Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: stadion s11
IP: uživatel12302
 Zdar,Mám stadiona a ten mi nechce vůbec jéc... Když ho na startuju tak mi chytne a hnet chcípne, Mám tam novou svičku (dává jiskru) vyčištěnej karburátor, plovák neny děravej... děkuju za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 17:06
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čistil jsi i hrdlo karburátoru?
Datum: 17. listopadu 2011 17:06
Jméno: stadion s11
IP: uživatel12302
 ještě sem zapoměl dodat že benzín tam normálně teče tak jak má...A lanko od plynu neny přetržený.
Datum: 17. listopadu 2011 15:49
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 jak mam nastavit jehlu na mustanga a trisku nad plovakem u mustanga pri 1:40 ?? Děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 20:13
 Pŕi záběhu 3 od shora, jinak 2 od zhora....jinak nevím co myslíš tryskou nad plovákem, ale tu destičku tak aby ti benzín lícoval s vrchem plováku.
Datum: 16. listopadu 2011 20:13
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 zdarec hoši já mám zatraceně divnou závadu.. Mám mustanga jawa ´23 čerstvě po výbrusu všechno je 100% nastavené chytá na první našlápnutí na volnoběh má sice vyšší otáčky jak by měl mít ale šroubek na volnoběch vůbec nereaguje mám ho uplně vytočenej a ten šroubekk na šoupákovce mám uplně utaženej a má to vysoké otáčky a při zařazení na jedničku to pokaždé chcípne nakopnu to zařadím 1 a zase to chcípne nevíte co to může způsobovat děkuji za vaše odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2011 19:08
Jméno: pepik
IP: uživatel12770
 spojka
Datum: 17. listopadu 2011 19:08
 mě napadají ucpané trysky  volnoběžná způsobuje že se směs ochudí (jen malinko stačí) a má to vyšší otáčky a potom hlavní ti nestíhá když tomu chceš přidat... muže to být i přisáváním falešného vzduchu... a tím i ztráty výkonu...
Datum: 16. listopadu 2011 17:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 lukášovi ta spojka špatně vypíná, proto mu to chcípne, poněvač se motor chce jakoby rozjet, ale nejde to když fichtl stojí. michal, pokud ti fichtl drží vysoké otáčky i přes dobrou funkci šoupěte a lanka, hledej
problém v přisávání vzduchu v nežádoucím místě, popřípadě špatně nastavené zapalování.
Datum: 16. listopadu 2011 16:26
Datum: 16. listopadu 2011 16:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 A nebo máš spojku úplně sjetou
Datum: 16. listopadu 2011 15:54
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Máš dobře vyštelovanou spojku? Je možné že je v záběru i při vymáčknutí páčky a když zařadíš tak ti to prostě ten motor nepřemůže
Datum: 16. listopadu 2011 15:53
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Mám takový problém. Jedu teď večer na Pincku a najednou se začal dusit na 2ku tak Tak jsem mu podřadil a stejně chcípnul. Pak jsem ho nastartoval a situace se opakovala tak jsem se tak nějak dohrkal domů. Nevíte co s ním může být. Byla docela zima je možné že by byl hodně studený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 20:43
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 tak jestli se ti necpala tryska
Datum: 15. listopadu 2011 20:43
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Půl nádrže
Datum: 15. listopadu 2011 20:22
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 maš tam benzin ?
Datum: 15. listopadu 2011 19:53
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 ahoj chci se optat co mám dělat když se mi mustang po čerstvém výbrusu zadírá prosím moc o rady děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. listopadu 2011 14:03
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 ono to většinou dělá při přidání více plynu a za pomalejší jízdy to nedělá
Datum: 16. listopadu 2011 14:03
Jméno: standa
IP: uživatel12767
 to že začne cukat a chcípně vůbec nemusí znamenat že se přidírá,ale pokud to necháš bejt,tak se vlivem toho škubání přidírat začne.....to ti totiž úplně normálně nedotejká benzín do karbecu a proto to škube......koukni na kohoutek a palivovej ventil....případně jestli neni ucpaný víčko nádrže.... na zajíždění 1:25 poměr oleje,jehla nahoru......to stačí....
Datum: 16. listopadu 2011 10:33
 a jaký olejem a jaký poměr dáváš? snad né 1:50
Datum: 15. listopadu 2011 23:05
 Jen tě chci upozornit že pokud má ten pincek hodně nalítáno a jsou vytekly tak je dost pravděpodobny že je oběhany táhlo aji to těsnící pouzdro a novy okroužky to nezpraví.Přetěsňovat to v tomhle případě nemá smysl,vydrží to jednu jízdu a vytečou znova.Nejjednoduši jesehnat jiny
Datum: 15. listopadu 2011 18:31
 Sory , tohle mělo patřit o dvadotazy dolu
Datum: 15. listopadu 2011 18:26
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 no prostě to po nějaké chvilce co jezdím tak to začne cukat a potom to chcípne tak si myslím že se to zadírá ale potom to hned nakopnu a dělá to to samí
Datum: 15. listopadu 2011 17:52
Jméno: libor1
IP: uživatel12758
 . . . .a nemůže to být jen vyšší teplotou a třeba ti to jenom příde jako přidírání??
Datum: 15. listopadu 2011 17:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mít dost bohatou směs a dost oleje v ní, nehonit to.. taky záleží čemu říkáš přidírání..
Datum: 15. listopadu 2011 17:39
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau draci. hledal jsen na krámku tlumiče zadní na fichtla.. ale našel jsem jen na mustanga.. tak se vás chci jen zeptat jestli jste je tady někde neviděli..  anebo jestli je někdo nemá na prodej.. třeba zrenovovené nebo jakékoliv jen ať tlumí jak mají..díky za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 21:03
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Aha díky..  a jak moc bych je musel rozebrat..?
Datum: 15. listopadu 2011 21:03
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 náhodou jsou, ty na 23 sice narozdíl od 20, 21 nejsou zakrytovaný, ale vliv na funkci to nemá (případně tam jdou ty kryty dodělat po rozebrání)
Datum: 14. listopadu 2011 22:23
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 A nejsou náhodou na 20,21 a 23 tlumiče shodné?
Datum: 14. listopadu 2011 22:10
 Ahoj draci mám takový větší problém mám jawa 23 mustang a nejde nastartovat a až chytne tak v ten moment zase chcípne jakoby se udusí, po čase až to jde celkem v pohodě tak se rozjedu a asi po 1km tak to začne cukat vynechává až to chcípne v ten moment to nakopnu na první šlápnutí rozjedu se a dělá to zase ... Je to čerstvě po diamantovém výbrusu je udělaný GO motoru hladina v plovákovce je v pohodě akorát.. jehla je na 1 zářezu(byla i na druhým a to samí) karburátor je vyčištěný , vyměnil jsem indukční cívku , fajfku a několik svíček, ted je tam 17Y zapalování je perfektně nastavený , výfuk vypálený poznámka:V sání je nějaká kapalina a ve na válci je taky asi benzín.. karburátor a vše je nově utěsněno, trysky jsou taky čisté už jsem fakt zoufalý nevím co už mám udělat prosím vás o odpovědi a spíše rady děkuji moc předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 17:49
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 kámoš mi říkal že to může být i kondenzátor je to možné?
Datum: 14. listopadu 2011 17:49
Jméno: elent
IP: uživatel11376
 zdar,co vzduchovej filtr?
Datum: 14. listopadu 2011 17:39
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 gufera jsou kompletně vyměněný a ten filtr taky nepomohl..
Datum: 14. listopadu 2011 17:37
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 menil si gufera na klice ?
Datum: 14. listopadu 2011 17:34
Jméno: Strakos
IP: uživatel11695
 Zdarec draci, skládám mustanga a scháním všude možně katalog nd. Jenže co sem za tím našel, tak všechny byly asi polsky, skrátka nutně bych potřeboval v ČEŠTINĚ. Díky za tipy
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 21:31
 u nás v mototechně ho i prodávájí tak se tam skus zeptat, teda jestli ji tam někde v okolí máte..
Datum: 13. listopadu 2011 21:31
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-katalogy-nahradnich-dilu.html
Datum: 13. listopadu 2011 20:55
 Čau draci mám takový dotaz: nevíte čim by mohlo být, že mi furt odchází svíčky? Leju tam natural 95, ale to asi neni důležitý. Dík za informace a rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 16:16
 Ok dobře provedu dík doufám že to tim bude
Datum: 14. listopadu 2011 16:16
 Vyměn indučku... Taky mi odešla svíčka vždy po první jízdě. Vyměnil jsem zapalovací cívku a na svíčku jsem rok a půl nesáhl
Datum: 13. listopadu 2011 22:07
 hmm no taky si myslim že to vždycky drželo dlouho a teď se mi to nějak kazí
Datum: 13. listopadu 2011 19:16
 4000-5000km - fichtl
Datum: 13. listopadu 2011 19:06
 no.. to já tak cca za 100km  nevim co kde tam mám špatně
Datum: 13. listopadu 2011 19:04
 Právě se mi zdá že mám vše ok jehlu taky, ale svíčky furt odcházej, takže někde něco musí být špatně a za jak dlouho měníte svíčky vy?
Datum: 13. listopadu 2011 18:50
 asi tak jednou za 10 000km jí měnim...
Datum: 13. listopadu 2011 18:45
 Bohatá směs?
Datum: 13. listopadu 2011 18:37
Jméno: Kuba
IP: uživatel6617
 Hele Natural 95 si myslim ze tam v dnesni dobe leje kazdej ale proc ti odchazi ? to netusim ...
Datum: 13. listopadu 2011 18:28
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 jakou tloušťku má mít spojková lamela na jawa 550??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 16:15
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 2 mm z každý strany
Datum: 13. listopadu 2011 16:15
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 17:12
Jméno: fano
IP: uživatel11710
Datum: 15. listopadu 2011 17:12
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6587
 čau nemá prosím někdo zkušenosti se spojkou na pařízkovi potřebuju nějakej fígl na stlačení pružinek spojky abych tam dostal sejgrovku.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 17:45
Jméno: roztláčeč
IP: uživatel2942
 Ja roztlačim i pendolino Pyčo !!!
Datum: 13. listopadu 2011 17:45
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 no roztlačovat 57 s předkem neni vůbec žádná prdel myslim teda po louce, když sme měli špatnou baterku tak ve dvou roztlačit a pak jedet skočil do traktoru a druhej pořat tlačil
Datum: 12. listopadu 2011 22:43
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mne sa libilo jak sme kdysi startovali Zetora 25 A , ja sem na zhavil , s ogarama sme sa stridali kdo bude startovat kliků . Pak to kdosi nastartoval a vseci kdo byly u traktoru meli poznamky : Startuje traktor který nemá , já sem tu poznámku nedostal , ale ogarom sem sa vysmál
Datum: 12. listopadu 2011 21:07
 roztlacoval jsi uz pragovku V3S ?  my jo
Datum: 12. listopadu 2011 19:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 a co kdyby roztlacali traktor
Datum: 12. listopadu 2011 19:42
 jawaman: hmmm... a jak by teprv roztlacoval 1 a půl tunové auto jak já
Datum: 12. listopadu 2011 18:57
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
Datum: 12. listopadu 2011 18:12
 Zduř, nejlepší je aby na to byli 2 lidi, jeden aby stlačil pružinu s podložkou a druhý aby tam nasadil segrovku ..
Datum: 12. listopadu 2011 17:18
Datum: 12. listopadu 2011 16:23
 Já si udělal takovou vychytávku z páskoviny, je to vidět tady ve 2:58.
Datum: 12. listopadu 2011 16:12
 a je to tady zas  JAWA_ceZetak pochop že někdo nemá takovou sílu prostě si někoho pozvi jestli to jednou rukou nestlačíš jeden stlačí pružinu a druhej ná segrovku a jeto
Datum: 12. listopadu 2011 15:46
 fígl? vem podložku do kombinaček, stlač a druhou rukou natlač segrovku.. kde je problém?
Datum: 12. listopadu 2011 15:00
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 21:46
Jméno: libor1
IP: uživatel12739
 můžeš to sem napsat ještě jednou a česky? tý hatmatilce neni rozumět, maďarsky tu moc lidí nerozumí  , Megértette?( vygoogli si to
Datum: 12. listopadu 2011 21:46
 nerozumím řeči tvého kmene prosimtě když se na něco ptáš tak si k tomu sedni a napiš to pěkně popořadě a srozumitelně
Datum: 12. listopadu 2011 15:47
 coze? vubec ti neni rozumet co pises
Datum: 12. listopadu 2011 15:02
Jméno: kurcza
IP: uživatel12523
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 19:52
Jméno: kurcza
IP: uživatel12523
 ok takže je to normal. 10 akorát trochu delší...
Datum: 12. listopadu 2011 19:52
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 ale budeš ho muset podložit nebo zkrátit
Datum: 12. listopadu 2011 19:04
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 v klidu jo
Datum: 12. listopadu 2011 19:04
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Nevíte čím by to mohlo být že když nastartuju svoji jawu 21 tak je volnoběh v poho ale jak se zahřeje když se jedu třeba projet a zastavím a nechám ho na volnoběh tak se strašně začnou zvyšovat otáčky až ho musím vypnout jak jsou velké nevíte čím by to mohlo být ?.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2011 13:01
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Díky už to funguje už je to dobrý jsem to pořádně dotáhl a vyměnil jsme za staré nové šrouby.
Datum: 12. listopadu 2011 13:01
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Jo díky těsnění mám nové a dotáhnu to ještě jednou Díky !!!!
Datum: 11. listopadu 2011 20:19
 někde to bude špatně těsnit takže bych dal vše pořádně dotáhl ale bacha ad nestrhnes závit ! a dotahl ybch mezi karbecem a kolenem karbecu a mezi kolenem karbecu a válcem pokud to nepomuže oddělat staré těsněí namaz nové vazelinou z obou stran dát ho tam a vše pevně dotáhnout jo a co hlava válce je datažená pořádně? byla dotahovaná do kříže?
Datum: 11. listopadu 2011 19:33
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Nevím jak to mám poznat ? mám vyčistit filtr?
Datum: 11. listopadu 2011 18:57
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nesaje ti falešný vzduch?
Datum: 11. listopadu 2011 18:45
 Čau draci, mam jawu 23 mustang a když se zahřeje, tak nechce tolik tahnout..  Pře 88Km dávany o výbrus větší kroužky... Svíčky sem zkoušel různý tepelný hodnoty a žádná změna... Předstih by měl bejt nastavenej dobře, studenej chytá na poprví a teplej max. na potřetí. Mám ještě počkat jestli si kroužky sednou nebo je závada někde jinde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2011 8:56
Jméno: Standa
IP: uživatel12741
 Nevis co sme si tu o tom rikaly a co ne. Nesnasim kdyz nekdo netusi o co gou a tupe soudi! Kdyz jsi tak chytrej,tak bys moh vedet,ze o vybrus vetsi krouzky do valce nedas  ale to sou ty zkusenosti co temhle kecalkum tvyho typu chybi
Datum: 13. listopadu 2011 8:56
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Jo a když to zahřeješ, tak se ty "o výbrus větší" kroužky roztáhnou. Vzniká ti tam neskutečné tření a to samozřejmě přijdeš o výkon. A to nemluvím o tom že to nejspíš přidřeš.
Datum: 12. listopadu 2011 21:27
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Stando Stando.. Radíš tady prasečiny a pak jim to chudákum nejede.
Datum: 12. listopadu 2011 21:25
Jméno: standa
IP: uživatel12737
 To ti neporadil kámoš,ale to sem vám tady řek já......že je to varianta když už je fest vyjetej válec.....taky jsem zdůraznil že je to prasečina....akorát sem zapoměl zdůraznit,že to s novejma kroužkama bude potřeba přeseřídit.....asi je to bohatý jako prase......a nebo si dobytek,neočistil si píst,dal si nový kroužky do zarostlejch drážek a s rostoucí teplotou se zapejkaj....
Datum: 12. listopadu 2011 15:27
 Snažim se ho nehnat...Jezdím tak aby to zkouslo další rychlost ale aby to ani neběželo v nízkejch otáčkách.
Datum: 11. listopadu 2011 14:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli ho celou dobu ženeš naplno tak se nediv to straci každej
Datum: 10. listopadu 2011 22:00
 Tak startování mě nějak netrápí, tak si šlápnu 3x, ale když jedu delší trasu kolem 12Km, tak to tak po půlce začne strácet sílu... Asi po novim roce udělam GO..
Datum: 10. listopadu 2011 21:56
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 Tak s tím startováním to u pincka je jasný.když ho zahřeješ,tak u něho je nedokonalé chlazení vzduchem tak to musíš nechat vychladnout aby to chytlo.
Datum: 10. listopadu 2011 21:42
 Ok, tak začnu šetřit a půjde to na výbrus...
Datum: 10. listopadu 2011 20:11
 Kámoš říkal že mu to tu někdo poradil protože neměl prachy na výbrus a origo kroužky měli už větší vůli v zámcích tak se u těch o výbrus větších trochu zbrousily zámky a sedí pěkně.. A kámošovi to takhle jezdí mnohem líp.  I znam pár dalších lidí co to dělali a dobrý..
Datum: 10. listopadu 2011 20:03
 A pak maj ty motorky fungovat když se s tim snažíte takhle vyjebat...dělejte ty motory pořádně, bez tohohle nesmyslného šetření...pak vám to bude jezdit dobře...co dneska stojí výbrus? slabejch 500? to snad objetovat lze, ne? Jestli byl ten válec tak vylítanej jak řikáš, tak si do toho nové kroužky už nikdy dobře nesednou, tenhle nesmysl z toho vyndej, odnes to do brusírny a pak to pojede...
Datum: 10. listopadu 2011 20:00
 O výbrus větší?
Datum: 10. listopadu 2011 19:52
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Nevíte čím by to mohlo být když nastartuju mojí jawa 21 tak je volnoběh v poho ale jak se zahřeje začnou se zvyšovat otáčky já mám vůli u plynu tak když trochu pootočím plynem jenom málo tak se vrátí ten volnoběh do normálu ale musím tak držet plyn nevíte čím by to mohlo být.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 14:00
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Šroubek volnoběhu je na minimum
Datum: 10. listopadu 2011 14:00
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draku. Volnoběh se šteluje na jízdou zahřátém motoru a pak je to Ok.
Datum: 09. listopadu 2011 20:12
Jméno: dd
IP: uživatel10446
 Cus mám dotaz, mám jawu 23 mustang, dával jsem tam jinej ráfek, a ted mi nejde sestelovat na kyvce, proste kdyz napnu retez, tak aby byl na obou napinakach stejne, proste aby slo zadni kolo soubezne s prednim, tak mi se mi se záchytem reakce da hejbat nahoru a dolu, nezapadne do ty zarazky (koliku na kyvce), tim padem kdybych to utahl a jezdil tak se mi hned protoci a pretrhne mi lanko brzdy. nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 19:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=46583
Datum: 09. listopadu 2011 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš sis toho dřív nevšiml a jezdil jsi s kolem šejdrem,bud máš vytahaný řetěz a nebo malý kolečko a ten řetěz chce o článek zkrátit
Datum: 09. listopadu 2011 18:23
 čau dělám GO motoru a chci se zeptat jakej máte názor na ten spojkovej koš co tady sesa prodvá? A co je lepší za kliku s futrem a nebo s čepem na jehlách? díky moc ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 6:55
 no klika bude určitě lepší na jehlách a s tim spojkovym košem nemám zkušenost. já sem to hodil zámečníkovi, kterej to nějak znova přenýtoval nebo co s tim udělal, prostě to drží. doufám, že to ještě dlouho držet bude.
Datum: 09. listopadu 2011 6:55
 Ahoj borci já už nevím co si mám počít mého pionýra už ladím 3 týdny. Ale pořád to samé ... Nastartuji v pohodě ze začátku mi to jezdí jako drak 1,2 i 3 stupeň.. ale jakmile se to trošičku zahřeje tak to začne vynechávat dusit až to chcípne ... Nastartuji a dělá to znova.. Nevyjede mi to ani jediný větší kopec...Je po výbrusu diamantem. Tak mi říkal ten chlapík že se nemusí ani zajíždět .. Před výbrusem to nedělalo.. Nevím si rady. Svíčka 17N, trysky čisté hladina dobrá,Jehla je na 2 zářezu s hora, Předstih i odtrh jak má být 2x měřený,Karburátor čistý.palivo teče dost... Poznámka: Mezi karburátorem a válcem je menší množství benzínu ale těsnění tam je. A jak je manžeta k sání tak tam je benzín nebo olej nebo co to je... Výfuk mám čistý. Nevím čím to může být sem uplně bezradný. Budu vděčný za všecky vaše odpovědi .. Odpovědi mi můžete zasílat i na můj e-mail.. Moc děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2011 16:50
Jméno: Michal
IP: uživatel12656
 nepomohl ani ten karbec
Datum: 14. listopadu 2011 16:50
Jméno: standa
IP: uživatel12721
 je to uchcany,serid karbec tak aby to nebylo uchcany ...
Datum: 07. listopadu 2011 23:49
 když ponoříš plovák na dno licuje hladina s tím plýškem? pokud jo tak dej jehlu na 1 zářez a svíčku zkuss brisk n 15 c pokud budeš jezdit v zimě nebo za chladnějšího počasí tak brisk n 17 C
Datum: 07. listopadu 2011 19:31
|



|