|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec Draci, měl bych jeden dotaz, už jsem se tu ptal trochu podobně, ale teď jsem si trochu počítal a došel k názoru, že můžu v rozumné době najezdit nějakých 400 km aniž bych stroj musel nějak mučit. Ale k věci jedná se o záběh motoru po celkové GO, plánuji s kamarádem cestu dlouhou asi 130 km hlavně po silnicích III. tříd a z kopce do kopce, mohu tedy, za předpokladu že nebudu Pionýra mučit a pojedu s ohledem na záběh velice opatrně, tuto cestu absolvovat? Případně poraďte jestli přidat více oleje, nebo tak něco. A druhý dotaz, který však do jisté míry souvisí s touto projížďkou, možná kousek asi 5 km povezu spolujezdce, a nevím jestli je to zrovna dobrý nápad, tou dobou bude mít Fichtl v sobě nějakých 500 km a to je dost možná ještě málo. Co si o tom myslíte? Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 15:43
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 tohle je pro dobrej záběh úplně to nejlepší. Vzít fichtla a protáhnout ho rozumně 100km v kuse(s pauzama) v plný provozní teplotě. Tisíckrát lepší jak popojíždět mezi vesnicema na čtvrt plynu a furt řadit a furt stavět. Nebál bych se nějakej normální minerální olej 1:30. A po rovinkách ho v klidu jezdi i 50-60 na trojku,on se hezky vyfouká. Jen hlídej teplotu,jak začne extrémně vadnout,je potřeba ho nechat vystydnout (nikdy sem nestál dýl než na jedno cígo) a zas jet dál.....prostě zajíždění neni věda.....nesmí bejt člověk idiot.....to je celý....celej záběh se dá rozumně absolvovat při vyšších středních otáčkách a normálních rychlostech 50-55km/h ....a motoru to jen prospěje....hele blbej polskej 8.výbrus sem zajížděl volně asi 200km,do 500km sem jezdil tak nějak normálně a když měl najeto cca 600km tak dostal totál kotel na motokrosový dráze na závodech v Pavlíkově,kde sem ho prostě z recese povodil vyjetejma kolejema.....ctvrt hodiny maximální otáčky na jedničku a občas dvojka...hulilo se z toho jak když to chytí....a jak dobře potom jezdil!!
Datum: 30. května 2011 15:43
 Jo tak asi to bude taky z části pravda, když do toho nebudu lít nejlevnější olej na trhu, tak to asi zadřít nemůžu, navíc sám mám nějakejch 68 kg, takže když toho fichtla konstruovali na dospělýho chlapa, tak tam bude rezerva.
Datum: 29. května 2011 18:58
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 přesně, jako akorad to nedrzim na plnej plyn a ve dvou taky jezdime, normalka motor postupne jede lip a lip ... akorad je naprd ze se hodne zahrejva po vybrusu...
Datum: 29. května 2011 18:57
 Já třeba motory po komplet go vůbec nezajíždím, jen dám víc oleje, a ty motory jezděj líp jak ty, který sem zajel.
Datum: 29. května 2011 18:42
 Myslel jsem si, že to nebude taková věda  . Jen se ptám, dokončuju renovaci a nerad bych to domršil.
Datum: 29. května 2011 18:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nedělal bych z toho kovbojku,,, když toho pincka budeš šetřit, občas zastavíš a necháš ho trochu oddechnout, nevidim v tom problém... dej tam o kapku víc oleje ( 1:25 - 1:30) a že 5km popovezeš nějakou frajerku neřeš...
Datum: 29. května 2011 17:50
Jméno: aprilia
IP: uživatel11773
 ahojte . chcem sa vas spitat ci nepoznate nejaky e-shop kde bi som kupil piest na apriliu tuareg . dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:06
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Tak třeba tohle:
http://www.moto-online.cz/motor/pisty-vertex/aprilia/pist-aprilia-tuareg-125-replica.html
Jinak se nauč vyhledávat! http://www.google.com a budeš mít klid!!!
Datum: 01. června 2011 15:06
Jméno: Honza
IP: uživatel11396
 Cuss draci,dal by se nejak zbrousit pist jak je na panelce ?kdyz mi pist po sjeti do dolni uvrate nelicuje s kanalkama ? asi tak o 3 mm...na netu jsem cetl ze to nejak jde,newite jak ?dikes..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 10:43
Datum: 29. května 2011 10:43
 to myslis na té 175/477?? kolikrát se jeste zeptáš? už 2x sem ti odpovídal.. máš tam kliku ze 125!!! .. sezen si kliku ze 175 a vsechno bude jak má být
Datum: 29. května 2011 10:40
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 čau draci mam dotaz ohledne jawy 21 mam tam upravený motor a mam takový problem když se rozjiždim na 1 tak jak to vytočím do otáček tak mi to na jedničku nejede plynule jakoby tam byl omezovač rychlosti  ale dělá to jenom na 1 když dam dvojku jede uplně v pohodě i na plný plyn co stim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel11779
 motor se musí ohřát! pak to přestane! Pokud to ani pak nepřestane,dej o číslo menší trysku a nebo sniž hladinu....
Datum: 30. května 2011 16:49
 Jestli je to u studenýho motoru, tak je to tim že ti na stěnách sacího potrubí a klikovky kondenzuje benzín ze směsi, směs je pak chudší...proto se při studeném startu přeplavuje karburátor, resp se dává sytič...
Datum: 28. května 2011 23:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Motor musí mít určitou teplotu aby se vymezily vůle na ložiskách na klice na pístu na válci....
Datum: 28. května 2011 22:35
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 a v čem je vlastně problem?
Datum: 28. května 2011 22:22
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 přesně tak myslim že jen když není zahřatej
Datum: 28. května 2011 22:22
 A dělá to jen když motor není ohřátej na provozní teplotu? Jestli jo, neřeš to, dělá to každej 2hej fík.
Datum: 28. května 2011 22:04
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdarec psal sem tu včera ale jeste se chci zeptat kolik stoji snizeni hlavy a o kolik se to dela
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 20:37
Datum: 28. května 2011 20:37
Jméno: dokovoj
IP: uživatel10956
 Hoj draci mam proble, jawa 555 matka ptri nasazeni primaru na kliku nejde, podel dokumentace je to M 12 x 1,5 jenze presne tu mam a chova se to jako by to slo pres zavit, nevim, nemate nekde nejake zkusenosti,je to spravna matka,ze? Nevim jestli to tam mam rvat kdyz to nejde, kd eby moh byt problem, muze mit matka jeste nejaky jiny parametr (kupoval sem novou). Diky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 18:10
 kupil si urcite spravnu? na kluku ide matka s inym stupanim. Velkost mozes mat dobru, len si skontroluj to stupanie. To je prave to cislo 1,5.
Datum: 28. května 2011 18:10
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Zdravím jake doporucuje lozisko do upravenho motoru pincka na kliku ? SKF jsou totální šmejdy vydrženly sotva 2 motohodiny a a na odpis tedkom mam zvl a absolutne bez vule ale ve vysokych tockach to dost vibruje 10 tisic ot je na ne proste moc nove skf to nedelaly díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 18:20
 on ten válec asi nebude všechno. nejspíš se to bude muset ještě celý vyvážit. řek bych že kvalita ložisek bude to poslední co je třeba řešit
Datum: 28. května 2011 18:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Na kliku ti mužu doporučit FAG, velice se mi osvědčili, jsou sice dražší, ale za kvalitu se platí.
Datum: 28. května 2011 18:17
Jméno: Jawa05
IP: uživatel5359
 Já jezdím na NSK, sou kvalitní, levnější než SKF, ale blbě se sháněj.
Datum: 28. května 2011 17:31
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Mám doma vyrobenou kopii stejskyho race valce 10 koni na berzde sem me 9hp pri 9780ot
Datum: 28. května 2011 17:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mně stroj vibroval, když jsem měl vydřený klikový čep a ložisko se na něm protáčelo. Vibrovalo to neskutečně a likvidovalo mi to gufera.
Datum: 28. května 2011 16:37
 to že to vibruje není ložiskama. a těch 10 000otáček??? ktomu bych byl dost skeptickej. zkoušel jsem to pocítat a jestli jsem se nezpletl tak při 13 zubém sekundáru dělá skutečná rychlost 85/hod cca 8300ot/min. takže jestli je tvuj stroj schopen pohybovat se po silnici kilčem, tak tvuj dotaz považuju za provokaci protože otázku ložisek musíš mít dávno vyřešenou.
Datum: 28. května 2011 16:00
Jméno: David
IP: uživatel10374
 Zdarec ještě jednou, když jsem naměřil průměr pístu 39,5mm tak jaké nové pístní kroužky mám koupit. Motor babetta  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:21
 Na druhý výbrus
Datum: 27. května 2011 23:21
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 Prosím hoši na me 350 jawě 634 nejde mi palivo do motoru suche svicky obě nechytá ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 21:51
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 písty ten benzín nenasají podtlakem kanálky na rozprašek směsy ke svíčce  NEVÍM ČÍM TO JE PROSÍM O RADU  ??????
Datum: 27. května 2011 21:51
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 promiň ale kohoutek,nadrž. a karburator mam komplet celý vyčištěný ale benzín zůstává pod klikou na spodu motoru
Datum: 27. května 2011 21:45
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 neteče ti tam benzín.. to znamená vyčistit nádrž, kohoutek a karbec, projdi to a uvidíš kde to je ucpané.... mysím ale, že máš zanesený kohoutek
Datum: 27. května 2011 21:34
 Zdravím, jak zjistím rozměr pístních kroužku na babetu? chci koupit nové a nevím jaké. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 22:30
 to jsem udělal, a naměřil jsem průměr pístu 39,5 mm, tak jaký rozměr ted koupit ty kroužky? díky
Datum: 27. května 2011 22:30
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
Datum: 27. května 2011 22:24
 šuplerou..
Datum: 27. května 2011 19:24
Jméno: honza
IP: uživatel11388
 Zdavým nemá někdo náčrty na úpravy motorů pionýr? nebo stačí jen rada jak zlepšit výkon beru vše muj mail : Honda-D@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:38
 CÚ špatný neni, zvládá extra dlouhý cesty a je svižný. Jinak není pravda že pio a dupání koní z válce k sobě nepatří, musí se vědět jak  Stojí to čas, nervy a balík peněz. Proto buď honzo začni pozvolna (http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html, na začátek dobrý a dá se na tom stavět) nebo si kup úpravu od Stejskala (viz třeba ta CÚ). Za základ k tomu považuju dboře namazanýho pionýra s dobře napnutým řetězem, volně se točícími koly a nafouklými gumami, neignoruj, dělá to dost, i sériová jednadváca se přiblíží k osmdesátce na dlouhý rovince když budeš dost pečlivý  Mohu ti doporučit tzv. "lrátkou převodovku" od p. Mlčocha, velmi slabá stránka je i zapalování, můžeš zdokonalovat (ať už z babetty, dneska jsem tu jedno popisoval jak na to, nebo postav tyristorový, kup Vape nebo levnější alternativu od Mahdyho - http://jawamaniacs.e-blog.cz/ - reklama - a nebo jen vypodlož kladívka a podbruš vačku). K válci postav a nalaď lauf, optimalizuj sání, další level je výměna karbu za jiný (jako začátešník dobře odladíš Binga 21, jen je to cihla) atd. Pro začátek to stačí. Čti v knihách, inspiruj se (ale nekopíruj), vylepšuj dle svého svědomí. Zase jsem se rozkecal  Ke klukům se připojím s NSR (23 kW) a čtyřkovou třindou, v mládí to byla palba na ních lítat, nakonec se ale stejně všichni na starý kolena vrátíme k piu, proto bych ho tu nehanil, že jízda na něm za nic nestojí. Jednou pochopíte, že to není jen o rychlosti a výkonu. Chce to čas, jednou mi dáte za pravdu. A adrenalin? Jeď si na piu přes devět pětek
Datum: 27. května 2011 23:38
Jméno: 125
IP: uživatel9410
 nesmysl kupovat 50 , vubec to nejede , na aprilii mam kit polini 160 ccm a 160 to jede kdekoliv narozdil od 50 nemusis v podstate radit , nech si poradit a kup rs 125
Datum: 27. května 2011 22:56
 to mustang : taky chci aprilku. ale rs 50, ma to 10 kw, a maximálně odškrcený s kitem od malossi to valí 130 km/h.
Datum: 27. května 2011 21:51
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 radsi si kup jawu 350 do krosu  pak to bude porad 2t ale 2 pisty to uz jde
Datum: 27. května 2011 21:18
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Jo pánové ja mam aprilii mx 125 ma to 38 koní,ale na fichtlovi jezdim pořád , hlavně když se chci nekam dopravit živej
Datum: 27. května 2011 20:40
 Dŕiv když sem byl mladší tak mi to stačilo..teďka uź bych to nejraději někde prodal..jenže za tu cenu co sem do toho dal to neprodam
Datum: 27. května 2011 20:13
 Ne..jede to stejné...musí se ladit a ladist aby si z toho dostal ještě víc...ale prostě celej fík a tuning motoru mi k sobe nejdou...
Datum: 27. května 2011 19:59
 dachl21 ty máš tu CÚ od stejsky ho ne? co zvedlo to výkon jen na určitou dobu a pak se to vrátilo k normálu ?
Datum: 27. května 2011 19:40
 vrazíš do toho moc peněz jako já, a pak zjistíš že to je stejně k hovnu.
Datum: 27. května 2011 19:24
 kup si jinou kubatůru.
Datum: 27. května 2011 19:23
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Cuss draci,koupil sem Čz 175/477 a ze budu delat generalku motoru,tak jsem motor rozdelal a divu se na valec,dal sem do neho pist a zjel uplne do dolni uvrate a pist neni vubec zaroven s kanalkama,presahuje je tak o 4mm i prepousteci i vyfukovy... mam doma 250 a 175 jawu a pokazde pist pekne licoval s kanalkama ale tady ne,muze to tak byt,neztraci to na vykonu ??dikes ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 22:06
 maské = samé....
Datum: 26. května 2011 22:06
 tom jsi padlý na hlavu? včera jsi tu psal to samé... 17dotazl zpět.. dokonce na této maské stráce to ještě je... a píšeš to znovu.. proč? čekáš nějaké jiné odpovědi než jsi dostal?
Datum: 26. května 2011 22:06
Jméno: kubiq
IP: uživatel11339
Datum: 26. května 2011 21:21
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 to je špatný!! Nemá tam bejt jinej píst něco jako má panelka stěma výřezama??§!
Datum: 26. května 2011 21:05
Posl.aktualizace: 27. května 2011 8:43
 používám ji už tak dva měsíce a zatím žádnej problém...
Datum: 27. května 2011 8:43
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 zdavím chci se zeptat estli mužu s lukoprenem máznout trochu hlavi aby to tesnilo ,estli to nevadí,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 16:50
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Klidně to tam napatlej,já takhle kvůli rozmlácené dosedací ploše válce jezdil celou sezonu a pohoda ale každopádně to je krajní řešení!
Datum: 26. května 2011 16:50
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Nevím jestli to má cenu protože to moc dlouho držet nebude to je lepší hliníkový kroužek
Datum: 26. května 2011 16:48
 proč?
Datum: 26. května 2011 16:45
Jméno: fogl
IP: uživatel10860
 ja myslim že to nebude ničem vadit .-)
Datum: 26. května 2011 16:33
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 hlavu na pionýru,omlouvám se za překlep
Datum: 26. května 2011 15:46
Jméno: maty
IP: uživatel10415
 cus draci, jak poznam ze je klikvka (s ojnici) ve spatnem stavu ci nevyvazena? Je normalni ze ma klika vuli do strany?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:08
Jméno: pali
IP: uživatel7838
 cau chyt si kluku za ojnicu tak aby si ocko mal v dlani a z vrchu po nej pobichaj rukou(silnejsie) a ked bude strnagat tak je zlaaa
Datum: 25. května 2011 22:08
 ajhjoj draci. skládam jsem motor na fichtla a těsnil sylykonem,ale dostal se mi ke klice. co stím ??? vipálí se to?? dík moc ahoj
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 13:22
 díky je pravda že jsem tam toho dal hodně. at vam to jezdi
Datum: 26. května 2011 13:22
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 jestli ti to nebude sát olej či vzduch, tak už to neřeš... příště dej jen slabou vrstvičku na obě strany cca do 0,5mm rozetřenou prstem po celé dosedací ploše a nech to chvilku zavadnout, pak sešroubovat a nechat aspoň do druhýho dne zaschnout. pak bys neměl míti problém.
Datum: 26. května 2011 8:03
 klikou de otočit tak asi málo. a co kdybychj dělall dalěí motor. mám ten silikon nechat dýl zaschnout a dát ho tam míň?? dík
Datum: 26. května 2011 6:08
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Když to je jen málo tak je to jedno
Datum: 25. května 2011 21:13
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Cuss draci,koupil sem Čz 175/477 a ze budu delat generalku motoru,tak jsem motor rozdelal a divu se na valec,dal sem do neho pist a zjel uplne do dolni uvrate a pist neni vubec zaroven s kanalkama,presahuje je tak o 4mm i prepousteci i vyfukovy... mam doma 250 a 175 jawu a pokazde pist pekne licoval s kanalkama ale tady ne,muze to tak byt,neztraci to na vykonu ??dikes ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 0:31
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 je to mozny, vali se mi to doma na policce nejak moc sem to neprohlizel tak ti budu verit
Datum: 27. května 2011 0:31
 lori: divil by ses ale presahuje  .. pri pouziti kliky 125 a válce s pístem 175 se prepoustáky ani výfuk neotevre celý a pri horni uvrati bude k okraji válce chybet cca 4mm
Datum: 26. května 2011 23:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jo to jo ale on psal ze pist presahuje, takze je vejs, to by klika ze 125 Neudelala
Datum: 26. května 2011 22:42
 lori: jo kartry jsou stejné.... ale kliku ze 125 dáš s přehledem do motoru 175 a pak to dělá tento bordel... ono většina těch 175 jsou vlastně 125ky na kterých je jen píst a válec s hlavou ze 175....
Datum: 26. května 2011 22:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jak jako spodek motoru? kartery sou stejny
Datum: 26. května 2011 0:20
 je to tim ze spodek motoru nebo jen kliku máš ze 125 a válec 175... měl sem to samé
Datum: 25. května 2011 22:12
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 muzes krapet ubrousit na pistu, jak na to se probiralo na stejskyho webu, zapatrej
Datum: 25. května 2011 20:03
Jméno: floowerent
IP: uživatel9681
 Zdar draci mám válec a píst v záběhu a mám 3 problémy... 1. cinká mi to- spíš u válce a nevim čím to je když sem tam daval všechno novy... 2. na malé otačky to nechce jet když nachvilu pustim plyn a pak zas přidam tak to začne cukat a nechce se tomu... 3 moc to nechce chytat dycky to musim dlouho tlačit je to tím ža je to v záběhu a je tam velké tření? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:49
Jméno: floowerent
IP: uživatel9681
 díky moc
Datum: 24. května 2011 20:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ad1 zkontrolovat zda nemáš otočenej píst a srazit pilníkem hrany kanálů ve válci, ad2 částečně způsobený obohacenou směsí nutnou pro záběh, pokud to neni nijak tragický, prvních aspoň 500km bych to neřešil, aspoň nezadřeš, ad3 opět způsobený nestandartně seřízenou směsí
Datum: 24. května 2011 19:54
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdar kluci. Mam dotaz jak poznam rozdil mezi valcem 05 a 20.. ? Jsem dostal radu a docela me zarazila vec, ze jsou ve valcich rozdili. Mel jsem za to, ze jsou vsechny valce stejny i stejne vrtany, pokud neni uprava. Tak dik za ohlasi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 9:12
Jméno: adas
IP: uživatel10480
Datum: 24. května 2011 9:12
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
Datum: 24. května 2011 7:01
Jméno: standa
IP: uživatel11746
 hlavní rozdíl je v časování sacího a výfukovýho kanálu. Oba sou o milimetr hlý dozadu (VK 30,5mm,SK 66,5mm od HU),,,jinak přefuky jsou časovaný stejně,jen prřed vyustenim ve vložce jsou zúžený. V kostce je to válec s výkonem posunutym do nižších otáček oproti válci z 21. I rozdíl dosahovanejch maximálních otáček je podle tolerancí 500-1000ot/min nižší. Jinak je to perfektní válec pro jednoduché úpravy "seriovky"-ty přefuky jsou perfektní!
Datum: 23. května 2011 23:31
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 válec z 05 má silnější litinovou vložku a přepouštěcí kanály u 05 jsou zhruba poloviční jako u 21 ( u 05 jsou stejné jako u 555) takže rozdíl bez problémů poznáš
Datum: 23. května 2011 22:20
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Hm ale jak ten rozdil tedy poznam..?
Datum: 23. května 2011 21:47
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 mněl by tam být rozdíl v kanálech
Datum: 23. května 2011 21:44
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 Nazdar dravci. Další blbej dotaz, ať se pobavíte. Měnil jsem gufera na klice a zaklepnul jsem je hodně hluboko (až na ložiska). Klika se točí dost ztuha a asi se budou špatně mazat ložiska, takže musej gufera ven. Jak hluboko tam mám klepnout nový? Zároveň s karterem? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 11:18
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 Tak díky za odpovědi. Jdu se do toho pustit.
Datum: 24. května 2011 11:18
 Spálí se celá dosedací plocha co se dře o ložisko. Nejde o to připálení, ale že gufero se pak začne rozpadat, vznikají trhlinky, přestává ve většině případů i dobře těsnit. Navíc to v první fázi zbytečně tře o ložisko a tomu to taky zrovna neprospívá. Motor nechce do otáček, je to líné, volnoběh to ne a ne držet a člověk pak hledá chybu v karbu nebo zapalování. Zbytečně. Jen to stojí nervy. Ty samozřezný šrouby jsem radit nechtěl, riziko aby pak nepůlil kvůli poškozeným ložiskům od těch šroubů, sám je takto vyndavám pokud nepůlím, ale i se šroubovákem se dají vypáčit čistě, když se to dělá s citem.
Datum: 23. května 2011 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já nevim, mě připadá že se od ložiska opálí jen kousek přímo u něj, břit je stejně někde v prostředku.. jinak špatný gufero se dobře vyndavá samořeznym šroubem do dřeva, lehce zašroubuješ do gumy a kleštěma vytáhneš, žádný páčení karteru..
Datum: 23. května 2011 22:19
 Zároveň s karterem + musí břity těsnit. Když je dáš moc hluboko, spálí se od ložisek, nutná výměna. Nesmíš se toho bát, dvě tři gufera jsou prostě cvičný, nikdo učený z nebe nespadl  Jinak jež tam dáš nový, potři je olejem (hlavně břity, ať to plave, gufero u zapalování pak po namontování zase otři), staré vyloupávej opatrně, ať nepoškodíš bloky, jinak ti to tam bude profukovat. Ať lítá.
Datum: 23. května 2011 21:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak stim mam skusenost, gufera maj bejt zaroven s karterem muzou malinkato koukat hlavne nesmej bejt dorazeny dal pak uz hrozi ze to bude drhnout. Čemu to vadí,to gufero se roztira na kaši a dostava se to doložiska co to může províst netušim, ale mít rozdrhnutou gumovou kaši v ložisku nebude nic dobrýho. Raději to vyměn. u jaký moto to máš?
Datum: 23. května 2011 19:45
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 ¨S tím souhlasím. Jenom mám obavy, když se nebude dostávat olej tím mazacím kanálkem pod ložisko, tak abych to ložsko nevodesral
Datum: 23. května 2011 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já s tim teda nemam zkušenosti, takže možná kecám, ale podle mého skromného názoru je to jedno, s největší pravděpodobností si to sedne, a v nejhoršim kvůli výměně gufer nemusíš půlit...
Datum: 23. května 2011 19:10
|



|