Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdar mam problem ze na plnej plyn při jizde me pincek toči tak na 3/4 a kdyz vymačknu spojku tak už toči na plno a nevim čim to je jestli mala triska pač už tam je ale 5 vybrus?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2011 14:44
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 ta rada s tou silonkou je pekna kravina to by mohl delat falesnej vzduch nebo se muze treba zasekavat soupatko nebo lanko v bovdenu, ja mel treba jednou trosku ohlou jehlu v soupatku a pri plnym plynu ta jehla upolne vyjela a zapichla se vedle ty diry v karburatou tzv. emulzni trubice
Datum: 29. října 2011 14:44
Jméno: jenda
IP: uživatel12135
 Toto mě taky dělalo dal sem na karbec silonku a stahl sem ji a mám klid a dám klidně plnej plyn
Datum: 28. října 2011 0:52
Jméno: jawak250
IP: uživatel12667
 Čusec! Můj děda má starou Jawu 250, rv. 1958. A problém je takový: nekolik dlouhých let už stojí. A například když chci prošlápnout, tak to jde hrozně ztuha. Mohli byste mi prosím poradit, co udelat aby se to dalo aspon nakopnout? A co zkontrolovat po takové dlouhé odstávce? Diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 21:29
Jméno: jawak250
IP: uživatel12667
 Diky moc. Mrknu na to.
Datum: 26. října 2011 21:29
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 Sundej nádrž, vypucuj z ní rez a koukni na kohotek.. Sundej svíčku, stříkni do válce trochu oleje, a párkrát to prošlápni , ať se trochu omastěj stěny válce. Vylej starej převodovej olej a nalej tam novej. Vyčisti karbec, koukni na vejfuk, mrkni na zapalování, kdyžtak ho pošteluj.. Dej baterku, zkus jestli hází jiskru.. Jestli ti dlouho stála, ták je možný že budeš muset měnit gufera. To poznáš podle toho že ti to bude čoudit jako prase a samo přisávat vzduch tudíž to půjde do otáček. Pokud to bude jiskru házet, nařeď benzín a zkus to nakopnout. Dej tam možná trochu menší poměr na ředění s olejem. Jinak je možný že ti bude foukat i těsnění pod válcem.. ale to jsou pak už jen detaily
Datum: 26. října 2011 21:13
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 Čau draci .. já jsem se chtěl zeptat jestli nemáte nějaký plášt i s duší.. adíky za odpovědi.. a jaký odstít červené má pionýr..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2011 18:03
 svetlá červená je 3020
Datum: 26. října 2011 18:03
 na fichtlech ej taky 3004 to se di zda ale třeba na tech novějších jak maj trubkovu kývku a zadní novější plech bez tech hlinikových lišt tak tam myslým už byla světlejší červená
Datum: 26. října 2011 11:12
Jméno: Vladan 05
IP: uživatel12653
 díky ale vím že na jawy 250 apod je ral 3004 a ta je tmavší než na fichtlu..
Datum: 26. října 2011 7:59
 ral 3004 - ćsn 8850
Datum: 25. října 2011 21:25
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 dával jsem to sem včera ale nikdo nic rozumného neporadil tak to sem píšu znova mám problém s jawou 21 kterou sjem si seskládal, problém spočívá v tom že mám mezi zadními plechy a nádrží asi tak 3cm mezeru prostě že plechy jsou víš než kostra a nádrž a kvůli tomu mě nevichází sedadlo, nejde k vůli tym plechům odklápět nevíte co by se s tím dalo udělat díky moc npadlo mě jedině tam vyřezat mezeru do tych plechů na šířku pantu ale to asi ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 17:32
 nemáš náhodou zadní plech bez hliníkovejch lišt a nádrž ze staršího typu? ty no nové plechy měly udělanej výřez jen na půl nádrže a na nádržy nebyl odvzdušnovací ventil.... mám to taky tak a musel jsem vyvrtat díru pro ten ventil....
Datum: 25. října 2011 17:32
 přesně, buď máš ohlej rám nebo seš levej. tak ti tom tam asi nekde musí vadit ne ?? mi ti učitě poradime když ho maš někde v garaži né ? to musíš vidět. takhle to ais nepoznáme ne ??
Datum: 25. října 2011 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel12658
 napadá mi jedině,že máš ohlý rám....vždycky a na všech fichtlech mě to sedělo.....je chyba jinde,ne ve výrobě.....bud je to v rukách a nebo v rámu......
Datum: 25. října 2011 17:07
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zas tak levý nejsem montuju to už tak po xxxx roztáhnu to krásně to sedí šroubky bvychází ale prostě mezi nádrží a plechema je mezera
Datum: 25. října 2011 17:04
 Jestli to nebude tím, že máš obě ruce levé. Dole musíš zpravidla plech na obou stranách rukama roztáhnout, aby obešel packy na kříži z venku. Nahoře stačí se trefit dírama na šrouby, nevidím v tom problém.
Datum: 25. října 2011 16:44
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Blbost, taky mi to nesedí a tam vždycky při montáži musím dole tu spodní část na obou stranách roztáhnout aby to zapadlo dolů.
Datum: 25. října 2011 16:41
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Ahoj, mam Jawu 21 lita jako cert  teda litala  --> PROBLEM, kdyz nastartuju pres nakopavaci paku a chytne tak na volnobeh mi to bezi uplne normalne ale, kdyz pridam plyn tak se to zacne dusit jak kdyby tam nesla stava, ale vice vzduchu.. Tak prvni co napadlo je vycistit nadrz(sitko v nadrzi, dal jsem i 8 matku do nadrze nalil 300ml technickeho benzinu a tu rez jsem vymlatil a necistotu vylil), kohoutek uplne rozebranej (trubicka vycistena, tesneni nove, proste komplet celej kohoutek vycisten a profoukan, nez jsem ho tam dal tak jsem i odzkousel jestli tece...) na radu prisla palivova hadicka (dal jsem novou a kousek pod kohoutek zhruba 15cm jsem dal palivovy filtr\\\\\\\'\\\\\\\'Pro jistotu\\\\\\\'\\\\\\\' ), Karburator celej rozebran, vycisten, profoukan namontovan zpet... tak a tedkon prisla ta chvile nastartoval jsem a pridam vic plynu a dela to same ... tak me napadla svicka provedl jsem vymenu svicky za Brisk Super N14C jiskru to hazi peknou .. a nic .. Nevite nekdo co stim je ? Predem dekuji za odpoved ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2011 1:01
Jméno: Martin_17
IP: uživatel12647
 Taky a nic to je fuk tedkon tomu udelam komplet go..
Datum: 30. října 2011 1:01
Jméno: pepa
IP: uživatel11666
 co vyčistit vypálit výfuk?
Datum: 29. října 2011 14:32
Jméno: macek
IP: uživatel12619
 no ja mel stejne problem sice na pitbike 110cc ale mohlo by to pomoct i nafechtlovi muzu to nekdy vyzkouset mam : jawa 21,20,555 + pitbike 110cc . udelal jsem to takle: vyndal jsem svicku a malinko ji rostahl kontakty cca 0.1 mm priborakem a kontakty vyčistil šmirglem. když jsem to nastartoval furt to zdechalo ale přidání plynu ok! stačilo přitočit otáčky a šlape jak hodinky. a zajimalo by me když se přetrhne lanko spojky myslim tim na pitbike tak se musi vymenovat v motoru? díky
Datum: 27. října 2011 0:49
Jméno: Martin
IP: uživatel12647
 Johny15:kdyz zaradim za 1 tak se nerozjedu je to jedno a to same .. a benzin je ok kdyz tu plovakovou komoru otevru a zatlacim ten plovak dolu tak to krasne presne limcuje stim pliskem 
Elent: Vzžduchovej filtr je v airboxu a je novej a na nej sem jezdil najezdil jsem tam 70 km a takhle to zacalo blbnout .. s tim kondikem mi rikal kamarad z to muze bejt tim ..
Jaroslavko: karburator jsem mel rozebranej a i trysky venku vsechno je vycisteno ...
Nevim co stim je no je to pekelnej stroj >
Datum: 25. října 2011 20:07
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 to Johny15...nejde o odpor,mel sem vymlácenej ten drátek co ve fajfce drží svíčku a jak sem přidal plyn tak to vibracema přerušovalo kontakt.
Datum: 25. října 2011 19:48
 to elent tak to potom jo
Datum: 25. října 2011 19:33
 Mne to robilo keď som mal zapchanú hlavnou trisku skus to .
Datum: 25. října 2011 17:41
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,to může bejt vic věcí,vyzkoušel bych vzduchovej filtr,kondenzátor,předstih,jednou mi to dělala i fajfka
Datum: 25. října 2011 14:32
 fajfka to je clekme blbost tam neni žadnej odpor a jako když zařadíš 1 tak se rozjedeš ? nebo to zdechne kámoš právě spravuje simála chlápkovy a tohle to mu dělalo na neutrál celkem dobry ale jak zařadil a chtel se rozjet tak to zdeechlo a byly to gufera jinak jak už tady bylo zkontroluj ten vzduchovej filtr a na jakým zářezu máš jehlu ? a co hladina když ponoříš plovák hladina musí lícovat přímo z stím plíškem plováku nemáš ju moc chudou ?
Datum: 25. října 2011 14:05
Jméno: dan
IP: uživatel10446
 Zdar, mám problém, mám jawu 21, najednou mi začala blbnout, nejdřív to bylo tak že jsem jí nastartoval, chcípla, pak jsem jí znova nastartoval a už běžela, musel jsem pridavat vic plynu, ale pak mi postupem casu zacala i hrozne vynechavat, a ted kdyz ji startuju tak ji nakopnu a proste chcipne mi, musim ji roztlacit, a hned ji dat plnej plyn aby jela a vynechava,svíčku jsem dal novou - nepomohlo, nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 14:11
 taky zkus jinou indukční cívku
Datum: 25. října 2011 14:11
 jak píše david.. vem to rovnou od nádrže až po karbec, jestli jezdíš na rezevu a nemáš tam filtr rači ho tam dej, na spodu nádrže je bordel který při zaplé rezervě teče do karbu... takže co nejmíň jezdit na rezervu, ale když budeš mít vyčištěnou nádrž tak se nemusíš bát.. dál ten karbec no.. pak se koukni na káble jako u cívky atd jestli enní třeba nějakej prodřenej nebo tak.. ještě se koukni na předstih a odtrh, a nemá šanci tohle dělat..
Datum: 25. října 2011 6:59
 vyčisti celej karburátor i s kohoutkem pod nádrží
Datum: 25. října 2011 6:50
Jméno: babetak
IP: uživatel12258
 Zdarec. Vyskytl se mi problém na babettě. při jízdě to začalo pocukávat jako kdyby se přerušoval kontakt. Pocukává to nejvíc, když přidám víc plynu. Karburátor vyčištěn, benzin teče, svíčka dobrá. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2011 7:01
 jojo přesně jak píšou osatatní.. když je karb vyčištěnej, tak vypal výfuk, zkus vyměnit fajfku, rači aji svíčku... a dotáhni kábl pořádně co vede od cívky do faje..
Datum: 25. října 2011 7:01
 Tohle mi dělalo taky, zkusil sem dát jinou svíčku a vypálit vejfuk a bylo to OK.
Datum: 24. října 2011 22:20
Jméno: jiri
IP: uživatel12302
 skuz dát jinou fajfku.
Datum: 24. října 2011 22:05
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau, složil jsem si pionýra (21) tak z různých dílů co jsmepozháněl, ale mám jeden úroblém, že mezi nádrží a plehama mm tak 3cm mezuru prostě že plechy jsou jakdyž výš než kostra a nádrž a kvuli tomu mě nevychází sedadlo (pant by nešel otvírat ),opravdu nevím c ostím díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2011 19:40
Jméno: michal
IP: uživatel11766
 kde vše sehlalo, tam pomůže kladivo, aneb co nejde silou jde ještě větší silou
Datum: 24. října 2011 19:40
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 S tím se také potýkám na své Jawě 20 mám doma několik dílů a jen některé na to pasují podezřívám firmu Jawa že každý pincek byl originál. Každopádně buď to převrtej nebo sežeň jiné plechy
Datum: 24. října 2011 17:51
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Čau draci, mám dotaz: Co způsobuje, že se mi někdy stává, že když s mým pionýrem jedu a najednou to dá úplně ránu jakoby do vejfuku a přestane to jet a jít do otáček a tak přidávám co nejvíc, aby jsem to aspoň udržel v chodu a najednou to dá zase ránu a už to zase chvíli úplně normálně jede? Jo ještě jeden dotázek co může způsobovat že už mi pomalu odešli (většinou ten tyristor) obě dvě zapalování co jsem tam měl, myslím si že tam bude nějaká chyba už ještě před tím než ten proud do toho vůbec jde. Nenapadlo by vás co by to tak asi mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 20:02
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 No.. provedu zatim dík
Datum: 22. října 2011 20:02
 jinak bych řekl předstih ale když tam máš tyristor tak tam někde bude asi skrat překontoluj dráty popřípadě to nastartuj proturuj to a třeba zjisstíš kde je chyba
Datum: 22. října 2011 19:57
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Mám na něm tyristorové zapalování, ale to asi každýmu došlo
Datum: 22. října 2011 19:41
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Hoj draci,musím mnet funkcni klakson na pionyru na stk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 0:48
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 záleží jak se to vezme, já si myslim že bys ani nemusel, protože když vycházím z návodu k obsluze, tak tam se píše že klakson se dá použít "pouze při jízdě bez světel, se světly se dává výstraha přepínáním tlumených/dálkových světel", no ale jelikož je dneska povinné celodenní svícení, tak by se klaskon (a znova opakuju že vycházím z návodu k obsluze, nikoli z reality, kde často magneto utáhne klakson i se světly) použít nedal.. nadruhou stranu zas na STK by mělo být vše funkční jak to bylo schváleno pro provoz v dané době.. docela by mě zajímal názor nějakýho odborníka či právníka... ale tohle neni ani tak o byrokracii jako spíš o přirozené inteligenci samotného technika na STK..
Datum: 23. října 2011 0:48
 jasne ze ANO !
Datum: 22. října 2011 0:32
 Co bys řek asi...to je zase otázka...
Datum: 21. října 2011 23:40
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Čau draci. Můj pincek (Jawa 20) asi žárlí. Včera jsem si přivezl další dvacítku a od té doby s ním mám pouze problémy. Dnes jsem jel ze školy domu (cca 3km) a vypadalo to jako by neměl benzin. Doma jsem vše rozebral vyčistil a udělal předstih. Vyzkoušel jsem i několik svíček ale nic. Jiskru hází, benzín má. Poraďte mi prosím na co se mám zaměřit. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 10:16
 Zkus znovu nastavit předstih a pořádně omrknout karburátor ( jehla, hladina, trysky ) a taky kohoutek a hadičku popř. filtr. Po zkontrolování to zkus nahodit, pokud nechytne, tak se podiv na svíčku . Zaolejovaná/od benzínu znamená zapalování nebo moc oleja v benzínu, Čistá znamená nedotýkání paliva.
Datum: 22. října 2011 10:16
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Zítra je omrknu. zatím dík. Ale jiskru to hází docela pěknou takže si myslím že to kondíkem nebude
Datum: 21. října 2011 22:34
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 Zítra je omrknu. zatím dík.
Datum: 21. října 2011 22:33
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 zdar,kondenzátor?
Datum: 21. října 2011 22:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Ahoj draci, mám problém u mustoše, respektive nevím si s tím už rady.. když dám 1 bo 2, tak to jede parádně, když dám za 3, tak se to začne dusit a ztrácet otáčky. Předstih je ok, hladina taky.. Problém je ve filtru, když ho vydělám úplně, tak to jede jak blázen, jakmile ho tam vrátím, tak je to zas v háji. Musí tam bejt?? Vyzkoušel jsem tam už 3 různý filtry, z čehož 2 nový a výsledek pořád stejnej.. bez nich to ale jede parádně.. Co s tím? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. října 2011 15:15
Jméno: jawa 21
IP: uživatel11482
 mě to taky dělalo na všech kvaltech a bez filtru to jelo jak bejt tak jsem tam měl jenom tu hadici s krabicí a stačilo to a potom jsem si koupil přímej filtr a jede to jako bez filtru
Datum: 22. října 2011 15:15
 tak tam dej filtr a oddělej všechny ty gumovy zátky co jsou na tom airboxu a uvidíš
Datum: 21. října 2011 14:45
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 to samý to dělalo i mě a taky jsem skoušel všechno možný a jestli si to dobře pamatuju tak po seřízení předstihu to už nedělalo...ale je pravda ž mě to dělalo na všech kvaltech a ne jen na 3 ce....
Datum: 21. října 2011 14:44
Jméno: ja
IP: uživatel12405
 Zkusil bych naladit bohatost..
Datum: 21. října 2011 12:45
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Pokud si seš jistý, že hladinka je v pořádku, tak to může dělat doprasená tryska (převrtaná apod.) A bez filtru ti tam půde zbytečně bordel, nejezdil bych bez něj.
Datum: 21. října 2011 12:23
Jméno: lisien
IP: uživatel9474
 Ahoj chci se zeptat mám simsona a na něm kouhoutek s odkalovačem a koupil sem si sítko protože sem mi to pořád ucpávalo,a benzín nemá spád takže mi do sítka teče jen malinko a na konec za chvili přestane téct,prosím vás je to dotaz mimo vaší uroveň tak váás prosím jestli by ste mi mohli odpovědět bez nadávek jsem začatečník který se učí od starších a zkušenějších tak vás prosím o pomoc?? :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 14:48
 mě ty kyseli citronova zase moc nepomohla než lit něco teplyh a nákej roztok tak tam naliju ten odrezovač a je to
Datum: 21. října 2011 14:48
 já jsem s tou kyselinou naprosto spokojenej...zkoušel jsem i ty hřebíky a jak vůl stím štěrchat bylo únavný....kyselina účinná a hlavně jednoduchá
Datum: 20. října 2011 20:53
 asi maš už ten filtr zasranej dej tam novej nejlepší je ten plastovej uzkej nebo zkus ten co tu ma sesa ten rozdělávací napřed to zkus bez filtru jen hadičkou pokud ti topoteče tak bude chyba v tom filtru
Datum: 20. října 2011 20:09
Jméno: lisien
IP: uživatel9474
 Akorát sem zapomněl dodat že když sundám hadičku se sítkem nebo hadičku necham nasazenou tak benzín teče z kohoutk.
Datum: 20. října 2011 19:22
 lepší než kyselina citronováje je kyselina fosforečná takže to udělej jak já kup jeden odrezovač BEZOPLACHOVÍ sundej nádrž vyli benál s olejem odmastito takže tam nali tech benzín trochu s tím zasterchej vyli to nali tam ten odrezovač a nejlepší jsou hřebýky mají ostre hrany třepej stím dokud to nebude čisty vylito vypláchni to vodou do kud nepoteče čistá voda vysuš nádrž fenem dej ji zpět na rám nali olej s benzínem pokud možno co nejdřív po osušení olej to nakonzervuje takže zabráni aby se začla tvořit rez věř mi udělej to jak píšu a budeš to mit čisty jak já http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg ten odrezovač koupíš v každe lepší drogerce
Datum: 20. října 2011 19:19
 vyčistit kohoutek a hlavně nádrž..nejlepší je to udělat kyselinou citrónovou (5 balíčku nasypat dovnitř a zalít vařící vodou a dát k topení aby se voda co nejdéle udržela teplá-zalít až po okraj, na druhý den vylít,vypláchnout,vysušit, popř. nabarvit vnitřek dvouloužkovou barvou) a potom už by to mělo téct
Datum: 20. října 2011 18:51
Jméno: McHaWry
IP: uživatel12626
 zkus sundat nádrž dat do ni pár kuliček z ložiska a propláchnout to lihem bych udělal já je mi 14  tak že
Datum: 20. října 2011 18:44
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
 zdar draci potřebuju poradit fichtl mi prostě nechce jet benzín teče svíčka hází předstih ok. když kněmu přijdu tak chytne asi na 5 sekund a pka chcípne a už ani ťuk a na roztlačení občas zablafe a to je všechno
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:47
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
 fltr mě taky napadl zkusil sem to bez něj a nic  ale stejně jsem koupil novej a pořád nic
Datum: 21. října 2011 19:47
 vypada to na vzduchovej filtr jukni na něho jestli je čistej dyštak ho profoukej nejlépe kompresorem
Datum: 21. října 2011 14:43
Jméno: cgcgj
IP: uživatel12547
Posl.aktualizace: 19. října 2011 19:33
 odmocnina 49 výsledok vynásobiť s 7 a z toho - 1
Datum: 19. října 2011 19:33
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
Posl.aktualizace: 17. října 2011 18:45
Datum: 17. října 2011 18:45
 skus vyměnit kondík kladívko + start civku a uz by to melo slapat.
Datum: 17. října 2011 17:59
 Dělali mi to samý už sem nevěděl co stim tak sem si koupil nový kladívko kondík kontakt a zapalovací cívku a je to ok
Datum: 17. října 2011 6:55
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 pak mi napada jeste civka
Datum: 16. října 2011 23:39
Jméno: elent
IP: uživatel8828
 Zdar,vypadá to na špatnou svíčku
Datum: 16. října 2011 22:18
Jméno: jawa 50
IP: uživatel11889
 mam tam brisk n 15 c a zkoušel jsem i ngk z jinýho fichtla a pořád stejný
Datum: 16. října 2011 21:46
Jméno: Miroslav
IP: uživatel10178
 máš tam asi moc teplou svíčku,se kterou to lépe chytá na studené starty,skus tam dát jinou
Datum: 16. října 2011 21:34
Jméno: Tom
IP: uživatel12041
 Co může u pionýra Jawa 20 způsobovat, že neukazuje tachometr? Občas mi vystřelí rafička a chviku ukazuje a pak spadne a nebo spadne hned. Metry pomalu ukazují.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:20
Jméno: udo
IP: uživatel12351
 Poškozený čryřhran náhonu ,ten je na obou koncích nebo zlomený náhon ale to jsem ještě neslyšel nebo porucha převodníku náhonu na rozetě-můžou být ustřihané čepy ale dají se udělat nové nebo právě na šneku co pohání náhon naopak vymačkané uložení do kterého se zasouvá právě ten čtyřhran náhonu nebo techometr ...začni kontrolovat z jenoho konce na druhý a určitě to najdeš všechno se dá jednoduše zkontrolovat ,rozebrat a složit nic na tom není.
Datum: 16. října 2011 19:20
Jméno: Stix
IP: uživatel11278
 No, sjetý zoubky tý ozubený hřídelky vzadu u náhonu tachomtru na rozetě.
Datum: 16. října 2011 19:14
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 Mustang jisku hází benzín k pístu jde a mustang ani neškytne? a při tom pořad jezdil potoms em an hodku zastavil nastartoval a škytl jen jednou a to bylo naposledy takže nevíte o tom někdo něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. října 2011 15:39
 proč ne..? viděl si někdy úchyt zápalka na pio? stačí jak se blbě dotáhne šroubek, nebo se prostě vyvibruje a problém je na světě... mě se též po čase pohne předstih (zatím jsem ale vždycky dojel, jen výkon byl jinde
Datum: 17. října 2011 15:39
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Dobře možná máš pravdu ... ale je mi divný že mu to jezdilo a najednou by to bylo předstihem...?
Datum: 17. října 2011 14:40
 mates: co všichni mají s předstihem? no to že když nastavíš špatnou hodnotu tak ti to nepojede nebo to pojede nahovno.. tak málo toho ještě znáš
Datum: 16. října 2011 18:34
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Sklepni svíčku aby házela větší jiskru... mě to taky dělalo a bylo to tim  co máte všichni s tim předstihem
Datum: 16. října 2011 16:27
Datum: 16. října 2011 14:15
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 užs em skoušel svičky
Datum: 16. října 2011 14:02
 to zapálování je bolest pionýru  jinak může být svička v trapu... pod tlakem nemusí házet jiskru... takových tu mám
Datum: 16. října 2011 13:43
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12602
 ale že by takhle z ničeho nic? a jak to mám správně nastavit?  moc děkuji za ochotu
Datum: 16. října 2011 13:09
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 predstih ?
Datum: 16. října 2011 12:58
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 zdravím,mněl bych dotaz,estli by pionýr jel s výfukem z mnibike,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 19:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 ok jen sem se ptal
Datum: 16. října 2011 19:49
 špatně..... chcěš na 50ku narvat výfuk ze 40ky
Datum: 16. října 2011 10:33
Jméno: sima
IP: uživatel289
Posl.aktualizace: 16. října 2011 17:07
Jméno: sima
IP: uživatel289
 no já nevim sem tam měl na jawě 21 eště ten vejfuk s kovcovkou a ta mi tet nedávno upadla tak mě jedině napadlo se kouknout na vrakáč jestli bych tam nákej nenašel a poslat ho na chrom
Datum: 16. října 2011 17:07
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nevím teda jaká je to kvalita ale já bych si to nekoupil z dvou důvodů který mluví a vše 1 vypadá to trapně za 2 je to čína.
Datum: 16. října 2011 8:33
 je to fajn výfuk, pekný chrom, ze tie peniaze je docela dobrý
Datum: 15. října 2011 19:36
|



|