|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus draci. Mám jawu Mosquito a potřebuju poradit s přední kotoučovou brzdou. Brzda furt brzdí a zahřívá se brzdoví kotouč a netáhne to. jak mám uvolnit přední brzdu???? předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 23:34
Jméno: mosquito
IP: uživatel2760
 zkus rozhejbat čelisti
Datum: 20. července 2010 23:34
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Ahoj, mám podobný problém na HONDA NSR 50. Přední brzda párkrát zabrzdí, pak zůstane natlakovaný brzdový systém, zaraflé destičky v kotouči a jediné, co pomůže je povolit odvzdušňovací šroub na brzdovém třmenu, kapalina se odstříkne a destičky se vrátí. Čím to je nevím, ale stále to řeším, takže Ti neporadím. Sám jsem zkoušel 3 druhy brzdových kapalin, mám nové destičky, vyčištěné pístky, nové těsnění kolem pístků ... Když dělám zkušební jízdu, někdy to vydrží třeba 50 prudkých brzdění až je to horké a pak se to natlakuje třeba po 3-4 zabrždění ve studeném stavu ... Kdybys přišel na jednoznačnou závadu, napiš. Aleš centercom@email.cz
Datum: 08. června 2010 19:01
 zdravím mam takový problem, mam dandy 50 a poslední dobou s ní neco je. nastartuji normálne, když zařadim a přidám plyn, a de do otáček tak chcípne. když už se rozjedu, tak když tam mam tak 3 tak nechce jít do otáček začne vynechávat a když skusím za 4 tak se dusí. už nevim co stim, vyčistil sem jehlu a trysky, jinou svíčku sem dal a furt nic.. jakoby neco v motoru, ale divné zvuky to nevydáva...takže už nevím.. dekuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 11:07
 dekuji za radu ok. vyskouším to a napíšu. vím jen že sem tam mel svíčku která byla do nižší teploty a dal sem tam tu která byla určena do vyšší. pokusím se udelat to co si mi napsal, zatim dík za radu
Datum: 07. června 2010 11:07
Jméno: Aleš
IP: uživatel9601
 Jedna z možných příčin může být svíčka. Svíčky jsou teplé a studené - liší se číslem na svíčce. Nižší číslo = teplejší svíčka, vyšší = studenší. Pro starší motory se doporučuje osazovat teplými svíčkami. Zkus si sehnat svíčku nejlépe s číslem 5. Sám jsem se svíčkama labaroval u své Hondy a můžu potvrdit. Studená svíčka - motor nastartoval, zvuk super - jak 4 -takt, ale po přidání plynu zdechl a nebylo možné ho hned tak nastartovat - výkon to nemělo. S teplou svíčkou to zní opět jak 2-tak, ale motor jde hned do výkonu. Tento pokus nebude stát víc, než 120,- Kč (NGK), když koupíš levnější, nic se nestane. Sežeň stejný typ svíčky, ale s číslem 5 a napiš, jak jsi dopadl na centercom@email.cz .Pokud by toto nepomohlo, doporučuju provést seřízení předstihu, případně byl-li dělán, zkontrolovat čistotu kontaktů odtrhu. Často to lidi očistí pilníkem, nebo šmirglem, ale nechají tam ten abrazivní nevodivý prach na kontaktech. Pak mě ještě napadlo - příliš bohatá směs paliva - málo vzduchu = seřídit karburátor, zkontrolovat sání i falešné sání mimo filtr - případně to bude předstih. Každopádně tou teplou svíčkou nepokazíš nic. Liší se jen délkama izolátoru uvnitř a teplotou na povrchu. Jsi-li detailista nastuduj si rozdíly na internetu. Každopádně prosím napiš, jak jsi dopadl s tou svíčkou, zajímalo by mě to. Díky Aleš.
Datum: 06. června 2010 23:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Prosim moc o radu.Minulý týden sem domu přitáhl mustanga který přez zimu nejezdil,tak jsem vyčistil karbec všechny kontakty zbrousil-jiskru to háže pěknou jenomže když přechčiju karbec a našlapuju tak nic,při roztláčení taky nic jenom kdyš to podleju tak nachvilku lapne.Prosim čim to jen muže byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 19:34
Jméno: Aleš
IP: uživatel9624
 Těžko na dálku jednoznačně určit závadu bez vizuálního pohledu. Napadlo mě zkontrolovat filtr sání není-li příliš zanesený, nebo zvlhlý a další zkusit správně seřídit karburátor. Při čištění je možné, že nebyly správně nastaveny šrouby karburátoru a mě to teda připadá na málo vzduchu (až skoro žádný) v palivové směsi. Taky nezapomeň otočit vypínačem z polohy STOP na START  Jinak by se radilo, kdyby jsi napsal, že Ti tam jde 100% palivo z karburátoru do motoru a že svíčka je mokrá. Nebo, že jsi zkoušel jestli svíčka háže jiskru. Buď jsi to nenapsal, nebo s tím nic nedělal a to Ti těžko někdo poradí. To ti tady může za chvíli někdo napsat : "A máš tam benzín?" Zkus to lépe technicky popsat, nebo budeš muset počkat, až ti napíše nějaká vědma, která to vyčte z koule, že máš zbytky prachu mezi kontaktama přerušovače, jak jsi je brousil a neočistil hadříkem, aby tam nezůstal ten nevodivý abrazivní prach. Hodně štěstí a napiš, co tomu bylo. Aleš centercom@email.cz
Datum: 08. června 2010 19:34
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 zkontroluj simerinky na klice.
Datum: 07. června 2010 0:04
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 skus se podívat jak máš jehlu, mněla by být v druhé drážce od vrchu
Datum: 06. června 2010 21:11
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 nevite prosim co mam dat misto teho jak se vycvakavaji rychlosti na babete me ulutel jak sem jel aji ten vnitřek
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 17:17
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 a neda se misto teho dat neco jineho
Datum: 07. června 2010 17:17
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
Datum: 07. června 2010 11:08
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 207
Datum: 07. června 2010 6:06
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Jaký typ máš? 207 nebo 210.
Datum: 06. června 2010 21:26
 tak sehnat
Datum: 06. června 2010 19:49
Jméno: jura
IP: uživatel7996
 ja sem to nenasel
Datum: 06. června 2010 19:48
 dej tam co tam bylo
Datum: 06. června 2010 19:46
 Čau draci čím může být že když se motor ohřeje tak nejde do otáček a netáhne a když už ho vytočim např. jízdou z kopce tak vynechává. Jinak skoušel jsem přetěsnit motor, bohatost směsi, vyčistit karbec, všechny druhy svíček a už fakt nevim co stim. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus předstih a kondenzátor
Datum: 06. června 2010 19:45
 neda se na babete misto teho jak se vypina rychlost jak se to vycvakne dat neco jineho protoze me to upadlo jak sem jel
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 19:30
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Jo to se mi taky stalo kdyz sem mel babu.. a resil jsem to tak ze sem asi mesic jezdil bez toho a pak sem si koupil novy za 80 kc.
Datum: 06. června 2010 19:30
 Čavte draci, mam problem na jawe207. menil sem píst, to se mi povedlo, ale uz sem zkladal motor naspet, medzi tymi dvomi pulkami motoru ostala špára a motor už se víc zatáhnout nedá. Nevite mi poradit, co mam s tým delat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 11:21
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Mám takový dojem, že jde v tvém případě o válec a hlavu válce. Pod válec patří těsnění a hlava se musí dotahovat křížem.
Ty tyčky jsou asi svorníky ,nebo se mýlím ?
Datum: 07. června 2010 11:21
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Při výměně pístu přece není potřeba půlit celý motor a jaký tičky na kterých něco drží máš na mysli? Pokus se přesně a podrobně popsat svůj problém, jinak Ti nikdo neporadí protože nepochopí co s tím máš.
Datum: 06. června 2010 13:28
 ale stalo se mi i to, ze ze tí tičky na kterých to drží se mi už 2 krát zlomili a musel sem koupit nové, a kdyš sem s tym jezdil, sálo to bočnej vzduch
Datum: 06. června 2010 11:27
 ne, myslíš, aby sem nahžál púlky motara?
Datum: 06. června 2010 11:23
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 A nahřál jsi ty kartery?
Datum: 06. června 2010 11:18
 Cau draci mam dotaz proc moje babetta po rozpuleni uz nema takovy vykon jako předtím nevím proc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2010 10:47
 jj
Datum: 06. června 2010 10:47
 ok pak dej vedet
Datum: 06. června 2010 10:47
 jj takze v pondeli pujdu koupit tesneni nebo ho vystrihnu
Datum: 06. června 2010 10:46
 nn ten tmel vylita tam odsud..hlavne ten benzin ho rozezere (jak kterej tmel) a zacne se trhat..nejjistejsi je tmel-tesneni-tmel
Datum: 06. června 2010 10:45
 to může být i tím jo to jsem teda nevěděl ten tmel toho tolik nevydrží
Datum: 06. června 2010 10:43
 pokud si dal pod valec jenom tmel tak uz vime kde je problem
Datum: 06. června 2010 10:42
 jj díky na to jsem už taky přišel
Datum: 06. června 2010 10:41
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 i ja si myslím že je to tými novými vecami v motore ono to po čase možno povoli i mne pionier po go nechcel príliš ísť ale už to rozbehal inak ak by ti prisavalo falošný vduch pochybujem že by si mal sviečku tehlovej farby mal by si ju čiernú a ešte jedná rada nestaláčaj F5 lebo ti to bude kopírovať odpovede
Datum: 06. června 2010 10:40
 ted nevim ale myslím že těsneni(to papitove) i tmel ale novim to jjiste
Datum: 06. června 2010 10:39
 co si dal pod valec?jenom ten tmel?
Datum: 06. června 2010 10:37
 nee taky nové
Datum: 06. června 2010 10:36
 A gufera si nechal starý?
Datum: 06. června 2010 10:35
 hm to jsem teda zvedavy a spetne utesni vubec daval jsem ten černy těsnící tmel a nemužě to třeba nekde přisavat vzduch třeba přes nějake gufero
Datum: 06. června 2010 10:32
 tak muze to byt tim ze si to spatne utesnil,nebo si spatne nastavil zapalovani..nekdo rika ze po rozpuleni to pojede hur,kvuli novym loziskum,ze ty stary jak sou vybehany tak se lip tocej (vem si stary lozisko a roztoc ho..sice bude rachtat jako krava ale toci se dlouho,kdezto novy ne,to nema vule ale netoci se tak dlouho) a proto nekdo rika ze kvuli tomu,nez se to zabehne,to pojede hur...
Datum: 06. června 2010 10:25
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:22
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:22
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:22
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:22
 všechno jsem kontroloval svicka cihlove cervena nevim jsou tam nove loziska jestli to muze byt tím
Datum: 06. června 2010 10:21
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a dobre si pretesnil motor?? nepodfukuje hlava alebo valec dobrý predstih???
Datum: 06. června 2010 10:19
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Čaves draci, mam tu na vas akutni dotazek  ...........mam fichtla 20 a nehazi jiskru na kladívkách (alespon tam žádnou nevidim) timpadem logicky nestartuje  ..........vymenil jsem kondenzátor,očistil kladívka, napojil startovací cívku a sroubek co drzi kladivko a kondenzator k nabijecce na autobaterii abych zjistil jestli zapalovací cívka funguje(mezi kladívky skáče jiskra) , vyměnil jsem inducku, zaizoloval draty..............ale porad nic.........nevím si s tím rady  fichtl nejezdí uz par tydnu  prosim poradte mi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 16:06
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a jak mají ty podložky být správně zapojeny? prosim poradte
Datum: 07. června 2010 16:06
 Žádná jiskra tam není
Datum: 06. června 2010 11:42
 ne,jestli haze svicka jiskru..na baterku tohle zapalovani neni baterku tam vubec necpi  dej svicku do fajfky,priloz ji k valci a slapni a na svicce se musi obevit jiskra
Datum: 06. června 2010 11:40
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 hmmm moc tomu nerozumim a tata me k tomu nechce pustit kdyz tomu nerozumim tady mate par obrazku ze zapalování snad z toho neco vyctete..................http://img405.imageshack.us/i/p6060548.jpg/ jinak díky za ochotu
Datum: 06. června 2010 11:35
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 odtrh mam nastaveny na 0.4 mm a jinak u fichtla moc nerozumim elektrice (je to má slabá stránka) proto si nevim rady  jinak diky za rady a az to vse vyzkousim tak dam vědět
a k dotazu "ses si jistej jestli to haze jiskru?" to myslis jako kdyz to napojim na nabijecku?
Datum: 06. června 2010 10:54
 fermez ti to rikal..muzou byt od oleje...me se to stalo taky,z niceho nic se to skratovalo,s nicim sem nehejbal..vymenil sem podlozky a jelo to..hele a ses si jistej ze to haze jiskru?  promin ale nevim kam az sahaji tve schopnosti,protoze posledni dobou sem pisou lidi co ani nevedi jak svicku vyndat  pro jistotu  -svicku dej do fajfky,priloz ji k valci aby vznikl elektricky oblouk a slapni na nakopavacku..  jo a sesteloval si spravne odtrh?
Datum: 06. června 2010 10:23
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 No jo ale proc to teda nejezdilo jeste driv nez jsem s temi podlozkami hybal? ja s nimi hybal az potom co to nestartovalo
Datum: 05. června 2010 21:50
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 prsne jak pise cezetak. Taky ta izolace muze bejt od oleje a pak to taky nechata vtom pripade dej novy nebo jiny. Nezkousej je umejt to nepomuze
Datum: 05. června 2010 21:46
 neni to hloupost..když ty podložky špatně naskládáš, tak budez zkratovat kladívko z kostrou nebo kabel o cívky s kostrou a nepojede to.
Datum: 05. června 2010 21:27
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Mno jo ale jak se teda vysvětlí že to nestartuje? to je hloupost aby to nestartovalo kvuli spatne pridelanym izolacnim podlozkam se kterymi jsem hybal az kdyz to nestartovalo nebo to myslis tak ze jiskra by tam byt nemela kdyz tam mam tu baterii?
Datum: 05. června 2010 21:05
 no na kladívkách by ani jiskra být neměla.... tvůj problém je v tom že jsi špatně poskládal izolační podložky na tom šroubku.
Datum: 05. června 2010 20:53
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 Zdarec mě vypadl z rychlopalu takovej maléj plišek z ohnuty a věm dýrak kam patrý dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:26
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,ten plíšek co ti vypadnul není moc důležitý,je to podložka která patří pod červík drřící ti hliníkovou objímku rychlopalu na žídítkach aby se tím jak dorveš ten červík(malinkej zapuštěnej šroubek)nepoškodil chrom\r\nna řídítkách,ale jak říkám je to detajl.a když to tam není,vlbec to nevadí-není to totiž vůbec vidět
Datum: 08. června 2010 23:26
 co je to "dýrka" ???
Datum: 05. června 2010 20:25
Jméno: jawa50
IP: uživatel5056
 dýrka
Datum: 05. června 2010 18:22
Jméno: Lukáš
IP: uživatel3956
 Zdar draci,prosím vás o pomoc!Nemáte někdo doma plynové lanko na ČZ 175/487?Pouze někdo z okolí Kolína nebo Kutný Hory,potřebuju ho do zejtra,proto sem píšu,prosím nemažte,je to fakt důležitý  .díky moc předem,není to inzerát,jen dotaz a prosba
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 20:46
Jméno: Lukáš
IP: uživatel3956
 Nebo kdyžtak meil pukasek.ruzicka@seznam.cz
Datum: 05. června 2010 20:46
Jméno: Lukáš
IP: uživatel3956
 čau moje icq je 400 924 390 gruntu mam kousek  dik
Datum: 05. června 2010 20:31
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš-li možnost přijet na Gruntu, jedno nové lanko mám. Napiš kontakt.
Datum: 05. června 2010 18:51
 Čus draci,mám takový problém,už delší dobu mám problém s volnoběhem...no né až tak doslova.Mám Jawu 21..kyž nastartuju tak je ve vyšších otáčkách - jako není to na minimum volnoběhu nebo akorát,prostě mám o tam víc....a to práve proto že když jedu,dojíždím do nějaké křižovatky,tak vymáčku spojku a když rychle nezačnu točit motor s vymáčklou spojkou,tak mě to chhcípne...podřadím a jede to dál...a už nwm čím to je...když je to teplý a nastartuju tak to na volnoběh de akorát ae obač to taky tak po 10-15s chcípne že ztratí otáčky...ae zase právě nwm rady když je to studený tak to otáčky má vyšší než normál,motor se po nastartování zahřeje a klape to v pohodě..ae jak jedu tak to začn dělat a je to v hajzlu..nevíte někdo co stím???Díky všem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2010 0:01
 je to normální že když máš kvalt a stojíš s vymáčklou spojkou tak to má tendenci zdechat....proto když stojíš v křizovatce tak dej neutrál a nedrž to na spojce....pálíš si tak lamely
Datum: 05. června 2010 0:01
 zdravim mam problem a už si nevim opravdu rady..babeta 207 nastartuje uplně krasně,ale po ujeti asi 500m začne divně hučet pak škubat a motor se začne dusit...karbec jsem sešteloval,vyčistil,přetěsnil.nova svíčka,palivovej ventil,vyfuk čistej,ale ona ne a ne jet..pls help :roll: :roll:
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 0:29
 Měl jsem podobný problém. Vyčistil jsem karbec, dal jsem palivový filtr, ale neuvědomil jsem si, že jsem před tím filtrem ujel asi 2 km. Mezitím se asi někde uvolnil kousek rzi a nacpal se do trysky a fungoval úplně spolehlivě jako klapka. Jak jsem ujel asi 300 metrů, sajrajt se rozhýbal a při přidání plynu trysku prostě přivřel, a ty zvuky, co chuděrka 207čka vydávala byly šílený. Trápil jsem se s tím snad týden. Ale od té doby mám klid.
Datum: 23. června 2010 0:29
Jméno: marek
IP: uživatel9583
 gufero
Datum: 04. června 2010 23:12
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Aha, tak jestli je svíčka cihlová, tak to tou fajkou nebude.  Tak nevím.
Datum: 04. června 2010 14:15
 cihlovou...sundal jsem valec a pujdu ho dat na vybrus..uvidime..každopadně dam vědět jak to dopadlo.
Datum: 04. června 2010 13:23
 A to fajku určitě vyměň. Buď to pomůže a nebo alespoň vyloučíš tuhle možnost.
Datum: 04. června 2010 13:18
 No a svíčku máš černou nebo cihlovou?
Datum: 04. června 2010 13:12
 jj mažu sic m2t a 1:33..
Datum: 04. června 2010 12:47
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Podívej se na filtrační pletivo. Nesmí ho být mnoho. Stačí 2g. Když je to tam upěchované,má to málo vzduchu .
Datum: 04. června 2010 12:36
 když máš škrábance jak n apístu tak na válci tak je válec přidřený.....mažeš bůbec? jaký olej a jaký poměr?
Datum: 04. června 2010 12:32
Jméno: pawka
IP: uživatel9411
 no ono to po těch 500m začne zprvu škubat,poté už začne vynechavat motor jako by tam nešlo palivo,ale to přitom teče krásně...je pravda že v te fajfce je takova pružinka ktera ji drží na te svičcea tu tam nemam..tudiž je krapet volnější,ale to už mam strašně dlouho a nikdy to nepeklilo..dpc ja už jsem bezradnej..budu mit za chvili G.O pač měnim všechno metodou pokus omyl..
Datum: 04. června 2010 12:07
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Po těch 500m se to dusí jen když přidáš plyn a nebo to zdechne i na volnoběh bez zatížení?
Datum: 04. června 2010 12:00
Jméno: robieu
IP: uživatel8413
 Ty škrábance určitě sníží výkon, ztrátou komprese, ale že by to kvůli tomu dusilo po 500m, to si nemyslím. Nicméně výhledově to výbrus chtít bude.
Pokud máš přestih o.k. a směs o.k., tak zkus vyměnit tu fajku. Pokud je je vyžvechtlaná, tak může být po zahřátí volná. Taková závada mě docela potrápila. Taky jsem všechno prošel a šteloval a měnil svíčky atd. a nakonec pomohla pouhá výměna fajky.
Datum: 04. června 2010 11:59
 jj karbec jsem šteloval cca po 5km jizdy kdy byl motor zahřatej..
Datum: 04. června 2010 11:19
Datum: 04. června 2010 11:17
 Karbec máš seštelovaný pro zahřátý motor? Potom je to záhada. Zkusil bych ještě vyměnit fajku.
Datum: 04. června 2010 10:58
Jméno: tomas cypris
IP: uživatel9578
 Mam problem s motorem motor normalně stertuje drží volnoběch akorad kdyz jedu tak ve vysokejch otáčkách začne v motoru něco praskat jakoby tam někdo hazel kameny co to muze bejt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2010 8:26
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to me delal pionyr po GO kdyz jsem jel nad 55 km tak me to delalo taky takovej zvuk jako kdyz litaj kaminky do blatniku, klika byla po repasi a mel jsem jehly i nahore tak nevim jestli to bylo tim? pak si to nejspis sedlo protoze to uz nedela. A nejsem si jistej jestli jsem nadal omylem min oleje. Je mozny ze mas v pr. lozisko jehlovy na klice
Datum: 04. června 2010 8:26
 nejspíš máš vyrachtaný nějaký ložisko nebo futro, čep, píst, kroužky... rozmontuj a prokoumej to
Datum: 03. června 2010 23:18
 Čau dneska se mi nakopávačka nák záhadně protočila jakoby ceká dozadu tak sem povolil klínek dal jí jak má být ale když to chci nakopnout tak se to nevrací a celá jakoby povyjíždí ven z motoru i na tom čepu a když jedu na roztlačení tak pořád padá k brzdě  jak na to díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:29
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,tak to je špatné,to ti vyskočila vracecí pružina od startkliky-a aby jsi to nahodil zpátky do původní polohy,musíš rozpůlit motor-boužel  jinak to nespravíš
Datum: 08. června 2010 23:29
 tak to máš nejspíš strženej doraz... a to je špatný, páč v lepšim případě bude stačit nějak upravit segment v horšim budeš muset spravovat karter....
Datum: 03. června 2010 23:00
Jméno: Babu
IP: uživatel7965
 dobře  jen mě to´překvapilo že se mi tak celá protočila ta nakopávačka , vím že nemůžete vědet jestli to prasklo nebo vyskočilo proto sem napsal myslíš že to vyskočilo ? jako ze skušenosti jesti to spíš praskne nebo vyskočí
Datum: 03. června 2010 19:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 přesně jak řiká zajíc.. tady jsou kolikrát dotazy, že to fakt rozum nebere... než aby to rozebrali a přišli taky sami něčemu na kloub, tak to tady zaplavěj naprosto nesmyslnejma dotazama.... to hle neni myšleno konkrétně na tenhle příspěvek, ale obecně... používeje taky selskej rozum!!!
Datum: 03. června 2010 19:35
 hele,jak mame vedet jestli ti to prasklo a nebo jen vyskocilo?oprava po internetu snadno a rychle..sorry ale sam uznej,ze nejlip to zjistis kdyz to rozeberes
Datum: 03. června 2010 18:00
 Možný je obojí...Ale prasknout by jen tak nemela....
Datum: 03. června 2010 17:23
 a myslíš že pružinka bude prasklá a mám koupit novou nebo jen někde vyskočila ? motor se mi půlit nechce asi budu roztlačovat
Datum: 03. června 2010 17:21
 Musíš rozpulit motor a dat tu pružinku do tý dírky
Datum: 03. června 2010 17:13
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši potřebuju radu vyměnil sem na mem mustangovi vačku a nastavil sem odtrh ale on ne a ne chytit měnil sem odtrhy ale pořád nic nevím čím to je.Prosím poraďte
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 19:59
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já sem si myslel ze to muze byt jeste neco jineho nez predstih ale jak se ten predstih nastavuje to vím
Datum: 03. června 2010 19:59
 co takhle seřídit předstih? nedávno jsi tady poučoval jak se předstih seřizuje a ted si sám nevíš rady?
Datum: 03. června 2010 18:36
 ked ti to dovdety jelo tak urcite predstih
Datum: 03. června 2010 16:51
Posl.aktualizace: 03. června 2010 14:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli tam nemáš díru jaok vrata, tak stačí dát šroubovací ventilek a jede se dál...
Datum: 03. června 2010 14:28
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj dá ale není to moc na dlouho max 2měsíce sem s tím jezdil já a pak už aj z laty vyletěl normálně vezmi jinou píchlou duši stačí s kola rozstřihni ji na půl a najdi v ní zevnitř takovou čárku to je místo kde se ta duše
v továrně odlilapodle tá čarky ji rozstřihni na délku jakou potřebuješ doprostřed udělej dírku o neco málo menší než je ventilek (aby to líp těsnio) vytrhlý ventilek dej do duše ze které byl vytrhlý a opatrně ho oblep
lepidlem na duše a pak už postupuješ jako u norm lepení ošmirgluješ dáš lepidlo necháš chvíli oschnout dáš latu a nějak to sevři alspon na 2hodky duši foukej až bude v kole jinak se ti utrhne na lepidle nešetři
Datum: 03. června 2010 13:29
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Nic, co by dlouho vydrzelo. Kup novou dusi.
Datum: 03. června 2010 13:28
 zdarec. hele, když budu dávat nový pouzdra do př. vidlic, (spodní) tak mám tu trubku nějak nahřát, a pouzdro třeba zmrazit, aby se trubka roztáhla, a pouzdro zmrsklo, nepoškodí se mrazem nějak? nebo to mám tam normálně naťukat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 22:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nacpi to tam za studena...je to silon tak on se přizpůsobí
Datum: 02. června 2010 22:38
 ahoj draci,mám problém se svím mustošelm,mám seštelovaní odtrh i funkční karbec a motorka při roztrkávání ani jednou neškytne a to háže jiskru docela slušnou,dokonce je svíčka i od benzínu ale ani škyt 
Prosím čím to může být budu vděčný za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 23:23
 také si myslím že v karbecu problém nebude,svíčky jsem zkoušel 4,v mém mustoši nepomohla ani jedna ale v kamarádovém všechny .
Datum: 02. června 2010 23:23
 a máš to novou svíčku?? to že ti tam skočí jiskra na vzduchu ještě neznamená že musí skočit i ve válci při několikanásobně vyšším tlaku... v karbeci bych problém nehledal
Datum: 02. června 2010 23:12
 takže pokud mám jehlu uplně dole a nestartuje tak ji mám dát nahoru a postupně zkoušet?je mi ale divné že to nejde s tím kamarádoví funkčním karbecem,také jsem se dočetl na netu že to může sát guferama na klikovce vzduch je to možné ?
Datum: 02. června 2010 21:36
 vsechny karburatory nejsou stejne opotrebene
Datum: 02. června 2010 21:29
 to je divné skoušel jsem tam dát karborátor s kamarádova mustanga který mu bez problému jede a chytne po půl metru strkání
Datum: 02. června 2010 21:25
 problem je v tom ze se ti zamoci svicka takze to chce skouset snizovat jehlu v karburatoru dokut to nebude dobri
Datum: 02. června 2010 21:11
 zdarec... tak sem najednou sprovoznil svýho fíka, který 20 let stál ( jawa typ 555)..   byl sem strašně šťastný a ještě pořád sem že to jede... chytá většinou na 1. šlápnutí, ale má to jednu vrásku, kterou ne a ne smazat..dusí se při přidání plynu.. né úplně doslova "dusí se" ale když prostě přidám plyn tak strašně dlouho trvá, než se vyhoupne do otáček..při studeném motoru se dusí úplně. ale při zahřátém motoru to dělá menší bordel a přidusívá se to.. prosím poraďte, čím by to mohlo být, vše je čištěno, do karbecu benzín teče pěkně a jehla je úplně dole... když ji dám výš tak se to dusí ještě více..(odzkoušeno) proto vás prosím, abyste mi pomohli vyřešit tenhle problém.. zde videjko třeba Vám to pomůže : http://www.youtube.com/watch?v=mV7DZXHlp70 a ještě jedno na kterém to jde líp vidět: http://www.youtube.com/watch?v=fXLai0b11UU&feature=related .. to první video je realita ( točeno dnes při teplém motoru..) nevím si už rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 7:22
Jméno: bivoj
IP: uživatel7087
 mě tohle dělalo na jawě 20 .De ti tam asi moc vzduchu. a kdyš to tim nebude tak msy vičisti trysky a vyměň svíčku
Datum: 08. června 2010 7:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele kondík mám novej
Datum: 02. června 2010 22:02
 tenhle bordel by mohl dělat i kondík néé??
Datum: 02. června 2010 21:23
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 presne jak pise standa
Datum: 02. června 2010 20:38
 jasně vejfuk čistej karbec též
Datum: 02. června 2010 20:34
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a skusals vicistit karbec a vyfuk ked to 20 r stalo?
Datum: 02. června 2010 20:07
 standa: hle seš docela chytrej, to mě nenapadlo  a víš co? je to vysoce možný, protože mě fík jede aji na zavřenej filtr a mezi otevřeným a zevřeným filtrem nejsou změny.. nevím no je to těžký..
Datum: 02. června 2010 19:07
 péro: kladívko mám nový jen jedno-to co se spíná a rozepíná.. jinak obě dvě sou ok...
Datum: 02. června 2010 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel9570
 pokud to nebudou kladívka,tak můj typ jsou tvrdá gufera po XXX letech stání...proste nedrží spodní tlak pri sani a proto takle blbne smes....v lepsich pripadech to jde korigovat zaviranim a otviranim vzduchu...
Datum: 02. června 2010 18:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkoušel jsi vyměnit kladívka?já vím zdá se to divný...ale mě to dělaklo to samý a po výměně kladívek to bylo OK
Datum: 02. června 2010 18:48
|



|