česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  83  84  85  86  87  88  89  90  91  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Joan      E-mail:      IP: uživatel11844    
Cuzz draci, mám Jawu 350/354 a jede jen na jeden válec. Pravej nejde vůbec. Jen při nastartování to pšoukne a už nic. Ale levej jede bez problémů. Svíčky jsem dal nový a hazejí jiskru obě. Benzín tam jde, teče z kolena výfuku. mám ho děravý:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Joan      IP: uživatel11844    
To bude možná tím. To koleno je sestavený z nějákého zlomenýho. a je to docela prasácky svařený a když ten píst nejede tak tudy tečebenzín. Moc dík za informaci:-)
 
 
Datum: 14. září 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Pokud máš děravé koleno od válce který nefunguje, může to být hlavní problém jelikož motor ztrácí kompresi a tyhle motory potřebujou velkej odpor. Poté ti také vyteče směs dříve než se stačí spálit. Ale neříkám to na 100%, musel bych to vidět ale v kondenzatoru bych nevidel problem... Kondenzátory fungují v motocyklu jen jako odrušovače, tudíž na to nemají vliv, ale je možný že u těhlech modelů je tomu jinak. Ale víc bych vsázel na to koleno...Zkus ho třebas zavařit nebo nějak zadělat aby vůbec nikde nepodcházelo a když to bude tím, kup nový... Nebo si nech tohle, to už je na tobě..Čus, Zetor
 
 
Datum: 14. září 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: sfas      IP: uživatel11925    
a kondenzatory sou dobre ?
 
 
Datum: 13. září 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci, na mosquitu mi odešlo těsnění pod válcem, tak jsem si objednal nové, jenomže už tomu jsou 3 týdny :-D a nikdo mi neodepisuje na maily, tak už došla trpělivost, chci to vyřešit jinak, postačí, když vystřihnu nové z takovyho toho kartonovyho papiru, kterej je na konci trhacího bloku, a přetřu to vazelinou a dám to tam, nebo bych si měl objednat ten Lukopren, co má sesa tady v krámku? ;-) diky za odpovědi. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
toho tvýho papíru bych se nebál, já mam na dvou strojích vystřižení z pijáku ze sešitů a bez problému..
 
 
Datum: 08. září 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: anthonny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo no, taky možnost, mě to vůbec nedošlo :-D dikec...;-)
 
 
Datum: 08. září 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych to vyklepal z těsnícího papíru, ten koupíš v mototechně. Lukopren pod válec ani pod karbec nedávam...
 
 
Datum: 08. září 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: Mrblack      IP: uživatel5567    
čau draci mám nový píst a pístní kroužky ale starý výbrus. Musím ten píst zajíždět stejně jako kdyby byl válec po výbrusu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nemusíš, stačí víc oleje do benzínu a nehonit to nějakejch 100km..
 
 
Datum: 08. září 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím! ktorý válec má sací kanál srdieckového tvaru z 550 alebo z 555? Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem Standa vrím ti
 
 
Datum: 08. září 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12406    
Na 100% to měla 555 ,u 550 je sací kanál myslím kruhový
 
 
Datum: 08. září 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem , tiež som to tak myslel
 
 
Datum: 08. září 2011 5:26
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 90% ho měla 550, ale hlavu na špalek za to nedám.
 
 
Datum: 07. září 2011 20:55
 
 
 
 
Jméno: linkinč      E-mail:      IP: uživatel11643    
Zdar hoši,mám problém koupil sem si starší válec s pístem ale je po 3 výbrusu.Namontoval sem ho na Pionýra a zkusil to nastartovat.Chvíli to jelo ale pak to začalo strašně rychle strácet otáčky.A nakonec to uplně chcíplo. a nešlo to vubec nastartovat.:-( Jinač chci se zeptat vadí hodně když je jeden pístní kroužek maličko utrhlej a chybý tam kousek jestli to muže být tim že to vubec netáhne.Mažu 1:40 .Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
jednak skus líp přetěsnit valec a hlavu a nebo to bude tim kroužkem ale nejdřív skus přetěsnit hlavu jestly ti to netěsní.
 
 
Datum: 07. září 2011 21:37
 
 
 
 
Jméno: Similbc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, kupuji nyní 21 a je po Go , motor má najeto 2km. Jakým způsobem ho mám zajet, aby byl v pohodě a měl výkon? někdo říká prvních 100km jet pomalu,nevytáčet a pak přidávat, ale co je to pomalu a kolik přidat pak? můžu třeba jet 100km v kuse nebo zajíždět po kratších trasách? Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec jo to vím a proto tam mám přesně nastavenej tqachometr z kola.
 
 
Datum: 08. září 2011 19:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondra: s origo tacho 70 znamená v reálu lehce nad 50 :-)
 
 
Datum: 08. září 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec myslím že zajíždění nemá význam já motory vždu po GO jezdím na plnej plyn odzačátku a hlavně mažu kvalitním olejem a nikdy se mi nestalo že bych ho kousnul a nebo se jen přidřel a to jsem jel 80km v kuse, já si myslím že to co drží motor po GO jsou ložiska že jsou tuhý a tak si musijou sednout a proto dávám na kliku možiska SKF a nidky nebyl problém motr mi ve dvou letí 70.
 
 
Datum: 08. září 2011 18:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
válec se zajíždí většinou 2000km prvních 500km hodne poctivě a pak už nemusíš tolik, ale nesmíš to honit naplný, olej nešetři
 
 
Datum: 07. září 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12402    
ano,správný dotaz! Do benzínu dej víc oleje,tzn 1:25 -1:30
 
 
Datum: 07. září 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: similbc      IP: uživatel12398    
a když to budu zajíždět nemam tam dát do benzínu víc toho aditiva či jak se to jmenuje?................ takže 50-100km pojedu v klidu se zvednutou jehlou, pak tomu budu dávat na prdel, do Ještědu to vytáčet a jet na max a sem tam svést manželku at to trochu zatížím :-)
 
 
Datum: 07. září 2011 18:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12402    
pěkný hovno....se to rafne jak piča.......aspoň tech 50km to jezdi volně,pak mu klidně přidej,ale koukej ať se moc nepřehřívá válec,po výbrusu se to rádo kouše,když se tomu moc dává.....ale jinak praxe je jak řiká dachl....zvedneš jehlu,obohatíš směs,tim sakra snížíš max otáčky a zajistíš lepší mazání-bohatá směs.....a prostě jezdíš.....jezdíš chvíli v klidu a pak kotel co to jede....ono to s tou bohatou směsí stejně víc jak 50 nepojede.....
 
 
Datum: 07. září 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hned tam rubej max otáčky..vůbec se s tim nepárej, mam to vyzkoušený..motory co zajízdíš, hovno pak jedou
 
 
Datum: 07. září 2011 14:19
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus jezdi prvních 100 km tak nejvíc 40-45km/h málo točit jenom tak aby si to vzalo kvalt,a pak třeba už vytačet čím dál víc a víc třeba po 150 km už jezdi tak 50 a i chvilkama víc i 60 a povolit a do kopců nejezdi v nízkých otáčkách,jo a často dávej pauzy 40km po go tyvole ses zbláznil to zadře,zezačátku ustačí 5km a už to bude vařit,kontroluj často teplotu válce.
 
 
Datum: 07. září 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel12400    
jo a v kuse to není dobrý dávej pauzu po 40 km a třeba druhý znovu
 
 
Datum: 07. září 2011 7:33
 
 
 
 
Jméno: Sotor      IP: uživatel12400    
zajíždět zhruba cca 100km ale hlavně jde aby si sedla převodovka, motor vytáčet můžeš ale nesmí řvát úplně na doroz prostě klidná jízda asi těch 45km/h já mám jawa 21 najeto 150km po go a když jsme tam 2 tak jede 65 km/h no problem jak říkam já zajet a pak co to dá
 
 
Datum: 07. září 2011 7:31
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
hoši pionýr mi strašne bere benzinu, nevim uz co s nim, mam dalsi dva a ty neberou tolik a pritom mam danou chudou smes, co s tim, poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm ved fichtl aspon moj je akoro prepetum mobile :-D v minule som si všimol že som najel 70km a z nádrže mi zmizol iba 1,5l tak na 100 vyjdem z 2l a vážim nad 100kg, protivietor každé ráno + prudký most s podradeným do 2.
 
 
Datum: 14. září 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel12190    
Souhlasim s tebou Bakoun... Tady si dneska každej myslí že fichtl je Perpentum Mobile :-D
 
 
Datum: 14. září 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
To jsou samý děravý nádrže, kapající karbce, hustokrutý tuning filtry, provrtaný trysky a pak se člověk diví, jak to žere .)
 
 
Datum: 09. září 2011 18:46
 
 
 
 
Jméno: kozel      IP: uživatel12411    
Nauč ho na trávu! Musíš postupně, víš kolik je všude paliva !?!
 
 
Datum: 09. září 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a v jakem terenu jezdis? na jake kvalty nejcasteji? mas furt plny knedlik? a kola mas nafoukane a retez spravne vysponovany? a vybehany valec nemas?
 
 
Datum: 06. září 2011 23:15
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to udělat je jednoduchý. Prostě choďte pěšky :-)...když už si stěžujete na spotřebu pincka, chci vás jednou vidět jak budete nadávat na auta...
 
 
Datum: 06. září 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
buď nejezdi a nebo nejezdi na plnej kdo chce "kobyly" musí mít i na oves mam KTM 125 exc a ta si vezme i 14L na 100km tak buď rád za pincka
 
 
Datum: 06. září 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
mě to taky žere jako drak nevim jak to udělat aby to toliky nežralo..
 
 
Datum: 06. září 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Já za pul hodiny dám i tři litry. :-D když jezdíš jedna plnej a sem tam dva :-D
 
 
Datum: 06. září 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel12387    
no tak to by mi vadilo teda, tak za pul hodiny jezdeni vezme 1,5 - 2l
 
 
Datum: 06. září 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11909    
Strašně to je kolik ???? :-D mě třeba za 4 hodiny fichtl zežere tak 10L benzínu a nevadí mi to :-D
 
 
Datum: 06. září 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: pincek 05      IP: uživatel12180    
Zdarec draci, mám takovou otázku....z válce vychází takovej nepatrnej zvonivej zvuk... dělá to už delší dobu, ale pincek pořád jezdí suprově...nevim co to je.. Dík za odpověď :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
to se ozývá paní vůle, jede suprove protoze je zajetej a nikde to nedre , s lehkym zvonenim najedes este dost kilaku ale casem se generalce nevyhnes
 
 
Datum: 04. září 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: Oid      IP: uživatel12378    
Zdarec draci! Mam problem s čezetou 175/487 - rozemlely se mi jehličky v horním oku ojnice. Mám koupit novou sadu jehliček nebo sehnat bronzové pouzdro? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozdrcený jehly většinou poškoděj i oko v ojnici= větší problém
 
 
Datum: 03. září 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17      IP: uživatel11798    
Čau kluci,chtěl jsem se zeptat když chci koupit novej pist na jawa 21 a original je tam 3 kroužkovej, a někdo tady psal že je lepši koupit 2 kroužkovej akorat sem se chtěl zeptat jestli tam nebude slabší komprese nebo nějaka jina nevyhoda? diky moc za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Zdar kup 2 bude to lepší,menší tření a pojede rychlejc když budeš mít ho dobře zajetej tak by měl dávat 70-75.Chce to poctivě zajet,hlavně prvních 100 km šetřit a potom tomu přidávat ,když to ze začátku budeš honit tak to nezajedeš bude se to hřát a nepojede v horším případě se to přidře.
 
 
Datum: 06. září 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ten "60kovej poleskej válec" má vrtání 40mm, takže objem něco málo přes 55ccm. Výhoda 3-kroužku je v tom, že i dorpasený starý válec po smrti ještě nějak jede...
 
 
Datum: 03. září 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Já mám 3kroužkovej v 60tkovým polským válci a že by se to moc hřálo se mi nezdá, ale silu to má, i na trojku vyjedu v pohodě kdejakej kopec.
 
 
Datum: 03. září 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: grepak.s      E-mail:      IP: uživatel723    
Tří kroužkový píst je pro získání větší síly. Potřebuje více kilometrů k záběhu, ale motor má výsledně lepší kompresi a větší životnost. Motor se ale nedá tolik vytočit a více se zahřívá. Použitím Jedno kroužkového pístu docílíme větší rychlosti. Motor má sice menší kompresi, zato méně tře ve válci a tak nedochází k takovému zahřívání a s menší třecí plochou přichází i menší odpor motoru a tím pádem se dá motor slušně vytočit.
 
 
Datum: 03. září 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Čus,je možné aby se z válce po výbrusu ještě po 600km ozývalo narážení hran pístních kroužků do kanalků ve válci?Pořád totiž nemůžu přijít na to, co v tom motoru rachtá a tak zkouším vše.Jinak motor je po GO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tak zkus srazit hrany ne??
 
 
Datum: 04. září 2011 10:44
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Dobře no,klika je po GO,nová ojnice CKR na jehlách a tak..Snad to přestane.Díky
 
 
Datum: 03. září 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel10158    
Já mám válec taky po výbrusu,novej píst aji kroužky a taky mi to tam hrká...vůbec to neřeš jsou to staré stroje s tím se nedá nic dělat. Otázka...Nezvoní ti klikovka???to už je závada která se dá odstranit.
 
 
Datum: 03. září 2011 8:04
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Čus kluci. Tak jsem si nechával dělat go klikovky a dnes si proto jdu a on mi řekl, že to nejde, že ta klika je ze starýho tipu a prej, tam ta nová ojnice nejde.. Mám jawa 05. Tak jsem řekl až mi obědná tu novou co tam má a prý ta je na 21 a do toho motoru jí nedostanu.. Měl už jste někdo takový problém? Jo a ještě jeden dotaz, jaká hlava je lepší s tím ledvinkovitým spalovacím prostorem nebo ta klasicka?? Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12395    
myslim že se jedná o 3 milimetry na každou stranu. Záměna ložisek je cajk. Spíš se soustřed na to abys sehnat kliku z 05 rok 65/66 (jak píšeme já a klikař) a vše bude cajk,tm jde ojka z 21
 
 
Datum: 06. září 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Jasně chlapi. Tak bůh ví co stím dělal... Už jsem z toho nešťasnej, v jednom krámě jdu, prodá mi špatný ložiska, pak zničím kliku, no a když seženu novou tak mi řekne tohle. No a jak to říkáš Stando, taky jsem nad tím přemýšlel, ale právě nevím jestli by to nevadilo dát tam jiný ložiska a hlavně jaký rozdíli délek jsou na těch hlavních čepech, o jaký kus je má ta 21 delší.. nikde zatím nemůžu najít ty rozměry obouch klikovek. Nevíš Klikar jak jsou délky těch hlavních čepů? Ty jsi v tomhle pofík a co říkáš na ten standův nápad? Jo jinak vážně dík za rady.
 
 
Datum: 05. září 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando, vždyt to tu píšu.klika musí mít 15mm hlavní čepy, v ojničním čepu díru a ojnici s okem pro pístní čep 14,1. tam pasuje ojka z 21
 
 
Datum: 05. září 2011 18:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12385    
ba ne ty jo.....05 byla atyp....tam jsou širší domky jak u 555 a malinko užší klika jak u 21.....jestli se nymýlim....ono taky tam bylo co rok,to jinej model motoru.....ale určitě to půjde nějak vymyslet....musí to jít....co jsem měl já 05,r1964,tak to mělo ojnici hubenou,ale s okem 14,1,pak jsem měl jednu 05 z roku 65/66 a ta už měla ojnici z 21....tudíž je i ta možnost....sehnat někde na burze kliku z poslední verze 05 a repásnout tam 21 ojnici....
 
 
Datum: 05. září 2011 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12385    
musíš se myšlenkově odprostit od toho,že do 555 na kliku patří 6202,do 05 6203(nebo tak nějak) a do 21 patří 6303......budeš vycházet z průměru domku a průměru hřídele....když se dává klika z 21 do 555 tak jsou myslím potřeba ložiska 6003....u O5 nevím jak to bude,ale mám pocit,že tam byla hřídel stejně široká jako na 21 a domky stejný jako u 555 takže to by zase mělo bejt stejný jako jsem psal u tý 555.....jen je potom potřeba nechat protočit primární kolečko aby na kuželu zalezlo hlouběji(klika z 21 má delší hřídele/čepy)
 
 
Datum: 05. září 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Klikar ja už tu klikovku nemám, on mi řekl, že ta je do šrotu, že už s ní nic dělat nejde, že až jí vyhodím. Tak jsem jí vyhodil.. A měl jsem na mysli, koupit celou novou klikovku.. ne ojnici. Jenže všude, kde jsem koukal, tak maj nový kliky jen na 20, 21, 23, ale na 05 jsem nikde nenalezl. Proto jsem se ptal jakou zkušenost maj s tím jiní lidé a jak to udělali... Standa: Jak jsi to myslel s tou výměnou? Ono je jiný ložisko do 21 než do 05 a údajně tu kliku do 05 ložiska prý nedostaneš.. A ložisko z 21 do kartelu z 05 taky nenarveš.. leda ho nechal zvětšit.. Tak nevým jak přesně jsi to myslel?
 
 
Datum: 05. září 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12385    
Sežen si kliku z poslední 05,tam ojka z 21 jde.....jinak po výměně ložisek jde do 555 klika z 21,takže v případě krajní nouze musí jít i do 05 ;-)
 
 
Datum: 05. září 2011 12:38
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
dej někam fotku kliky kterou chceš zrepásnout a já ti řeknu jestli tam jde ojka z 21
 
 
Datum: 03. září 2011 7:55
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
domluv se s klikařem a on ti ji zrepásne :-)
 
 
Datum: 02. září 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
jj, tak já mu to taky tvrdil, ale prostě prý to tam nejde, že ta klikovka bude širší.. a pak když jsem mu řekl, že to tam musí jít a nevadí to, že už jsem měl klikovku po go a byla tam ta ojnice a v tu chvíli měl výmluvu, že už musela být několikrát rozdělávaná a ten čep tam nedrží.. sice nechápu jak je to možný, když tam ten původní držel jak hrom.. No a uzavřel to slovy, až si koupím jinou a tu přinesu!! Tak to víš že jo, to se vyplatí.. Proto jsem se ptal jestli mi tam půjde klika z 21 u nás maj tu co tu ma sesa.., ale všude píšou jen tip 20, 21, 23, ale 05 ne. Ptám se abych jí nekoupil a pak mi nebyla kničemu..
 
 
Datum: 02. září 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
běžná věc co se běžně opravuje, ale je jednodužší sehnat kliku s 15mm hlavníma čepama s provrtanym ojničním čepem. tam pasuje ojnice z 21
 
 
Datum: 02. září 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel12373    
čau draci,poradte mi co je lepší-jenom vybrousit válec a nebo si koupit tu celou sadu se vším???dík za odpověd (jawa 20) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12385    
Bakoun: Všechny brusírny nejsou Josef Bašek víš ;-) mám jednoho starého brusiče,ten to dělá přesně jak píše Horst.....
 
 
Datum: 05. září 2011 12:43
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Horst: ale prd. Dřív se brousilo a podle vůle se dával píst s A,B nebo C vůlí. Dneska se brousí podle pístu...
 
 
Datum: 03. září 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel8771    
Výbrus se dělá podle válce a ne podle pístu.Po výbrusu válce k němu dávají-píst,kroužky,pístní čep a zajišťovací segerovky.Nové pouzdro si seženeš sám.....
 
 
Datum: 03. září 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
jestli slovem sada myslíš nechat si někde udělat výbrus a zárovneň tam koupit i píst a kroužky, pak doporučuju tu sadu, případně si můžeš zjistit za kolik by ta sada s výbrusem byla a porovnat to s cenou samotnýho výbrusu a koupenýho pístu.. pokud by byl výraznější rozdíl a rozhod by ses pro samotný výbrus, určitě jim ten svuj píst dej, nebo aspoň sděl přesný rozměry, aby správně trefili vůli...
 
 
Datum: 02. září 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výbrus válce tě udělají dle pístu, který jim dáš (z důvodu, aby byla zachována správná vůle mezi pístem a válcem), takže si změř průměr válce, kup větší píst + kroužky a oni tě to dle toho pístu vybrousí. Na starý píst nemá cenu dělat nový výbrus.
 
 
Datum: 02. září 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
On pravdpepodobne má na misli tú polskú sadu...
 
 
Datum: 02. září 2011 8:22
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
Sady dela stejsky, jine neznam http://www.ms50.cz/_cu.html
 
 
Datum: 02. září 2011 7:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co je ta celá sada se všim?
 
 
Datum: 02. září 2011 6:44
 
 
 
 
Jméno: ccezete      IP: uživatel11232    
Zdar chlapi, jaký pístní kroužky (rozměry) potrebuji na svou 175/487, mám 0 výbrus, dík za radu .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel12281    
58,00
 
 
Datum: 01. září 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolega      IP: uživatel10879    
Zdravím, kde se dá udělat GO motoru S11 v Uherském Hradišti a okolí. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: kolega      IP: uživatel12131    
jo, kluci teoreticky by to šlo, ale nemám žádné stahováky apd. nerad bych to s..... takže jste mě nepotěšili
 
 
Datum: 01. září 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra, jenco byl rychlejší, tohle ti pomůže-pětidílný cyklus :-) http://www.youtube.com/watch?v=p-L_l3TIcYE
 
 
Datum: 01. září 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doma :-P
 
 
Datum: 01. září 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: Tsz      IP: uživatel12232    
Prosím Draky o radu.mám mustanga.jede v klidu ale když ho protůruju (zvolna) a jak se snižují otáčky tak v motoru něco zadrhne.jako kdyby řetěz nebo tak.A taky když mám spojku dám jedničku tak chcípá.je to nastavením spojky? Díky moc za všechny rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Tsz      IP: uživatel12232    
Díky,podívám se na to :-)
 
 
Datum: 01. září 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to je mi rada od k.o.l.a:-))) vsadim se že když sundáš levý víko tak zjistíš že je celá spojka volná na hřídeli(to delá ten zvuk, drhnou kolíky o víko) dokud neopravíš, spojka fungovat prostě nebude.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: k.o.l.o ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To chcípání je proto, protože ti pří zmáčknutí spojky už zabíra spojka. Zkus ji trosku pritahnout bud sroubkem na karteru nebo u packy. Zaleží jak to máš nastevené
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, Rozpůlil jsem motor a klika mi zůstala v pravém bloku,nevíte jak ji dostat ven bez kladiva,Jedná se o Jawu 21. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12367    
Ano,buď si vytvořit nějaký jednoduchý rozlisovák a nebo to jde obyč dvouramenym stahovákem,ale bacha kde ho chytáš,ať nevymačkáš kartery
 
 
Datum: 01. září 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
velký dvojramenný stahovák
 
 
Datum: 31. srpna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondragam: dík moc měl jsem něco takového v plánu ale nevěděl jsem kam to chytit :-D ty 2 díry mě nenapadly....
 
 
Datum: 31. srpna 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
2 možnosti: položit na zem, pořádný montážní páky obalit hadrem a vlastní vahou vyndat, případně pozvat někoho tlustýho ať se na to opře, nebo železný pás, dvě díry vzdálený od sebe jako díry pro uchycení statoru, do nich dva dlouhý šrouby s matkama natočenýma až k hlavičce. Šrouby našroubuješ do děr a jak budeš matky šroubovat dolů, pás se opře o kliku a vytlačí ji ven. Musíš ale mezi kliku a pás dávat nějaký kovový vložky neustále.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chlapy mám to stejný ale kladivo nechci....je to totiž přilepený někdo mi říkal ať to nahřeji že to pujde je to pravda?
 
 
Datum: 31. srpna 2011 16:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12228    
vem to na lis pokud ho nemas tak ti nezbyde nic jinyho nez kladivo. neboj se jde to
 
 
Datum: 31. srpna 2011 15:05
 
 
 
 
Jméno: zekon      IP: uživatel12281    
čau mám doma 350/634 a typ motoru mám 633 (jako u bizona ) a ptám se tedy jestli je ten motor výkonově stejnej jako u bizona nebo jestli je jen spodek motoru 633 a válce jsou trochu jiný ...jinak je to rok 1981,dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
Ja mam 632 a ma o 1 kw mene, ostatní motory by měli být stejné až na 638 ty byly ještě o něco málo výkonější ,ja sem po GO a sem na tom stejně jako 634
 
 
Datum: 04. září 2011 16:36
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čáu draci dělal sem takovou rádoby generálku motoru nový ložska gufera ne uplně novou klikovku ale v lepšim stavu novou spojku píst a kroužky a když to prošlapuju má to takovej silně kovovej zvuk jako kdyby tam něco dřelo muže to být těma novejma kroužkama ?? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. srpna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Děkuju ale píst mám správně šipka v výfukovemu kanálku
 
 
Datum: 31. srpna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel12363    
ahoj, skontroluj si jestly jsi dal pist spravne, ze zhora je sipka a ta ma smerovat na vifuk, myslim ze je to tohle, hoj
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
Zdarec. Zlomil se mi pístní kroužek, výbrus asi první na válci je napsáno 39,23, jakej kroužek mám koupit? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
Pardon moje chyba, mě šlo hlavně o rozměr těch pístních kroužků, a válec u babetty a fichtla je stejný ;-)
 
 
Datum: 01. září 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak máš napsat v zadání dotazu že je to babeta ty trubko!!!!! pak se divíš moulo.. fakt inteligence na urovni padajícího hovna... určitě ti všichni vidíme do dílny co máš za motorku
 
 
Datum: 31. srpna 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
Podle tabulky je to 1. výnrus. Bavíme se o babetě.
 
 
Datum: 31. srpna 2011 13:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12359    
Ano,přesně tak to má dělaný třeba tenhle http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?znacka=19&model=18&muid=35980
 
 
Datum: 31. srpna 2011 10:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: tohle mám taky v plánu ale do válce z pařeza.... jinak sem přemýšlel jestli by se dala udělat vložka která by se vsunula a zaaretovala do válce z pařeza ve kterém by bylo to neco jako vložka odstružené.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 23:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12354    
zrovna před měsícem jsem dělal upravenej 2K válec 60ccm....nakonec teda jen vrtání 41mm,protože nebyly písty,ale i tak....41,75 se udělat dá....ale ta vložka je pak slaboučká.....
 
 
Datum: 30. srpna 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez problemu ti udělají i 15 výbrusů... jenco je toho důkazem
 
 
Datum: 30. srpna 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
4 byly dřív, teď se za standart považuje 8, ale dají se sehnat i písty s větším vrtáním.
 
 
Datum: 30. srpna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
Uf to jsem si oddechl. Ale 5. výbrus????????? :-O nejsou náhodou jenom 4? a Kolik je max výbrusů?
 
 
Datum: 30. srpna 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Je to 5. výbrus, kup kroužek 39,25. :-)
 
 
Datum: 30. srpna 2011 15:41
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel12172    
Takže ten kroužek 39,25 je v pořádku akorát jsme ho obejdnal :/
 
 
Datum: 30. srpna 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D je to 5. výbrus takže kup kroužek na 5. .....
 
 
Datum: 30. srpna 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
je to třetí výbrus, vem kroužek na čtvrtej výbrus a zapiluj kraje u zámku na pístu!
 
 
Datum: 30. srpna 2011 14:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
39,25
 
 
Datum: 30. srpna 2011 14:11
 
<  83  84  85  86  87  88  89  90  91  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 21:45:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu