slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  116  117  118  119  120  121  122  123  124  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel10616    
a nebo jeste tato brzdová čelist jestli je na 175 356 :http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=65&category_id=29&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: Sinuhet77      IP: uživatel11790    
Brzdové čelisti jsou naštěstí shodné, je ale spousta firem co ti tvoje staré zrepasují za poloviční cenu nových. Já sám to takhle dělám a jsem maximálně spokojený!
 
 
Datum: 01. června 2011 15:12
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel10616    
chtel bych se zeptat jestli tato brzdová čelist :http://www.ceskemotocykly.eu/Celist-brzdy-Jawa-CZ-jednoklic--originalni-vyrobek,287.html\r\nje na 175 typ 356 dekuji predem za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku tak to fakt nevim lebo to je dost odlisne,,, ale s fotky to nepoznaz,,ale spis je to na hranatou cizu,,na kejvacku se fakt nedaji splasit
 
 
Datum: 29. května 2011 9:34
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj,stalo se my neštěstí,pulil ssem motor protože sem mnel pryš kolečkoa pak sem to celé poskládal a když jsem dával válec tak mne omylem spadnu a ulomil se ten nálitek jak kouká sou tam 4 a jeden znich se urval jak my to spadlo,dá se stim jezdit,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
za kylo ti necham libovej
 
 
Datum: 29. května 2011 12:12
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemněl by jste někdo na prodej nějakej zachovalej válec na pioýra,levně,díky
 
 
Datum: 29. května 2011 8:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dětem z prvního stupně bych půlení motoru nesvěřil... soudě z tvého pravopisu chodíš max. do páté třídy... pokud ne, styděl bych se!
 
 
Datum: 28. května 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pojede, ale ne moc dobŕe, určitě to tam je k něčemu dobrý.
 
 
Datum: 28. května 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
Zdar moc vás prosim pionýr startuje krásně ale volnoběh mi nedrží,drží jen když podržim cupák na karburátoru pak drží tak 5 min a pak zas ne čím to muže být ??? děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11784    
zkousel si tocit s serizovacim sroubkem mezi tryskama?
 
 
Datum: 31. května 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: jawa 500 ohc      IP: uživatel6546    
muže to byt čím koliv,,třeba špatně nastavenje předstih,kaldívko,bohata směs,atd
 
 
Datum: 28. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
to už jsem zkoušel nemuže to být něčím jiným ?
 
 
Datum: 28. května 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11626    
to ze ti bezi kdyz přidržíš cupák to muze byt tim ze mas blbou hladinu plovaku, tu menis prihejbanim plisku ze spodu vicka na karburatoru, v tvym pripade je nizka hladina tzn....ohni plisek trosku nahoru
 
 
Datum: 28. května 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: Mates      E-mail:      IP: uživatel11768    
Čau draci, sehnal jsem si mosquito ale musím ho dát trochu dohromady. Měnil jsem teď brzdové destičky a rozhejbával třmen, byl na jednu stranu zatuhlý. Jenže teď to všechno skládám dohromady, nandavám kolo a nějak mi to nesedí, myslím, že nemám originál převod náhonu. Nemoch by jste mi někdo prosím vás poslat nějaké foto nebo nemáte li nějaký nákres, třeba z nějakého manuálu, jak to má být dohromady za sebou poskládané? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny, mám problém u jawy50/23 když nechám běžet na volnoběh, a pak chci přidat plyn, tak se mě tak dobrejch 5 sekund dusí, než se dostane do otáček, newíte čím to je? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Velmi malý předstih,řekl bych.Seřídit(1.6-1.9)
 
 
Datum: 28. května 2011 11:23
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel9109    
zdar hoši, muj fichtl má asi nevyléčitelnou nemoc :-D , na neutrál ho můžu krásně vytáčet, dám tam za jedna, rozjed se, ujedu 2m a ono to chcipa, dám spojku pustim plyn a zase přidám a de normálně, rozjdu se a zase začne chcípat,, čim to je? hladina je velká až až , vejfk ucpanej neni, předstih s odtrhem přesně nalazenej, karbec origo s 68 i 72 tryskou, po výměně gufer , přetáhl sem celou elektriku, a dělá to furt, dělá mi to na všechny karburatory, a válec neni vyběhanej............. tak kdo napíše lečebnej proces? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel9109    
Zkoušel jsem ještě jiná víčka i vrtaná..... možná že bude chudá směs........... 150° NA SÁNÍ :-P
 
 
Datum: 29. května 2011 9:54
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Hoj řeknu ti to takhle vyčisti víčko od nádrže tu dirku jak tam de vzduch :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. května 2011 9:02
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel9109    
Takže hoši, abych to zkompletoval ..... šťoural jsem se v tom a řeknu vám že v karburátoru to neni, je uplne cisty a dela to na dalsi dva to samé, hladina je tam taková že pokud se plovák smáčkne dolu, je hladina zároveň se stříškou plováku, filter je uplne novy, kohouty různe další 3 uplne ciste.......... ale jinak sem mel sundanou nádrz a sedacku, kvuli indikcce, nadlabnu to a najednou to jelo i bez nádrže :-D 1 2 3 a pak to vyžralo plovákovku :-D uvidíme zejtra...
 
 
Datum: 29. května 2011 0:05
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel11315    
zkus vyčistin vzduchovej filtr.....
 
 
Datum: 28. května 2011 13:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sakra pozdě... omlouvam se za dabl :-)
 
 
Datum: 28. května 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak vypadá svíčka?? JESTLI MÁŠ MOC VELKOU HLADINU, BUDE TO DĚLAT BOHATÁ SMĚS...
 
 
Datum: 28. května 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina az az? to je aka? bude to tou hladinou, nastav tak ako ma byt. To co popisujes robi bohata zmes
 
 
Datum: 28. května 2011 12:58
 
 
 
 
Jméno: Láďa      IP: uživatel9074    
A když ne tak kohoutek taky se mi to stávalo
 
 
Datum: 28. května 2011 12:49
 
 
 
 
Jméno: Láďa      IP: uživatel9074    
Vyčisti karburátor je to na 100% tím
 
 
Datum: 28. května 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
Zdarec draci mam pincka ale jede mi pouze 55kmh uz nevim co stim mam novej vyfuk, gufera, valec v poradku kola nafoukli, vse mam v poradku do kopce treba tahne vyborne na 12z prosim poradteudelal jsem ridicak a chci se prohanet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
pistni krouzky mam novy predstich sestelovanej podfukovat nemuze protoze tam mam hermetik aby tesnil a mezi blokama taky ne a klikovka se zda byt v poradku
 
 
Datum: 28. května 2011 19:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Snížením hlavy zázraky nehledej. Sériový pincek bez upravení hlavy musí těch 65km/h jet at chce nebo nechce... A co pístní kroužky? Předstih? nepodfukuje ti to pod válce,hlavou, nebo mezi blokama? Nemá klikovka vůle v ložiskách? tím se kazí předstih a tím pádem to nejede jak má.
 
 
Datum: 28. května 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
vybrus potreba neni a nevis kolik stoji snizeni hlavy
 
 
Datum: 28. května 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: honza      E-mail:      IP: uživatel3188    
bud jsi dej menší rozetu nebo větší kolečko vepredu (ale bude to slábý) ale rychlý a nebo si sniz hlavu nebo si udelej výbrus jinou metodu uz neznám :-D\r\n
 
 
Datum: 27. května 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel1318    
zdarec draci mám jawu 250 a nedobijí mohli byste mě poradit čím to muže být? díkec za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: dhhaye      IP: uživatel6546    
regulator dobíjeni maš v tahu:-)
 
 
Datum: 28. května 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
uhlíky, dráty, relé.. moje křišťálová koule je bohužel rozbitá takže ti to nemohu říct přesně, budeš to holt muset rozebrat a zkontrolovat sám...
 
 
Datum: 27. května 2011 10:17
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus draci! Už jsem z moji 21tky zoufalej, nejde nakopnout ani roztlačit. Je to celé po GO, motor dělal profi servis, novej čistej karburátor, trysky čistý, hladina nastavená, elektrika komplet nová, odtrh 0,4, předstih 1,3mm, svíčky zkouším různý (elektrody 0,5mm), cívky nastavený od rotoru na 0,35mm, rotor nově nabuzenej, jiskra modrobílá, svíčka mokrá...jezdilo to, ale po asi 250km to nemůžu nahodit. Napadá Vás něco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dfh DRH      IP: uživatel6546    
cívka špatna nebo kondenzator
 
 
Datum: 28. května 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
včera se to podařilo roztlačit, ale potřebuju tak 200m kopec nebo skoro kilometr na rovině než to chytne...pak za tepla to už chytá vcelku slušně, ale ten studený start je děs.Přitom by to mělo být naopak, ne?
 
 
Datum: 27. května 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Špatná indučka
 
 
Datum: 26. května 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
ja teda vzdycky daval 1,6-1,9 a nemel sem nikdy problem,podle me mas moc malej predstih. Je to jen muj nazor....
 
 
Datum: 26. května 2011 16:28
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
ale předstih je uvedenej v každé příručce, nebo i v Husákovi, nebo Wohlmuthovi, a všude je 1,2-1,5 mm.....
 
 
Datum: 26. května 2011 15:51
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel4510    
ten predstich mas spatnej ma byt 1,6-1,9mm pred HU. odtrh je dobrej
 
 
Datum: 26. května 2011 15:33
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel11756    
chtel bych se zeptat kde ma sehnat brzdovou čelist kdyz na 175 -356 na fichtl kramku neni?? dekuji za odpoved predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel11738    
http://www.ceskemotocykly.eu NEJVETSI VYBER STEJNE KVALITY :-)
 
 
Datum: 27. května 2011 21:58
 
 
 
 
Jméno: káně      IP: uživatel9474    
Zdar jawaci včera mi táta koupil hondu cbr 600 ve streetu sem štastnej jako blecha :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Ted je otazka co taky myslis, nemuzes srovnavat streeta jako takovyho s motorkou na stunt ;-)
 
 
Datum: 26. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: káně      IP: uživatel9474    
Budiky se tam nedavaj kdyby něcoooo :-D :-D
 
 
Datum: 26. května 2011 19:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11762    
Přesně tak,byla vyvalená,nikomu se nechtělo draze opravovat a lakovat kapoty,origo budiky atd....tak na to koupil nějakou jakousi "masku" s nějakym světlem a nějakej univerzální budík za 1500,- a ze silnice udělal street...běžně se to tak dělá.....nemusí to bejt ani potom špatná motorka,ale každej už ví,že letěla....při koupi takovejhle strojů je dobrý projít rám a vidle(pokudmožno s nějakym servisnim tecnikem a vybavenim)....někdy se stává že rámy mají po předešlé havárii prasklinky a nebo jsou ohlé....s vidlema taktéž......a není od věci projet lak na bandě takovou tou šikovnou věcičkou co pozná sílu laku atd....může objevit místa kde je třeba i 1cm kitu......ale tak dost kritiky....užij si jí ve zdraví a nezabij se na tom;-)
 
 
Datum: 26. května 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: káně      IP: uživatel9474    
To je že se na tom jezdí na stunt riding no zkratka jízda po zadním atd. :-D
 
 
Datum: 26. května 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
No praaaave, aby to nebyl lezak
 
 
Datum: 26. května 2011 9:04
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
široký řidítka, bez plastů, nějaká cool maska... prostě jak naháč.. obvykle se na "street" předělávaj bajky, který se vyválely po zemi.. třeba toto je Yamaha R1 http://images.motoinzerce.cz/m/i/525/525874_6.jpg
 
 
Datum: 26. května 2011 9:02
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
co je to cbr ve streetu???
 
 
Datum: 26. května 2011 8:37
 
 
 
 
Jméno: Tafrob ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám problém u jawy50/23 když je studená tak táhne jako čert, a když je zahřítá, tak nemužu vyjet žádnej kopec :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a yčisti i spalovací prostor v hlavě válce a rovnou i píst ten stačí jen s vrchu a pokudm áš špinavé žebrování na hlavě tak i to očisti casto se na to usazej e prach a další nečistoty pak tu huř chladí
 
 
Datum: 26. května 2011 15:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
vyčisti si pořádně vejfuk
 
 
Datum: 25. května 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
S tou hvězdicovou hlavou si opravdu pomůže proti přehřívání to hlavou v žádným případě není. Může to být stavem motoru taky znám jednoho co mu to takhle blblo kvůli špatným ložiskům a guferům na klice ale jinak nevím čím to může být. Ještě mě napadá opotřebený válec nebo karbon.
 
 
Datum: 25. května 2011 19:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel10983    
To mi děla taky na pionyr 20 to bude tim že se ti asi zahřívá válec ja mam v plánu tady na fichtlkrámku koupit válec a píst novej nebo zkus koupit hlavu válce (tu hvězdicovou)
 
 
Datum: 25. května 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problém s motorem-nejspíš faleš vzduch.Nastartuji volnoběh jakštakš šlape ale jakmile přidám plyn nebo se rozjedu a poté plyn uberu otáčky vylítnou něco málo pod maximum a drží, ale jak pustím spojku a zase se chci rozjet tak to není že by to letělo furt plnej ale funguje to normálně , prostě to dělá jen když vyřadím nebo zmáčknu spojku.Myslel jsem že to dělá strhlej závit na šteftu od karburátoru ale to jsem spravil a karbec drží, mezi karterema jenom papír,gufera nový cca 300km ale motor byl během toho jednou půlenej-těsnění vyměněno ale gufera zůstala stejná silikonová.Přijde mi divný že kdyby to byl faleš tak to drží furt plnej i kdybych jel ne?? dík za rady a tipy co by to mohlo bejt...(karbec originál šroubek volnoběhu skoro celej vyšroubovanej, tryska 72,airbox zašpuntovanej,jehla 3 zářez,píst 1kroužek-nezajetý, svíčka cihlová tmavší NE černá) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok zkusím,, já jsem jen zkoušel druhej karbec a bylo to to samý
 
 
Datum: 26. května 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zalomený lanko? Nezasekává se ti šoupě? Vsázim si na špatně se vracející plyn.
 
 
Datum: 26. května 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel11756    
prosim vas ta brzdova čelist .559/590/592/643/632/638/639/640 jestli pasuje i na 175-356 dekuji za odpoved predem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel11756    
chtel bych se zeptat kde ma sehnat brzdovou čelist kdyz na 175 -356 na fichtl kramku neni?? dekuji za odpoved predem.
 
 
Datum: 25. května 2011 17:09
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel11759    
175/256 Čelisťové brzdy 140mm/35mm 250/559 Čelisťové brzdy 160mm/35mm takže NEEEe e e..
 
 
Datum: 25. května 2011 14:37
 
 
 
 
Jméno: awe      IP: uživatel11759    
myslím že nepasuje, 175 má myslím menší bubny než 250... ostatně si to můžeš najít sám tady v dokumentaci: http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=6
 
 
Datum: 25. května 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9713    
Čau,prosim vás poraďte mam pionýra po go nový karbec,všechno jezdil bez problemu ale z ničeho nic se tak začal dusit pak sem ho musel roztláčet jako jel ale nedržel volnoběh ale když sundám právý kryt(05) tak drží otáčky krásně ale jak tam dám ten kryt tak zas to blbne a nedrží vubec otáčky.Vubec si nevým rody prosím kdy vý ať poradí moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
zdar,když podržím na karburátoru ten cupak trochu dýl tak to pak tak 5 min volnoběch drží ale pak zas ne takže co mam udělat vyčistin nějaký přívod paliva? díky
 
 
Datum: 27. května 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
A poslední věc jestli dobře těsní hlava protože to taky může dělat.
 
 
Datum: 26. května 2011 14:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tak jak si ten motor sedá tak může chtít třeba jinej předpal, nebo se může sešoupat kladívko nebo nějak hnout to je všechno možný nechci ti do toho kecat dělej dle svého uvážení ale uřčitě bych osobně hrábnul na kontakty vzal je měrkama na 0.4 a uvidíš jiskru pokud bude malá tak třeba zvětšit nebo znemšit odtrh potom zkusit chytit jinej předstih a uvidíš ještě jedna možnost pokud máš starý zapalování tak jestli má dobrý časování tzn otočit s celýma cívkama, protože tam byly zaplombovaný šrouby a dle výrobce se stím nesmělo točit aby si to nerozhodil proto je tam jen ta deska že se netočí s celýma cívkama
 
 
Datum: 25. května 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
no ja přesně nevim ale neblblo to nikdo předstih byl nastaven automechanikem měrkou
 
 
Datum: 25. května 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Kolik mm před hu máš předstih. Neříkám že je to předstihem, ale pokud to nejede a není to el.instalací a ani přívodem paliva tak bych to určitě zkusil přenadstavit .
 
 
Datum: 25. května 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
mam najetých asi 100km karburátor mám tento s fichtl krámku tak je tryska 72 a předstich je dobrý
 
 
Datum: 25. května 2011 20:12
 
 
 
 
Jméno: chalupskyv      E-mail:      IP: uživatel11645    
a co kondezátor měnils?
 
 
Datum: 25. května 2011 20:07
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tak jestli je všechno dobrý v el. instalaci nevím kolik máš ujeto protože po 500km bych dal jehlu už na druhý stupeň od zhora tak bych zkusil měnit předpal jestli se to dusí že to má moc benzínu tak ubrat předpal pokud je chudá směs tak zvětšit předpal. Jinak nevím jak to máš s tryskama protože když na 05 byly karbece 15 tak byla tryska 60 tak nevím c udělá 17 s tryskou 68 protože co je v katalogu nd tak od vč 575470 je karburátor 2917 s tryskou 60 a vím dle svojich zkušeností že 15 s 68 nerozjedeš.
 
 
Datum: 25. května 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
kondenzátor je dobrý nejiskřy to u kladívek.
 
 
Datum: 25. května 2011 19:16
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
dik,svíčku mam 15c a zkoušel sem i 17 a furt to nejede krásně nastartuje s plynem to de ale otáčky(volnoběh) nejde niak nastavit odizolovane je to dobře elektronika je dobra nová.A FURT TO BLBNE NEJDOU NASTAVIT OTÁČKY.
 
 
Datum: 25. května 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
U kontaktů zapalování to musí být dobře odizolované, jinak bych se podíval na kabeláž jestli není někde štíplá nebo prošoupaná a ještě jestli máš dobrou svíčku jednou jsem tam měl pal 14-8 normálně házela a nejelo to když jsem dal jinou tak to jelo ůplně normálně .
 
 
Datum: 25. května 2011 15:52
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
To staré ale ted už to dělá i bez krytu nevýte čím to je ???diik
 
 
Datum: 25. května 2011 14:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Zaizoluj očko u kladívka nebo ho nakloň víc k statoru. Máš už feritové zapalováí nebo to staré? Tak mi to dělalo tak tam mám smrštovací bužírku a je to zatím dobrý.
 
 
Datum: 25. května 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9713    
dík, a mám je nějak přohnout ? nebo co?\r\n
 
 
Datum: 25. května 2011 8:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to občas dělá u 05 a pařezů někde se ti dotýkají kontakty v zapalování toho deklu
 
 
Datum: 24. května 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
Cuss draci,newite jak mam vytahnout cep z kyvky je to na Čz 175/477,dneska jsem se stim sr*l cely den a nic i kladivo nepomohlo nevite jak na to ??dikess odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
lori taky se mi to poslední dobou párkrát stalo, fichtlkrámek přešel na další level a teď už si příspěvky třídí jak považuje za vhodné :-D
 
 
Datum: 24. května 2011 20:05
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
ted nechapu proc mi to hodilo koment dolu o.O
 
 
Datum: 24. května 2011 10:48
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ježiš, závitovou tyč v dýlce aby pročla celym čepem kyvky, na jednu stranu dáš dvě matky do kontra, na ně podložku, aby ti průměrem odpovídala čepu kyvky, provlíkneš kyvkou a na druhý straně na závitovou tyč nasadíš trubku, která bude mít trochu větší průměr než čep. Ta se zapře o rám, hodíš na ni podložku a pak matici. Jak budeš matici utahovat, tak budeš vylisovávat čep-
 
 
Datum: 24. května 2011 9:05
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel11396    
neni nekde na netu obrazek toho vytahovaku ? momentalne me nic nenapada ani to jak ho tam mam uchytiit..
 
 
Datum: 24. května 2011 0:24
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
rikam ze to vylisujes jak pistni cep, tak si najdi fotky jak vypada vytlacovak.... http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/naradi/cep_1.jpg akorad ve vetsim, nebo si najdi demontaz zadni vidlice jawa/cz, naskoci ti prirucka a tam si najdi fotky
 
 
Datum: 24. května 2011 0:06
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ho nikdo nemazal, tak si ještě užiješ, z 350 jsem ho doloval 3 hodiny. 3el jedině spešl vylisovákem a flexou. Kladivem do toho nemlať, roztemuješ čep a nedostaneš ho ven tuplem. Vyrob si vytahovák a bude ;-)
 
 
Datum: 23. května 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
vylisujes jak pistni cep, me to slo od pulky uz samo, rukou sem to vytah
 
 
Datum: 23. května 2011 22:28
 
 
 
 
Jméno: JAFKA      IP: uživatel6617    
ČUS..když chci sundat na jawa 250 pérák r.v. 1949 nožní startování musím sundat i levé víko motoru? zkoušel jsem to ale nešlo to sundat, sundal jsem jen řadičku a nic víc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Kdyz si kouknu fotky ty hridelky tak to temer urcite musis sundat, ten dekl se tam nekdy "prilepi" zkus na nej mirne poklepat gumovou palickou... Hlavne to nedloubej sroubovakem
 
 
Datum: 24. května 2011 14:04
 
 
 
 
Jméno: johnepomuk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, je možný, že se doplňuje zadní centrální tlumič vzduchem? Chtěl sem tam lejt volej, ale není kudy. Je tam jenom něco jako ventilek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olej tam bude určitě taky, a ten vzduch je pružící médium, kde se využívá jeho stlačitelnosti, čim víc to nafoukneš tim to bude tvrdší...
 
 
Datum: 23. května 2011 20:16
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj, nevíte jestli někdo vyrábí držák zadního blatníku na Mustanga ? nikde na netu, na burzách sem ho nenašel, jeden kluk z inzerce se na mne vykašlal :-( a jelikož chci aby motorka nebyla něak moc bastlená tak bych rači oryg než domácí výrobu... prosím jestli o něm někdo ví napište. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:09
 
<  116  117  118  119  120  121  122  123  124  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 21:35:49 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu