Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau, Měnil jsem v přední vidlici pouzdra a složil jsem to ,vše řádně dotáhl a když kolo chytnu mezi nohy a azahýbám řidítky tak to má vůli tak 2mm, ale když vic zaberu tak normálně otočím řidítky a kolo se ani nehne pak je tam vula tak 3cm. Je to normální?Popřípadě kde je chyba?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2011 21:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chyba může bejt v silonech předních "tlumičů", v povolenejch brejlích nebo v řidítkách, záleží kde přesně ta vůle je, a tu musíš najít sám, ta se přes internet špatně hledá .)
Datum: 11. června 2011 21:57
Jméno: dejv
IP: uživatel7495
 Zdarec draci pomůže mě někdo když nemůžu nakopnout fechtla ? Jiskru háží,palivo tam jde se tam škytne ale to je vše  Poradí mě někdo ? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:34
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zkus cáknout trochu paliva pod svíčku a šlápnout, když chytne je to směsí, když se bude chovat stejně je to zapalováním.. jinak všeobecná poučka, buď neni co zapálit, nebo neni čim, takže tak.. vylučovací metodou na to musíš přijít..
Datum: 10. června 2011 22:34
Jméno: macek12356
IP: uživatel11676
 Předstih
Datum: 10. června 2011 17:26
Jméno: Dejv
IP: uživatel7495
 Zdravím chci se zeptat co může dělat že jawa 20 ji nastartuju a jede asi tak 2s a potom zdechne  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 23:39
 Přívod paliva,odtrch (proud) To je vše
Datum: 09. června 2011 23:39
Jméno: kleed92
IP: uživatel11845
 Cus deacíí, mam otrazku.. mam pionýra a kdyz jedu na nem sam jedee krasne i do kopce vsude.. ale kdyz jedeme dva tak po rovine dobry ale do kopce proste ne a ne.. koupil sem 12zub. retezovy kolecko tak uvidim ,ale cim jinak to muze byt?diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2011 21:02
Jméno: Kleed92
IP: uživatel11892
 Prosim odpoved!diky
Datum: 16. června 2011 21:02
Jméno: kleed92
IP: uživatel11880
 šmoulu co to je ?  a zkousel sem jed do kopce sam a na 1 jede dobre ,ale na 2 uz nevytane ani me.. cim to je ? diky..
Datum: 14. června 2011 18:01
Jméno: franta
IP: uživatel11868
 Cim by to jako melo bejt - je to tim, ze spolujezdkyne (spolujezdec) holt neco vazi... Takze to ve dvou do kopce jede skutecne jak snek. U me je to tak, ze kvalt na kerej pojedu do kopce sam se mi pri jizde ve dvou snizi presne o jeden dolu - tj. kopec kerej tak nejak este dam sam na III pojedu se spolujezdkyni uz za II a ten kde sam jedu za II pojedeme ve dvou urcite za I. Nutno dodat ze to plati i dal, krpal jako krava kerej ja sam musim jet za I ve dvou s holkou zkratka uz nevyjedeme, musi slizt. Takze staci tak...??? Kdyz koupis 12z kolecko tak se zmeni situace co se tyce stoupavosti na ten kerej kvalt, ale urcite se nezmeni to, ze kdyz si nalozis spolujezdkyni, ze ji v kopcich nebudes vnimat... To bys vyresil tim, ze by sis koupil 500cc Yamahu
Datum: 12. června 2011 19:51
Jméno: DukeNuken
IP: uživatel11777
 Podle mě máš šmoulu v karburátoru to se často stává
Datum: 09. června 2011 12:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 pokud jezdíš dost často ve dvou a v kopcovatý krajině, klidně bych se nebál ani 11z..
Datum: 08. června 2011 22:41
 hele pincky nikdy ve dvou netáhly.. jinak může to být tím, že se ti to dost přehřívá, takže to do kopce ve dvou vadne..
Datum: 08. června 2011 21:19
Jméno: anonym
IP: uživatel11843
 Zdravím, mám menší problém se vzduchovým filtrem. Když ho nasadím na karbec, tak se motor hodně dusí. Bez filtru jede normálně. Filtr mám originál novej a karbec jsem vyčistil, tak nevím čím to je. Jestě bych se chtěl zeptat co by mohlo být špatně když mi vůbec nechce jet na třetí převodový stupeň. Dřív mi jel normálně. Mohlo by to být třeba předstihem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2011 20:23
Jméno: Adam
IP: uživatel9109
 me to delalo kdyz tam byla mala triska
Datum: 09. června 2011 20:23
 zkus tam hodit filtr a sešteluj karbec (bohatost směsi) a nemělo by se to dusit... jinak jestli jezdíš bez filtru a v prachu tak se nediv že ti nejede... prach ti vydře válec takže to má minimální kompresi.. můj kámoš má mustanga, měsíc jezdil bez filtru a vůbec mu to enchtělo jet.. žádný tlaky.. proč? všechen bordel co mu nasál karbec šel do válce a ten se vydřel... takže buď to je tím, nebo ten předstih no..
Datum: 08. června 2011 21:26
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 čau , prosím všechny co mají jawa 05 jestli by mi prosim vás někdo mohl podrobně vyfotit jak je daná ta pružinka která vrací stojan a nebo alspoň popsat děkuju vám za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 17:18
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tenhle stojan co tu je odkaz to bývalo je na prvních typech, potom už byl stejný jako u 20 já to vyřešil na 20 křížy tak že jsem to udělal jak to nají 21a23 tzn. na držák tlumiče jsm navařil plechový pásek ve kterým je zaháklá pružina a potom na stojan
Datum: 08. června 2011 17:18
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 já to mám jinak udělane to je standart myslim já mam jiný typ
Datum: 08. června 2011 16:09
Datum: 08. června 2011 15:55
 Čau draci mám dost velkej problém: nastartuju mojí jawu20 a na volnoběch CELKEM drží, ale jakmile přidám plyn buďto chcípne a nebo se začne dusit (vůbec nejde do otáček) a když zkusim jet tak to VŮBEC netáhne, jízda dost špatná. Co s tím mám udělat prosím? Každá rada dobrá. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2011 23:04
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 mrkni na pist krouzky pokud ma kompresy nemusis se koukat sesteluj predstih odtrh poradne dukladne vycisti karborator do detailu nejlepsi nato vysokotlakovi kompresor dej tam svicku napr pal 14-7 nebo DENSO dej Jehlu na prvni nebo druhou zaderku a sesteluj hladinu benzinu melo by to potom fungovat a taky se podivej jestli palivovi kohout dodava dost proudu benzinu a jestli mas cistou hadicku a mrkni do nadrze jestli tam nemas bordel aby ti to nedelalo brajgl v karbecu ! jinak pionyr by mel jezdit bezproblemu.
Datum: 08. června 2011 23:04
 Taky dobrej, téměř všechno už jsem kontroloval.
Datum: 08. června 2011 13:55
Jméno: stepi
IP: uživatel2793
 A co vzduchový filtr?
Datum: 07. června 2011 22:17
 předstih by měl být taky v pohodě ale ten pístní kroužek možná, každopádně dík
Datum: 07. června 2011 20:23
 a nebo předstih...
Datum: 07. června 2011 20:02
Jméno: Venca
IP: uživatel590
 Nemaš praskly pistni kroužek?
Datum: 07. června 2011 19:58
 Ty by měli být čistý nedávno jsem je kontroloval.
Datum: 07. června 2011 19:53
 asi máš ucpaný trysky
Datum: 07. června 2011 19:50
 zdar kamarádi, prosím vás potřebuju poradit..... jedná se o mustanga. Když jedu po rovine jede chvilu v pohode pak zacne cukat jakoby docházel benzín... kdžy uberu plyn jede zase v pohode lehce pridam zase zacne vynechavat.. do kopce to stejný.... trysky vyčisteny,kladivka ocisteny ( slabým šmirglem), svicka nová ( skleplá), ale do plovákové komory benzín teče... možná kondík co? vymenil jsem ho sice za už použitý, ale problém přetrvává...jehla na 2 zářezu ze 4... prosím poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2011 17:23
Datum: 10. června 2011 17:23
 Nazdar pánové, takže... včera jsem rozebral karbec uplne do šrubku.. dal do kastrulku s octem a vyvařil ho... všecken bordel ikdyž minimální byl pryč... trysky taky... seřídil jsem plovákovou komoru tak jak má byt... dal novej kondík ( koupenej) a nový kladívka ) koupený) byli iž opálený... seřídil odtrh... výsledek?? jede jak za mlada... žádný dešení nic... při rozjezdu žádný kuckání nic.. tákže spokojenost největší..  jinak díky moc za rady  at to jezdíí
Datum: 08. června 2011 21:54
 100% to máš někde ucpaný nebo špatně nastavený pořádně utěsni tu hlavu jak píšeš skus dát jehlu na jedničku a mrkni na kohout třeba teče malo benzínu a má malej tlak ! a dej bud větší hladinu benzinu nebo menší jinak by to mělo jezdit dobře !
Datum: 07. června 2011 20:52
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 koki proč kdyby to padalo na neutral tak je stím co ?
Datum: 07. června 2011 20:11
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Mám podobný problém už fakt nevím jak ten karbec naštelovat.. nedrží mi volnoběh ale když nechám vyplí benál tak drží když zapnu tak se uchlastává když ohnu ten plíšek dole tak tam zase nedotíka benál.. jede dobře jen na půl plynu a když hodím 2 tak to jede v klidu dokud se nedostanu do otáček pak se to jakoby dusí..
Datum: 07. června 2011 20:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 kondík bude OK, spíš bych to viděl na nedotýkající benzín nebo tu svíčku.. pokud se ti kdovíjak nevaří válec, pak to svíčkou nebude.. a to že ti tam benzín teče, ještě nutně neznamená, že ho tam taky teče dost, zkusil bych vyčistit jehlovej ventil ve víčku plovákovky, případně i filtr na hadičce, pokud je.. zkontroluj i odvzdušňovací dírku ve víčku nádrže.. a pokud je v podezření elektrika, tak spíš indukčka než kondenzátor..
Datum: 07. června 2011 19:11
 Pánové všem moc děkuju za rady, zítra koupím novej kondík i kdyby to tím nebyl novým nic nezkazím... a napadla mě věc... mohlo by to byt způsobený, že by me pořádne nedosedla hlava k válci? že by mě to tama pofukovalo??.... jinak svíčky jsem měnil zkoušel jsem 2 obě 15tky na 17tku to jede stejně....
Datum: 07. června 2011 17:44
Jméno: marek
IP: uživatel9545
 zdar sundej pravý kryt nastartuj a jestli ti tam neni jiskří tak je to 100 pro kondenzátor radil bych dat nový !
Datum: 07. června 2011 17:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel11836
 Mě přesně tohle dělala dvacítka. Taky jsem se s tím docela natrápil, ale zkusil jsem místo 15-ky svíčky (kterou mě prodali jako že má do fichtla originálně být) dát studenější 14-ku a už to jelo jak má. Když jsem zkusil dát 17-ku bylo to ještě horší. Nevím, třeba to tím není, ale zkusit to můžeš
Datum: 07. června 2011 17:05
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 trochu zvyš hladinu v plovákovce.
Datum: 07. června 2011 16:15
Jméno: Koki
IP: uživatel11693
 Spadlo uz ti to treba neutral nekdy ?
Datum: 07. června 2011 16:08
 čus draci chci se zeptat myslíte ze u fichtla Jawa 21 kterej 6-8 let stál a nejezdilo se na něm a před tím jezdil vpohodě a byl ve výborném technickém stavu ze budu muset měnit gufera ? ze budou třeba steřely a bude popřípadě unikat převodák
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 19:59
 no moje 555 stála přes 15 let.. gufera sem neměnil... a v pohodě... jelo to...
Datum: 06. června 2011 19:59
Jméno: Pavelo
IP: uživatel11824
 Nazdar, kluci, mám rozebranýho fichtla, rád bych si ho složil komplet od základů sám, ale jsem naprostý začátečník, existuje nějaký odkaz na návod, jak "na to", pro amatéry?? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2011 21:05
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pokud jsi uplnej zacatecnik tak doporucuju delat s nekym zkusenejsim... (tata, deda atd.) okoukas hodne figlu, rad a postupu... nevyhoda v tom
kdys delas sam je ta, ze si neuvedomis chyby jake budes delat (mlaceni do klikovky, paceni sroubovakem, tluceni do ojnice, lisovani lozisek, nastaveni
axialky cisteni atd...) a to se netyka jen motoru ale treba i podvozkovych a jinych casti... nastaveni brzd vule lanek a ja nevim co jeste...
rozhodne to neni hamba se nekoho zeptat popr pozadat zkusenejsi o pomoc... uceny z nebe nespadl to jenom blbce schazovaly
Datum: 07. června 2011 21:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
Datum: 06. června 2011 12:29
Jméno: postal2
IP: uživatel10698
Datum: 06. června 2011 11:12
 jak sesadit díly dohromady můžeš okoukat z katalogu náhradních dílů. Postup už si musíš zvolit sám. ještě jsem se s takovym návodem nesetkal.
Datum: 06. června 2011 10:32
 Zdarec DRACI,mám problém s Jawou,v poho nakopnu dam 1 rozjedu se a zacne to nehorazne cukat ,a kdyz tak jedu a pridavam plyn tak mi to nekdy i spadne na neutral v plnym plynu a zařve to a tak nevím čím to je a nekdy to udela i to ze to nakopnu dam jedna a jak poustim spojku tak mi to padne na neutral sem "Zoufalý"prosím o rady...(na 2 a 3 to vubec necuka) (nejdriv sem myslel ze to bude benzinem ale vsechno jsem to procistil zatím krome kohoutku)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 15:59
 tvůj problém nebude v benzínu, ale řekl bych že někde v převodovce, anebo zkus poladit spojku - mě na fichtlu furt vyskakovala 3ka pohrál jsem si se spojkou a byl klid, snad ti moje rada k něčemu bude.tak čus\\r\\n
Datum: 06. června 2011 15:59
 Zdarec, nevíte čím to je? mám fichtla (jawa 21 ) a střilito ve filtru a z vyfuku a jak to nastartuji a chvi jet tak se tok seka  nebo ja to řict WRRRR__WR___WRRRRRRRRR__WR___WRRR....[ PŘEDEM DĚKUJI  ]
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 14:12
Jméno: Lukisek
IP: uživatel11821
 díky
Datum: 06. června 2011 14:12
Jméno: dominik
IP: uživatel11822
 vyčisti si trysku a udělej si předstih
Datum: 06. června 2011 7:58
 dobrej draci mam babetu 207/500 a mam problem nechce jet s kopce vynechává po rovyně jede max 35klm v hodině a do kopce tahne pěkne byl koupen novej karburator,terystor,svyčka,píst,kroužky,a civky na zapalování jediný co není měněno je magneto a ložiska a gufera muže to delat ono předem dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 0:02
Jméno: jawař
IP: uživatel10520
 zjistil jsem že mam prasklinku na nádrži u ČZ, jak to spravit? je to vada materiálu prostě čárka která prosakuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2011 22:15
 Mě nádrž sákla u úchytu, tak jsem jí vylil epoxidovkou a od té doby mam klid, navíc je líp vidět hladina benzínu...a nerezne to
Datum: 06. června 2011 22:15
Jméno: jawař
IP: uživatel10520
 ok, promě bude nejjednoduší to zalepit a projistotu to zevnitř vyliju epoxidovou barvou
Datum: 06. června 2011 15:08
 zalepit dvousložkovým lepidlem...
Datum: 06. června 2011 13:41
 nebo vylejt barvou
Datum: 05. června 2011 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vypustit , vypláchnout vodou a zavařit COčkem
Datum: 05. června 2011 21:30
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 čááu dnes jsem dostal Babetu dvou rychlostní,stála asi 2 roky pod přístřeškem,vyčistilil jsem jí,prostě jsem jí dal do pucu.jel jsem se na ní projet a jelo to tak 40 a ale tak za 20 minut se tu dusilo střílelo a jelo to sotva 10km/h.tak nevím.předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:04
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 jo jo moc děkuju
Datum: 05. června 2011 22:04
Jméno: Jawasimson
IP: uživatel8251
 Vymen gufera na klice, skus jeste radsi vycistit palivovou soustavu, vymen svicku, a delalo my to taky ze jsem mel zacpany vyfuk uplne jako prase a pruchodnost tam byla 00mm  takze to jenom nastartovalo a vykon proste vubec nereagovala.
Datum: 05. června 2011 21:59
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 Jo jo moc děkuju
Datum: 05. června 2011 21:05
Datum: 05. června 2011 20:53
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 na klice
Datum: 05. června 2011 20:46
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 Jo a gufera přesně kde? jinak díky .
Datum: 05. června 2011 20:42
Jméno: mat
IP: uživatel9582
 Kamošovi to dělalo to samy měl babetu po dědovi a byly to gufera oschly a prodřely se a pak motor ztratil tlak a nejel
Datum: 05. června 2011 20:24
 Čau draci potřebuju poradit fichtl mi jiskru neháže ale když dám prst do fajfky tak mě to kopne už sem vyměnil svíčku,zapalovací cívku,rotor,indučku,kladívka a kondenzátor a pořád to jiskru neháže prosím poradte. Naposledy jsem stím jel závod v dešti ale to sem už všechno vyčistil a vysušil
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:03
 tu mezeru sem měřil podle plastu od flašky
Datum: 05. června 2011 22:03
 Nevím hele, jediný co mé napadá, jestli nemáš velkou mezeru zap. pólu od rotoru.
Datum: 05. června 2011 21:53
 ty rotory jsou mysim stejny nemůže se mi tam někde strácet proud?
Datum: 05. června 2011 20:19
 Jestli si ménil rotor, a dal si s označením 20, kdy%z si tam předtím mél 05 (nebo naopak) tak se nediv že to nehází, ty rotory nejsou schodný v umístění magnetú...
Datum: 05. června 2011 19:46
 nebo maš slaby magneto mne to taky dělalo
Datum: 05. června 2011 18:08
 poslední co mě napadá zkus se podivat jestli je to dobře ukostřený
Datum: 05. června 2011 14:22
 tu sem už taky vyměnil a furt nic
Datum: 05. června 2011 13:19
Jméno: Dominik
IP: uživatel11783
 A co keby si skusil vymenit fajku mozno je nejako poskodena alebo zhrdzavena
Datum: 05. června 2011 13:04
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 čááu dnes jsem dostal Babetu dvou rychlostní,stála asi 2 roky pod přístřeškem,vyčistilil jsem jí,prostě jsem jí dal do pucu.jel jsem se na ní projet a jelo to tak 40 a ale tak za 20 minut se tu dusilo střílelo a jelo to sotva 10km/h.tak nevím.předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:37
Jméno: jastinek
IP: uživatel11677
 Zdary Draci, kámoš se dnes vysekal na ČZ 350, nevím přesně typ... Jel na jedničku po louce a v zatáčce mu to podjelo a položil to na pravej bok a od tý doby pořád svítí zadní světlo i při vyndanym klíči, čím to může bejt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:30
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 zkontroluj jestli to neni v tom světle spojene kable jestli je vse ok jinak jestli normalne rozvici halogen predni po natartovani tak to muze byt tim
Datum: 04. června 2011 23:30
Jméno: jastinek
IP: uživatel11677
 Což sme koukali, tak dráty přetrhaný nebyly. Ale vylítla nám i baterka, tak jestli neni někde přetrhlej kde nevidíme.  A ten spínač mě taky napadl, Ale když sme sešláply brzdu, tak se to světlo rosvítilo jasnějc, ale jen decentně že to skoro nebylo poznat.
Datum: 04. června 2011 23:22
 nějak se zkurvil spínač brzdovýho světla nebo dráty od něj...
Datum: 04. června 2011 22:53
 Cau draci, mam problem a nevim jak ho vyresit (nikdy se mi to nestalo).
Kdyz otocim kohoutem a zapnu benzin tak mi pod plovakem tece benzin jako o zivot, ale kdyz jedu tak ani kapka a kdyz to chcipnu tak v ten okamzik to zacne tect.
A dopoledne jsem jezdil a nic neteklo, ale ted sem to zkusil a tece to.
Neni mozny ze je to z horka? Protoze sem mel pionyra asi 3 hodiny na dvore kam prazi slunce jak o zivot.
Nikdy sem tohle neresil, tak nevim co s tim.
Diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2011 10:51
Jméno: dominik
IP: uživatel11814
 Skus ten plovák vyndat a vyčistít to ,úrotože se ti zasekává plovák v karbeci mě se to taky stávalo
Datum: 05. června 2011 10:51
Jméno: Robin
IP: uživatel10860
 Zdarec fichtlaři,mám pionýra a když ho nakopnu tak musím držet plný plyn ať nezdechne,předstih je tam nový,odtrh taky,nová zapalovací cívka,trysky..máte nějaké nápady čím by to mohlo bejt ?Předem dík ,ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:59
Jméno: Robin
IP: uživatel10860
 On jezdil,potom sál přes zimu a jezdil dál jak předtím, ale pak to furt snižovalo výkon a tah.potom se tam vyměnily ty součástky a teď to dělá.
Datum: 04. června 2011 17:59
 Možná to bude zanesený kanálek u volnoběžné trysky nebo vzdušník ze strany sání. Ten fichtl dlouho stál nebo se to stalo z ničeho nic?
Datum: 04. června 2011 15:36
Jméno: Robin
IP: uživatel10860
 Tohle by snad napadlo uplně každého..kdyby to byla taká kravina tak to tu asi nepíšu
Datum: 04. června 2011 14:03
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nastav si volnoběh
Datum: 04. června 2011 13:55
|



|