Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Tomas
IP: uživatel8292
 Caute,jedna sa o jawa 21,problem je v tom ze normalne jazdim,normalne sa ohreje motor,nic zvlastne,no zrazu zacne vynechavat tak ze plynule ide len na volnobehu aj to obcas nie,odstavim motorku a na druhy den ide ako nova a potom zas ten problem,napada ma jedna vec nemam v tom original 6 mm hadicku na benzin ale mam tam hadicku co sa dava na auta vnutorny priemer asi 4 mm a vonkajsi 7 mm priblizne,obr tej mojej hadicky http://www.autogas.sk/images/katalo45.jpg tak ci nahodou nedoteka benzin..\r\na rozmyslam ci to este nemoze byt kondik,sviecku som skusal menit skusal som aj rozne tepelne hodnoty sviecky,skusal som aj novu fajku a aj trysky som prefukal
Dakujem za rychlu odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 23:19
Jméno: Tomas
IP: uživatel8292
 tym mensiu som myslel fakt malu,tym to fakt nebude,teraz som do motorky dal staru sviecku pal tak uvidime ci nahodou neboli zle sviecky
Datum: 22. května 2010 23:19
 vyfoť ten válec zevnitř, zavěs to někam a dej link.
Datum: 22. května 2010 16:52
Jméno: Tomas
IP: uživatel8292
 videl som tam mensiu rihu co vobec nieje hlboka cize pochybujem ze to je tym..a este nieco mam ciernu sviecku a nie farbu tehlovu,neviem cim to je,predtim bola tehlova
Datum: 22. května 2010 16:48
 pokud si motor předtím nepřetáčel tak by to olejem být nemělo. no podívat se do válce můžeš.
Datum: 22. května 2010 15:49
Jméno: Tomas
IP: uživatel8292
 M2T 1:33 ,tak to dufam ze nie  dajak som tie hrozby ze M2T je shit nebral vazne  a malo by byt vidno ryhy ?
Datum: 22. května 2010 14:48
 vypadá to na přidřený válec...jakým olejem a v jakém poměru mažeš?
Datum: 22. května 2010 14:41
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 čau. Dnes jsem se jel na čezete a stalo se mi toto... Když jsem byl tak v půlce cesty, tak se moji čz 175/477 nechtělo vůbec jet. Když jsem přidal zhurta plyn tak to bylo jako kdybych měl plně stisklou spojku a tůroval to, tak jsem musel jet uplně pomalu a trošičku to zrychlovalo ale jel jsem na 4. rychlost asi 50km/h max. Nevíte co s tím mám? Spojku už jsem zkoušel povolovat ale asi to s tím nemá nic společného protože to dělalo pořád, jo a když he motor studený tak to vyletí do otáček o trochu pozdějc. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2010 14:50
 Dnes je moderní řikat "LOL" v tomto případě to lol platí dvojnásob.
Datum: 22. května 2010 14:50
 Los to si takový trouba nebo co???? říkáme ti že máš v prdely lamely....ty to nedokážeš pochopit??? a řekni mi co jsi jako myslel tím že je to manuál???? prosimtě kolik ti je? 12?? máš dotazy na úrovni blbce.
Datum: 22. května 2010 14:43
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 je to manual
Datum: 22. května 2010 14:29
 Seš natvrdlej, když ti odejde spojka, tak klouže jako v tvém případě, a ne že přestane vystavovat. Alespoň jsem to pochopil tak že ti klouže. Apropo 477 má poloautomat, takže můžeš řadit bez spojky (když je to funkční) Takže kdyby spojka byla vpořádku, tak bysi mohl teoreticky řadit bez vačknutí spojky.
Datum: 22. května 2010 13:42
Jméno: Los
IP: uživatel9046
 Já myslím že korkama to nebude. To by přece řadilo přes zuby ne?
Datum: 22. května 2010 13:27
 Musim jenom souhlasit. Z tvého popisu to vypadá opravdu na špatnou spojku.
Datum: 22. května 2010 13:25
 už ses jednou ptal..bylo ti řečeno aby ses podíval v jakém stavu jsou korky na lamelách.... to jsi tak neschopný se na to podívat?
Datum: 22. května 2010 12:51
 cau. slysel jsem, ze daj dat na motor valeckovy loziska pro snadnejsi puleni motoru - prej to tak mely i zavodni kvuli jednodussi udrzbe, ale otazka zni: fungovalo by to tak ? nejaky axialni vule tam preci budou, coz by se asi nemuselo valeckovejm loziskum libit. jakej je vas nazor ? Po sezone me ceka komplet GO celyho stroje, tak ze bych tam ty valeckovy loziska hodil, kvuli pristi udrzbe. dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 19:41
 Hele urcite by to bylo zajmavy  Dandy50 ma na klice obe loziska kulickovy ale na cepech je vnitrni krouzek spolu s kulickami na kleci a v karterech je vnejsi krouzek. Co se tyce puleni je to fakt parada, zadnej rozpulovak, jen rozsroubovat a rozdelat
Datum: 20. května 2010 19:41
 Ok tak dik za nazory hodim na to bobek
Datum: 20. května 2010 16:48
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 na jednovál se dává jen jedno válečkový, na 350 se dávaj dvě válečkový. Takže tam vždycky zbyde jedno kuličkový, který ty axiální síly pochytá. Pokud máš normální motor, kterej nerozhazuješ často, tak není důvod dávat válečky.
Datum: 20. května 2010 16:45
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 pozri tu ten motor fungoval 40 rokov na guličkových a teraz tu melieš o valčekových to sa mi osobne veľmi nepozdáva na kľuku to nebude priliš vhodne a do prevodovky možno aj to pochybujem
Datum: 20. května 2010 16:22
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 dotaz pro sikovnejsi: jednu chvili se mi prehrejvala prevodovka to uz prestalo a od ty doby co se prehrejvala porad blbne motor i kdyz se uz neprehrejva. Proste jedu normalne a najednou to chcipne na 2-3 vteriny a zase chytne a jede dal jde bez problemu dootacek prectich OK. Cim to muze bejt mam podezdreni na gufero na klice na leve strane. Myslim si ze ta prevodovka se prehrejvala proto ,ze netesni gufero tak to ma malej tlak nebo pod tlak v klikovy skrini a kuli tomu se vracej spaleny plyny do klikovy skrine a hreje se celej motor, valec se neprehrejva. Kamos rikal ze mi to huli a to me videl na rovince pritom mazu 1:50 polosyntetiku. Olej jsem vypustil sprevodovky byl cernej pritom tam je chvili par stovek kilometru. otocit zadnim kolem na neutral jde lechce myslim ze prevodovka jde z lechka. Je to po GO 5000km Gufero mi jeden debyl dal na sikmo pak jsem ho narovnal porad to bylo OK starty suprovy akorat vikon me pripada menci
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 23:55
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 nevim asi ti moc neporadím ale mi to na třiapuli dělala cívka když sem mněl řídítka doprava nebo rovně jela jakmile sem je dal víc doleva chcípla na 3-4 vteřiny a zas chytla
Datum: 19. května 2010 23:55
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Zdravím , mám dotaz ohledně Jawy 21.Koupil jsem ho o tomto víkendu a dnes sme byli jezdit.Po chvíli ježdění (10min?) mi fechtl děla to, že když ho nastartuju a nic nedělám tak je ve velmi vysokých otáčkách a to se děje i když jedu a zmáčknu spojku(motor se opět hodí do vysokých otáček).Nevím jestli to ničí fechtla ale nerad bych ho tak trápil.Při koupi to nedělal.V ničem se se nerýpal.(Nevím jak je na tom převodový olej v levé komoře,po odsrubovani dolniho sroubko nic nevytéká.).Děkuji předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2010 17:10
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Jsem z toho jelen,to těsnění nemůžu nikde najít,je to těsnění na plovákové komoře.Nevím ale jestli tam má vůbec nějaké bát ale mě s tama prostě teče benzín.
Datum: 20. května 2010 17:10
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Problem asi vyresen,na karburatoru chybí těsnění takže do toho de asi nějaký vzduch...Kdyby to delalo to same ozvu se.
Datum: 20. května 2010 17:01
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Meto dela uplne to samy akorat u cz 175, a nekdo mi tu radil ze to dela nejspis gufero pod zapalovanim, ze to taha falsenej vzduch
Datum: 20. května 2010 12:01
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Takže co bych měl zkusit udělat podle vás ?
Datum: 19. května 2010 20:28
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nemas tam filtr na benzinu? to obcas zloby i cistej je tam vzduch a nepusti benzin dostatecne?? Myslim si ze ti tam nedotejka poradne benal koukni na svicku jakou ma barvicku
Datum: 19. května 2010 19:59
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Vysoké otáčky to má když - Neutral
Držím spojku (i když stojím nebo jedu)
Datum: 19. května 2010 19:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a ma to vysoke otacky len ked drzis spojku alebo aj bez spojky??
Datum: 19. května 2010 19:11
Jméno: Petr
IP: uživatel9457
 Lanko se asi neskriplo protoze kdyz jedu bez plynu tak to nepridava.
Datum: 19. května 2010 19:00
 jestli nevytejka tak je ho tam moc malo - dolej ho a to ze ti vylitne do vysokejch -budto ti saje falesnej vzduch, nebo se ti nekde skriplo lanko.
Datum: 19. května 2010 18:51
 zdravim , nevíte čim by to mohlo bejt dyž mi muj mustang hází jisrku jenom nekdy a na vsechny svíčky ? i na nové poradte pls !!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 15:03
 Odtrh
Datum: 24. května 2010 15:03
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 nebo indučka
Datum: 19. května 2010 20:06
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nejspis ten kondik
Datum: 19. května 2010 19:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 někde je špatný kontakt..zkontroloval bych kladívka,kondík atd..a všechny možný spoje
Datum: 19. května 2010 18:15
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 čau. Dnes jsem se jel podívat na povodně v okolí mého města a stalo se mi toto... Když jsem byl tak v půlce cesty, tak se moji čz 175/477 nechtělo vůbec jet. Když jsem přidal zhurta plyn tak to bylo jako kdybych měl plně stisklou spojku a tůroval to, tak jsem musel jet uplně pomalu a trošičku to zrychlovalo ale jel jsem na 4. rychlost asi 50km/h max. Nevíte co s tím mám? Spojku už jsem zkoušel povolovat ale asi to s tím nemá nic společného protože to dělalo pořád. Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 19:55
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nevim jestli to vis nechci te ponizit, radickou se vypina sama spojka a taky se to steluje na ty strane co je elektryka tak jestli to neni moc pritazeny?? jestli ne tak asi jsou sjety lamely nebo malo utahli kolecko na klice na primal.
Datum: 19. května 2010 19:55
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 právě že zabírá uplně na konci a štelovat už jsem to zkoušel a pořád to vylétává do otáček.
Datum: 19. května 2010 16:30
 pokud motor po pridaní plynu vyleti do otacek a netahne tak to je spojkou pokud to nereaguje ani kdyz si ji povolil tak uz budou sjete lamely spojková pačka by mela mýt cca 2mm vuly pokud ti zabyrá uz od začatku tak to povol jeste víc
Datum: 19. května 2010 16:25
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 zdar, kdyz se mi u 555 nevraci rucicka na tacho (zustane treba na 20km/h kdyz stojim), tak mam to lanko moc dlouhy nebo moc kratky? Vsiml jsem si ze kdyz to lanko moc "tlaci" do toho tacho tak funguje jinak nez kdyz je kratsi a netlaci do toho uplne (rucicka se "zvende" nebo "spadne niz" podle tooh jak je lanko dlouhy) ale nemuzu na to prijit, aby mi to dobre fachcilo...poradili byste? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 15:57
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:27
Jméno: speedy
IP: uživatel8251
 zdravim mam to stejne udelany hlava valec atd z 210 karborator dell orto a jezdi to suprove apod tak si kup tlacitko na riditka prerusovac napij to na iducku vypinac privrtej na riditka a jezdi tak zdarec.
Datum: 26. května 2010 19:27
 Marek....vím co to má...taky mám doma 207.... a není to rotační ale odstředivá spojka  .
Datum: 20. května 2010 17:42
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 AWA_ceZetak ®: elektrika je u 207 a 210 hodně podobná. Zapalování je vlastně stejný jen se liší, že nekterý maj tyristor a cívku zvlášt a některý maj cívku v tyristoru, ale na obou je svorka G která se propojí na kostru a tím se zapalování zkratuje. (já mam na 207 cívku v tyristoru, i když origináně tam měla být cívka zvlášt)
Datum: 19. května 2010 21:54
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Blbost- má to rotační spojku. To nechcípneš jako fichtla, že dáš kvalt a pustíš spojku  Dej tam přepínač a nebo vždy vytáhni fajfku a máš to na 100%
Datum: 19. května 2010 21:12
 Tomas: jenže on má 207 a na ní jen hlavu z 210  .... no a co takhle zabrzdit zadní kolo a přidat plyn?
Datum: 19. května 2010 17:50
Jméno: Tomas
IP: uživatel9389
 210 se vypína tak, že se zkrauje zapalování, takže si najdi schéma na 210 a podle toho si vyrob vypínač
Datum: 19. května 2010 15:46
 zatlač na buben spojky..
Datum: 19. května 2010 12:09
 Tak zavři benzín a po chvíli to zdechne nebo kdyžt budeš dojíždět tak předčasně zavři benzin ... jinak jestli je dobře seštelovaná tak ti jen tak nechcipne
Datum: 19. května 2010 11:57
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1012.html
Datum: 18. května 2010 21:38
Jméno: Petr
IP: uživatel9453
 vždycky vypoj svíčku
Datum: 18. května 2010 21:26
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 čau jawaři po roce a půl jsem zprovoznil babetu typ 207 akdyš se rozjede tak nemá vůbec sílu a jak se dostane do otáček tak foukne kouř karbáčem otáčky klesnou k minimu a pak se zase vytočí a zase foukne kouř karbáčem a tak furt dokola prosím o rady co bi stím mohl bejt dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 19:25
 pokud ti to kouří z karbu tak máš špatně nastaveny zapalování.Mě to dělalo taky.Otoč tou deskou na které držijou cívky na druhou stranu
Datum: 18. května 2010 19:25
 hojte.prosím vás jak mám zalepit dušu okolo ventilka? zkousel jsem to prelepit udelat v te lepce dírku a strčit ventilek zpet.nefunguje.porad to utika dole kolem te matky... prosím Vás jak to mám zalepit ? nebo co by jste mi poradili?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. května 2010 20:31
Jméno: ondracz
IP: uživatel9458
 dobreee.díky moc hosi ..
Datum: 19. května 2010 20:31
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 a v rpžnově jak máš autobusák po pravé straně když jedeš do bily tak tam zahni doleva taky tam je fajn obchod
Datum: 19. května 2010 14:29
Jméno: michalj21
IP: uživatel9256
 no v mive jsou levne doporucuju a v tym jicine je to opravdu drahe jednou jsem byl v mototechne v jicine u autopalu vedle hrusky a chteli za ni 300 tak jsem je poslal do p..e
Datum: 19. května 2010 13:58
 cau stav se do bilovce obchod miva pod namestim
Datum: 18. května 2010 20:55
 rad bych se stavil jinde.ale nevim kde .. jsme z moravskoslezka.jezdim do noveho jicina.nevim kde je jinde ...
Datum: 18. května 2010 19:12
 rad bych se stavil jinde.ale nevim kde .. jsme z moravskoslezka.jezdim do noveho jicina.nevim kde je jinde ...
Datum: 18. května 2010 19:12
 rad bych se stavil jinde.ale nevim kde .. jsme z moravskoslezka.jezdim do noveho jicina.nevim kde je jinde ...
Datum: 18. května 2010 19:12
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tak se stav v jiny mototechne
Datum: 18. května 2010 18:56
 Za 500 je blbost za tolik sezenes plast
Datum: 18. května 2010 18:48
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 500 za duši?vždyť necelejch 600 stojí pneu  se posrali..
Datum: 18. května 2010 18:43
 jo jo píšu to tak.ale nechci kupovat novou protože tam kde kupuju veci na pincka tak tam ju ma za 500 a pres net to obednavat nebudu.
Datum: 18. května 2010 18:39
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 to už asi nespravíš..kup novou ne?píšeš o dva příspěvky níž že dáš 1500-2000 za seřízení a nedáš dvě kila za duši???
Datum: 18. května 2010 18:32
Jméno: Cenda
IP: uživatel9450
 Zdarec mam fika 05 nastartuje, ale nemá dostatečný tah abi jel.
PLS poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 22:23
Jméno: sedli
IP: uživatel9714
 zkontroluj tesnost(u hlavy, karbec, sviska, krouzky), bud to a nebo blbe nastavena elektrika.
Datum: 18. června 2010 22:23
Jméno: sedli
IP: uživatel9714
 zkontroluj tesnost(u hlavy, karbec, sviska, krouzky), bud to a nebo blbe nastavena elektrika.
Datum: 18. června 2010 22:19
 no a když vše selže tak ještě pročisti trysky  a nauč se psát!!! *ABY*
Datum: 18. května 2010 19:48
 cau tu ti napíšem pár rad že čim by to mohlo byt: 1-vela usadeného karbonu vo výfuku a hlavne vo valci. 2-motor može nasávat falošný vzduch-treba skontrolovat tesnenia pod karburatorom pod hlavou a pod valcom, keby stale tak bude zle tesnenie medzi kartermi ale to by si musel rozobrat cely motor. 3-najdolezitejsie :mozes mat DOBRE nastaveny odtrh a predstih. 4-banalita ale predsa skontroluj ci nemas zapchaty privod paliva. 5-ked nie tak este skus nastavit polohu pliesku na ihle a popripade vycistit vzduchovy filter. ked ani toto vsetko nie tak potom uz neviem
Datum: 18. května 2010 18:29
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 čau mám babetu typ 207 asi po roce a půl jsem jí sprovoznil a když se rozjede tak sotva jede a nemá vůbec sílu a jak jí trochu vytočim tak blafne vyfoukne kouř karburátorem a zase se skorozastaví a tak dokola tak bych se chtěl zeptat čím to může být děkuju předem za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:35
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Standart- vyčisti karbec, seři´d plovák, vyčisti trysky, zkontroluj ventil plováku, šroub bohatosti o 1,5 otáčky povol od maximálního utažení, zkontroluj předstih, vyměň svíčku dej tam (N17 nebo N19) a uvidíš!
Datum: 18. května 2010 18:35
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Čau seso prosímtě mohl bys upravit fichtl krámek aby se nemuselo stím posouvat nebo to nejde spravit?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 22:11
 Ty vole že já zkoušel co to alt+f4 dělá
Datum: 17. května 2010 22:11
Datum: 17. května 2010 21:49
 Draci mužete mi pomoct ??jsem už v koncích.Předem se omlouvam za dlouhý text. Kopil jsem si babetu 207 a při přiblížně u středu otáček přestala jet spadla na volnoběh a poté se zase rozjela tuto závadu dělal vadný tyrisor po výměně jsem asi tak hodinu jezdil namíchal nový benzín a asi tak 5 min jel na plný plyn proti prudkému kopci nahoře po cca 10ti sekundách zastřílela do sání a konec držela volnověh ale při pridáni plynu zastřílela a konec tak sjem laboroval nanic nepřišel tak jsem udělal generálku(bylo to již potřeba takže ložiska,gufera,kroužky všechno nový a dělá to stále Když držím plný plyn tak jde zhruba na polovinu otáček a poté občas střelí občas kleají otáčky pomalu dolu až se udusí nebo pokud pustím plyn bez obtíží se vrátí na volnovéh lze se na ní rozjet ale ve vyších otáčkách opět střílí a nejede předstih jsem zkoušel různě nastavit a nic výfuk jsem vyčistil trysky jsou přeměřený všechno utěsněný na sání holt jsem v koncích   nemá někdo nějakou zkušenost předem děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2010 18:38
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkus vyměnit snímač otáček jestli neblbne! to může taky způsobit zášlehy zapalování. Ale tohle dušení- nastav plovákovou haldinku (plovák musí být zaháklý za takovou pacičku na ventilku plov. komory. Když se ti to dusí- buď to moc benzínu (což je nepravdědpodobné) nebo moc vzduchu. tak to zkus!
Datum: 18. května 2010 18:38
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 i kdyby byl špatně nastavenej tak to nestřílí, ale zkusit to můžeš, pravý na bohatost - utáhnou a povolit o 1,5 otáčky, volnoběh doladit, jehla na druhym zářezu, já mam furt podezření na to gufero pod zapalovánim, ale když si ho měnil
Datum: 17. května 2010 21:19
 Tak třeba karbec. Třeba je sebečistší, ale blbě nastavený.
Datum: 17. května 2010 21:10
 jsou tam černý ale dělalo to i před GO a ted po GO taky
Datum: 17. května 2010 20:16
 Jaký si tam dával gufera, myslim tim červený nebo černý??
Datum: 17. května 2010 20:12
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Ahoj, mam problem s motorem CZ 175, po zahrati, jizde cca 15min, kdyz zmacknu spojku nebo vyradim, tak se motor zacne sam roztacet jako kdybych drzel plnej plyn, a musim to chcipnout protoze mam stach ze by se zadrel. Nemate nekdo nejaky napad co by tomu mohlo byt? nekdo mi rikal ze to dela karburator.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 17:00
Jméno: zdeno7311
IP: uživatel6313
 mne to dělalo u mustanga ne chvili sem to dusil z 1 na 3ku a pak to bylo ok tet mam 250 a tam už je vš ok
Datum: 17. května 2010 17:00
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Gufero pod zapalováním nebo špatné těsnění u karburátoru .Někde to přisává falešný vzduch.
Datum: 16. května 2010 18:56
Jméno: Martin
IP: uživatel9059
 zdar draci, mám problém, nejede mi fichtl - na roztlačení chytne asi jenom na jednu dobu a pak nic - ulítne mi filtr protože splodiny dejdou ven zkrz vejfuk ale zpátky zkrz karbec - to je divný, vejfukem to není pls poraďte, jo a taky to vypadá že i benzín chytá když nemá, nevim si rady nic takovýho se ještě nestalo prosím pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2010 13:01
 jestli aj to nepůjde, zkus vyměnit pístní kroužky, nebo vyčistit drážky jak jsem ty kroužky, uvidíš no,,
Datum: 17. května 2010 13:01
Jméno: Martin
IP: uživatel9059
 asi jo ale nemám páru jak ten předstih nastavim
Datum: 16. května 2010 17:44
 Me to delala vadna svicka...
Datum: 16. května 2010 16:02
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ked ti to strili z karbecu tak to moze byt predstih skontroluj
Datum: 16. května 2010 15:38
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 předstih nebo směs,vyšteluj
Datum: 16. května 2010 15:24
 Zdar, šlo by nějak udělat aby se mi u krytych tlumičů na 21 neodírala barva na krytech při pružení?Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:50
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,boužel nejsi jediný kterému to vadí,ale boužel s tím nejde nic dělat,ty tlumiče jsou na pionýrech namontovány pod sklonem(ze šikma)je to prostě dáno konstrukcí a neuděláme s tím nic-boužel
Datum: 08. června 2010 23:50
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 zdar, cim to moze byt, ze fechtl naraz ztratil vykon? Nechyta ani na nakopnuti, myslite ze to moze byt odtrh a predstih?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 23:02
 a co ucpaný karburátor ?
Datum: 16. května 2010 23:02
 Trysky?
Datum: 16. května 2010 19:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kroužky pístní
Datum: 16. května 2010 12:24
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 moze,nemosi
Datum: 16. května 2010 12:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám problém. Na babettě 207 mi vyjel silentblok ze zadní kyvné vidlice (je rám, na tom je silenteblok a na něm je nandána kyvka) Koukal jsem na FK a nenabízejí to. Nevíte jak to opravit popř. vyměnit? Díky moc!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 17:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky moc za info!
Datum: 16. května 2010 17:19
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Trubkový čep je v pryžových pouzdrech kyvné vidlice nalisován značnou silou pomocí speciálního přípravku. S kladivem v ruce bych se do této opravy nepouštěl a raději bych se poptal v auto-motoservisu nebo zámečnické dílně vybavené lisem. Koupit dvě nové vložky je možné třeba zde: http://shop.motomaxsro.cz/cz-detail-281-vlozka-kyvacky.html
Datum: 16. května 2010 14:54
|



|