slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar mám problém s předníma tlumičema na pio pořád mi hází kolo aji když sem vyměnil silony mele se to jako by v horních brejlích je to dorvaný na fest už fakt nevím prosím poraďte dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
tak mě napadaj třeba ložiska v kole- jakym sou stavu jinak nevim
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: 77venca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemaš povolene bryle na vidlici? taky se mi to stalo hazelo mi kolo, měl jsem to 4x rozebrane než sem na to přišel :-)
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12811    
To je dobastlenej verk,divil bych se kdyby tam byla aspon polovicka veci puvodni. Lak je urcite delanej doms a neoriginalni.
 
 
Datum: 26. listopadu 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nie ako johny vraví je to aj na maske a to už mi ako origo nepríde i výfuk je iný by mal byť doutnik
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Určitě ne
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kámoš měl podobnej odstín a nejsem si jistej jestli to bylo origo nebo ne..
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NIE
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že ne podle mě se 05tky an iv žluté nedělali a už jen podle tohp že na masce má stejnej odstín bych řekl že to už origo nebude
 
 
Datum: 24. listopadu 2011 19:04
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav Šenda      E-mail:      IP: uživatel12801    
Dobrý den potřeboval bych poradit mám jawu 23 Mustang potrebuju vyčistit motor myslím vzhled poradte čím to vyčistit skoušel jsem silichrom ale nepomohlo to a pak jeěte se cchi zeptat na zadni světlo jake by tam měly být správné žárovky dekuji moc mej te se odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: jawa231981 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad ti toto pomůže http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-lesteni-hliniku-hlinikovych-soucasti.html
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:43
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na vyleštění je nejlepší nějaký leštící kotouč s kombinací nějaké pasty (ted si nemůžu spomenout na název) .. mě to šlo i flanelovou nebo jakoukoliv jemnou hadýrkou a jet a jet :-D
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
arvu a motor s tim vyleštíš.... žárovka do zadu 6V 5W
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
ohledně motoru se prodávaj filcový kotouče a leštící pasty na hliník, jinak pokud ti jde jen o čištění, a ne extra lesk, tak stačí drátěnej/mosaznej kartáč, silichrom a tempo...v zadnim světle má bejt sulfidka 6V 5W, ale to bys našel i v návodu k obsluze či ve schématu, obojí ke stažení třeba zde http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty_20.php
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
zdar draci :-D potřeboval bych radu ohledně náhonu tacho šneku, sem na rozetu nasadil novej náhon zajistil segrovkou tak jak to má bejt ale pořát se mi to nechce zaseknout a protáčí se to tak bych se chtěl zeptat jestli by to mohlo bejt tou segrovkou nebo jestli to je neco jinyho. předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
díky za všechny rady skusim to :-) :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
já mam dobrý zkušenosti i s uřízlym hřebíkem..
 
 
Datum: 23. listopadu 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty kolíčky snadno uděláš z nějaký tvrdý tyčky stejnýho průměru, já je třeba udělal z části šroubu kde už není závit. :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
jo no voni tam sou takovy dirky z každy strany ale ty kolíčky se asi teda nwkde poděli, nevíš jestli by se dali koupit..?
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
musíš mít na rozetě dva kolíčky, který zevnitř zabíraj na náhon toho šneka
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ahoj mněl bych jeden dotaz trochu mimo,vím že to sem nepatří,ale omlouvám se, chtěl bych se zeptat mám lada samara a když je mlha tak to nemužu nastartovat prosím poradte co by to mohlo děšlat ,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
jasný díky skusim kouknout na ty kladívka a na svíčky ,deště jednou díkes :-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
nevim,jaky ma lada zapalovani.Ale u škodovky pomuže kladivka na rozdělovači prostříknout silikonovym olejem,např konkor
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ok,díky moc
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 16:05
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel12750    
Zkusil bych vyměnit mdul zapalování (taková černá krabička). Zkus se ještě zeptat na http://www.forum.ladaklub.com ;-) jsou tam lidé samarek znalejší ;-)
 
 
Datum: 22. listopadu 2011 12:37
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Zdar chlapy vím že to sem nepatří ale kámošovi rupnul klýč na kawasaki 125 a má jenom jeden co stim ? máme obě pulky pujde udělat novej ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to kawasaki KDX 125. A náhradní klíč nemá, teď o víkendu si jí kupoval od kámoše.
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kawasaki KMX 125? Jinak ke klíči slepil bych ho vteřinákem a zašel bych kde vyrábí klíče oni si to stejně optisknou třeba do hmoty nebo to prostě udělaj podle něho a nebo pohledat náhradní klíč nemá ? že by si přímo podle toho náhradního udělal další
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:12
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
zdar draci,chci půlit motor na 21 ale když jsem chtěl sundat stator pomocí šroubu M10 tak ten závit je úplně v pr...,máte někdo skušenosti co s tim mam dělat? stator už jsem na mím druhým fichtlu sundaval asi 3x a šlo to úplně normálně ...díky moc za každou odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
jawa Cezetak:-Protože to mam udělaný na M10
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a proc pises M10, kdyz myslis vlasnte M8?? :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 22:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
v lustru máš fázi (+), střední a v případě kovových částí ještě ochranný...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
Lukáš:no u střídavýho je fáze ,pracovní nula,a nulák(uzemění) a někde ještě : (děleno) :-D :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ten třetí vodič co vede k lustru je "x" (krát) ne? :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:49
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ber to tak, že nějaký + a - je jen u stejnosměrného proudu... tipuju si, že si žil doteďka v domění, že to má jakákoliv elektrika... ale to jsme docela ušli od tématu...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: JW5      IP: uživatel11977    
jawa cezetak: jak si to myslel že sem pako když to chci sundat šrobem M8 vždť se to takhle sundavalo taky zde je věta z dobovýho návodu ,,Do díry po vačce našroubujte dostatečně dlouhý (cca 6 cm) šroub M8 a dotahujte jej, dokud rotor nepovolí a nezůstane vám v ruce"a víš co kašlem na to už :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
základkou jsem ještě neprošel no,lustry doma nezapojuju jenom vim jak.To já sem na tom ještě zlatě,kdyby si znal mojeho kámoše to je vopravdu pat a mat v jednom-ten ani neví co je plus a mínus a to je teprve k zamyšlení :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-) :-)
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to se bere na základce :-D a pokud jsi základkou ještě neprošel (jako já) tak se zamysli nad tím zda je rozumné pouštět se do domácí sítě alá zásuvky a světla.... taky mužete přijít o střechu nad hlavou...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
jawa cezetak:-Prostě sem už byl hlavou někde jinde,ve fyzice jsme to ještě neměli,jsem tak hoby elektro(zapojim světla,zapalování ,lustr,prodlužku,no prostě takový kravinky)vyučenej nejsem,no jsem vyučenej bratrem kterej o tom ví ještě větší kulový než já :-D :-D :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jw5: no to je zajimavé.. já jsem vyučený v elektro oboru a nikdy mi nedělalo problém ani jedno :-) .. a když v elektro nepoznáš rozdíl mezi rotorem a statorem tak to je smutné :-) :-D
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jseš zručnej v oboru elektro tak určitě víš s čeho se skládá elektromotor :-) není tam M10 ale M8...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:05
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
jawa cezetak:víš co mi můžeš,tak sem se seknul no ,jsem holt zručnějsí v oboru elektro no
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej to dvouramennym nebo podobnym stahovákem, taky to tak dělam...
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že stator :-D omg. :-D .. chodil jsi někdy do školy? měly jste vubec fyziku? asi néé co? :-D .. stator je ta číst která se nepohybuje a jsou na ní cívky... to co se točí je rotor!!! a kdyz ti nejde ROTOR vyndat šroubem M8 tak jsi pako a nepřemýšlíš!!! .. co střeba dvouramený stahovák?
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ja to poklepal kladivkem pres spalik kolem dokola a šlo to taky
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
Zdar. nevíte proč se mi ČZ dusí při vyšších otáčkách? bez filtru jede dobře. Mám jehlu na 2. zářezu shora, karburátor kompletně vyčištěný, kohoutek čistý, vzduchový filtr taky čistý. s filtrem se to dusí a nechce mě to pustiti přes vyšší otáčky. díky za všechny rady. já nevím co s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: cezetista 175/477      IP: uživatel12258    
A jakou velikost trysky by jsi doporučoval? Já nevím jaká je velikost té trysky co tam mám teď, ale určitě je tam původní. Díky
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
dej větší trysku
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
čus,mam jawu 555. poGO a ted jsem zkoušel nastartovat motor. Vůbec to nejde do otáček. Předstih je dobrý,svíčka,kondenzator,cívka taky.Prosim o rady a pedem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak      IP: uživatel11114    
vyskoušej vyčistit výfuk opilovat kladívko seřídit karbec a jestli to nepomůže tak to musí někde přisávat.
 
 
Datum: 03. prosince 2011 8:38
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
čau,hele v predchozim komentu jsem to řikal dával jsem i jinou indukcku. nevim proste co s tim je. ale napadlo me tesneni pod kolinkem karburatoru. muze to dělat ono?(jestli neprisava vzduch.)
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus tam dát normál indučku tuš tíhlou ty bakelitovy jsu na prd známej jích koupil po 20kč na burze 50 a 20 jich vyhodil on si to nechává nák proměřit m to snýst prej 500 něčeho a jájsme měl nák lehce pod 400 a třeba mě to chytalo jen na roztlačení ono v te indučce je asfalt nebo co a to se časem rozpadne .
 
 
Datum: 21. listopadu 2011 14:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
loziska,gufera a tesneni je na motoru meneny. predstih jsem nastavoval ty 3mm pred HU.jehla taky nic. z vejfuku to cudi bilej kour. prevodovej olej to snad nezere. nevim co s tim. jinak diky za odpoved
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli je svíčka mokrá tak chyba bude bud bohatá směs (olej, jehla, hladina), nebo svíčka nebo zapalování (předstih a odtrh) .. jinka čudí to z výfuku? jaká barva? nepřisává ti to převodový olej (špatně nasazené nebo prasklé gufero) ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
hele indukčku jsem zkousel i jinou(mam tam original-bakelit) a kabel taky. normalne to nastartuju a po pridani plynu se to dusi a nechce to do otacek,zkousel jsem to i bez filtru a stejny vysledek a elektriku jsem zkousel i jednoduchy zapojeni(1dratek na kladivka a druhej kostra stejnej vysledek). jsem zoufaly. predem diky za kazdou radu
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 16:20
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
nebude dač s elektrikou indučka kabel fajka cievka ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Aha tak to nevím skusím o tom přemýšlet.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11730    
sorry to jsem zapoměl dopsat benzin je v poho svicka je taky mokra a karbec jsem mel venku,to je snad prvni co me napadlo. nevim si s tim rady.diky
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: mata123456789      IP: uživatel12542    
Čus,nejde ti do karburátoru benzín skus vyčistit karburátor a hadičku kde teče benzín a ještě vyndej nádrž a vyčisti ji.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: Babetta 210      IP: uživatel10308    
Ahoj draci, nedávno jsem si koupil babettu 210, jezdila úplně suprově jenže teď jakoby furt vynechává občas se mi stává, že do kopce jedu rychlejš než skopce. Mám jí teprv chvíli a tak jsem jí zatim moc nepřišel na kloub. Zkusil jsem vyměnit svíčku a je to trochu lepší, ale furt tak cuká jako kdyby vynechával motor. Nevíte prosim někdo čim to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12577    
jako barvu má přibližně svíčka? měla by mít takovou tmavou do cihlova, jestli je světlejší nebo do šediva tak skus přidat směs, otočením spodního šroubku na karburátoru směrem do prava uvidíš co to udělá , jinak by to mohlo vyřeši to, že to za studena jede hůř a za tepla bez problémů (ikdyž to je normální u všech motorů), jinak většinou co sem spravoval babety tak většina závad bylo na karburátoru, při nejhoršim zkus ještě svíčku třeba jinou funkční, hodně toho může udělat správná tepel. hodnota svíčky
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 19:18
 
 
 
 
Jméno: Babetta 210      IP: uživatel10308    
hele ale to jsem ještě chtěl říct že když je to teplý tak to jede líp a kohoutek už je oká ten už jsem čistil a když to tekrát jezdilo dobře a nic jsem s tim nedělal tak se mi zdá že to asi benzínem neni ale nevim hele zatim dík něco zkisim.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:25
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12785    
nízká hladina v karburátoru, chudá směs, přicpanej přívod paliva-kohoutek, sítko, je toho hodně co skouknout. Mírně doladit zapalování pootočením objímky zápalka
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
Dobrý den Na mým mustangovy se mi stává že když nakopávám tak se to sekne a musím to roztlačit nevíte čím to je ?, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
když se to sekne, stačí zařadit jakejkoli kvalt, trošku pohnout motorkou a vyřadit, můžeš šlapat dál.. osobně to ale moc nepoužívám páč za ty dvě nebo tři šlápnutí se mi to nesekne a pak už motor běží..
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
oki :-D dík
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá to hlavně ožvejkanej segment musíš s citem :-) :-D :-P
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesmíš na to tak skákat vole!!!! jemně sešlapni aby do sebe zapadly zuby a pak skoč na páku.. a né že na ni hned skáčeš!!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: nyklicek      E-mail:      IP: uživatel2694    
takže to mám nechat být ?
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:09
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12785    
to má většina fichtlů, kolečka v převodovce u nakopávačky se postaví do špatný pozice a nebo to ještě většinou taky dělá startovací segment(půlměsíc) - nebo ještě velký vůle v převodovce, což je u fichtla normál
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:05
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
zdar draci,nevíte někdo proč moje 21 ,špatně chytá na svíčky N14 a když chytne tak jede ,ale jak to někde třeba na 5 vteřin chcípne-tlačim domů..na N15 to chytá dobře i jede dobře ale za chvíli je motor KO přehřatej...skoušel jsem tam dát svíčku DENSO ,která nahrazuje N14ctku jak mi doporučil jeden prodejce---je to furt to samý.Potom jsem skusil starou novou PAL n14-8 a chytá dobře i jede,netáhne ale jako s n15 a to mi docela s..re!!! nevíte někdo co s tim je a co by s tim šlo udělat ,,díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
předstih a odtrh je ok
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: prd      IP: uživatel12547    
spatnej nastavenej predstih z odtrhem
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: kejva      IP: uživatel12782    
zdar draci mam dotaz jaký vejfuky se dávali ny kejvačky doutníky nebo rybyny ?? je z roku 59 já si myslím že rybyny ale nejsem si jistý :-D předem dík za odpovědi :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud tam máš ampérmetr, tak by tam měly být rybiny a sítko sání na karburátoru. Novější typ se začal vyrábět někdy koncem roku 57, takže rok 59 by měl mít nádrž bez ampérmetru a výfuky doutníky. Je ale možné, že to někdo předělal nebo, že je to starší typ na novějších papírech.
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 20:34
 
 
 
 
Jméno: kejva      IP: uživatel12782    
mam ampermetr a je to typ 353 takže rybyny ??
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: jano      IP: uživatel12547    
nadzr z ampermetrem -rybiny,nadrz z víčkem doutniky!!
 
 
Datum: 20. listopadu 2011 0:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám na 355 spínačku v masce a doutníky.zaručeně origo
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Záleží na tom kde máš spinací skřínku v masce=doutníky , v nádrži=rybyny...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmm, to určitě... Na kejvy se taky dávaly doutníky od roku tuším 1957.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rok 59? Podle mě určo doutníky...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel12547    
na kejvu rybiny a ana panelky doutníky ;-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel12781    
Zdar draci.Mam problem na jawe 23.je po vymene piestu,komplet nova spojka,vymenena cela kabelaz,cievka,sviecka,davnejsie loziska,vcera som ho zlozil,denska 1.krat startoval.Motor nejde nastartovat,ani ked ho skusim rozlacit.motor roztoci ale ani za boha chytit.predstih som nastavoval asi 100 krat takto:-Predstih:1,9mm a odtrh 0,45mm.Ked dam prst na elektordy sviecky tak citit ze hadze iskru.moze byt problem v tom ze ked som zlozil motor tak loziska isly tak stuha,moze byt problem tam? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
esli si daval novou kabelaz,tak zkoukni ukostření,estli neni přes barvu.nejlepší je sesmirglovat to na holej kov.jinak muze bejt pryc taky svicka i kdyz je nova.někdy když se mi nova svička ulila tak bylo po ni.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli ti to dává jiskru tak bud slabou (sklepej elektrody na svíčce) popř. odtrh na kladívkách 0.40.....a nebo ti to nezapaluje směs- neteče ti benzín do válce...
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: david      E-mail:      IP: uživatel12781    
ked som dal dole hlavu tak tam zbytky benzinu boli.aj do vyfuku mi ho natieklo.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: ydf      IP: uživatel12547    
nedotíka ti benal do valce,,zvada v karburatoru !;-)
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
dobrý den,mněl bych jeden dotaz,pionýr my špatně chytá musim jedine roztlačit a to chytne až po chvíli tlačení a navolnobech se neudrží to hned chcípne,musim ho furt turovat aby nechcípnul karburátor jsem čistil ,výfuk jsem čistil a nic nepomohlo,prodím o radu ,díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak já sem sešteloval spojku a už mi chytá na nakopnutí. dřív sem vždy jen roztláčel, ale po 10 minutách ladění spojky už mi vždy chytá tak na 1-3 nakopnutí.
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
ok,dík zejtra se na to kouknu
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to sou rady...jako první si sešteluj volnoběh, k tomu chytání, seřid si tu hladinu, a naklon pio. na pravou stranu, pak ti chytne
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:52
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
tak jestli nemaš špatnej predstih a nebo svišku
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:45
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
studeny to nemam protože to dělá na ohřátym motoru este sem myslel estli to nedělá zapalování ,ale díky:-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
podle mně maš špatne seštelovanou hladinu .. nebo to maš studeny :-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: kob      IP: uživatel11977    
zdarec,moje jawa 21 přestala nějak jakoby ze dne na den táhnout,je asi 300-400km po1. výbrusu (výbrus jsem zajížděl jak se má,a je zajížděný po silnici) ,je seriová do krosu ,jen s novým karbecem jikov,simeringem kliky,novou lamelou a tak....Zapalování je ok,mě napadlo jestli nejsou vyčvachtaný ložiska,čep nebo zlomenej kroužek páč to trochu chrastí.nevíte co to je?mě se to zrovna nechce sundavat díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jestli to jede o hodně huř než před tím tak to asi budou ložiska na klice kámoš mě podobnej případ neměl to po výbrusu ale chvilu mu to jelo dobře pak zas hned špatně a tak furt do kola rozpul motor a yměn rovnou všechny ložiska a když se mění ložiska tak i gufera
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Achjo bobe, kolikrát se jeětě zeptáš....
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 22:43
 
 
 
 
Jméno: jw5      IP: uživatel11977    
Zdar draci,nevite proč moje 21, 400km po výbrusu ,po simeringu kliky,s 10zubým sekundárem a novým karbecem jikov jede nejednou nějak hůř.Tam kde jsem kopec vylétnul na 2 i někdy na 3,tak teď to 2 moc nebere,nevíte někdo co se tam mohlo podělat ???dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Lukasi muzu ti uprimne rict ze mas docela zajimavy nazory na vec a to nejen u tohohle dotazu ale u vsech co sem cetl..
 
 
Datum: 19. listopadu 2011 12:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ikdyby to honil hnedka, tak buď by to zadřel, nebo vylítal větší vůli a motka by akorád netáhla tak od spoda, ale jak šla by dobře do otáček a táhla v nich líp, než v normálním záběhu... :-)
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,spousta možností,máznuty kroužky,rozhozeny zapalko.může to bejt jenom blbost.popiš jak to začlo dělat.
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 23:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel10473    
nebo sis dal vic knedlu na obědě
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protoze si to nezajizdel, od zacatku to honil a odrovnal sis to :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: kanec      IP: uživatel12770    
zdarec draci potrebuju pichnout s jednou veci, je mozne ze mam na prednim kole jawy 05 mensi sirku pneu nez na zadnim ? na prednim mam 2,75-16 a na zadnim 3,00-16, a kdyz si chci koupit novou zadni pneumatiku muzu tam dat tuhle - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneumatika_2_75_182222.html ??? fakt newim moc se nevyznam , pls poradte :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
ne... v odkazu máš 18 čili je větší... potřebuješ 16... jinak originál má být na předku 2.5 na zadku 2.75... osobně mám na obojím 2.75 ;-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel11867    
Nazdar draci, potřeboval bych pomoct už si nem rady, mám Mustanga, ale nejezdí, když ho nakopnu tak pokud není pod polovičkou plynu okamžitě chcípne, karburátor v pohodě čištěn a zkoumán nespočetněkrát, válec v pořádku (žádný rejhy nic), nemohlo by to být triskou ? (mám výbrus na 55ccm a není ani zajetej, a to jsem ho moc netýral jen občas jsem ho protáhl) prosím pomozte jsem s teoriemi v háji, piště co nejvíc abych věděl co by s tím mohlo být děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2011 1:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel11867    
nn všechno co tu zaznělo jsem zkontroloval až na profukující válec
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 1:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel11867    
když to je pod polovičkou plynu chcípne to když mám hodně plynu tak to jede aby nedošlo k omylu :-D
 
 
Datum: 18. listopadu 2011 1:10
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,esli mas sestelovanej volnobeh a karbec cistej,tak zapalko,odtrh,předtih,svíčka,filtr na vzduch.
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
fouká hlava
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: mustang      IP: uživatel12518    
Nejspíš je to karburátorem, musíš mu přidat tim šroubkem s pružinkou mezi tryskami, ale teď nevim na jakou stranu :-D A nezapomeň mu přidat na směsi a dávat víc oleje do benzínu, jinak ho nezajedeš vůbec a pojede ti na h.... :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Moje Jawa 20 netáhne na 3ku nevíte co s ní může být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: elent ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar,co vzducovej filtr menils nekdy?ale nejspis go:-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 23:43
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
jo... jet to jede, ale netáhne :-) příjde kopeček a je to mrtvé...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 21:04
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Spojka nová olej nechčije. Motor nedávno půlený. Nová ložiska a gufera jsou samozřejmé.
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukáš: budeš se asi divit ale mě to docela pěkně upaluje i na trojku :-) sériovka po GO (a teď nemám na mysli nový gufera a kroužky...mam na mysli poctivou GO)
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel12613    
Spojkou to nemůže být! Vždyt to by se motor vytočil a nejelo by to... tady je problém ve válci, nastavení karburátoru a zapalování!" Pokud máš špatné gufera nebo ti chčije pod motorem olej asi už je na přetěsnění!
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
jn mi taky netáhne. .:-D
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
upřímně bych to řekl asi tak... v životě jsem neviděl aby 3jka táhla na sériovce...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: nik      IP: uživatel12770    
Možná vduch ( málo nebo hodně ), spojka,nebo ucpane trysky, zkus profouknout cely karbec.
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel12528    
neprokluzuje ti třeba spojka, já jsem měl ten samý problém
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Ok zkusím tedy to co jsi mi poradil. Dík
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedničku a dvojka to utáhne, trojka je moc do rychla proto se ti zdá že to nejede jenom na trojku...ve skutečnosti to jede na prd i na jedničku a dvojku...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
No jednička v pohodě dvojka taky ale když dám trojku tak motor nevytočím ani za nic
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 17:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ve skutečnosti netáhne ani na jedničku a dvojku...jinak zkus jestli nepřibržďujou kola, jestli nejsou měkký, koukni na řetěz...a pak teprve bych zkusil trochu pořešit motor...
 
 
Datum: 17. listopadu 2011 17:35
 
<  94  95  96  97  98  99  100  101  102  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.05.2025 18:59:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu