česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  90  91  92  93  94  95  96  97  98  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau, patří mezi hlavu a válec těsnění? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ano, mluvím o Fichtlovi, když jsem oddělil hlavu od válce, žádné těsnění tam nebylo, tak jsem si nebyl jist.
 
 
Datum: 20. června 2011 12:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Původně tam těsnění nebylo, já to zabrušuju pastou na ventily a těsní to perfektně
 
 
Datum: 20. června 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel7249    
urciteee
 
 
Datum: 20. června 2011 9:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli se ptaš na fichtla tak ne- jinak na pareza jo
 
 
Datum: 20. června 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel10894    
Čau draci nevite o nakym dobrym obchode kde delaj vybrusy valcu na fichtla? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: Jarmag1      IP: uživatel7527    
http://www.motokrnov.cz/6661/servis/
 
 
Datum: 20. června 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
*Zdarec
 
 
Datum: 19. června 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
zdra dělaj tam i výbrusy na panelku???
 
 
Datum: 19. června 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11909    
Zdar tak já si nechávám brousit válce v http://www.moto-ustinl.cz za kompletni výbrus chtěj 450Kč a to se vyplatí :-D
 
 
Datum: 19. června 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: lojza      IP: uživatel3383    
Čus draci , chtěl bych se zeptat , když mám babetu 207 s vrtáním válce 39,5mm ,jestli tam mám dát píst 39,25mm , jak je tady na fichtlkrámku a jaký pístní kroužky? .Děkuju za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdzy mas prumer válce 39.5mm tak kup píst pro druhý výbrus.. tj 39.50mm a krouzky rovnez pro druhý výbrus
 
 
Datum: 19. června 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11861    
ahoj mam dotaz...........potrebujem kluku na jawu 21 z druhej ruky ..........ale kluku ktoru som vybral z motora ma len dieru na čap ojnice..... ale tu ktorú chcem kúpiť ma ešte okrem tej diery na čap ešte 2 diery po bokoch čapu ojnice.........bude mi tam pasovať? ake su medzi nimi rozdiely? za odpovede diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika s čepama 15mm NEPASUJE do motorů kde byla klika s čepama 17mm.
 
 
Datum: 18. června 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ne nebude.
 
 
Datum: 18. června 2011 8:23
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11901    
http://pokec.azet.sk/mladim403/fotoalbumy?i9=74d939ebec91#/mladim403/fotoalbumy/jop/ft-392700076?i9=74d939ebec91 čiže vravíte že táto kľuka mi tam na 100% nebude pasovat?
 
 
Datum: 18. června 2011 8:00
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
myslím že tak klika je i přes to jiná. a to ještě v délce čepu.
 
 
Datum: 18. června 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud pouzijes jine lozisko ktere bude mit vnitrni prumer 15mm (tolik ma prumer cep na klice kterou chces) tak to pasovat bude
 
 
Datum: 17. června 2011 23:50
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
řekl bych že klika kterou chceš koupit je z typu 05 ... a ta do motoru 20 - 23 nepasuje!
 
 
Datum: 17. června 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci a dračice. Mám takovej blbej dotaz jelikož si nejsem uplně jistý. Podle mého má 350- 634 stejný motor jako 632 je to tak?? Jde mi totiž o gufera na klice potřebuju zjistit číslo a na 632 nikde nic napsaný nejni. Díky moc PS. pro ty co mi chtějí říct at nejsem línej a rozeberu si to říkám že nemám ještě motorku u sebe tak si to nemohu přečíst :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel11898    
Moc jsem nepochopil, na kterou to vlastne chces, ale 634ka má na obou stranách 25x62x8
 
 
Datum: 17. června 2011 17:56
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera stejný nebudou, motory jsou odlišný, konkrítně pravej blok, je přizpůsobenej na alternátor. ;-)
 
 
Datum: 16. června 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: panel      IP: uživatel10693    
zdarec hoši chtěl bych se zeptat máte někdo sníženou hlavu na jawě 250?? pokud ano o kolik mm a jak to jede :-D předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel10944    
praveze vsechny navody na upravy sou jen na tyhle motory :-D
 
 
Datum: 20. června 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Když už,tak toho uprav trochu víc,ale 250 neni vhodná na úpravy ;-)
 
 
Datum: 20. června 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: 250/455      IP: uživatel10520    
tak už vim proč se kousnul píst, asi jsem zšišatil píst protože jsem tam posledně ládoval čep na lepidlo a nechtěloto zalíst, jak se to víc ohřeje za jízdy tak zaěne drhnout píst ve válci vpředu a vzadu proti sobě, a to jen od půlky pístu nahoru, co jstim?? stačiloby smirkem lechce obrousit přidřený místa na pístu?? nebo musim dát novej píst. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel11878    
Prosím vás mám simsona a chtel bych ho přsdelat s 51ccm na 70ccm co ktomu potřebuju musim rosšířit motr. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
pero proc myslis?
 
 
Datum: 15. června 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11875    
Kup si 70ccm Kit a taky budeš potřebnovat 70 koš spojky + pastorek 62/21z jinak se ti to bude přetáčet .... Kit tě výjde na 1500 ( Válec, Hlava, Píst, Čep...) a koš spojky + pastorek 62/21z stojí 650 + lamely za 300 ( Ferodo výrobce německo) + 3 mezi lamely za 120 když to všechno sečteš tak tě to výjde na 2570 Kč ... dost drahý spíš bych si radši sehnal 70ccm motor a výjde tě to levnějš .... :-D
 
 
Datum: 15. června 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli chceš investovat peníze do simsona tak to je to samý jako kdyby jsi je ted vzal a zapálil
 
 
Datum: 14. června 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Musíš si někde nechat vyfrézovat do kartrů větší průměr pro vložku válce.Půlení tě nemine.Chtělo by to taky lepší kliku ,jiný sekundár a spoustu dalších věcí.Ale pokud se spokojíš s málem tak stačí jen ty kartry vyfrézovat.Další možností je koupit 60 cm čtyř kanál a nemusíš do ničeho zasahovat a výkon je hodně poznat .sám si musíš rozhodnout do čeho se pustíš.
 
 
Datum: 14. června 2011 16:31
 
 
 
 
Jméno: lukass      E-mail:      IP: uživatel11477    
čus mam problem s moji jawou 20 za studena nastartuje na poprve běži ujedu 1000m motor jede je ostry ma vykon jako blazen po dalšich 1000m začne motor vynechavat neama vykon a přidavasi sam na plno volnoběch motor vypnu vymenim svičku motor se rozjede opět a potom se vše zase opakuje =) nevíte čím to je?? diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
přisávání falešnýho vzduchu za tepla - chudá směs
 
 
Datum: 13. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,myslíte že když mně stříká olej z kolene výfuku na jawě 21 tak je to známka toho že mám špatné gufera? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Oleje mně taky ubylo ale v motoru už byl 2 roky.
 
 
Datum: 14. června 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nebo jestli je převoďák cejtit po benzínu
 
 
Datum: 14. června 2011 17:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak se podinej jestli ubývá olej
 
 
Datum: 14. června 2011 14:41
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
No kouří to dost.
 
 
Datum: 14. června 2011 14:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
gufero je stejně pravděpodobná závada jako špatná směs, či předstih.
 
 
Datum: 14. června 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud gufero a nebo saje mezi blokama...
 
 
Datum: 13. června 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
kouří to hodně?
 
 
Datum: 13. června 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Když se rozjedu tak se to hrozně začne dusit a jede to dost špatně.
 
 
Datum: 13. června 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to známka toho že máš buď moc oleje v benzínu a nebo ti saje převodový olej.. jak to jede? jede normálně?
 
 
Datum: 13. června 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
zdravím,chtěl bych se zeptat jestli mate skušenosti s tímto drapákem díky http://www.motokramek.cz/plast-2-75-16-enduro/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8418    
Vy nic nevite to je speciál na závody kde se 70km jede v tezkym terenu a pak jen na oktuhu tak at to nemusite prezouvatXD
 
 
Datum: 13. června 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
drží dobře, ale je měkej, jsem pro mitas
 
 
Datum: 13. června 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: repil      IP: uživatel10027    
Já se si ho koupil a jezdím převážně po loukách a silnicích, ale sjíždí se jak prase a navíc když prudce zabrzdíš tak se ti sjedou třeba 2mm! ŠIT
 
 
Datum: 13. června 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni špatnej,mam na něm najeto kolem 50 km a teprv se obrousily ty drážky :-D
 
 
Datum: 13. června 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
To je zase nějáká divná značka to bych radši přidal a kopil si mitas E-06
 
 
Datum: 13. června 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel2268    
Zdar Draci ... Mám jeden problem mam fichtla na závody měl sem 2 válce po výbrusu jeden na 6 a ten druhej na 7 oba dva mi udělali jedno a to samí jel sem zajíždět a pojednom kolečku kouknu na motor a kouříse zněho po rozdělání sou v něm vydřený čáry na pístu a na válcy v celém obvodu ... nevim co mám dělat předstihem to neni a detonačnim prostorem taky ne. Vyfuk mam bez přepážek na 2T a zatim jezdim karburátor Jikov a kliku mám na jehlách leju dotoho carreru 100 a víc mažu polosyntetikou a svíčka NGK B6HS díky za rady ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli jsi prohnal syrový hrnce jetelem, tak se nediv že se maji chut zadřít a topěj jak kamna. jinak potvrzuju Standovu poznámku o "výhodách" tohoto benzínu.
 
 
Datum: 13. června 2011 19:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
taky to ještě s tim neorigo vyfukem muže byt chudý, a to v kombinaci s carrerou nemusí být ono jak píše :-)
 
 
Datum: 13. června 2011 18:59
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
To NGK B6HS je do toho teplý protože to je jako N17C
 
 
Datum: 13. června 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel11875    
Díky za rady a ložiska sou noví znova tam začnu lejt 95 + adetiva a uvidim a taky tam dám lepší karburátot
 
 
Datum: 13. června 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11873    
Carrera je špatný palivo,nemam s ní dobrý zkušenosti,stalo se mi úplně to a samý. Na naturál chodil motor perfektně,na carreru začala blbnout směs,furt se to chovalo jako bohatý a hřálo se to jako prase,samozřejmně se to vydřelo tak jak popisuješ,jakoby to bylo chudý,ale přitom se motor choval jako by to bylo bohatý. Jinak to může způsobovat i chudá směs a nebo těsnej vejfuk.
 
 
Datum: 13. června 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
a nejsou tam kousky železa?? jetsli se nesype naky ložisko
 
 
Datum: 13. června 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
Ahoj chcu začít s upravou fichtla 21 mám ho seriový a teď chcu koupit píst, ojnici s jehlovýma ložisky je to přímo C.K.R za 560 Kč paprskovou hlavu atd... Ale nevím si rady s tím pístem je to ten jednokroužkový vrtnání 41,75/ čep 14,1 a nevím jaký pístní kroužek k tomu? a pak jěště s tím válcem kde koupit válec s tím vrtáním 41,75 nebo jestli si ho nechat vybrousit? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
kdoby měl zájem- phozman@seznam.cz
 
 
Datum: 15. června 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
jo a muj maily je kolek.filip@seznam.cz
 
 
Datum: 15. června 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
no dejte mi oba dva emaily a ja vám napíšu mužeme se doluvit
 
 
Datum: 15. června 2011 15:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
:-D tady se člověk nasměje, všichni chtějí poslat mail, ale nikdo neuvede svojí adresu :-D Pat a Mat hadr :-D :-D
 
 
Datum: 13. června 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
paja napis mi email prosimte
 
 
Datum: 13. června 2011 19:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
souhlas se standou, a jinak jsem také schopný udělat válec dle tvých(pokud možno reálných) představ, a samozřejmě zajistit vše okolo, jestli chceš napiš, domluvíme se :-)
 
 
Datum: 13. června 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel11873    
U všeho je potřeba přemejšlet. Vrtání 41,5mm je 60ccm,to je hezký,ale co věci okolo? S původním časováním válce se to bude chovat jak J555,prostě traktor,navíc se musí brát v úvahu i kompresní poměr a ten ti s vrtáním 41.5 a origo objemem hlavy vyroste hodně nad 12:1 a s použitim vějířovky s menšim objemem seš s kompresnim poměrem už hodně vysoko a bude se to hřát a bude trpět ojnice.... Jsem schopný ti udělat něco co uspokojí tvé potřeby,obstarám píst,kroužek i výbrus.....ozvi se kdybys měl zájem...něco vymyslíme
 
 
Datum: 13. června 2011 10:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Základem je kompletní generálka motoru,pak si třeba můžeš nechat upravit válec třeba na http://www.jawa50speed.wz.cz/_cu.html
 
 
Datum: 12. června 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
no to jo díky za radu ale chcu to aby to lepe chladilo tak proto ta hlava výfuk tam chcu dát laďák a jak je to s tou lisovanou vložkou? a zalitou? která je lepší?
 
 
Datum: 12. června 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: monty      IP: uživatel11869    
Pokud chceš něco upravovat , tak si o tom nejdřiv něco pčečti..válec musíš nechat vybrousit, ale nevím proč chceš dávat vrtání 41,75? tím velkej vykon nedostaneš!! musíš upravit vyfuk. kanál,sací, přefuky, časování atd.. a hlavně vyfuk... a když už se do toho pouštíš tak v hlavě je dcl dost, tj pravda!! ale jestli chceš aby ti fichtl jel těch 90 tak k tomu vějířovou hlavu ani nepotřebuješ.. kroužek, 1.5mm třeba Piston ring.
 
 
Datum: 12. června 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: mmiguel      IP: uživatel9423    
zdarec co kdybych dal na kliku zapouzdřený ložiska? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mam FAG C3 na klice, odkrytoval jsem je jen ze strany setrváků. jezdím na ně 2roky v závodním pio, nebyl problém,ani s gufery
 
 
Datum: 13. června 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za vysvětlení rouro
 
 
Datum: 13. června 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel11871    
dežolecku,je vidět,že toho moc neznáš.Ložiska se vyrábí v provedení C3 jak R tak Z provedení.
 
 
Datum: 12. června 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teď nevím,ale dělají se vůbec zakrytý ložiska s C3 vůlí?
 
 
Datum: 12. června 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo jasně že spálí to pod zapalovánim, jelikož bude suchý, ale to mi přišlo zbytečný vysvětlovat :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
lk: maximálně gufero od magneta, ale jinak souhlas, na klice jsou naprosto k ničemu... koupit je můžeš, ale ty krytky vyloupni..
 
 
Datum: 12. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
zakrytovaný určitě nedávej... i když necháš zakrytovaný jen z jedný strany, tak spálíš gufera
 
 
Datum: 12. června 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
z jedny strany bys musel krytku oddelat tzn ze strany setrvaku aby byly mazany....ale je to blbost je tam davat
 
 
Datum: 12. června 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Tak by se ti zadřely
 
 
Datum: 12. června 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
Čus draci ,mam dotaz na 634 jde i to ůplné čelo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: slonak      IP: uživatel11861    
zdravim zaujíma ma aký je rozdiel medzi motormi jawa 05 a jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11873    
Motor J05 je "stejný" jako motor z J555 jen válec je v hliníkovém provedení,s širšímy kanály a větším karburátorem a lepším výfukem! Motor J20,21,23 je jiný,širší,má jinou převodovku,kliku,vypínání spojky,jinak časovaný válec a větší karburátor. Prostě rozdílů je více i když jsou ty motory na oko skoro "stejný"
 
 
Datum: 13. června 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
novější 05ky měli zápalko novějši a nebyli silnější ale lépe táhl motor od spodu ale zase netáhl už tak dobře ve vyšších otáčkách jak J 20 21 a 23
 
 
Datum: 12. června 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
pokud se nepletu ten motor z 05 byl o něco malo silnější?
 
 
Datum: 12. června 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Jak říká klikař, jen dodám, že je jinak umístěnej olejovej šroub na spojkovým deklíku a dekl zapalování a reakce spojky vyppadá taky jinak.
 
 
Datum: 12. června 2011 9:57
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vnitřek motoru je uplně jinej, a proto nezáměnej. celej motor je užší(jeho rotační součásti)
 
 
Datum: 12. června 2011 8:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
vetší ložiska gufera si chcel povedať ;-)
 
 
Datum: 11. června 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
05 - Jiný větší filtr, jiný karburátor Jikov 2915 PS (jiné trysky a odkap. miska), zevnitřku jiný válec, jiná hlava s jiným spalovacím prostorem, jiné pravé kulaté víko, jiné zapalovaní z 555, jiná klika - odlehčovací díry a větší ložiska. To je asi vše co mě napadá :-)
 
 
Datum: 11. června 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Honzaaa      IP: uživatel7949    
Ahojte, mám stejskyho CÚ a vše mám nalazené jezdí to krásně, mám jen malinkatý problém, když jedu déle na plnej plyn ve vysokých otáčkách třeba na 3 a dám spojku pustím plyn zařadím neutrál pustím spojku tak se motor nechce držet na volnoběh má tendenci zdechnout musím si párkrát pohrát s plynem a asik za 3 vteřiny je to ok. Je to normální ? Má to nějak řešit? Jak? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Seřiď ještě jednou karbec ;-)
 
 
Datum: 20. června 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
zdar mam dotaz mam noveho fichtla je to 05 ten předemnou ji měl upravenou trochu ale už nejezdila 5 let ale to jenom na okraj. Hlavni je to že sem sundal hlavu a v ni neni dulak jak normalni ale u spodu je to prostě odlite stakomvym hrbolem takže je tam menši oběm toho volneho prostoru chci se zeptat jestli to neni odlite špatně ? dik za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
aha tak dik moc :-D
 
 
Datum: 11. června 2011 13:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to hlava z 20 a vejš, má trochu vyšší kompresi, klidně jí tam nech...
 
 
Datum: 11. června 2011 13:31
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdarec Draci chtěl jsem se Vás zeptat jak poznam ze mam v haji klikovou hřídel na pijonyru mam rozpuleny motor a chci zjistit jestly je v haji nebo ne poradte mi diky,,,,, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jednou rukou jí chytni za ojnici a druhou rukou si bouchni do tý ruky ve který držíš ojnici a jestli zazvoní tak tam je vůle a to je špatný
 
 
Datum: 10. června 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: B      IP: uživatel8367    
Zdarec draci nemáte někdo z okolí Zlína ( Holešova nebo Kroměříže ) přebytečný válec na pionýra ? Ten můj to má za sebou ( někdo omlátil vložku ). Samozřejmě za nějakou drobnou úplatu ... Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: B      IP: uživatel8367    
4 Onda: Ozvi se mi na mail shelby.gt@centrum.cz
 
 
Datum: 21. června 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdarec tak co dáš, jeslti dáš 150kč tak je tvuj.
 
 
Datum: 15. června 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: B      IP: uživatel8367    
4 ondra : Co za to chceš ?
 
 
Datum: 15. června 2011 17:28
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3545    
Zdar su ze Soběchleby 20km od přerova do přerova jezdím každej den do školy. ten válec by ale asi chtěl výbrus.
 
 
Datum: 11. června 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: B      IP: uživatel8367    
4 Ondra : Odkud přesně jsi ?
 
 
Datum: 11. června 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel3541    
Zdar válec bych měl taky, bydlím kousek od přerova.Dyštak napiš nějak se dohodnem.
 
 
Datum: 08. června 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Mám 3 stačí si vybrat ale sem ze Záhorovic (UH) za jeden chci max 200 sou neomlácené a jeden po výbrusu jen nevím kolikátém.. :-)
 
 
Datum: 08. června 2011 21:46
 
<  90  91  92  93  94  95  96  97  98  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 16.05.2025 0:54:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu