:06
 Čus draci tětkon dělám Go motoru Čz 175/487,Výbrus+repas kliky+nová ojnice atd a před půl rokem jsem měnil gufera kupoval jsem SKF 2 břitvý a tak nevím jestli je mám nechat nebo zas vyměnit mohl jsem najezdit cca 250-400 km.Tak co myslíte????Nechat nebo zas vyměnit (jde mi hlavně o to u spojky který se mění debilně.Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 4:46
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 na pohodu kolecko.... to nespecha.... jedna se mi o HNO3....... neni v mem zajmu si ji objednavat (platit postovny atd.. 250 kc v pici..) no a ty jako-sto bejvalej drogovej dealer bys mi mohl prokazat laskavost .......... vim ze ji mas a ze ji pripadne muzes obstarat ....TAKZE diky ti bracho !!!
Datum: 29. prosince 2012 4:46
 franky: V praze teď měsíc a půl nebudu...budu se tam vyskytovat jenom příležitostně a na krátkou dobu, od poloviny února jsem tam celý týden kromě víkendu...
Datum: 28. prosince 2012 16:16
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 487 má gufera přístupná už "normálně", ne jako 477... Ale u ní zase ty gufera vydrží nesmysl.
Datum: 28. prosince 2012 10:13
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 dělej jak myslíš......
Datum: 28. prosince 2012 8:10
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 vymejslis kravinu ................ gufera bez premejsleni ZAHODIT !!!!!! je snad valka ??? a nedostatek materialu ??? Yorkska burza padla ? cerny patek ?? nevim jak to ma 487 ale treba u kyvacky bych se zesral kdybych mel pulit motor jen kvuli spicenymu guferu mezi loziskama ... To ze vypada pekne a neni tvrdy neznamena 100%................................................. "DaCaN" ten zlutej krypl na konci tve odpovedi krasne vystihuje tvuj KRETENISMUS !!! zkus mlatit hlavou o stul nez budes psat ........................ KOLECKO kdy budes v PRAGhulu ??? potreboval bych si dat rande ......
Datum: 28. prosince 2012 3:13
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 půlrok stará gufera snad nemá cenu měnit ne??
Datum: 27. prosince 2012 19:31
 Já ze zvyku dávam vždycky nový...
Datum: 27. prosince 2012 18:36
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čas Seso máš tady na FK silentblok na Stadiona?Jsou tam 3 jeden v hlavě a 2 v motoru.Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 15:50
 DRAKU ZATIM NEMAM,,CEKAM NA LEPSIHO VYROBCE,,PAC TY DOSAVADNY ZA PAR KACEK JSOU GUT ZA TU CENU ALE MOC DLOUHO NEVYDRZI A TA KCEKAM NA KVALITU ZA VICE KACEK
Datum: 27. prosince 2012 15:50
 čau draci mám takovej problém,skládam motor 125/453, všechno cajk dokud sem neulozil kliku do obou bloku, klika se nechce tocit jde dost ztuha,mam tam novy loziska C3,budu rad za vase rady a tipy kde by mohl byt problem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 14:17
 Jak píše LK, možná je jsou to jen předepnutá ložiska. Nebo se podívej jestli ti nedrhne setrvák o karter...
Datum: 23. prosince 2012 14:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 máš tam už i gufera? zkus přez trubičku o něco větší než čep kliky lehce pohlepat vnitřní kroužky ložisek...
Datum: 23. prosince 2012 13:35
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Ahojte, prosím jak v domacích podmínkách slušně srovnat špatnou dosedací plochu pro válec na blokách motoru. Děkuji za typy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2012 21:25
 Jakým způsobem je poškozena?
Datum: 18. prosince 2012 21:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 kdyz bude mit ten velkej kamen a jemnej tak nemam kam utyct.. vim z vlastnich zkusenosti z prace.
Datum: 18. prosince 2012 20:43
 tabulka skla, jemnej šmirgl a brousíš
Datum: 18. prosince 2012 20:25
 a já bych tě ukamenoval.jak zajistíš že ta plocha je kolmo na ojnici?že bude válec sedět kolmo na dělící rovinu motoru?
Datum: 18. prosince 2012 20:25
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 cau, ja bych to osobne zakamenoval, delal jsem si to na valci kdyz byla vylisovana vlozka a OK, sice kaminek zalepis(vycistis ho tim ze na stole polijes hadru tech. benzinem, nebo petrakem a tres kamen po te hadre a krasne ho vycistis) ale celkem to srovnas. http://www.vjrousek.cz/brusny-kamen-kombinovany.html
Datum: 18. prosince 2012 20:19
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Nazdar hoši mám dotaz při pokusu o vylisování vložky válce mi upadl kousek vložky(jeden z tech výstupku co se strká do kártru) a mám dotaz jestli to má cenu vůbec upravovat a nehledět na to nebo sehnat vložku jinou respektive jestli to bude mít vliv na výkon motoru....dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 19:10
Jméno: tomasteuer
IP: uživatel14709
Datum: 29. prosince 2012 19:10
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 http://veteran007.rajce.idnes.cz/stahovak_na_vlozky_valcu../ tak jo hoši tož tu to je...
Datum: 23. prosince 2012 13:48
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 sakra...tady se to rozjelo  ....vyfotím a pošlu...je to prakticky obrovskej stahovák na pístní čepy akorát na konci místo podložky je trn.....vložku tedy skusím sehnat jinou...
Datum: 23. prosince 2012 8:09
Jméno: FK
IP: uživatel13006
Datum: 22. prosince 2012 20:53
 sory za překlep,nějak jste se mi zmotali vy dva.Dacane jeden jsi ulomil a druhý možná nalomil a ani o tom nevíš.následné upadnutí znamená destrukci motoru.Vždycky platilo  o závodního motoru jen to nejlepší bez jakýchkoli kompromisů.Ak tomu druhému se už nebudu vyjadřovat
Datum: 22. prosince 2012 20:32
Jméno: standa
IP: uživatel14878
 Ty prostě nevíš a taháš to ze mě zuby nehty a furt nic a tobě to nedá a nedá a furt chceš jasný odpovědi a furt nic... A nebude to jiný... Nebudu jmenovat a nebudu konkrétní ... Kdo ví a zná tak ....
Datum: 22. prosince 2012 20:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jé tady se upravujú válce!A na vysokej úrovni!Toš já bych potřeboval poradit jak upravit přefuky na JAWA 250/592!Teda esli to nejni tajný?
Datum: 22. prosince 2012 18:30
 Koukám že proti tunerovi jsem "úplnej začátečník, a v porovnání s ním umím velmi málo". Asi.
Datum: 22. prosince 2012 12:55
Jméno: tuner
IP: uživatel14817
 ale nee..., řikam nerozčiluj se. Neptal jsem se na nic vic, než to co jsi tady sam začal, vychloubal nebo obvinoval nekoho jineho a vzdycky jsi na to uz neodpovedel. To je normalni? Takze znovu, psal jsi, ze to delas snad zadarmo a ze jini za to inkasuji tezke prachy, potom jsi psal, ze umis delat okna bez rozlisovani, udelanejch tricet valcu atak. Kdyz se te na cokoliv zeptam, tak uz neodpovis, takze nepoucuju ja tebe, ale spis pisu abys ses zamyslel nad tim ze kdyz asi neco napises, tak to potom vypada, ze kecas. Nebo snad myslis ze ne? Tak si to po sobe precti jeste jednou..
Datum: 22. prosince 2012 10:14
 konečně stando.Tento online tuner ví jak dělat válec s pomocnými okénky ale rozláme vložku když ji lisuje.Takže tunere:je několik stupnů a úrovní uprav.záleží na použití stroje.cross,okruh či normální civil.to co dělá standa jsou seriové válce které jsou vyladěné.a slícovat hrany kanálů vložky s vložkou o tom snad nebudeme polemizovat ne?
Datum: 22. prosince 2012 9:54
Jméno: standa
IP: uživatel14874
 Ne,je to jinak a do podrobností nebudu zabíhat... A moc tě prosím,přestaň mi tu stále poučovat pane chytrej "tunere" beze jména... Už mi to leze krkem a opravdu ti tu nebudu psát co a jak dělam abych rozšířil tvuj omezenej obzor
Datum: 22. prosince 2012 8:47
Jméno: tuner
IP: uživatel14817
 to jako vrtačkou provrtáš hliník a vložku skrz, když děláš pomocný okna bez rozlisování? to teda trochu prasečina je. Jestli chceš na seriovce zlepšit průběh, tak tam stačí dát největší píst co se vejde, zbytek okolo jsou drobnosti. Objem motoru zlepší průběh, pokud propiluješ výfuk, tak ztatíš spodek,vždycky.
Datum: 22. prosince 2012 1:05
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Neřeš,,,vím jak to myslíš,ale je to ještě trochu jinak a do podrobností zacházet nechci. Umím dokonce i udělat výfukovej kanál s "pomocnejma oknama" aniž bych rozlisoval válec aupozorňuju,že to neni nijak na prasáka... Přesto dobře udělanej vejfukovej kanál vynahradí tyhle stylistický "okýnka" . Řikam neřeš to... Prostě to dělam jinak... A myslim si že je to čistě moje věc... Ať si každej dělá co chce,já si taky dělam co chci....asi tak......tímto bych naší debatu uzavřel.. účelem této mé první reakce bylo poukázat na chyby,kvůli kterým rozlámal vložku a poukázat na fakt,že když si chceš udělat jen nějakej light válec na seriovku pro zlepšení průběhu tak není nutné hned válec rozlisovávat... Rozhodně sem tu nechtěl sáhodlouze polemizovat nad tématem typu proč nechávám 2 minuty vrčet naftovej motor,když to většina lidí nedělá... Asi tak... Pro další konverzaci jsem na mailu,viz níže. Zdarec,Standa
Datum: 21. prosince 2012 14:56
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 hned se nerozčiluj, jde o to, že slepě hledět na to jestli mezi vložkou a hliníkem je dokonalý přechod, když to piluješ dohromady, tak nikdy nebude, ale druhá věc je ta, že tyhle drobnosti koně neuberou ani neziskaji...., viš? Děláš to zadarmo, nebo kdo za co inkasuje těžký prachy? Tomu nerozumim
Datum: 21. prosince 2012 13:42
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 S tvým postupem a rozměry úplně nesouhlasím,,,ovšem detaily zde uvádět nebudu,,,, to co potřebuju udělat zvládám zvenku,co je na tom špatně? Zazněly ohlasy,že takle čistě to neudělá ani stroj... Pár válců jsem udělal v rozlisovaný podobě,pár sem jich udělal vcelku,rozdíl nebyl v ničem,takže dnes když nejsou nějak namrdaný přefuky,tak nemám důvod válce otvírat... Ohřeju válec,dam vložku tak aby přefuky byly na svym místě,vyčistim bordel z přefuků a pustím se do úpravy sacího a výfukovýho kanálu... Proč se s tim srát víc než je potřeba? Jen protože to všichni dělaj? Někdo třeba rozlisuje válec a ani neví proč...a nakonec se ptá co s tim... Ať si každej dělá co chce a jak chce... Mam to jako koníček a neinkasuju za to těžký prachy jako jiní... Tímto bych to asi utnul,,,každej máme na věc jinej názor,,, ty to vidíš ze svýho pohledu a já zase z mýho... Dostali se mi do ruky i "profesionálně" upravené válce a kroutil sem nad tim hlavou... Ono je fajn něco upnout do stroje a šup šup a hotovo...pak to spasuješ a protože už byla vložka zatlučená o 0,5mm tak je najednou všechno jinak..rantly na výfuku,rantly v sání,třetí kanál posazenej skoro až v sacim,rantly v přechodu přefuků z hliníku do vložky a tohle je teda ta správná cesta? V tom případě to dělam špatně,když mam všechno na svym místě a čistý... Ať se daří,Standa
Datum: 21. prosince 2012 10:47
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 takže ty jsi u třiceti válců vzal pilník, propiloval výfuk o milimetr k hlavě a sání o milimetr ke klice a hotovo? To je fofr..., přeci, kdyby jsi vylisoval vložku, tak máš ke všemu mnohem lepší přístup, jsem měl za to, že když se upravují válce, tak se to dělá takhle, i když je otázka kdo říká čemu úprava...
Datum: 21. prosince 2012 10:13
 Co bych nemoh? Mužu. Když vim co,proč a jak,tak se nemusím tupě držet nějakých cizích návodů...Že někdo něco dělá "tak" či "onak" neznamená že to někdo nemuže dělat "jinak" ... Při lehký úpravě válce na seriovku nevidím jediný důvod k vylisování vložky ... Zatím jsem udělal přes tři desítky upravených válců do seriovek a do klasiků a až na vyjímky jsem neměl důvod vylisovávat vložku ... Pokud bych dělal něco děravějšího,tak to bez vylisování samozřejmně neudělám ... Jenže se stále držím skutečnosti,že počet děr ve válci neurčuje "počet koní"... Nebudu dělat nějakej pětikanál,jen proto že je v něm víc dir a je na oko víc tunerskej... No nic... Tím sem jen chtěl říct ,že jsem se nikdy nedržel žádnýho stáda a šel svou cestou,věřil selskýmu rozumu a používal kupecký počty
Datum: 21. prosince 2012 9:24
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 nojo tajemství netajemství, vždyt s pilníkem skrz kanál moc udělat nemůžeš a co potom přefuky, další okna a tak... Tupý návrhy na netu se dají aspon považovat za úpravu
Datum: 21. prosince 2012 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Tajemství  nedělam to tupě podle nějakejch návodů z netu...
Datum: 21. prosince 2012 6:20
Jméno: tuner
IP: uživatel14642
 stando, jak mužeš upravovat valec, když nevylisuješ vložku?????
Datum: 21. prosince 2012 6:14
 já to prohnal 4t lisem...na vložce ze vnitř jdou u těch capek vidět praskliny... to je ještě horší než kdyby upadli...
Datum: 20. prosince 2012 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel14865
 Tak to děláš blbě. Vložky nevylisovávam,pouze válce ohřívám v práci na 2,5kW topný spirále z jeřábu abych pootočil vložku na střed a kdybych chtěl,tak vemu dlouhej šrou,velkou podložku a kus trubky a bez násilí je to venku....stačí vzít rozpálenej válec a položit ho zadkem vložky na zem a ta vložka do válce zajede sama... Přidej teplo a půjde to samo...
Datum: 20. prosince 2012 10:41
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 nene, tata mi v práci udělal stahovák, jenže jak je na konci tej vložky takový to zkosení dovnitř tak se to po tem nejakým způsobem svezlo a jeden kousek se odlomil a vložka se na 1 pokus ani nepohla...to zkosení se muselo zbrousit aby tam byla aspon trochu nejaká plocha a pak to šlo, ale teda drželo to tam jako svina už jsem myslel že urvu i ty ostatní a to jsem to nahříval a vložku chladil kladivem bych to nikdy nedělal a navíc bych to tím ani nikdy nemymlátil
Datum: 19. prosince 2012 21:36
 a jak jsi to lisoval prosimte? s přípravkem to proste nejde ulomit.... že jsi to vložce mlátil kladivem
Datum: 17. prosince 2012 20:51
Jméno: standa
IP: uživatel14858
 Já poškozený válce neupravuju. Nechci riskovat že se někde něco kousne při 9000ot/min jen protože tam je uraženej kus vložky. Na otázku jestli to má vliv na něco či ono ti odpovědět neumím.
Datum: 17. prosince 2012 16:59
|



|