|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čus draci nemáte někdo nebo nevíte někdo o motoru na jawa 250 panelku díky moc dneska mě prasknul !!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 10:12
Jméno: xd
IP: uživatel10693
Datum: 30. dubna 2011 10:12
 Cože?  D
Datum: 30. dubna 2011 7:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
Datum: 30. dubna 2011 7:09
 ahoj nedají se ještě koupit někde nový pláště na pionýra? na krámku je nemají..díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 10:38
Datum: 30. dubna 2011 10:38
 jj dík moc..
Datum: 29. dubna 2011 19:22
 pneumitas.cz mají i stejnej vzor jako původní.
Datum: 29. dubna 2011 19:21
Jméno: fikus
IP: uživatel10520
 Ahoj mam problem u 250/455. Je po GO motor, a musim to mít pořád hodně v tahu jinak to cuká jako kdyby byl velkej přectih nebo to vynechává, přestih je 3,8. Když jsem měřil přectih všiml jsem si, že jiskra při malím otáčení je většinou mizerná, jen občas pěkná modrá a svíčku jsem skusil jinou a jeto to samí. odtrh 0,4. benzín tam jde vtom problém nevidim čistil jsem vše dokonale a mam tam filtr na benzínu. Svička tmavě hnědá mam to seřízený na záběh 4 zářez!! napadámě kondík, jestli víte coby to eště mohlo být dejte vědět. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. dubna 2011 13:04
Jméno: fikus
IP: uživatel10520
 Skusim ji vyměnit, indučka je dost stará a dlouho motorka nejezdila. Byla v suchu!!
Datum: 29. dubna 2011 13:04
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj no tak jezdit se dá i bez kondíku kdyš to seřídíš ale mysím že máš slabou indučku skontrouj na kolik je v a nebo jestli není zvlhá mi se stalo že sem projel mlhou a uš to nejelo dobře vyměnil sem cívku a zas to rubalo
Datum: 29. dubna 2011 7:19
Jméno: adal12
IP: uživatel11438
 Zdravím, mám problém. Stroj mě jede ale občas to v něm nějak zakucká a netáhne do kopce a někdy to je zase ok. Většinou tedy když už se zahřeje. Nevím v čem by to mohlo být benzín,trysky,svíčka,... ok. díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2011 22:32
Jméno: montér
IP: uživatel6546
 špatny zeštelovany předstih na 100%!!!
Datum: 30. dubna 2011 22:32
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Ahoj draci promin te vím že mi možna vynadate že to sem nepatří ale mam simsona a nejde mi budik ale normalně kilometry příčíta tak nevim co s tym muže byt děkujuu ps:jestli by žel nějak rozebrat ten tachač
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 21:45
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 podla mna to bude vydraty pastorok tachometra - http://www.sim-ba.sk/eshop/pastorek-tachometra-10-z.-sada-425.php. nachádza sa v pravom alebo lavom veku motora. ( neviem presne bo do jedneho ide lanko otackomera a do druheho ide tachac ). kup tie tri casti nove, namaz lanko a malo by to ist. ked nie tak treba rozobrat tachac, pozriet a premazat.
Datum: 26. dubna 2011 21:45
 Čus hoši zrovna jsem si doskladal svou javu 250/353 jede krasne startuje na prvni zduch ale nekdy se mi stane ze jedu po rovince s plynem pak kousek z kopce bez plynu a kdyz chci pod kopcem zase pridat tak uplne zdechne jakoby ztratila jiskru a kdyz zastavim a zkusim to hned nastartovat tak zas chtyne na poprve a jedu dal pak to treba udela po 5 metrech zno pak treba az po 2 kilometrech nevite co by to mohlo byt?? Nekdy to udela 4x za sebou na 50 metrech a pak 3 kilaky nic nechapu.. Diky za vsechny rady..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 20:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 asi nedotejká benzín
Datum: 26. dubna 2011 20:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Zdravím draci mám problém ohledně zadní brzdy.. když na ni dupnu při 10-20km/h tak se nic neděje brzdí slušně a poměrně rychle, ale když jedu rychlej a chci přibrzdit tak to začne s celou motorkou brnět a brzda celá brní jak blázen mám podezření že se chytnou nýty v čelistech bubnu a proto to dělá jinak to u toho strašně píská/skřípe nevím jak to přesněj popsat tak jen abych věděl jestli je to poslední ortel pro pakny nebo je chyba jinde.. Napadlo mě třeba olej na bubnech ale ty jsem odmašťoval a celé brzdy důkladně čistil hadrou, děkuju moc za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. dubna 2011 0:44
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Tak děkuju všem, bubny nechám srovnat ale nejdřív skusím pakny a nové pružinky  \r\n
Datum: 27. dubna 2011 0:44
Jméno: Macci
IP: uživatel11612
 ahoj draku, na tvem miste bych si nechal nekde na soustruhu zkouknout buben uchylkomerem neb bude pravdepodobne hazet. v mensi rychlosti to nepoznas bre se pakny stihnou rovnat ale v rychlosti ti to rozvybruje celou masinu. pokud si buben nechas stahnout (pozor aby to nebylo moc pak by to nebrzdilo vubec) 100% dej novy oblozeni. stastnou cestu bez nehod
Datum: 26. dubna 2011 17:52
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Mě to dělalo něco podobného a praskla mi jedna pružina na paknách, která následně dřela o buben. TSF jezdím též za mě dobrý já jsem s ním spokojen.
Datum: 26. dubna 2011 16:19
 máš šišatý buben
Datum: 26. dubna 2011 10:03
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 A ještě jednu věc jaký máte názor na motorový olej MOGUL TSF (polosyntetika)? s M2T sem byl spokojený do té doby co mi skrz něj odešla svíčka na zgenerálkovaném motoru se správnou směsí a seřízeném zapalování.. jinak svíčka Brisk N15C
Datum: 26. dubna 2011 1:06
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,potřeboval bych poradit spojka my ze začátku funguje normálně ale jak se zahřeje motor tak přestane poradte prosím co stím ,moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 7:20
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 jj ..
Datum: 26. dubna 2011 7:20
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Mně bobtnaly korky...
Datum: 26. dubna 2011 6:41
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ok,prozatim díky zejtra na to kouknu
Datum: 25. dubna 2011 21:46
 podle mě to dělá olej-bohužel nevím jestly řídkej nebo hustej...skus pp90
Datum: 25. dubna 2011 21:36
  hezka teorie XXX  zkus jinej olej,muze zmenit hustotu pod vlivem tepla,taky je mozny ze uz mas sjety lamely,koukni v jakym sou stavu.
Datum: 25. dubna 2011 21:35
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 to je blbost aby se lanko teplem od motoru roztáhlo taková teplota tam zase není
Datum: 25. dubna 2011 20:38
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 To je jednoduchý, roztahuje se ti lanko tzeplem vod motoru.. lanko trochu víc přitáhni, ono když se to zahřeje, tak to pak bude oukej
Datum: 25. dubna 2011 19:36
 zdarec nevite někdo jak maji byt rozmistěny nilony ve vidlici a kolik? popřipadě esi by tomu nevadilo dat nilony tak jak sou ve fikovi diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 0:47
 když už se to řeší, zajímalo by mě jestli by něčemu pomohlo (hlavně životnosti) nebo naopak vadilo, dát tam těch silonů víc, tzn. na všechny místa dát dva namísto jednoho..
Datum: 26. dubna 2011 0:47
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 aha tj diky
Datum: 25. dubna 2011 20:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 ten návod je stejný jak pro 20 tak pro mustanga... nevím v čem by to mělo býti jiné... když dáš pouzdra pouze dolů, nic zvláštního se nestane, až na to, že to bude zbytečná polooprava.
Datum: 25. dubna 2011 20:23
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 bude vadit dyž mam ve spodni časti vidlice jen jedno pouzdro?
Datum: 25. dubna 2011 19:38
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 jawa 50 neni je to jinači
Datum: 25. dubna 2011 19:06
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 fto je to samý
Datum: 25. dubna 2011 18:52
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 jj ale na mustanga ne na fika
Datum: 25. dubna 2011 18:50
Jméno: xxx
IP: uživatel8754
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
myslis toto?
Datum: 25. dubna 2011 18:43
 cau draci chtel jsem se zeptat v čem je chyba když mi nejde otačkomer u jawy 350/638 a přitom lanko i otačkomer jsou v pořadku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:23
Jméno: Fík
IP: uživatel11609
Datum: 25. dubna 2011 18:23
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 cus draci, chci se zeptat jestli je po generalce normalni ze je mustang takovej linej, pist uz je zabehlej jenom motor se delal pres zimu. problem je ze to co jsem pred generalkou jezdil na 3 ted jezdim na 2. A taky mi to skoro nejede kdyz nasadim filtr, kdyz ho sundam tak jede o moc lip a to mam nastavnou nejchutsi smes
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. dubna 2011 18:08
Jméno: martin
IP: uživatel11620
 když říkaž že to jede líp bez filtru tak to spíš vypadá že na filtru máš moc malej přítok vzduchu skus zvětšit díru nasávací popřípadě navrtat do krabice od filtru nejaky díry navic ale ne moc seštiluj to podle toho jak to pejede
Datum: 28. dubna 2011 18:08
 záleží kolik km máš od výbrusu najeto a jak si s tim jezdil, při záběhu je důležité střídat jízdní režimy, pokud budeš jezdit monotónně a podtáčet motor, pak to bude líný ať uděláš úpravy jaký chceš..
Datum: 26. dubna 2011 0:48
Jméno: Skemr
IP: uživatel7591
 Jestli jsi měnil ložiska, tak si musí pořádně sednout. Zkus seřídit karbec. Až si to sedne, tak to bude zase lítat
Datum: 25. dubna 2011 21:19
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 zdravim vas draci,prosimvas koupil sem dneska od znameho motor čz 175 ale valec ma vyvod jenom na jeden vyfuk jinak uz je tam tam jedna paka na startovani a zaroven i na razeni,nevite nekdo jakej je to typ ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 20:30
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 no ma to cislo 450,takze to neni panelka
Datum: 25. dubna 2011 20:30
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Panelka kamoš jo má
Datum: 25. dubna 2011 18:24
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 rekl bych že 175/477
Datum: 25. dubna 2011 16:27
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11499
 prd se v takovejch vecech vyznam ale dik borci
Datum: 25. dubna 2011 16:09
 kdybys uměl číst na na motoru je vyraženo číslo.. a první 3 čísla jsou typ.
Datum: 25. dubna 2011 15:55
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 ČZ 175/450
Datum: 25. dubna 2011 15:35
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím , mám problém na mé Jawě 21 . Vždy jezdila v pohodě , ale když sem se teď chtěl jít projet tak je seklé zadní kolo.Stále je vyřazené , nastartovat jde v pohodě . Někdy se to i chvilku točí ale pak se to zas zasekne.Řekl bych , že je to něco v motoru , otázka je co ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 12:16
Jméno: OndraJW
IP: uživatel10860
 zkus sundat válec, třeba je přirezlý..
Datum: 25. dubna 2011 12:16
 Zkus se podívat do motoru jestli neni zaseklej řeťez, může tam bejt nejakej bordel...
Datum: 24. dubna 2011 19:43
Jméno: Josef
IP: uživatel3222
 Mám ten samý problém, netočí se mi hřídel co je na něm malá rozeta budu muset půlit motor.
Datum: 24. dubna 2011 19:08
 Zdar, chci dát rám na komaxitování ale nevím jestli se dá nějak vylisovat zadní vydlice, jde to? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2011 7:00
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Dá se vyndat, ale je to blba prace. Jde to udelat i bez vyndavani.
Datum: 26. dubna 2011 7:00
Jméno: satanda
IP: uživatel9446
 jo
Datum: 24. dubna 2011 21:18
 čus draci koupil sem si novou svíčku NGK nevím co je to za značku asi BH8S nebo tak nějak.. no a nasadil sem to na mustanga a jezdil.. jel sem cca 10 minut.. pak sem mustanga chcípnul a už nenastartoval.. vyměnil sem svíčku a mustang chytl na 1 šlápnutí.. potom sem tu novou svíčku vyčistil a znovu nasadil... jezdilo to normálně, ale na volnoběh to po zahřátí začlo vynechávat, tak sem to zdechl.. a opět nenastartoval... maximálně to škytlo.. zase sem vyměnil svíčku a mustang jel jak střela... potom sem koupil briska n 15 a stalo se s tím úplně to samý jako s NGK.. jakmile se to ohřeje a já to chcípnu už to nechytne... za studena to jede ale nesmím to chcípnout.. s jedinnou svíčkou mi to jede dobře a to je brisk n15yc.. ale nechápu proč mě ty svíčka tak blbnou.. už sem takhle odpálil asi 10 svíček... ale s tím briskem to furt jede... nevte kde by mohl být problém? ps. barva svíčky je krásně cihlová.. nechápu to proč ty některý svíčky tak blbnou..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 12:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jo a všechny nechávám(i kamoši) na 0.7
Datum: 25. dubna 2011 12:01
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 to ngk jezdím přez rok, ve více pionýrech, nasprostá spokojenost, tvuj problém by mohl být v bohaté směsi, nebo slabšímu zapalovíní
Datum: 25. dubna 2011 12:01
 Neřikám že bude...jen to vyzkoušej.
Datum: 24. dubna 2011 11:41
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 dachl21:Asi tak.Já si tu svojí vystavím na okno.A tech 0.7 na svíčce to bude fungovat?Díky
Datum: 24. dubna 2011 11:39
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 To ne bohužel.Většinou tak na po 5 ale u těhle dvoutaktů je to normální.Tahle svíčka brisk je do tohodle počasí asi nejlepší.
Datum: 24. dubna 2011 11:27
 Hele rovnou ti řikám tu svíčku NGK zahoď....co je drahý nemusí být lepší než levnějši...s těmito tipy svíček mám taky zkušenost, a ty od NGK jak se ulejou můžeš je zahodit.....můžu ti poradit maximálně to, ať zkusíš dát opět odtrh a svíčce tech 0.7 .. a pak dej vědět jestli to jede.
Datum: 24. dubna 2011 11:24
 Já mám v Mustangu svíčku Brisk N15YC a nastartuju za tepla na první, druhé našlápnutí, ale pouze s plynem a za studena bez plynu bez problémů.
Datum: 24. dubna 2011 11:21
 mustang1971 a tobě to chytá za tepla na 1.našlápnutí stou svíčku Brisk n15 ?
Datum: 24. dubna 2011 10:32
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Tak mě tohle dělala NGK B6HS a to tak že jsem jel a po nějaké době kdy se motor zahřál to začlo vynechávat.Myslel jsem že to je karbecem a ucpanejma tryskama ale potom jsem tu NGK vyměnil za Brisk n15 a zatím bez problému.Nejhorší to bylo když se mi to takhle vysralo na křižovatce.Můj závěr je ten že tahle svíčka je moc teplá takže se hodí spíše na podzim nebo tak jakmile je takhle pěkně jak ted tak asi jedině tu brisku.
Datum: 24. dubna 2011 10:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jj svíčky sem sklepl na 0,4mm
Datum: 24. dubna 2011 9:47
Jméno: SaintJimmy
IP: uživatel10398
 Nevim jstli ty svíčky sklepáváš než je tam nasadíš ale novým svíčkám se musí slepnout odtrh na 0,4 - 0,5 mm jinak to pak dělá přesně takovej borel jak popisuješ
Datum: 24. dubna 2011 7:01
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci... Skládal jsem si motor na fichtla a teď, když jsem to dal všechno do kupy, tak mi to de špatně do otáček.. Jako by mu chyběl benzín.. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 20:13
Jméno: syneda
IP: uživatel9144
 poradne poladit predstih odtrh, seridit karburator, delalo mi to to samy
Datum: 23. dubna 2011 20:13
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Zdar draci, měnil jsem pouzdra ve vidlici (na 05), ale je problém s pružením.. Postupoval jsem podle http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html . Cituji: "Jestliže je potřeba k jeho pohybu (kluzáku) síla, tak vezměte zahřátý kluzák a díru znova lehce protáhněte.". Dělal jsem to pomocí výstružníku.. Jakmile to bylo ve stavu, že se s ním dalo hýbat a pružilo to, nasadil jsem kolo, vyjel.. Ovšem teď mi kolo při náklonu na stranu dře o blatník, už když sednu na moto se přední tlumiče dost zmenší a nemají chuť se vracet.. Když jsou zase ale pouzdra těsnější, tak se nevrací už vůbec.. Co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. dubna 2011 7:36
 kroutí se ti to v brýlích
Datum: 24. dubna 2011 7:36
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak to máš holt už unavený pružiny takže buť koupit nový nebo to zkusit napružit, jakože vemeš prušinu a natáhneš jí do délky, ale dělá se to blbě a je to jen chvilkový asi tak bych to viděl já
Datum: 23. dubna 2011 22:56
Jméno: Dan
IP: uživatel9144
 cus draci, chci se zeptat jestli je po generalce normalni ze je mustang takovej linej, pist uz je zabehlej jenom motor se delal pres zimu. problem je ze to co jsem pred generalkou jezdil na 3 ted jezdim na 2. A taky mi to skoro nejede kdyz nasadim filtr, kdyz ho sundam tak jede o moc lip a to mam nastavnou nejchutsi smes
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 16:43
Jméno: joker
IP: uživatel10072
 taky mi to delalo jezdil jsem pouze 50 kmh pak jsem koupil vyfuk a posteloval karburator a jede 70
Datum: 23. dubna 2011 16:43
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 tak kup nový filtr
Datum: 23. dubna 2011 16:35
Jméno: čzťak
IP: uživatel9046
 Zdravím. nevíte co může být příčinou toho, že mi nestartuje čz 175/477. Jiskru sem zkoušel a háže. Potom sem zkoušel i stříknout benzin přímo do válce a nastartovat na nabíječce a ani to nepomáhá. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2011 15:56
Jméno: XXX
IP: uživatel11278
 No, začneme od začátku. Za prvé zkontroluj benzinovej kohoutek. Zkoukni filtr na vzduch, jestli není ucpanej.Potom se koukni na karbec, jestli není zadělanej, pořádně to propucuj. Následně si zkontroluj těsnění mezi karburátorem a motorem. Když to nechytne, je na řadě svíčka, potom kolínko od vejfuku a vejfuk. A když ani todle nepůjde, tak budeš muset půlit a kouknout se na gufera.
Datum: 23. dubna 2011 15:56
Jméno: Skemr
IP: uživatel10468
 Zdraavím, mám problém s předními vidlemi. Vidle vůbec nefungovali a byli na tvrdo, tak jsem se rozhodl se na ně podívat. Sundal jsem všechny čtyři pouzdra, ale vevnitř něco podobného zůstalo. Vypadá to jako futro, ale když to chci vymlátit, tak je to železo. Normálně bych ho tam nechal, ale v každé vidlici je na jiném místě. Tak se ptám, zda to tam patří, popřípadě kde to má být, a nebo jestli to mám prostě vytlouct a dát to pryč?
Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. dubna 2011 18:21
Jméno: Skemr
IP: uživatel10468
 Joo, omluvám se, jde o Mustanga ročník 75
Datum: 25. dubna 2011 18:21
Jméno: rade
IP: uživatel10858
 najaké motorce??
Datum: 25. dubna 2011 18:19
|



|