slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  119  120  121  122  123  124  125  126  127  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
Zdar mam jawu 05 ku kdyz jedu na studenej motor tak muzu ject na 2 ku s kopce i na 3 ku ale jakmile se trochu zahreje tak to ztraci votacky a muzu ject jenom na jednicku,uz nevim co stim...doval sem pod hlavu novy tesneni dotahoval sem ji jak to slo ale furt nic....pls pordte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: technik      IP: uživatel10733    
nespravne serizeny predstih....:-)...kladívko nastavit,,, promazat váčku..pak ti to ubde jezdit furt:-)
 
 
Datum: 10. května 2011 11:35
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě máś chudou směs, sešteluj si bohatost směsy.
 
 
Datum: 08. května 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci prosím o všechny rady co koho napadnou. Za prvé bych se chtěl zeptat co mám udělat aby mi můj pionýr jezdil, protože nejde vůbec do otáček (dusí se) a čím dýl je motor puštěnej tak tím je to horší. A za druhé co mám udělat aby neproklouzávala nakopávačka (start páka), kvůli tomu nastartuju třeba až třeba na po 6 a to jen někdy. Budu moc vděčnej za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, měl jsem uplně stejný problém na jawě 20 taky se mi dusila netahla a jak se zahřála tak už se nedalo ani rozjet, vyčistil jsem výfuk ale musíš pořádně pak jsem vyčistil fyltr vzduchu seřídl karbec ( jehla v 2. zářezu z hora ) a jel jak nový. Jinak k tomu prokluzvání bych zkusil uplně povolit ten šrobek na motoru (na pravé straně) a pokud to nepomůže budeš asi muset měnit spojku
 
 
Datum: 07. května 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tak sry, ale už to tu bylo.. seřídíš to tím šroubkem, přesnej návod je v příručce, pokud nemáš tak http://www.cezeta487.ic.cz/clanky.php :-)
 
 
Datum: 07. května 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Honza20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak blbej nejsem abych mačkal spojku když to chci nakopnout a divil se, že to prokluzuje, ale můžeš mi dát přesnej návod jak tu spojku dobře seřídit? Nebo normálně tím štelovacím šroubem u spojky.
 
 
Datum: 07. května 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
tipuju moc bohatou směs, tzn. jehla nebo hladina moc vysoko.. klouzavý nakopávání způsobuje špatně seřízená spojka, v krajních případech i špatnej olej.. jinak doufám že před startem nemačkáš spojku, pak se nediv že klouže spojka..
 
 
Datum: 07. května 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel11652    
Ahoj, prosím o radu. Mám Jawa 20. Hlava nový výbrus komplet, nový karbec, cívka a kondenzátor,svíčka. Fichtl roztlačím na metru, přidám plyn , a po 2 sec táhne na 1 jak drak. Dám za 2 a okamžitě ztrací otáčky a sílu. Z mírného kopce nebo dolů v poho, to samé za 3. Ale jak je to velmi mírně nahoru, jedu jen za 1. Prosím poraďte.Díky za všechny rady. M odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
Nemáš špinavej vzduchoví filtr mrkny se :-)
 
 
Datum: 07. května 2011 17:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buďto ta netěsnící hlava, nebo válec ke karterům, lebo hodně zanesenej vejfuk..
 
 
Datum: 07. května 2011 13:39
 
 
 
 
Jméno: zetor      IP: uživatel11654    
zdar me to dela to samy a prej to muze bejt hlavou bud spatne dotahla nebo tam nemas tesneni ted to du delat tak kdyztak dam vedet
 
 
Datum: 07. května 2011 13:10
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš ten válec zajetej?
 
 
Datum: 07. května 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Zdarec draci, mám problém s pionýrem. Koupil jsem si laďák HIKONE a svedl jsem ho pod sedlo motorky. Do kopce mě to vytáhne i na dvojku, ale jakmile jsem na rovince, tak pionýr jede jen na volnoběh, přidám plyn a zdechne to. Nevím si s tím rady, poraďte pls. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel11279    
Výfukem to nebylo, ale měl jsem v plovákové komoře hodně bordelu. Takže, když jsem jel do kopce, tak byl ten bordel na druhé straně, než kanál hlavní trysky. A když jsem vjel na rovinku, tak to všechno vletělo do hlavní trysky. Ale díky za rady.
 
 
Datum: 08. května 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Typická vlastnost neodladěnýho hikonu...
 
 
Datum: 08. května 2011 7:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel7152    
seřiď karbec, dolej benzín do nádrže a pojede to...:-)
 
 
Datum: 07. května 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel11418    
ahoj draci mám menčí defekt :-( jawa 21 kupoval jsem nové kladívko a všechno v pohodě najednou to začalo cukat ale kladívko je v pořádku a přectich taky no a tet to nejde vubec krbec jsem vyčistíl předstich nastavil svíčku zkontroloval už fakt nevím .... díky moc za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro čerta http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/defekt , jinak zkus pročistit kohoutek, palivový filtr (pokud máš), plovákovku, trysky, třeba to máš někde přicpané.
 
 
Datum: 07. května 2011 13:52
 
 
 
 
Jméno: čert      IP: uživatel11463    
na defekt je taková opravná sada lepení ,
 
 
Datum: 07. května 2011 10:26
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě ti nestíhá dotýkat benzín.. nastav karbec http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 06. května 2011 12:19
 
 
 
 
Jméno: Nokia      IP: uživatel11649    
Dobrý den, mám problém s motorem u pionýra, který při vysokých obrátkách vynechává, až nepříjemně škube. Zkouším všechno možné. Předem děkuji za Vaše rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel11649    
nemyslíte, že by to mohlo být i bohatostí např. vysoko jehla?
 
 
Datum: 11. května 2011 15:10
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic: jak to víš tak přesně? já jsem s vynecháváním bojoval jednu celou sezónu...Může to dělat úplně cokoliv-ať předstih,odtrh,kondenzátor,svíčka,VN kabel,indučka nebo studenej spoj kdekoliv v zaalovacím obvodu, ale taky to může být ucpaným kohoutkem,tryskou,karbcem,filtrem,bohatostí směsi-což může dělat i falešnej vzduch,v potaz bych vzal jestli to není náhodou přidřené....Prostě nedá se to tak z lehka říct, u mě to bylo špatným rotorem, kterej byl slabej a nebyla potřebná jiskra a k tomu se přidal i airbox kterej byl moc "zašpuntovanej". Po zjištění problému s rotorem se dala nastavit i směs a v dnešní době to jede slušně na sérii...
 
 
Datum: 06. května 2011 23:20
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel6546    
blost panové,,,,,je to jen a jen předstihem :-)spravně nastavit a pojed to na sto procent :-)
 
 
Datum: 06. května 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: stambi      IP: uživatel7807    
bud nedotika benzin nebo skus vimenit trisku muze to bejt i svickou nebo induckou nebo kladivkem skus prejit vsechno
 
 
Datum: 06. května 2011 20:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nestíhá dotýkat benzín.
 
 
Datum: 06. května 2011 17:01
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel11418    
hele tak jedině skus pořádně profoukat karburátor a nebo kdyš jedeš tak zajízdy ještě nacupuj benzín jak máš plouvák u karbecu jinak fakt nevím
 
 
Datum: 06. května 2011 11:30
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Hojte dávám do kupy mustanga a ted sem došel na výfuk nechce se mi kupovat nový a ve starém sem místo tlumiče našel narvaných 5 kuchynských drátěnek no a doma sem našel jakoby takovou misku výfuku (tlumič) do fichtla s 2 trubičkama a ted se dívám na schéma http://www.sesa-moto.cz/obrazky/minulost3/jawa_50_typ_23/katalog/14.jpg a ejhle ono je ještě něco před tou koncovkou nějaký tlumič nevíte kde to sehnat nikde sem to na netu nenašel Díks odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2011 7:27
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
ten tlumič seženeš všude.. zkus třeba aukro.. jestli to tam nebudou mít a budou tam mít komplet výfuk z mustafa za 80Kč tak bych ho bral a potom z něj vyndal tlumič...
 
 
Datum: 06. května 2011 7:27
 
 
 
 
Jméno: Machi      E-mail:      IP: uživatel11646    
nazdar lidi menil jsme silikonove vložky v přední vidlici a jaksi se mi to nehybe co mam s tym delat nevite poradte dik machi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Přesně... Vystružit, ale připrav se na to, že je to šílená práce. Nůž se do silonu velmi těžce zařezává, spíš se to jen žmolí. Prej to jde dělat i tak, že se do silonu šoupne horká trubka stejnýho průměru jako šavle. Ale to chce skill.
 
 
Datum: 05. května 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsou silikonové, ale silonové...a nehýbou se ti proto, protože si to nevystružil...
 
 
Datum: 04. května 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj máte nekdo tuhle příručku http://www.jawa-50.cz/clanek/dokumentace-navody-k-obsluze.html jak tam je napsáno že je nekompletní tak máte ju někdo oskenovanou kompletní..:-) díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem tu příručku oskenoval, je KOMPLETNÍ a můžete si ji stáhnout zde: http://www.cezeta487.ic.cz/clanky.php :-) Děkujte do vzkazů, případně vám dám i číslo účtu kdybyste chtěli ocenit snahu :-D :-D
 
 
Datum: 05. května 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kašlu vám na maily :-D když to udělám, hodim ji na svuj web http://www.cezeta487.ic.cz , tam si ji můžete stáhnout.. :-)
 
 
Datum: 05. května 2011 10:07
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo mě taky na mejl..:-)
 
 
Datum: 05. května 2011 9:32
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
čau, sharker 487 ... kdyžtak mě ji pošli na email.. díky moc...
 
 
Datum: 05. května 2011 9:20
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík moc..:-)
 
 
Datum: 05. května 2011 8:18
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se budu nudit tak ji zejtra oskenuju ;-)
 
 
Datum: 05. května 2011 0:15
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Lidi co mám dělat když jsem uvařil babetu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel10733    
žadný kompres chlapče....čeká tě vybrus válce a nový píst s pistnimi kroužkami ,,a popř vyměnení ojničního pouzrd na klikovce....
 
 
Datum: 10. května 2011 11:40
 
 
 
 
Jméno: b.      IP: uživatel7151    
sak skus svicku vymeit ci nahodu sa neodjebala
 
 
Datum: 04. května 2011 12:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
potkal se ti trifus ve výfuku a rozhodilo ti to geometrii na ventilech
 
 
Datum: 03. května 2011 23:19
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle byl zase jednou dobrej dotaz :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dachtl21: :-D :-D :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rovnou zkontroluj píst,jestli na něm nejsou zrcátka.
 
 
Datum: 03. května 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřidřel si to?
 
 
Datum: 03. května 2011 22:12
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
jo a nechal jsem ji vychladnout a pak jede tak minutu dobře a pak je strasnej pokles otáček strasne to začne hujit a skoro to nemá tah
 
 
Datum: 03. května 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
lehce jel jsem s originalem doterenu
 
 
Datum: 03. května 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Denzileck : tak by mě taky zajímalo..zřejmě je pán umělec :-D
 
 
Datum: 03. května 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak si jí naskládal do hrnce?
 
 
Datum: 03. května 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak rozhodně ji nechat vychladnout, a pak vypít podobně jako čaj.
 
 
Datum: 03. května 2011 21:48
 
 
 
 
Jméno: libor      IP: uživatel11641    
ahoj draci, mám jawu 250 a při startování střílí do výfuku.Dík za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: veterán      IP: uživatel10733    
mas tesnení mezi vyfukama a kolenama?....patři tam azbest snura
 
 
Datum: 10. května 2011 11:42
 
 
 
 
Jméno: Jirka21      IP: uživatel1434    
zkus přeladit předstih nebo bohatost
 
 
Datum: 03. května 2011 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jiří      IP: uživatel11642    
Čau hele skusil bych jestli nemáš pecku na kladívkách.
 
 
Datum: 03. května 2011 21:18
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, mám tu několik dotazů k JAWě 639: 1) V kolech jsem měl ložiska s označením myslim 6302 a 6302A, číselnym označením si nejsem jistej, jde o to, že tam byla kombinace bez "A" a s "A", tak který tam patřej ? 2) Jaký jsou nejlepší ložiska v poměru cena/výkon ? V krku řízení mám SKF, tak který dát na zbytek motorky ? A poslední 3. dotaz: jaká je minimální tloušťka pevnýho kotouče na 639 ? Mám tam 4,10mm. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ZKL nebo ZVL
 
 
Datum: 04. května 2011 16:38
 
 
 
 
Jméno: zetoras      IP: uživatel11640    
Zdravim, mam Jawu 350/632 - když jedu delši dobu - 30 - 40 km, tak najednou nechce jet, asi jako kdyby tam nešel benzin, za čas se vzpamatuje ale nejde do otáček, nevíte čím by to mohlo bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo ti to špatně dobíjí a vždicky si ta baterka odpočne a jede to na ní dál a po x kilometrech je zase slabší tak to klekne a takhle pořád dokola
 
 
Datum: 03. května 2011 23:22
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
nevím asi se ti to přehřívá ne ??? skus jinou svíčku
 
 
Datum: 03. května 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
Hojte pls nevíte kde vemu silikonové gufero nna kliku pod zapalování ??? není tady na krámku ?? zada semto ale nic to nenašlo dík mocc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel8591    
vole sem psal v příspěvku že mi to nenašlo nic ani ty černé jak bývají :-(
 
 
Datum: 03. května 2011 18:39
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole..dyť je tady sesa má...
 
 
Datum: 03. května 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Rumštajne, ty si asi idiot ne? Nechci urážet, ale je to problém rozkliknout ikonu gufera a najít si to?
 
 
Datum: 03. května 2011 14:44
 
 
 
 
Jméno: rumštajn      IP: uživatel10970    
jo a je to na mustanga
 
 
Datum: 03. května 2011 13:05
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
pokud neznáš rozměry daj se změřit, číslo gufera je vnější rozměr x vnitřní rozměr x šířka, ta nemusí bejt úplně přesně..
 
 
Datum: 03. května 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: Fík      IP: uživatel11635    
Všechna gufera, co existují seženeš v prodejnách, jako je tato: http://loziska-gufera.cz/ , ale lepší máš, podívat se po svém okolí.. Občas je mají i v prodejnách spojovacích materiálů.. Jen si musíš z toho starého opsat rozměr..
 
 
Datum: 02. května 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: pospa      IP: uživatel6451    
čaute,prosím vás,čím by to mohlo být,že se mi babeta dusí?na stojanku ot nejde poznat,ale jak sednu přidam plyn,tak jako když omeovač :-(,už si s tím nevím rady,mam uplně nový karbec co je nady na fichtkramku na babetu.Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2011 6:14
 
 
 
 
Jméno: hlmut/Bakoun      IP: uživatel11021    
Nemáš zasraný výfuk? Babeta je na to dost háklivá.
 
 
Datum: 03. května 2011 6:14
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Máš špatně naladění karburátor
 
 
Datum: 02. května 2011 19:42
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel11632    
Hele když mi nejde nastartovat motor ale prokluzuje to tak čím to je co potřebuje vyměnit ,a ještě když zpomalím tak mi to chcípne čím to je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jdi do mototechny a řekni že chceš dva volnoběhy(jeden do rezervy) a protiprokluzovak na motor.
 
 
Datum: 02. května 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10 dkg vysočiny
 
 
Datum: 02. května 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel11632    
co mam koupit na ten volnoběh
 
 
Datum: 02. května 2011 14:56
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
povol si spojku, máš ji moc dotáhlů... a že ti to chcípá je tím, že máš špatný volnoběh....
 
 
Datum: 02. května 2011 14:50
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
zdarec borci čím to je když na jawě 21 jedu tak 3 km a ona zničeho nic chcípne nevíte a už nejde nakopnou ani roztlačít čím by to mohlo být dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
není potřeba
 
 
Datum: 02. května 2011 17:49
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
A mám pak namazat i ten polštářek co važe váčku dík moc????
 
 
Datum: 02. května 2011 17:00
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
100% kladívko očistiho a pojede dál
 
 
Datum: 01. května 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
Pecky na kladívkách nejsou,ale to krásně chytalo bez plynu zatepla aji za studena a najednou to nehází jiskru a svíčka byla krásně cihlová fakt nevím co se stým mohlo stát?
 
 
Datum: 01. května 2011 20:22
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To může být klidně tím, jak sou od oleje mastný, vytváři se ti na kladívkách pecka a pak to kolikrát nehází jiskru.
 
 
Datum: 01. května 2011 19:52
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
benál tam teče,ale jiskru to nehází normálně jsem jezdil krásně 70 km/h ,ale najel jsem 3km normálně jsem dojel a du ju dávat do garáže mám ho nastartovaného a na jedno chcípnu a od té doby mě neháže jiskru ani maličkou to nehodí a mám trochu dostříkaný kladívka od toho polštářku co maže váčku nemůže to být tým a odtrh mám 0,40 a před tým to normálně házelo dík moc:-(
 
 
Datum: 01. května 2011 19:36
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotýká benzín.
 
 
Datum: 01. května 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
mně to dělalo když sem tam nemněl blatník a jezdil za mokra a fajfka se zaplnila vodou a přestalo to ject :-)
 
 
Datum: 01. května 2011 18:26
 
 
 
 
Jméno: castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čua nevíte co můžu mýt z tachometrem když mě neukazuje km,ale rychlost ukazuje normálně je to u jawy 21 dík moc:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: castrol      IP: uživatel11309    
js ty mám domá 2 mám rozebraný tachometry
 
 
Datum: 01. května 2011 14:28
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U Jawy 350/634 jsem měl v tachometru prasklý plastový ozubený kolečko.
 
 
Datum: 01. května 2011 14:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, budeš mít vyskočenej ozubenej převod v tacháči. Já to taky spravoval. Musíš rozdělat tacháč a dotáhnout tam šroubek u toho převodu.
 
 
Datum: 01. května 2011 13:43
 
 
 
 
Jméno: fichtlar      IP: uživatel11114    
čau lidi mám takový problém s pionýrem 21 půlil jsem motor a teď mi to nechce jet asi stokrát jsem seřizoval zapalování a pokaždé to bylo dobře jiskru to hází krásnou a benzín mi tam de ale nehce to jet. po prvním seřízení to chvilku jelo a najednou to vypadlo už nevim co stím mám dělat. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak budeš mít ucpaný trysky. Vyčisti karbec. Prolej ho acetonem a profoukni. Anebo můžeš mít sjetou vačku a nedrží ti odtrh
 
 
Datum: 01. května 2011 14:39
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Zdravím,mám problém s Jawa50/21.Jede pěkně ale v půli cesty mi najednou začne cukat,dusí se a nechce jet,nevíte čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: dachtl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak to je myslím jasný...máš díravý plovák.
 
 
Datum: 01. května 2011 20:49
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
zkousel sem snad "milimetr po milimetru" a porad je to stejne a uz me pretikala cela hladina,proste nevim jak to spravne nastavit
 
 
Datum: 01. května 2011 12:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To mě vysvětli co je těžký na nastavení hladiny...
 
 
Datum: 01. května 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: ATi      E-mail:      IP: uživatel11603    
Karbec vyčištěn,trisky vyčištěny,svíčka nová funkční,odtrh,předstih seštelován,jehla na druhém zářezu shora,řekl bych že je tam problém s hladinou benzínu v karbuátoru ale stále nemůžu správně nastavit hladinu.
 
 
Datum: 01. května 2011 11:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nedotýká ti benzín.
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:50
 
 
 
 
Jméno: montér      IP: uživatel6546    
špatně seštelovaný přesstih....seštelovat správně a pojede
 
 
Datum: 30. dubna 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: borek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
často to dělaj jen ucpaný trysky skus to profouknout
 
 
Datum: 30. dubna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Svička, karbec, jehla, hladina je toho dost co si vše zkoušel?
 
 
Datum: 30. dubna 2011 14:28
 
<  119  120  121  122  123  124  125  126  127  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 09.05.2025 0:04:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu