|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 a nebo jeste tato brzdová čelist jestli je na 175 356 :http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=65&category_id=29&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2011 15:12
Jméno: Sinuhet77
IP: uživatel11790
 Brzdové čelisti jsou naštěstí shodné, je ale spousta firem co ti tvoje staré zrepasují za poloviční cenu nových. Já sám to takhle dělám a jsem maximálně spokojený!
Datum: 01. června 2011 15:12
 chtel bych se zeptat jestli tato brzdová čelist :http://www.ceskemotocykly.eu/Celist-brzdy-Jawa-CZ-jednoklic--originalni-vyrobek,287.html\r\nje na 175 typ 356 dekuji predem za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:34
 draku tak to fakt nevim lebo to je dost odlisne,,, ale s fotky to nepoznaz,,ale spis je to na hranatou cizu,,na kejvacku se fakt nedaji splasit
Datum: 29. května 2011 9:34
 ahoj,stalo se my neštěstí,pulil ssem motor protože sem mnel pryš kolečkoa pak sem to celé poskládal a když jsem dával válec tak mne omylem spadnu a ulomil se ten nálitek jak kouká sou tam 4 a jeden znich se urval jak my to spadlo,dá se stim jezdit,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 12:12
Jméno: zetor
IP: uživatel11654
 za kylo ti necham libovej
Datum: 29. května 2011 12:12
 nemněl by jste někdo na prodej nějakej zachovalej válec na pioýra,levně,díky
Datum: 29. května 2011 8:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dětem z prvního stupně bych půlení motoru nesvěřil... soudě z tvého pravopisu chodíš max. do páté třídy... pokud ne, styděl bych se!
Datum: 28. května 2011 19:43
 Pojede, ale ne moc dobŕe, určitě to tam je k něčemu dobrý.
Datum: 28. května 2011 18:43
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 Zdar moc vás prosim pionýr startuje krásně ale volnoběh mi nedrží,drží jen když podržim cupák na karburátoru pak drží tak 5 min a pak zas ne čím to muže být ??? děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2011 16:43
Jméno: kleed92
IP: uživatel11784
 zkousel si tocit s serizovacim sroubkem mezi tryskama?
Datum: 31. května 2011 16:43
Jméno: jawa 500 ohc
IP: uživatel6546
 muže to byt čím koliv,,třeba špatně nastavenje předstih,kaldívko,bohata směs,atd
Datum: 28. května 2011 21:56
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 to už jsem zkoušel nemuže to být něčím jiným ?
Datum: 28. května 2011 19:20
Jméno: Blady
IP: uživatel11626
 to ze ti bezi kdyz přidržíš cupák to muze byt tim ze mas blbou hladinu plovaku, tu menis prihejbanim plisku ze spodu vicka na karburatoru, v tvym pripade je nizka hladina tzn....ohni plisek trosku nahoru
Datum: 28. května 2011 13:06
 Čau draci, sehnal jsem si mosquito ale musím ho dát trochu dohromady. Měnil jsem teď brzdové destičky a rozhejbával třmen, byl na jednu stranu zatuhlý. Jenže teď to všechno skládám dohromady, nandavám kolo a nějak mi to nesedí, myslím, že nemám originál převod náhonu. Nemoch by jste mi někdo prosím vás poslat nějaké foto nebo nemáte li nějaký nákres, třeba z nějakého manuálu, jak to má být dohromady za sebou poskládané? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:37
 Zdravím všechny, mám problém u jawy50/23 když nechám běžet na volnoběh, a pak chci přidat plyn, tak se mě tak dobrejch 5 sekund dusí, než se dostane do otáček, newíte čím to je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 11:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Velmi malý předstih,řekl bych.Seřídit(1.6-1.9)
Datum: 28. května 2011 11:23
Jméno: adam
IP: uživatel9109
 zdar hoši, muj fichtl má asi nevyléčitelnou nemoc  , na neutrál ho můžu krásně vytáčet, dám tam za jedna, rozjed se, ujedu 2m a ono to chcipa, dám spojku pustim plyn a zase přidám a de normálně, rozjdu se a zase začne chcípat,, čim to je? hladina je velká až až , vejfk ucpanej neni, předstih s odtrhem přesně nalazenej, karbec origo s 68 i 72 tryskou, po výměně gufer , přetáhl sem celou elektriku, a dělá to furt, dělá mi to na všechny karburatory, a válec neni vyběhanej............. tak kdo napíše lečebnej proces?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2011 9:54
Jméno: Adam
IP: uživatel9109
 Zkoušel jsem ještě jiná víčka i vrtaná..... možná že bude chudá směs........... 150° NA SÁNÍ
Datum: 29. května 2011 9:54
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 29. května 2011 9:02
Jméno: Adam
IP: uživatel9109
 Takže hoši, abych to zkompletoval ..... šťoural jsem se v tom a řeknu vám že v karburátoru to neni, je uplne cisty a dela to na dalsi dva to samé, hladina je tam taková že pokud se plovák smáčkne dolu, je hladina zároveň se stříškou plováku, filter je uplne novy, kohouty různe další 3 uplne ciste.......... ale jinak sem mel sundanou nádrz a sedacku, kvuli indikcce, nadlabnu to a najednou to jelo i bez nádrže  1 2 3 a pak to vyžralo plovákovku  uvidíme zejtra...
Datum: 29. května 2011 0:05
Jméno: jorus
IP: uživatel11315
 zkus vyčistin vzduchovej filtr.....
Datum: 28. května 2011 13:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sakra pozdě... omlouvam se za dabl
Datum: 28. května 2011 13:00
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jak vypadá svíčka?? JESTLI MÁŠ MOC VELKOU HLADINU, BUDE TO DĚLAT BOHATÁ SMĚS...
Datum: 28. května 2011 13:00
 hladina az az? to je aka? bude to tou hladinou, nastav tak ako ma byt. To co popisujes robi bohata zmes
Datum: 28. května 2011 12:58
Jméno: Láďa
IP: uživatel9074
 A když ne tak kohoutek taky se mi to stávalo
Datum: 28. května 2011 12:49
Jméno: Láďa
IP: uživatel9074
 Vyčisti karburátor je to na 100% tím
Datum: 28. května 2011 12:48
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 Zdarec draci mam pincka ale jede mi pouze 55kmh uz nevim co stim mam novej vyfuk, gufera, valec v poradku kola nafoukli, vse mam v poradku do kopce treba tahne vyborne na 12z prosim poradteudelal jsem ridicak a chci se prohanet
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 19:02
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 pistni krouzky mam novy predstich sestelovanej podfukovat nemuze protoze tam mam hermetik aby tesnil a mezi blokama taky ne a klikovka se zda byt v poradku
Datum: 28. května 2011 19:02
 Snížením hlavy zázraky nehledej. Sériový pincek bez upravení hlavy musí těch 65km/h jet at chce nebo nechce... A co pístní kroužky? Předstih? nepodfukuje ti to pod válce,hlavou, nebo mezi blokama? Nemá klikovka vůle v ložiskách? tím se kazí předstih a tím pádem to nejede jak má.
Datum: 28. května 2011 14:15
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 vybrus potreba neni a nevis kolik stoji snizeni hlavy
Datum: 28. května 2011 10:07
 bud jsi dej menší rozetu nebo větší kolečko vepredu (ale bude to slábý) ale rychlý a nebo si sniz hlavu nebo si udelej výbrus jinou metodu uz neznám  \r\n
Datum: 27. května 2011 20:41
Jméno: pavel
IP: uživatel1318
 zdarec draci mám jawu 250 a nedobijí mohli byste mě poradit čím to muže být? díkec za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 21:59
Jméno: dhhaye
IP: uživatel6546
 regulator dobíjeni maš v tahu
Datum: 28. května 2011 21:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 uhlíky, dráty, relé.. moje křišťálová koule je bohužel rozbitá takže ti to nemohu říct přesně, budeš to holt muset rozebrat a zkontrolovat sám...
Datum: 27. května 2011 10:17
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 Servus draci! Už jsem z moji 21tky zoufalej, nejde nakopnout ani roztlačit. Je to celé po GO, motor dělal profi servis, novej čistej karburátor, trysky čistý, hladina nastavená, elektrika komplet nová, odtrh 0,4, předstih 1,3mm, svíčky zkouším různý (elektrody 0,5mm), cívky nastavený od rotoru na 0,35mm, rotor nově nabuzenej, jiskra modrobílá, svíčka mokrá...jezdilo to, ale po asi 250km to nemůžu nahodit. Napadá Vás něco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2011 22:01
Jméno: dfh DRH
IP: uživatel6546
 cívka špatna nebo kondenzator
Datum: 28. května 2011 22:01
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 včera se to podařilo roztlačit, ale potřebuju tak 200m kopec nebo skoro kilometr na rovině než to chytne...pak za tepla to už chytá vcelku slušně, ale ten studený start je děs.Přitom by to mělo být naopak, ne?
Datum: 27. května 2011 9:24
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Špatná indučka
Datum: 26. května 2011 19:32
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 ja teda vzdycky daval 1,6-1,9 a nemel sem nikdy problem,podle me mas moc malej predstih. Je to jen muj nazor....
Datum: 26. května 2011 16:28
Jméno: mejcin
IP: uživatel6422
 ale předstih je uvedenej v každé příručce, nebo i v Husákovi, nebo Wohlmuthovi, a všude je 1,2-1,5 mm.....
Datum: 26. května 2011 15:51
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 ten predstich mas spatnej ma byt 1,6-1,9mm pred HU. odtrh je dobrej
Datum: 26. května 2011 15:33
 chtel bych se zeptat kde ma sehnat brzdovou čelist kdyz na 175 -356 na fichtl kramku neni?? dekuji za odpoved predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 21:58
Jméno: adam
IP: uživatel11738
 http://www.ceskemotocykly.eu NEJVETSI VYBER STEJNE KVALITY
Datum: 27. května 2011 21:58
Jméno: káně
IP: uživatel9474
Posl.aktualizace: 26. května 2011 21:06
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Ted je otazka co taky myslis, nemuzes srovnavat streeta jako takovyho s motorkou na stunt
Datum: 26. května 2011 21:06
Jméno: káně
IP: uživatel9474
Datum: 26. května 2011 19:13
Jméno: standa
IP: uživatel11762
 Přesně tak,byla vyvalená,nikomu se nechtělo draze opravovat a lakovat kapoty,origo budiky atd....tak na to koupil nějakou jakousi "masku" s nějakym světlem a nějakej univerzální budík za 1500,- a ze silnice udělal street...běžně se to tak dělá.....nemusí to bejt ani potom špatná motorka,ale každej už ví,že letěla....při koupi takovejhle strojů je dobrý projít rám a vidle(pokudmožno s nějakym servisnim tecnikem a vybavenim)....někdy se stává že rámy mají po předešlé havárii prasklinky a nebo jsou ohlé....s vidlema taktéž......a není od věci projet lak na bandě takovou tou šikovnou věcičkou co pozná sílu laku atd....může objevit místa kde je třeba i 1cm kitu......ale tak dost kritiky....užij si jí ve zdraví a nezabij se na tom
Datum: 26. května 2011 11:37
Jméno: káně
IP: uživatel9474
 To je že se na tom jezdí na stunt riding no zkratka jízda po zadním atd.
Datum: 26. května 2011 9:43
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 No praaaave, aby to nebyl lezak
Datum: 26. května 2011 9:04
Datum: 26. května 2011 9:02
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 co je to cbr ve streetu???
Datum: 26. května 2011 8:37
 Zdravím, mám problém u jawy50/23 když je studená tak táhne jako čert, a když je zahřítá, tak nemužu vyjet žádnej kopec
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 15:39
 a yčisti i spalovací prostor v hlavě válce a rovnou i píst ten stačí jen s vrchu a pokudm áš špinavé žebrování na hlavě tak i to očisti casto se na to usazej e prach a další nečistoty pak tu huř chladí
Datum: 26. května 2011 15:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 vyčisti si pořádně vejfuk
Datum: 25. května 2011 20:33
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 S tou hvězdicovou hlavou si opravdu pomůže proti přehřívání to hlavou v žádným případě není. Může to být stavem motoru taky znám jednoho co mu to takhle blblo kvůli špatným ložiskům a guferům na klice ale jinak nevím čím to může být. Ještě mě napadá opotřebený válec nebo karbon.
Datum: 25. května 2011 19:48
Jméno: kuba
IP: uživatel10983
 To mi děla taky na pionyr 20 to bude tim že se ti asi zahřívá válec ja mam v plánu tady na fichtlkrámku koupit válec a píst novej nebo zkus koupit hlavu válce (tu hvězdicovou)
Datum: 25. května 2011 19:37
 Zdar draci, mám problém s motorem-nejspíš faleš vzduch.Nastartuji volnoběh jakštakš šlape ale jakmile přidám plyn nebo se rozjedu a poté plyn uberu otáčky vylítnou něco málo pod maximum a drží, ale jak pustím spojku a zase se chci rozjet tak to není že by to letělo furt plnej ale funguje to normálně , prostě to dělá jen když vyřadím nebo zmáčknu spojku.Myslel jsem že to dělá strhlej závit na šteftu od karburátoru ale to jsem spravil a karbec drží, mezi karterema jenom papír,gufera nový cca 300km ale motor byl během toho jednou půlenej-těsnění vyměněno ale gufera zůstala stejná silikonová.Přijde mi divný že kdyby to byl faleš tak to drží furt plnej i kdybych jel ne?? dík za rady a tipy co by to mohlo bejt...(karbec originál šroubek volnoběhu skoro celej vyšroubovanej, tryska 72,airbox zašpuntovanej,jehla 3 zářez,píst 1kroužek-nezajetý, svíčka cihlová tmavší NE černá)
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2011 14:50
 ok zkusím,, já jsem jen zkoušel druhej karbec a bylo to to samý
Datum: 26. května 2011 14:50
 Zalomený lanko? Nezasekává se ti šoupě? Vsázim si na špatně se vracející plyn.
Datum: 26. května 2011 12:39
 prosim vas ta brzdova čelist .559/590/592/643/632/638/639/640
jestli pasuje i na 175-356 dekuji za odpoved predem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2011 17:09
 chtel bych se zeptat kde ma sehnat brzdovou čelist kdyz na 175 -356 na fichtl kramku neni?? dekuji za odpoved predem.
Datum: 25. května 2011 17:09
Jméno: awe
IP: uživatel11759
 175/256 Čelisťové brzdy 140mm/35mm
250/559 Čelisťové brzdy 160mm/35mm
takže NEEEe e e..
Datum: 25. května 2011 14:37
Jméno: awe
IP: uživatel11759
Datum: 25. května 2011 14:35
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 Čau,prosim vás poraďte mam pionýra po go nový karbec,všechno jezdil bez problemu ale z ničeho nic se tak začal dusit pak sem ho musel roztláčet jako jel ale nedržel volnoběh ale když sundám právý kryt(05) tak drží otáčky krásně ale jak tam dám ten kryt tak zas to blbne a nedrží vubec otáčky.Vubec si nevým rody prosím kdy vý ať poradí moc děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2011 14:16
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 zdar,když podržím na karburátoru ten cupak trochu dýl tak to pak tak 5 min volnoběch drží ale pak zas ne takže co mam udělat vyčistin nějaký přívod paliva? díky
Datum: 27. května 2011 14:16
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 A poslední věc jestli dobře těsní hlava protože to taky může dělat.
Datum: 26. května 2011 14:26
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak jak si ten motor sedá tak může chtít třeba jinej předpal, nebo se může sešoupat kladívko nebo nějak hnout to je všechno možný nechci ti do toho kecat dělej dle svého uvážení ale uřčitě bych osobně hrábnul na kontakty vzal je měrkama na 0.4 a uvidíš jiskru pokud bude malá tak třeba zvětšit nebo znemšit odtrh potom zkusit chytit jinej předstih a uvidíš ještě jedna možnost pokud máš starý zapalování tak jestli má dobrý časování tzn otočit s celýma cívkama, protože tam byly zaplombovaný šrouby a dle výrobce se stím nesmělo točit aby si to nerozhodil proto je tam jen ta deska že se netočí s celýma cívkama
Datum: 25. května 2011 21:26
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 no ja přesně nevim ale neblblo to nikdo předstih byl nastaven automechanikem měrkou
Datum: 25. května 2011 20:53
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Kolik mm před hu máš předstih. Neříkám že je to předstihem, ale pokud to nejede a není to el.instalací a ani přívodem paliva tak bych to určitě zkusil přenadstavit .
Datum: 25. května 2011 20:30
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 mam najetých asi 100km karburátor mám tento s fichtl krámku tak je tryska 72 a předstich je dobrý
Datum: 25. května 2011 20:12
 a co kondezátor měnils?
Datum: 25. května 2011 20:07
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Tak jestli je všechno dobrý v el. instalaci nevím kolik máš ujeto protože po 500km bych dal jehlu už na druhý stupeň od zhora tak bych zkusil měnit předpal jestli se to dusí že to má moc benzínu tak ubrat předpal pokud je chudá směs tak zvětšit předpal. Jinak nevím jak to máš s tryskama protože když na 05 byly karbece 15 tak byla tryska 60 tak nevím c udělá 17 s tryskou 68 protože co je v katalogu nd tak od vč 575470 je karburátor 2917 s tryskou 60 a vím dle svojich zkušeností že 15 s 68 nerozjedeš.
Datum: 25. května 2011 19:32
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 kondenzátor je dobrý nejiskřy to u kladívek.
Datum: 25. května 2011 19:16
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 dik,svíčku mam 15c a zkoušel sem i 17 a furt to nejede krásně nastartuje s plynem to de ale otáčky(volnoběh) nejde niak nastavit odizolovane je to dobře elektronika je dobra nová.A FURT TO BLBNE NEJDOU NASTAVIT OTÁČKY.
Datum: 25. května 2011 19:00
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 U kontaktů zapalování to musí být dobře odizolované, jinak bych se podíval na kabeláž jestli není někde štíplá nebo prošoupaná a ještě jestli máš dobrou svíčku jednou jsem tam měl pal 14-8 normálně házela a nejelo to když jsem dal jinou tak to jelo ůplně normálně .
Datum: 25. května 2011 15:52
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9545
 To staré ale ted už to dělá i bez krytu nevýte čím to je ???diik
Datum: 25. května 2011 14:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Zaizoluj očko u kladívka nebo ho nakloň víc k statoru. Máš už feritové zapalováí nebo to staré? Tak mi to dělalo tak tam mám smrštovací bužírku a je to zatím dobrý.
Datum: 25. května 2011 12:03
Jméno: jawa 05
IP: uživatel9713
 dík, a mám je nějak přohnout ? nebo co?\r\n
Datum: 25. května 2011 8:34
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to občas dělá u 05 a pařezů někde se ti dotýkají kontakty v zapalování toho deklu
Datum: 24. května 2011 22:29
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 Cuss draci,newite jak mam vytahnout cep z kyvky je to na Čz 175/477,dneska jsem se stim sr*l cely den a nic i kladivo nepomohlo nevite jak na to ??dikess
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 20:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 lori taky se mi to poslední dobou párkrát stalo, fichtlkrámek přešel na další level a teď už si příspěvky třídí jak považuje za vhodné
Datum: 24. května 2011 20:05
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 ted nechapu proc mi to hodilo koment dolu o.O
Datum: 24. května 2011 10:48
 ježiš, závitovou tyč v dýlce aby pročla celym čepem kyvky, na jednu stranu dáš dvě matky do kontra, na ně podložku, aby ti průměrem odpovídala čepu kyvky, provlíkneš kyvkou a na druhý straně na závitovou tyč nasadíš trubku, která bude mít trochu větší průměr než čep. Ta se zapře o rám, hodíš na ni podložku a pak matici. Jak budeš matici utahovat, tak budeš vylisovávat čep-
Datum: 24. května 2011 9:05
Jméno: tom
IP: uživatel11396
 neni nekde na netu obrazek toho vytahovaku ? momentalne me nic nenapada ani to jak ho tam mam uchytiit..
Datum: 24. května 2011 0:24
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
Datum: 24. května 2011 0:06
 jestli ho nikdo nemazal, tak si ještě užiješ, z 350 jsem ho doloval 3 hodiny. 3el jedině spešl vylisovákem a flexou. Kladivem do toho nemlať, roztemuješ čep a nedostaneš ho ven tuplem. Vyrob si vytahovák a bude
Datum: 23. května 2011 22:51
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 vylisujes jak pistni cep, me to slo od pulky uz samo, rukou sem to vytah
Datum: 23. května 2011 22:28
Jméno: JAFKA
IP: uživatel6617
 ČUS..když chci sundat na jawa 250 pérák r.v. 1949 nožní startování musím sundat i levé víko motoru? zkoušel jsem to ale nešlo to sundat, sundal jsem jen řadičku a nic víc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 14:04
Jméno: Lori
IP: uživatel10944
 Kdyz si kouknu fotky ty hridelky tak to temer urcite musis sundat, ten dekl se tam nekdy "prilepi" zkus na nej mirne poklepat gumovou palickou... Hlavne to nedloubej sroubovakem
Datum: 24. května 2011 14:04
 Zdravím, je možný, že se doplňuje zadní centrální tlumič vzduchem? Chtěl sem tam lejt volej, ale není kudy. Je tam jenom něco jako ventilek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 20:16
 Olej tam bude určitě taky, a ten vzduch je pružící médium, kde se využívá jeho stlačitelnosti, čim víc to nafoukneš tim to bude tvrdší...
Datum: 23. května 2011 20:16
 Ahoj, nevíte jestli někdo vyrábí držák zadního blatníku na Mustanga ? nikde na netu, na burzách sem ho nenašel, jeden kluk z inzerce se na mne vykašlal  a jelikož chci aby motorka nebyla něak moc bastlená tak bych rači oryg než domácí výrobu... prosím jestli o něm někdo ví napište. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2011 19:09
|



|