Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 čau,prosim mam jawu 05 a nevvimjak tam mam dat na ten stojánek pružinu už sem se dival i tady na fichtl krámeku ale tam je to jinak vubec si nevím rady opravdu.děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2011 20:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 no potrebuješ ešte taký trojuholničkový plech ktorý sa upína o motor a potom aj ta pružina
Datum: 17. května 2011 20:06
Jméno: cinax
IP: uživatel9527
 Ahoj!\\r\\nMám Jawu 21 pionýra, r.v.1970 a chci vyměnit paprsky kol. Momentálně přítomné jsou 2,65x150xM3 (přesně jak to je v katalogu náhradních dílů). Zde v eshopu jsou pro můj typ motocyklu nabízeny paprsky 145xM3,5 (v popisu je napsáno délka 147). Pak jsou tam 148xM3. Jak se měří ta délka a které mám koupit, aby mi seděli na ráfek?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2011 13:28
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 zas tak dramaticky to vadit nebude když to vrtneš, myslim že to zas o tolik zvětšit netřeba. taktéž jsem to vrtnul, stačilo to o 00prd... protože do některých děr to šlo a jiných nikoliv značí, že tomu zřejmě nijak
moc neublížíš. no dělěj jak uznáš sám za vhodné. hodně zdaru při centrování
Datum: 20. května 2011 13:28
Jméno: cinax
IP: uživatel11724
 dnes jsem je zkoušel a neprojdou dírou ve středu. a vrtat to při renovaci se mi moc nechce
Datum: 20. května 2011 11:59
Jméno: dibly
IP: uživatel10032
 kup si 145xm3,5
Datum: 19. května 2011 18:32
Jméno: cinax
IP: uživatel11724
 update
Datum: 19. května 2011 17:27
 čus draci potřebuji poradit .. když nastartuji jawu 555, tak je cca 4 sekundy v poho.. pak když přidám tak se začně dusit, nakonec na volnoběh zdechne... zjistil sem, že když držím přeplavovák a přidávam plyn je vše ok, bez dušení... prostě aby to jelo musím furt přeplavovat.. plovák sem 2krát měnil, celý karbec čistil... kohout čistej.. nevíte kde je chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 22:14
 standa: motor je po GO, karbec je nasazenej dobře, zatěsněnej... jináč zápalko zkusím ještě nějak prozkoumat..
Datum: 15. května 2011 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel11705
 to muže bejt prdlý gufero a nebo je karbec malo nasazenej na kolenu a prisava vzduch...parezy tohle radi delaji i s blbe nastelovanym zapalovani
Datum: 15. května 2011 21:32
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 bobacz neomlouvej se enní za co  jinak jehla je na 2. zářezu od vrchu.. ještě si s tím zkusím pohrát.. díky za rady
Datum: 15. května 2011 18:57
 aku farbu ma sviecka? ak je to bohate bude cierna, a to sa steluje len s ihlou. druhy zarez zhora
Datum: 15. května 2011 18:21
Jméno: bobacz
IP: uživatel7060
 pardon omlouvam se. Ja jsem zapomnel, ze je to 555. Moc se omlouvam
Datum: 15. května 2011 18:19
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 pokud se neplatu na jawa 555 se nastavit hladina nedá
Datum: 15. května 2011 17:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jehla na 2. zářezu od vrchu, svíčka ok... dyť na 555 se nedá nastavit plovákovka..?
Datum: 15. května 2011 17:37
 a co nastaveni hladiny v plovakove komore. Kdyz drzis preplavovak a je to v poho, tzn. ze tam tece vic benzinu. Ja bych ji zkusil nastavit trochu vis. Tot muj nazor. At to jezdi
Datum: 15. května 2011 17:27
Jméno: Josef
IP: uživatel3222
 Co svíčka ? A nebo směs ?
Datum: 15. května 2011 16:44
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 Zdar mam fichtla 05 ku kdyz to nakopnu na studeno tak je volnobeh v pohode ale jakmile dam za jedna jedu a pak dam neutral tak to pomalu samo pridava a nakonec to rve jak tur,gufera sou v pohode,pod hlavu sem daval novy tesneni,dotahoval sem ji jak to slo asi 5 krat sem ji sundaval bohatost smesi mam v pohode a lanko se taky neseká a kdyz dam ruku na sani tak to chcipne ten sroubek na volnobeh vubec nereaguje uz nevim co stim pls poradte dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 18:01
 Podívej se na šoupátko do karbecu, jestli je nějak čochtá do stran a má vůli, tak je problém odhalenej.
Datum: 15. května 2011 18:01
 kdyz das ruku na sani tak jej ucpes a zamezis pristup vzduchu.Ruku tam davej tehdy, pokad to chces nastartovat a prakticky ta ruka ke sytic. No a k tem otackam si myslim, ze ti to saje "falesny vzduch". To je teda muj nazor na to. At to jezdi.
Datum: 15. května 2011 17:19
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,potreboval bych poradit na pionýru se my jedna tička ve spojce ohoblovala do špičky jako by nenabíhala na kuličku rově ,nevíte čím to je,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2011 17:14
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ok,díky tak to přehodím ty tyčky,
Datum: 15. května 2011 17:14
Jméno: klikař
IP: uživatel7654
 proto se ti to ohoblovalo, u spojky má být krátká
Datum: 15. května 2011 12:03
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ja je mam daný spojka-dlouhá tyčka-kulička-krátká tyčka
Datum: 15. května 2011 9:59
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 ta 1v motoru (kratka) nebo dlouha?
Datum: 15. května 2011 9:17
 nevim, ale sundej lamely a pak to vyšťouráš ven
Datum: 15. května 2011 9:15
Jméno: konitlama
IP: uživatel11073
Posl.aktualizace: 15. května 2011 11:14
 Zadní tlumiče se dělaly červené, a pod. až později na mím z roku 72 jsou šedé, s bílou trubkou (slonová kost) ta šedá je taky na nádrži sedlovim plechu, klaksonu, ...
Datum: 15. května 2011 11:14
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 a nevíte někdo náhodou, jaké číslo RAL je ta zelená?
Datum: 15. května 2011 9:43
 ještě zelená a modrošedá
Datum: 15. května 2011 7:53
 nezapominam, to sem ani nevedel ze se delali zluty
Datum: 14. května 2011 23:11
Jméno: jáchhh
IP: uživatel11073
 a jsi moc sklerotickej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zapominas na zlutou !
Datum: 14. května 2011 22:41
 Sakra ja ti zas naletěl
Datum: 14. května 2011 22:37
Jméno: salame
IP: uživatel11073
 fakt jo a nekacas mi ??
Datum: 14. května 2011 22:24
 Zadní tlumiče byli, půlka červená, blílá,..jinam myslím že se délali, červená, modrá, oranžová,
Datum: 14. května 2011 22:13
Jméno: sinas io
IP: uživatel6546
 zceho mam dat kocnovku na motorku u dvoutaktu 50 ccm?....hodne mi řve.."nejde tam dat do koncovky dratěnku,nic"..chtěl bych tam dat koncovku s auta...pomuze to co?bude to mit hrubší ton?...pomozte..díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 20:49
 Amatérský úpravy výfuků.... klesne výkon!! žádný drátěnky !! Jakou máš motorku?
Datum: 14. května 2011 20:49
Jméno: achmed
IP: uživatel6218
 to utlumi vykon no a zvuk to zlepsi ale zkus prekontroluj jestli nema derave koleno nebo špatně utesnění mezi vlacem a výfukem
Datum: 14. května 2011 19:53
 Ahoj.Prosím Vás chci se zeptat.kámoš mě poprosil o radu , ale já nevím zak jsem mu řekl , že se to pokusím zjistit , protože mě to taky zajímá.On to nenašel a já taky ne.Má motokáru a v ní ůdajně motor ČZ.Ale nevím jaký typ a on taky ne.Já jsem ten motor neviděl a nemám možnost ho ani asi vidět.Ale jde o to , že jak má sekundární kolečko , tak mu pořád sjíždí z hřídele , protože tam nemá ten šroub , který ho drží.Myslel jsem , že ho drží normálně matka s podložkou , která se po dotáhnutí zahne.ale tam na hřídeli není závit , ale je v ní díra se závitem.takže tam přijde asi nějaký šroub.Ale jde o to , že nemůžem přijít na to , co tam má být.Nenašel jsem to nikde na internetu ani jako obrázek ani v žádném katalogu ND.Omlouvám se za zdlouhavé vyhádření , ale potřebuju aby to bylo zřetelné a popsané...Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2011 19:27
 OK . Ještě jsem se k němu nedostal.ALe vyzkouším vše . Díky moc
Datum: 02. června 2011 19:27
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 a nebo at vyvrta malou dirku do hridelky a da tam zavlacku
Datum: 14. května 2011 11:08
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 vem posuvku a zmer prumer zavitu....pravy / levy poznaz- jestli tam bude videt
Datum: 14. května 2011 10:50
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 To je těžký, když nevíš typ. U některých ČZ byl opravdu šroub. Třeba tady: http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_125_typ_b/katalog/vydano_1957 Koukni k sesovi na stranky na technický popis a tam si rozklikej katalogy dílů-uvidíš. Ale jsou tam jen katalogová čísla, a ne rozměry šroubů. Asi bude lepší si zjistid jestli je levý/pravý závit, průměr, stoupání a buď ho koupit u Vrabce(pokud bude) nebo ho nechat udělat.
Datum: 14. května 2011 7:18
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Do motokar z CZ se kdysi cpal motor 516 mrkni na nejaky fotky
Datum: 14. května 2011 1:33
 PROSÍM O RADU,NEJDRIV SE OMLOUVAM ZE TO NAPISU S CAPSEM  ALE JINAK BY SI TOHO NIKDO NEVSIM ALE PREJDEME K VECI ...MAM FICHTLA JAWA 50 A NORMÁLKA NASTARTUJU DAM JEDNICKU A KDYZ JEDU DO KOPCE A PRIDAM PLYN TAK TO ZACNE CUKAT ...NEMAM SANCI TAKTO NIC VYJET ..PROSÍM O RADU ..(uz jsem skousel vycistit karburator..postelovat trysky)A NIC
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2011 10:56
Jméno: standa
IP: uživatel11697
 ucpanej kohoutek a nebo málo paliva v nádrži......konkrétně oplechovaný typy trpí na jízdy do kopce když už mají jen rezervu....s tím nic neuděláš.....
Datum: 14. května 2011 10:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 předem se omlouvam, že ti zabiju psa, ale jinak by nepřestal štěkat... to samý jako: "vim, že sem inzerce nepatří a tak dál..."
Datum: 13. května 2011 20:22
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 No to ti moc nepomuze, je to hnus dit se nato podivej
Datum: 13. května 2011 17:14
 Sem tam napsal ze se za caps omlouvam  ...dekuji za radu budu informovat
Datum: 13. května 2011 15:09
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Díky tomu CAPS locku si odpověď nezasloužíš...
Datum: 13. května 2011 14:15
 Projdi si celou palivovou soustavu, začni od nádrže.
Datum: 13. května 2011 13:41
 myslim ze ti tam nestiha dotykat benzin...
Datum: 13. května 2011 13:12
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 dej si facku za caps
Datum: 13. května 2011 11:47
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 Ahoj draci mám problém přez zimu sem delal částečnou renovaci svojí 21 dal sem do toho cca 10 000,- ale ted po dokončení se mi pořád neco kazí a pořád je neco špatně když pominu problémi s elektrikou tak motor sice táhne ale jen když si mi ho vubec podaří nastartovat např.dneska : se jdu projet nakopnu to a motor ani ne zabručí.. zkouším roztlačit taky nic motor se ihned jak přestanu tlačit nebo zmačknu spojku udusí tak vypnu benzín vyčistím svíčku (která byla šílene od benálu) párkrát prošlápnu nasadim svíčku a znova skouším nastartovat tentokrát to zabručelo ale jen jednou a pak totéž nevim si rady sem začátečník a v podstate sem přez zimu vydel rozebranýho fichtla poprve takže nevím co a jak předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 21:32
 mě se na měření předstihu osvědčila měrka na měření dezénu pneumatik  1.6 je tam dokonce červeně vyznačena
Datum: 12. května 2011 21:32
Jméno: CAPUTmammut
IP: uživatel11073
 moje rec Postak moje rec...
Datum: 12. května 2011 20:53
 jsme vyspělý národ.každý v patnácti generálkuje a renovuje motocykly a předstih nastaví s přesností na desetiny mm.to vše pomocí ohlodaného šroubováku a kombinovaných kleští.Opět doporučuji přečíst NKOAU nejlépe několikrát a zvláště kapitoly o seřízení zapalování a karburátoru.dále možno prolistovat zdejší forum
Datum: 12. května 2011 20:51
Jméno: CAPUTmammut
IP: uživatel11073
 hm a jsme u toho ... dobra otazka postak !
Datum: 12. května 2011 20:41
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 těma plechovejma měrkama
Datum: 12. května 2011 20:37
 čím jsi naměřil těch 1,6
Datum: 12. května 2011 20:37
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 1,6
Datum: 12. května 2011 20:36
Jméno: CAPUTmammut
IP: uživatel11073
 predstih ???
Datum: 12. května 2011 20:35
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 nová převodovka,vybrus komprese je dobrá sory sem se spletl (mám tu fichtlu vic  ) a sem amater a nevím co je to předpal
Datum: 12. května 2011 20:33
Jméno: CAPUTmammut
IP: uživatel11073
 hele nezlob se na me ale na vyraz GO motoru jsem kurva vysazenej a jak je mozny ze je komprese spatna ??? a neodpovedel si mi predpal ?
Datum: 12. května 2011 20:27
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 castečná ronovace je GO motoru + kola,lak a povrchové upravy jiskra je dobrá svíčka týden stará co se deje když stříknu pod svíčku sem nezkoušel komprese špatná
Datum: 12. května 2011 20:21
Jméno: CAPUTmammut
IP: uživatel11073
 hh - o5 humoresky ???
Datum: 12. května 2011 20:11
Jméno: CAPUTmammut
IP: uživatel11073
 obecne plati ze bud neni co zapalit nebo cim zapalit + cas. Jaky mas predpal? Jaka je jiskra? co svičky ? co znamena castecna renovace ? co se deje kdyz striknes pod svicku ? komprese ? a vzduch ?
Datum: 12. května 2011 20:09
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tak je ucpi
Datum: 12. května 2011 20:03
Jméno: Pixel-21
IP: uživatel9410
 Kdybych měl ucpané trisky tak by mi tam nešel benzín jenže me ho tam jde moc...
Datum: 12. května 2011 19:59
 Zkus vyčistit trysky, já to dělám skoro před každou druhou jízdou a jezdí jak drak...
Datum: 12. května 2011 19:52
Jméno: Fík
IP: uživatel11690
 Zdravím draky! Jawa 350/638.. Zle startuje a nedrží volnoběh.. Instalováno VAPE A-MZ04, karburátor komplet naladěný a vyčištěný, simerinky nové, vzduchový filtr nový.. Jízda vpořádku, na rovině jde až ke 120 km/h, spotřeba také není zvýšená (do 5l), kouří jen studená, svíce cihlové.. Už nevím, čím by to mohlo být.. Nějaké nápady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 21:03
Jméno: Adam
IP: uživatel12185
 Je dost možný že už si to dávno pořešil, ale já měl úplně stejnej problém a nakonec to jako vždy byla uplná chujovina......vyrezlá nádrž - stačí i trochu - a standartní filtr pak nestíhá propouštět směs v optimálním množství, tzn dusí se, nebo chcípne, a nebo když se filtr nebo i sítko zaliská totál tak karbec saje vzduch a motor de sám do otáček až zdechne. Zkus chvíli jezdit bez filtru, pokud to bude beze změny, vylej z nádrže benzín a na tři dny jí po okraj napust KOFOLOU - beze srandy - spolehlivě odrezí. po vylití uvidíš novej pajšl nádrže, jako z výroby, a pak to propláchni acetonem, ten pak opatrně vylívej abys nepoleptal barvu nebo něčím zneutralizuj, a následně finálovej proplach čistým benzínem. Natankuj a fič
Datum: 03. srpna 2011 21:03
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Ahoj draci víím že se sem ten dotaz nehodí,ale musím se poradit mam odkalovač na simsonu a tu matičku co drží ten kohoutek jsem dal obráceně tak se ptám jestli mi nepoteče z toho benzín děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2011 11:58
Jméno: dajan
IP: uživatel10696
 Dííky mc skipy23
Datum: 12. května 2011 11:58
Jméno: skypi23
IP: uživatel11356
 hele nemělo by ale omotej závit na nádrži teflonovou páskou takhle to mam já a je to cajk
Datum: 11. května 2011 20:50
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 čau draci .. na kolik vás přišlo lakování pionýra v lakovně ?? (jawa 05)
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 18:36
 U nás v Opavě, ve firmě BGV, tak komaxit na celého pincka se vším všudy do 1200 Kč a hodně tam nechávjí lakovat firmy různé nosníky apod. a můžu říct, co jsem viděl, že je to kvalitní...
Datum: 11. května 2011 18:36
Jméno: Honza
IP: uživatel8853
 Kvalitní lakovna tak to vyjde okolo 10 000 kč
Datum: 11. května 2011 18:19
 ahoj draci když si hodim do jawy 350/638 motor z 634 tak budou mi k tomu pasovat vyfuky? mam je normalne vodorovne... kolena musim vymenit že?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 16:15
 ne nedelam ale muj 638 motor se už po druhe pokazil a neni k sehnani...tak tam chci dat 634 ty už mam 2 zařizene
Datum: 11. května 2011 16:15
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 děláš z toho 632 ? měl by ti tam sednout , ty kolena musis vymenit pac jsou jinak uchyceny ve válci než 638 kolena
Datum: 11. května 2011 15:18
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 Zdar Draci, mám pár dotazů ohledně jawy 350.. Je možná jí natočit bez baterky? A jaká tam má bejt baterka? 6nebo 12? A mam tam červnej a šedej drát, jakej je + a jakej - ?...A v jakym poměru ředit benzín/olej? Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 18:27
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 jednodusi bude kdyz sundas dekl zapalka a povis co tam mas... a benzin/olej=manual
Datum: 11. května 2011 18:27
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 Zatím díky moc.  A ještě v jakym poměru ten benzín/olej? A dnes jí nafotim a tak, to bude nejednodužší asi.
Datum: 11. května 2011 17:22
 měl jsem 350/639 a ta bez baterky ani neškytla
Datum: 11. května 2011 15:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 první 634 otáčkoměry neměly, nicméně podle 472 bych to viděl na ČZ 350/472, každopádně oba stroje mají motory typu 634 a v nich 6V 75W dynamo a při správně seřízeném regulátoru by měli jít roztlačit i bez baterie
Datum: 10. května 2011 21:56
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 Ale podle fotek má 634 otáčkoměr..Ta kámošovo ho nemáa má zadní tlumiče s pružinama.
Datum: 10. května 2011 21:39
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 Teď sem si vzpoměl že mam vyfocenej štítek, je tam 634.91.01 a dál to nepřečtu...Na druhym řádku je 472.4.0 a dál taky nepřeču.
Datum: 10. května 2011 21:28
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 632 má altík a ten potřebuje nějakej zdroj proudu, aby se mohl nabudit a vyrábět proud, co má 633 nevim, ale jestliže kolečko píše 6V, tak tipuju nějaký 45-75W dynamo, a to se roztlačit dá.. ohledně barev drátů bejvá standartem červenej + a nějakej tmavej (černej, šedej, tmavě modrej) -, ale jak je to u tebe ti nikdo neřekne..
Datum: 10. května 2011 21:25
 To je docela zásadní, 632 má 12V a 633 má 6V  ale ani jednu asi nenatočíš bez baterky...
Datum: 10. května 2011 21:17
Jméno: Karlos
IP: uživatel11677
 To bude horší, je to kámošovo. Myslím že 632 nebo 633.
Datum: 10. května 2011 21:09
 co je to za jawu by se hodilo...
Datum: 10. května 2011 21:00
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 zdravím odborníky na pionýry,\r\npřátelé, koupil jsem pionýra, vyčistil, sešteloval, volnoběh drží, avšak ve vysokých otáčkách mě začne tarokovat, až když zvolním, opět se rozjede, , svíčka je černá jak kominář n14c, mažu 1-33, nádrž vyčistěná, benzín teče krásně, , už mě napadá jen elektrika, ale nemám tolik peněz všechno menit, prosím tedy o radu vás odborníky, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 20:51
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 tak sem dnes měnil kladívka, a pak marně natáčel statorem, a hledal předstih, mosel sem na kladívkách zvětšit odtrh, jehla je na prvním zářezu, předstih od oka, ale asi cca 2 mm to bude, chytá na poprvní, ale byl hokej, a nestačíl otestovat, ty vysoké točky, snad zitra
Datum: 11. května 2011 20:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel10860
 jak budeš dávat ten předstih tak daj 2mm před horní úvrať
Datum: 11. května 2011 14:50
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 smes ma vliv na volnobeh a 1 tretinu plynu pak se zapoji hlavni sistem to je prutok benzinu skrz kominek a to ridi jehla soupatka ty to mas bohaty na plny plyn dej dolu jehlu a priskrtis prutok benzinu skrz kominek v karburatoru uvidis jestli bude zmena
Datum: 10. května 2011 23:05
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 já zitra pokupím ty nové kladívka, a pak to znova sešteluju, a napíšu
Datum: 10. května 2011 22:38
Jméno: jon
IP: uživatel11678
 tipoval bych sestelovat smes .... dotahni 3 pulotacky povol a pak steluj
Datum: 10. května 2011 22:31
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 jestě pisni kolik mas predstih a odtrh predstih doporucuju 1,7 mm a odtrh 0,4 mm kdz je pist v horni uvrati jo a zkus dat jehlu uplne dolu
Datum: 10. května 2011 22:13
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 mám to asi to puvodní , černý matroš, a je to už oholené na cca 2mm, nicméně, je to možné, že je to tímto,? to uplně vynechává a dost velké intervaly ve vysokých točkách,( 1až nekdy 5 vteřin)
Datum: 10. května 2011 21:46
 Právěze na těch novejch kladívkách to je z pertinaxu, na origo to byl černej barvy materiál, nevim co to bylo.
Datum: 10. května 2011 21:21
 já bych řekl že je to něaký pertinax, ale jestli máš nové tak kdo ví z čeho to čínani dělaj....
Datum: 10. května 2011 21:12
Jméno: boris
IP: uživatel11463
 syntetiku mám, hladinu také, tryska 68, a svíčku sem měl za to, že 14 je právě studenější, už su s tych tabulek jelen, každý říká opak)
a ted kladívka, ano ty se mě nezdají už je vyběhaná ta část co je na vačce, nevím s jakého materiálu to je,
Datum: 10. května 2011 21:10
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 ahoj,
v první řádě zkontroluj trysku (má být 65-68) dál hladinu v karburátoru (bohatá směs), používat kvalitní olej nejlépe plnou syntetiku. poměr v pořádku a zkus 15 svíčku - je studenější. Hodně štěstí!
Datum: 10. května 2011 21:01
 Koukni na kladivka, kdyžtak je očisti popřípadě přidej pružinu
Datum: 10. května 2011 20:10
 dobrý den . pionýr mi za studena chytá na drc ale jakmile se zahřeje tak nechce startovat ani nedrži volnoběh ale jinak krásně jede. Předem Děkuji za odpovět a přeji hezký den
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2011 7:38
Jméno: ivo01
IP: uživatel11675
 myslíte to v karburátoru?
Datum: 11. května 2011 7:38
Jméno: braban
IP: uživatel5347
 teply stary jsem resil a slo o to ze karburator byl moc ohraty od motoru a vyparoval se benzin z pl komory vyresil jem to asi 5mm silnou podlozkou z pertinaxu mezi karbec a koleno \r\n\r\n
Datum: 10. května 2011 22:26
 hned tu neházejte guferama apod...v první řadě se podívej na šoupátko, může už být dost vyběhaná spodní část co se dotýká šroubu, dneska sem ménil šoupe za nový, a přestalo to.
Datum: 10. května 2011 21:23
 Jestli za tepla nedrží volnoběh,je načnutý gufero pod zapalovaním.
Datum: 10. května 2011 19:52
Jméno: ivo01
IP: uživatel11675
 takže to bude jen tim volnoběhem že ho nešteluju za tepla ale že ani za tepla nechytá musim ho rozbihat
Datum: 10. května 2011 19:33
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 to já tam mám taky trošku víc oleje než tam má byt a taky to někdy nedrží volnoběh
Datum: 10. května 2011 18:51
 brisk fungl dnes novou jo a nějak moc kouři ale to bude asi tim že sem tam dal vic oleje nevadi to?
Datum: 10. května 2011 17:14
Jméno: castrol
IP: uživatel11670
 Doufám že ten volnoběh nastavuješ na teplý motor jinak co máš za svíčku?
Datum: 10. května 2011 17:11
Jméno: pacman
IP: uživatel10733
 ahoj draci..mam problem..poskladam sem motor na fíka a nechce radit jednicku a neutrál....jde jenom dvojka a trojka...prosím poradte..skladal jsem to podle příručky....jo a potrebuju koupit novy píst a mam na tom puvodním napsano B..a nic vím zadne císlo jenom tohle...jak poznam který je to vybrus?.....díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:27
 no kdybys nemel dobre radici vidlicku tak ti tam nepude dát trojka a NEUTRAL MEZI 2 A3 NO. tezko radit takhle od kompu- nemas rozlitlej radici automat? treba vystreleny pruzinky z toho - asle to by asi neslo radit ubec
Datum: 10. května 2011 20:27
Jméno: pacman
IP: uživatel6546
 motor us mam v ramu no:/,,radici vidlicku mam prave dobre danou...tak fakt nevím čím to je...vím ze mne pulení nemine ....
Datum: 10. května 2011 15:00
 ahoj jestli to nepude i potom protočení motoru tak je docela možné že tam máš opačně danou řadící vidličku.
Datum: 10. května 2011 14:20
 A tocil jsi s tím motorem, kdyz jsi zkousel radit? musis ho protáčet jestli ho zkousis na stole( nvm jestli ho uz mas v rámu a motor jako jede. Jinak vy\brus si zmer na valci suplerou a nejlepsi je vzit ten valec do mototechny a zkusit to
Datum: 10. května 2011 11:55
 Serus draci mam problem mam JAWA 50/21 a dre mi o predni blatnik z boku koleso a neviem ci to je vydlica je rovna to som pozeral uholnikom tak sa obracam na vas ci poradite diki za odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. května 2011 17:35
 no puzdra mam fungel nove ale mam tiez mitas gumu a mam aj podlozki ale na obidvoch tranac tak z jednej strany dam tole podlozku a vec je viriesena ze
Datum: 10. května 2011 17:35
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 me to delala az nova MITASka, oproti starym Barumkam ma jiny profil, stacila podlozka na osu a dobry
Datum: 10. května 2011 14:53
Jméno: technik
IP: uživatel10733
 ked mas staru pneumatiku tak toto ti može robit neplechu.....nevycentrovane koleso a vybehane futra chlapčiek...pozri sa na to
Datum: 10. května 2011 11:32
 vybehany futra,nevycentrovany kolo, velka pneu, treba ti chybi ta rozperka na osicce - moznosti je mnoho
Datum: 10. května 2011 11:18
 já jsem měl třeba křivé úchyty. Stačilo kleštěmi narovnat a je to. Akorát jak to jednou narovnáš, tak je možnost ,že se ti to vrátí zpět po čase.
Datum: 10. května 2011 10:26
 čau .. sou stejny lamele u 05 a u 23 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2011 22:24
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jsou vlastím 05 i 23
Datum: 08. května 2011 22:24
 jo jsou stejne (vlastním 05 )
Datum: 08. května 2011 21:07
|



|