Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 zdar draci..Nejde mi na Dandýně 125 tachometr. Zespoda u kola jsme odšrouboval náho a zatočil a tachometr chodí takže je problém v kole, ale nwm co.. Nemáte někdo potuch co by s tím mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 22:42
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12434
 No taky si to myslím sem zvědavej jak je to tam řešený.. Díky za odpověď
Datum: 06. listopadu 2011 22:42
 zjevně se ti nepřenáší síla kola na náhon, takže buď máš urvané takové pacičky (nebo něco přez co se to převádí), nebo ti chybí nebo dělá bordel to co ty pacičky zachytává
toto je psané pokud je náhon tacho řešený stejně jak u dandy 50...
Datum: 06. listopadu 2011 22:20
Jméno: pekac
IP: uživatel12547
 Mam problem s mustangem furt mi škyta!Us sem nyvenim svícu zalaovaci pol a indukčni cívku a furt to škyta,jo a svicku mam vohlovou a odtrh nastaveny podle cigaretoveho papirku a kondík taktež nový,Prosím poradtě ,děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 23:00
Jméno: pekac
IP: uživatel12547
 mam tam totis vybrus 40.50 nebude treba vymenit trisky? mam tam 68 a 38.
Datum: 05. listopadu 2011 23:00
 no buď máš špatně nastavenej předstih nebo je chyba v karburátoru
Datum: 05. listopadu 2011 22:25
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Ahoj mam jedne problém na cz 477 mam velký odlon zadního kola a nejde šeridit sousot kol muze být ohlá kývná vidlice
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 7:57
 pavko: jo to je docela hodně...mě vzadu vydrží pneu asi tak 20tis, ve předu víc...
Datum: 05. listopadu 2011 7:57
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 ne tak še potrbuju zeptat jestli bý to nemohl být i ohlý ram sic motorka je nebourana protoze uz me to štve jednu gumu na 6000km v zadu
Datum: 04. listopadu 2011 23:20
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 muze, proč by nemohla..
Datum: 04. listopadu 2011 23:19
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 Zdarec. Potřeboval bych poradit. Mám ČZ 175/477 a dusí se když jedu s nasazenou gumovou průchodkou od karbece k filtru. Když sundám tak pohoda. Nevíte co mám udělat aby to bylo OK? Filtr je tam asi 15 roků pořád stejný ale zdá se mi celkem čistý. A karburátor je tam nový, takže nevím kde je problém. Díky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2011 21:21
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nandej průchodku a vyndej filtr, hned uvidíš na čem si
Datum: 02. listopadu 2011 21:21
 Tak zkus ten filtr, a nebo kámošovi se taky stalo že sundal průchodku k sání a jelo to a filtr měl čistej a nakonec to dělal ucpanej vejfuk..
Datum: 02. listopadu 2011 19:29
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 bohatost bude dobrá. To by potom nejelo ani bez toho, když oddělám tu gumovou průchodku k sání.
Datum: 02. listopadu 2011 19:24
 Zkus vyměnit filtr ale než to uděláš tak zkus nastavit bohatost směsy.
Datum: 02. listopadu 2011 18:43
Jméno: bsd
IP: uživatel12547
 Co vsechno musím mět na mustangu aby mi jely blinkry .krom te baterky a tech blinrku? děkuji za opdověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2011 20:50
 přerušovač, přepínač a hlavně všechno dobře zapojené
Datum: 31. října 2011 20:50
 Čau draci, nachápu jednu věc na mojem pionýru. Mám tam tyristorový zapalování a jednoho dne jsem prostě jezdil úplně bez prblémů 30km a pak jsem jel dál a najednou taková divná rána a pionýr nechtěl jet, jel celkem normálně z kopce a jak měl zabrat tak udělal to samí. Vyměnil jsem tyristor v zapalování a svíčku a šel jsem to dnes projet a zase to jelo úplně krásně a pak zase takový divný rány, ale nakonec jsem to nějak rozjezdil a už zase normálně jezdim, a tak se bojim, že mi to udělá zase a budu to muset zas všechno rozebírat a měnit. Prosím poďte čím by to mohlo být jak to hlavně spravit, protože mě to dost štve, když to tak krásně jezdí a chytá. Děkuju za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2011 13:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 to iste sa mne stavalo raz to bolo zle ukostrenou indukčnou potom prelomením káblikom a raz odlomeným kondíkom na DPS viac menej to má vždy niečo zo zlým kontaktom niekde v elektrike
Datum: 01. listopadu 2011 13:56
 Díky moc za rady zkusim, akorát moc přesně neruzumim tomu s tim výkonem, ale to asi po vyzkoušení pochopim
Datum: 31. října 2011 16:02
 právěže ztratil
Datum: 30. října 2011 21:31
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 No jo jenže kdyby to zápalko vysadilo a pak by se zapálil benzín i ve výfuku tak by motor neztratil výkon.
Datum: 30. října 2011 21:00
 Já si myslím, že klidně může to zapalko na chviličku vysadit a jak se opět chytne, zapálí mmj. i benzín ve vejfuku a ten tam bouchne.
Datum: 30. října 2011 20:22
 jiskra dobrá a směs taky, ale dík já si radši nějak poradim sám, já myslel jestli jste se už s tim třeba někde nesetkali a tak už víteb co s tim, ale díky alespoň za tohle
Datum: 30. října 2011 19:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 napsal si toho hodně ale nic co by o něčem vypovídalo, kdybys místo psaní takovýho románu vzal do ruky multimetr a proměřil si to první zapalování, udělal bys líp.. takže to udělej, ať víš kde hledat chybu,jestli v jiskře nebo směsi..
Datum: 30. října 2011 19:49
 Zapalko to nebude protože se mi to stalo jednou i na to druhý já mám totiž dvě, ale jedno je lepší, protože to nastartovám i rukou s nim.
Datum: 30. října 2011 19:45
 tak bud náky špatny tyristorovy zápaloko a jestli tam máš origo a někdy si to vystřelí do vejfuku tak to bude předstih
Datum: 30. října 2011 19:36
 No šlo to jakoby z vejfuku já nevim jak vám to mám víc přiblížit prostě takový divný rány a pak to nechtělo jet.
Datum: 30. října 2011 19:32
 no takhle ti asi nikdo moc neporadí a odkud sla ta rána se zapalování ? nebo co ? nekostří ti to nikde? projdi káble atd
Datum: 30. října 2011 19:28
 Čau,lakoval jsem fichtla Chemopurem E (vrchní) a lak je i po třech týdnech stále měký(podřu ho i nehtem) Tužidla jsem dal dost a ono to furt nechce tvrdnout, zkoušel jsem to z dálky vysoušet horkovzduškou, ale nepomohlo to. Co jsem udělal špatně? Budu to muset komplet obrosit nebo budu moct lakovat na ten měký nástřik?Moc děkuji,Je to krásnej lak ale tvrdost skoro žádná
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 17:18
 ataky je zajímavy že to udělala jen modrá , bílá je jak sklo
Datum: 30. října 2011 17:18
 Hm, tak to mě už fakt nenapadá čim by to mohlo být...každopádně na měkkou barvu bych nic nelakoval...
Datum: 30. října 2011 17:03
 Tak 15 minut po nastříkání ta barva nelepila, což mě překvapilo , ale následná tvrdost pak taky
Datum: 30. října 2011 17:02
 Podklad byla taky polyoretanová základovka, tužidlo , ředidlo originál od Chemolaku a pro danejdruh barvy
Datum: 30. října 2011 16:52
 Tak to mě nenapadá čim by to mohlo bejt...problémy typu špatný typ tužidla atd tak nějak předem vylučuju, na to sis asi dal pozor. Ředidlo bylo také správné? Cos použil pod ten PU? Jinak osobně bych si netroufl na takhle měkkej podklad cokoliv lakovat...to jsou podle mě v podstatě vyhozené peníze
Datum: 30. října 2011 16:50
 tak tak 23 stupnu mam to v baraku
Datum: 30. října 2011 16:48
 Polyuretan, musím to zbrousit cely nebo to můžu přestříknout barvou připravenou jak píšeš?nechal jsem to zreagovat tak 10 minut
Datum: 30. října 2011 16:47
 A ještě se zeptam, při jaké teplotě to vysychá? Máš to někde ve vytápěné garáži nebo tak?
Datum: 30. října 2011 16:45
 To je na jaké bázi? Polyuretan? Typuju to na nedostatek tužidla, resp na špatné promíchání barvy a tužidla. Já když jsem lakoval polyuretanem, tak jsem namíchal tužidlo s barvou, doředil, pořádně zamíchal a nechal asi 20 minut odstát, takhle to psali v návodu, a nebyl s tim problém, schnulo to asi tak dva dny.
Datum: 30. října 2011 16:43
 odmastil
Datum: 30. října 2011 16:41
 Sice nejsem žádnej lakýrník, ale odmastil si to pořádně?
Datum: 30. října 2011 16:32
 aloha chlapi pottřebuju poradit jawa 23 mi nechce chytnout teče mi benzín z vejfuku karbec je uplně čistej profouknutej jiskru hází dobrou ale jak tam tu svíčku zamontuju tak to ani nezabublá předtím na našlápnutí (teda jen za studena ) jel dobře hodně do otáček a zničeho nic nenastartuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 18:21
Jméno: sally2244
IP: uživatel12689
 svíčku jsem zkoušel jinou tou to ale není
Datum: 05. listopadu 2011 18:21
 špatná svíčka (pod tlakem nehází jiskru)
Datum: 30. října 2011 17:01
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 Gdys mi jiskři mezi kladívkem tak je spatny kondík?/jawa 20/
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 17:35
 Mě kejvačka taky jiskřila jak blázen a jela bez jediného problému...teda né tak uplně...bez problémů ujela tak 5km, pak se udělala pecka na kladívkách, a motorka skoro přestala jet, po očištění kladívek se dalo jet zase 5km  novej kondík to vyřešil
Datum: 30. října 2011 17:35
 pokud to bude jiskřit moc, tak pochybuju, že to pojede jak má  viz moje 05 po zbroušení kladívek jiskří jak divá a taky že vynechává (před zbroušením nejiskřila, teda aspoň to nešlo vidět, ale vynechávala stejně...)
Datum: 30. října 2011 17:32
 lukáš: Podle mě pokud to jiskří moc, tak to bude způsobovat opalování kladívek...nějaká ta jiskra tam přeskočí, ale pokud to jiskří soustavně, tak už bych kondík vyměnil.
Datum: 30. října 2011 17:22
 zlepši si slovník!
jinak k problému... pokud to jiskří a jede bez problému, tak to bude normální jev, pokud to vynechává, nebo jede jen v malých otáčkách, tak je kondík k prdu...
Datum: 30. října 2011 17:05
 "Gdys" znamená co? Jinak jiskření mezi kladívkama dost možná dělá kondík...
Datum: 30. října 2011 12:08
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 cus hele potrebuju pomoct mam na fichtlu drapak a uz sem u 4 duší urval ventylky ... zkousel sem to nafoukat víc dat sirsi .. proste nic nepomuze tak bych se chtel zeptat jestli by se to dalo udelat nejak jinak ..  treba montazni penou  nebo ja nevim diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 20:54
 taky mám na předním ještě původní cs duši a vydrží nafouklá podle toho jak moc ji nafukám  když ji nafukám jen tak na ruku, tak to vydrží den, pokud už fakt nahustím ať se to plouží po cestě, tak je to schopné ty 2dny asi vydržet, na zadním mám novou, stím že jsem tam cpal předtím ještě další 2nové (obě jsem buď cvaknul, nebo píchl o špice) u té už jsem se na**** špice vystlal starou cs duší a plášt na to fakt opatrně nazul a k mému údivu to už půl roku drží...
Datum: 30. října 2011 20:54
 kdybych to nemusel každej týden foukat to kolo tak bych byl spokojenej....na předku mám novou a celej rok jsem ju nefoukal....
Datum: 30. října 2011 20:47
Jméno: Petr
IP: uživatel12630
 presne tak .. taky sem uvazoval o tech haltrech ale to na fichtla nejde ... jj zlaty cs duse ..
Datum: 30. října 2011 12:57
 shrek: ono ty původní nebo československý jsou snad 2xhrubší atd  na ty se dá spolehnout a né jak na dnešní, kde se člověk bojí použít montpáku, aby ji neštípnul
Datum: 30. října 2011 11:29
 nějaký divný  já mám 90/100 a upravenej motor, jezdím závody a duše je stará tak 30 let  a drží mě to....
Datum: 30. října 2011 9:06
 Čau já mám drapák na svý Yamaze DT 125 a musím tam mít HALTRY který zabrání protočení. Jinak sem měl taky pořád urvanej ventilek. Jestli to půjde na fichtla nevím, ale mohlo by.
Datum: 29. října 2011 21:20
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 Zdar draci..Dělám destičky na dandyně 125 a zaboha do nich nemužu nacpat kotouč...Mám vypustit kapalinu? Nebo já už nevím..Koukal jsem se na ty co tady ma sesa a vypadají stejně tak nwm v čem to je dík za odpověi spěchá to=(
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 17:21
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 Už jsem to udělal normálně jsem to odzdušnil a pak to šlo, dík za odpověd
Datum: 29. října 2011 17:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Povol vršek tý nadobky na brzd. kapalinu a pak by destičky měly jít bez problémů od sebe...
Datum: 29. října 2011 15:45
Jméno: libor1
IP: uživatel12682
 Nazdar drací, teď nedavno sem jednomu chlapíkovi od nás zpravoval babetu, no hrůza, že prej to nejde do otáček, dáví se to a tak, řikam si to bude kohoutek nebo karburátor. tak sem to rozebral všechno vyčistil, seřídil hladinu a řikám si dobrý, de to do votáček už se to nedusí dobrý, a co se za chvíly nestane? Zase s e to dusí, a už sem byl skoro bezradnej nešlo to ani vyladit. Tak sem zkusil zapalování,to pomohlo - trochu, Já starej blbej fichtlař - že mě to nenepadlo hned - byla to totálně ucpaná koncovka (tlumič), ale fest, tak sem si hned vynadal do debilů vyčistil to bába jezdí zase jako vostohvízd! Tak servus a bacha na vejfuk  ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 14:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky znám jednoho chlápka co tyhle starý stroje opravuje na kseft a jedno mi taky vypravel ze byl z babety bezradnej a uz nevedel co s tim mel i sundanej vejfuk a porat nic, ono prej bylo ucpany nekde v kolene a taky se s tim prej sral nejvic dlouho  to je hned no
Datum: 29. října 2011 14:52
 Tohle přesně znam..nejezdil nám traktůůrek, nikdo nevěděl co s tím. Měnilky zapalování, svíčky, elektriku a vrátily nám ho že neví co s tím, pak sme koukly na vejfuk a ejhle, byl celej zasranej..
Datum: 29. října 2011 14:01
Jméno: libor1
IP: uživatel12682
 člověk může bejt blbej ale musí si umět poradit, to byla doba než sem na to přišel  )
Datum: 29. října 2011 9:55
 Zdravim,Ted jsem přišel z garaže mam renovovaneho fíka je tam vybrus a vše nove už si nevim rady problem je že karburator je funkční teče tam palivo,svíčka je mokra jiskru to dává zkoušel jsem nekolik svíček. Ale občas to chytne jede to uplne normalne pak to vypnu a nenastartuje to ani dabel,necham to přes noc dam druhou svíčku je jedno jestli teplou nebo studenou a zas to chytne atd... pořad dokola ješte bych dodal že nemužu nastavit volnobeh šroubek je na max.Prosím poradte a dík za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 13:22
 kdyby to byl kondík tak ti to nejde vubec a co indučka a nepřechcává se tito ? hladinu máš seřízenou ? a máš sklepli elektrody na tech svíškách na 0,40 ?
Datum: 29. října 2011 13:22
Jméno: Richard.Šolta
IP: uživatel10340
 Zdar..Ten volnoběh dělá nejspíš to že je v šoupěti už vmačkaná velká díra..Když vyndáš šoupě tak v místě kde je šroubek na volnoběh bude vymačkaná díra...Jedině vzít jiné a vyměnit...A to s tou jiskrou nwm mě napadl třeba kondík bo cívka ale nevím...
Datum: 29. října 2011 1:24
 čest chlapi.... Chci se zeptat .. mám trošku ohlý pední vidlice. Mám je sundaný z rámu, ale k brejlím sou přovařený.. no ale když jsem to chtěl narovnat tak mi to nejde... to je pevnný jak svině.. nemáte nakej tip jak to narovnat ?? a jěště kolik je cca. nepřesnej ten kulatej tachometr na fichtlovi.. dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 22:24
 autogen, nahřát a vytvarovat
Datum: 28. října 2011 22:24
 http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=BM8b4Fexf38
je to hned na začátku
Datum: 28. října 2011 21:41
 taa se mi ohla
Datum: 28. října 2011 21:35
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Nasaď si do toho pouzdra pořádnou tyč a tou to narovnáš
Datum: 28. října 2011 21:09
Jméno: venca
IP: uživatel289
 řiď se heslem: ''co nejde silou to de ještě větší silou" jinak je nesrovnáš
Datum: 28. října 2011 20:38
Jméno: Vlk01
IP: uživatel12530
 Zdar, po 7 letech jsem zrenovoval Jawu 50/21. Nemusel jsem nic štelovat a hned mohl vyrazit na cestu. První kilometr stroj krásně táhl a krásně šel do otáček(jel cca 50-60 km/h) , ale pak najednou výkon vadl, a tak jsem zastavil, jelikož jsem myslel, že je to jenom přehřátý. Bohužel ani po vychladnutí motor neměl žádný výkon, a tak jsem stěží dojel na jedničku domů asi rychlostí 15 km/h. Zítra bych se chtěl pustit do opravy, tak mě zajímá co to může způsobovat. Kouhoutek je čistý, takže palivo dotéká a trysky jsem čistil...Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 20:14
Jméno: triska
IP: uživatel4071
 zdarec,stejný problém a vadná svíčka,vždy tak po 200km musím dávat novou.
Datum: 28. října 2011 20:14
Jméno: Vlk01
IP: uživatel12530
 Přidřený to určitě nebude....mažu 1:30...spíš bych to viděl na ty gufera....výfuk je čistý a filtr taky  .......ono to přestalo jed v jednom krátkym okamžiku...
Datum: 28. října 2011 12:20
 stando : taky u vejfuku  oleje bylo dost a určitě mnohonásobně lepší než většina lije do pincka  zřejmě mi nesedl novej pístní kroužek...
Datum: 28. října 2011 9:27
 ale pokud tam máš spravne množství olejev benálu tak nevím proč by si měl zadrřít nebo přidřít
Datum: 28. října 2011 0:41
 a vyčistil jsi po tech 7 letech vzduchovej filtr ? ale to asi nebude mít na to vliv
Datum: 28. října 2011 0:40
Jméno: standa
IP: uživatel12674
 já jednou přidřel v 10200ot/min.....chvíli to zdechlo,nechal sem to vyfoukat vzduchem(2 min z kopce),vrazil nazpatek trojku,už to jelo,ale jen 80,ale dojelo to......válec byl lízlej na vejfuku.....výkon to opravdu nemělo...trojka se sotva zbírala....
Datum: 28. října 2011 0:28
 takhle podobně jsem jel na speciálu najednou to začalo vadnout a musel jsem podřazovat nakonec to nechtělo jet ani na 1. ... hned mi bylo jasný že jsem přidřel/zadřel....
Datum: 27. října 2011 22:20
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to může být i kondíkem, cívkou, svíčkou, nebo netěsností mezi hlavou a válcem... víc bych se přikláněl k elektrice....
Datum: 27. října 2011 22:01
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jestli nemaš špatny gufera na klice
Datum: 27. října 2011 21:30
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Mam otazecku .. Kdyz si stoupnu k pionyru(jawa 21) ze predu, koleny pridrzim kolo a zahejbu s riditky tak to kolo ma vuli. Je to normalni u pionyra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 0:43
 ty ložiska do kol ma sesa přimo tady v obchode celi zakrytovany akorat musis pockat az shop pmete no
Datum: 28. října 2011 0:43
Jméno: Martin_17
IP: uživatel12647
 Yuri:Je pravda ze ty vidle by chteli z repasovat
Mumlos: kdyz jedu pod 50km/h tak uplne v pohode mi to nevadi to ani nemam strach, ale jak nad 50km/h tak to se modlim abych vubec dojel  ...
jony: ty uz jsou potreba taky no  akorat nekde musim z cekovat jakej typ ..
.. jak tak koukam tak zrenovuju celeho fika
Datum: 28. října 2011 0:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 to jsou ložiska v kole...
Datum: 27. října 2011 22:02
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 To má skoro každej starší pionýr vzdyt přední vidle je jedna z jeho nejslabších stránek ale pokavaď to neovlívňuje za jízdy jak píše tady yuri tak to nevadí horší to je na technický kontrole tam jsi na to dávají bacha a kontrolují to..
Datum: 27. října 2011 21:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ee treba zreparovať vidlu ale pokiaľ to nejak bars nevadí pri jazde ale chcelo by to asi nové silonové futra
Datum: 27. října 2011 20:47
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 Zdarec draci mam takový problem včera jsem kompletne složil na pijonyru motor mam tam novou klikovku a kdyz to nastartuju tak do otaček to jde ale nechce to vubec tahnou ?? poradte mi nekdo co by s tim slo delat diky mooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 8:56
Jméno: Franc 550
IP: uživatel3888
 a jak ji vycentruju??
Datum: 28. října 2011 8:56
Jméno: standa
IP: uživatel12674
 vycentruj kliku na střed karterů
Datum: 28. října 2011 0:32
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 nejspíš máš rozhašenej předstih...
Datum: 27. října 2011 22:07
 Čau Draci, na mé jawě 23 sem si dnes všiml že mam kyvku o necelý cen´ták hnutou doleva a bolo mi na jedný straně skoro dře o blatník a na druhý je zas spousta místa.. Nevíte co s tím? Zkoušel sem přez prkýnko poklepat jestli s ní hnu a nic. :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2011 17:15
 Aj, to se mi neche.  Zkoušel sem to i truhlářskou svorkou a trochu se to srovnalo ale né o tolik.. A vypadá to že je to už z výroby..Protože ty gumy sou vymčkaný přesně podle toho jak to teď je umístěný.. :/
Datum: 28. října 2011 17:15
 snad jen si sehnat novej rám, nic jinýho mě nenapadá
Datum: 28. října 2011 10:45
 zdary draci,potřeboval bych nutně poradit,jak mam na pionýru zapojit elektriku jen aby to házelo jisku,díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 21:52
 OK,díky
Datum: 27. října 2011 21:52
Jméno: Tomáš Vymětal
IP: uživatel11419
 Kablik z kladivka prerusovace pripoj na 15 zapalovaci civky a 1 ukostri.
Datum: 27. října 2011 14:02
Jméno: Jonik
IP: uživatel7949
 Ahoj, mám pár otázek. 1) Centrujete kola doma? popř jak. Mě to totiž vždycky leze na nervy. 2) Jak pozmám že jsou opořebované pakny? Že už dřou i nýty v pakně? 3) Jak poznám že je opotřebované obložení v bubnu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 18:57
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 od pohledu to poznáš tak, že to obložení bude tak slabý, že už se budou ty nejty za který to obložení drží dotýkat protikusu- bubnu v kole.....
Datum: 27. října 2011 18:57
Jméno: Jonik
IP: uživatel7949
 DAcan- díky , jinak jsem myslel jako poznám že mám opotřebované obložení v bubnu kola, a jak že jsou opotřebované pakny(čelisti bubnu)"ty vecičky co se při brždění pohybují a jsou na pružince". Prosím dá se to nějak poznat od pohledu. Jak ?
Datum: 27. října 2011 18:24
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Centrování kol jsem dělal doma a to tak, že jsem vzal osku kola a připnul jsem ju do svěráku, nasadil jsem na nu kolo a točil....když jsem viděl že se kolo při otáčení jakoby prohýbá, tak jsem samozhřejmně na té straně kde se to dělo přitáhl nymply a tak jsem postupoval až házelo co nejmín nebo ideálně vůbec....jo a ještě by bylo dobrý dat si vedle kola nějakej záchytnej bod aby bylo líp vidět jestli se to kolo prohejbá a na jakou stranu jo a u konečnýho výsledku nesmí bejt nějakej hodně povolenej nympl všechny musí bejt aspon trosku přitáhlý, aby se nopovolovaly...je to celkem nuda, ale za půl hodiny jsem měl obě kola hotové....
Datum: 27. října 2011 13:15
 obložení v bubnu žádny není jen holý buben a v něm jsou ty pakny a na něm to obložení povodní je nytovany taky jsem ho nedávno měnil poznáš to tak že to nebude moc brzdit a bude to trocha jakoby dřít
Datum: 27. října 2011 11:24
|



|