slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  96  97  98  99  100  101  102  103  104  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10340    
zdar draci..Nejde mi na Dandýně 125 tachometr. Zespoda u kola jsme odšrouboval náho a zatočil a tachometr chodí takže je problém v kole, ale nwm co.. Nemáte někdo potuch co by s tím mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12434    
No taky si to myslím sem zvědavej jak je to tam řešený.. Díky za odpověď
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 22:42
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
zjevně se ti nepřenáší síla kola na náhon, takže buď máš urvané takové pacičky (nebo něco přez co se to převádí), nebo ti chybí nebo dělá bordel to co ty pacičky zachytává toto je psané pokud je náhon tacho řešený stejně jak u dandy 50...
 
 
Datum: 06. listopadu 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: pekac      IP: uživatel12547    
Mam problem s mustangem furt mi škyta!Us sem nyvenim svícu zalaovaci pol a indukčni cívku a furt to škyta,jo a svicku mam vohlovou a odtrh nastaveny podle cigaretoveho papirku a kondík taktež nový,Prosím poradtě ,děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: pekac      IP: uživatel12547    
mam tam totis vybrus 40.50 nebude treba vymenit trisky? mam tam 68 a 38.
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 23:00
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no buď máš špatně nastavenej předstih nebo je chyba v karburátoru
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
Ahoj mam jedne problém na cz 477 mam velký odlon zadního kola a nejde šeridit sousot kol muze být ohlá kývná vidlice odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pavko: jo to je docela hodně...mě vzadu vydrží pneu asi tak 20tis, ve předu víc...
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 7:57
 
 
 
 
Jméno: pavko      IP: uživatel12636    
ne tak še potrbuju zeptat jestli bý to nemohl být i ohlý ram sic motorka je nebourana protoze uz me to štve jednu gumu na 6000km v zadu
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
muze, proč by nemohla..
 
 
Datum: 04. listopadu 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12258    
Zdarec. Potřeboval bych poradit. Mám ČZ 175/477 a dusí se když jedu s nasazenou gumovou průchodkou od karbece k filtru. Když sundám tak pohoda. Nevíte co mám udělat aby to bylo OK? Filtr je tam asi 15 roků pořád stejný ale zdá se mi celkem čistý. A karburátor je tam nový, takže nevím kde je problém. Díky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
nandej průchodku a vyndej filtr, hned uvidíš na čem si
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zkus ten filtr, a nebo kámošovi se taky stalo že sundal průchodku k sání a jelo to a filtr měl čistej a nakonec to dělal ucpanej vejfuk..
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 19:29
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12258    
bohatost bude dobrá. To by potom nejelo ani bez toho, když oddělám tu gumovou průchodku k sání.
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 19:24
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus vyměnit filtr ale než to uděláš tak zkus nastavit bohatost směsy.
 
 
Datum: 02. listopadu 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: bsd      IP: uživatel12547    
Co vsechno musím mět na mustangu aby mi jely blinkry .krom te baterky a tech blinrku? děkuji za opdověd:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
přerušovač, přepínač a hlavně všechno dobře zapojené ;-)
 
 
Datum: 31. října 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, nachápu jednu věc na mojem pionýru. Mám tam tyristorový zapalování a jednoho dne jsem prostě jezdil úplně bez prblémů 30km a pak jsem jel dál a najednou taková divná rána a pionýr nechtěl jet, jel celkem normálně z kopce a jak měl zabrat tak udělal to samí. Vyměnil jsem tyristor v zapalování a svíčku a šel jsem to dnes projet a zase to jelo úplně krásně a pak zase takový divný rány, ale nakonec jsem to nějak rozjezdil a už zase normálně jezdim, a tak se bojim, že mi to udělá zase a budu to muset zas všechno rozebírat a měnit. Prosím poďte čím by to mohlo být jak to hlavně spravit, protože mě to dost štve, když to tak krásně jezdí a chytá. Děkuju za každou radu. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
to iste sa mne stavalo raz to bolo zle ukostrenou indukčnou potom prelomením káblikom a raz odlomeným kondíkom na DPS viac menej to má vždy niečo zo zlým kontaktom niekde v elektrike
 
 
Datum: 01. listopadu 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc za rady zkusim, akorát moc přesně neruzumim tomu s tim výkonem, ale to asi po vyzkoušení pochopim :-)
 
 
Datum: 31. října 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právěže ztratil
 
 
Datum: 30. října 2011 21:31
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
No jo jenže kdyby to zápalko vysadilo a pak by se zapálil benzín i ve výfuku tak by motor neztratil výkon.
 
 
Datum: 30. října 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já si myslím, že klidně může to zapalko na chviličku vysadit a jak se opět chytne, zapálí mmj. i benzín ve vejfuku a ten tam bouchne.
 
 
Datum: 30. října 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jiskra dobrá a směs taky, ale dík já si radši nějak poradim sám, já myslel jestli jste se už s tim třeba někde nesetkali a tak už víteb co s tim, ale díky alespoň za tohle
 
 
Datum: 30. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
napsal si toho hodně ale nic co by o něčem vypovídalo, kdybys místo psaní takovýho románu vzal do ruky multimetr a proměřil si to první zapalování, udělal bys líp.. takže to udělej, ať víš kde hledat chybu,jestli v jiskře nebo směsi..
 
 
Datum: 30. října 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapalko to nebude protože se mi to stalo jednou i na to druhý já mám totiž dvě, ale jedno je lepší, protože to nastartovám i rukou s nim.
 
 
Datum: 30. října 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak bud náky špatny tyristorovy zápaloko a jestli tam máš origo a někdy si to vystřelí do vejfuku tak to bude předstih
 
 
Datum: 30. října 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No šlo to jakoby z vejfuku já nevim jak vám to mám víc přiblížit prostě takový divný rány a pak to nechtělo jet.
 
 
Datum: 30. října 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no takhle ti asi nikdo moc neporadí a odkud sla ta rána se zapalování ? nebo co ? nekostří ti to nikde? projdi káble atd
 
 
Datum: 30. října 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau,lakoval jsem fichtla Chemopurem E (vrchní) a lak je i po třech týdnech stále měký(podřu ho i nehtem) Tužidla jsem dal dost a ono to furt nechce tvrdnout, zkoušel jsem to z dálky vysoušet horkovzduškou, ale nepomohlo to. Co jsem udělal špatně? Budu to muset komplet obrosit nebo budu moct lakovat na ten měký nástřik?Moc děkuji,Je to krásnej lak ale tvrdost skoro žádná odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ataky je zajímavy že to udělala jen modrá , bílá je jak sklo
 
 
Datum: 30. října 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, tak to mě už fakt nenapadá čim by to mohlo být...každopádně na měkkou barvu bych nic nelakoval...
 
 
Datum: 30. října 2011 17:03
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak 15 minut po nastříkání ta barva nelepila, což mě překvapilo , ale následná tvrdost pak taky :-(
 
 
Datum: 30. října 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podklad byla taky polyoretanová základovka, tužidlo , ředidlo originál od Chemolaku a pro danejdruh barvy
 
 
Datum: 30. října 2011 16:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to mě nenapadá čim by to mohlo bejt...problémy typu špatný typ tužidla atd tak nějak předem vylučuju, na to sis asi dal pozor. Ředidlo bylo také správné? Cos použil pod ten PU? Jinak osobně bych si netroufl na takhle měkkej podklad cokoliv lakovat...to jsou podle mě v podstatě vyhozené peníze
 
 
Datum: 30. října 2011 16:50
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tak 23 stupnu mam to v baraku
 
 
Datum: 30. října 2011 16:48
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Polyuretan, musím to zbrousit cely nebo to můžu přestříknout barvou připravenou jak píšeš?nechal jsem to zreagovat tak 10 minut
 
 
Datum: 30. října 2011 16:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě se zeptam, při jaké teplotě to vysychá? Máš to někde ve vytápěné garáži nebo tak?
 
 
Datum: 30. října 2011 16:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je na jaké bázi? Polyuretan? Typuju to na nedostatek tužidla, resp na špatné promíchání barvy a tužidla. Já když jsem lakoval polyuretanem, tak jsem namíchal tužidlo s barvou, doředil, pořádně zamíchal a nechal asi 20 minut odstát, takhle to psali v návodu, a nebyl s tim problém, schnulo to asi tak dva dny.
 
 
Datum: 30. října 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odmastil
 
 
Datum: 30. října 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sice nejsem žádnej lakýrník, ale odmastil si to pořádně?
 
 
Datum: 30. října 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: sally2244 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
aloha chlapi pottřebuju poradit jawa 23 mi nechce chytnout teče mi benzín z vejfuku karbec je uplně čistej profouknutej jiskru hází dobrou ale jak tam tu svíčku zamontuju tak to ani nezabublá předtím na našlápnutí (teda jen za studena ) jel dobře hodně do otáček a zničeho nic nenastartuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: sally2244      IP: uživatel12689    
svíčku jsem zkoušel jinou tou to ale není
 
 
Datum: 05. listopadu 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
špatná svíčka (pod tlakem nehází jiskru)
 
 
Datum: 30. října 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
Gdys mi jiskři mezi kladívkem tak je spatny kondík?/jawa 20/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě kejvačka taky jiskřila jak blázen a jela bez jediného problému...teda né tak uplně...bez problémů ujela tak 5km, pak se udělala pecka na kladívkách, a motorka skoro přestala jet, po očištění kladívek se dalo jet zase 5km :-) novej kondík to vyřešil
 
 
Datum: 30. října 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
pokud to bude jiskřit moc, tak pochybuju, že to pojede jak má :-) viz moje 05 po zbroušení kladívek jiskří jak divá a taky že vynechává (před zbroušením nejiskřila, teda aspoň to nešlo vidět, ale vynechávala stejně...)
 
 
Datum: 30. října 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lukáš: Podle mě pokud to jiskří moc, tak to bude způsobovat opalování kladívek...nějaká ta jiskra tam přeskočí, ale pokud to jiskří soustavně, tak už bych kondík vyměnil.
 
 
Datum: 30. října 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
zlepši si slovník! jinak k problému... pokud to jiskří a jede bez problému, tak to bude normální jev, pokud to vynechává, nebo jede jen v malých otáčkách, tak je kondík k prdu...
 
 
Datum: 30. října 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
"Gdys" znamená co? Jinak jiskření mezi kladívkama dost možná dělá kondík...
 
 
Datum: 30. října 2011 12:08
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
cus hele potrebuju pomoct mam na fichtlu drapak a uz sem u 4 duší urval ventylky ... zkousel sem to nafoukat víc dat sirsi .. proste nic nepomuze tak bych se chtel zeptat jestli by se to dalo udelat nejak jinak .. :-D treba montazni penou :-D nebo ja nevim diky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
taky mám na předním ještě původní cs duši a vydrží nafouklá podle toho jak moc ji nafukám :-) když ji nafukám jen tak na ruku, tak to vydrží den, pokud už fakt nahustím ať se to plouží po cestě, tak je to schopné ty 2dny asi vydržet, na zadním mám novou, stím že jsem tam cpal předtím ještě další 2nové (obě jsem buď cvaknul, nebo píchl o špice) u té už jsem se na**** špice vystlal starou cs duší a plášt na to fakt opatrně nazul a k mému údivu to už půl roku drží... :-)
 
 
Datum: 30. října 2011 20:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybych to nemusel každej týden foukat to kolo tak bych byl spokojenej....na předku mám novou a celej rok jsem ju nefoukal....
 
 
Datum: 30. října 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel12630    
presne tak .. taky sem uvazoval o tech haltrech ale to na fichtla nejde ... jj zlaty cs duse ..
 
 
Datum: 30. října 2011 12:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
shrek: ono ty původní nebo československý jsou snad 2xhrubší atd ;-) na ty se dá spolehnout a né jak na dnešní, kde se člověk bojí použít montpáku, aby ji neštípnul ;-)
 
 
Datum: 30. října 2011 11:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějaký divný :-) já mám 90/100 a upravenej motor, jezdím závody a duše je stará tak 30 let :-D a drží mě to....
 
 
Datum: 30. října 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau já mám drapák na svý Yamaze DT 125 a musím tam mít HALTRY který zabrání protočení. Jinak sem měl taky pořád urvanej ventilek. Jestli to půjde na fichtla nevím, ale mohlo by.
 
 
Datum: 29. října 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10340    
Zdar draci..Dělám destičky na dandyně 125 a zaboha do nich nemužu nacpat kotouč...Mám vypustit kapalinu? Nebo já už nevím..Koukal jsem se na ty co tady ma sesa a vypadají stejně tak nwm v čem to je dík za odpověi spěchá to=( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10340    
Už jsem to udělal normálně jsem to odzdušnil a pak to šlo, dík za odpověd:-)
 
 
Datum: 29. října 2011 17:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Povol vršek tý nadobky na brzd. kapalinu a pak by destičky měly jít bez problémů od sebe...
 
 
Datum: 29. října 2011 15:45
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12682    
Nazdar drací, teď nedavno sem jednomu chlapíkovi od nás zpravoval babetu, no hrůza, že prej to nejde do otáček, dáví se to a tak, řikam si to bude kohoutek nebo karburátor. tak sem to rozebral všechno vyčistil, seřídil hladinu a řikám si dobrý, de to do votáček už se to nedusí dobrý, a co se za chvíly nestane? Zase s e to dusí, a už sem byl skoro bezradnej nešlo to ani vyladit. Tak sem zkusil zapalování,to pomohlo - trochu, Já starej blbej fichtlař - že mě to nenepadlo hned - byla to totálně ucpaná koncovka (tlumič), ale fest, tak sem si hned vynadal do debilů vyčistil to bába jezdí zase jako vostohvízd! Tak servus a bacha na vejfuk :-))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky znám jednoho chlápka co tyhle starý stroje opravuje na kseft a jedno mi taky vypravel ze byl z babety bezradnej a uz nevedel co s tim mel i sundanej vejfuk a porat nic, ono prej bylo ucpany nekde v kolene a taky se s tim prej sral nejvic dlouho :-D to je hned no :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 14:52
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle přesně znam..nejezdil nám traktůůrek, nikdo nevěděl co s tím. Měnilky zapalování, svíčky, elektriku a vrátily nám ho že neví co s tím, pak sme koukly na vejfuk a ejhle, byl celej zasranej.. :-)
 
 
Datum: 29. října 2011 14:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12682    
člověk může bejt blbej ale musí si umět poradit, to byla doba než sem na to přišel :-))
 
 
Datum: 29. října 2011 9:55
 
 
 
 
Jméno: ostravak9      E-mail:      IP: uživatel12633    
Zdravim,Ted jsem přišel z garaže mam renovovaneho fíka je tam vybrus a vše nove už si nevim rady problem je že karburator je funkční teče tam palivo,svíčka je mokra jiskru to dává zkoušel jsem nekolik svíček. Ale občas to chytne jede to uplne normalne pak to vypnu a nenastartuje to ani dabel,necham to přes noc dam druhou svíčku je jedno jestli teplou nebo studenou a zas to chytne atd... pořad dokola ješte bych dodal že nemužu nastavit volnobeh šroubek je na max.Prosím poradte a dík za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyby to byl kondík tak ti to nejde vubec a co indučka a nepřechcává se tito ? hladinu máš seřízenou ? a máš sklepli elektrody na tech svíškách na 0,40 ?
 
 
Datum: 29. října 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Richard.Šolta      IP: uživatel10340    
Zdar..Ten volnoběh dělá nejspíš to že je v šoupěti už vmačkaná velká díra..Když vyndáš šoupě tak v místě kde je šroubek na volnoběh bude vymačkaná díra...Jedině vzít jiné a vyměnit...A to s tou jiskrou nwm mě napadl třeba kondík bo cívka ale nevím...
 
 
Datum: 29. října 2011 1:24
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
čest chlapi.... Chci se zeptat .. mám trošku ohlý pední vidlice. Mám je sundaný z rámu, ale k brejlím sou přovařený.. no ale když jsem to chtěl narovnat tak mi to nejde... to je pevnný jak svině.. nemáte nakej tip jak to narovnat ?? a jěště kolik je cca. nepřesnej ten kulatej tachometr na fichtlovi.. dík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
autogen, nahřát a vytvarovat
 
 
Datum: 28. října 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=BM8b4Fexf38 je to hned na začátku :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
taa se mi ohla
 
 
Datum: 28. října 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Nasaď si do toho pouzdra pořádnou tyč a tou to narovnáš
 
 
Datum: 28. října 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel289    
řiď se heslem: ''co nejde silou to de ještě větší silou" jinak je nesrovnáš :-D
 
 
Datum: 28. října 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel12530    
Zdar, po 7 letech jsem zrenovoval Jawu 50/21. Nemusel jsem nic štelovat a hned mohl vyrazit na cestu. První kilometr stroj krásně táhl a krásně šel do otáček(jel cca 50-60 km/h) , ale pak najednou výkon vadl, a tak jsem zastavil, jelikož jsem myslel, že je to jenom přehřátý. Bohužel ani po vychladnutí motor neměl žádný výkon, a tak jsem stěží dojel na jedničku domů asi rychlostí 15 km/h. Zítra bych se chtěl pustit do opravy, tak mě zajímá co to může způsobovat. Kouhoutek je čistý, takže palivo dotéká a trysky jsem čistil...Díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: triska      IP: uživatel4071    
zdarec,stejný problém a vadná svíčka,vždy tak po 200km musím dávat novou.
 
 
Datum: 28. října 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel12530    
Přidřený to určitě nebude....mažu 1:30...spíš bych to viděl na ty gufera....výfuk je čistý a filtr taky :-) .......ono to přestalo jed v jednom krátkym okamžiku...
 
 
Datum: 28. října 2011 12:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando : taky u vejfuku :-D oleje bylo dost a určitě mnohonásobně lepší než většina lije do pincka :-) zřejmě mi nesedl novej pístní kroužek...
 
 
Datum: 28. října 2011 9:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale pokud tam máš spravne množství olejev benálu tak nevím proč by si měl zadrřít nebo přidřít
 
 
Datum: 28. října 2011 0:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vyčistil jsi po tech 7 letech vzduchovej filtr ? ale to asi nebude mít na to vliv
 
 
Datum: 28. října 2011 0:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12674    
já jednou přidřel v 10200ot/min.....chvíli to zdechlo,nechal sem to vyfoukat vzduchem(2 min z kopce),vrazil nazpatek trojku,už to jelo,ale jen 80,ale dojelo to......válec byl lízlej na vejfuku.....výkon to opravdu nemělo...trojka se sotva zbírala....
 
 
Datum: 28. října 2011 0:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhle podobně jsem jel na speciálu najednou to začalo vadnout a musel jsem podřazovat nakonec to nechtělo jet ani na 1. ... hned mi bylo jasný že jsem přidřel/zadřel....
 
 
Datum: 27. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to může být i kondíkem, cívkou, svíčkou, nebo netěsností mezi hlavou a válcem... víc bych se přikláněl k elektrice....
 
 
Datum: 27. října 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dan23cz      IP: uživatel10444    
jestli nemaš špatny gufera na klice
 
 
Datum: 27. října 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12647    
Mam otazecku .. Kdyz si stoupnu k pionyru(jawa 21) ze predu, koleny pridrzim kolo a zahejbu s riditky tak to kolo ma vuli. Je to normalni u pionyra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty ložiska do kol ma sesa přimo tady v obchode celi zakrytovany akorat musis pockat az shop pmete no
 
 
Datum: 28. října 2011 0:43
 
 
 
 
Jméno: Martin_17      IP: uživatel12647    
Yuri:Je pravda ze ty vidle by chteli z repasovat Mumlos: kdyz jedu pod 50km/h tak uplne v pohode mi to nevadi to ani nemam strach, ale jak nad 50km/h tak to se modlim abych vubec dojel :-D ... jony: ty uz jsou potreba taky no :-) akorat nekde musim z cekovat jakej typ .. .. jak tak koukam tak zrenovuju celeho fika :-)
 
 
Datum: 28. října 2011 0:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
to jsou ložiska v kole...
 
 
Datum: 27. října 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: Mumlos      IP: uživatel12510    
To má skoro každej starší pionýr vzdyt přední vidle je jedna z jeho nejslabších stránek ale pokavaď to neovlívňuje za jízdy jak píše tady yuri tak to nevadí horší to je na technický kontrole tam jsi na to dávají bacha a kontrolují to.. :-)
 
 
Datum: 27. října 2011 21:41
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
ee treba zreparovať vidlu ale pokiaľ to nejak bars nevadí pri jazde ale chcelo by to asi nové silonové futra
 
 
Datum: 27. října 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
Zdarec draci mam takový problem včera jsem kompletne složil na pijonyru motor mam tam novou klikovku a kdyz to nastartuju tak do otaček to jde ale nechce to vubec tahnou ?? poradte mi nekdo co by s tim slo delat diky mooc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 8:56
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel3888    
a jak ji vycentruju??
 
 
Datum: 28. října 2011 8:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12674    
vycentruj kliku na střed karterů
 
 
Datum: 28. října 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
nejspíš máš rozhašenej předstih...
 
 
Datum: 27. října 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau Draci, na mé jawě 23 sem si dnes všiml že mam kyvku o necelý cen´ták hnutou doleva a bolo mi na jedný straně skoro dře o blatník a na druhý je zas spousta místa.. Nevíte co s tím? Zkoušel sem přez prkýnko poklepat jestli s ní hnu a nic. :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aj, to se mi neche. :-( Zkoušel sem to i truhlářskou svorkou a trochu se to srovnalo ale né o tolik.. A vypadá to že je to už z výroby..Protože ty gumy sou vymčkaný přesně podle toho jak to teď je umístěný.. :/
 
 
Datum: 28. října 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
snad jen si sehnat novej rám, nic jinýho mě nenapadá
 
 
Datum: 28. října 2011 10:45
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdary draci,potřeboval bych nutně poradit,jak mam na pionýru zapojit elektriku jen aby to házelo jisku,díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK,díky :-)
 
 
Datum: 27. října 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Tomáš Vymětal      IP: uživatel11419    
Kablik z kladivka prerusovace pripoj na 15 zapalovaci civky a 1 ukostri.
 
 
Datum: 27. října 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Jonik      IP: uživatel7949    
Ahoj, mám pár otázek. 1) Centrujete kola doma? popř jak. Mě to totiž vždycky leze na nervy. 2) Jak pozmám že jsou opořebované pakny? Že už dřou i nýty v pakně? 3) Jak poznám že je opotřebované obložení v bubnu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
od pohledu to poznáš tak, že to obložení bude tak slabý, že už se budou ty nejty za který to obložení drží dotýkat protikusu- bubnu v kole.....
 
 
Datum: 27. října 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: Jonik      IP: uživatel7949    
DAcan- díky , jinak jsem myslel jako poznám že mám opotřebované obložení v bubnu kola, a jak že jsou opotřebované pakny(čelisti bubnu)"ty vecičky co se při brždění pohybují a jsou na pružince". Prosím dá se to nějak poznat od pohledu. Jak ?
 
 
Datum: 27. října 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
Centrování kol jsem dělal doma a to tak, že jsem vzal osku kola a připnul jsem ju do svěráku, nasadil jsem na nu kolo a točil....když jsem viděl že se kolo při otáčení jakoby prohýbá, tak jsem samozhřejmně na té straně kde se to dělo přitáhl nymply a tak jsem postupoval až házelo co nejmín nebo ideálně vůbec....jo a ještě by bylo dobrý dat si vedle kola nějakej záchytnej bod aby bylo líp vidět jestli se to kolo prohejbá a na jakou stranu jo a u konečnýho výsledku nesmí bejt nějakej hodně povolenej nympl všechny musí bejt aspon trosku přitáhlý, aby se nopovolovaly...je to celkem nuda, ale za půl hodiny jsem měl obě kola hotové....:-)
 
 
Datum: 27. října 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obložení v bubnu žádny není jen holý buben a v něm jsou ty pakny a na něm to obložení povodní je nytovany taky jsem ho nedávno měnil poznáš to tak že to nebude moc brzdit a bude to trocha jakoby dřít
 
 
Datum: 27. října 2011 11:24
 
<  96  97  98  99  100  101  102  103  104  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.05.2025 18:59:45 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu