slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  97  98  99  100  101  102  103  104  105  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdar mam problem ze na plnej plyn při jizde me pincek toči tak na 3/4 a kdyz vymačknu spojku tak už toči na plno a nevim čim to je jestli mala triska pač už tam je ale 5 vybrus? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. října 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
ta rada s tou silonkou je pekna kravina to by mohl delat falesnej vzduch nebo se muze treba zasekavat soupatko nebo lanko v bovdenu, ja mel treba jednou trosku ohlou jehlu v soupatku a pri plnym plynu ta jehla upolne vyjela a zapichla se vedle ty diry v karburatou tzv. emulzni trubice
 
 
Datum: 29. října 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel12135    
Toto mě taky dělalo dal sem na karbec silonku a stahl sem ji a mám klid a dám klidně plnej plyn
 
 
Datum: 28. října 2011 0:52
 
 
 
 
Jméno: jawak250      IP: uživatel12667    
Čusec! Můj děda má starou Jawu 250, rv. 1958. A problém je takový: nekolik dlouhých let už stojí. A například když chci prošlápnout, tak to jde hrozně ztuha. Mohli byste mi prosím poradit, co udelat aby se to dalo aspon nakopnout? A co zkontrolovat po takové dlouhé odstávce? Diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: jawak250      IP: uživatel12667    
Diky moc. Mrknu na to.
 
 
Datum: 26. října 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
Sundej nádrž, vypucuj z ní rez a koukni na kohotek.. Sundej svíčku, stříkni do válce trochu oleje, a párkrát to prošlápni , ať se trochu omastěj stěny válce. Vylej starej převodovej olej a nalej tam novej. Vyčisti karbec, koukni na vejfuk, mrkni na zapalování, kdyžtak ho pošteluj.. Dej baterku, zkus jestli hází jiskru.. Jestli ti dlouho stála, ták je možný že budeš muset měnit gufera. To poznáš podle toho že ti to bude čoudit jako prase a samo přisávat vzduch tudíž to půjde do otáček. Pokud to bude jiskru házet, nařeď benzín a zkus to nakopnout. Dej tam možná trochu menší poměr na ředění s olejem. Jinak je možný že ti bude foukat i těsnění pod válcem.. ale to jsou pak už jen detaily
 
 
Datum: 26. října 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
Čau draci .. já jsem se chtěl zeptat jestli nemáte nějaký plášt i s duší.. adíky za odpovědi.. a jaký odstít červené má pionýr..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. října 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svetlá červená je 3020
 
 
Datum: 26. října 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na fichtlech ej taky 3004 to se di zda ale třeba na tech novějších jak maj trubkovu kývku a zadní novější plech bez tech hlinikových lišt tak tam myslým už byla světlejší červená
 
 
Datum: 26. října 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
díky ale vím že na jawy 250 apod je ral 3004 a ta je tmavší než na fichtlu..;-)
 
 
Datum: 26. října 2011 7:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ral 3004 - ćsn 8850
 
 
Datum: 25. října 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
dával jsem to sem včera ale nikdo nic rozumného neporadil tak to sem píšu znova mám problém s jawou 21 kterou sjem si seskládal, problém spočívá v tom že mám mezi zadními plechy a nádrží asi tak 3cm mezeru prostě že plechy jsou víš než kostra a nádrž a kvůli tomu mě nevichází sedadlo, nejde k vůli tym plechům odklápět nevíte co by se s tím dalo udělat díky moc npadlo mě jedině tam vyřezat mezeru do tych plechů na šířku pantu ale to asi ne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš náhodou zadní plech bez hliníkovejch lišt a nádrž ze staršího typu? ty no nové plechy měly udělanej výřez jen na půl nádrže a na nádržy nebyl odvzdušnovací ventil.... mám to taky tak a musel jsem vyvrtat díru pro ten ventil....
 
 
Datum: 25. října 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: Kubajs      E-mail:      IP: uživatel10896    
přesně, buď máš ohlej rám nebo seš levej. tak ti tom tam asi nekde musí vadit ne ?? mi ti učitě poradime když ho maš někde v garaži né ? to musíš vidět. takhle to ais nepoznáme ne ??
 
 
Datum: 25. října 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12658    
napadá mi jedině,že máš ohlý rám....vždycky a na všech fichtlech mě to sedělo.....je chyba jinde,ne ve výrobě.....bud je to v rukách a nebo v rámu......
 
 
Datum: 25. října 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zas tak levý nejsem montuju to už tak po xxxx roztáhnu to krásně to sedí šroubky bvychází ale prostě mezi nádrží a plechema je mezera
 
 
Datum: 25. října 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli to nebude tím, že máš obě ruce levé. Dole musíš zpravidla plech na obou stranách rukama roztáhnout, aby obešel packy na kříži z venku. Nahoře stačí se trefit dírama na šrouby, nevidím v tom problém.
 
 
Datum: 25. října 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Blbost, taky mi to nesedí a tam vždycky při montáži musím dole tu spodní část na obou stranách roztáhnout aby to zapadlo dolů.
 
 
Datum: 25. října 2011 16:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12647    
Ahoj, mam Jawu 21 lita jako cert :-) teda litala :-( --> PROBLEM, kdyz nastartuju pres nakopavaci paku a chytne tak na volnobeh mi to bezi uplne normalne ale, kdyz pridam plyn tak se to zacne dusit jak kdyby tam nesla stava, ale vice vzduchu.. Tak prvni co napadlo je vycistit nadrz(sitko v nadrzi, dal jsem i 8 matku do nadrze nalil 300ml technickeho benzinu a tu rez jsem vymlatil a necistotu vylil), kohoutek uplne rozebranej (trubicka vycistena, tesneni nove, proste komplet celej kohoutek vycisten a profoukan, nez jsem ho tam dal tak jsem i odzkousel jestli tece...) na radu prisla palivova hadicka (dal jsem novou a kousek pod kohoutek zhruba 15cm jsem dal palivovy filtr\\\\\\\'\\\\\\\'Pro jistotu\\\\\\\'\\\\\\\' ), Karburator celej rozebran, vycisten, profoukan namontovan zpet... tak a tedkon prisla ta chvile nastartoval jsem a pridam vic plynu a dela to same ... tak me napadla svicka provedl jsem vymenu svicky za Brisk Super N14C jiskru to hazi peknou .. a nic .. Nevite nekdo co stim je ? Predem dekuji za odpoved .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. října 2011 1:01
 
 
 
 
Jméno: Martin_17      IP: uživatel12647    
Taky a nic to je fuk tedkon tomu udelam komplet go.. ;-)
 
 
Datum: 30. října 2011 1:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel11666    
co vyčistit vypálit výfuk?
 
 
Datum: 29. října 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: macek      IP: uživatel12619    
no ja mel stejne problem sice na pitbike 110cc ale mohlo by to pomoct i nafechtlovi muzu to nekdy vyzkouset mam : jawa 21,20,555 + pitbike 110cc . udelal jsem to takle: vyndal jsem svicku a malinko ji rostahl kontakty cca 0.1 mm priborakem a kontakty vyčistil šmirglem. když jsem to nastartoval furt to zdechalo ale přidání plynu ok! stačilo přitočit otáčky a šlape jak hodinky. a zajimalo by me když se přetrhne lanko spojky myslim tim na pitbike tak se musi vymenovat v motoru? díky
 
 
Datum: 27. října 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel12647    
Johny15:kdyz zaradim za 1 tak se nerozjedu je to jedno a to same .. a benzin je ok kdyz tu plovakovou komoru otevru a zatlacim ten plovak dolu tak to krasne presne limcuje stim pliskem ;-) Elent: Vzžduchovej filtr je v airboxu a je novej a na nej sem jezdil najezdil jsem tam 70 km a takhle to zacalo blbnout .. s tim kondikem mi rikal kamarad z to muze bejt tim .. Jaroslavko: karburator jsem mel rozebranej a i trysky venku vsechno je vycisteno ... Nevim co stim je no je to pekelnej stroj >:-D
 
 
Datum: 25. října 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
to Johny15...nejde o odpor,mel sem vymlácenej ten drátek co ve fajfce drží svíčku a jak sem přidal plyn tak to vibracema přerušovalo kontakt.
 
 
Datum: 25. října 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to elent tak to potom jo
 
 
Datum: 25. října 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: jaroslavko      E-mail:      IP: uživatel12660    
Mne to robilo keď som mal zapchanú hlavnou trisku skus to .
 
 
Datum: 25. října 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
zdar,to může bejt vic věcí,vyzkoušel bych vzduchovej filtr,kondenzátor,předstih,jednou mi to dělala i fajfka
 
 
Datum: 25. října 2011 14:32
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fajfka to je clekme blbost tam neni žadnej odpor a jako když zařadíš 1 tak se rozjedeš ? nebo to zdechne kámoš právě spravuje simála chlápkovy a tohle to mu dělalo na neutrál celkem dobry ale jak zařadil a chtel se rozjet tak to zdeechlo a byly to gufera jinak jak už tady bylo zkontroluj ten vzduchovej filtr a na jakým zářezu máš jehlu ? a co hladina když ponoříš plovák hladina musí lícovat přímo z stím plíškem plováku nemáš ju moc chudou ?
 
 
Datum: 25. října 2011 14:05
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel10446    
Zdar, mám problém, mám jawu 21, najednou mi začala blbnout, nejdřív to bylo tak že jsem jí nastartoval, chcípla, pak jsem jí znova nastartoval a už běžela, musel jsem pridavat vic plynu, ale pak mi postupem casu zacala i hrozne vynechavat, a ted kdyz ji startuju tak ji nakopnu a proste chcipne mi, musim ji roztlacit, a hned ji dat plnej plyn aby jela a vynechava,svíčku jsem dal novou - nepomohlo, nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky zkus jinou indukční cívku
 
 
Datum: 25. října 2011 14:11
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše david.. vem to rovnou od nádrže až po karbec, jestli jezdíš na rezevu a nemáš tam filtr rači ho tam dej, na spodu nádrže je bordel který při zaplé rezervě teče do karbu... takže co nejmíň jezdit na rezervu, ale když budeš mít vyčištěnou nádrž tak se nemusíš bát.. dál ten karbec no.. pak se koukni na káble jako u cívky atd jestli enní třeba nějakej prodřenej nebo tak.. ještě se koukni na předstih a odtrh, a nemá šanci tohle dělat..
 
 
Datum: 25. října 2011 6:59
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti celej karburátor i s kohoutkem pod nádrží
 
 
Datum: 25. října 2011 6:50
 
 
 
 
Jméno: babetak      IP: uživatel12258    
Zdarec. Vyskytl se mi problém na babettě. při jízdě to začalo pocukávat jako kdyby se přerušoval kontakt. Pocukává to nejvíc, když přidám víc plynu. Karburátor vyčištěn, benzin teče, svíčka dobrá. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo přesně jak píšou osatatní.. když je karb vyčištěnej, tak vypal výfuk, zkus vyměnit fajfku, rači aji svíčku... a dotáhni kábl pořádně co vede od cívky do faje..
 
 
Datum: 25. října 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle mi dělalo taky, zkusil sem dát jinou svíčku a vypálit vejfuk a bylo to OK. :-)
 
 
Datum: 24. října 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel12302    
skuz dát jinou fajfku.
 
 
Datum: 24. října 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau, složil jsem si pionýra (21) tak z různých dílů co jsmepozháněl, ale mám jeden úroblém, že mezi nádrží a plehama mm tak 3cm mezuru prostě že plechy jsou jakdyž výš než kostra a nádrž a kvuli tomu mě nevychází sedadlo (pant by nešel otvírat ),opravdu nevím c ostím díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11766    
kde vše sehlalo, tam pomůže kladivo, aneb co nejde silou jde ještě větší silou
 
 
Datum: 24. října 2011 19:40
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
S tím se také potýkám na své Jawě 20 mám doma několik dílů a jen některé na to pasují podezřívám firmu Jawa že každý pincek byl originál. Každopádně buď to převrtej nebo sežeň jiné plechy
 
 
Datum: 24. října 2011 17:51
 
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
Čau draci, mám dotaz: Co způsobuje, že se mi někdy stává, že když s mým pionýrem jedu a najednou to dá úplně ránu jakoby do vejfuku a přestane to jet a jít do otáček a tak přidávám co nejvíc, aby jsem to aspoň udržel v chodu a najednou to dá zase ránu a už to zase chvíli úplně normálně jede? Jo ještě jeden dotázek co může způsobovat že už mi pomalu odešli (většinou ten tyristor) obě dvě zapalování co jsem tam měl, myslím si že tam bude nějaká chyba už ještě před tím než ten proud do toho vůbec jde. Nenapadlo by vás co by to tak asi mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
No.. provedu zatim dík :-)
 
 
Datum: 22. října 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak bych řekl předstih ale když tam máš tyristor tak tam někde bude asi skrat překontoluj dráty popřípadě to nastartuj proturuj to a třeba zjisstíš kde je chyba
 
 
Datum: 22. října 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: Honza 20      IP: uživatel10308    
Mám na něm tyristorové zapalování, ale to asi každýmu došlo :-)
 
 
Datum: 22. října 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel12547    
Hoj draci,musím mnet funkcni klakson na pionyru na stk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
záleží jak se to vezme, já si myslim že bys ani nemusel, protože když vycházím z návodu k obsluze, tak tam se píše že klakson se dá použít "pouze při jízdě bez světel, se světly se dává výstraha přepínáním tlumených/dálkových světel", no ale jelikož je dneska povinné celodenní svícení, tak by se klaskon (a znova opakuju že vycházím z návodu k obsluze, nikoli z reality, kde často magneto utáhne klakson i se světly) použít nedal.. nadruhou stranu zas na STK by mělo být vše funkční jak to bylo schváleno pro provoz v dané době.. docela by mě zajímal názor nějakýho odborníka či právníka... ale tohle neni ani tak o byrokracii jako spíš o přirozené inteligenci samotného technika na STK..
 
 
Datum: 23. října 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne ze ANO !
 
 
Datum: 22. října 2011 0:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co bys řek asi...to je zase otázka...
 
 
Datum: 21. října 2011 23:40
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci. Můj pincek (Jawa 20) asi žárlí. Včera jsem si přivezl další dvacítku a od té doby s ním mám pouze problémy. Dnes jsem jel ze školy domu (cca 3km) a vypadalo to jako by neměl benzin. Doma jsem vše rozebral vyčistil a udělal předstih. Vyzkoušel jsem i několik svíček ale nic. Jiskru hází, benzín má. Poraďte mi prosím na co se mám zaměřit. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus znovu nastavit předstih a pořádně omrknout karburátor ( jehla, hladina, trysky ) a taky kohoutek a hadičku popř. filtr. Po zkontrolování to zkus nahodit, pokud nechytne, tak se podiv na svíčku . Zaolejovaná/od benzínu znamená zapalování nebo moc oleja v benzínu, Čistá znamená nedotýkání paliva.
 
 
Datum: 22. října 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Zítra je omrknu. zatím dík. Ale jiskru to hází docela pěknou takže si myslím že to kondíkem nebude
 
 
Datum: 21. října 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Zítra je omrknu. zatím dík.
 
 
Datum: 21. října 2011 22:33
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
zdar,kondenzátor?
 
 
Datum: 21. října 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj draci, mám problém u mustoše, respektive nevím si s tím už rady.. když dám 1 bo 2, tak to jede parádně, když dám za 3, tak se to začne dusit a ztrácet otáčky. Předstih je ok, hladina taky.. Problém je ve filtru, když ho vydělám úplně, tak to jede jak blázen, jakmile ho tam vrátím, tak je to zas v háji. Musí tam bejt?? Vyzkoušel jsem tam už 3 různý filtry, z čehož 2 nový a výsledek pořád stejnej.. bez nich to ale jede parádně.. Co s tím? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. října 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel11482    
mě to taky dělalo na všech kvaltech a bez filtru to jelo jak bejt tak jsem tam měl jenom tu hadici s krabicí a stačilo to a potom jsem si koupil přímej filtr a jede to jako bez filtru
 
 
Datum: 22. října 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak tam dej filtr a oddělej všechny ty gumovy zátky co jsou na tom airboxu a uvidíš
 
 
Datum: 21. října 2011 14:45
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
to samý to dělalo i mě a taky jsem skoušel všechno možný a jestli si to dobře pamatuju tak po seřízení předstihu to už nedělalo...ale je pravda ž mě to dělalo na všech kvaltech a ne jen na 3 ce....
 
 
Datum: 21. října 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel12405    
Zkusil bych naladit bohatost..
 
 
Datum: 21. října 2011 12:45
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Pokud si seš jistý, že hladinka je v pořádku, tak to může dělat doprasená tryska (převrtaná apod.) A bez filtru ti tam půde zbytečně bordel, nejezdil bych bez něj.
 
 
Datum: 21. října 2011 12:23
 
 
 
 
Jméno: lisien      IP: uživatel9474    
Ahoj chci se zeptat mám simsona a na něm kouhoutek s odkalovačem a koupil sem si sítko protože sem mi to pořád ucpávalo,a benzín nemá spád takže mi do sítka teče jen malinko a na konec za chvili přestane téct,prosím vás je to dotaz mimo vaší uroveň tak váás prosím jestli by ste mi mohli odpovědět bez nadávek jsem začatečník který se učí od starších a zkušenějších tak vás prosím o pomoc?? :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě ty kyseli citronova zase moc nepomohla než lit něco teplyh a nákej roztok tak tam naliju ten odrezovač a je to
 
 
Datum: 21. října 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem s tou kyselinou naprosto spokojenej...zkoušel jsem i ty hřebíky a jak vůl stím štěrchat bylo únavný....kyselina účinná a hlavně jednoduchá :-D
 
 
Datum: 20. října 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi maš už ten filtr zasranej dej tam novej nejlepší je ten plastovej uzkej nebo zkus ten co tu ma sesa ten rozdělávací napřed to zkus bez filtru jen hadičkou pokud ti topoteče tak bude chyba v tom filtru
 
 
Datum: 20. října 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: lisien      IP: uživatel9474    
Akorát sem zapomněl dodat že když sundám hadičku se sítkem nebo hadičku necham nasazenou tak benzín teče z kohoutk.
 
 
Datum: 20. října 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší než kyselina citronováje je kyselina fosforečná takže to udělej jak já kup jeden odrezovač BEZOPLACHOVÍ sundej nádrž vyli benál s olejem odmastito takže tam nali tech benzín trochu s tím zasterchej vyli to nali tam ten odrezovač a nejlepší jsou hřebýky mají ostre hrany třepej stím dokud to nebude čisty vylito vypláchni to vodou do kud nepoteče čistá voda vysuš nádrž fenem dej ji zpět na rám nali olej s benzínem pokud možno co nejdřív po osušení olej to nakonzervuje takže zabráni aby se začla tvořit rez věř mi udělej to jak píšu a budeš to mit čisty jak já http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg ten odrezovač koupíš v každe lepší drogerce
 
 
Datum: 20. října 2011 19:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčistit kohoutek a hlavně nádrž..nejlepší je to udělat kyselinou citrónovou (5 balíčku nasypat dovnitř a zalít vařící vodou a dát k topení aby se voda co nejdéle udržela teplá-zalít až po okraj, na druhý den vylít,vypláchnout,vysušit, popř. nabarvit vnitřek dvouloužkovou barvou) a potom už by to mělo téct ;-)
 
 
Datum: 20. října 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: McHaWry      IP: uživatel12626    
zkus sundat nádrž dat do ni pár kuliček z ložiska a propláchnout to lihem bych udělal já je mi 14 :-) tak že
 
 
Datum: 20. října 2011 18:44
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11889    
zdar draci potřebuju poradit fichtl mi prostě nechce jet benzín teče svíčka hází předstih ok. když kněmu přijdu tak chytne asi na 5 sekund a pka chcípne a už ani ťuk a na roztlačení občas zablafe a to je všechno :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11889    
fltr mě taky napadl zkusil sem to bez něj a nic :-( ale stejně jsem koupil novej a pořád nic :-(
 
 
Datum: 21. října 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypada to na vzduchovej filtr jukni na něho jestli je čistej dyštak ho profoukej nejlépe kompresorem
 
 
Datum: 21. října 2011 14:43
 
 
 
 
Jméno: cgcgj      IP: uživatel12547    
jaky je prumer pistu na jawa 90 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odmocnina 49 výsledok vynásobiť s 7 a z toho - 1
 
 
Datum: 19. října 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11889    
čau draci tak jsem si po dlohý době složil fichtla. nastartuju he bez problému na 1 až 2 šlápnutí pak nasednu a jedu jede výborně táhne necuká ani ve vysokejch otáčkách prostě nádhera. ale jakmile se ohřeje pořád jede dobře ale pak ho chcípnu chci ho natočit a už ani ťuk ani na roztlačení tak ho tlačim domu asi 10 minut ho tlačim domu to mam asi ještě dva kilometry tak jsem ho zkusil roztlačit chytil a dojel jsem domu uplně v pohodě a takhle to je pokaždý prosím co to muže bejt. benzín teče jiskru hází pěknou modrou předstih ok prosím pomoc :-( :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
start cievka :-D:-D
 
 
Datum: 17. října 2011 18:45
 
 
 
 
Jméno: jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
skus vyměnit kondík kladívko + start civku a uz by to melo slapat.
 
 
Datum: 17. října 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Dělali mi to samý už sem nevěděl co stim tak sem si koupil nový kladívko kondík kontakt a zapalovací cívku a je to ok
 
 
Datum: 17. října 2011 6:55
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
pak mi napada jeste civka
 
 
Datum: 16. října 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel8828    
Zdar,vypadá to na špatnou svíčku
 
 
Datum: 16. října 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel11889    
mam tam brisk n 15 c a zkoušel jsem i ngk z jinýho fichtla a pořád stejný :-(
 
 
Datum: 16. října 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: Miroslav      IP: uživatel10178    
máš tam asi moc teplou svíčku,se kterou to lépe chytá na studené starty,skus tam dát jinou
 
 
Datum: 16. října 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12041    
Co může u pionýra Jawa 20 způsobovat, že neukazuje tachometr? Občas mi vystřelí rafička a chviku ukazuje a pak spadne a nebo spadne hned. Metry pomalu ukazují. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Poškozený čryřhran náhonu ,ten je na obou koncích nebo zlomený náhon ale to jsem ještě neslyšel nebo porucha převodníku náhonu na rozetě-můžou být ustřihané čepy ale dají se udělat nové nebo právě na šneku co pohání náhon naopak vymačkané uložení do kterého se zasouvá právě ten čtyřhran náhonu nebo techometr ...začni kontrolovat z jenoho konce na druhý a určitě to najdeš všechno se dá jednoduše zkontrolovat ,rozebrat a složit nic na tom není.
 
 
Datum: 16. října 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
No, sjetý zoubky tý ozubený hřídelky vzadu u náhonu tachomtru na rozetě.
 
 
Datum: 16. října 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
Mustang jisku hází benzín k pístu jde a mustang ani neškytne? a při tom pořad jezdil potoms em an hodku zastavil nastartoval a škytl jen jednou a to bylo naposledy takže nevíte o tom někdo něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
proč ne..? viděl si někdy úchyt zápalka na pio? stačí jak se blbě dotáhne šroubek, nebo se prostě vyvibruje a problém je na světě... mě se též po čase pohne předstih (zatím jsem ale vždycky dojel, jen výkon byl jinde :-)
 
 
Datum: 17. října 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Dobře možná máš pravdu ... ale je mi divný že mu to jezdilo a najednou by to bylo předstihem...?
 
 
Datum: 17. října 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mates: co všichni mají s předstihem? no to že když nastavíš špatnou hodnotu tak ti to nepojede nebo to pojede nahovno.. tak málo toho ještě znáš :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: mates      IP: uživatel12518    
Sklepni svíčku aby házela větší jiskru... mě to taky dělalo a bylo to tim :-) co máte všichni s tim předstihem :-D
 
 
Datum: 16. října 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
v tom případě předstih v tom případě http://lmgtfy.com/?q=jawa+50+p%C5%99edstih
 
 
Datum: 16. října 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
užs em skoušel svičky
 
 
Datum: 16. října 2011 14:02
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel12264    
to zapálování je bolest pionýru ;-) jinak může být svička v trapu... pod tlakem nemusí házet jiskru... takových tu mám ;-)
 
 
Datum: 16. října 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12602    
ale že by takhle z ničeho nic? a jak to mám správně nastavit? :-) moc děkuji za ochotu
 
 
Datum: 16. října 2011 13:09
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1226    
predstih ?
 
 
Datum: 16. října 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
zdravím,mněl bych dotaz,estli by pionýr jel s výfukem z mnibike,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel8278    
ok jen sem se ptal :-)
 
 
Datum: 16. října 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně..... chcěš na 50ku narvat výfuk ze 40ky
 
 
Datum: 16. října 2011 10:33
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
zdar lidi namáte nekdo skusenost s timto výfukem jestli je fakt tak dobrej jak se tam píše http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet223.html předem díky!! :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: sima      IP: uživatel289    
no já nevim sem tam měl na jawě 21 eště ten vejfuk s kovcovkou a ta mi tet nedávno upadla tak mě jedině napadlo se kouknout na vrakáč jestli bych tam nákej nenašel a poslat ho na chrom
 
 
Datum: 16. října 2011 17:07
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Nevím teda jaká je to kvalita ale já bych si to nekoupil z dvou důvodů který mluví a vše 1 vypadá to trapně za 2 je to čína.
 
 
Datum: 16. října 2011 8:33
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to fajn výfuk, pekný chrom, ze tie peniaze je docela dobrý
 
 
Datum: 15. října 2011 19:36
 
<  97  98  99  100  101  102  103  104  105  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.05.2025 18:58:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu