|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, patří mezi hlavu a válec těsnění? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 12:42
 ano, mluvím o Fichtlovi, když jsem oddělil hlavu od válce, žádné těsnění tam nebylo, tak jsem si nebyl jist.
Datum: 20. června 2011 12:42
 Původně tam těsnění nebylo, já to zabrušuju pastou na ventily a těsní to perfektně
Datum: 20. června 2011 10:32
Jméno: libor
IP: uživatel7249
 urciteee
Datum: 20. června 2011 9:41
 jestli se ptaš na fichtla tak ne- jinak na pareza jo
Datum: 20. června 2011 9:39
Jméno: telda
IP: uživatel10894
 Čau draci nevite o nakym dobrym obchode kde delaj vybrusy valcu na fichtla? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 7:01
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 http://www.motokrnov.cz/6661/servis/
Datum: 20. června 2011 7:01
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 *Zdarec
Datum: 19. června 2011 22:39
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 zdra dělaj tam i výbrusy na panelku???
Datum: 19. června 2011 22:38
Jméno: Jarda
IP: uživatel11909
Datum: 19. června 2011 20:43
Jméno: lojza
IP: uživatel3383
 Čus draci , chtěl bych se zeptat , když mám babetu 207 s vrtáním válce 39,5mm ,jestli tam mám dát píst 39,25mm , jak je tady na fichtlkrámku a jaký pístní kroužky? .Děkuju za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2011 13:19
 kdzy mas prumer válce 39.5mm tak kup píst pro druhý výbrus.. tj 39.50mm a krouzky rovnez pro druhý výbrus
Datum: 19. června 2011 13:19
Jméno: mladim
IP: uživatel11861
 ahoj mam dotaz...........potrebujem kluku na jawu 21 z druhej ruky ..........ale kluku ktoru som vybral z motora ma len dieru na čap ojnice..... ale tu ktorú chcem kúpiť ma ešte okrem tej diery na čap ešte 2 diery po bokoch čapu ojnice.........bude mi tam pasovať? ake su medzi nimi rozdiely? za odpovede diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2011 10:03
 klika s čepama 15mm NEPASUJE do motorů kde byla klika s čepama 17mm.
Datum: 18. června 2011 10:03
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ne nebude.
Datum: 18. června 2011 8:23
Jméno: mladim
IP: uživatel11901
 http://pokec.azet.sk/mladim403/fotoalbumy?i9=74d939ebec91#/mladim403/fotoalbumy/jop/ft-392700076?i9=74d939ebec91
čiže vravíte že táto kľuka mi tam na 100% nebude pasovat?
Datum: 18. června 2011 8:00
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 myslím že tak klika je i přes to jiná. a to ještě v délce čepu.
Datum: 18. června 2011 0:14
 pokud pouzijes jine lozisko ktere bude mit vnitrni prumer 15mm (tolik ma prumer cep na klice kterou chces) tak to pasovat bude
Datum: 17. června 2011 23:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 řekl bych že klika kterou chceš koupit je z typu 05 ... a ta do motoru 20 - 23 nepasuje!
Datum: 17. června 2011 22:02
 Čus draci a dračice. Mám takovej blbej dotaz jelikož si nejsem uplně jistý. Podle mého má 350- 634 stejný motor jako 632 je to tak?? Jde mi totiž o gufera na klice potřebuju zjistit číslo a na 632 nikde nic napsaný nejni. Díky moc
PS. pro ty co mi chtějí říct at nejsem línej a rozeberu si to říkám že nemám ještě motorku u sebe tak si to nemohu přečíst
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2011 17:56
Jméno: vacin
IP: uživatel11898
 Moc jsem nepochopil, na kterou to vlastne chces, ale 634ka má na obou stranách 25x62x8
Datum: 17. června 2011 17:56
 gufera stejný nebudou, motory jsou odlišný, konkrítně pravej blok, je přizpůsobenej na alternátor.
Datum: 16. června 2011 21:50
Jméno: panel
IP: uživatel10693
 zdarec hoši chtěl bych se zeptat máte někdo sníženou hlavu na jawě 250?? pokud ano o kolik mm a jak to jede  předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 17:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10944
 praveze vsechny navody na upravy sou jen na tyhle motory
Datum: 20. června 2011 17:10
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Když už,tak toho uprav trochu víc,ale 250 neni vhodná na úpravy
Datum: 20. června 2011 14:32
Jméno: 250/455
IP: uživatel10520
 tak už vim proč se kousnul píst, asi jsem zšišatil píst protože jsem tam posledně ládoval čep na lepidlo a nechtěloto zalíst, jak se to víc ohřeje za jízdy tak zaěne drhnout píst ve válci vpředu a vzadu proti sobě, a to jen od půlky pístu nahoru, co jstim?? stačiloby smirkem lechce obrousit přidřený místa na pístu?? nebo musim dát novej píst.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 20:30
 Prosím vás mám simsona a chtel bych ho přsdelat s 51ccm na 70ccm co ktomu potřebuju musim rosšířit motr. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 12:00
Jméno: Lori.
IP: uživatel11444
 pero proc myslis?
Datum: 15. června 2011 12:00
Jméno: Jarda
IP: uživatel11875
 Kup si 70ccm Kit a taky budeš potřebnovat 70 koš spojky + pastorek 62/21z jinak se ti to bude přetáčet .... Kit tě výjde na 1500 ( Válec, Hlava, Píst, Čep...) a koš spojky + pastorek 62/21z stojí 650 + lamely za 300 ( Ferodo výrobce německo) + 3 mezi lamely za 120 když to všechno sečteš tak tě to výjde na 2570 Kč ... dost drahý spíš bych si radši sehnal 70ccm motor a výjde tě to levnějš ....
Datum: 15. června 2011 10:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli chceš investovat peníze do simsona tak to je to samý jako kdyby jsi je ted vzal a zapálil
Datum: 14. června 2011 20:16
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Musíš si někde nechat vyfrézovat do kartrů větší průměr pro vložku válce.Půlení tě nemine.Chtělo by to taky lepší kliku ,jiný sekundár a spoustu dalších věcí.Ale pokud se spokojíš s málem tak stačí jen ty kartry vyfrézovat.Další možností je koupit 60 cm čtyř kanál a nemusíš do ničeho zasahovat a výkon je hodně poznat .sám si musíš rozhodnout do čeho se pustíš.
Datum: 14. června 2011 16:31
 čus mam problem s moji jawou 20 za studena nastartuje na poprve běži ujedu 1000m motor jede je ostry ma vykon jako blazen po dalšich 1000m začne motor vynechavat neama vykon a přidavasi sam na plno volnoběch motor vypnu vymenim svičku motor se rozjede opět a potom se vše zase opakuje =) nevíte čím to je?? diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 21:27
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přisávání falešnýho vzduchu za tepla - chudá směs
Datum: 13. června 2011 21:27
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,myslíte že když mně stříká olej z kolene výfuku na jawě 21 tak je to známka toho že mám špatné gufera?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2011 21:55
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Oleje mně taky ubylo ale v motoru už byl 2 roky.
Datum: 14. června 2011 21:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nebo jestli je převoďák cejtit po benzínu
Datum: 14. června 2011 17:46
 no tak se podinej jestli ubývá olej
Datum: 14. června 2011 14:41
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 No kouří to dost.
Datum: 14. června 2011 14:14
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 gufero je stejně pravděpodobná závada jako špatná směs, či předstih.
Datum: 14. června 2011 0:43
 bud gufero a nebo saje mezi blokama...
Datum: 13. června 2011 23:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 kouří to hodně?
Datum: 13. června 2011 22:14
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Když se rozjedu tak se to hrozně začne dusit a jede to dost špatně.
Datum: 13. června 2011 22:07
 je to známka toho že máš buď moc oleje v benzínu a nebo ti saje převodový olej.. jak to jede? jede normálně?
Datum: 13. června 2011 18:25
Jméno: argo
IP: uživatel8742
Posl.aktualizace: 13. června 2011 18:44
Jméno: king2
IP: uživatel8418
 Vy nic nevite to je speciál na závody kde se 70km jede v tezkym terenu a pak jen na oktuhu tak at to nemusite prezouvatXD
Datum: 13. června 2011 18:44
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 drží dobře, ale je měkej, jsem pro mitas
Datum: 13. června 2011 18:10
Jméno: repil
IP: uživatel10027
 Já se si ho koupil a jezdím převážně po loukách a silnicích, ale sjíždí se jak prase a navíc když prudce zabrzdíš tak se ti sjedou třeba 2mm! ŠIT
Datum: 13. června 2011 17:43
 Neni špatnej,mam na něm najeto kolem 50 km a teprv se obrousily ty drážky
Datum: 13. června 2011 16:55
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 To je zase nějáká divná značka to bych radši přidal a kopil si mitas E-06
Datum: 13. června 2011 16:47
Jméno: Jarda
IP: uživatel2268
 Zdar Draci ... Mám jeden problem mam fichtla na závody měl sem 2 válce po výbrusu jeden na 6 a ten druhej na 7 oba dva mi udělali jedno a to samí jel sem zajíždět a pojednom kolečku kouknu na motor a kouříse zněho po rozdělání sou v něm vydřený čáry na pístu a na válcy v celém obvodu ... nevim co mám dělat předstihem to neni a detonačnim prostorem taky ne. Vyfuk mam bez přepážek na 2T a zatim jezdim karburátor Jikov a kliku mám na jehlách leju dotoho carreru 100 a víc mažu polosyntetikou a svíčka NGK B6HS díky za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 19:01
 jestli jsi prohnal syrový hrnce jetelem, tak se nediv že se maji chut zadřít a topěj jak kamna. jinak potvrzuju Standovu poznámku o "výhodách" tohoto benzínu.
Datum: 13. června 2011 19:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 taky to ještě s tim neorigo vyfukem muže byt chudý, a to v kombinaci s carrerou nemusí být ono jak píše
Datum: 13. června 2011 18:59
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 To NGK B6HS je do toho teplý protože to je jako N17C
Datum: 13. června 2011 16:50
Jméno: Jarda
IP: uživatel11875
 Díky za rady a ložiska sou noví znova tam začnu lejt 95 + adetiva a uvidim a taky tam dám lepší karburátot
Datum: 13. června 2011 14:36
Jméno: standa
IP: uživatel11873
 Carrera je špatný palivo,nemam s ní dobrý zkušenosti,stalo se mi úplně to a samý. Na naturál chodil motor perfektně,na carreru začala blbnout směs,furt se to chovalo jako bohatý a hřálo se to jako prase,samozřejmně se to vydřelo tak jak popisuješ,jakoby to bylo chudý,ale přitom se motor choval jako by to bylo bohatý. Jinak to může způsobovat i chudá směs a nebo těsnej vejfuk.
Datum: 13. června 2011 10:37
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 a nejsou tam kousky železa?? jetsli se nesype naky ložisko
Datum: 13. června 2011 9:55
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 Ahoj chcu začít s upravou fichtla 21 mám ho seriový a teď chcu koupit píst, ojnici s jehlovýma ložisky je to přímo C.K.R za 560 Kč paprskovou hlavu atd... Ale nevím si rady s tím pístem je to ten jednokroužkový vrtnání 41,75/ čep 14,1 a nevím jaký pístní kroužek k tomu? a pak jěště s tím válcem kde koupit válec s tím vrtáním 41,75 nebo jestli si ho nechat vybrousit? díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2011 21:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kdoby měl zájem- phozman@seznam.cz
Datum: 15. června 2011 21:11
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 jo a muj maily je kolek.filip@seznam.cz
Datum: 15. června 2011 15:25
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 no dejte mi oba dva emaily a ja vám napíšu mužeme se doluvit
Datum: 15. června 2011 15:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 13. června 2011 21:29
Jméno: martin
IP: uživatel4510
 paja napis mi email prosimte
Datum: 13. června 2011 19:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 souhlas se standou, a jinak jsem také schopný udělat válec dle tvých(pokud možno reálných) představ, a samozřejmě zajistit vše okolo, jestli chceš napiš, domluvíme se
Datum: 13. června 2011 19:08
 U všeho je potřeba přemejšlet. Vrtání 41,5mm je 60ccm,to je hezký,ale co věci okolo? S původním časováním válce se to bude chovat jak J555,prostě traktor,navíc se musí brát v úvahu i kompresní poměr a ten ti s vrtáním 41.5 a origo objemem hlavy vyroste hodně nad 12:1 a s použitim vějířovky s menšim objemem seš s kompresnim poměrem už hodně vysoko a bude se to hřát a bude trpět ojnice.... Jsem schopný ti udělat něco co uspokojí tvé potřeby,obstarám píst,kroužek i výbrus.....ozvi se kdybys měl zájem...něco vymyslíme
Datum: 13. června 2011 10:47
Datum: 12. června 2011 21:05
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 no to jo díky za radu ale chcu to aby to lepe chladilo tak proto ta hlava výfuk tam chcu dát laďák a jak je to s tou lisovanou vložkou? a zalitou? která je lepší?
Datum: 12. června 2011 21:02
Jméno: monty
IP: uživatel11869
 Pokud chceš něco upravovat , tak si o tom nejdřiv něco pčečti..válec musíš nechat vybrousit, ale nevím proč chceš dávat vrtání 41,75? tím velkej vykon nedostaneš!! musíš upravit vyfuk. kanál,sací, přefuky, časování atd.. a hlavně vyfuk... a když už se do toho pouštíš tak v hlavě je dcl dost, tj pravda!! ale jestli chceš aby ti fichtl jel těch 90 tak k tomu vějířovou hlavu ani nepotřebuješ.. kroužek, 1.5mm třeba Piston ring.
Datum: 12. června 2011 20:58
Jméno: mmiguel
IP: uživatel9423
 zdarec co kdybych dal na kliku zapouzdřený ložiska?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 19:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam FAG C3 na klice, odkrytoval jsem je jen ze strany setrváků. jezdím na ně 2roky v závodním pio, nebyl problém,ani s gufery
Datum: 13. června 2011 19:04
 Díky za vysvětlení rouro
Datum: 13. června 2011 14:01
Jméno: trubka
IP: uživatel11871
 dežolecku,je vidět,že toho moc neznáš.Ložiska se vyrábí v provedení C3 jak R tak Z provedení.
Datum: 12. června 2011 22:27
 Teď nevím,ale dělají se vůbec zakrytý ložiska s C3 vůlí?
Datum: 12. června 2011 21:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo jasně že spálí to pod zapalovánim, jelikož bude suchý, ale to mi přišlo zbytečný vysvětlovat
Datum: 12. června 2011 21:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lk: maximálně gufero od magneta, ale jinak souhlas, na klice jsou naprosto k ničemu... koupit je můžeš, ale ty krytky vyloupni..
Datum: 12. června 2011 19:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zakrytovaný určitě nedávej... i když necháš zakrytovaný jen z jedný strany, tak spálíš gufera
Datum: 12. června 2011 19:18
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 z jedny strany bys musel krytku oddelat tzn ze strany setrvaku aby byly mazany....ale je to blbost je tam davat
Datum: 12. června 2011 17:06
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak by se ti zadřely
Datum: 12. června 2011 17:00
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 Čus draci ,mam dotaz na 634 jde i to ůplné čelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2011 11:18
Jméno: slonak
IP: uživatel11861
 zdravim zaujíma ma aký je rozdiel medzi motormi jawa 05 a jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2011 11:00
Jméno: standa
IP: uživatel11873
 Motor J05 je "stejný" jako motor z J555 jen válec je v hliníkovém provedení,s širšímy kanály a větším karburátorem a lepším výfukem! Motor J20,21,23 je jiný,širší,má jinou převodovku,kliku,vypínání spojky,jinak časovaný válec a větší karburátor. Prostě rozdílů je více i když jsou ty motory na oko skoro "stejný"
Datum: 13. června 2011 11:00
 novější 05ky měli zápalko novějši a nebyli silnější ale lépe táhl motor od spodu ale zase netáhl už tak dobře ve vyšších otáčkách jak J 20 21 a 23
Datum: 12. června 2011 17:43
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 pokud se nepletu ten motor z 05 byl o něco malo silnější?
Datum: 12. června 2011 16:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Jak říká klikař, jen dodám, že je jinak umístěnej olejovej šroub na spojkovým deklíku a dekl zapalování a reakce spojky vyppadá taky jinak.
Datum: 12. června 2011 9:57
 vnitřek motoru je uplně jinej, a proto nezáměnej. celej motor je užší(jeho rotační součásti)
Datum: 12. června 2011 8:00
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 vetší ložiska gufera si chcel povedať
Datum: 11. června 2011 22:14
 05 - Jiný větší filtr, jiný karburátor Jikov 2915 PS (jiné trysky a odkap. miska), zevnitřku jiný válec, jiná hlava s jiným spalovacím prostorem, jiné pravé kulaté víko, jiné zapalovaní z 555, jiná klika - odlehčovací díry a větší ložiska. To je asi vše co mě napadá
Datum: 11. června 2011 21:45
Jméno: Honzaaa
IP: uživatel7949
 Ahojte, mám stejskyho CÚ a vše mám nalazené jezdí to krásně, mám jen malinkatý problém, když jedu déle na plnej plyn ve vysokých otáčkách třeba na 3 a dám spojku pustím plyn zařadím neutrál pustím spojku tak se motor nechce držet na volnoběh má tendenci zdechnout musím si párkrát pohrát s plynem a asik za 3 vteřiny je to ok. Je to normální ? Má to nějak řešit? Jak? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2011 14:46
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Seřiď ještě jednou karbec
Datum: 20. června 2011 14:46
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 zdar mam dotaz mam noveho fichtla je to 05 ten předemnou ji měl upravenou trochu ale už nejezdila 5 let ale to jenom na okraj. Hlavni je to že sem sundal hlavu a v ni neni dulak jak normalni ale u spodu je to prostě odlite stakomvym hrbolem takže je tam menši oběm toho volneho prostoru chci se zeptat jestli to neni odlite špatně ? dik za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 13:37
Jméno: cross
IP: uživatel10178
 aha tak dik moc
Datum: 11. června 2011 13:37
 je to hlava z 20 a vejš, má trochu vyšší kompresi, klidně jí tam nech...
Datum: 11. června 2011 13:31
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdarec Draci chtěl jsem se Vás zeptat jak poznam ze mam v haji klikovou hřídel na pijonyru mam rozpuleny motor a chci zjistit jestly je v haji nebo ne poradte mi diky,,,,,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jednou rukou jí chytni za ojnici a druhou rukou si bouchni do tý ruky ve který držíš ojnici a jestli zazvoní tak tam je vůle a to je špatný
Datum: 10. června 2011 21:32
Jméno: B
IP: uživatel8367
 Zdarec draci nemáte někdo z okolí Zlína ( Holešova nebo Kroměříže ) přebytečný válec na pionýra ?
Ten můj to má za sebou ( někdo omlátil vložku ). Samozřejmě za nějakou drobnou úplatu ...
Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2011 18:21
Jméno: B
IP: uživatel8367
 4 Onda: Ozvi se mi na mail shelby.gt@centrum.cz
Datum: 21. června 2011 18:21
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdarec tak co dáš, jeslti dáš 150kč tak je tvuj.
Datum: 15. června 2011 21:56
Jméno: B
IP: uživatel8367
 4 ondra : Co za to chceš ?
Datum: 15. června 2011 17:28
Jméno: ondra
IP: uživatel3545
 Zdar su ze Soběchleby 20km od přerova do přerova jezdím každej den do školy. ten válec by ale asi chtěl výbrus.
Datum: 11. června 2011 21:30
Jméno: B
IP: uživatel8367
 4 Ondra : Odkud přesně jsi ?
Datum: 11. června 2011 10:33
Jméno: ondra
IP: uživatel3541
 Zdar válec bych měl taky, bydlím kousek od přerova.Dyštak napiš nějak se dohodnem.
Datum: 08. června 2011 22:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Mám 3 stačí si vybrat ale sem ze Záhorovic (UH) za jeden chci max 200 sou neomlácené a jeden po výbrusu jen nevím kolikátém..
Datum: 08. června 2011 21:46
|



|