slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 19,5-21,5 .-) coby jednou nohou v praci ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec Draci, měl bych jeden dotaz, už jsem se tu ptal trochu podobně, ale teď jsem si trochu počítal a došel k názoru, že můžu v rozumné době najezdit nějakých 400 km aniž bych stroj musel nějak mučit. Ale k věci jedná se o záběh motoru po celkové GO, plánuji s kamarádem cestu dlouhou asi 130 km hlavně po silnicích III. tříd a z kopce do kopce, mohu tedy, za předpokladu že nebudu Pionýra mučit a pojedu s ohledem na záběh velice opatrně, tuto cestu absolvovat? Případně poraďte jestli přidat více oleje, nebo tak něco. A druhý dotaz, který však do jisté míry souvisí s touto projížďkou, možná kousek asi 5 km povezu spolujezdce, a nevím jestli je to zrovna dobrý nápad, tou dobou bude mít Fichtl v sobě nějakých 500 km a to je dost možná ještě málo. Co si o tom myslíte? Děkuju moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11779    
tohle je pro dobrej záběh úplně to nejlepší. Vzít fichtla a protáhnout ho rozumně 100km v kuse(s pauzama) v plný provozní teplotě. Tisíckrát lepší jak popojíždět mezi vesnicema na čtvrt plynu a furt řadit a furt stavět. Nebál bych se nějakej normální minerální olej 1:30. A po rovinkách ho v klidu jezdi i 50-60 na trojku,on se hezky vyfouká. Jen hlídej teplotu,jak začne extrémně vadnout,je potřeba ho nechat vystydnout (nikdy sem nestál dýl než na jedno cígo) a zas jet dál.....prostě zajíždění neni věda.....nesmí bejt člověk idiot.....to je celý....celej záběh se dá rozumně absolvovat při vyšších středních otáčkách a normálních rychlostech 50-55km/h ....a motoru to jen prospěje....hele blbej polskej 8.výbrus sem zajížděl volně asi 200km,do 500km sem jezdil tak nějak normálně a když měl najeto cca 600km tak dostal totál kotel na motokrosový dráze na závodech v Pavlíkově,kde sem ho prostě z recese povodil vyjetejma kolejema.....ctvrt hodiny maximální otáčky na jedničku a občas dvojka...hulilo se z toho jak když to chytí....a jak dobře potom jezdil!!
 
 
Datum: 30. května 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo tak asi to bude taky z části pravda, když do toho nebudu lít nejlevnější olej na trhu, tak to asi zadřít nemůžu, navíc sám mám nějakejch 68 kg, takže když toho fichtla konstruovali na dospělýho chlapa, tak tam bude rezerva.
 
 
Datum: 29. května 2011 18:58
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
přesně, jako akorad to nedrzim na plnej plyn a ve dvou taky jezdime, normalka motor postupne jede lip a lip ... akorad je naprd ze se hodne zahrejva po vybrusu...
 
 
Datum: 29. května 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já třeba motory po komplet go vůbec nezajíždím, jen dám víc oleje, a ty motory jezděj líp jak ty, který sem zajel.
 
 
Datum: 29. května 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslel jsem si, že to nebude taková věda :-). Jen se ptám, dokončuju renovaci a nerad bych to domršil.
 
 
Datum: 29. května 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nedělal bych z toho kovbojku,,, když toho pincka budeš šetřit, občas zastavíš a necháš ho trochu oddechnout, nevidim v tom problém... dej tam o kapku víc oleje ( 1:25 - 1:30) a že 5km popovezeš nějakou frajerku neřeš...
 
 
Datum: 29. května 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: aprilia      IP: uživatel11773    
ahojte . chcem sa vas spitat ci nepoznate nejaky e-shop kde bi som kupil piest na apriliu tuareg . dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: Sinuhet77      IP: uživatel11790    
Tak třeba tohle: http://www.moto-online.cz/motor/pisty-vertex/aprilia/pist-aprilia-tuareg-125-replica.html Jinak se nauč vyhledávat! http://www.google.com a budeš mít klid!!!
 
 
Datum: 01. června 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11396    
Cuss draci,dal by se nejak zbrousit pist jak je na panelce ?kdyz mi pist po sjeti do dolni uvrate nelicuje s kanalkama ? asi tak o 3 mm...na netu jsem cetl ze to nejak jde,newite jak ?dikes.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli si tak blbej a zapomínáš že sem píšeš tak je mi tě líto :-D ... ono jmen si dávej kolik chceš, ale IP si nezmenis ;-) http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id193079.html?odpovedet=1 http://www.fichtlpokec.cz/klika-pist-vybrus-kompres/id193011.html?odpovedet=1
 
 
Datum: 29. května 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to myslis na té 175/477?? kolikrát se jeste zeptáš? už 2x sem ti odpovídal.. máš tam kliku ze 125!!! .. sezen si kliku ze 175 a vsechno bude jak má být
 
 
Datum: 29. května 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau draci mam dotaz ohledne jawy 21 mam tam upravený motor a mam takový problem když se rozjiždim na 1 tak jak to vytočím do otáček tak mi to na jedničku nejede plynule jakoby tam byl omezovač rychlosti :-D ale dělá to jenom na 1 když dam dvojku jede uplně v pohodě i na plný plyn co stim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11779    
motor se musí ohřát! pak to přestane! Pokud to ani pak nepřestane,dej o číslo menší trysku a nebo sniž hladinu....
 
 
Datum: 30. května 2011 16:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je to u studenýho motoru, tak je to tim že ti na stěnách sacího potrubí a klikovky kondenzuje benzín ze směsi, směs je pak chudší...proto se při studeném startu přeplavuje karburátor, resp se dává sytič...
 
 
Datum: 28. května 2011 23:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Motor musí mít určitou teplotu aby se vymezily vůle na ložiskách na klice na pístu na válci....
 
 
Datum: 28. května 2011 22:35
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
a v čem je vlastně problem?
 
 
Datum: 28. května 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
přesně tak myslim že jen když není zahřatej
 
 
Datum: 28. května 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A dělá to jen když motor není ohřátej na provozní teplotu? Jestli jo, neřeš to, dělá to každej 2hej fík.
 
 
Datum: 28. května 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
Zdarec psal sem tu včera ale jeste se chci zeptat kolik stoji snizeni hlavy a o kolik se to dela odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. května 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: dokovoj      IP: uživatel10956    
Hoj draci mam proble, jawa 555 matka ptri nasazeni primaru na kliku nejde, podel dokumentace je to M 12 x 1,5 jenze presne tu mam a chova se to jako by to slo pres zavit, nevim, nemate nekde nejake zkusenosti,je to spravna matka,ze? Nevim jestli to tam mam rvat kdyz to nejde, kd eby moh byt problem, muze mit matka jeste nejaky jiny parametr (kupoval sem novou). Diky draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kupil si urcite spravnu? na kluku ide matka s inym stupanim. Velkost mozes mat dobru, len si skontroluj to stupanie. To je prave to cislo 1,5.
 
 
Datum: 28. května 2011 18:10
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Zdravím jake doporucuje lozisko do upravenho motoru pincka na kliku ? SKF jsou totální šmejdy vydrženly sotva 2 motohodiny a a na odpis tedkom mam zvl a absolutne bez vule ale ve vysokych tockach to dost vibruje 10 tisic ot je na ne proste moc nove skf to nedelaly díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
on ten válec asi nebude všechno. nejspíš se to bude muset ještě celý vyvážit. řek bych že kvalita ložisek bude to poslední co je třeba řešit
 
 
Datum: 28. května 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Na kliku ti mužu doporučit FAG, velice se mi osvědčili, jsou sice dražší, ale za kvalitu se platí.
 
 
Datum: 28. května 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já jezdím na NSK, sou kvalitní, levnější než SKF, ale blbě se sháněj.
 
 
Datum: 28. května 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
Mám doma vyrobenou kopii stejskyho race valce 10 koni na berzde sem me 9hp pri 9780ot
 
 
Datum: 28. května 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mně stroj vibroval, když jsem měl vydřený klikový čep a ložisko se na něm protáčelo. Vibrovalo to neskutečně a likvidovalo mi to gufera.
 
 
Datum: 28. května 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to že to vibruje není ložiskama. a těch 10 000otáček??? ktomu bych byl dost skeptickej. zkoušel jsem to pocítat a jestli jsem se nezpletl tak při 13 zubém sekundáru dělá skutečná rychlost 85/hod cca 8300ot/min. takže jestli je tvuj stroj schopen pohybovat se po silnici kilčem, tak tvuj dotaz považuju za provokaci protože otázku ložisek musíš mít dávno vyřešenou.
 
 
Datum: 28. května 2011 16:00
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel10374    
Zdarec ještě jednou, když jsem naměřil průměr pístu 39,5mm tak jaké nové pístní kroužky mám koupit. Motor babetta ;-) díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na druhý výbrus :-)
 
 
Datum: 27. května 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
Prosím hoši na me 350 jawě 634 nejde mi palivo do motoru suche svicky obě nechytá ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
písty ten benzín nenasají podtlakem kanálky na rozprašek směsy ke svíčce :-( NEVÍM ČÍM TO JE PROSÍM O RADU :-( ??????
 
 
Datum: 27. května 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
promiň ale kohoutek,nadrž. a karburator mam komplet celý vyčištěný ale benzín zůstává pod klikou na spodu motoru :-(
 
 
Datum: 27. května 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
neteče ti tam benzín.. to znamená vyčistit nádrž, kohoutek a karbec, projdi to a uvidíš kde to je ucpané.... mysím ale, že máš zanesený kohoutek
 
 
Datum: 27. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel10374    
Zdravím, jak zjistím rozměr pístních kroužku na babetu? chci koupit nové a nevím jaké. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel10374    
to jsem udělal, a naměřil jsem průměr pístu 39,5 mm, tak jaký rozměr ted koupit ty kroužky? díky
 
 
Datum: 27. května 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: Botik      IP: uživatel5727    
A nebo ješte posuvnym měřítkem :-D :-D
 
 
Datum: 27. května 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šuplerou..:-)
 
 
Datum: 27. května 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11388    
Zdavým nemá někdo náčrty na úpravy motorů pionýr? nebo stačí jen rada jak zlepšit výkon beru vše muj mail : Honda-D@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CÚ špatný neni, zvládá extra dlouhý cesty a je svižný. Jinak není pravda že pio a dupání koní z válce k sobě nepatří, musí se vědět jak :-) Stojí to čas, nervy a balík peněz. Proto buď honzo začni pozvolna (http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-navod-na-upravy-motoru-jawa-05-pionyr.html, na začátek dobrý a dá se na tom stavět) nebo si kup úpravu od Stejskala (viz třeba ta CÚ). Za základ k tomu považuju dboře namazanýho pionýra s dobře napnutým řetězem, volně se točícími koly a nafouklými gumami, neignoruj, dělá to dost, i sériová jednadváca se přiblíží k osmdesátce na dlouhý rovince když budeš dost pečlivý :-) Mohu ti doporučit tzv. "lrátkou převodovku" od p. Mlčocha, velmi slabá stránka je i zapalování, můžeš zdokonalovat (ať už z babetty, dneska jsem tu jedno popisoval jak na to, nebo postav tyristorový, kup Vape nebo levnější alternativu od Mahdyho - http://jawamaniacs.e-blog.cz/ - reklama - a nebo jen vypodlož kladívka a podbruš vačku). K válci postav a nalaď lauf, optimalizuj sání, další level je výměna karbu za jiný (jako začátešník dobře odladíš Binga 21, jen je to cihla) atd. Pro začátek to stačí. Čti v knihách, inspiruj se (ale nekopíruj), vylepšuj dle svého svědomí. Zase jsem se rozkecal :-) Ke klukům se připojím s NSR (23 kW) a čtyřkovou třindou, v mládí to byla palba na ních lítat, nakonec se ale stejně všichni na starý kolena vrátíme k piu, proto bych ho tu nehanil, že jízda na něm za nic nestojí. Jednou pochopíte, že to není jen o rychlosti a výkonu. Chce to čas, jednou mi dáte za pravdu. A adrenalin? Jeď si na piu přes devět pětek :-)
 
 
Datum: 27. května 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: 125      IP: uživatel9410    
nesmysl kupovat 50 , vubec to nejede , na aprilii mam kit polini 160 ccm a 160 to jede kdekoliv narozdil od 50 nemusis v podstate radit , nech si poradit a kup rs 125
 
 
Datum: 27. května 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mustang : taky chci aprilku. ale rs 50, ma to 10 kw, a maximálně odškrcený s kitem od malossi to valí 130 km/h.
 
 
Datum: 27. května 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
radsi si kup jawu 350 do krosu :-) pak to bude porad 2t ale 2 pisty to uz jde
 
 
Datum: 27. května 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
Jo pánové ja mam aprilii mx 125 ma to 38 koní,ale na fichtlovi jezdim pořád , hlavně když se chci nekam dopravit živej :-D
 
 
Datum: 27. května 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dŕiv když sem byl mladší tak mi to stačilo..teďka uź bych to nejraději někde prodal..jenže za tu cenu co sem do toho dal to neprodam
 
 
Datum: 27. května 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne..jede to stejné...musí se ladit a ladist aby si z toho dostal ještě víc...ale prostě celej fík a tuning motoru mi k sobe nejdou...
 
 
Datum: 27. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 ty máš tu CÚ od stejsky ho ne? co zvedlo to výkon jen na určitou dobu a pak se to vrátilo k normálu ?
 
 
Datum: 27. května 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrazíš do toho moc peněz jako já, a pak zjistíš že to je stejně k hovnu.
 
 
Datum: 27. května 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si jinou kubatůru.
 
 
Datum: 27. května 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
Cuss draci,koupil sem Čz 175/477 a ze budu delat generalku motoru,tak jsem motor rozdelal a divu se na valec,dal sem do neho pist a zjel uplne do dolni uvrate a pist neni vubec zaroven s kanalkama,presahuje je tak o 4mm i prepousteci i vyfukovy... mam doma 250 a 175 jawu a pokazde pist pekne licoval s kanalkama ale tady ne,muze to tak byt,neztraci to na vykonu ??dikes .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maské = samé....
 
 
Datum: 26. května 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tom jsi padlý na hlavu? včera jsi tu psal to samé... 17dotazl zpět.. dokonce na této maské stráce to ještě je... a píšeš to znovu.. proč? čekáš nějaké jiné odpovědi než jsi dostal?
 
 
Datum: 26. května 2011 22:06
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel11339    
u motoru typu 477 nemá být píst jako je na panelku, ta má shora píst vyfrézovaný, má tam být klasický .. foto ti pro přirovnání přiložím, motor 477 jsem měl nedávno na ponku ikdyž jsem ho upravoval víc.. tak píst mám nafocen klasický.. http://kubiq.rajce.idnes.cz/cz_175-477/#novy_vybrus_vs_vybehany_valec.jpg .. ;-)
 
 
Datum: 26. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
to je špatný!! Nemá tam bejt jinej píst něco jako má panelka stěma výřezama??§!
 
 
Datum: 26. května 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj jaké máte zkušenosti z tady tou hlavou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlava_pionyr22.html co tady prodává sesa dík moc??:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 8:43
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
používám ji už tak dva měsíce a zatím žádnej problém...
 
 
Datum: 27. května 2011 8:43
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
zdavím chci se zeptat estli mužu s lukoprenem máznout trochu hlavi aby to tesnilo ,estli to nevadí,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Klidně to tam napatlej,já takhle kvůli rozmlácené dosedací ploše válce jezdil celou sezonu a pohoda ale každopádně to je krajní řešení!
 
 
Datum: 26. května 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Nevím jestli to má cenu protože to moc dlouho držet nebude to je lepší hliníkový kroužek
 
 
Datum: 26. května 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč?
 
 
Datum: 26. května 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel10860    
ja myslim že to nebude ničem vadit .-)
 
 
Datum: 26. května 2011 16:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
hlavu na pionýru,omlouvám se za překlep
 
 
Datum: 26. května 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: maty      IP: uživatel10415    
cus draci, jak poznam ze je klikvka (s ojnici) ve spatnem stavu ci nevyvazena? Je normalni ze ma klika vuli do strany? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: pali      IP: uživatel7838    
cau chyt si kluku za ojnicu tak aby si ocko mal v dlani a z vrchu po nej pobichaj rukou(silnejsie) a ked bude strnagat tak je zlaaa :-)
 
 
Datum: 25. května 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
ajhjoj draci. skládam jsem motor na fichtla a těsnil sylykonem,ale dostal se mi ke klice. co stím ??? vipálí se to?? dík moc ahoj :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
díky je pravda že jsem tam toho dal hodně. at vam to jezdi :-)
 
 
Datum: 26. května 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
jestli ti to nebude sát olej či vzduch, tak už to neřeš... příště dej jen slabou vrstvičku na obě strany cca do 0,5mm rozetřenou prstem po celé dosedací ploše a nech to chvilku zavadnout, pak sešroubovat a nechat aspoň do druhýho dne zaschnout. pak bys neměl míti problém.
 
 
Datum: 26. května 2011 8:03
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel10896    
klikou de otočit tak asi málo. a co kdybychj dělall dalěí motor. mám ten silikon nechat dýl zaschnout a dát ho tam míň?? dík
 
 
Datum: 26. května 2011 6:08
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Když to je jen málo tak je to jedno
 
 
Datum: 25. května 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
Cuss draci,koupil sem Čz 175/477 a ze budu delat generalku motoru,tak jsem motor rozdelal a divu se na valec,dal sem do neho pist a zjel uplne do dolni uvrate a pist neni vubec zaroven s kanalkama,presahuje je tak o 4mm i prepousteci i vyfukovy... mam doma 250 a 175 jawu a pokazde pist pekne licoval s kanalkama ale tady ne,muze to tak byt,neztraci to na vykonu ??dikes .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
je to mozny, vali se mi to doma na policce nejak moc sem to neprohlizel tak ti budu verit :-)
 
 
Datum: 27. května 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: divil by ses ale presahuje ;-) .. pri pouziti kliky 125 a válce s pístem 175 se prepoustáky ani výfuk neotevre celý a pri horni uvrati bude k okraji válce chybet cca 4mm
 
 
Datum: 26. května 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
jo to jo ale on psal ze pist presahuje, takze je vejs, to by klika ze 125 Neudelala
 
 
Datum: 26. května 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lori: jo kartry jsou stejné.... ale kliku ze 125 dáš s přehledem do motoru 175 a pak to dělá tento bordel... ono většina těch 175 jsou vlastně 125ky na kterých je jen píst a válec s hlavou ze 175....
 
 
Datum: 26. května 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
jak jako spodek motoru? kartery sou stejny
 
 
Datum: 26. května 2011 0:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to tim ze spodek motoru nebo jen kliku máš ze 125 a válec 175... měl sem to samé
 
 
Datum: 25. května 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
muzes krapet ubrousit na pistu, jak na to se probiralo na stejskyho webu, zapatrej
 
 
Datum: 25. května 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: floowerent      IP: uživatel9681    
Zdar draci mám válec a píst v záběhu a mám 3 problémy... 1. cinká mi to- spíš u válce a nevim čím to je když sem tam daval všechno novy... 2. na malé otačky to nechce jet když nachvilu pustim plyn a pak zas přidam tak to začne cukat a nechce se tomu... 3 moc to nechce chytat dycky to musim dlouho tlačit je to tím ža je to v záběhu a je tam velké tření? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: floowerent      IP: uživatel9681    
díky moc
 
 
Datum: 24. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ad1 zkontrolovat zda nemáš otočenej píst a srazit pilníkem hrany kanálů ve válci, ad2 částečně způsobený obohacenou směsí nutnou pro záběh, pokud to neni nijak tragický, prvních aspoň 500km bych to neřešil, aspoň nezadřeš, ad3 opět způsobený nestandartně seřízenou směsí
 
 
Datum: 24. května 2011 19:54
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdar kluci. Mam dotaz jak poznam rozdil mezi valcem 05 a 20.. ? Jsem dostal radu a docela me zarazila vec, ze jsou ve valcich rozdili. Mel jsem za to, ze jsou vsechny valce stejny i stejne vrtany, pokud neni uprava. Tak dik za ohlasi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel10480    
http://adas.chytrak.cz/rozdil.htm že by byla silnější vložka jsem si nevšiml
 
 
Datum: 24. května 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
 
 
Datum: 24. května 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11746    
hlavní rozdíl je v časování sacího a výfukovýho kanálu. Oba sou o milimetr hlý dozadu (VK 30,5mm,SK 66,5mm od HU),,,jinak přefuky jsou časovaný stejně,jen prřed vyustenim ve vložce jsou zúžený. V kostce je to válec s výkonem posunutym do nižších otáček oproti válci z 21. I rozdíl dosahovanejch maximálních otáček je podle tolerancí 500-1000ot/min nižší. Jinak je to perfektní válec pro jednoduché úpravy "seriovky"-ty přefuky jsou perfektní!
 
 
Datum: 23. května 2011 23:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
válec z 05 má silnější litinovou vložku a přepouštěcí kanály u 05 jsou zhruba poloviční jako u 21 ( u 05 jsou stejné jako u 555) takže rozdíl bez problémů poznáš
 
 
Datum: 23. května 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Hm ale jak ten rozdil tedy poznam..?
 
 
Datum: 23. května 2011 21:47
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
mněl by tam být rozdíl v kanálech
 
 
Datum: 23. května 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel11683    
Nazdar dravci. Další blbej dotaz, ať se pobavíte. Měnil jsem gufera na klice a zaklepnul jsem je hodně hluboko (až na ložiska). Klika se točí dost ztuha a asi se budou špatně mazat ložiska, takže musej gufera ven. Jak hluboko tam mám klepnout nový? Zároveň s karterem? Dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel11683    
Tak díky za odpovědi. Jdu se do toho pustit.
 
 
Datum: 24. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spálí se celá dosedací plocha co se dře o ložisko. Nejde o to připálení, ale že gufero se pak začne rozpadat, vznikají trhlinky, přestává ve většině případů i dobře těsnit. Navíc to v první fázi zbytečně tře o ložisko a tomu to taky zrovna neprospívá. Motor nechce do otáček, je to líné, volnoběh to ne a ne držet a člověk pak hledá chybu v karbu nebo zapalování. Zbytečně. Jen to stojí nervy. Ty samozřezný šrouby jsem radit nechtěl, riziko aby pak nepůlil kvůli poškozeným ložiskům od těch šroubů, sám je takto vyndavám pokud nepůlím, ale i se šroubovákem se dají vypáčit čistě, když se to dělá s citem.
 
 
Datum: 23. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já nevim, mě připadá že se od ložiska opálí jen kousek přímo u něj, břit je stejně někde v prostředku.. jinak špatný gufero se dobře vyndavá samořeznym šroubem do dřeva, lehce zašroubuješ do gumy a kleštěma vytáhneš, žádný páčení karteru..
 
 
Datum: 23. května 2011 22:19
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zároveň s karterem + musí břity těsnit. Když je dáš moc hluboko, spálí se od ložisek, nutná výměna. Nesmíš se toho bát, dvě tři gufera jsou prostě cvičný, nikdo učený z nebe nespadl :-) Jinak jež tam dáš nový, potři je olejem (hlavně břity, ať to plave, gufero u zapalování pak po namontování zase otři), staré vyloupávej opatrně, ať nepoškodíš bloky, jinak ti to tam bude profukovat. Ať lítá.
 
 
Datum: 23. května 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
tak stim mam skusenost, gufera maj bejt zaroven s karterem muzou malinkato koukat hlavne nesmej bejt dorazeny dal pak uz hrozi ze to bude drhnout. Čemu to vadí,to gufero se roztira na kaši a dostava se to doložiska co to může províst netušim, ale mít rozdrhnutou gumovou kaši v ložisku nebude nic dobrýho. Raději to vyměn. u jaký moto to máš?
 
 
Datum: 23. května 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel11683    
¨S tím souhlasím. Jenom mám obavy, když se nebude dostávat olej tím mazacím kanálkem pod ložisko, tak abych to ložsko nevodesral
 
 
Datum: 23. května 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já s tim teda nemam zkušenosti, takže možná kecám, ale podle mého skromného názoru je to jedno, s největší pravděpodobností si to sedne, a v nejhoršim kvůli výměně gufer nemusíš půlit...
 
 
Datum: 23. května 2011 19:10
 
<  92  93  94  95  96  97  98  99  100  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.05.2025 18:41:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu