slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: hugo      IP: uživatel9474    
Ahoj motorkaři mohli byste mi doporučit nějaky krám,kde se prodavají věci na simsona všechny mam už zběhany zdraví hugoo :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2011 23:53
 
 
 
 
Jméno: richard      E-mail:      IP: uživatel11776    
Hele,něco mi zbylo,jsem z Prahy a nechám ti to za slušnou cenu.Kdyžtak napiš co sháníš.
 
 
Datum: 29. května 2011 23:53
 
 
 
 
Jméno: Shlaighter      IP: uživatel1194    
 
 
Datum: 28. května 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
http://www.motokramek.cz http://motojelinek.cz :-)
 
 
Datum: 23. května 2011 14:51
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Zdar mám takovej problém na mojí dvacítce mi tachometr ukazuje rychlost celkem dobře ale problém je v počítání kilometrů, stovky metru to počítá blbě od 100 až po 600m to počítá dobře ale pak tam zkočí 700m a ta se tam drží strašně dlouho ujedu tak 300m než se přetočí a pak to zase jde než to dojde po 700m.co stím? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
rozebrat, vyčistit, vyměnit prasklé kolečko u šneka náhonu počítadla
 
 
Datum: 22. května 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
Caute draci. No dnes som spojazdnil pioniera. Neisiel nastartovat tak som nastavil predstih a odtrh. Stale neisiel nastartovat tak som vymenil pohyblive aj stojate odtrhove ramienko a kondenzator. Pionier naskocil na prvy krat a potom dokonca aj na ruku. No problem je ten ze ked mu pridam tak ho vo vyssich otackach dusi. Ihlu som dal na prvy zarez zo spodu. Zlepsilo sa to ale ked idem stale ho dusi a hlavne vo vyssich otackach straca na vykone. Pls poradte kde by mohla byt chyba &#61514; odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skontroluj hladinu v plavákovej komore trysky prepucuj aj všetky kanáliky a vzdušníky ked to nezabere tak ti to bude volakde prisávat vzduch tesnenia guferá.
 
 
Datum: 22. května 2011 22:36
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel6422    
Servus Draci! Vyměnil jsem vačku na rotoru zapalování a jiskra krásná, modrá. Ale když to chci nakopnout tak chytne na 5. pokus a jak sáhnu na plyn, tak se udusí a zhasne, roztlačit nejde vůbec. Svíčka je mokrá...se starou vačkou (která má už spoustu zářezů a rýh) to jelo a teď tohle....Napadá Vás něco? Dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
chudá směs nebo nízkej volnoběh, zkus víc přeplavit, párkrát prošlápnout s vypnutym zapalováním a pak až startovat..
 
 
Datum: 22. května 2011 22:54
 
 
 
 
Jméno: jawadandy50      E-mail:      IP: uživatel9657    
Zdravím, jak se dá odvzušnit přední kotoučová brzda? Nevim co stim, brzdí to jenom trochu. Nevíte, co by to mohlo bejt jinýho? Destičky jsou v pohodě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: jawadandy50      E-mail:      IP: uživatel9657    
tak díky, zkusit to odvzdušnit sám..
 
 
Datum: 23. května 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
hodinu odvzdušňovat brzdu? :-D ... hydraulickou spojku na ktm mam odvzdušněnou do deseti minut a pískám si u toho... a to je na stejnym principu, ne-li horší
 
 
Datum: 23. května 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povol odvzdušnovák a nech to protéct.jen hlídej hladinu v nádobce.
 
 
Datum: 22. května 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      E-mail:      IP: uživatel10408    
Ahoj, taky jsem před 2 týdnama měnil kotouč, brzdový třmen a destičky, a ted přišlo na řadu odvzdušnování, dělal mě to vše rodinej mechanik a nejde to skoro za boha provzdušnit. Práce tak na hodinku, vím že mě tady ostatní budou říkat že kecám, ale vlastní zkušenost. 100% odvzdušnění se mě nepovedlo a vyliješ tam s takovou většinu té brzdové kapaliny. Jinak dávej si pozor, aby ti to ani kapka neukápla na plasty, hned po tom popraskají ikdyž je utřeš.
 
 
Datum: 22. května 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a prdlačku... nevidim důvod, proč by nezvládnul odvzdušnit blbou brzdu... jestli teda neni uplně levej... na tom nic neni
 
 
Datum: 22. května 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsi to sám nikdy nedělal,tak to ani nezkoušej. Potrháš závity a pak budeš smutný,že si nezajezdíš,než se to opraví. Chce to cit a zkušenosti.
 
 
Datum: 22. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
tma kde maš ty destičky tam bys někde měl mit sřoubek asi na 8čku klič ten povoliš a mačkneš brzdu jakmile ti z toho začne stříkat kapalina je hotovo dotahni a dolje brzdovku do nadobky a mas hotovo
 
 
Datum: 22. května 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Zdar draci kde bych mohl sehnat levne samolepky na simsona (bíle),tam kde je mají tak chtějí velké peníze za dopravu děkuji :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 12:05
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Zdarec co mám dělat z tachačem když jedu a to skoči třeba na 70 na 40 jak to mám spravit ?? díky za odpoveď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
spíš vidim chybu přímo v tachometru, máš v něm bordel a drhnou převody, nejlepší bude když ho rozebereš a namázneš osičku vazelínou..
 
 
Datum: 22. května 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
drhne ti lanko v náhonu - pořádně promazat
 
 
Datum: 22. května 2011 13:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mě to ted dělá taky no proste u fichtla je to blbě řešeny ten šnek a náhon je přímo na te rozetě a tak blízko proste ten náhon si připevni ke kývce těma plastovýma páskama a pokus se to navíst tak aby to bylo co nejmín s ohle ten náhon a mělo by to pomoct
 
 
Datum: 22. května 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
zdarec můžu použít tu to barvu http://www.drogeriemartina.cz/naterove-hmoty/silikonove-nh/balakom-silikon-400-2v1-0199-0-375l,1035344.html na koleno u výfuku mám obyč vrchní barvu lesklou černou na kolene moc dlouho nevydržela,ale na výkuku se porád leskne jako nová :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: Hanez      IP: uživatel7949    
Zdravím, centruji si doma kolo a chci se zeptat jaká je max. výchylka ráfku "tak aby se už dalo slušně jezdit bez jakýchkoli náznaků špatného vycentrování" na každou stranu a směrem od středu kola? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
přesně ti to neřekni, ale možná až 2mm víc bych nenechával. Já jsem to taky skoušel a dá se to vycentrovat lechce do 1mm, přesněji je to už opížné. I když to udělam suprově tak ve výsledku mě hází plášt takže ráfek tolik nevadí.
 
 
Datum: 21. května 2011 22:29
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel1318    
zdarec draci mám jawu 250 svítí troubí dobijí prostě vše jak má být ale zaboha nechce hazet jiskru nevíte čím to může být? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
No, jak ti může dobíjet, když se nerozjede.. :-D Hele začni svíčkou. Potom jukni na zapalování- koukni, jestli se ti nedotýká držák kladívek - je na něm pružinka, do který se skřípe kabel od zapalování, tak držák s tou pružinkou se nesmějí dotýkat zapalování, zkontroluj kondík, kladívka vyměň, nastav odtrh, předstih. Potom jeď po drátech, jestli nejsou někde proseklý. Pokud ti to nepomůže, musíš se kouknou na indukčku, fajfku, kabel k fajfce. Ještě mně napadlo, koukni jestlis dal dobře baterku, správnej pól na uzemění. Máš to napsaný na štítku na zapalování, co máš kostřit. Pokud ti todle nepomůže, tak nevím. Většinou to bejvaj kladívka nebo proseklej kabel. Kdyby furt nic, tak nevím.
 
 
Datum: 22. května 2011 11:15
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6617    
Ahoj fichtláci...mám problém na pérákovi se mi protočilo nožní startování takže je tedkom dole místo toho aby byl nahoře... nevím si rady co stím...nevíte něco o tom? třeba jak zpravit? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6617    
ještě něco..bojím se abych to pak složil dohromady jen tam něco důležitýho abych si na to dával pozor..aby se mi třeba něco nerozsypalo..děkuji
 
 
Datum: 22. května 2011 11:44
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6617    
pokusím se děkuji za rady :-)
 
 
Datum: 22. května 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak shodit víko a mrknout se v čem se to protočilo jedině...
 
 
Datum: 22. května 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel6617    
protočilo se mi aj stím tísíchranem..potřeboval bych jí dostat nahoru ale nejde
 
 
Datum: 22. května 2011 9:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni se jestli se to nežvejklo v tom tisícihranu na hřídeli, třeba se jenom protočila páka..
 
 
Datum: 21. května 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
zdarec, teď sem vytáhl z garáže asi 20 let neježděnou ČZ 175/477.1 a chtěl bych ji zprovoznit. Vyčistit karbec atd. vím, ale potřebuju nějaké zkušenosti :-). A nevíte jestli je to oilmaster? Když tak nějaké stránky o ČZ by se hodily ...Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
Souhlasim s Kolečkem.Mám ho na číze a v životě jsem neměl problém.
 
 
Datum: 21. května 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pověsti ohledně nespolehlivosti oilmasteru jsou z velké části pověry...tady téměř vždy platí pravidlo, že nezadírá oilmaster, ale blbost majitele...někdo zapomene zkouknout jednou za čas hadičky, někdo zapomene dolejt olej...a pak vznikaji fámy, že se to sere, a že je to špatné...pokud dáš nějaké slušné čerpadlo, případně ho přetěsníš, dobře to odvzdušníš a našteluješ lanka, tak neni v podstatě důvod proč by to nemazalo...dost lidí to odpojovalo preventivně, protože od souseda slyšelo, že Pepík z vedlejší vesnice má kámoše, kterýmu se to čerpadlo rozbilo...
 
 
Datum: 21. května 2011 18:17
 
 
 
 
Jméno: pisky      IP: uživatel7152    
jojo, nádržka tam je...Právě sem o tom ouilmasteru slyšel že se hodně kazil, a proto mu moc nevěřím. Takže stačí zacpat otvory na hadičky a normálně ředit benzín?
 
 
Datum: 21. května 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Stix      IP: uživatel11278    
http://cezeta477.wz.cz/ Tady se na to koukni.. je tam toho o číze dost.. jináč kdybys měl problém, napiš..
 
 
Datum: 21. května 2011 15:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
477,1 by měl bejt oilmaster...jinak to poznáš jak píše Ondra-místo levého kastlíku to má nádržku s víčkem a má to odlišné levé víko-s kulatým nálitkem na čerpadlo. hoď sem nějaké foto ať se pokocháme, kdybys potřeboval s něčim konkrétnim poradit tak napiš...
 
 
Datum: 21. května 2011 14:36
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
a abych byl přesný - ČZ je posilube
 
 
Datum: 21. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
Zdarec, má na levé straně nádržku? jestli jo, tak je to oilmaster. Z té nádržky by mněli vycházet dvě hadičky, které vedou do levého víka motoru... Ale ty hadičky tam pravděpodobně nebudou, protože mnoho lidí tomu nedůvěřovalo..
 
 
Datum: 21. května 2011 14:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdar Draci,tak napodruhé.Mám problém s mustangem. Faja kope ale jiskru to neháže,svíčky jsou v pohodě.Kladívka nehází jiskru.Svedl bych to na kondík,ale byl tam dán novej a popár jízdách to hůř startovalo a pak přestalo úplně.Může to být ten kondík nebo indučka? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: miguel      IP: uživatel9423    
mel jsem uplně stejnej problem a pak sem zjistil že mě nepřerušuje kladívko máš to tam určitě blbě zapojený. doporučoval bych celé magneto rozdělat vyčistit a sešroubovat.
 
 
Datum: 21. května 2011 10:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
maty: indučka jen tak neodejde?... měl sem funglovku a po měsící odešla :-)
 
 
Datum: 21. května 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: maty      E-mail:      IP: uživatel10415    
izolace na kladivka jsou spinave ci spatne, dratky se nekde dotykaji, coz zpusobuje ze to jede jen obcas, nejiskri, kope jen malo. Takovyhle zavady se nejlepe hledaji :-D pak jeste skontroluj startovaci civku. Inducce ver ta jentak neodejde :-D
 
 
Datum: 20. května 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
Ahoj hoši a děvčata mám problém s pionýrem jawa 21koupil sem si postarší ale pro mě novej motor jelikož starej už vysloužil a mám problém s timhle novim motorem jelikož nejde nakopnout už nevim co mám stim dělat svíčka je mokrá jiskra na svíčce je taky ale přesto to nechce chytnout ani na nášlap ani na roztlačení už vážně nevim čim by to mohlo být akorát jediná věc mě napadá že by to mohl být předstih ale nevim poraď tě pleas děkuju moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel10990    
njn to je pravda
 
 
Datum: 20. května 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
známá poučka praví, buď neni co zapálit, nebo neni čim :-) a to, že ti svíčka háže jiskru venku ještě neznamená, že ji bude házet i pod tlakem uvnitř válce..
 
 
Datum: 20. května 2011 21:29
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Po 8-mi měsících jsem nastartoval pincka, ale jako by mu hráblo. Asi 6. října jsem ho zaparkoval a motor byl v pořádku. Poté byl sesazen z rámu a nandán do nového bez jakýchkoliv úprav. Nyní jsem ho nastartoval, ale začal blbnout. Jde nastartovat, jak kdy - když máte štěstí. Když ho nastartuju, tak na volnoběh šlape, ale jakmile ho chci vytočit tak buď chcípne, nebo spíše nejde vytočit. Je to těžké popsat. Zkrátka, když přidám plyn (ne zajízdy, normálně na stojanu) tak vynechává a má někdy snahu zdechnout, ale na volnoběh jde a i se z těch otáček sám vrátí na něj většinou. Mám podezření na indukční cívku, kondenzátor nebo předstih. Svíčky jsou mokré. Trysky v karburátoru čisté. Benzin přitéká. Elektriku jsem 2x natahoval. No a zajízdy, když se mi to podařilo udřžet v otáčkách, tak vynechává - nekucká, vynechává, ale víc jak jedničku a do půl plynu to vytočit nešlo. Co myslíte ? Je to ten předstih ? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Bobacz      IP: uživatel7060    
postul: Díky za pomoc, to zvládnu. Jinak indučkou to není a nyní když to na volnoběh chytlo, tak se to jednoduše dá popsat tak, že to drží volnoběh, ale nejde do otáček. Měnil jsem i cívku, předstih odtrh nastavoval, ještě karbec pročistím zítra, jinak nevím.
 
 
Datum: 21. května 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opět ti nabídnu pomoc.bydlím v kobeřicích
 
 
Datum: 20. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Bobacz      IP: uživatel7060    
Díky zkusím .)
 
 
Datum: 20. května 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: ondrakadlec941      IP: uživatel11730    
čau,hele koukni se na tu indučku tohlemi to dělalo u 555,nebo karbec..
 
 
Datum: 20. května 2011 15:43
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bobacz: přesně tohle mi dělala indučka a to byla cca měsíc jetá, v mototechně mi řek že je to moje chyba že ji nevymnění, tak jsem tam šoupnul ze škodovky a jezdí to super
 
 
Datum: 20. května 2011 15:17
 
 
 
 
Jméno: Bobacz      IP: uživatel7060    
Kolem 18:00 to tu bude ;-) teda jestli to nastartuju :-)
 
 
Datum: 20. května 2011 13:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo natoč a dej sem odkaz
 
 
Datum: 19. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: bobacz      IP: uživatel7060    
kdepak byl v teple garazi. Airbox i s filtrem je dnes novy a mel jsem ho dole,ale lepsi to nebylo. Ono jak to nastartuje, tak to napodruhe chytne hned, ale jakmile pockas tak 5 min tak nic. Ani roztlacit a je jedno jestli tu svicku vyndas nebo ne. Musi byt stesti aby to chytlo. Kdyztak natocim video, ale myslim ze je to bezny problem, akorat to si poslechnout.
 
 
Datum: 19. května 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jestli jsi to měl někde ve vlhku nebo na vzduchu ve stodole tak se mohlo klidně stát že okorodovali kladívka a ted při vyšších otáčkách nepřeváděj tzn. rozebrat kladívka a přejet je pilníčkem
 
 
Datum: 19. května 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 05 dej si plís novej nick, jinak by to mohl fakt dělat zaneřáděnej airbox, nebo zanesenej vejfuk
 
 
Datum: 19. května 2011 20:56
 
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel11315    
zkus vyčistit vzduchovej filtr.... možná to pomůže..
 
 
Datum: 19. května 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: bobacz      IP: uživatel7060    
ty jsem dnes kontroloval a profukoval a nic... :-(
 
 
Datum: 19. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Stalo se mi něco podobnýho a mohly za to trisky.
 
 
Datum: 19. května 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
Zdar draci,dělal jsem GO motoru a dneska zajížděl,ale máto zase to ALE. Námíchal jsem benzín 1:30 a vždy když jsem musel startovat tak jsem musel vyčistit svíčku,po pár projížďkách to čím dál hůř chytalo a nakonec přestala házet jisku úplně. Faja kope,ale mezi kladívkama jiskra není,ze začátku byla dobrá.Kondík mám novej,ale kámoš co učí mechanika říkal že moc nevydrží. Čím to může být.Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
děláte ze mě blbce?'
 
 
Datum: 20. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel11727    
..skus vymenit svicku
 
 
Datum: 20. května 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9681    
To vše mám a to mi nepomůže když neháže jiskru.
 
 
Datum: 19. května 2011 20:32
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Moc bohatá směs, seřídit to tak aby svíčka měla cihlovou barvu.
 
 
Datum: 19. května 2011 20:18
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Zdar kluci. Potřeboval bych poradit, chci hodit moji 05 do gala a teď stojim před velikým rozhodnutím, zda nechat původní motor nebo sehnat novej. Motor co mám víc než 55km/h nevytáhne( poze za dobrých povětrnostních podmínkách a z mírného kopce), trojka je schopna jed pouze po rovine bez větru nebo z mírného kopce a nemá žádnou sílu. Proto přemýšlím jestli mám koupit jiný motor a teď tedy, jestli není lepší z 21 než z 05 nebo kompletně zrenovovat ten puvodní. Co podle zkušeností radíte vy? Jaká z variant je asi nejlepší? Zrenovovat novej motor a tedy z jakýho modelu, aby měl lepší výkon a nebo si myslíte že renovací původního motoru získám stejný výsledek? Dík za opdpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Spojku mam stejnou jako u 21 ne tri pruziny ale pet.
 
 
Datum: 21. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
automaticky dávám spojku z 21.ta spojka je origo slabá.jak to má kompres už to klouže
 
 
Datum: 21. května 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
Tak díky chlapi.. Motor uz jsem mel jednou pulenej a ve vnitr vse vypadalo ok snad i po GO, ale neznal jsem puvodniho majitele a musim rici, ze pri rozebirani to byl horor. Sroub co drzi valec strzenej, zavit v hlave co drzi koleno vyfuku take, pod pruzinamy co drzi spojkove lamely podlozky... No proste horor... Tak jsem se pokusil vse dat do poradku, vymenil jsem i krouzky, ale zmena minimalni. I kamarad co jsem mu ho pujcoval rikal, ze ta motorka vubec nejede a je to slupka. Musim priznat ze se mi povedl zalomit sroub co drzi v kartelu hlavu a trosicku spatne odvrtano nakonec jsem to udelal, ale sroub sem musel trosicku prihnout. Ted premyslím jestli nemam tedy sehnat novy kartel a nebo ho prevrtat rovne na silnější a nechat stocit novou tyčku na soustruhu stejne jako jsem to udělal s tim strzenym zavitem od puvodního majitele. Ale pokud bych kupoval novy kartel musim asi koupit obe strany co? Nebo myslíte, že by to melo sedět i když necham svuj a sezenu jinou protistranu.? JOO jinak mi poradte.. Jak poznam jestli je valec z 05 nebo 20.? Pulkulatou halvu? to myslíš tu z 555? Treba pist co mam je 2 krouzkovy a neni na nem ani sipka jak ma byt spravne! A kolecka jsou spravne na to jsem koukal hned jako prvni. Stejne tak zapalovani predstih.. vse gut.
 
 
Datum: 21. května 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Já bych to rozdělal a podíval se na čem jsem. Asi bych vyměnil ložiska, popřípadě špatný gufera. Podíval bych se na bronzový pouzdra, jestli nemaj vůli, jestli jo, tak nový. U hřídelí zkontrolovat drážky, jestli maj sražený hrany, tak zase nový. Jukni na spojku a máš GO v kupě. Pak tam nalej PP80-90 a je to. Koukni na válec, jestli je vyběhanej tak výbrus, jestli ne, budou stačit nový kroužky. Vyčisti a seřid karbec, dej novou svíčku brisk 15. A máš to v kupě celý. Žádnej motor kupovat nemusíš, vyjde tě to podle kvality věcí na stejný love a víc si s tím vyhraješ. Jestli tohle uděláš, a budeš tam lejt normálka naturál s oilem 1:30, tak ti bude taky pěkně lítat. :-)
 
 
Datum: 19. května 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Sedne si to někdy, nebo je to beznadějný?
 
 
Datum: 19. května 2011 16:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam      IP: uživatel7688    
Máš pravdu, já dal 300 za novou lamelu, už počtvrtý to podkládam, měním olej a seřizuju a pořád na hovno, nedá se startovat a klouže to. Vážně přemýšlím, že namontuju z fichtla a bude vymetýno.
 
 
Datum: 19. května 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: Dandik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to Ondragam, na pařezu je spatně vymyšlená spojka,,, jak ji uděláš novou, tak stejně vždycky prokluzuje... já to řeším tím že jen přidáváám podložky dokud můžu ale nikdy to není OK
 
 
Datum: 19. května 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Já bych osobně dal nový ložiska a gufera, potom bych zjistil zda je válec 05 nebo 20 pokud je 05 tak bych tam dal 20 s výbrusem i s půlkulatou hlavou a bude to jezdit hodně dobře.
 
 
Datum: 19. května 2011 11:36
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pařízek má podle mě daleko lepší motor, má větší sílu a krouťák, akorát trochu nižší maximálku. Ale že by byl perfektně zpřevodovanej(ta díra mezi 2 a 3), to zas až tak ne.
 
 
Datum: 19. května 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Já mám mustanga audělám snim 65-70 a jezdim s kámošem co má pařízka a do kopcu je to mnohem lepší co já beru za 2 bere on za 3 ale na rvince zakvlatuju za 3 a už to frčí ale pařízek je perfektně spřevodovanej
 
 
Datum: 19. května 2011 7:21
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel10340    
Soulas..Udělěj výbrus, prostě celou generálku motoru...A díval si se na řetězový kolečko jestli tam nemáš velký?? Ja nwm ale napadlo mě to...Vem to tak že když koupíš motor tak bude stejně v tomhle stavu a máš dát 2000 za koupi "novýho" kde si nejseš jistej že opravdu je ok a nebo mít originál O5 kde všechno faká??? :-) muj nazor ;-)Zrenovoval bych ten původní...
 
 
Datum: 19. května 2011 7:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz nemas kompresi,nech si vybrousit valec a nebo alespon kup novy krouzky,ty taky hodne udelaj..taky vymen gufera a loziska v celem motoru.Zkus nejdriv ty krouzky a uvidis zlepseni
 
 
Datum: 19. května 2011 5:59
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel11722    
To jsem také slyšel jenže jak říkám ta trojka je totálně slabá až nepoužitelná a jak přijde byť mírný stoupak nebo zafouká vítr nejede, proto mě to dovedlo až k nápadu změně motoru i když také spíše chci zachovat původní.
 
 
Datum: 18. května 2011 23:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když koupíš starej ojetej motor tak ti bude jezdit chvilku a budeš na tom stejně! a co by jsi teda potom dělal s 2 mototrama který jsou v uvozovkách k ničemu??? když jsem teda dával něco dokupy tak jsem se snažil aby tam bylo co nejvíc věcí původních takže za mě zrenovuj ten původní motor co tam máš a jinak 05 jezdí do kopců lépe než 21 sice nejsou tak rychlé ale mají větší sílu
 
 
Datum: 18. května 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar draci, dá se někde sehnat ta drátěná segrovka do předního tlumiče na jawu 250? Ta co je pod tim bronzovim futrem, aby nespadlo na to druhé! Nikde to nemůžu sehnat a origo na to se nedělá... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
V katalogu to neni, tam je napsáno jen pojistka !!! Dík za rady!
 
 
Datum: 19. května 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Prave proto tam neni aby sis ji koupil v zelezarstvi nebo jinde :-D a kdyz tak ukrutne touzis po rozmerech nepovidej ze v katalogu nejsou
 
 
Datum: 18. května 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Tak už jsem ji našel http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pojistka_spoj_kose_pouzdra_pr_vidlice.html ,ale neni tamj rozměr ani nic jiného podle čeho bych ji koupil v železářství nebo jinde! Díky
 
 
Datum: 18. května 2011 21:16
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel924    
Čus draci. Od zimy stavím jawu 50/21 úplnýho mazla jak z továrny a jdu do finiše. Už mám vše skoro hotový akorát mám problém s motorem. Koupil jsem si všechny možné díly, a sestavil ho sám. Motor je prostě jako novej a už i zajetej. Mám tam i bronzovou podkovičku v klikovce jestli víte o co jde. Mám ho namontovanej a jak říkám zajetej ale nějak netáhne. Šlape jako hodinky a docela i jede ale co vím z předchozího pionýra tak by mohl bejt markantně živější a nevím čím to je. Kopec kterej jsem s jiným motorem vyjel na 2 dnes dojíždim s kuckáním na 1... Nevím si už rady... Než se rozjeedu na kole bych byl z Hradce v Praze :-D Nechce se mi už zasahovat do zápalka a proto abych to nedělal zbytečně se chci zeptat jestli to může bejt důvod. Nebo jestli je důvod že tam mám výfuk na mustanga? Popřípadě jestli by to zpravila větší tryska. Dík za všechny odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2011 6:03
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U 2T je vyfuk pomerne dulezity..Ale mustang a 21 maj stejny motory a tak je jedno,jakej vyfuk tam das :-)
 
 
Datum: 19. května 2011 6:03
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Výfuk že nemá žádný vliv na výkon? U 2T? Kde žiješ? :-D Akorát mezi doutníkem a tím seřízlým není rozdíl.
 
 
Datum: 18. května 2011 19:57
 
 
 
 
Jméno: veteran      IP: uživatel6546    
špatně sešelovany předstih!....a vyfuk mužeš mít aji z traktora..ten nema na to žadný liv :-)
 
 
Datum: 18. května 2011 15:07
 
 
 
 
Jméno: Blackous      E-mail:      IP: uživatel10288    
Ahoj draci, mam problem. Kdyz nastartuju moji Jawu 21 tak volnobeh je upne super, ale kdyz pridam plyn tak se to jakoby dusí a pokud plyn zase pusti tak je to v pohode. Nevíte čím to muze byt? Napada me jenom moc oleje v benzinu ktery sem tam ted dal. Nedavno sem to privezl z opravny a jezdilo tu super ale pak sem tam nalil benzín s olejem a nejede to! Prosím o odpoved: Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mozna predstih,smes.. :-)
 
 
Datum: 19. května 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: Blackous      E-mail:      IP: uživatel10288    
OK, už to jede jako za mlada :-D . Moc dekuji uzivateli : Ondrej Trachta ktery mi poradil s tim cistym benzinem. Stacilo tam nalit 2l cisteho benzinu a uz to jezdi bez chyby!! Ostatnim take dekuji za odpovedi. Ale mam takovy maly defekt! Kdyz tam chci dat jednicku tak do dost hodne vynechava a musim tam dat ihned dvojku jinek mi to chcipne.Tohle to dela jenom u jednicky! Nevíte co s tim?
 
 
Datum: 19. května 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel11576    
jě to odtrh taky častá závada.. ;-)
 
 
Datum: 19. května 2011 12:00
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me to delala moc chuda smes..pokud jsem sundal filtr a rukou trosku ucpal sani na karbecu,bylo to lepsi..pokud nepomuze jiny benzin,zkus si pohrat s jehlou.
 
 
Datum: 19. května 2011 6:06
 
 
 
 
Jméno: Ondřej Trachta      IP: uživatel924    
Ano, je možné že jsi dal moc oleje. Zkus vyčistit trysky, svíčka bude taky zaolejovaá jako sviň a než na to šlápneš, cákni tam trochu benzínu. Pokud jsi nalil (plácnu jen pro příklad) 2L benzínu předtim tak tam ještě 0,25 litru přidej ale čistýho!!! A druhá možnost že už máš špinavej vzduchovej filtr. To je teda pravděopdobnější. Ovšem je možné že mš oba defekty dohromady a to je taky důvod :-D Tak to zkus a napiš jak to dopadlo ;-)
 
 
Datum: 18. května 2011 14:00
 
<  117  118  119  120  121  122  123  124  125  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 21:34:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu