česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

>> Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/GLSboxu-ALZAboxu včetně dobírky od GLS za 75kč. Jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit výdejko napište vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/

  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:

















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, Měnil jsem v přední vidlici pouzdra a složil jsem to ,vše řádně dotáhl a když kolo chytnu mezi nohy a azahýbám řidítky tak to má vůli tak 2mm, ale když vic zaberu tak normálně otočím řidítky a kolo se ani nehne pak je tam vula tak 3cm. Je to normální?Popřípadě kde je chyba?Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
chyba může bejt v silonech předních "tlumičů", v povolenejch brejlích nebo v řidítkách, záleží kde přesně ta vůle je, a tu musíš najít sám, ta se přes internet špatně hledá .)
 
 
Datum: 11. června 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel7495    
Zdarec draci pomůže mě někdo když nemůžu nakopnout fechtla ? Jiskru háží,palivo tam jde se tam škytne ale to je vše :-( Poradí mě někdo ? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
zkus cáknout trochu paliva pod svíčku a šlápnout, když chytne je to směsí, když se bude chovat stejně je to zapalováním.. jinak všeobecná poučka, buď neni co zapálit, nebo neni čim, takže tak.. vylučovací metodou na to musíš přijít..
 
 
Datum: 10. června 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: macek12356      IP: uživatel11676    
Předstih
 
 
Datum: 10. června 2011 17:26
 
 
 
 
Jméno: Dejv      IP: uživatel7495    
Zdravím chci se zeptat co může dělat že jawa 20 ji nastartuju a jede asi tak 2s a potom zdechne :-( Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Přívod paliva,odtrch (proud) To je vše
 
 
Datum: 09. června 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11845    
Cus deacíí, mam otrazku.. mam pionýra a kdyz jedu na nem sam jedee krasne i do kopce vsude.. ale kdyz jedeme dva tak po rovine dobry ale do kopce proste ne a ne.. koupil sem 12zub. retezovy kolecko tak uvidim ,ale cim jinak to muze byt?diky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: Kleed92      IP: uživatel11892    
Prosim odpoved!diky:-)
 
 
Datum: 16. června 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: kleed92      IP: uživatel11880    
šmoulu co to je ?:-) a zkousel sem jed do kopce sam a na 1 jede dobre ,ale na 2 uz nevytane ani me.. cim to je ? diky..
 
 
Datum: 14. června 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel11868    
Cim by to jako melo bejt - je to tim, ze spolujezdkyne (spolujezdec) holt neco vazi... Takze to ve dvou do kopce jede skutecne jak snek. U me je to tak, ze kvalt na kerej pojedu do kopce sam se mi pri jizde ve dvou snizi presne o jeden dolu - tj. kopec kerej tak nejak este dam sam na III pojedu se spolujezdkyni uz za II a ten kde sam jedu za II pojedeme ve dvou urcite za I. Nutno dodat ze to plati i dal, krpal jako krava kerej ja sam musim jet za I ve dvou s holkou zkratka uz nevyjedeme, musi slizt. Takze staci tak...??? Kdyz koupis 12z kolecko tak se zmeni situace co se tyce stoupavosti na ten kerej kvalt, ale urcite se nezmeni to, ze kdyz si nalozis spolujezdkyni, ze ji v kopcich nebudes vnimat... To bys vyresil tim, ze by sis koupil 500cc Yamahu :-)
 
 
Datum: 12. června 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: DukeNuken      IP: uživatel11777    
Podle mě máš šmoulu v karburátoru to se často stává
 
 
Datum: 09. června 2011 12:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud jezdíš dost často ve dvou a v kopcovatý krajině, klidně bych se nebál ani 11z..
 
 
Datum: 08. června 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele pincky nikdy ve dvou netáhly.. jinak může to být tím, že se ti to dost přehřívá, takže to do kopce ve dvou vadne..
 
 
Datum: 08. června 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: anonym      IP: uživatel11843    
Zdravím, mám menší problém se vzduchovým filtrem. Když ho nasadím na karbec, tak se motor hodně dusí. Bez filtru jede normálně. Filtr mám originál novej a karbec jsem vyčistil, tak nevím čím to je. Jestě bych se chtěl zeptat co by mohlo být špatně když mi vůbec nechce jet na třetí převodový stupeň. Dřív mi jel normálně. Mohlo by to být třeba předstihem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel9109    
me to delalo kdyz tam byla mala triska
 
 
Datum: 09. června 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus tam hodit filtr a sešteluj karbec (bohatost směsi) a nemělo by se to dusit... jinak jestli jezdíš bez filtru a v prachu tak se nediv že ti nejede... prach ti vydře válec takže to má minimální kompresi.. můj kámoš má mustanga, měsíc jezdil bez filtru a vůbec mu to enchtělo jet.. žádný tlaky.. proč? všechen bordel co mu nasál karbec šel do válce a ten se vydřel... takže buď to je tím, nebo ten předstih no..
 
 
Datum: 08. června 2011 21:26
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
čau , prosím všechny co mají jawa 05 jestli by mi prosim vás někdo mohl podrobně vyfotit jak je daná ta pružinka která vrací stojan a nebo alspoň popsat děkuju vám za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel10972    
Tenhle stojan co tu je odkaz to bývalo je na prvních typech, potom už byl stejný jako u 20 já to vyřešil na 20 křížy tak že jsem to udělal jak to nají 21a23 tzn. na držák tlumiče jsm navařil plechový pásek ve kterým je zaháklá pružina a potom na stojan
 
 
Datum: 08. června 2011 17:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
já to mám jinak udělane to je standart myslim já mam jiný typ
 
 
Datum: 08. června 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://pajkals.rajce.idnes.cz/Jawa_05_1962/# tu m's vsetko co potrebujes o stojanu
 
 
Datum: 08. června 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci mám dost velkej problém: nastartuju mojí jawu20 a na volnoběch CELKEM drží, ale jakmile přidám plyn buďto chcípne a nebo se začne dusit (vůbec nejde do otáček) a když zkusim jet tak to VŮBEC netáhne, jízda dost špatná. Co s tím mám udělat prosím? Každá rada dobrá. Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
mrkni na pist krouzky pokud ma kompresy nemusis se koukat sesteluj predstih odtrh poradne dukladne vycisti karborator do detailu nejlepsi nato vysokotlakovi kompresor dej tam svicku napr pal 14-7 nebo DENSO dej Jehlu na prvni nebo druhou zaderku a sesteluj hladinu benzinu melo by to potom fungovat a taky se podivej jestli palivovi kohout dodava dost proudu benzinu a jestli mas cistou hadicku a mrkni do nadrze jestli tam nemas bordel aby ti to nedelalo brajgl v karbecu ! jinak pionyr by mel jezdit bezproblemu.
 
 
Datum: 08. června 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky dobrej, téměř všechno už jsem kontroloval.
 
 
Datum: 08. června 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: stepi      IP: uživatel2793    
A co vzduchový filtr?
 
 
Datum: 07. června 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih by měl být taky v pohodě ale ten pístní kroužek možná, každopádně dík
 
 
Datum: 07. června 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo předstih...
 
 
Datum: 07. června 2011 20:02
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Nemaš praskly pistni kroužek?
 
 
Datum: 07. června 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty by měli být čistý nedávno jsem je kontroloval.
 
 
Datum: 07. června 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
asi máš ucpaný trysky
 
 
Datum: 07. června 2011 19:50
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar kamarádi, prosím vás potřebuju poradit..... jedná se o mustanga. Když jedu po rovine jede chvilu v pohode pak zacne cukat jakoby docházel benzín... kdžy uberu plyn jede zase v pohode lehce pridam zase zacne vynechavat.. do kopce to stejný.... trysky vyčisteny,kladivka ocisteny ( slabým šmirglem), svicka nová ( skleplá), ale do plovákové komory benzín teče... možná kondík co? vymenil jsem ho sice za už použitý, ale problém přetrvává...jehla na 2 zářezu ze 4... prosím poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
:-( Zdar, o5 zase stejnej problém :-( :-( už jsi nevím rady :-( sakra :/ ´karbec vyčištěnej, trysky taky,odtrh nastavenej zpraávně, po "jízdě" svička suchá taková hnědá barva,.... už fakt nevím co stím... vynechává :-(
 
 
Datum: 10. června 2011 17:23
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nazdar pánové, takže... včera jsem rozebral karbec uplne do šrubku.. dal do kastrulku s octem a vyvařil ho... všecken bordel ikdyž minimální byl pryč... trysky taky... seřídil jsem plovákovou komoru tak jak má byt... dal novej kondík ( koupenej) a nový kladívka ) koupený) byli iž opálený... seřídil odtrh... výsledek?? jede jak za mlada... žádný dešení nic... při rozjezdu žádný kuckání nic.. tákže spokojenost největší.. :-) jinak díky moc za rady :-) at to jezdíí :-)
 
 
Datum: 08. června 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      E-mail:      IP: uživatel8251    
100% to máš někde ucpaný nebo špatně nastavený pořádně utěsni tu hlavu jak píšeš skus dát jehlu na jedničku a mrkni na kohout třeba teče malo benzínu a má malej tlak ! a dej bud větší hladinu benzinu nebo menší jinak by to mělo jezdit dobře !
 
 
Datum: 07. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
koki proč kdyby to padalo na neutral tak je stím co ?
 
 
Datum: 07. června 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Mám podobný problém už fakt nevím jak ten karbec naštelovat.. nedrží mi volnoběh ale když nechám vyplí benál tak drží když zapnu tak se uchlastává když ohnu ten plíšek dole tak tam zase nedotíka benál.. jede dobře jen na půl plynu a když hodím 2 tak to jede v klidu dokud se nedostanu do otáček pak se to jakoby dusí..
 
 
Datum: 07. června 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
kondík bude OK, spíš bych to viděl na nedotýkající benzín nebo tu svíčku.. pokud se ti kdovíjak nevaří válec, pak to svíčkou nebude.. a to že ti tam benzín teče, ještě nutně neznamená, že ho tam taky teče dost, zkusil bych vyčistit jehlovej ventil ve víčku plovákovky, případně i filtr na hadičce, pokud je.. zkontroluj i odvzdušňovací dírku ve víčku nádrže.. a pokud je v podezření elektrika, tak spíš indukčka než kondenzátor..
 
 
Datum: 07. června 2011 19:11
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pánové všem moc děkuju za rady, zítra koupím novej kondík i kdyby to tím nebyl novým nic nezkazím... a napadla mě věc... mohlo by to byt způsobený, že by me pořádne nedosedla hlava k válci? že by mě to tama pofukovalo??.... jinak svíčky jsem měnil zkoušel jsem 2 obě 15tky na 17tku to jede stejně....
 
 
Datum: 07. června 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel9545    
zdar sundej pravý kryt nastartuj a jestli ti tam neni jiskří tak je to 100 pro kondenzátor radil bych dat nový !
 
 
Datum: 07. června 2011 17:20
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel11836    
Mě přesně tohle dělala dvacítka. Taky jsem se s tím docela natrápil, ale zkusil jsem místo 15-ky svíčky (kterou mě prodali jako že má do fichtla originálně být) dát studenější 14-ku a už to jelo jak má. Když jsem zkusil dát 17-ku bylo to ještě horší. Nevím, třeba to tím není, ale zkusit to můžeš
 
 
Datum: 07. června 2011 17:05
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
trochu zvyš hladinu v plovákovce.
 
 
Datum: 07. června 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: Koki      IP: uživatel11693    
Spadlo uz ti to treba neutral nekdy ?
 
 
Datum: 07. června 2011 16:08
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus draci chci se zeptat myslíte ze u fichtla Jawa 21 kterej 6-8 let stál a nejezdilo se na něm a před tím jezdil vpohodě a byl ve výborném technickém stavu ze budu muset měnit gufera ? ze budou třeba steřely a bude popřípadě unikat převodák odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no moje 555 stála přes 15 let.. gufera sem neměnil... a v pohodě... jelo to...
 
 
Datum: 06. června 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Pavelo      IP: uživatel11824    
Nazdar, kluci, mám rozebranýho fichtla, rád bych si ho složil komplet od základů sám, ale jsem naprostý začátečník, existuje nějaký odkaz na návod, jak "na to", pro amatéry?? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
pokud jsi uplnej zacatecnik tak doporucuju delat s nekym zkusenejsim... (tata, deda atd.) okoukas hodne figlu, rad a postupu... nevyhoda v tom kdys delas sam je ta, ze si neuvedomis chyby jake budes delat (mlaceni do klikovky, paceni sroubovakem, tluceni do ojnice, lisovani lozisek, nastaveni axialky cisteni atd...) a to se netyka jen motoru ale treba i podvozkovych a jinych casti... nastaveni brzd vule lanek a ja nevim co jeste... rozhodne to neni hamba se nekoho zeptat popr pozadat zkusenejsi o pomoc... uceny z nebe nespadl to jenom blbce schazovaly
 
 
Datum: 07. června 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
 
 
Datum: 06. června 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: postal2      IP: uživatel10698    
zdarec no napadá mě http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ snad to zvládneš :-D
 
 
Datum: 06. června 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak sesadit díly dohromady můžeš okoukat z katalogu náhradních dílů. Postup už si musíš zvolit sám. ještě jsem se s takovym návodem nesetkal.
 
 
Datum: 06. června 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: Koki      E-mail:      IP: uživatel11823    
Zdarec DRACI,mám problém s Jawou,v poho nakopnu dam 1 rozjedu se a zacne to nehorazne cukat ,a kdyz tak jedu a pridavam plyn tak mi to nekdy i spadne na neutral v plnym plynu a zařve to a tak nevím čím to je a nekdy to udela i to ze to nakopnu dam jedna a jak poustim spojku tak mi to padne na neutral sem "Zoufalý"prosím o rady...(na 2 a 3 to vubec necuka) (nejdriv sem myslel ze to bude benzinem ale vsechno jsem to procistil zatím krome kohoutku) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: libor1      E-mail:      IP: uživatel11828    
tvůj problém nebude v benzínu, ale řekl bych že někde v převodovce, anebo zkus poladit spojku - mě na fichtlu furt vyskakovala 3ka pohrál jsem si se spojkou a byl klid, snad ti moje rada k něčemu bude.tak čus\\r\\n
 
 
Datum: 06. června 2011 15:59
 
 
 
 
Jméno: Lukisek      E-mail:      IP: uživatel11821    
Zdarec, nevíte čím to je? mám fichtla (jawa 21 ) a střilito ve filtru a z vyfuku a jak to nastartuji a chvi jet tak se tok seka :-D nebo ja to řict WRRRR__WR___WRRRRRRRRR__WR___WRRR....[ PŘEDEM DĚKUJI :-) ] odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: Lukisek      IP: uživatel11821    
díky :-)
 
 
Datum: 06. června 2011 14:12
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11822    
vyčisti si trysku a udělej si předstih :-)
 
 
Datum: 06. června 2011 7:58
 
 
 
 
Jméno: robert kovač      E-mail:      IP: uživatel11820    
dobrej draci mam babetu 207/500 a mam problem nechce jet s kopce vynechává po rovyně jede max 35klm v hodině a do kopce tahne pěkne byl koupen novej karburator,terystor,svyčka,píst,kroužky,a civky na zapalování jediný co není měněno je magneto a ložiska a gufera muže to delat ono předem dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 0:02
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel10520    
zjistil jsem že mam prasklinku na nádrži u ČZ, jak to spravit? je to vada materiálu prostě čárka která prosakuje odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě nádrž sákla u úchytu, tak jsem jí vylil epoxidovkou a od té doby mam klid, navíc je líp vidět hladina benzínu...a nerezne to :-)
 
 
Datum: 06. června 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel10520    
ok, promě bude nejjednoduší to zalepit a projistotu to zevnitř vyliju epoxidovou barvou
 
 
Datum: 06. června 2011 15:08
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalepit dvousložkovým lepidlem...
 
 
Datum: 06. června 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo vylejt barvou
 
 
Datum: 05. června 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
vypustit , vypláchnout vodou a zavařit COčkem
 
 
Datum: 05. června 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
čááu dnes jsem dostal Babetu dvou rychlostní,stála asi 2 roky pod přístřeškem,vyčistilil jsem jí,prostě jsem jí dal do pucu.jel jsem se na ní projet a jelo to tak 40 a ale tak za 20 minut se tu dusilo střílelo a jelo to sotva 10km/h.tak nevím.předem děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
jo jo moc děkuju :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson      IP: uživatel8251    
Vymen gufera na klice, skus jeste radsi vycistit palivovou soustavu, vymen svicku, a delalo my to taky ze jsem mel zacpany vyfuk uplne jako prase a pruchodnost tam byla 00mm :-D takze to jenom nastartovalo a vykon proste vubec nereagovala.
 
 
Datum: 05. června 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
Jo jo moc děkuju :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednoznačně gufera. Vyměň všech 6, nebo ti poteče olej do spojek. http://www.speaker.cz/motoboard_305/viewtopic.php?f=4&t=1037&start=15
 
 
Datum: 05. června 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: mat      IP: uživatel9582    
na klice
 
 
Datum: 05. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
Jo a gufera přesně kde? jinak díky .
 
 
Datum: 05. června 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: mat      IP: uživatel9582    
Kamošovi to dělalo to samy měl babetu po dědovi a byly to gufera oschly a prodřely se a pak motor ztratil tlak a nejel
 
 
Datum: 05. června 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuju poradit fichtl mi jiskru neháže ale když dám prst do fajfky tak mě to kopne už sem vyměnil svíčku,zapalovací cívku,rotor,indučku,kladívka a kondenzátor a pořád to jiskru neháže prosím poradte. Naposledy jsem stím jel závod v dešti ale to sem už všechno vyčistil a vysušil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu mezeru sem měřil podle plastu od flašky
 
 
Datum: 05. června 2011 22:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím hele, jediný co mé napadá, jestli nemáš velkou mezeru zap. pólu od rotoru.
 
 
Datum: 05. června 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty rotory jsou mysim stejny nemůže se mi tam někde strácet proud?
 
 
Datum: 05. června 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli si ménil rotor, a dal si s označením 20, kdy%z si tam předtím mél 05 (nebo naopak) tak se nediv že to nehází, ty rotory nejsou schodný v umístění magnetú...
 
 
Datum: 05. června 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: danek.mul      E-mail:      IP: uživatel10444    
nebo maš slaby magneto mne to taky dělalo
 
 
Datum: 05. června 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poslední co mě napadá zkus se podivat jestli je to dobře ukostřený :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 14:22
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu sem už taky vyměnil a furt nic
 
 
Datum: 05. června 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: Dominik      IP: uživatel11783    
A co keby si skusil vymenit fajku mozno je nejako poskodena alebo zhrdzavena
 
 
Datum: 05. června 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
čááu dnes jsem dostal Babetu dvou rychlostní,stála asi 2 roky pod přístřeškem,vyčistilil jsem jí,prostě jsem jí dal do pucu.jel jsem se na ní projet a jelo to tak 40 a ale tak za 20 minut se tu dusilo střílelo a jelo to sotva 10km/h.tak nevím.předem děkuji :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel11677    
Zdary Draci, kámoš se dnes vysekal na ČZ 350, nevím přesně typ... Jel na jedničku po louce a v zatáčce mu to podjelo a položil to na pravej bok a od tý doby pořád svítí zadní světlo i při vyndanym klíči, čím to může bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
zkontroluj jestli to neni v tom světle spojene kable jestli je vse ok jinak jestli normalne rozvici halogen predni po natartovani tak to muze byt tim
 
 
Datum: 04. června 2011 23:30
 
 
 
 
Jméno: jastinek      IP: uživatel11677    
Což sme koukali, tak dráty přetrhaný nebyly. Ale vylítla nám i baterka, tak jestli neni někde přetrhlej kde nevidíme. :-( A ten spínač mě taky napadl, Ale když sme sešláply brzdu, tak se to světlo rosvítilo jasnějc, ale jen decentně že to skoro nebylo poznat.
 
 
Datum: 04. června 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nějak se zkurvil spínač brzdovýho světla nebo dráty od něj...
 
 
Datum: 04. června 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: Blackous      E-mail:      IP: uživatel10288    
Cau draci, mam problem a nevim jak ho vyresit (nikdy se mi to nestalo). Kdyz otocim kohoutem a zapnu benzin tak mi pod plovakem tece benzin jako o zivot, ale kdyz jedu tak ani kapka a kdyz to chcipnu tak v ten okamzik to zacne tect. A dopoledne jsem jezdil a nic neteklo, ale ted sem to zkusil a tece to. Neni mozny ze je to z horka? Protoze sem mel pionyra asi 3 hodiny na dvore kam prazi slunce jak o zivot. Nikdy sem tohle neresil, tak nevim co s tim. Diky moc za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: dominik      IP: uživatel11814    
Skus ten plovák vyndat a vyčistít to ,úrotože se ti zasekává plovák v karbeci mě se to taky stávalo :-)
 
 
Datum: 05. června 2011 10:51
 
 
 
 
Jméno: Robin      IP: uživatel10860    
Zdarec fichtlaři,mám pionýra a když ho nakopnu tak musím držet plný plyn ať nezdechne,předstih je tam nový,odtrh taky,nová zapalovací cívka,trysky..máte nějaké nápady čím by to mohlo bejt ?Předem dík ,ať to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Robin      IP: uživatel10860    
On jezdil,potom sál přes zimu a jezdil dál jak předtím, ale pak to furt snižovalo výkon a tah.potom se tam vyměnily ty součástky a teď to dělá.
 
 
Datum: 04. června 2011 17:59
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná to bude zanesený kanálek u volnoběžné trysky nebo vzdušník ze strany sání. Ten fichtl dlouho stál nebo se to stalo z ničeho nic?
 
 
Datum: 04. června 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: Robin      IP: uživatel10860    
Tohle by snad napadlo uplně každého..kdyby to byla taká kravina tak to tu asi nepíšu
 
 
Datum: 04. června 2011 14:03
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
nastav si volnoběh
 
 
Datum: 04. června 2011 13:55
 
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 18.07.2025 19:53:47 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu