|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdar, hele, proč když u ČZ když mam studenej motor a dam novou svíčku chytne na 1 max.2 šlápnutí a akdyž už je jetá (barvu má cihlovou) tak se musí roztlačit a chytne tak po 20ti metrech ? když je motor teplej tak chytá na 1. Zkoušel jsem všelijaké svíčky ( Bosh, brisk, Pal) různé tepelné hodnoty...a je to u všech stejné... díky moc za každý nápad
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 21:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 moc oleje v benzínu, bohatá směs..
Datum: 25. září 2010 21:08
Jméno: Bobeš
IP: uživatel5056
 zdarec draci, mám problém se svou motorkou. Mám jawu čz 175/356, nedávno jsem dělal GO motoru, výměnu klikovky a snížení hlavy...Problém mám ale v tom že když nastartuju motorku, tak mi začne hodně zdechat a moc se jí nechce ani jet..Přidám plyn a začne se to dusit a zdechat a až po chvilce to teprve přidá otáčky. Zkoušel jsem na karburátoru vyčistit všechny trisky, úplně celej jsem ho prostříkal kompresorem a zkoušel jsem dát do jinejch poloh i jehlu a pohrál jsem si s bohatostí směsy, ale vůbec to nepomohlo. A občas když motorku startuju, tak mi to i střelí do výfuku. Předstih a odtrh by měl byt dobrej, šteloval jsem ho už několikrát a je jak má být, takže nevim proč to střílí a proč se to hlavně dusí? A když jedu na dvojku, tak mi to cuká, chvilku jede a chvilku jakoby neutrál a pak chvilku zas jede......Napadlo mě že by mohla dvojka vypadávat, protože u jinejch převodů to nedělá, ale když jsem zkoušel držet řadičku dole aby kvalt nevypadl tak to nepomohlo, tak nevim co s tím? ....Budu rád za každou radu co by mi pomohla s moji motorkou, tak mě v tom prosím nenechte samotnýho  .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2010 15:36
Jméno: bobeš
IP: uživatel5056
 jo tak to nevim v jakym to je stavu, ale ja jsem to pulil hlavně proto, že mi vyskakovala ve vyšších otáčkách ta dvojka úplně, ale ted jen obcas vyskakuje...
Datum: 02. října 2010 15:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když jsi dělal GO, v jakém stavu bylo vnitřní drážkování převodových kol nasazených na hřídelích? U toho 2.stupně bude to
drážkování vymačkané a proto to škube.
Datum: 27. září 2010 9:00
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může být chudá směs nebo malý předstih. Dej jehlu na 4.z a předstih 4mm. Přizvedni šoupátko plynu dorazovým šroubkem a
šroubek regulace vzduchu povol o 5 otočení. Nastartuj motor a začni šroubek regulace vzduchu přitahovat. Otáčky by se měly
zvyšovat.Snížíš je povolením šroubu dorazu šoupátka. Potom znovu přitahuj šroubek regulace vzduchu do té doby,dokud se
budou otáčky zvyšovat a znovu uprav otáčky šroubem dorazu šoupátka.
Datum: 26. září 2010 9:46
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci... mám problem s fichtlem... Při vyšších otáčkách mi ti vynechává.. nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2010 23:53
Jméno: Honza
IP: uživatel10450
 Tohle dělá předstih..skus ho trochu ubrat
Datum: 27. září 2010 23:53
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 KArburátor tam mám pro test s jiného pojizdněho fichtla.. Takže karburátor v pohodě... Svíčka taky v pohodě..
Datum: 26. září 2010 12:09
 spatne serizen karburator,hladiny tryska spatna sviska je toho moc
Datum: 26. září 2010 6:34
 Dobry vespolek,
nejak mi nechce jit pio do otacek (21)... perfektne serizene, hladina dobra, cisteny filtr, kohoutek, vyfuk... tak kde je chyba? vzdycky se to cca na 55kmh "sekne" a pak uz to bud nejde, nebo jde jen hodne ztuha,,, motor komplet po GO... nejake napady?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 12:28
 Fana: je mi lito, ze lidi takhle hodnotis a ani poradne nectes prispevek, na ktery odpovidas... myslis, ze jsem na tom az tak spatne, ze motoru ihned po GO dam plny? Ne. Myslis ze jsem nevyzkousel, co jsem psal? Tohle forum jsem bral az jako posledni moznost, kdyby mel nekdo nejaky tip, co jsem mohl prehlidnout. Vetsi sekundarni kolecko a na pul plynu to jede tech 55. Jiak zahada uz je vyresena,,, ale ze se najde problem v airboxu, to jsem opravdu necekal (ne ve filtru, ale opravdu airbox... jina trubicka). Jinak diky vsem za alespon nejake odpovedi...pro priste si ale Fano takovou kritiku odpust, nechodi sem jen blbci (i kdyz to tak nekdy nevypada)
Datum: 28. září 2010 12:28
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No každopádně po generálce se motor zajíždí...a ne hned plnej kotel a co to dá... 
A jinak to chce seštelovat a zkoušet...Pokud jsi jeden z těch kteří nic nevyzkouší, ale sedne za počítač a napíše blběj dotaz tak je to marný...!
Datum: 27. září 2010 21:07
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čau chlape, mám stejný problém, když jedu těch 40km/h konstantěn a dám plyn tak zrychlí i na těch 60, když jedu v obci 50 konstantně a pak dám plyn tak nic už proste nejde, třeba i do kopce, tak lidi čím to je?
Datum: 25. září 2010 18:37
 Dodatek: ihned po nastartovani to nedela, spis az se motor ohreje na dostatecnou teplotu...
Datum: 25. září 2010 15:28
 cus draci....mam takovy problem.....kdyz nastartuju pionyra a trosku mu na neutral pridam plyn tak jde strasne moc černyho dýmu z vyfuku a pritom to nedavno nedelalo.......ted jsem chtel nastartovat a uz to nejde vubec....a z vyfuku tece hroznyho cernyho oleje.......je to jako velka kaluz.....nevite co s tim? myslel jsem gufero na klikovce ale to je az ta nejhorsi moznost......
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2010 22:24
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 ten samej problém mam na pionýru od kámoše...akorát že je to bílo šedej, a né černej kouř  Bohužel potřebuju jezdit a ta 40tka mi ve městě stačí..dokuď to pojede tak se to opravy nedočká  Jinak fakt nejlepší to je když to nastartuju...pak se to sklidní a je to lepší...lidi na mě čumí jak..
Datum: 25. září 2010 14:32
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 černýho dýmu? to jezdíš na naftu nebo co?  jinak přisávání se dá poznat i podle ubývajícího oleje v převodovce, případně pokud ho vypustíš, bude trochu cejtit po benzínu.. Taky se to dá poznat podle jiné vůně výfukových splodin..
Datum: 25. září 2010 14:21
 napřed než to ruzpuliš bych vyčistil výfuk a výfukové koleno ale největší pravděpodobností to bude to gufero jak tady už píše drak podemnou
Datum: 25. září 2010 13:35
 Nejspíš to bude to fufero, saje ti to převodák, půlení se nevyhneš
Datum: 25. září 2010 13:07
 Zdar, Jaké máte zkušenosti z odrezovačem, hodně lidí mi řeklo že to není moc dobré a že to pod barvou nedělá dobrotu. Jestli máte nějakou osvědčenou a funkční značku tak prosím napište. Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2010 10:02
 Jo asi vim co myslíš , je to takove připravek co tu rez přemění na cosi tvrdyho a pak to nerezne že? Jinak pod barvu to chcu davat protože ty plechy mám vyrezly do hloubky a budu dělat novej lak.
Datum: 26. září 2010 9:19
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 sdovolením se připojuji k otázce .)
Datum: 25. září 2010 14:15
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Tak dneska jsem si koupil dalšího pionýra... Je to stará 05 v červené jawácké... Stála prý přes 20 let. Přes známého mi to majitelka prodala za 200,-Kč. SPZ a přihlášená je, ale nemůže najít techničák takže se odhlásí nebo já nevím, jestli je ještě nějaká možnost jak ji nějak dostat na silnici (mimo koupení techničáku od jiného pio). Píst se ve válci normálně hýbe, startovačka jde stačit dolů. Ještě tam je benzín (20 let starý!!!), zřejmě i olej v převodovce... Zkoušeli jsme ji rozlačit, točí se, ale nenaskočí... Asi pošteluju elektriku, svíčku, nový benzín, vyčistím benzín, vyměním olej v převodovce... Co ještě je potřeba udělat, aby se nějak rozchodila po takové odstávce? Prý do stodoly byla jen "zaparkovaná" jako normálně, ale pak už asi majitel neměl na nic čas a pak umřel... Takže zřejmě udržovaná, nikde ani moc bláta není. Až na pár odřenin, až ji vyčistím, jako nová.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 19:20
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 S tím válcem a klikou jak píše kolega ,taky jsem o tom uvažoval dlouho mi to leželo v hlavě nakonec tkyž jsem viděl výfukovým kanálem že píst a kruožky jsou mastné tak jsem se na to vybod no a zatím asi 500kiláků a super.Takže klika.
Datum: 24. září 2010 19:20
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Přečti si moji odpověď u dotazu od jawadrak v 18:51 pokud jak píšeš že je přihlášený tak ho maji v evidenci .No a s tím že stál20lat no a co je to jawa ten můj stál ve stodole 16let přesně tak jak píšeš majitel tam s ním dojel .Jediné věci co jsem ja motoru
dělal byla výměna spojky,oleje,umytí,nové 13ti kolečko, vyčištění karburátoru- vyčištění nádrže a benzín-- nacupoval jsem jednou prošlápnul a na podruhý chytnul.
Datum: 24. září 2010 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 majitelka musí zajít na DI a nechat si vystavit duplikát TP, pak to normálně přepíše... možná to jde i najednou, to nevim.. neni divu že to nechytá, to co je v nádrži 20 let už s benzínem moc společnýho nemá... jinak jak píšeš, kompletně vyčistit palivovou soustavu od nádrže až po karburátor, novou svíčku, preventivně bych i sundal válec a kouknul v jaky stavu je píst a klika, pak vyměnit olej, možná by ses moh mrknout i na spojku, nakonec kontrola předstihu a odtrhu a hurá startovat .)
Datum: 24. září 2010 18:55
 Hojas, prosím o radu. ČZ 175 r.v.1969 Za tepla nestartuje. když chcípnu zahřátý motor a hned ho zkusím netočit chytne na drc ale pokud nechám stát dýl jak 5 minut nenasturtuje (maximálně naskočí na sekundu) a můžu po tom skakat, se zaplým klíčem bez zaplého klíče s přplavenou komorou benzínem a nic. Svíčka nová, karburace pročištěná,jehla 2. zářez zhora, šroub bohatosti směsi 1 otáčka od dorazu, předstih seřízen. Je možné že je slabá baterie? Je hodně stará ale drží (světla na ni svítí). Díky za rady, protože já už si rady nevím..
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2010 7:52
 čau Kolečko, to dobrá připomínka.. zkusím to
Datum: 24. září 2010 7:52
 nebo netěsnící ventil v plovákovce, takže by se to uchlastávalo? zkoušel jsi zavřít benzín když dojedeš?
Datum: 24. září 2010 0:24
Jméno: vondra
IP: uživatel8456
 Zdravim mistři, chtěl bych se zeptat jestli mi půjde napasovat motor z Jawy 21 na Mustanga 50? protože na tom původním mi beze slova odešla klikovka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 19:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 20 - 23 ... totožné motory (až na zapalování, ale to je jen otázkou zapojení)
Datum: 23. září 2010 19:52
Jméno: vondra
IP: uživatel8456
 Zdravim mistři, chtěl bych se zeptat jestli mi půjde napasovat motor z Jawy 21 na Mustanga 50? protože na tom původním mi beze slova odešla klikovka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 21:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a pro příště stačí jen jeden dotaz..
Datum: 23. září 2010 21:35
 jj jak riká kolega,,sú odlisné pouze zo strany elektroniky,mechanicky sú na 101% stejné
Datum: 23. září 2010 20:48
 Pujde... jsou to naprosto stejné motory.akorád starší typy 21 měly slabší zdroj pro světla
Datum: 23. září 2010 19:21
Jméno: začatečník
IP: uživatel9474
 čau draci nevíte jak jsou kvalty na jawě 350/634 dik mooooooooooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 17:22
 Nektery mely jednicku nahoru a zbytek dolu a nektery jednicku dolu a zbytek nahoru. Ja mel 634/5 a mel jsem jednicku dolu
Datum: 23. září 2010 17:22
 tak si to zkus najít sám na netu...si akorát línej..našel sem to do půl minuty...
Datum: 23. září 2010 17:12
Jméno: tomas55
IP: uživatel9691
 cau draci nedrzi me volnobeh i kdyz ho vysteluju cim to muze byt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 14:55
 Třeba taky usínal
Datum: 23. září 2010 14:55
 omlouvam se za chyby,usinam u notebooku a pisu po tme
Datum: 22. září 2010 22:17
 jj to je jasny  je kdyz nadzvednes soupatko s jehlou,de tma vzduch a benzin na max..a kdyz tam jehla neni a soupatko dole,je to jako vzduch na minimum a benzin na max,tudis spatna smes.
Datum: 22. září 2010 22:16
Jméno: mataw
IP: uživatel10301
 tvl ja sem vocas ja se tu ceštinu uz asi nenaucim no jinak v nekterejch pripadech jede ale po ubrani plynu se dusi
Datum: 22. září 2010 21:59
 hele,pise se sYtá,ja premyslel co je to za slovo,napadalo me jen šitá,myslel sem ze nejakej vyrok vypatlanstiny (neber to osobne!nemyslim to spatne,jen takhle nazyvame to novodoby psani blaznivejch barbinek a samponu  ) a kdyby byla vypadla jehla tak to snad ani nepojede.
Datum: 22. září 2010 21:55
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vysoká hladina nebo prosoustružený soupátko -> nové
Datum: 22. září 2010 21:51
Jméno: mataw
IP: uživatel10301
 no to je pak problem ja jien vim co nam to dalo pri tech nasech pokusech udelat takovej ,, zavodni stroj "  a tohle nedrzeni volnobehu byla prave jehla nebo sita smes ale jestli je sita at se jukne na svicku jestli neni cerna podle toho to pozna
Datum: 22. září 2010 21:44
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 "zda je tam jehla" xD chlape
Datum: 22. září 2010 21:39
Jméno: mataw
IP: uživatel10301
 cus podivej se jestli nema moc sitou smes nebo na opak nebo zda je tam jehla to je taky dost zasadni
Datum: 22. září 2010 21:35
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 seřizuješ když je motor v provozní teplotě?
Datum: 22. září 2010 21:34
Jméno: dioda666
IP: uživatel9691
 cau draci mam mensi problem jezdim na pionyrovi jedu a kdyz zastvim tak pionyr se sam od sebe turuje(pridava bez niceho nic) nevime cim to muze byt::  iky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 18:38
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Mě vynechával fichtl a bylo to guferem v zapalováním ze začátku taky samo přidávalo plyn a pozdější dobou začlo vynechávání..
Datum: 23. září 2010 18:38
Jméno: patres
IP: uživatel10422
 jj moze to byt tym guferom alebo tesnenim ze saje valosny vzduch ...aj mne to robilo vymenil som gufero a nema problem  \r\n
Datum: 23. září 2010 16:39
Jméno: Přema
IP: uživatel10418
 Mi to tak dělá občas na mustagovi... Problém byl v lanku plynu, které nešlo do šoupátka rovně, ale bylo zahnuté nebo to nedosedalo a pak to dělalo... Do šoupátka by mělo jít rovně (kolmo)...
Datum: 23. září 2010 14:43
 nekde ti to treba saje fales.zkontroluj tesneni pod valcem,taky jestli je valec s hlavou dotazenej,jestli ti tesni hlava a tesneni karburatoru.pokud nic co tu psali i podemnou nepomuze,muze to byt spatny gufero pod zapalkem,ale to zatim neres,to je az krajni nejhorsi moznost
Datum: 22. září 2010 21:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nízká hladina -> chudá směs
Datum: 22. září 2010 21:42
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 celý karbec vyčisti a zku jehlu dát na jiný zářez
Datum: 22. září 2010 21:36
Jméno: mataw
IP: uživatel10301
 cus hele ja si myslim ze problem je nekde v karburatoru a to co se tiče smesi sam sem mnel na mustangovi kdysi davno za problem neco podobnyho a pomohlo nam vymneni karbec ale nevim zda ti to urcite zabere
Datum: 22. září 2010 21:33
 Zdar draci, Pujde dat pravy víko z 05 na motor 21 a bude pasovat i systém vypínání spojky? Sehnal jsem totiž krásnej 05kovej plech a nechcu do něho řezat ten výřez pro spojku.Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 12:46
 viko 21 na 05 s malou upravou ano ale z 05 na 21 ne si zozen 05 motor>D
Datum: 23. září 2010 12:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne , nepůjde
Datum: 22. září 2010 22:10
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Tak to budeš muset řezat. Nepasuje.
Datum: 22. září 2010 22:10
 Zdravim mam takovy dotaz mam na fikovi 21 nove krouzky a zda se mi ze se nejak dlouho zajizdeji.Kamarad mi rikal ze staci 5km a je to zajete ale ja mam najetych cca.15km a kdyz jezdim delsi dobu(15min)tak se to zacne loudat a je to nejake line.Kdyz mam volnobeh tak ve valci neco brzdi pist,ale kdyz to schladne tak je to vpoho.Co s tim???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2010 10:31
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když si měníš kroužky, dej si jeden do válce a překontroluj mezeru mezi konci kroužku. Musí tam být mezera min. 0,2 mm.
Může být i mělký zámek.
Datum: 23. září 2010 10:31
 koliHN: clovece nekdy se za tebou prijedu podivat...kam chodis do skoly?
Datum: 22. září 2010 23:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 zajíždí se cca 50-100km... stačí první nádrž víc oleje a nehonit to do otáček
Datum: 22. září 2010 21:53
Jméno: martin
IP: uživatel10301
 no ja osobne myslim ze 5 km je hodne malo  a souhlasim s predešlim komentem neboj se tam nalejt klidne moc voleje a hlavne trpelivost jinak je oddelas
Datum: 22. září 2010 21:29
 Kdyžtak to není 5 km ale 50 km...dej víc oleje...a zajížděj
Datum: 22. září 2010 21:08
 chtěl bych se zeptat estli jsou pření tlumiče jen vidle bez kluzáků 350/638-640 stejné nebo je v nich nějaký rozdíl jelikož tady v nabídce dílů jsou ale jen na 639-640 tak estli mi půjdou át na 638 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2010 18:50
 jsou stejny...
Datum: 22. září 2010 18:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vidle by měli bejt totožný, liší se akorád kluzáky podle použitého typu brzdy..
Datum: 22. září 2010 15:31
 nejsem žadny odborník teda - ale co si myslim ja - tak jit by ti tam meli - jen myslim ze je rozdíl v tom ze na tech vydlich 639 a 640 je nejakej uchyt pro kotoucovou brzdu - a tak nvm jestli by ti tam slo dat kolo s bubnem
Datum: 22. září 2010 10:03
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 Chtel bych se zeptat nevite proc se mi na me ČZ 150... porad lamou lamely! originalni uz sem nesehnal a tak sem si vcera koupil ze simsona! a jeste vecer sem to projizdil jezdil sem asi tak pul hodiny a zas se zlomily nevite nekdo v cim je ten problem??? poradte mi díííky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 18:50
Jméno: jirka
IP: uživatel10339
 treba ma cz 150 vetsi vykon jak simál....
Datum: 21. září 2010 18:50
 nemáš náhodou křivej koš nebo něco?
Datum: 21. září 2010 7:30
 Cus draci......kdyz jedu asi 40 KM/h a vic tak mi neco chrasti ve valci....nevite co s tim?  .......jo a jezdil jsem a potom jsem fíka uklidil nechal vychladnout a chtel ho nastartovat......ale neslo to  jenom obcas tak na 15. kopnuti chytnul.....predstih odtrh a plovakovka je ok.....nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 16:00
 Mohl jsi to pridrit a pak zvonej krouzky. Sundal bych valec kouknul na pist pokud ma olesteny prasatka tak byl pridrenej. Vem malej pilnicek na nehty nebo neco podobnyho a lehce to prejed. |Krouzky dej novy a drazky vycisti. Nejlip starym krouzkem proskrabnout.
Datum: 21. září 2010 16:00
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No to chrastění můžou způsobit kroužky z důsledku toho, že si to nenechal dostatečně zahřát a hnal si to do otáček tak ti cinkaj kroužky, neříkam ze to tak je, jenom pouze je to jedna z mnoha variant
Datum: 20. září 2010 21:08
 buď sviečka alebo dačo v elektrike a to chrastenie môže robiť buď kľuka alebo piest čap neviem musel by som vidieť a počuť
Datum: 20. září 2010 18:44
Jméno: Maty
IP: uživatel7261
 Nazdar bejci, mam problem s babetou 210 když ji našlápnu tak nastartuje jen když dám plnej plyn ALE BĚŽÍ STRAŠNĚ V NÍZKEJCH OTÁČKÁCH a nevím co s tím,neporadíte mi někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 17:31
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 Předpokládám, že jsi karbec několikrát čistil, nastavoval plováky, vyčistil vzduchovej filtr? Zdechává ti i na stojaně?
Datum: 21. září 2010 17:31
 Vyzkoušej jinou svíčku
Datum: 20. září 2010 20:45
Jméno: Maty
IP: uživatel7261
 ten je ok, porad neco jinyho
Datum: 20. září 2010 18:51
 zvýšit volnoběh
Datum: 20. září 2010 17:33
 prosím Vás.když mám na mustangu zvrchu promáčklou nádrž.Jak to mám vyrovnat?jde to nějak tlakem nebo jak? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2010 16:09
 Ja myslim ze tlakem to asi neudelas mozna kdyby to bylo z boku ale nahore to nevytlacis. Ja bych to prekytoval zabrousil striknul plnicem zabrousil a pak dal lak. Jinak seto u aut dela taky tak ze na promacklinu nabodujes kus svareciho dratu a vycukas to ven a zbytek vykytujes. Jenze tohle bych u nadrze nedoporucoval  Teda pokud se nechces proletet
Datum: 21. září 2010 16:09
 Když seženeš něco co bude mít takovej tlak tak proč ne nebo to mužeš zkusit vykitovat....a nebo koupit za pár stovek jinou
Datum: 20. září 2010 18:38
|



|