Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau draci, sice to sem nepatří, ale vy vždycky dobře poradíte... Potřeboval bych na pitu svařit držák sedačky a někde sem četl že se musí sundavat motor nebo odpojit celá elektika, jak to teda je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 9:41
 JJ, díky.
Datum: 16. října 2011 9:41
 Odpojil bych baterku a kostru umístil co nejblíže svařovanému místu...takhle to dělam když třeba vyvařuju auta nebo tak...
Datum: 15. října 2011 16:57
Jméno: LOL
IP: uživatel12599
 Ahojte všichnimám problém s 05 koupil sem ji jela normálně všechno rozebral sem ji na renovaci motoru sem se ani nedtk jen sem vymenil olej a vyčistil zapalování je tam z 555\\r\\nsložil sem ji udělal novou elektrika a nechce chytit benzín tam de předstih 3,5 (na ten to předtím jelo) jiskra je na svíčce a prostě nechytne ani na roztlačení co s tím ?\\r\\njo a vyměnil sem kondík protože mi nachvilku chytla ale začlo to zdechat a střílet do karbecu a pak už to nechytlo dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 14:00
 jj mel jsem tam hlavu z 2é no
Datum: 15. října 2011 14:00
 johnny 15, ty si tam mal pravdepodobne hlavu z 20ky, s novším zapalováním podla literatúry predstich 2,3-2,6mm so starším fakt nevím ale pravdepodobne ako u 555
Datum: 15. října 2011 12:32
 pokud to sřílelo tak to bude típ předstihem mě 05tka jezdila normál na předstih 1,6 ale já jsem tam měl už to novější zápalko zkus dát předstih 2,3-2,6mm takovej by měl být u 05tek s tím zápalkem starším no
Datum: 15. října 2011 9:40
Jméno: stan
IP: uživatel12598
 cau prosim Vás poradil byste mi nekdo jak mam dostat jawu 350/634 do chodu. Házi jiskru, když dám pod svicku beno tak chytne nachvilku, ale paak vubec nic nevite cim by to bylo
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 2:32
Jméno: stan
IP: uživatel12598
 dik za radu
Datum: 15. října 2011 2:32
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar,sundej hadicku z karbecu,jestli tam vubec teče živá voda-vyčistit kohout,sítko.Rozhodit karbec vyčistit a profoukat.Jestli stála někdy dýl a orezla nádrž zevnitř,dej určitě palivovej filtr,cca 40kč.
Datum: 14. října 2011 21:30
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 presne určite upchatý kohútik a karburátor
Datum: 14. října 2011 20:59
Jméno: jawa 05 4rever
IP: uživatel12180
 Zdar draci... mám menší problém.... vždycky, když se už ochlazuje, tak mě zatuhne rychlopal..... když je teplo tak se v poho vrací...... nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 19:31
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar rozebat vyčistit, namazat,novy lanko...
Datum: 14. října 2011 19:47
 pred 3 dnami som to delal  presne jak riká kolega vyčistiť a namazať rýchlopal i lanko
Datum: 14. října 2011 19:31
Jméno: agent
IP: uživatel12547
 pionyr mi zacina nejak slabnout a to se us dal retezovy kolecko 12z na 55z.Indukční cívku mam novou svícku tes(barva svicky cihly)Napada mne jelsi to není zaaplovacím polemn.Co myslíte draci vy?poradte mi,Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 20:20
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Výbrus a nejlépe generálka!!Já mám ted motor čerstvě zajetej a kopce zvládá s přehledem za 3 a s 13kem kolečkem!Opravdu Generálku vřele doporučuji!
Datum: 13. října 2011 20:20
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar,jak slábnout,netahne,nejde do otáček,vynechává?Možná už by to chtělo výbrus...
Datum: 13. října 2011 17:08
Posl.aktualizace: 13. října 2011 0:00
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar,myslim,že by tam šlo i lanko...ma to tam ten vylitek.Jinak péro má úplnou pravdu,je to zbytečny.Je fakt,že ten dvouklíč na předku je znát,ale na zadek nemá vetší smysl.
Datum: 13. října 2011 0:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jde to za předpokladu že by jsi předělal zadní brzdu na táhlo ale nepřemejšlej na tím je to blbost jednoklíč vzadu je dost silnej na to,aby zasekl kolo
Datum: 12. října 2011 19:55
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 Cus hele nemate nejaky figl jak nazout pneu na fichtla aniz bych proskripl dusi ?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 19:46
Jméno: peta
IP: uživatel2970
 Zdar,zaklad je začít nazouvat naproti ventilku,kraj pláště co nejvíc do prohlubně,jak jsou dráty.Nazuju co de rukou,pak mirne prifouknu dusi,namazu zbytek plaste nejakym klouzkem a montpakama dodelam.A modlim se abych neprostip dusi
Datum: 12. října 2011 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hej to nechapu napsal jsem to dyl jak peta a mam to pred nim
Datum: 12. října 2011 19:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 presne jak pise peta,proti ventilku! to je hodne dulezity ulehci ti to praci o polovinu a nejlepsi je celou dusi a okraj plaste posypat zasypem co si sype tvoje babicka na prdel
Datum: 12. října 2011 19:45
 Já si dal jednou přezout kolo na pita do servisu a když semt o viděl, tak si to radši už dělám sám.  Místo tý gumy na ráfek na ty dráty mi dal običejnou izolaci, proštíp duši, na ventýlku nechal pod ráfkem ty matka, takže se mi po chvíli urval ventýlek a ještě mi jak to nazvat asi oštípak plášť...
Datum: 12. října 2011 19:00
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 to verim  ja zkousel kolo z krosky a ani sem pod to nenarval montpaku tak sem to vzal do servisu
Datum: 12. října 2011 18:28
 Jj, jde to tak mnohem líp.. Někdy se to povede bez montpáky někdy s ní... A takhle nazouvám i pitbike a to je teprv makačka.
Datum: 12. října 2011 18:26
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 dik  to s tou indulonou zkusim
Datum: 12. října 2011 18:20
 Já to dělám tak že si ho trochu pomažuju starou indulonou a proti tomu kde ho nazouvám ho přišlápnu jakoby doprostředka ráfku kde je menší poloměr a jde to krásně.
Datum: 12. října 2011 18:18
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 no tak to bez montpaky bych nemel sanci
Datum: 12. října 2011 18:17
 správný plášť má jít nazout bez použítí montpáky a když už jí použiješ, tak se sakra divej a macej kde jí strkáš...
Datum: 12. října 2011 18:13
 zdar draci kolikati Amperova baterie ma byt použivana v jawě 350/638 s xenonem v předu a 21 watovyma žarovkama v blinkrech ? diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 6:19
 jj myslel jsem halogen h4
Datum: 14. října 2011 6:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 12V 5Ah za předpokladu že těma xenonama si myslel H4
Datum: 12. října 2011 9:15
Jméno: Jakub Novák
IP: uživatel9474
 Dobrý den chtěl sem se zeptat mám simsona a chci na něm jezdit celou zimu musím ho nějak připravit na tu zimu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 21:40
 hlavně se pořádně obleč.na prd jsou ti chromy když budeš mít modré kolena a ruce
Datum: 11. října 2011 21:40
Jméno: libor1
IP: uživatel12584
 pokud budeš jezdit přes zimu tak se nic neděje, možná bych dal teplejší svíčku (N15C nebo N17C)
Datum: 11. října 2011 21:05
Jméno: Jakub Novák
IP: uživatel9474
 Hele tady to je web na to aby se tady lidi jako já ptali na rady starších a zkušenějších jezdcu tak tu ze mě nedělejte blbce!!!
Datum: 11. října 2011 20:31
Jméno: MB
IP: uživatel10882
 Jo musíš...Vem ho na nějakou terapii a nebo mu po večerech v garáži vyprávěj jak je v zimě krásně a že se nemá čeho bát.....
Datum: 11. října 2011 20:21
Jméno: Vojtěch
IP: uživatel12581
 Prosím poradte, nepasuje mi výfukový koleno na 20 fichtla. Dřiv tam byl stupačkovej kříž, ted to chci trochu dat do kopy a po montáži kříže(revmaplecjového) mi nepasuje koleno, to byly 2 druhy kolen? prosim o radu, jina mě trefi šlak
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 6:39
Jméno: Vojtěch
IP: uživatel12581
 A nemáte někdo zkušenost s kolenem, co je tady v krámku, u kteryho je napsany typ 20, jestli opravdu pasuje? Je to přece jen vyrobeny v Maďarsku a nemá to falc, tak bych nera objednal něco, co mi zase nebude pasovat. Nechat vše volný a pak stahovat nejde, u válce mi ta příruba vůbec nedosedá, takže by to za chvilku bylo celý od oleje.
Datum: 12. října 2011 6:39
 existovali 3 typi výfukových kolien 20kový mal nižšie vedené koleno s falcem, mustang a 21 mali vyššie vedené kolenos falcem, a pre škrcené motory boli kolená vyššie vedené a asi o 15cm dlhšie bez falcu
Datum: 11. října 2011 19:54
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Jestli tam bylo jiny a ted taky jiny tak to porovnej stím starým, těch kolen byly asi 4 druhy na ty fichtle....20-mustang! Nebo nech všechno volny a jak toi budeš mět v kupě tak začni s dotahováním...
Datum: 11. října 2011 19:16
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Zdar chlapi. Dával jsem dohromady přední vydlice na pionýru a po našroubování kluzáků na maximum a dání manžet, jsem zjistil, že by oba kluzáky potřebovali našroubovat ještě aspoň 2cm, ale ja už dál nemůžu. Mám tedy ty pružiny zkrátit nebo co s tím? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 13:43
 Natažený delší péra
Datum: 12. října 2011 13:43
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Dělal jsem go motorky a už předtím to bylo divný, ale jsou nově udělaný vložky a novej lak nic víc. Jinak problém není se složením, ale s tím, že tam pak nesedí ty gumový manžety (jsou krátký a nedošáhnou na ty pojišťovací zarážky)
Datum: 12. října 2011 10:14
Jméno: vvv
IP: uživatel12580
 hele jestli jde o to ze ti nedou tedka zasrpubovat radil bych zmačknout vidle neboli zapružt a vše by melo jit .............zmačknout je jestli me chapeš jeden zapruží a rdruhej dava sroub aspon u sima to tak je podobný
Datum: 11. října 2011 16:39
 to je blbost prostě to tam sednout musí co si stěma vydlama dělal ? že je dáváš do kupy sedí ti to všude jak má ?
Datum: 11. října 2011 14:29
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 uvažuji o stavbě motokola,a chtěl bych se zeptat jakej motor dát na kolo ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2011 14:38
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 díky ,ja si skusim pohrat a nacpat tam motor z minibike,díky
Datum: 12. října 2011 14:38
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Hele z nějaký motorovky..  ta ty dva kilovaty má..
Datum: 11. října 2011 18:47
Jméno: vvv
IP: uživatel12580
 z křovinořuze to mam a je to uplne nejlepsi hnane přes valeček
Datum: 11. října 2011 16:40
 pohledej na netu kdesi sem viděl celou sadu nádrž motor atd přímo na kolo
Datum: 11. října 2011 14:30
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 minibike
Datum: 11. října 2011 10:14
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Zdarec,čím to je že mě na jawě 21 skáče tachometr,jak jedu tak 30km třeba úplně na nulu a pak zase vyletí na 30km,ale jak mile dosáhnu rychlost 45-50km tak přestane skákat,čím to může být???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:02
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 problém by som hladal najprv v lanku a potom v slimákovi. oboje premaž a ked to iste tak potom máš vydratého slimáka (ozubenie). a len tak pre zaujímavosst máš obidva kolíčky na rozete ??
Datum: 10. října 2011 19:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, dnes jsem asi tal po 1roku šel nastartovat jawu 21, chytla poměrně dobře, ale mám tu problém neudrží priostě volnoběh, šroubek mám zašroubovaný na max, karburátor jsem čistil, když jsem pak vypl tak chytl už dost špatně a to ještě vždycky při stratu musím držet plný plyn nevíte čím by to mohl obýt síky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:06
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 ako hovorí Johnny 15 máš zodraté šupátko od toho šrobiku. daj tam nové a potom nastavíš volnobeh v pohode
Datum: 10. října 2011 19:06
 taky muže být vymačkany šoupátko ono jak pouštíš plyn tak naráží přímo naten šroubek volnoběhu a za náke čas se tam k vymačká to muže být duvod proč nemužeš volnoběh seštelovat
Datum: 10. října 2011 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 vyčisti karbec.....a možná je to bohatý....nebo ucpanej vzduchovej filtr....
Datum: 10. října 2011 16:33
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 ten jsem něž jsem šel startovat nalil nový
Datum: 10. října 2011 16:23
 třeba starej benzín- jestli driv jezdila a tedka takhle zlobí
Datum: 10. října 2011 16:18
Jméno: simson
IP: uživatel12062
 Čau,chtěl sem si koupt simsona když mám řidičák na 50ccm mužu jezdit ze simsonem někdo říkal že ne nevite jak to je? díkyy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 14:32
 v tom případě si na tom můžeš lítat jak chceš
Datum: 10. října 2011 14:32
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 já ted dělám řidičák A1 což je vše do max 125ccm omezený na 11Kw
Datum: 10. října 2011 13:46
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 řeknu to eště jinak....podivej se co píšou v řidičáku....jestli máš AM,nemužeš jezdit na simsonu,jestli máš A1 můžeš jezdit na všem do objemu válců 125ccm nepřesahující výkon 11kW,pokud tam máš(což nemáš,to by ti bylo tak cca 35-40 let a to ti neni) A1 s omezenim na 50ccm (jak psal kolega) tak mužeš jezdit na všem do objemu 50ccm bez omezení
Datum: 10. října 2011 12:59
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 řeknu to jinak, pokud si dělal řidičák (a úspěšně dokončil), tak musíš vědět, co jseš a co nejseš oprávněnej řídit! Jestli to nevíš, radši ho dojdi vrátit!
Datum: 09. října 2011 21:39
 A pokud si dělal řidičák (nevím jak dlouho to omezení je) dejme tomu před 10lety, tak si automaticky dostal papíry na na 50ccm (teď v novém řidičáku psané jako A1 a pod číselným kodém se skrýva omezení na oněch 50ccm...)
Datum: 09. října 2011 20:54
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 pokud máš řidičák A1 tak můžeš jezdit na všem do 125ccm a 11kw pokud máš jenom Am tak ne
Datum: 09. října 2011 19:42
Jméno: mustang007
IP: uživatel12556
 zdravím, mám problém se svícením. Při jedné poloze na přepínači světel svítí pouze přední světlo a při druhé jenom zadní. V přepínači světel to není ani v hlavnim ten jsem měnil. Někdy svítí oboje v pořádku a někdy zas ne a praskne zadní žárovka. Moc díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2011 23:07
Jméno: mustang007
IP: uživatel12556
 no patice je také nová asi to bude tedy v kontaktech ale všechny jsem zkontroloval a jsou v pořádku
Datum: 08. října 2011 23:07
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 no když je žárovka v pohodě a dělá to občas, pak to evidentně JE špatnej kontakt, často přímo v patici
Datum: 08. října 2011 22:56
Jméno: mustang007
IP: uživatel12556
 asi jo ale jakej když to občas funguje.kabely jsou ok a kontakty sou v pohodě.žárovkou to nebude dělá to i s novou
Datum: 08. října 2011 22:27
 taky to tak mám. asi to bude tim špatny kontaktem jak píše hh, protože o tom špatnym kontaktu vim.
Datum: 08. října 2011 19:40
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 předpokládám 30W magneto, takže prasklý vlákno (nebo špatnej kontakt) v přední žárovce?
Datum: 08. října 2011 19:16
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Mám pionýra Jawa 20. Lanko k tachometru u zadního kola je volné, jde povytáhnout asi tak o 3 milimetry, mohlo by to způsobovat, že ukazuje metry pomalu a že rafička občas vystřelí a pak spadne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 19:14
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 zdar lidi mam jawa 50/20 a mam problem kdyz nastartuji tak mi to drzi tak 3 minuty a potom se to dusi a musim cupovat , trisky cistil, benzin tece krasne,celej karbec profoukal,svicky jsem menil ,skousel jsem jistku a vse bylo OK ale porad ta stejna zavada uz si nevim rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 18:27
 jo to sem měl taky hladina ok a když jsem pustil plyn hned se to uchcalo dal jsem jehlu s 2 zářezu na 1 a pohoda tak to zkus
Datum: 06. října 2011 18:27
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jinak jedna dira staci... mam to taky tak...
Datum: 06. října 2011 18:18
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 standa ale tim padem bych tam mel jen jednu diru
Datum: 06. října 2011 18:13
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 hele ono s tou jehlou to ma kazdej jinak  nekomu to jede nejlip tak nekomu zas jinak, ale doporucene by to melo bejt na druhym seshora...
Datum: 06. října 2011 17:44
Jméno: standa
IP: uživatel12539
 přidej špunt do airboxu
Datum: 06. října 2011 17:40
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 shruba rovnomerne s plovakem a nevis na jakem zarezu mä byt jehla?
Datum: 06. října 2011 17:28
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jakou mas hladinu v plovakovce?
Datum: 06. října 2011 17:17
Jméno: Manatore
IP: uživatel12538
 Dobjej... Potřeboval bychh pomoct s Jawou 90... Je Příšerně náladová, čistil sem karbec, trysky, atd ale vůbec nevim co s tim je.... Někdy jí nakopnu na první pokus ale někdy u toho stojim den a nic...  Joa nikde nemůžu najít péro ke startovací páce, a nevim jestli kvůli ní nemusim půlit motor. Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 22:46
 Vypadaj v pořádku... uz fakt nevim čím to může být, ale jede  jakž takž
Datum: 07. října 2011 22:46
 jo... pod magnetem...
Datum: 06. října 2011 21:27
 Joa ty cívky sou pod tim krytem vpravo jestli se nepletu že?
Datum: 06. října 2011 21:22
Datum: 06. října 2011 20:00
 Já sem pitomej xD já myslel alternátor a ne cívku pod nádrží xD
Datum: 06. října 2011 18:49
Jméno: Manatore
IP: uživatel12540
 Ještě jsem nekontroloval jelikož nevim jak se k nim dostat... asi půlením žejo?  ale všecko tomu nasvěčuje, světlo skoro nesvítí a když sepne brzdovka tak to chcípne xD Kolik stojí nové cívky?
Datum: 06. října 2011 18:42
 v jakém stavu jsou cívky?
pochybuju, že by se nemusel půlit
Datum: 06. října 2011 17:50
Jméno: Pajas
IP: uživatel10158
 zdar draci, co všechno musím udělat když chci zprovoznit starou JAWU 20?? Karbec čistý, svíčka OK, nádrž a benál taky. Zkouším kde co a furt to nechce chytnout. muže to být v elektronice?? Už nevím co dál..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2011 23:27
Jméno: Pajas
IP: uživatel10158
 jojo jiskru to hází a na roztlačení taky nechytne. podařilo semi možná tak 2x za 4 dny že to nastartovalo, a pak to zdechlo. Když sem to chtěl znovu nahodit tak nic ani "neškytl"
Datum: 06. října 2011 23:27
 svíčka ok takže to jiskru hází jo ? a nechytne ani na rostlačení? a benál tam máš novej ?
Datum: 06. října 2011 14:25
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Může ti to někde přebíjet,to je jasné a vyčisti a seřiď zapalování,to je základ.
Datum: 05. října 2011 21:57
|



|