Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar mám problém s předníma tlumičema na pio pořád mi hází kolo aji když sem vyměnil silony mele se to jako by v horních brejlích je to dorvaný na fest už fakt nevím prosím poraďte dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 20:09
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 tak mě napadaj třeba ložiska v kole- jakym sou stavu jinak nevim
Datum: 24. listopadu 2011 20:10
 nemaš povolene bryle na vidlici? taky se mi to stalo hazelo mi kolo, měl jsem to 4x rozebrane než sem na to přišel
Datum: 24. listopadu 2011 20:09
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 22:34
Jméno: standa
IP: uživatel12811
 To je dobastlenej verk,divil bych se kdyby tam byla aspon polovicka veci puvodni. Lak je urcite delanej doms a neoriginalni.
Datum: 26. listopadu 2011 22:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nie ako johny vraví je to aj na maske a to už mi ako origo nepríde i výfuk je iný by mal byť doutnik
Datum: 24. listopadu 2011 21:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Určitě ne
Datum: 24. listopadu 2011 20:38
 Kámoš měl podobnej odstín a nejsem si jistej jestli to bylo origo nebo ne..
Datum: 24. listopadu 2011 19:43
 NIE
Datum: 24. listopadu 2011 19:39
 já bych řekl že ne podle mě se 05tky an iv žluté nedělali a už jen podle tohp že na masce má stejnej odstín bych řekl že to už origo nebude
Datum: 24. listopadu 2011 19:04
 Dobrý den potřeboval bych poradit mám jawu 23 Mustang potrebuju vyčistit motor myslím vzhled poradte čím to vyčistit skoušel jsem silichrom ale nepomohlo to a pak jeěte se cchi zeptat na zadni světlo jake by tam měly být správné žárovky dekuji moc mej te se
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:43
 snad ti toto pomůže
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-lesteni-hliniku-hlinikovych-soucasti.html
Datum: 22. listopadu 2011 20:43
 Na vyleštění je nejlepší nějaký leštící kotouč s kombinací nějaké pasty (ted si nemůžu spomenout na název) .. mě to šlo i flanelovou nebo jakoukoliv jemnou hadýrkou a jet a jet
Datum: 22. listopadu 2011 20:29
 arvu a motor s tim vyleštíš.... žárovka do zadu 6V 5W
Datum: 22. listopadu 2011 20:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ohledně motoru se prodávaj filcový kotouče a leštící pasty na hliník, jinak pokud ti jde jen o čištění, a ne extra lesk, tak stačí drátěnej/mosaznej kartáč, silichrom a tempo...v zadnim světle má bejt sulfidka 6V 5W, ale to bys našel i v návodu k obsluze či ve schématu, obojí ke stažení třeba zde http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty_20.php
Datum: 22. listopadu 2011 20:16
Jméno: sima
IP: uživatel289
 zdar draci  potřeboval bych radu ohledně náhonu tacho šneku, sem na rozetu nasadil novej náhon zajistil segrovkou tak jak to má bejt ale pořát se mi to nechce zaseknout a protáčí se to tak bych se chtěl zeptat jestli by to mohlo bejt tou segrovkou nebo jestli to je neco jinyho. předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 15:06
Jméno: sima
IP: uživatel289
Datum: 23. listopadu 2011 15:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já mam dobrý zkušenosti i s uřízlym hřebíkem..
Datum: 23. listopadu 2011 14:12
 Ty kolíčky snadno uděláš z nějaký tvrdý tyčky stejnýho průměru, já je třeba udělal z části šroubu kde už není závit.
Datum: 22. listopadu 2011 21:19
Jméno: sima
IP: uživatel289
 jo no voni tam sou takovy dirky z každy strany ale ty kolíčky se asi teda nwkde poděli, nevíš jestli by se dali koupit..?
Datum: 22. listopadu 2011 20:58
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 musíš mít na rozetě dva kolíčky, který zevnitř zabíraj na náhon toho šneka
Datum: 22. listopadu 2011 20:12
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ahoj mněl bych jeden dotaz trochu mimo,vím že to sem nepatří,ale omlouvám se, chtěl bych se zeptat mám lada samara a když je mlha tak to nemužu nastartovat prosím poradte co by to mohlo děšlat ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:40
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 jasný díky skusim kouknout na ty kladívka a na svíčky ,deště jednou díkes
Datum: 22. listopadu 2011 20:40
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 nevim,jaky ma lada zapalovani.Ale u škodovky pomuže kladivka na rozdělovači prostříknout silikonovym olejem,např konkor
Datum: 22. listopadu 2011 20:32
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ok,díky moc
Datum: 22. listopadu 2011 16:05
Jméno: Karlos
IP: uživatel12750
 Zkusil bych vyměnit mdul zapalování (taková černá krabička). Zkus se ještě zeptat na http://www.forum.ladaklub.com  jsou tam lidé samarek znalejší
Datum: 22. listopadu 2011 12:37
 Zdar chlapy vím že to sem nepatří ale kámošovi rupnul klýč na kawasaki 125 a má jenom jeden co stim ? máme obě pulky pujde udělat novej ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 18:22
 Je to kawasaki KDX 125. A náhradní klíč nemá, teď o víkendu si jí kupoval od kámoše.
Datum: 21. listopadu 2011 18:22
 Kawasaki KMX 125? Jinak ke klíči slepil bych ho vteřinákem a zašel bych kde vyrábí klíče oni si to stejně optisknou třeba do hmoty nebo to prostě udělaj podle něho a nebo pohledat náhradní klíč nemá ? že by si přímo podle toho náhradního udělal další
Datum: 21. listopadu 2011 17:12
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zdar draci,chci půlit motor na 21 ale když jsem chtěl sundat stator pomocí šroubu M10 tak ten závit je úplně v pr...,máte někdo skušenosti co s tim mam dělat? stator už jsem na mím druhým fichtlu sundaval asi 3x a šlo to úplně normálně ...díky moc za každou odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:56
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 jawa Cezetak  rotože to mam udělaný na M10
Datum: 21. listopadu 2011 14:56
 a proc pises M10, kdyz myslis vlasnte M8??
Datum: 20. listopadu 2011 22:23
 v lustru máš fázi (+), střední a v případě kovových částí ještě ochranný...
Datum: 20. listopadu 2011 22:12
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
Datum: 20. listopadu 2011 22:11
 a ten třetí vodič co vede k lustru je "x" (krát) ne?
Datum: 20. listopadu 2011 21:49
 ber to tak, že nějaký + a - je jen u stejnosměrného proudu... tipuju si, že si žil doteďka v domění, že to má jakákoliv elektrika... ale to jsme docela ušli od tématu...
Datum: 20. listopadu 2011 21:44
Jméno: JW5
IP: uživatel11977
 jawa cezetak: jak si to myslel že sem pako když to chci sundat šrobem M8 vždť se to takhle sundavalo taky zde je věta z dobovýho návodu ,,Do díry po vačce našroubujte dostatečně dlouhý (cca 6 cm) šroub M8 a dotahujte jej, dokud rotor nepovolí a nezůstane vám v ruce"a víš co kašlem na to už
Datum: 20. listopadu 2011 21:41
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
Datum: 20. listopadu 2011 21:15
 to se bere na základce  a pokud jsi základkou ještě neprošel (jako já) tak se zamysli nad tím zda je rozumné pouštět se do domácí sítě alá zásuvky a světla.... taky mužete přijít o střechu nad hlavou...
Datum: 20. listopadu 2011 20:49
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
Datum: 20. listopadu 2011 20:13
Datum: 20. listopadu 2011 19:46
 pokud jseš zručnej v oboru elektro tak určitě víš s čeho se skládá elektromotor  není tam M10 ale M8...
Datum: 20. listopadu 2011 18:05
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 jawa cezetak:víš co mi můžeš,tak sem se seknul no ,jsem holt zručnějsí v oboru elektro no
Datum: 20. listopadu 2011 17:55
 Sundej to dvouramennym nebo podobnym stahovákem, taky to tak dělam...
Datum: 20. listopadu 2011 17:15
 že stator  omg.  .. chodil jsi někdy do školy? měly jste vubec fyziku? asi néé co?  .. stator je ta číst která se nepohybuje a jsou na ní cívky... to co se točí je rotor!!! a kdyz ti nejde ROTOR vyndat šroubem M8 tak jsi pako a nepřemýšlíš!!! .. co střeba dvouramený stahovák?
Datum: 20. listopadu 2011 17:14
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ja to poklepal kladivkem pres spalik kolem dokola a šlo to taky
Datum: 20. listopadu 2011 17:02
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 Zdar. nevíte proč se mi ČZ dusí při vyšších otáčkách? bez filtru jede dobře. Mám jehlu na 2. zářezu shora, karburátor kompletně vyčištěný, kohoutek čistý, vzduchový filtr taky čistý. s filtrem se to dusí a nechce mě to pustiti přes vyšší otáčky. díky za všechny rady. já nevím co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:31
Jméno: cezetista 175/477
IP: uživatel12258
 A jakou velikost trysky by jsi doporučoval? Já nevím jaká je velikost té trysky co tam mám teď, ale určitě je tam původní. Díky
Datum: 20. listopadu 2011 19:31
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 dej větší trysku
Datum: 20. listopadu 2011 19:18
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 čus,mam jawu 555. poGO a ted jsem zkoušel nastartovat motor. Vůbec to nejde do otáček. Předstih je dobrý,svíčka,kondenzator,cívka taky.Prosim o rady a pedem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 8:38
Jméno: fichtldrak
IP: uživatel11114
 vyskoušej vyčistit výfuk opilovat kladívko seřídit karbec a jestli to nepomůže tak to musí někde přisávat.
Datum: 03. prosince 2011 8:38
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 čau,hele v predchozim komentu jsem to řikal dával jsem i jinou indukcku. nevim proste co s tim je. ale napadlo me tesneni pod kolinkem karburatoru. muze to dělat ono?(jestli neprisava vzduch.)
Datum: 21. listopadu 2011 17:39
 zkus tam dát normál indučku tuš tíhlou ty bakelitovy jsu na prd známej jích koupil po 20kč na burze 50 a 20 jich vyhodil on si to nechává nák proměřit m to snýst prej 500 něčeho a jájsme měl nák lehce pod 400 a třeba mě to chytalo jen na roztlačení ono v te indučce je asfalt nebo co a to se časem rozpadne .
Datum: 21. listopadu 2011 14:58
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 loziska,gufera a tesneni je na motoru meneny. predstih jsem nastavoval ty 3mm pred HU.jehla taky nic. z vejfuku to cudi bilej kour. prevodovej olej to snad nezere. nevim co s tim. jinak diky za odpoved
Datum: 20. listopadu 2011 19:45
 Jestli je svíčka mokrá tak chyba bude bud bohatá směs (olej, jehla, hladina), nebo svíčka nebo zapalování (předstih a odtrh) .. jinka čudí to z výfuku? jaká barva? nepřisává ti to převodový olej (špatně nasazené nebo prasklé gufero) ?
Datum: 20. listopadu 2011 18:27
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 hele indukčku jsem zkousel i jinou(mam tam original-bakelit) a kabel taky. normalne to nastartuju a po pridani plynu se to dusi a nechce to do otacek,zkousel jsem to i bez filtru a stejny vysledek a elektriku jsem zkousel i jednoduchy zapojeni(1dratek na kladivka a druhej kostra stejnej vysledek). jsem zoufaly. predem diky za kazdou radu
Datum: 20. listopadu 2011 16:20
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 nebude dač s elektrikou indučka kabel fajka cievka ?
Datum: 20. listopadu 2011 15:46
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Aha tak to nevím skusím o tom přemýšlet.
Datum: 20. listopadu 2011 14:36
Jméno: ondra
IP: uživatel11730
 sorry to jsem zapoměl dopsat benzin je v poho svicka je taky mokra a karbec jsem mel venku,to je snad prvni co me napadlo. nevim si s tim rady.diky
Datum: 20. listopadu 2011 13:53
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus,nejde ti do karburátoru benzín skus vyčistit karburátor a hadičku kde teče benzín a ještě vyndej nádrž a vyčisti ji.
Datum: 20. listopadu 2011 13:43
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel10308
 Ahoj draci, nedávno jsem si koupil babettu 210, jezdila úplně suprově jenže teď jakoby furt vynechává občas se mi stává, že do kopce jedu rychlejš než skopce. Mám jí teprv chvíli a tak jsem jí zatim moc nepřišel na kloub. Zkusil jsem vyměnit svíčku a je to trochu lepší, ale furt tak cuká jako kdyby vynechával motor. Nevíte prosim někdo čim to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:18
Jméno: libor1
IP: uživatel12577
 jako barvu má přibližně svíčka? měla by mít takovou tmavou do cihlova, jestli je světlejší nebo do šediva tak skus přidat směs, otočením spodního šroubku na karburátoru směrem do prava uvidíš co to udělá , jinak by to mohlo vyřeši to, že to za studena jede hůř a za tepla bez problémů (ikdyž to je normální u všech motorů),
jinak většinou co sem spravoval babety tak většina závad bylo na karburátoru, při nejhoršim zkus ještě svíčku třeba jinou funkční, hodně toho může udělat správná tepel. hodnota svíčky
Datum: 20. listopadu 2011 19:18
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel10308
 hele ale to jsem ještě chtěl říct že když je to teplý tak to jede líp a kohoutek už je oká ten už jsem čistil a když to tekrát jezdilo dobře a nic jsem s tim nedělal tak se mi zdá že to asi benzínem neni ale nevim hele zatim dík něco zkisim.
Datum: 20. listopadu 2011 11:25
Jméno: libor1
IP: uživatel12785
 nízká hladina v karburátoru, chudá směs, přicpanej přívod paliva-kohoutek, sítko, je toho hodně co skouknout. Mírně doladit zapalování pootočením objímky zápalka
Datum: 20. listopadu 2011 11:15
 Dobrý den
Na mým mustangovy se mi stává že když nakopávám tak se to sekne a musím to roztlačit nevíte čím to je ?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 15:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 když se to sekne, stačí zařadit jakejkoli kvalt, trošku pohnout motorkou a vyřadit, můžeš šlapat dál.. osobně to ale moc nepoužívám páč za ty dvě nebo tři šlápnutí se mi to nesekne a pak už motor běží..
Datum: 20. listopadu 2011 15:03
 oki  dík
Datum: 20. listopadu 2011 14:52
Datum: 20. listopadu 2011 13:29
 nesmíš na to tak skákat vole!!!! jemně sešlapni aby do sebe zapadly zuby a pak skoč na páku.. a né že na ni hned skáčeš!!!
Datum: 20. listopadu 2011 11:17
 takže to mám nechat být ?
Datum: 20. listopadu 2011 11:09
Jméno: libor1
IP: uživatel12785
 to má většina fichtlů, kolečka v převodovce u nakopávačky se postaví do špatný pozice a nebo to ještě většinou taky dělá startovací segment(půlměsíc) - nebo ještě velký vůle v převodovce, což je u fichtla normál
Datum: 20. listopadu 2011 11:05
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 zdar draci,nevíte někdo proč moje 21 ,špatně chytá na svíčky N14 a když chytne tak jede ,ale jak to někde třeba na 5 vteřin chcípne-tlačim domů..na N15 to chytá dobře i jede dobře ale za chvíli je motor KO přehřatej...skoušel jsem tam dát svíčku DENSO ,která nahrazuje N14ctku jak mi doporučil jeden prodejce---je to furt to samý.Potom jsem skusil starou novou PAL n14-8 a chytá dobře i jede,netáhne ale jako s n15 a to mi docela s..re!!! nevíte někdo co s tim je a co by s tim šlo udělat ,,díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 11:29
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 předstih a odtrh je ok
Datum: 20. listopadu 2011 11:29
Jméno: prd
IP: uživatel12547
 spatnej nastavenej predstih z odtrhem
Datum: 20. listopadu 2011 0:06
Jméno: kejva
IP: uživatel12782
 zdar draci mam dotaz jaký vejfuky se dávali ny kejvačky doutníky nebo rybyny ?? je z roku 59 já si myslím že rybyny ale nejsem si jistý  předem dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 20:34
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud tam máš ampérmetr, tak by tam měly být rybiny a sítko sání na karburátoru. Novější typ se začal vyrábět někdy koncem roku 57, takže rok 59 by měl mít nádrž bez ampérmetru a výfuky doutníky. Je ale možné, že to někdo předělal nebo, že je to starší typ na novějších papírech.
Datum: 20. listopadu 2011 20:34
Jméno: kejva
IP: uživatel12782
 mam ampermetr a je to typ 353 takže rybyny ??
Datum: 20. listopadu 2011 18:20
Jméno: jano
IP: uživatel12547
 nadzr z ampermetrem -rybiny,nadrz z víčkem doutniky!!
Datum: 20. listopadu 2011 0:04
 mám na 355 spínačku v masce a doutníky.zaručeně origo
Datum: 19. listopadu 2011 22:39
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Záleží na tom kde máš spinací skřínku v masce=doutníky , v nádrži=rybyny...
Datum: 19. listopadu 2011 22:36
 Hmm, to určitě... Na kejvy se taky dávaly doutníky od roku tuším 1957.
Datum: 19. listopadu 2011 21:25
 Rok 59? Podle mě určo doutníky...
Datum: 19. listopadu 2011 21:17
Jméno: nic
IP: uživatel12547
 na kejvu rybiny a ana panelky doutníky
Datum: 19. listopadu 2011 21:16
 Zdar draci.Mam problem na jawe 23.je po vymene piestu,komplet nova spojka,vymenena cela kabelaz,cievka,sviecka,davnejsie loziska,vcera som ho zlozil,denska 1.krat startoval.Motor nejde nastartovat,ani ked ho skusim rozlacit.motor roztoci ale ani za boha chytit.predstih som nastavoval asi 100 krat takto  redstih:1,9mm a odtrh 0,45mm.Ked dam prst na elektordy sviecky tak citit ze hadze iskru.moze byt problem v tom ze ked som zlozil motor tak loziska isly tak stuha,moze byt problem tam?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:54
 esli si daval novou kabelaz,tak zkoukni ukostření,estli neni přes barvu.nejlepší je sesmirglovat to na holej kov.jinak muze bejt pryc taky svicka i kdyz je nova.někdy když se mi nova svička ulila tak bylo po ni.
Datum: 19. listopadu 2011 21:54
 Jestli ti to dává jiskru tak bud slabou (sklepej elektrody na svíčce) popř. odtrh na kladívkách 0.40.....a nebo ti to nezapaluje směs- neteče ti benzín do válce...
Datum: 19. listopadu 2011 21:46
 ked som dal dole hlavu tak tam zbytky benzinu boli.aj do vyfuku mi ho natieklo.
Datum: 19. listopadu 2011 21:24
Jméno: ydf
IP: uživatel12547
 nedotíka ti benal do valce,,zvada v karburatoru !
Datum: 19. listopadu 2011 21:12
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 dobrý den,mněl bych jeden dotaz,pionýr my špatně chytá musim jedine roztlačit a to chytne až po chvíli tlačení a navolnobech se neudrží to hned chcípne,musim ho furt turovat aby nechcípnul karburátor jsem čistil ,výfuk jsem čistil a nic nepomohlo,prodím o radu ,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 23:38
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 tak já sem sešteloval spojku a už mi chytá na nakopnutí. dřív sem vždy jen roztláčel, ale po 10 minutách ladění spojky už mi vždy chytá tak na 1-3 nakopnutí.
Datum: 19. listopadu 2011 23:38
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 ok,dík zejtra se na to kouknu
Datum: 18. listopadu 2011 22:54
 to sou rady...jako první si sešteluj volnoběh, k tomu chytání, seřid si tu hladinu, a naklon pio. na pravou stranu, pak ti chytne
Datum: 18. listopadu 2011 22:52
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 tak jestli nemaš špatnej predstih a nebo svišku
Datum: 18. listopadu 2011 22:45
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 studeny to nemam protože to dělá na ohřátym motoru este sem myslel estli to nedělá zapalování ,ale díky
Datum: 18. listopadu 2011 22:36
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 podle mně maš špatne seštelovanou hladinu .. nebo to maš studeny
Datum: 18. listopadu 2011 22:33
Jméno: kob
IP: uživatel11977
 zdarec,moje jawa 21 přestala nějak jakoby ze dne na den táhnout,je asi 300-400km po1. výbrusu (výbrus jsem zajížděl jak se má,a je zajížděný po silnici) ,je seriová do krosu ,jen s novým karbecem jikov,simeringem kliky,novou lamelou a tak....Zapalování je ok,mě napadlo jestli nejsou vyčvachtaný ložiska,čep nebo zlomenej kroužek páč to trochu chrastí.nevíte co to je?mě se to zrovna nechce sundavat díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 11:35
 no jestli to jede o hodně huř než před tím tak to asi budou ložiska na klice kámoš mě podobnej případ neměl to po výbrusu ale chvilu mu to jelo dobře pak zas hned špatně a tak furt do kola rozpul motor a yměn rovnou všechny ložiska a když se mění ložiska tak i gufera
Datum: 19. listopadu 2011 11:35
 Achjo bobe, kolikrát se jeětě zeptáš....
Datum: 18. listopadu 2011 22:43
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 Zdar draci,nevite proč moje 21, 400km po výbrusu ,po simeringu kliky,s 10zubým sekundárem a novým karbecem jikov jede nejednou nějak hůř.Tam kde jsem kopec vylétnul na 2 i někdy na 3,tak teď to 2 moc nebere,nevíte někdo co se tam mohlo podělat ???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 14:35
Datum: 19. listopadu 2011 14:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Lukasi muzu ti uprimne rict ze mas docela zajimavy nazory na vec a to nejen u tohohle dotazu ale u vsech co sem cetl..
Datum: 19. listopadu 2011 12:32
 ikdyby to honil hnedka, tak buď by to zadřel, nebo vylítal větší vůli a motka by akorád netáhla tak od spoda, ale jak šla by dobře do otáček a táhla v nich líp, než v normálním záběhu...
Datum: 18. listopadu 2011 15:04
 zdar,spousta možností,máznuty kroužky,rozhozeny zapalko.může to bejt jenom blbost.popiš jak to začlo dělat.
Datum: 17. listopadu 2011 23:33
Jméno: dachl21
IP: uživatel10473
 nebo sis dal vic knedlu na obědě
Datum: 17. listopadu 2011 22:38
 protoze si to nezajizdel, od zacatku to honil a odrovnal sis to
Datum: 17. listopadu 2011 21:15
Jméno: kanec
IP: uživatel12770
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:32
 ne... v odkazu máš 18 čili je větší... potřebuješ 16... jinak originál má být na předku 2.5 na zadku 2.75... osobně mám na obojím 2.75
Datum: 17. listopadu 2011 19:32
Jméno: Petr
IP: uživatel11867
 Nazdar draci, potřeboval bych pomoct už si nem rady, mám Mustanga, ale nejezdí, když ho nakopnu tak pokud není pod polovičkou plynu okamžitě chcípne, karburátor v pohodě čištěn a zkoumán nespočetněkrát, válec v pořádku (žádný rejhy nic), nemohlo by to být triskou ? (mám výbrus na 55ccm a není ani zajetej, a to jsem ho moc netýral jen občas jsem ho protáhl) prosím pomozte jsem s teoriemi v háji, piště co nejvíc abych věděl co by s tím mohlo být děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 1:12
Jméno: Petr
IP: uživatel11867
 nn všechno co tu zaznělo jsem zkontroloval až na profukující válec
Datum: 18. listopadu 2011 1:12
Jméno: Petr
IP: uživatel11867
 když to je pod polovičkou plynu chcípne to když mám hodně plynu tak to jede aby nedošlo k omylu
Datum: 18. listopadu 2011 1:10
 zdar,esli mas sestelovanej volnobeh a karbec cistej,tak zapalko,odtrh,předtih,svíčka,filtr na vzduch.
Datum: 17. listopadu 2011 23:40
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 fouká hlava
Datum: 17. listopadu 2011 21:14
Jméno: mustang
IP: uživatel12518
 Nejspíš je to karburátorem, musíš mu přidat tim šroubkem s pružinkou mezi tryskami, ale teď nevim na jakou stranu  A nezapomeň mu přidat na směsi a dávat víc oleje do benzínu, jinak ho nezajedeš vůbec a pojede ti na h....
Datum: 17. listopadu 2011 19:38
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Moje Jawa 20 netáhne na 3ku nevíte co s ní může být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 23:43
 zdar,co vzducovej filtr menils nekdy?ale nejspis go
Datum: 17. listopadu 2011 23:43
 jo... jet to jede, ale netáhne  příjde kopeček
a je to mrtvé...
Datum: 17. listopadu 2011 21:04
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Spojka nová olej nechčije. Motor nedávno půlený. Nová ložiska a gufera jsou samozřejmé.
Datum: 17. listopadu 2011 21:03
 lukáš: budeš se asi divit ale mě to docela pěkně upaluje i na trojku  sériovka po GO (a teď nemám na mysli nový gufera a kroužky...mam na mysli poctivou GO)
Datum: 17. listopadu 2011 21:02
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 Spojkou to nemůže být! Vždyt to by se motor vytočil a nejelo by to... tady je problém ve válci, nastavení karburátoru a zapalování!" Pokud máš špatné gufera nebo ti chčije pod motorem olej asi už je na přetěsnění!
Datum: 17. listopadu 2011 20:05
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 jn mi taky netáhne. .
Datum: 17. listopadu 2011 19:56
 upřímně bych to řekl asi tak... v životě jsem neviděl aby 3jka táhla na sériovce...
Datum: 17. listopadu 2011 19:35
Jméno: nik
IP: uživatel12770
 Možná vduch ( málo nebo hodně ), spojka,nebo ucpane trysky, zkus profouknout cely karbec.
Datum: 17. listopadu 2011 19:14
Jméno: hrbik
IP: uživatel12528
 neprokluzuje ti třeba spojka, já jsem měl ten samý problém
Datum: 17. listopadu 2011 18:57
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Ok zkusím tedy to co jsi mi poradil. Dík
Datum: 17. listopadu 2011 17:44
 Jedničku a dvojka to utáhne, trojka je moc do rychla proto se ti zdá že to nejede jenom na trojku...ve skutečnosti to jede na prd i na jedničku a dvojku...
Datum: 17. listopadu 2011 17:42
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 No jednička v pohodě dvojka taky ale když dám trojku tak motor nevytočím ani za nic
Datum: 17. listopadu 2011 17:40
 Ve skutečnosti netáhne ani na jedničku a dvojku...jinak zkus jestli nepřibržďujou kola, jestli nejsou měkký, koukni na řetěz...a pak teprve bych zkusil trochu pořešit motor...
Datum: 17. listopadu 2011 17:35
|



|