slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawa 05      IP: uživatel9545    
čau,prosim mam jawu 05 a nevvimjak tam mam dat na ten stojánek pružinu už sem se dival i tady na fichtl krámeku ale tam je to jinak vubec si nevím rady opravdu.děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no potrebuješ ešte taký trojuholničkový plech ktorý sa upína o motor a potom aj ta pružina
 
 
Datum: 17. května 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: cinax      IP: uživatel9527    
Ahoj!\\r\\nMám Jawu 21 pionýra, r.v.1970 a chci vyměnit paprsky kol. Momentálně přítomné jsou 2,65x150xM3 (přesně jak to je v katalogu náhradních dílů). Zde v eshopu jsou pro můj typ motocyklu nabízeny paprsky 145xM3,5 (v popisu je napsáno délka 147). Pak jsou tam 148xM3. Jak se měří ta délka a které mám koupit, aby mi seděli na ráfek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
zas tak dramaticky to vadit nebude když to vrtneš, myslim že to zas o tolik zvětšit netřeba. taktéž jsem to vrtnul, stačilo to o 00prd... protože do některých děr to šlo a jiných nikoliv značí, že tomu zřejmě nijak moc neublížíš. no dělěj jak uznáš sám za vhodné. hodně zdaru při centrování :-)
 
 
Datum: 20. května 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: cinax      IP: uživatel11724    
dnes jsem je zkoušel a neprojdou dírou ve středu. a vrtat to při renovaci se mi moc nechce :-(
 
 
Datum: 20. května 2011 11:59
 
 
 
 
Jméno: dibly      IP: uživatel10032    
kup si 145xm3,5
 
 
Datum: 19. května 2011 18:32
 
 
 
 
Jméno: cinax      IP: uživatel11724    
update
 
 
Datum: 19. května 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čus draci potřebuji poradit .. když nastartuji jawu 555, tak je cca 4 sekundy v poho.. pak když přidám tak se začně dusit, nakonec na volnoběh zdechne... zjistil sem, že když držím přeplavovák a přidávam plyn je vše ok, bez dušení... prostě aby to jelo musím furt přeplavovat.. plovák sem 2krát měnil, celý karbec čistil... kohout čistej.. nevíte kde je chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
standa: motor je po GO, karbec je nasazenej dobře, zatěsněnej... jináč zápalko zkusím ještě nějak prozkoumat..
 
 
Datum: 15. května 2011 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11705    
to muže bejt prdlý gufero a nebo je karbec malo nasazenej na kolenu a prisava vzduch...parezy tohle radi delaji i s blbe nastelovanym zapalovani
 
 
Datum: 15. května 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
bobacz neomlouvej se enní za co :-D jinak jehla je na 2. zářezu od vrchu.. ještě si s tím zkusím pohrát.. díky za rady
 
 
Datum: 15. května 2011 18:57
 
 
 
 
Jméno: furioso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aku farbu ma sviecka? ak je to bohate bude cierna, a to sa steluje len s ihlou. druhy zarez zhora
 
 
Datum: 15. května 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: bobacz      IP: uživatel7060    
pardon omlouvam se. Ja jsem zapomnel, ze je to 555. Moc se omlouvam :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel9121    
pokud se neplatu na jawa 555 se nastavit hladina nedá
 
 
Datum: 15. května 2011 17:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jehla na 2. zářezu od vrchu, svíčka ok... dyť na 555 se nedá nastavit plovákovka..?
 
 
Datum: 15. května 2011 17:37
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co nastaveni hladiny v plovakove komore. Kdyz drzis preplavovak a je to v poho, tzn. ze tam tece vic benzinu. Ja bych ji zkusil nastavit trochu vis. Tot muj nazor. At to jezdi :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 17:27
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel3222    
Co svíčka ? A nebo směs ?
 
 
Datum: 15. května 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
Zdar mam fichtla 05 ku kdyz to nakopnu na studeno tak je volnobeh v pohode ale jakmile dam za jedna jedu a pak dam neutral tak to pomalu samo pridava a nakonec to rve jak tur,gufera sou v pohode,pod hlavu sem daval novy tesneni,dotahoval sem ji jak to slo asi 5 krat sem ji sundaval bohatost smesi mam v pohode a lanko se taky neseká a kdyz dam ruku na sani tak to chcipne ten sroubek na volnobeh vubec nereaguje uz nevim co stim pls poradte dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na šoupátko do karbecu, jestli je nějak čochtá do stran a má vůli, tak je problém odhalenej.
 
 
Datum: 15. května 2011 18:01
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz das ruku na sani tak jej ucpes a zamezis pristup vzduchu.Ruku tam davej tehdy, pokad to chces nastartovat a prakticky ta ruka ke sytic. No a k tem otackam si myslim, ze ti to saje "falesny vzduch". To je teda muj nazor na to. At to jezdi. :-)
 
 
Datum: 15. května 2011 17:19
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ahoj,potreboval bych poradit na pionýru se my jedna tička ve spojce ohoblovala do špičky jako by nenabíhala na kuličku rově ,nevíte čím to je,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ok,díky tak to přehodím ty tyčky,
 
 
Datum: 15. května 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
proto se ti to ohoblovalo, u spojky má být krátká
 
 
Datum: 15. května 2011 12:03
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ja je mam daný spojka-dlouhá tyčka-kulička-krátká tyčka
 
 
Datum: 15. května 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
ta 1v motoru (kratka) nebo dlouha?
 
 
Datum: 15. května 2011 9:17
 
 
 
 
Jméno: Jawaman      E-mail:      IP: uživatel404    
nevim, ale sundej lamely a pak to vyšťouráš ven
 
 
Datum: 15. května 2011 9:15
 
 
 
 
Jméno: konitlama      IP: uživatel11073    
zdarec draci, mám pár dotazů ohledně barev na pionýry. Potřebuju vědět jestli se jawa 21 sport dělala v jawácké červené. Na jawa-50.cz ( http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html ) mi to nepřipadá jako jawácká čevená. Dál nevím jak jsou barevně adní tlumiče, půlka červená a půlka bílá nebo jenom bílá? A pro zajímavost, v jakých barvách se vůbec pionýry dělaly? Byla oranžová barva originál? Za odpovědi děkuji předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadní tlumiče se dělaly červené, a pod. až později na mím z roku 72 jsou šedé, s bílou trubkou (slonová kost) ta šedá je taky na nádrži sedlovim plechu, klaksonu, ...
 
 
Datum: 15. května 2011 11:14
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
a nevíte někdo náhodou, jaké číslo RAL je ta zelená?
 
 
Datum: 15. května 2011 9:43
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě zelená a modrošedá
 
 
Datum: 15. května 2011 7:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezapominam, to sem ani nevedel ze se delali zluty
 
 
Datum: 14. května 2011 23:11
 
 
 
 
Jméno: jáchhh      IP: uživatel11073    
a jsi moc sklerotickej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zapominas na zlutou !
 
 
Datum: 14. května 2011 22:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sakra ja ti zas naletěl
 
 
Datum: 14. května 2011 22:37
 
 
 
 
Jméno: salame      IP: uživatel11073    
fakt jo a nekacas mi ??
 
 
Datum: 14. května 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadní tlumiče byli, půlka červená, blílá,..jinam myslím že se délali, červená, modrá, oranžová,
 
 
Datum: 14. května 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: sinas io      IP: uživatel6546    
zceho mam dat kocnovku na motorku u dvoutaktu 50 ccm?....hodne mi řve.."nejde tam dat do koncovky dratěnku,nic"..chtěl bych tam dat koncovku s auta...pomuze to co?bude to mit hrubší ton?...pomozte..díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Amatérský úpravy výfuků.... klesne výkon!! žádný drátěnky !! Jakou máš motorku?
 
 
Datum: 14. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: achmed      IP: uživatel6218    
to utlumi vykon no a zvuk to zlepsi ale zkus prekontroluj jestli nema derave koleno nebo špatně utesnění mezi vlacem a výfukem
 
 
Datum: 14. května 2011 19:53
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj.Prosím Vás chci se zeptat.kámoš mě poprosil o radu , ale já nevím zak jsem mu řekl , že se to pokusím zjistit , protože mě to taky zajímá.On to nenašel a já taky ne.Má motokáru a v ní ůdajně motor ČZ.Ale nevím jaký typ a on taky ne.Já jsem ten motor neviděl a nemám možnost ho ani asi vidět.Ale jde o to , že jak má sekundární kolečko , tak mu pořád sjíždí z hřídele , protože tam nemá ten šroub , který ho drží.Myslel jsem , že ho drží normálně matka s podložkou , která se po dotáhnutí zahne.ale tam na hřídeli není závit , ale je v ní díra se závitem.takže tam přijde asi nějaký šroub.Ale jde o to , že nemůžem přijít na to , co tam má být.Nenašel jsem to nikde na internetu ani jako obrázek ani v žádném katalogu ND.Omlouvám se za zdlouhavé vyhádření , ale potřebuju aby to bylo zřetelné a popsané...Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK . Ještě jsem se k němu nedostal.ALe vyzkouším vše . Díky moc
 
 
Datum: 02. června 2011 19:27
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
a nebo at vyvrta malou dirku do hridelky a da tam zavlacku
 
 
Datum: 14. května 2011 11:08
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
vem posuvku a zmer prumer zavitu....pravy / levy poznaz- jestli tam bude videt
 
 
Datum: 14. května 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: vacin      IP: uživatel7611    
To je těžký, když nevíš typ. U některých ČZ byl opravdu šroub. Třeba tady: http://www.sesa-moto.cz/minulost/cezeta_125_typ_b/katalog/vydano_1957 Koukni k sesovi na stranky na technický popis a tam si rozklikej katalogy dílů-uvidíš. Ale jsou tam jen katalogová čísla, a ne rozměry šroubů. Asi bude lepší si zjistid jestli je levý/pravý závit, průměr, stoupání a buď ho koupit u Vrabce(pokud bude) nebo ho nechat udělat.
 
 
Datum: 14. května 2011 7:18
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
Do motokar z CZ se kdysi cpal motor 516 mrkni na nejaky fotky
 
 
Datum: 14. května 2011 1:33
 
 
 
 
Jméno: Jan Pagač      E-mail:      IP: uživatel11693    
PROSÍM O RADU,NEJDRIV SE OMLOUVAM ZE TO NAPISU S CAPSEM :-D ALE JINAK BY SI TOHO NIKDO NEVSIM ALE PREJDEME K VECI ...MAM FICHTLA JAWA 50 A NORMÁLKA NASTARTUJU DAM JEDNICKU A KDYZ JEDU DO KOPCE A PRIDAM PLYN TAK TO ZACNE CUKAT ...NEMAM SANCI TAKTO NIC VYJET ..PROSÍM O RADU ..(uz jsem skousel vycistit karburator..postelovat trysky)A NIC :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. května 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11697    
ucpanej kohoutek a nebo málo paliva v nádrži......konkrétně oplechovaný typy trpí na jízdy do kopce když už mají jen rezervu....s tím nic neuděláš.....
 
 
Datum: 14. května 2011 10:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
předem se omlouvam, že ti zabiju psa, ale jinak by nepřestal štěkat... to samý jako: "vim, že sem inzerce nepatří a tak dál..."
 
 
Datum: 13. května 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
No to ti moc nepomuze, je to hnus dit se nato podivej
 
 
Datum: 13. května 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: jan pagac      E-mail:      IP: uživatel11693    
Sem tam napsal ze se za caps omlouvam :-(...dekuji za radu budu informovat :-)
 
 
Datum: 13. května 2011 15:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Díky tomu CAPS locku si odpověď nezasloužíš...
 
 
Datum: 13. května 2011 14:15
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Projdi si celou palivovou soustavu, začni od nádrže.
 
 
Datum: 13. května 2011 13:41
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze ti tam nestiha dotykat benzin...
 
 
Datum: 13. května 2011 13:12
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
dej si facku za caps
 
 
Datum: 13. května 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      IP: uživatel9410    
Ahoj draci mám problém přez zimu sem delal částečnou renovaci svojí 21 dal sem do toho cca 10 000,- ale ted po dokončení se mi pořád neco kazí a pořád je neco špatně když pominu problémi s elektrikou tak motor sice táhne ale jen když si mi ho vubec podaří nastartovat např.dneska : se jdu projet nakopnu to a motor ani ne zabručí.. zkouším roztlačit taky nic motor se ihned jak přestanu tlačit nebo zmačknu spojku udusí tak vypnu benzín vyčistím svíčku (která byla šílene od benálu) párkrát prošlápnu nasadim svíčku a znova skouším nastartovat tentokrát to zabručelo ale jen jednou a pak totéž nevim si rady sem začátečník a v podstate sem přez zimu vydel rozebranýho fichtla poprve takže nevím co a jak předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se na měření předstihu osvědčila měrka na měření dezénu pneumatik :-D 1.6 je tam dokonce červeně vyznačena :-D
 
 
Datum: 12. května 2011 21:32
 
 
 
 
Jméno: CAPUTmammut      IP: uživatel11073    
moje rec Postak moje rec...
 
 
Datum: 12. května 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsme vyspělý národ.každý v patnácti generálkuje a renovuje motocykly a předstih nastaví s přesností na desetiny mm.to vše pomocí ohlodaného šroubováku a kombinovaných kleští.Opět doporučuji přečíst NKOAU nejlépe několikrát a zvláště kapitoly o seřízení zapalování a karburátoru.dále možno prolistovat zdejší forum
 
 
Datum: 12. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: CAPUTmammut      IP: uživatel11073    
hm a jsme u toho ... dobra otazka postak !
 
 
Datum: 12. května 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      IP: uživatel9410    
těma plechovejma měrkama
 
 
Datum: 12. května 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím jsi naměřil těch 1,6
 
 
Datum: 12. května 2011 20:37
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      IP: uživatel9410    
1,6
 
 
Datum: 12. května 2011 20:36
 
 
 
 
Jméno: CAPUTmammut      IP: uživatel11073    
predstih ???
 
 
Datum: 12. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      IP: uživatel9410    
nová převodovka,vybrus komprese je dobrá sory sem se spletl (mám tu fichtlu vic :-D ) a sem amater a nevím co je to předpal
 
 
Datum: 12. května 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: CAPUTmammut      IP: uživatel11073    
hele nezlob se na me ale na vyraz GO motoru jsem kurva vysazenej a jak je mozny ze je komprese spatna ??? a neodpovedel si mi predpal ?
 
 
Datum: 12. května 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      IP: uživatel9410    
castečná ronovace je GO motoru + kola,lak a povrchové upravy jiskra je dobrá svíčka týden stará co se deje když stříknu pod svíčku sem nezkoušel komprese špatná
 
 
Datum: 12. května 2011 20:21
 
 
 
 
Jméno: CAPUTmammut      IP: uživatel11073    
hh - o5 humoresky ???
 
 
Datum: 12. května 2011 20:11
 
 
 
 
Jméno: CAPUTmammut      IP: uživatel11073    
obecne plati ze bud neni co zapalit nebo cim zapalit + cas. Jaky mas predpal? Jaka je jiskra? co svičky ? co znamena castecna renovace ? co se deje kdyz striknes pod svicku ? komprese ? a vzduch ?
 
 
Datum: 12. května 2011 20:09
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak je ucpi :-D
 
 
Datum: 12. května 2011 20:03
 
 
 
 
Jméno: Pixel-21      IP: uživatel9410    
Kdybych měl ucpané trisky tak by mi tam nešel benzín jenže me ho tam jde moc...
 
 
Datum: 12. května 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: Mammut ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus vyčistit trysky, já to dělám skoro před každou druhou jízdou a jezdí jak drak...
 
 
Datum: 12. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11690    
Zdravím draky! Jawa 350/638.. Zle startuje a nedrží volnoběh.. Instalováno VAPE A-MZ04, karburátor komplet naladěný a vyčištěný, simerinky nové, vzduchový filtr nový.. Jízda vpořádku, na rovině jde až ke 120 km/h, spotřeba také není zvýšená (do 5l), kouří jen studená, svíce cihlové.. Už nevím, čím by to mohlo být.. Nějaké nápady? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel12185    
Je dost možný že už si to dávno pořešil, ale já měl úplně stejnej problém a nakonec to jako vždy byla uplná chujovina......vyrezlá nádrž - stačí i trochu - a standartní filtr pak nestíhá propouštět směs v optimálním množství, tzn dusí se, nebo chcípne, a nebo když se filtr nebo i sítko zaliská totál tak karbec saje vzduch a motor de sám do otáček až zdechne. Zkus chvíli jezdit bez filtru, pokud to bude beze změny, vylej z nádrže benzín a na tři dny jí po okraj napust KOFOLOU - beze srandy - spolehlivě odrezí. po vylití uvidíš novej pajšl nádrže, jako z výroby, a pak to propláchni acetonem, ten pak opatrně vylívej abys nepoleptal barvu nebo něčím zneutralizuj, a následně finálovej proplach čistým benzínem. Natankuj a fič
 
 
Datum: 03. srpna 2011 21:03
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Ahoj draci víím že se sem ten dotaz nehodí,ale musím se poradit mam odkalovač na simsonu a tu matičku co drží ten kohoutek jsem dal obráceně tak se ptám jestli mi nepoteče z toho benzín děkuji za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel10696    
Dííky mc skipy23 :-D
 
 
Datum: 12. května 2011 11:58
 
 
 
 
Jméno: skypi23      IP: uživatel11356    
hele nemělo by ale omotej závit na nádrži teflonovou páskou takhle to mam já a je to cajk
 
 
Datum: 11. května 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: žabák      IP: uživatel4095    
čau draci .. na kolik vás přišlo lakování pionýra v lakovně ?? (jawa 05) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás v Opavě, ve firmě BGV, tak komaxit na celého pincka se vším všudy do 1200 Kč a hodně tam nechávjí lakovat firmy různé nosníky apod. a můžu říct, co jsem viděl, že je to kvalitní... :-)
 
 
Datum: 11. května 2011 18:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel8853    
Kvalitní lakovna tak to vyjde okolo 10 000 kč
 
 
Datum: 11. května 2011 18:19
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci když si hodim do jawy 350/638 motor z 634 tak budou mi k tomu pasovat vyfuky? mam je normalne vodorovne... kolena musim vymenit že? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nedelam ale muj 638 motor se už po druhe pokazil a neni k sehnani...tak tam chci dat 634 ty už mam 2 zařizene :-)
 
 
Datum: 11. května 2011 16:15
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
děláš z toho 632 ? měl by ti tam sednout , ty kolena musis vymenit pac jsou jinak uchyceny ve válci než 638 kolena
 
 
Datum: 11. května 2011 15:18
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
Zdar Draci, mám pár dotazů ohledně jawy 350.. Je možná jí natočit bez baterky? A jaká tam má bejt baterka? 6nebo 12? A mam tam červnej a šedej drát, jakej je + a jakej - ?...A v jakym poměru ředit benzín/olej? Díky moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Lori      IP: uživatel10944    
jednodusi bude kdyz sundas dekl zapalka a povis co tam mas... a benzin/olej=manual
 
 
Datum: 11. května 2011 18:27
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
Zatím díky moc. :-) A ještě v jakym poměru ten benzín/olej? A dnes jí nafotim a tak, to bude nejednodužší asi. :-)
 
 
Datum: 11. května 2011 17:22
 
 
 
 
Jméno: tvshov ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem 350/639 a ta bez baterky ani neškytla
 
 
Datum: 11. května 2011 15:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
první 634 otáčkoměry neměly, nicméně podle 472 bych to viděl na ČZ 350/472, každopádně oba stroje mají motory typu 634 a v nich 6V 75W dynamo a při správně seřízeném regulátoru by měli jít roztlačit i bez baterie
 
 
Datum: 10. května 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
Ale podle fotek má 634 otáčkoměr..Ta kámošovo ho nemáa má zadní tlumiče s pružinama.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
Teď sem si vzpoměl že mam vyfocenej štítek, je tam 634.91.01 a dál to nepřečtu...Na druhym řádku je 472.4.0 a dál taky nepřeču.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:28
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
632 má altík a ten potřebuje nějakej zdroj proudu, aby se mohl nabudit a vyrábět proud, co má 633 nevim, ale jestliže kolečko píše 6V, tak tipuju nějaký 45-75W dynamo, a to se roztlačit dá.. ohledně barev drátů bejvá standartem červenej + a nějakej tmavej (černej, šedej, tmavě modrej) -, ale jak je to u tebe ti nikdo neřekne..
 
 
Datum: 10. května 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je docela zásadní, 632 má 12V a 633 má 6V :-) ale ani jednu asi nenatočíš bez baterky...
 
 
Datum: 10. května 2011 21:17
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel11677    
To bude horší, je to kámošovo. Myslím že 632 nebo 633.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to za jawu by se hodilo...
 
 
Datum: 10. května 2011 21:00
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
zdravím odborníky na pionýry,\r\npřátelé, koupil jsem pionýra, vyčistil, sešteloval, volnoběh drží, avšak ve vysokých otáčkách mě začne tarokovat, až když zvolním, opět se rozjede, , svíčka je černá jak kominář n14c, mažu 1-33, nádrž vyčistěná, benzín teče krásně, , už mě napadá jen elektrika, ale nemám tolik peněz všechno menit, prosím tedy o radu vás odborníky, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
tak sem dnes měnil kladívka, a pak marně natáčel statorem, a hledal předstih, mosel sem na kladívkách zvětšit odtrh, jehla je na prvním zářezu, předstih od oka, ale asi cca 2 mm to bude, chytá na poprvní, ale byl hokej, a nestačíl otestovat, ty vysoké točky, snad zitra
 
 
Datum: 11. května 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel10860    
jak budeš dávat ten předstih tak daj 2mm před horní úvrať
 
 
Datum: 11. května 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: braban      IP: uživatel5347    
smes ma vliv na volnobeh a 1 tretinu plynu pak se zapoji hlavni sistem to je prutok benzinu skrz kominek a to ridi jehla soupatka ty to mas bohaty na plny plyn dej dolu jehlu a priskrtis prutok benzinu skrz kominek v karburatoru uvidis jestli bude zmena
 
 
Datum: 10. května 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
já zitra pokupím ty nové kladívka, a pak to znova sešteluju, a napíšu
 
 
Datum: 10. května 2011 22:38
 
 
 
 
Jméno: jon      IP: uživatel11678    
tipoval bych sestelovat smes .... dotahni 3 pulotacky povol a pak steluj :-)
 
 
Datum: 10. května 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: braban      IP: uživatel5347    
jestě pisni kolik mas predstih a odtrh predstih doporucuju 1,7 mm a odtrh 0,4 mm kdz je pist v horni uvrati jo a zkus dat jehlu uplne dolu
 
 
Datum: 10. května 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
mám to asi to puvodní , černý matroš, a je to už oholené na cca 2mm, nicméně, je to možné, že je to tímto,? to uplně vynechává a dost velké intervaly ve vysokých točkách,( 1až nekdy 5 vteřin)
 
 
Datum: 10. května 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Právěze na těch novejch kladívkách to je z pertinaxu, na origo to byl černej barvy materiál, nevim co to bylo.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:21
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych řekl že je to něaký pertinax, ale jestli máš nové tak kdo ví z čeho to čínani dělaj....
 
 
Datum: 10. května 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: boris      IP: uživatel11463    
syntetiku mám, hladinu také, tryska 68, a svíčku sem měl za to, že 14 je právě studenější, už su s tych tabulek jelen, každý říká opak) a ted kladívka, ano ty se mě nezdají už je vyběhaná ta část co je na vačce, nevím s jakého materiálu to je,
 
 
Datum: 10. května 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: braban      IP: uživatel5347    
ahoj, v první řádě zkontroluj trysku (má být 65-68) dál hladinu v karburátoru (bohatá směs), používat kvalitní olej nejlépe plnou syntetiku. poměr v pořádku a zkus 15 svíčku - je studenější. Hodně štěstí!
 
 
Datum: 10. května 2011 21:01
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni na kladivka, kdyžtak je očisti popřípadě přidej pružinu
 
 
Datum: 10. května 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: ivo01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobrý den . pionýr mi za studena chytá na drc ale jakmile se zahřeje tak nechce startovat ani nedrži volnoběh ale jinak krásně jede. Předem Děkuji za odpovět a přeji hezký den odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: ivo01      IP: uživatel11675    
myslíte to v karburátoru?
 
 
Datum: 11. května 2011 7:38
 
 
 
 
Jméno: braban      IP: uživatel5347    
teply stary jsem resil a slo o to ze karburator byl moc ohraty od motoru a vyparoval se benzin z pl komory vyresil jem to asi 5mm silnou podlozkou z pertinaxu mezi karbec a koleno \r\n\r\n
 
 
Datum: 10. května 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hned tu neházejte guferama apod...v první řadě se podívej na šoupátko, může už být dost vyběhaná spodní část co se dotýká šroubu, dneska sem ménil šoupe za nový, a přestalo to.
 
 
Datum: 10. května 2011 21:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli za tepla nedrží volnoběh,je načnutý gufero pod zapalovaním.
 
 
Datum: 10. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: ivo01      IP: uživatel11675    
takže to bude jen tim volnoběhem že ho nešteluju za tepla ale že ani za tepla nechytá musim ho rozbihat
 
 
Datum: 10. května 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
to já tam mám taky trošku víc oleje než tam má byt a taky to někdy nedrží volnoběh:-)
 
 
Datum: 10. května 2011 18:51
 
 
 
 
Jméno: ivo01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
brisk fungl dnes novou jo a nějak moc kouři ale to bude asi tim že sem tam dal vic oleje nevadi to?
 
 
Datum: 10. května 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11670    
Doufám že ten volnoběh nastavuješ na teplý motor jinak co máš za svíčku?
 
 
Datum: 10. května 2011 17:11
 
 
 
 
Jméno: pacman      IP: uživatel10733    
ahoj draci..mam problem..poskladam sem motor na fíka a nechce radit jednicku a neutrál....jde jenom dvojka a trojka...prosím poradte..skladal jsem to podle příručky....jo a potrebuju koupit novy píst a mam na tom puvodním napsano B..a nic vím zadne císlo jenom tohle...jak poznam který je to vybrus?.....díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no kdybys nemel dobre radici vidlicku tak ti tam nepude dát trojka a NEUTRAL MEZI 2 A3 NO. tezko radit takhle od kompu- nemas rozlitlej radici automat? treba vystreleny pruzinky z toho - asle to by asi neslo radit ubec
 
 
Datum: 10. května 2011 20:27
 
 
 
 
Jméno: pacman      IP: uživatel6546    
motor us mam v ramu no:/,,radici vidlicku mam prave dobre danou...tak fakt nevím čím to je...vím ze mne pulení nemine ....
 
 
Datum: 10. května 2011 15:00
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj jestli to nepude i potom protočení motoru tak je docela možné že tam máš opačně danou řadící vidličku.
 
 
Datum: 10. května 2011 14:20
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A tocil jsi s tím motorem, kdyz jsi zkousel radit? musis ho protáčet jestli ho zkousis na stole( nvm jestli ho uz mas v rámu a motor jako jede. Jinak vy\brus si zmer na valci suplerou a nejlepsi je vzit ten valec do mototechny a zkusit to
 
 
Datum: 10. května 2011 11:55
 
 
 
 
Jméno: Miso      E-mail:      IP: uživatel11671    
Serus draci mam problem mam JAWA 50/21 a dre mi o predni blatnik z boku koleso a neviem ci to je vydlica je rovna to som pozeral uholnikom tak sa obracam na vas ci poradite diki za odpovede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Miso      E-mail:      IP: uživatel8068    
no puzdra mam fungel nove ale mam tiez mitas gumu a mam aj podlozki ale na obidvoch tranac tak z jednej strany dam tole podlozku a vec je viriesena ze
 
 
Datum: 10. května 2011 17:35
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
me to delala az nova MITASka, oproti starym Barumkam ma jiny profil, stacila podlozka na osu a dobry
 
 
Datum: 10. května 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: technik      IP: uživatel10733    
ked mas staru pneumatiku tak toto ti može robit neplechu.....nevycentrovane koleso a vybehane futra chlapčiek...pozri sa na to:-)
 
 
Datum: 10. května 2011 11:32
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vybehany futra,nevycentrovany kolo, velka pneu, treba ti chybi ta rozperka na osicce - moznosti je mnoho
 
 
Datum: 10. května 2011 11:18
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já jsem měl třeba křivé úchyty. Stačilo kleštěmi narovnat a je to. Akorát jak to jednou narovnáš, tak je možnost ,že se ti to vrátí zpět po čase.
 
 
Datum: 10. května 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: dan23      E-mail:      IP: uživatel10444    
čau .. sou stejny lamele u 05 a u 23 ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo jsou vlastím 05 i 23
 
 
Datum: 08. května 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jsou stejne (vlastním 05 )
 
 
Datum: 08. května 2011 21:07
 
<  118  119  120  121  122  123  124  125  126  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 0:05:30 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu