slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  120  121  122  123  124  125  126  127  128  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dzanger      E-mail:      IP: uživatel7456    
čus draci nemáte někdo nebo nevíte někdo o motoru na jawa 250 panelku díky moc dneska mě prasknul !! :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: xd      IP: uživatel10693    
 
 
Datum: 30. dubna 2011 10:12
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cože? :-DD
 
 
Datum: 30. dubna 2011 7:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
jak te muže prasknout motor ? :-D :-D
 
 
Datum: 30. dubna 2011 7:09
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj nedají se ještě koupit někde nový pláště na pionýra? na krámku je nemají..díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 30. dubna 2011 10:38
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj dík moc..:-)
 
 
Datum: 29. dubna 2011 19:22
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pneumitas.cz mají i stejnej vzor jako původní.
 
 
Datum: 29. dubna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel10520    
Ahoj mam problem u 250/455. Je po GO motor, a musim to mít pořád hodně v tahu jinak to cuká jako kdyby byl velkej přectih nebo to vynechává, přestih je 3,8. Když jsem měřil přectih všiml jsem si, že jiskra při malím otáčení je většinou mizerná, jen občas pěkná modrá a svíčku jsem skusil jinou a jeto to samí. odtrh 0,4. benzín tam jde vtom problém nevidim čistil jsem vše dokonale a mam tam filtr na benzínu. Svička tmavě hnědá mam to seřízený na záběh 4 zářez!! napadámě kondík, jestli víte coby to eště mohlo být dejte vědět. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel10520    
Skusim ji vyměnit, indučka je dost stará a dlouho motorka nejezdila. Byla v suchu!!
 
 
Datum: 29. dubna 2011 13:04
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Ahoj no tak jezdit se dá i bez kondíku kdyš to seřídíš ale mysím že máš slabou indučku skontrouj na kolik je v a nebo jestli není zvlhá mi se stalo že sem projel mlhou a uš to nejelo dobře vyměnil sem cívku a zas to rubalo :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2011 7:19
 
 
 
 
Jméno: adal12      IP: uživatel11438    
Zdravím, mám problém. Stroj mě jede ale občas to v něm nějak zakucká a netáhne do kopce a někdy to je zase ok. Většinou tedy když už se zahřeje. Nevím v čem by to mohlo být benzín,trysky,svíčka,... ok. díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: montér      IP: uživatel6546    
špatny zeštelovany předstih na 100%!!!:-)
 
 
Datum: 30. dubna 2011 22:32
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Ahoj draci promin te vím že mi možna vynadate že to sem nepatří ale mam simsona a nejde mi budik ale normalně kilometry příčíta tak nevim co s tym muže byt děkujuu ps:jestli by žel nějak rozebrat ten tachač odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
podla mna to bude vydraty pastorok tachometra - http://www.sim-ba.sk/eshop/pastorek-tachometra-10-z.-sada-425.php. nachádza sa v pravom alebo lavom veku motora. ( neviem presne bo do jedneho ide lanko otackomera a do druheho ide tachac ). kup tie tri casti nove, namaz lanko a malo by to ist. ked nie tak treba rozobrat tachac, pozriet a premazat.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: kocvin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus hoši zrovna jsem si doskladal svou javu 250/353 jede krasne startuje na prvni zduch ale nekdy se mi stane ze jedu po rovince s plynem pak kousek z kopce bez plynu a kdyz chci pod kopcem zase pridat tak uplne zdechne jakoby ztratila jiskru a kdyz zastavim a zkusim to hned nastartovat tak zas chtyne na poprve a jedu dal pak to treba udela po 5 metrech zno pak treba az po 2 kilometrech nevite co by to mohlo byt?? Nekdy to udela 4x za sebou na 50 metrech a pak 3 kilaky nic nechapu.. Diky za vsechny rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
asi nedotejká benzín
 
 
Datum: 26. dubna 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Zdravím draci mám problém ohledně zadní brzdy.. když na ni dupnu při 10-20km/h tak se nic neděje brzdí slušně a poměrně rychle, ale když jedu rychlej a chci přibrzdit tak to začne s celou motorkou brnět a brzda celá brní jak blázen mám podezření že se chytnou nýty v čelistech bubnu a proto to dělá jinak to u toho strašně píská/skřípe nevím jak to přesněj popsat tak jen abych věděl jestli je to poslední ortel pro pakny nebo je chyba jinde.. Napadlo mě třeba olej na bubnech ale ty jsem odmašťoval a celé brzdy důkladně čistil hadrou, děkuju moc za odpovědi! ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
Tak děkuju všem, bubny nechám srovnat ale nejdřív skusím pakny a nové pružinky :-) \r\n
 
 
Datum: 27. dubna 2011 0:44
 
 
 
 
Jméno: Macci      IP: uživatel11612    
ahoj draku, na tvem miste bych si nechal nekde na soustruhu zkouknout buben uchylkomerem neb bude pravdepodobne hazet. v mensi rychlosti to nepoznas bre se pakny stihnou rovnat ale v rychlosti ti to rozvybruje celou masinu. pokud si buben nechas stahnout (pozor aby to nebylo moc pak by to nebrzdilo vubec) 100% dej novy oblozeni. stastnou cestu bez nehod
 
 
Datum: 26. dubna 2011 17:52
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Mě to dělalo něco podobného a praskla mi jedna pružina na paknách, která následně dřela o buben. TSF jezdím též za mě dobrý já jsem s ním spokojen.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 16:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš šišatý buben ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2011 10:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
A ještě jednu věc jaký máte názor na motorový olej MOGUL TSF (polosyntetika)? s M2T sem byl spokojený do té doby co mi skrz něj odešla svíčka na zgenerálkovaném motoru se správnou směsí a seřízeném zapalování.. jinak svíčka Brisk N15C
 
 
Datum: 26. dubna 2011 1:06
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ahoj,potřeboval bych poradit spojka my ze začátku funguje normálně ale jak se zahřeje motor tak přestane poradte prosím co stím ,moc děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
jj ..
 
 
Datum: 26. dubna 2011 7:20
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Mně bobtnaly korky...
 
 
Datum: 26. dubna 2011 6:41
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ok,prozatim díky zejtra na to kouknu:-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:46
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to dělá olej-bohužel nevím jestly řídkej nebo hustej...skus pp90
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D hezka teorie XXX :-) zkus jinej olej,muze zmenit hustotu pod vlivem tepla,taky je mozny ze uz mas sjety lamely,koukni v jakym sou stavu.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
to je blbost aby se lanko teplem od motoru roztáhlo taková teplota tam zase není :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
To je jednoduchý, roztahuje se ti lanko tzeplem vod motoru.. lanko trochu víc přitáhni, ono když se to zahřeje, tak to pak bude oukej
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: kedar      E-mail:      IP: uživatel10858    
zdarec nevite někdo jak maji byt rozmistěny nilony ve vidlici a kolik? popřipadě esi by tomu nevadilo dat nilony tak jak sou ve fikovi diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když už se to řeší, zajímalo by mě jestli by něčemu pomohlo (hlavně životnosti) nebo naopak vadilo, dát tam těch silonů víc, tzn. na všechny místa dát dva namísto jednoho..
 
 
Datum: 26. dubna 2011 0:47
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
aha tj diky
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:53
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
ten návod je stejný jak pro 20 tak pro mustanga... nevím v čem by to mělo býti jiné... když dáš pouzdra pouze dolů, nic zvláštního se nestane, až na to, že to bude zbytečná polooprava.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:23
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
bude vadit dyž mam ve spodni časti vidlice jen jedno pouzdro?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:38
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
jawa 50 neni je to jinači
 
 
Datum: 25. dubna 2011 19:06
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
fto je to samý:-D
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:52
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
jj ale na mustanga ne na fika
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:50
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel8754    
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html myslis toto?
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:43
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci chtel jsem se zeptat v čem je chyba když mi nejde otačkomer u jawy 350/638 a přitom lanko i otačkomer jsou v pořadku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11609    
Tak to ti nejde motor..:-D :-D :-D Ne, sranda..;-) Lanko poznáš, esi se ti točí, když otáčíš motorem a máš ho vytažený z otáčkoměru, tak esi se točí aspoň nějak, tak vrazit šroubovák (opatrně) do otáčkoměru a zkusit prudce otočit, ručka by se měla aspoň pohnout.. Esi oboje maká, pak to musí jít, esi ne, je otáčkoměr v loji..
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
cus draci, chci se zeptat jestli je po generalce normalni ze je mustang takovej linej, pist uz je zabehlej jenom motor se delal pres zimu. problem je ze to co jsem pred generalkou jezdil na 3 ted jezdim na 2. A taky mi to skoro nejede kdyz nasadim filtr, kdyz ho sundam tak jede o moc lip a to mam nastavnou nejchutsi smes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11620    
když říkaž že to jede líp bez filtru tak to spíš vypadá že na filtru máš moc malej přítok vzduchu skus zvětšit díru nasávací popřípadě navrtat do krabice od filtru nejaky díry navic ale ne moc seštiluj to podle toho jak to pejede
 
 
Datum: 28. dubna 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží kolik km máš od výbrusu najeto a jak si s tim jezdil, při záběhu je důležité střídat jízdní režimy, pokud budeš jezdit monotónně a podtáčet motor, pak to bude líný ať uděláš úpravy jaký chceš..
 
 
Datum: 26. dubna 2011 0:48
 
 
 
 
Jméno: Skemr      IP: uživatel7591    
Jestli jsi měnil ložiska, tak si musí pořádně sednout. Zkus seřídit karbec. Až si to sedne, tak to bude zase lítat ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
zdravim vas draci,prosimvas koupil sem dneska od znameho motor čz 175 ale valec ma vyvod jenom na jeden vyfuk jinak uz je tam tam jedna paka na startovani a zaroven i na razeni,nevite nekdo jakej je to typ ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
no ma to cislo 450,takze to neni panelka
 
 
Datum: 25. dubna 2011 20:30
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Panelka kamoš jo má
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:24
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
rekl bych že 175/477
 
 
Datum: 25. dubna 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11499    
prd se v takovejch vecech vyznam ale dik borci :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2011 16:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys uměl číst na na motoru je vyraženo číslo.. a první 3 čísla jsou typ.
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:55
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
ČZ 175/450
 
 
Datum: 25. dubna 2011 15:35
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Zdravím , mám problém na mé Jawě 21 . Vždy jezdila v pohodě , ale když sem se teď chtěl jít projet tak je seklé zadní kolo.Stále je vyřazené , nastartovat jde v pohodě . Někdy se to i chvilku točí ale pak se to zas zasekne.Řekl bych , že je to něco v motoru , otázka je co ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
zkus sundat válec, třeba je přirezlý..
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:16
 
 
 
 
Jméno: hgjh      E-mail:      IP: uživatel9657    
Zkus se podívat do motoru jestli neni zaseklej řeťez, může tam bejt nejakej bordel...
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:43
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel3222    
Mám ten samý problém, netočí se mi hřídel co je na něm malá rozeta budu muset půlit motor.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 19:08
 
 
 
 
Jméno: zbyndr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, chci dát rám na komaxitování ale nevím jestli se dá nějak vylisovat zadní vydlice, jde to? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 7:00
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Dá se vyndat, ale je to blba prace. Jde to udelat i bez vyndavani.
 
 
Datum: 26. dubna 2011 7:00
 
 
 
 
Jméno: satanda      IP: uživatel9446    
jo
 
 
Datum: 24. dubna 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus draci koupil sem si novou svíčku NGK nevím co je to za značku asi BH8S nebo tak nějak.. no a nasadil sem to na mustanga a jezdil.. jel sem cca 10 minut.. pak sem mustanga chcípnul a už nenastartoval.. vyměnil sem svíčku a mustang chytl na 1 šlápnutí.. potom sem tu novou svíčku vyčistil a znovu nasadil... jezdilo to normálně, ale na volnoběh to po zahřátí začlo vynechávat, tak sem to zdechl.. a opět nenastartoval... maximálně to škytlo.. zase sem vyměnil svíčku a mustang jel jak střela... potom sem koupil briska n 15 a stalo se s tím úplně to samý jako s NGK.. jakmile se to ohřeje a já to chcípnu už to nechytne... za studena to jede ale nesmím to chcípnout.. s jedinnou svíčkou mi to jede dobře a to je brisk n15yc.. ale nechápu proč mě ty svíčka tak blbnou.. už sem takhle odpálil asi 10 svíček... ale s tím briskem to furt jede... nevte kde by mohl být problém? ps. barva svíčky je krásně cihlová.. nechápu to proč ty některý svíčky tak blbnou.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
jo a všechny nechávám(i kamoši) na 0.7
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to ngk jezdím přez rok, ve více pionýrech, nasprostá spokojenost, tvuj problém by mohl být v bohaté směsi, nebo slabšímu zapalovíní
 
 
Datum: 25. dubna 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neřikám že bude...jen to vyzkoušej.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
dachl21:Asi tak.Já si tu svojí vystavím na okno.A tech 0.7 na svíčce to bude fungovat?Díky
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:39
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
To ne bohužel.Většinou tak na po 5 ale u těhle dvoutaktů je to normální.Tahle svíčka brisk je do tohodle počasí asi nejlepší.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele rovnou ti řikám tu svíčku NGK zahoď....co je drahý nemusí být lepší než levnějši...s těmito tipy svíček mám taky zkušenost, a ty od NGK jak se ulejou můžeš je zahodit.....můžu ti poradit maximálně to, ať zkusíš dát opět odtrh a svíčce tech 0.7 .. a pak dej vědět jestli to jede.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:24
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám v Mustangu svíčku Brisk N15YC a nastartuju za tepla na první, druhé našlápnutí, ale pouze s plynem a za studena bez plynu bez problémů.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 11:21
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustang1971 a tobě to chytá za tepla na 1.našlápnutí stou svíčku Brisk n15 ?
 
 
Datum: 24. dubna 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel5620    
Tak mě tohle dělala NGK B6HS a to tak že jsem jel a po nějaké době kdy se motor zahřál to začlo vynechávat.Myslel jsem že to je karbecem a ucpanejma tryskama ale potom jsem tu NGK vyměnil za Brisk n15 a zatím bez problému.Nejhorší to bylo když se mi to takhle vysralo na křižovatce.Můj závěr je ten že tahle svíčka je moc teplá takže se hodí spíše na podzim nebo tak jakmile je takhle pěkně jak ted tak asi jedině tu brisku.
 
 
Datum: 24. dubna 2011 10:06
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
jj svíčky sem sklepl na 0,4mm
 
 
Datum: 24. dubna 2011 9:47
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy      IP: uživatel10398    
Nevim jstli ty svíčky sklepáváš než je tam nasadíš ale novým svíčkám se musí slepnout odtrh na 0,4 - 0,5 mm jinak to pak dělá přesně takovej borel jak popisuješ
 
 
Datum: 24. dubna 2011 7:01
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nazdar draci... Skládal jsem si motor na fichtla a teď, když jsem to dal všechno do kupy, tak mi to de špatně do otáček.. Jako by mu chyběl benzín.. Nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: syneda      IP: uživatel9144    
poradne poladit predstih odtrh, seridit karburator, delalo mi to to samy
 
 
Datum: 23. dubna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Zdar draci, měnil jsem pouzdra ve vidlici (na 05), ale je problém s pružením.. Postupoval jsem podle http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html . Cituji: "Jestliže je potřeba k jeho pohybu (kluzáku) síla, tak vezměte zahřátý kluzák a díru znova lehce protáhněte.". Dělal jsem to pomocí výstružníku.. Jakmile to bylo ve stavu, že se s ním dalo hýbat a pružilo to, nasadil jsem kolo, vyjel.. Ovšem teď mi kolo při náklonu na stranu dře o blatník, už když sednu na moto se přední tlumiče dost zmenší a nemají chuť se vracet.. Když jsou zase ale pouzdra těsnější, tak se nevrací už vůbec.. Co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 7:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kroutí se ti to v brýlích
 
 
Datum: 24. dubna 2011 7:36
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tak to máš holt už unavený pružiny takže buť koupit nový nebo to zkusit napružit, jakože vemeš prušinu a natáhneš jí do délky, ale dělá se to blbě a je to jen chvilkový asi tak bych to viděl já
 
 
Datum: 23. dubna 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9144    
cus draci, chci se zeptat jestli je po generalce normalni ze je mustang takovej linej, pist uz je zabehlej jenom motor se delal pres zimu. problem je ze to co jsem pred generalkou jezdil na 3 ted jezdim na 2. A taky mi to skoro nejede kdyz nasadim filtr, kdyz ho sundam tak jede o moc lip a to mam nastavnou nejchutsi smes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: joker      IP: uživatel10072    
taky mi to delalo jezdil jsem pouze 50 kmh pak jsem koupil vyfuk a posteloval karburator a jede 70
 
 
Datum: 23. dubna 2011 16:43
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
tak kup nový filtr
 
 
Datum: 23. dubna 2011 16:35
 
 
 
 
Jméno: čzťak      IP: uživatel9046    
Zdravím. nevíte co může být příčinou toho, že mi nestartuje čz 175/477. Jiskru sem zkoušel a háže. Potom sem zkoušel i stříknout benzin přímo do válce a nastartovat na nabíječce a ani to nepomáhá. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: XXX      IP: uživatel11278    
No, začneme od začátku. Za prvé zkontroluj benzinovej kohoutek. Zkoukni filtr na vzduch, jestli není ucpanej.Potom se koukni na karbec, jestli není zadělanej, pořádně to propucuj. Následně si zkontroluj těsnění mezi karburátorem a motorem. Když to nechytne, je na řadě svíčka, potom kolínko od vejfuku a vejfuk. A když ani todle nepůjde, tak budeš muset půlit a kouknout se na gufera.
 
 
Datum: 23. dubna 2011 15:56
 
 
 
 
Jméno: Skemr      IP: uživatel10468    
Zdraavím, mám problém s předními vidlemi. Vidle vůbec nefungovali a byli na tvrdo, tak jsem se rozhodl se na ně podívat. Sundal jsem všechny čtyři pouzdra, ale vevnitř něco podobného zůstalo. Vypadá to jako futro, ale když to chci vymlátit, tak je to železo. Normálně bych ho tam nechal, ale v každé vidlici je na jiném místě. Tak se ptám, zda to tam patří, popřípadě kde to má být, a nebo jestli to mám prostě vytlouct a dát to pryč? Předem díky za odpovědi. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: Skemr      IP: uživatel10468    
Joo, omluvám se, jde o Mustanga ročník 75
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:21
 
 
 
 
Jméno: rade      IP: uživatel10858    
najaké motorce??
 
 
Datum: 25. dubna 2011 18:19
 
<  120  121  122  123  124  125  126  127  128  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 0:04:09 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu