slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  173  174  175  176  177  178  179  180  181  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel8292    
Caute,jedna sa o jawa 21,problem je v tom ze normalne jazdim,normalne sa ohreje motor,nic zvlastne,no zrazu zacne vynechavat tak ze plynule ide len na volnobehu aj to obcas nie,odstavim motorku a na druhy den ide ako nova a potom zas ten problem,napada ma jedna vec nemam v tom original 6 mm hadicku na benzin ale mam tam hadicku co sa dava na auta vnutorny priemer asi 4 mm a vonkajsi 7 mm priblizne,obr tej mojej hadicky http://www.autogas.sk/images/katalo45.jpg tak ci nahodou nedoteka benzin..\r\na rozmyslam ci to este nemoze byt kondik,sviecku som skusal menit skusal som aj rozne tepelne hodnoty sviecky,skusal som aj novu fajku a aj trysky som prefukal Dakujem za rychlu odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel8292    
tym mensiu som myslel fakt malu,tym to fakt nebude,teraz som do motorky dal staru sviecku pal tak uvidime ci nahodou neboli zle sviecky
 
 
Datum: 22. května 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyfoť ten válec zevnitř, zavěs to někam a dej link.
 
 
Datum: 22. května 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel8292    
videl som tam mensiu rihu co vobec nieje hlboka cize pochybujem ze to je tym..a este nieco mam ciernu sviecku a nie farbu tehlovu,neviem cim to je,predtim bola tehlova
 
 
Datum: 22. května 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud si motor předtím nepřetáčel tak by to olejem být nemělo. no podívat se do válce můžeš.
 
 
Datum: 22. května 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel8292    
M2T 1:33 ,tak to dufam ze nie :-( dajak som tie hrozby ze M2T je shit nebral vazne :-( a malo by byt vidno ryhy ?
 
 
Datum: 22. května 2010 14:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypadá to na přidřený válec...jakým olejem a v jakém poměru mažeš?
 
 
Datum: 22. května 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
čau. Dnes jsem se jel na čezete a stalo se mi toto... Když jsem byl tak v půlce cesty, tak se moji čz 175/477 nechtělo vůbec jet. Když jsem přidal zhurta plyn tak to bylo jako kdybych měl plně stisklou spojku a tůroval to, tak jsem musel jet uplně pomalu a trošičku to zrychlovalo ale jel jsem na 4. rychlost asi 50km/h max. Nevíte co s tím mám? Spojku už jsem zkoušel povolovat ale asi to s tím nemá nic společného protože to dělalo pořád, jo a když he motor studený tak to vyletí do otáček o trochu pozdějc. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dnes je moderní řikat "LOL" v tomto případě to lol platí dvojnásob.
 
 
Datum: 22. května 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Los to si takový trouba nebo co???? říkáme ti že máš v prdely lamely....ty to nedokážeš pochopit??? a řekni mi co jsi jako myslel tím že je to manuál???? prosimtě kolik ti je? 12?? máš dotazy na úrovni blbce.
 
 
Datum: 22. května 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
je to manual
 
 
Datum: 22. května 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seš natvrdlej, když ti odejde spojka, tak klouže jako v tvém případě, a ne že přestane vystavovat. Alespoň jsem to pochopil tak že ti klouže. Apropo 477 má poloautomat, takže můžeš řadit bez spojky (když je to funkční) Takže kdyby spojka byla vpořádku, tak bysi mohl teoreticky řadit bez vačknutí spojky. :-)
 
 
Datum: 22. května 2010 13:42
 
 
 
 
Jméno: Los      IP: uživatel9046    
Já myslím že korkama to nebude. To by přece řadilo přes zuby ne?
 
 
Datum: 22. května 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: franta_fbn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musim jenom souhlasit. Z tvého popisu to vypadá opravdu na špatnou spojku.
 
 
Datum: 22. května 2010 13:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už ses jednou ptal..bylo ti řečeno aby ses podíval v jakém stavu jsou korky na lamelách.... to jsi tak neschopný se na to podívat?
 
 
Datum: 22. května 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau. slysel jsem, ze daj dat na motor valeckovy loziska pro snadnejsi puleni motoru - prej to tak mely i zavodni kvuli jednodussi udrzbe, ale otazka zni: fungovalo by to tak ? nejaky axialni vule tam preci budou, coz by se asi nemuselo valeckovejm loziskum libit. jakej je vas nazor ? Po sezone me ceka komplet GO celyho stroje, tak ze bych tam ty valeckovy loziska hodil, kvuli pristi udrzbe. dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele urcite by to bylo zajmavy :-) Dandy50 ma na klice obe loziska kulickovy ale na cepech je vnitrni krouzek spolu s kulickami na kleci a v karterech je vnejsi krouzek. Co se tyce puleni je to fakt parada, zadnej rozpulovak, jen rozsroubovat a rozdelat :-)
 
 
Datum: 20. května 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok tak dik za nazory hodim na to bobek
 
 
Datum: 20. května 2010 16:48
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
na jednovál se dává jen jedno válečkový, na 350 se dávaj dvě válečkový. Takže tam vždycky zbyde jedno kuličkový, který ty axiální síly pochytá. Pokud máš normální motor, kterej nerozhazuješ často, tak není důvod dávat válečky.
 
 
Datum: 20. května 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: yuri      IP: uživatel9188    
pozri tu ten motor fungoval 40 rokov na guličkových a teraz tu melieš o valčekových to sa mi osobne veľmi nepozdáva na kľuku to nebude priliš vhodne a do prevodovky možno aj to pochybujem
 
 
Datum: 20. května 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
dotaz pro sikovnejsi: jednu chvili se mi prehrejvala prevodovka to uz prestalo a od ty doby co se prehrejvala porad blbne motor i kdyz se uz neprehrejva. Proste jedu normalne a najednou to chcipne na 2-3 vteriny a zase chytne a jede dal jde bez problemu dootacek prectich OK. Cim to muze bejt mam podezdreni na gufero na klice na leve strane. Myslim si ze ta prevodovka se prehrejvala proto ,ze netesni gufero tak to ma malej tlak nebo pod tlak v klikovy skrini a kuli tomu se vracej spaleny plyny do klikovy skrine a hreje se celej motor, valec se neprehrejva. Kamos rikal ze mi to huli a to me videl na rovince pritom mazu 1:50 polosyntetiku. Olej jsem vypustil sprevodovky byl cernej pritom tam je chvili par stovek kilometru. otocit zadnim kolem na neutral jde lechce myslim ze prevodovka jde z lechka. Je to po GO 5000km Gufero mi jeden debyl dal na sikmo pak jsem ho narovnal porad to bylo OK starty suprovy akorat vikon me pripada menci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
nevim asi ti moc neporadím ale mi to na třiapuli dělala cívka když sem mněl řídítka doprava nebo rovně jela jakmile sem je dal víc doleva chcípla na 3-4 vteřiny a zas chytla
 
 
Datum: 19. května 2010 23:55
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Zdravím , mám dotaz ohledně Jawy 21.Koupil jsem ho o tomto víkendu a dnes sme byli jezdit.Po chvíli ježdění (10min?) mi fechtl děla to, že když ho nastartuju a nic nedělám tak je ve velmi vysokých otáčkách a to se děje i když jedu a zmáčknu spojku(motor se opět hodí do vysokých otáček).Nevím jestli to ničí fechtla ale nerad bych ho tak trápil.Při koupi to nedělal.V ničem se se nerýpal.(Nevím jak je na tom převodový olej v levé komoře,po odsrubovani dolniho sroubko nic nevytéká.).Děkuji předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Jsem z toho jelen,to těsnění nemůžu nikde najít,je to těsnění na plovákové komoře.Nevím ale jestli tam má vůbec nějaké bát ale mě s tama prostě teče benzín.
 
 
Datum: 20. května 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Problem asi vyresen,na karburatoru chybí těsnění takže do toho de asi nějaký vzduch...Kdyby to delalo to same ozvu se.
 
 
Datum: 20. května 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
Meto dela uplne to samy akorat u cz 175, a nekdo mi tu radil ze to dela nejspis gufero pod zapalovanim, ze to taha falsenej vzduch
 
 
Datum: 20. května 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Takže co bych měl zkusit udělat podle vás ?
 
 
Datum: 19. května 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nemas tam filtr na benzinu? to obcas zloby i cistej je tam vzduch a nepusti benzin dostatecne?? Myslim si ze ti tam nedotejka poradne benal koukni na svicku jakou ma barvicku
 
 
Datum: 19. května 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Vysoké otáčky to má když - Neutral Držím spojku (i když stojím nebo jedu)
 
 
Datum: 19. května 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
a ma to vysoke otacky len ked drzis spojku alebo aj bez spojky??
 
 
Datum: 19. května 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9457    
Lanko se asi neskriplo protoze kdyz jedu bez plynu tak to nepridava.
 
 
Datum: 19. května 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli nevytejka tak je ho tam moc malo - dolej ho a to ze ti vylitne do vysokejch -budto ti saje falesnej vzduch, nebo se ti nekde skriplo lanko.
 
 
Datum: 19. května 2010 18:51
 
 
 
 
Jméno: ombre      E-mail:      IP: uživatel8283    
zdravim , nevíte čim by to mohlo bejt dyž mi muj mustang hází jisrku jenom nekdy a na vsechny svíčky ? i na nové poradte pls !!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Odtrh
 
 
Datum: 24. května 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
nebo indučka
 
 
Datum: 19. května 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nejspis ten kondik
 
 
Datum: 19. května 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
někde je špatný kontakt..zkontroloval bych kladívka,kondík atd..a všechny možný spoje
 
 
Datum: 19. května 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
čau. Dnes jsem se jel podívat na povodně v okolí mého města a stalo se mi toto... Když jsem byl tak v půlce cesty, tak se moji čz 175/477 nechtělo vůbec jet. Když jsem přidal zhurta plyn tak to bylo jako kdybych měl plně stisklou spojku a tůroval to, tak jsem musel jet uplně pomalu a trošičku to zrychlovalo ale jel jsem na 4. rychlost asi 50km/h max. Nevíte co s tím mám? Spojku už jsem zkoušel povolovat ale asi to s tím nemá nic společného protože to dělalo pořád. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nevim jestli to vis nechci te ponizit, radickou se vypina sama spojka a taky se to steluje na ty strane co je elektryka tak jestli to neni moc pritazeny?? jestli ne tak asi jsou sjety lamely nebo malo utahli kolecko na klice na primal.
 
 
Datum: 19. května 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: DH      IP: uživatel9046    
právě že zabírá uplně na konci a štelovat už jsem to zkoušel a pořád to vylétává do otáček.
 
 
Datum: 19. května 2010 16:30
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud motor po pridaní plynu vyleti do otacek a netahne tak to je spojkou pokud to nereaguje ani kdyz si ji povolil tak uz budou sjete lamely spojková pačka by mela mýt cca 2mm vuly pokud ti zabyrá uz od začatku tak to povol jeste víc
 
 
Datum: 19. května 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: tofek      IP: uživatel4699    
zdar, kdyz se mi u 555 nevraci rucicka na tacho (zustane treba na 20km/h kdyz stojim), tak mam to lanko moc dlouhy nebo moc kratky? Vsiml jsem si ze kdyz to lanko moc "tlaci" do toho tacho tak funguje jinak nez kdyz je kratsi a netlaci do toho uplne (rucicka se "zvende" nebo "spadne niz" podle tooh jak je lanko dlouhy) ale nemuzu na to prijit, aby mi to dobre fachcilo...poradili byste? dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2010 15:57
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
zdarec nemám na babettě 207 dekompresor-mám hlavu z 210 a nemám ani chcípák... zatím.. prosím poraďte, jak to mám zdechávat..:-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: speedy      IP: uživatel8251    
zdravim mam to stejne udelany hlava valec atd z 210 karborator dell orto a jezdi to suprove apod tak si kup tlacitko na riditka prerusovac napij to na iducku vypinac privrtej na riditka a jezdi tak zdarec.
 
 
Datum: 26. května 2010 19:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Marek....vím co to má...taky mám doma 207.... a není to rotační ale odstředivá spojka ;-).
 
 
Datum: 20. května 2010 17:42
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
AWA_ceZetak ®: elektrika je u 207 a 210 hodně podobná. Zapalování je vlastně stejný jen se liší, že nekterý maj tyristor a cívku zvlášt a některý maj cívku v tyristoru, ale na obou je svorka G která se propojí na kostru a tím se zapalování zkratuje. (já mam na 207 cívku v tyristoru, i když origináně tam měla být cívka zvlášt)
 
 
Datum: 19. května 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Blbost- má to rotační spojku. To nechcípneš jako fichtla, že dáš kvalt a pustíš spojku ;-) Dej tam přepínač a nebo vždy vytáhni fajfku a máš to na 100%
 
 
Datum: 19. května 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tomas: jenže on má 207 a na ní jen hlavu z 210 ;-).... no a co takhle zabrzdit zadní kolo a přidat plyn?
 
 
Datum: 19. května 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel9389    
210 se vypína tak, že se zkrauje zapalování, takže si najdi schéma na 210 a podle toho si vyrob vypínač
 
 
Datum: 19. května 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: patrik159 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zatlač na buben spojky..
 
 
Datum: 19. května 2010 12:09
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak zavři benzín a po chvíli to zdechne nebo kdyžt budeš dojíždět tak předčasně zavři benzin ... jinak jestli je dobře seštelovaná tak ti jen tak nechcipne
 
 
Datum: 19. května 2010 11:57
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1012.html
 
 
Datum: 18. května 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9453    
vždycky vypoj svíčku :-D
 
 
Datum: 18. května 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
čau jawaři po roce a půl jsem zprovoznil babetu typ 207 akdyš se rozjede tak nemá vůbec sílu a jak se dostane do otáček tak foukne kouř karbáčem otáčky klesnou k minimu a pak se zase vytočí a zase foukne kouř karbáčem a tak furt dokola prosím o rady co bi stím mohl bejt dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti to kouří z karbu tak máš špatně nastaveny zapalování.Mě to dělalo taky.Otoč tou deskou na které držijou cívky na druhou stranu ;-)
 
 
Datum: 18. května 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hojte.prosím vás jak mám zalepit dušu okolo ventilka? zkousel jsem to prelepit udelat v te lepce dírku a strčit ventilek zpet.nefunguje.porad to utika dole kolem te matky... prosím Vás jak to mám zalepit ? nebo co by jste mi poradili? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. května 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: ondracz      IP: uživatel9458    
dobreee.díky moc hosi .. ;-)
 
 
Datum: 19. května 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
a v rpžnově jak máš autobusák po pravé straně když jedeš do bily tak tam zahni doleva taky tam je fajn obchod :-D
 
 
Datum: 19. května 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: michalj21      IP: uživatel9256    
no v mive jsou levne doporucuju a v tym jicine je to opravdu drahe jednou jsem byl v mototechne v jicine u autopalu vedle hrusky a chteli za ni 300 tak jsem je poslal do p..e
 
 
Datum: 19. května 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau stav se do bilovce obchod miva pod namestim
 
 
Datum: 18. května 2010 20:55
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rad bych se stavil jinde.ale nevim kde .. jsme z moravskoslezka.jezdim do noveho jicina.nevim kde je jinde ... :-(
 
 
Datum: 18. května 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rad bych se stavil jinde.ale nevim kde .. jsme z moravskoslezka.jezdim do noveho jicina.nevim kde je jinde ... :-(
 
 
Datum: 18. května 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rad bych se stavil jinde.ale nevim kde .. jsme z moravskoslezka.jezdim do noveho jicina.nevim kde je jinde ... :-(
 
 
Datum: 18. května 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
tak se stav v jiny mototechne
 
 
Datum: 18. května 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za 500 je blbost za tolik sezenes plast
 
 
Datum: 18. května 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
500 za duši?vždyť necelejch 600 stojí pneu:-Dse posrali..
 
 
Datum: 18. května 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jo píšu to tak.ale nechci kupovat novou protože tam kde kupuju veci na pincka tak tam ju ma za 500 a pres net to obednavat nebudu.
 
 
Datum: 18. května 2010 18:39
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
to už asi nespravíš..kup novou ne?píšeš o dva příspěvky níž že dáš 1500-2000 za seřízení a nedáš dvě kila za duši???
 
 
Datum: 18. května 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Cenda      IP: uživatel9450    
Zdarec mam fika 05 nastartuje, ale nemá dostatečný tah abi jel. PLS poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: sedli      IP: uživatel9714    
zkontroluj tesnost(u hlavy, karbec, sviska, krouzky), bud to a nebo blbe nastavena elektrika.
 
 
Datum: 18. června 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: sedli      IP: uživatel9714    
zkontroluj tesnost(u hlavy, karbec, sviska, krouzky), bud to a nebo blbe nastavena elektrika.
 
 
Datum: 18. června 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: BFU ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a když vše selže tak ještě pročisti trysky :-D a nauč se psát!!! *ABY*
 
 
Datum: 18. května 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
cau tu ti napíšem pár rad že čim by to mohlo byt: 1-vela usadeného karbonu vo výfuku a hlavne vo valci. 2-motor može nasávat falošný vzduch-treba skontrolovat tesnenia pod karburatorom pod hlavou a pod valcom, keby stale tak bude zle tesnenie medzi kartermi ale to by si musel rozobrat cely motor. 3-najdolezitejsie :mozes mat DOBRE nastaveny odtrh a predstih. 4-banalita ale predsa skontroluj ci nemas zapchaty privod paliva. 5-ked nie tak este skus nastavit polohu pliesku na ihle a popripade vycistit vzduchovy filter. ked ani toto vsetko nie tak potom uz neviem :-)
 
 
Datum: 18. května 2010 18:29
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
čau mám babetu typ 207 asi po roce a půl jsem jí sprovoznil a když se rozjede tak sotva jede a nemá vůbec sílu a jak jí trochu vytočim tak blafne vyfoukne kouř karburátorem a zase se skorozastaví a tak dokola tak bych se chtěl zeptat čím to může být děkuju předem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Standart- vyčisti karbec, seři´d plovák, vyčisti trysky, zkontroluj ventil plováku, šroub bohatosti o 1,5 otáčky povol od maximálního utažení, zkontroluj předstih, vyměň svíčku dej tam (N17 nebo N19) a uvidíš!
 
 
Datum: 18. května 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Čau seso prosímtě mohl bys upravit fichtl krámek aby se nemuselo stím posouvat nebo to nejde spravit?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: NoooN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vole že já zkoušel co to alt+f4 dělá :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud chytni control a toc koleckem ( :-D ) mysi :-D :-D :-D nebo ALT a f4 nebo control w :-D :-D :-D
 
 
Datum: 17. května 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: Lukaso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Draci mužete mi pomoct ??jsem už v koncích.Předem se omlouvam za dlouhý text. Kopil jsem si babetu 207 a při přiblížně u středu otáček přestala jet spadla na volnoběh a poté se zase rozjela tuto závadu dělal vadný tyrisor po výměně jsem asi tak hodinu jezdil namíchal nový benzín a asi tak 5 min jel na plný plyn proti prudkému kopci nahoře po cca 10ti sekundách zastřílela do sání a konec držela volnověh ale při pridáni plynu zastřílela a konec tak sjem laboroval nanic nepřišel tak jsem udělal generálku(bylo to již potřeba takže ložiska,gufera,kroužky všechno nový a dělá to stále Když držím plný plyn tak jde zhruba na polovinu otáček a poté občas střelí občas kleají otáčky pomalu dolu až se udusí nebo pokud pustím plyn bez obtíží se vrátí na volnovéh lze se na ní rozjet ale ve vyších otáčkách opět střílí a nejede předstih jsem zkoušel různě nastavit a nic výfuk jsem vyčistil trysky jsou přeměřený všechno utěsněný na sání holt jsem v koncích:-D:-D nemá někdo nějakou zkušenost předem děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zkus vyměnit snímač otáček jestli neblbne! to může taky způsobit zášlehy zapalování. Ale tohle dušení- nastav plovákovou haldinku (plovák musí být zaháklý za takovou pacičku na ventilku plov. komory. Když se ti to dusí- buď to moc benzínu (což je nepravdědpodobné) nebo moc vzduchu. tak to zkus!
 
 
Datum: 18. května 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
i kdyby byl špatně nastavenej tak to nestřílí, ale zkusit to můžeš, pravý na bohatost - utáhnou a povolit o 1,5 otáčky, volnoběh doladit, jehla na druhym zářezu, já mam furt podezření na to gufero pod zapalovánim, ale když si ho měnil
 
 
Datum: 17. května 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak třeba karbec. Třeba je sebečistší, ale blbě nastavený.
 
 
Datum: 17. května 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Lukaso ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou tam černý ale dělalo to i před GO a ted po GO taky
 
 
Datum: 17. května 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaký si tam dával gufera, myslim tim červený nebo černý??
 
 
Datum: 17. května 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
Ahoj, mam problem s motorem CZ 175, po zahrati, jizde cca 15min, kdyz zmacknu spojku nebo vyradim, tak se motor zacne sam roztacet jako kdybych drzel plnej plyn, a musim to chcipnout protoze mam stach ze by se zadrel. Nemate nekdo nejaky napad co by tomu mohlo byt? nekdo mi rikal ze to dela karburator. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: zdeno7311      IP: uživatel6313    
mne to dělalo u mustanga ne chvili sem to dusil z 1 na 3ku a pak to bylo ok tet mam 250 a tam už je vš ok
 
 
Datum: 17. května 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Gufero pod zapalováním nebo špatné těsnění u karburátoru .Někde to přisává falešný vzduch.
 
 
Datum: 16. května 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9059    
zdar draci, mám problém, nejede mi fichtl - na roztlačení chytne asi jenom na jednu dobu a pak nic - ulítne mi filtr protože splodiny dejdou ven zkrz vejfuk ale zpátky zkrz karbec - to je divný, vejfukem to není pls poraďte, jo a taky to vypadá že i benzín chytá když nemá, nevim si rady nic takovýho se ještě nestalo prosím pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: Luboš      E-mail:      IP: uživatel9441    
jestli aj to nepůjde, zkus vyměnit pístní kroužky, nebo vyčistit drážky jak jsem ty kroužky, uvidíš no,,
 
 
Datum: 17. května 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9059    
asi jo ale nemám páru jak ten předstih nastavim
 
 
Datum: 16. května 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Me to delala vadna svicka...
 
 
Datum: 16. května 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
ked ti to strili z karbecu tak to moze byt predstih skontroluj
 
 
Datum: 16. května 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
předstih nebo směs,vyšteluj
 
 
Datum: 16. května 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, šlo by nějak udělat aby se mi u krytych tlumičů na 21 neodírala barva na krytech při pružení?Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9628    
ahoj,boužel nejsi jediný kterému to vadí,ale boužel s tím nejde nic dělat,ty tlumiče jsou na pionýrech namontovány pod sklonem(ze šikma)je to prostě dáno konstrukcí a neuděláme s tím nic-boužel:-)
 
 
Datum: 08. června 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
zdar, cim to moze byt, ze fechtl naraz ztratil vykon? Nechyta ani na nakopnuti, myslite ze to moze byt odtrh a predstih? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: kubacezet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ucpaný karburátor ?
 
 
Datum: 16. května 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trysky?
 
 
Datum: 16. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
kroužky pístní
 
 
Datum: 16. května 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
moze,nemosi
 
 
Datum: 16. května 2010 12:21
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši mám problém. Na babettě 207 mi vyjel silentblok ze zadní kyvné vidlice (je rám, na tom je silenteblok a na něm je nandána kyvka) Koukal jsem na FK a nenabízejí to. Nevíte jak to opravit popř. vyměnit? Díky moc! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky moc za info!
 
 
Datum: 16. května 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Trubkový čep je v pryžových pouzdrech kyvné vidlice nalisován značnou silou pomocí speciálního přípravku. S kladivem v ruce bych se do této opravy nepouštěl a raději bych se poptal v auto-motoservisu nebo zámečnické dílně vybavené lisem. Koupit dvě nové vložky je možné třeba zde: http://shop.motomaxsro.cz/cz-detail-281-vlozka-kyvacky.html
 
 
Datum: 16. května 2010 14:54
 
<  173  174  175  176  177  178  179  180  181  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 23:20:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu