česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  112  113  114  115  116  117  118  119  120  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tachometr mi neukazuje ještě origo náhon provlikli to je tak jak to bylo ale neukazuje chyběla tam ta maznička dole tu jsem tam dal ale chci ho ještě promazat vazelínou ale také se podívat jestli tam jsou ty 2 kolíky no a tady nastává hlavní problém .U předchozího pionýra jsem ten ŠNEK sundal vklidu ale tady to nejde má to vůli trochu na horu cca 3MM ale dál to proste nejde páčíl jsem to měl jsem to i ve svěráku ale to jen tak decentně abych nák nezničil tu rozetu atd ale ten ŠNEK proste nejde dolů .Zítra budu dávat kolo zpět do rámu tak ad vím co a jak .Díky za rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak vytoč náhon aby si viděl tu hřídel jak se do ní vsouvá náhon a zatoč rozetou a uvidíš jestli se točí nebo ne. Když jo tak může být sčíslý ten 4hran nebo je chyba v náhonu, jestli se netočí tak jsou sčíslý zuby na soukolí. Jinak já to mažu tak cc po 800km a vždy 5* máčknu na maznici protože přemazaný to taky není dobrý. Jinak jak to nejde dolu ten šnek tak to se mi stalo jen na taiwancký rozetě se 6 dírama.
 
 
Datum: 27. června 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám opět problém, ale když tenhle vyřeším tak už snad trochu déle než normálně by to mohlo zůstat úplně spravený. Tak teď k tomu problému: Normálně za studena mi fichtl chytá na první našlapnutí táhne jak drak, ale když se ohřeje a to právě celkem brzy než je to normální tak už tak dobře nechytá, ale hlavně nejede, nejde ani se dostat do otáček, netáhne prostě hrůza. Tak nevíte prosim vás čím by to mohlo být? Protože když zase ho nechám vychladnout tak pak zase chvíli jede úplně bez problémů a takhle pořád dokola. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právě že tou hladinou to taky nebude, protože jak jsem tady psal tak za studena jezdí úplně krásně.
 
 
Datum: 27. června 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakou mas svicku?dej tam univerzalni 15.- ale tou to stejne nebude :-). Jinak bych problem videl v karbci- jestli ti za studena ten fik jede pouze treba na ctrvt plynu a kdyz mu das plnej tak proste netahne a spomaluje- tak to se mu nedostava benzin. zkus zvysit hladinu v plovakovce popr. vetsi trysku. Zdar
 
 
Datum: 27. června 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, když u mého pionýra dam plnej plyn, tak to chvíli vydrží a pak hned votáčky klesnou na minimum. Nevíte co by to mohlo dělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi jo..
 
 
Datum: 28. června 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
tak skus ten kohoutek
 
 
Datum: 27. června 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez toho zkurvenýho filtru je to to samý..
 
 
Datum: 27. června 2011 19:56
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo zkus to proturovat bez vzduchoviho filtru co to bude delat
 
 
Datum: 27. června 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
*vzduchovej
 
 
Datum: 27. června 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
možná bych skusil profouknout kompresorem filtr
 
 
Datum: 27. června 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v pohodě nastartuju a pak to vytočim na max a zadusí se to až to někdy chcípne úplně..
 
 
Datum: 27. června 2011 12:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Nedusí se ti to? Může to bejt bohatá směs. Jinak rez v nádrži je taky možnej, hroznej prevít...
 
 
Datum: 27. června 2011 7:34
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Řekl bych že bude problém v palivový soustavě, zkusil bych vyčistit kouhoutek a když to nepomůže tak karburátor.
 
 
Datum: 26. června 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
karburátor sem vyčistil, jedině může bejt v nádrži rez nebo něco podobnýho..
 
 
Datum: 26. června 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj mam problem s mustangem dneska mi to z ničeho nic začlo čadit bílej dým z vejfuku a ve dvou to ztratí výkon až to zhasne uplně, v jednom to jede ale nic moc je vyčistěnej karbec je tam svíčka N15YC Brisk dvoukroužkový píst válec vyčištěn už si s tim nevim rady... díky za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: DOLI      IP: uživatel11941    
Ahoj, měl sem to taky a bylo to prasklim guferem v motoru a tudíž jsem pálil převodový olej, podívej se, jestli ti ubývá a kdyžtak musíš rozhodit motor.
 
 
Datum: 26. června 2011 17:24
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, jak řekl barny, taky jsem to na mustangu měl.
 
 
Datum: 26. června 2011 1:42
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadný gufero pod primárnim koleckem - saje ti to prevodák
 
 
Datum: 25. června 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci mám problém fichtl nák 6-8 let stál před tím prej jezdil dobře neházel jisku s předstihem jsem nic nedělal jen odtrh jsem zkoušel větší a menší vyměnil jsem kondenzátor a už háže jisru včera mi i chytl když jsem stříkačkou do karbecu stříkl benal to bylo tak v 17:00 pak jsem sundal hlavu válec vyčistil karbec hlavu válec píst pístní kroužky složil a jiskru háže pořád ale už nechce chytnou dnes sem teda zkoušel odtrh větší menší a furt nic když kopnu tak to jako nák 4 se klikovka otočí 4 jde píst do HÚ a do DÚ ale jisku to během tech 3 otočení hodí tak 2 a tím pádem to asi nechce chytnou s předstihem jsem nic nedělal myslím že když před tím někdo jezdil tak proč by ho pak třaba s chválně rozladil jinak svíčku jsem zkoušel Brisk N 15C novou myslel jsem že třeba neháže pod tlakem dal jsem tam starou palku která furt háže krásnou jiskru ale furt nic. Tak prosím o rady draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VYKAŠLI SE NA MOTORKY A ZAČNI VYŠÍVAT!!!! už tu s tim otravuješ druhej tejden a furt ti to nejede. tvoje pokusy o zprovoznění jsou jeden velkej chaos. vrtáš se v tom bezmyšlenkovitě a bez rozvahy.musíš začít filtrem sání a zkončit u koncový matičky na výfuku. vzhledem k tomu že jsi neměl navíc ani kondenzátor, tak pochybuju že jsi dal NOVÝ TĚSNĚNÍ pod válec. vsadim se že to syčí jak klubko hadů.a ted základní otázka abych tě postrčil jak dedukovat a diagnostikovat závadu. Takže: ačkoliv jsi tomu nevěřil tak na jiskru to opravdu chtělo jinej kondík. jiskra je, nechce chytit. prostříkneš karb benzínem a chytne to.já bych z toho usuzoval že je něco v špatně v karbu. můžeš mi ty vejre vysvětlit proč jsi sundaval válec a hejbal s odtrhem???takže asi tolik moje rada. přemejšlej o tom co děláš a neptej se furt na to samý dokola
 
 
Datum: 26. června 2011 13:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
pokud to dlouho stalo tak se NESMIS SRAT HNED DO STARTOVANI - zakladni veci se rozeberou a prohlidnou - preventivni prohlidka aby se neco nedomrdalo. jinak odpoved na tvuj blbej dotaz je ze musis projit a seridit - otazka hodiny .....ani ne .. hele taky jsem si poridil peraka a tyden jsem ho mel v garazi nez jsem vyjel - sice me svrbela prdel ale vedel jsem ze po tom tydnu bude kvalitni prace a ze 100% vyjedu !!!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. června 2011 2:54
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11936    
Pokud jsi vrtal s odtrhem, posunul jsi i předstih. Musíš to přesně seřídit nejlépe žárovkou.Základ je mít přesně sežízen předstih a pak bádat dále.
 
 
Datum: 25. června 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Mám problém s pionýrem, je nějaký nemocný. Vždycky koupím novou svíčku a za týden je po ní. Prostě nehodí jiskru, ani když jí vyčistím. Karbon se na ni za tu chvíli ani nestihne usadit, ale už za ně skoro dávám víc, než za benzín a nevím, jak se tohohle problém zbavit :/ ... Může to být bohatostí směsi, nebo do toho jde myslíte moc šťávy? Jinak svíčka je to vždycky Brisk N15C. Díky moc za pomoc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyžtak pak napiš co pomohlo, jestli něco pomůže :-D
 
 
Datum: 25. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PALku jsem zkoušel, dopadla chudák stejně :/ ... Kondenzátorem to není, cele zapalko je skoro nové, ale nastavil jsem si bohatší směs, tak uvidím, co to přinese. Díky i tak za rady :-)
 
 
Datum: 25. června 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky mám tenhle problém a mám tyristorový zapalování takže kondenzátorem si myslím že to nebude. Jsem zvědavý kdo ti co odpoví.
 
 
Datum: 25. června 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: blend      IP: uživatel11876    
kup novej kondenzator... a bude ti svicka slapat za rok...
 
 
Datum: 25. června 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam starou palku a uvidíš
 
 
Datum: 25. června 2011 12:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Napoj ho na kapaćky :-)
 
 
Datum: 25. června 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: R@d@s      E-mail:      IP: uživatel11932    
Nazdar draci a dračice!\r\nMám na Vás všechny prosbu o pomoc. Chci si zprovoznit tachometru na mé Jawě 05, ale narazil jsem na problém. Na zadním kole mám pouze pouzdro náhonu tachometru (tzv. domek - díl č. 18). Ostatní zde chybí. Koukal jsem že u šéši není problém sehnat nekonečný závit (šnek - díl č. 21) a hnací kolečko (díl č. 15) a taky bowden k náhonu tachometru. To by bylo ještě v pohodě a s tím není žádný problém. Jenže mám problém s tím, že u pouzdra náhonu tachometru (domku) mi chybí jedna malinká součástka, která se nazývá pouzdro (díl č. 22), které se nasazuje na druhý konec "domku" a na které se následně našroubuje bowden náhonu tachometru. Uvedené značení dílu najdete na plánku zadního kola zde http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-rychlomeru-nahonu-tachometru-snekovy-prevod.html. \r\nAč jsem pátral všemožně po internetu, tak toto malinké pouzdro nikde nemají a jak jsem zjistil to ani nikdo nevyrábí. Můžete mi poradit, kde by se to dalo sehnat nebo čím by se to případně mohlo nahradit tak, aby to fungovalo? Pokud toto někdo máte navíc, tak bych to od Vás klidně koupil. Díky všem za rady a odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aukro
 
 
Datum: 25. června 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: R@d@s      E-mail:      IP: uživatel11932    
Díky. Dá se to sehnat někde v nějakým e-shopu nebo spíš mám koukat na burzách? U šéši je jen šnek s kolečkem, ale nic víc. Takže otázka je, kde můžu sehnat komplet náhon se vším všudy???
 
 
Datum: 25. června 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přikláním se k provazovi,,, koupit celý nový náhon bude jednodušší
 
 
Datum: 24. června 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, myslím, že sehnat kompletní a funkcní nahon na pinýry neni problém- a koupil bys ho urcite levneji tez treba novyho sneka, nebo popr. sehnat domeček s tim pouzdrem. Je to jen moje rada- ale podle me se nevyplati shanet jen to pouzdro.
 
 
Datum: 24. června 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11887    
Kluci nevím proč ale jedu na mustangu a dám spojku protože musim zastavit už byl motor ohřáty a pak se chci rozjet přidám plyn a hebne ani sem ještě nepustil spojku jen sem přidal abych jí mohl pouštět a najednou ten heb tak mě to právě štve nevíte proč ? díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Mně se to stává na jawě 21 je to tím že když máš volnověh motoru klesne spotřeba a když náhle přidáš prostě to utopíš :-) chce to seštelovat plovák a jehlu ale myslím že by pomohlo přidávat s citem :-)
 
 
Datum: 24. června 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mam tenhle vyfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet.html a nevím jak ho mám rozdělat a vyčistit povolím tu 10 matku oddělam ten tlumič a potom to nejde vytáhnout.... díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: DrakHonza      E-mail:      IP: uživatel5626    
Jestli je ten výfuk chromovanej tak nalij dovnitř ředidlo nebo benzín a zapal je to nejlepší způsob čištění výfuku občas to dopandne tak že budeš mít chrom aji vevnitř xDD ne jo byla prdel
 
 
Datum: 24. června 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, mám problém s Fichtlem, stůně. Do válce se mu dostávají drobné úlomky kovu (zadírá se). CO, kde, proč a jak se mohlo pokazit a jakým způsobem to mohu napravit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel11942    
Franky zase promluvil :-(
 
 
Datum: 26. června 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
az budu nasranej tak to poznas .... tedka mam klidne obdobi se spoustou extaze a par peknejch sestricek.. tak si muzes povazovat me klidnodnosti a vstricnosti........ jinak si uvedom ze neni v mych silach si udelat nejaky usudek kdyz to nemam pred ksichtem.. a kdybys nebyl blbej tak bys to cely rozdelal a "MOZNA" bys videl ze mas zamky v pici nebo ze mas opacne pist .. kazdopadne kdyz to rozdelas a cely das do cajku ( otazka 30 min ) tak to bude ok...... investice 150 kacen .. si odpustis 2 piva a redka ..... a motory se berou uz na zakladce ......... tak nekecej !!! jinak ona je velka drina se zamyslet ?? ja vim no - ono to boli - se radsi budes 3 dny ptat .........
 
 
Datum: 25. června 2011 15:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že franky má pravdu.zase takoví borci tu nejsou aby ti řekli z kterého ložiska se ti drolí klec nebo že ti odchází ojniční ložisko jen tak dle dotazu.treba by stačilo foto toho úlomku
 
 
Datum: 25. června 2011 11:00
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak to pardóóón. Řešil jsem to tu jen proto, že jsem si myslel, že jsou tu lidi, kteří Fechtlům rozumějí a se kterými se dá rozumě pokecat. Ale dost jsem se sekl. Nazdar (A motory jsme ve škole neprobírali,, kdyby jo, tak to tu neřeším s bručounem jako si ty Earle)
 
 
Datum: 25. června 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: Earl Montgomery      IP: uživatel11073    
hele ty kretene co vzit stranovou desitku a srazit to cely ???? co tady chces kurva resit .... a k cemu jsou ty "nesmyslny kanalky" si najdi na webu je toho plnej..... a vy jste ve fyzice nemeli motory ?? bych se divil.... zapoj ten svuj vydlabanej estetickej nesmysl a skus myslet ... resis picoviny !!!!!!!
 
 
Datum: 24. června 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele a kam vedou ty boční kanálky ve válci? nemohl by se ten bordel dostat před píst jimi?
 
 
Datum: 24. června 2011 17:10
 
 
 
 
Jméno: kacerD      IP: uživatel11930    
Kdysi jsem takto odepsal dva válce. Ukázalo se, že to byly kousky ségrovek pístního čepu. Prodali mi je odborníci v mototechně, byly to , byly to ploché, kované, místo drátěných.
 
 
Datum: 24. června 2011 17:04
 
 
 
 
Jméno: Earl Montgomery      IP: uživatel11073    
kdyz das novej a cely to vymejes tak neni duvod domrdani pistu ..!!! pokud teda nehazis podlozky do valce.........
 
 
Datum: 24. června 2011 15:48
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Kroužky dobrý. A píst? Od kroužků, směrem k motoru je dobrej. Ale od kroužků směrem ke svíčce je celej dojebanec od těch úlomků. Je prostě zralej na výměnu ale dokud nezjistím, odkud se berou ty sračky co ho tak sprasily tak tam novej dávat nebudu.
 
 
Datum: 24. června 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Earl Montgomery      IP: uživatel11073    
stav pistu ? krouzku ?
 
 
Datum: 24. června 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak jsem se teď na to díval a ze závitu od svíčky to není
 
 
Datum: 24. června 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
nejde to od zavitu svicky?
 
 
Datum: 24. června 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a tím že se to zadírá mám namysli, že se ty "úlomky" dostanou mezi válec a píst a tam se šprajcnou
 
 
Datum: 24. června 2011 13:27
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus jsem neměl a olejem to opravdu není.
 
 
Datum: 24. června 2011 13:22
 
 
 
 
Jméno: Earl Montgomery      IP: uživatel11073    
nemel si nahodou vybrus ? a olej sti nesouvisi
 
 
Datum: 24. června 2011 11:34
 
 
 
 
Jméno: sgsg      IP: uživatel11925    
malo oleje!!!jesli uš maš ryhu tak si v cajku,na vejbrus
 
 
Datum: 24. června 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel3383    
cus draci,mam babettu 207,je tam novej píst a kroužky,svíčka jiskru hází,benzín tam teče ale nechce to chytnout......nevíte nekdo co by stím mohlo být???? děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2011 6:39
 
 
 
 
Jméno: mahony.x      IP: uživatel8746    
zasrané véfuk
 
 
Datum: 26. června 2011 6:39
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Měto dál špatnej tyristor....
 
 
Datum: 24. června 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel6631    
tak jedině předstih nebo málo vzduchu
 
 
Datum: 24. června 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel3383    
to je taky v pohode to jsem už čistil všechno...ale diky :-)
 
 
Datum: 23. června 2011 21:14
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já se v tom prd vyznám.. Ale ještě mě napadá karbec + trysky...
 
 
Datum: 23. června 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel3383    
to jsem zkoušel a nic,je to uplne stejny ani to neškytne
 
 
Datum: 23. června 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus jinou svíčku. Mě tohle dělala svíčka, asi neházela jisku pod tlakem.
 
 
Datum: 23. června 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
zdarec čím to je že se mě to šoupátko tak obtklačuje mám to obtlačený jak prase odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ty myslíš o šroubek? tak to je normální hlavně když pouštíž prudce plyn a narážíto naněj prudce
 
 
Datum: 23. června 2011 12:02
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
ne já sem to tak nemyslel,proč se to tak obtklačuje,když nastavují volnoběh tak dám plyn úplně na plno?
 
 
Datum: 23. června 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel11886    
nebýt prase?
 
 
Datum: 22. června 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel2773    
mám problém s čz 125/476.pošteluju jí(karbec,směs ,zapalko...),že chytne na první šlápnutí bez plynu.a druhej den už musim roztláčet a po cvilce jízdy začne trochu střílet a zhoršuje se to.pok jedu 20 a jsem rád ,kolikrát zdechne uplně.čím by to mohlo bejt?už mně nic moc nenapadá.všem dík za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel2773    
svíčku jsem mněnil a zapalko celý očistil
 
 
Datum: 23. června 2011 17:32
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
očisti si svíčku a sesteluj zapalko
 
 
Datum: 23. června 2011 10:41
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus indučku- ale zas nvm proc by ti jednou sla a podruhy ne
 
 
Datum: 22. června 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Čáu dneska sem měl takovou příhodu s mustangem jedu a zpomaluju před přejezdem a najednou hcípnul neragoval na přidání plynu tak sem tak na 2 sekundy máčknul spojku pustil jí a zase naskočil nevíte čím to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel11444    
Tohle se mi taky stavalo :-D na minibice. Doted nevim cim to bylo, krasna rovinka, nikde zadnej skrat, benzin tam sel ale proste se vypnul
 
 
Datum: 23. června 2011 9:18
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      IP: uživatel11326    
ne ale je v perfektnim origo stavu řiká m jel sem že si zastavim před železničním přejezdem a když sem jel tak 40 tak chcípnul přidal sem plyn nic máčknul sem spúojku a za 2-3 SEKUNDY ZASE PUSTIL A PO CHVÝL NASKOČIL UJEL SEM ASI 2 KM A schválně ho chcípnul A NASTAROVAL V POŘÁDKU a už nebyl žádnej problem jen mě zajímá čim to byloa a aby se to neopakovalo
 
 
Datum: 23. června 2011 7:25
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
není mustang po výbrusu ?
 
 
Datum: 23. června 2011 7:07
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
zdarec draci,\r\nkoupil jsem synovi pionýra, jezdí jen ve vysokých otáčkách, ladím předstih, ale jede to pořád stejně, v nízkých otáčkách se to špatně sbírá, už jsem i zapalování a karburátor dal druhé, prosím o radu, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
přátelé, shodil sem válec, a co nevidím, oba kroužky byly u zámku odštípnuté, na každém ta slabší část s jedné strany chyběla, čím to, moc velké kruhy? tím pádem byla mezera v zámku asi 2mm
 
 
Datum: 22. června 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel5617    
mohlo by to dělat taky vypadlé gufero - zkus to zkonrolovat
 
 
Datum: 22. června 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel9335    
pokud to má jen jednokroužek... tak to nejede v nizkejch ( malá komprese) a jede krásně ve vysokejch
 
 
Datum: 22. června 2011 17:47
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak když se měnila indukčka tak zkusit jestli nejsou prohozený dráty, taky už jsem se s tím setkal
 
 
Datum: 22. června 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11886    
benzín jsem dal nový 1-33 , svíčky měním n15c a n14c, pořád stejné, přidám plyn z volnoběžných otáček, a jako by se začal dusit, než se rozjede do vysokých , filtr vzduchu nový, já už nevím, jediné co sem neměnil je inndukčka, ale to by asi tarokovalo aj ve vysokých, ne?
 
 
Datum: 22. června 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
skusil bych svíčku nebo pokud to jede na starej benzín tak koupit novej
 
 
Datum: 22. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci budu ted spravovat motor z babetty 207 nevím co stím je ještě sem ho neměl rozebranej , když chci protočit motor tak se v jedné poloze sekne a nehne se dál tak sním pootočím zpět a zase v tý samí poloze se zase sekne, nevíte někdo co by to mohlo být ať tak přibližně víc na co se mám těšit ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: frigo      IP: uživatel11919    
sundej hlavu a válec a uvidíš, jsou to 4 šrouby
 
 
Datum: 21. června 2011 13:21
 
 
 
 
Jméno: Bany125      E-mail:      IP: uživatel11904    
výbrus novy pisty ? mozna je to zadreny :-(
 
 
Datum: 21. června 2011 6:31
 
 
 
 
Jméno: Toman017      E-mail:      IP: uživatel11915    
Zdravím mám problém ohledně startovací spojky na babettě 210 nejde mi nastartovat dal jsem nové obložení nove gufera vše je 100% odmaštěno no a problém je vtom že když šlapu tak to nechce zabrat předem díky za rady . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: Toman017      E-mail:      IP: uživatel11915    
nn jsou tak jak maji byt je to zahada :-D
 
 
Datum: 20. června 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel7935    
nebo si je dal obráceně
 
 
Datum: 20. června 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: Toman017      E-mail:      IP: uživatel11915    
Mam ho zaplej zas takovej debil nejsu proste slapu a nechce to zabrat no
 
 
Datum: 20. června 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: corny      IP: uživatel11098    
Nechci s tebe dělat ..... ale máš na šlapkách zaplej pohon??
 
 
Datum: 20. června 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Motofyl      E-mail:      IP: uživatel11495    
Zdravim. Zjistil sem, že mám asi něco s motorem. Když výho mustanga vezmu za studena, tak ho krásně našlápnu na poprvý. Když ale chvíli jezdim, tak do toho můžu dupat jak chci, ale stejně to nenastartuje a musim to roztlačit. Pak už jede úplně v cajku. Je to zcela normální? Netušíte, jestli to nemůže způsobovat nějakej problém, kterej je potřeba řešit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: motofil      IP: uživatel11495    
tak díky moc všem zůčastněným
 
 
Datum: 20. června 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vím, že když jsem měl originál zapalování, tak to chtělo seřizování jak prase, a stejně byl dycky nějáký problém bud za tepla nebo za studena, teďka mám Vape a nemusím nic řešit, chytne pokaždé
 
 
Datum: 20. června 2011 12:24
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je normalka- bych asi nerešil- zaleží i na svíčce jakou mas tepelnou hodnotu, treba i inducka kdyz je zahráta tak uz muze byt nejaka starsí- proste neres asi :-)
 
 
Datum: 20. června 2011 9:39
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Že jdou za tepla našlapovat špatně je normální. Při našlapování zkus držet plnej plyn a nahnout mustanga doprava.
 
 
Datum: 20. června 2011 9:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je potřeba všechno pořádně poladit, přetěsnit, vyčistit a případně i povyměnovat některé části zapalovací soustavy... taky mi chvilku trvalo, než jsem pincka dostal do toho stavu, že ho nakopnu do 3 šlápnutí při jakýkoliv teplotě,,, ale jestli nejseš puntičkář a pincek na drc chytne do metru, tak to neřeš
 
 
Datum: 20. června 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je úplně normální, leda že by byl úplně jak novej po GO, pak by to asi nedělal, ale jinak je to normální.
 
 
Datum: 20. června 2011 8:49
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi, mám Mustanga, rok výroby 81. Všiml jsem si, že přední vidlice nepéruje, tak jsem sundal kolo, jeden kluzák vyndal, očistil, namazal a zasunul zpět. Ale u druhého jsem našel defekt.. Kluzák jsem vyndal, ale pružina byla na 3x ruplá.... to by nebyl až taková problém, ale nevím jak mám vyndal tu poslední ruplou část pruživy, která je zašroubovaná nahoře ve vidlici (u hlavy řízení). U normálního fichtla bych vyšrouboval tu matici, co bývá nahoře na kyvce, ale u mustanga je to jinak,, je tam jen šroub s hlavou 13.... diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to jsem napsal špatně, ale pochopili jsme ne??:-D zitra si s tím pohraju, uvidím
 
 
Datum: 18. června 2011 23:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na kývce ? ale to je zadní vydlice jinak jeslli nemužeš vyndat tu poslední část ve přední vydlici tak to tam musíš povolit na vrchu šroubovákem nebo 10 kou klíčem
 
 
Datum: 18. června 2011 23:38
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel10178    
zdar chlapi mam 05 co mi dal znamy že mu to zavazi v garaži no jakštakš sem to dal dokupy ale prostě strašně špatně to chyta prvni byla misto civky zapojena světelna tak sem to vymeenil pak byla zase špatna indukčka tetkom to je všechno ok ale prostě strašně špatně chyta ale chk cyhtne tak to rve jako prase jetam hlava s ledvinkou nemohlo by to mit nato vliv ?? jinak dik za snahu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2011 8:36
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale uplně nejdřív si najdi místo, kde ti to saje falešnej vzduch a oprav to ;-)
 
 
Datum: 20. června 2011 8:36
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čus hlavou esi je čistá a nepodfukuje to určitě není... já mám na všech třech fichtlech ledvinkovou hlavu a chytaj mi max na 3tí našlápnutí... spíš bych mrknul na předstih ale vprvní řadě dej novou svíčku než začneš štelovat to zápalko
 
 
Datum: 19. června 2011 16:52
 
<  112  113  114  115  116  117  118  119  120  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 21:41:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu