|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karel
IP: uživatel14157
 Ahoj.Asi před dvěma měsíci tu někdo psal (asi standa),že se po výbrusu mají srazit kanály ve válci.Chtěl bych se zeptat proč.Nebude to potom míň těsnit?Ahoj Karel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 21:37
 srazením hran časování nepohneš
Datum: 23. srpna 2012 21:37
Jméno: Karel
IP: uživatel14157
 A u originálu seríovky to dělat nemusím?Mam strach aby se nerozhodilo časování.
Datum: 23. srpna 2012 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel14364
 Dělam to hlavně u válců s širšim výfukovym kanálem abych ulevil kroužku při záběhu. Je to čistě pro bezpečnější záběh,ostrý hrany se nemaj rády a těm slabejm kroužkum to uleví
Datum: 22. srpna 2012 21:38
 Při výbrusu na hraně kanálu vzniká ostrý otřep, který trochu stěžuje nabíhání kroužků...já vezmu úzkej brousek na kosu a tim to lehce srazim...
Datum: 22. srpna 2012 19:51
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 nazdar hoši ušatí  sranda draci mam problem mensi jak mam stahnout pisti cep bez stahovaku nemam ani svarecku abych si udelal svuj stahovak nakej fichtl jestli mate prosim sem !  díkkkkkkk
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. srpna 2012 21:51
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 stačí šroubovák a kladívko
Datum: 23. srpna 2012 21:51
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Stačí 6-ka šteft a oříšek z goly...
Datum: 22. srpna 2012 22:55
 díky dobrá vílo !  nejsem vtom moc zabehlej ale snažím se !
Datum: 22. srpna 2012 15:05
 vem nějakou trubku s vnitřnim průměrem větší než je průměr čepu, pak hodně dlouhej šroub nebo spíš závitovku, aby prošla písnim čepem, matky, podložky...sesadíš to dohromady, a utahovánim matky ti vyleze písní čep do té trubky...podlož si to nějak, abys neomačka píst tou trubkou...
Datum: 22. srpna 2012 15:02
 dobry den mel bych dotaz koupil jsem valec píst a krouzký na nem je 3(asi treti vybrus) zevnitr v pístu je 5813 a prasknul my jeden krouzek ze 3 ale nevim jakej mam koupit je to na čezetu 175487
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 8:49
 Kroužky se liší podle výbrusu...
Datum: 22. srpna 2012 8:49
 a je nakej rozdil v krouzkach nebo sou vsechny rozmerove stejny dekuju
Datum: 22. srpna 2012 5:49
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jestli je tam 3 výbrus tak to by byl rozměr 58,75 podle mě máš první výbrus tzn 58,25
Datum: 21. srpna 2012 23:11
 čau chci se zeptat jestli máte někdo zkušenosti s tím polským válcem na pionýra jak je tady v nabídce jestli se to vyplatí koupit díky za info
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 15:41
Jméno: lukáš
IP: uživatel14352
 takže se mě vyplatí to dát na výbrus jo ?
Datum: 22. srpna 2012 15:41
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 S polským válcem nemám zkušenosti ale z jinýma polskýma dílama jo. Polský cívky... pěkný svinstvo. Polský ojniční ložisko taky. A tak dále a tak dále...
Datum: 22. srpna 2012 10:46
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nevyplatí
Datum: 21. srpna 2012 18:41
Jméno: kibik
IP: uživatel14188
 čaute hoši prave sem dovezl valec po výbrusu aj s pístem a kroužky.jenže nevím jak kroužky patří je to jedno? mam na nich akorat vyražene malinkým pismenem KO ,nic víc....myslíte že je jedno jestli to dam tim Ko nahoru nebo dolu? děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 19:18
Jméno: poh
IP: uživatel13192
 známým
Datum: 22. srpna 2012 19:18
Jméno: poh
IP: uživatel13192
 p. Mudra z Kralovic je známím odborníkem už spousty let, teď dělá i se synem a mám od něj již 6 výbrusů. vše v aprostém pořádku a nikdy mi neřekl, že kroužky se musí dávat v v určité poloze
Datum: 22. srpna 2012 19:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak píše dwein, kroužky se dávají tzv. psanim (v tomhle případě KO) nahoru... kroužky jsou nepatrně konický, ovšem až takovej vliv to asi nemá, po zajetí už je to stejně jedno.... každopádně když to tak má bejt, tak bych to tak dal...
Datum: 21. srpna 2012 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ale jo šipka to jo ta má bejt dolů ale kroužky to je podle mě jedno
Datum: 21. srpna 2012 18:45
Jméno: poh
IP: uživatel13192
 jedno to není, na pístu je šipka a ta má směřovat dolů .
Datum: 21. srpna 2012 11:50
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Jo je jedno jak je dáš, spíš je to horší nasadit, než v tom máš praxi
Datum: 20. srpna 2012 23:41
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj,tady sem se dozvěděl že je to jedno jak je dáš. Prej je to jedno,je to značka výrobce.
Datum: 20. srpna 2012 17:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 z vlastní hlavy to nemám, to k.o. prej naznačuje konus a tudíž tedy montovat po směru jízdy.
Datum: 20. srpna 2012 17:32
 Zdravím vlastním Jawa 250/559 první typ.Nevíte jaká barva na ní patří ,odstín,číslo?Budu dělat kompletní renovaci.Motor je už po go má najeto kolem 2500km ale pořád hučí jako kdyby tam bylo turbo.Už nevím co stím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2012 19:14
Jméno: kubikk
IP: uživatel13031
 turba pískají
Datum: 21. srpna 2012 19:14
 červená je podle čsn 8850
Datum: 20. srpna 2012 10:28
 Zdar draci, dneska mi začala moje Jawa 350/638 vydávat divný zvuky viz. video http://youtu.be/RcCu3FfDDqQ . To klepání je strašný, oběvilo se až po zahřátí motorky. Poraďte někdo co s tim je, budu vděčný za jakoukoliv radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 21:46
 Jasná vůle na ojnici
Datum: 22. srpna 2012 21:46
 Už je u pana Plocka v Nítovicích. Já se do toho sám zatim nechci vrtat, mám teď dost práce s fichtlem. Každopádně se mi ten zvuk taky nelíbil buď klika nebo spojka to tipuju a on taky.
Datum: 21. srpna 2012 12:08
 Určitě rozdělat a kouknout se co tam mlátí, neni to moc zdravej zvuk...
Datum: 20. srpna 2012 10:31
Jméno: Mihal
IP: uživatel14347
 Ja to mam tak uz ako som ju kupil, cca 6000 km, u mna je to vola v ojnicnom oku hornom. To niiic.
Datum: 19. srpna 2012 22:34
 zdar draci dneska budu skladat motor na jawu 21 chci se zeptat co bych nemel zanedvat  je to muj prvni motor dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 14:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hlavně pořádný těsnění dej těsnící papír + silikon
Datum: 19. srpna 2012 14:45
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 draci dik dam zitra vedet jakto dopadlo  dikec !
Datum: 19. srpna 2012 14:02
 Nejdřív si slož motor bez kliky jenom s převodovkou, sešroubuj to třeba jen třema šroubama a vyzkoušej jestli jdou řadit všechny rychlosti a neutrál. Poprví jsem to taky dělal pomocí návodu jako Jubka.
Datum: 19. srpna 2012 13:30
 a hlavně nebouchej ložiska za studena ! nejlepší ej to horkjovzdušnou pistolí... samozřejmě bez gufer, nahřejš si karter a ložiska ani nemusi davat do mrzáku spadnou tam sami! opravdu s tim si dej záležet, pak přesně nakopávačka-. to je dost těžký, musíš jí otočit, bude HODNě našponovaná nelekni se toho, je lepší když ti s tim někdo pomůže  jinak , do ničeho nemlat kladivem, a je lepší dávat ty originalní šrouby, samozřejmě myslimže mužou bejt nový, já vvždycky kupuju nový je to levný a nemaj ojebaný hlavičky  ale dej pod ně perovací podložku jinak se může lehce stát že se vašroubujou ! fakt jí tam dej  no a jinak asi nic. nejhorší je automat aby správně fungoval  ... a zuby na startovacim segmentu....  přeju uspěšnou práci... PS na poprví mi návod pomohl http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
Datum: 19. srpna 2012 12:34
 jo.. vymenit za novy.. a pri skladani si nezapomen předpružit startovací páku.. natočit po směru startování aby se napla pružina a páka se pak vracela do puvodní polohy.
Datum: 19. srpna 2012 12:32
Jméno: mani3
IP: uživatel14199
 este sem chtel da re nejak spravit startovaci segment co ma trochu strhany zuby ?
Datum: 19. srpna 2012 12:18
Jméno: Honza
IP: uživatel14340
Posl.aktualizace: 22. srpna 2012 21:48
 jsetli je aktuální ceník nevím, ale u dvouválců cenu určitě násobit
Datum: 22. srpna 2012 21:48
 podle mě je ale myslim že podražil vybrusi asi o nakou tu kačku co zatim kliky slevnil o neco ale nejsu si jistej za vybrus na fika chtel 400 a neco a kliku 650 :/ uš nevim musel by sem se podivat
Datum: 19. srpna 2012 0:09
Jméno: krahy
IP: uživatel14188
 čaute,chci se zeptat budu davat válec po výbrusu +novej píst pístní kroužky mají vuli 0.25.Chci se zeptat jak dlouho zajíždět? a klik mazat jezdím na M2T.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 20:53
Jméno: trubka
IP: uživatel14346
 Koukám,že kromě ceZetaka jste oba d2trr a péro odborníky v oboru tribologie.Vaše rady uvítá ing. Čermák z VŠCHT
Datum: 19. srpna 2012 20:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 M2T vem a nalej ho tak možná doma do studny kurde vždyt to ani není olej to je sračka která akorát vše zasere zlatě tam nalejt radši M7ADSlll nebo M6AD sice to nejsou oleje do 2T ale taky jsem na ně jezdil a dělají polovic bordelu co M2T
Datum: 19. srpna 2012 10:36
 větší kravinu než napsal d2trr sem si už ani nedokázal představit  .. když mažeš M2T tak aspon 1:20  ... po najetí cca 1000km uz domu dávej.. jinak super EXTRA kvalitní olej do pionýra fakt nemá cenu... to by jen mahor tak investoval
Datum: 19. srpna 2012 10:22
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 No při zajíždění maž kvalitním olejem, třeba Stihl, takoivej ten červenenej, tam je poměr myslim 1:50, tak třeba 100km dávej a pár ml navíc, nesnaž se ten motor zbytečne vytáčet do velikejch otáček, můžeš tak stratit i celýho koně na výkonu, při pokud to je nějaká litá replika se třeba jenom zvetšenýma kamálkama, tak válec prvně zajet a pak dej do zajetýho valce novej píst s kroužka, dost ti to zvedne výkon.
Datum: 19. srpna 2012 10:16
 Čau SESO cude někdy na fichtlkrámku futro ojnice na Jawu 555?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2012 17:56
 na 555 a 550 nido nedela,,pac on ma 10 cep a pIO co mam je na 14.1
Datum: 19. srpna 2012 17:56
 Já jsem jen tak narychlo hledal v Repliky pařez a proto jsem to nenašel.Díky
Datum: 17. srpna 2012 23:22
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/horni_pouzdro_ojnice_10.html
Datum: 17. srpna 2012 23:05
Jméno: Tom75
IP: uživatel1723
 Čus draci zajímalo by mě značka CKR je z jakýho státu jaký výrobce??Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2012 23:06
 Sice Taiwan, ale jsou dobrý
Datum: 17. srpna 2012 23:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Taiwan...
Datum: 17. srpna 2012 16:48
Jméno: d2trr
IP: uživatel13743
 Zdravim, měl bych dotaz, originální klikovky z fichtla mají u toho čepu co části klikovky spojuje je jehlové ložisko nebo taky futro na té ojnici??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 22:42
 Myslíš jak sou spojený setrvačníky ? tam je je jehlový a vždycky bylo, ale myslim že sme četl že jednou na začátku byly s futrem. ale to se asi mezi lidi nedostalo takjovýhle fichtly  Myslim že sem to nekde četl pak od toho hned upustuli prootže se to nemazalo, zahřejavlo, opotřepovávalo...
Datum: 15. srpna 2012 22:42
Jméno: mirek
IP: uživatel13988
 cau nevite nekdo jestli jde koupit do pareza klika na jehlovejch loziskach dekuji za odpovedrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2012 11:07
 CKR**
Datum: 18. srpna 2012 11:07
 to nevim ale videl sem motor 05 to je skoro stejny jak pařes a melo to ojnici okr a normalni pist asi nakej kutil
Datum: 16. srpna 2012 22:09
Jméno: pepa
IP: uživatel14188
 zdar draci,potřebuji poradit mam jawu 21 a mam ji tak 800km po výbrusu....jezdím na 3zařez na jehle a teče mi benzín nebo olej po kolenu výfuku.Když jsem se dival tak svíčka je zbarvena do cihlova.Jede pěkně jen by me to zajímalo co to muže být.A myslíte že už bych si to mohl dat na druhej zařez? nebo to tak mám nechat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 13:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14188
 čau výfuk je bez uprav mam doutník.Jen jsem z nej vytahl jeden tlumič.výfuk je tak 100km po vypálení.
Datum: 16. srpna 2012 13:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co výfuk nemáš ho ucpanej nebo nějak upravovanej???
Datum: 16. srpna 2012 10:59
Jméno: pepa
IP: uživatel14188
 olej M2T. a valec bez uprav seriovka
Datum: 16. srpna 2012 9:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a máš seriovej válec nebo úpravu???
Datum: 16. srpna 2012 6:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 dej na druhej zářez a co používáš za olej?
Datum: 15. srpna 2012 21:06
 Ahoj draci chtěl jsem se zeptat jaké úpravy musím udělat abych mi šla hlava ze simsona na fichtla
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2012 12:55
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 není, jednorychlostka a dvourychlostka jsou jiné
Datum: 16. srpna 2012 12:55
 Tak vám děkuji a nevíte jestli je stejná babeta a korádo a jednorychlostní babeta
Datum: 16. srpna 2012 11:48
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 přesně buť hlavu od Stejskyho nebo jinou hvězdicovku, dají se koupit na netu občas i starší, spíš se hlavně zajímej o objem spalovacího prostoru a aby měla nějakou antidetonační štěrbinu, pokud nechceš utrácet a jde ti o lepší chlazení dá se použít hlava z Babety 210
Datum: 16. srpna 2012 10:58
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
Datum: 16. srpna 2012 10:54
 No tak díky a nevíte z čeho by tam šla nechci tam dávat origo
Datum: 16. srpna 2012 10:44
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 blblst to není musíš navrtat nové díry pro svorníky 38*44
Datum: 16. srpna 2012 10:42
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 žádný je to blbost hlava ze simsona není stavěná na ležatej motor
Datum: 15. srpna 2012 21:07
 Čau draci kdo by mě udělal výbrus na Jawu 555?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2012 10:55
Jméno: ahoj
IP: uživatel11294
 čus Draci nevíte někdo kde se dá sehnat kolík který je na straně zapalování v klikovce a je v něm nastrčený magnet zapalování ??? Jawa 50 23 Mustang
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 14:07
Jméno: Marek Frolka
IP: uživatel12275
 4ka šroubek s tělem, uřezat a hotové
Datum: 14. srpna 2012 14:07
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 udelej si ho
Datum: 14. srpna 2012 13:55
 Čus... chtěl jsem se zeptat... mám jawku 250/353 kývačku... motor má naježděno 40 tisíc bez výbrusu  ... po dlouhé době se nakopla.. a když se jede.. a trošku víc se vytočí a dá se plný plyn.. tak v motoru zachrčí .. jako by se kousnul.. a zadní kolo jde do smyhu... ale když se vymáčkne spojka a znovu pustí .. tak se motor rozběhne a běží dál.. co si myslíte že by to mohlo dělat? potřebuju jenom radu  .. já si myslím buďto píst a nebo ložisko na klikovce.. předem dík za názory
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 11:44
Jméno: Pan_Jawak23
IP: uživatel14299
 no jestli ma najeto 40 tis. bez vybrusu tak bych doporučoval celý go motoru
Datum: 14. srpna 2012 11:44
 je tu někde klikovka na jawa 555 10 čep
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2012 21:15
|



|