|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Hoši co mám udělat s přední vidlicí na mustangu..?nedávno sem měnil vložky vysoustružil a OK.jenomže ted už se to nějakou chvíli seká.jako že jdou dolů ale navrch se nevrátí ůplně.ale nedávno chodili krásně. ? díky moc..a ještě jak je to ze zadníma tlumičama?co se tam leje nebo jak to je? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:49
 yes.díky moc..
Datum: 22. června 2010 21:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasně že to jde...a do zadních tlumičů se leje tlumičový iolej nebo prostě nějakej řidkej..ale dobředu ti říkám že ro rozebírání a skládání je na p**u
Datum: 21. června 2010 23:06
 co jde smirglem ? jako kdyz je mám nově nalisované tak to vydřít šmirglem?to ide? protože ted to řeším u druhého ..
Datum: 21. června 2010 14:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 asi ti vlozky dobre nevisustruzil,smirglem to de fajnovo.
Datum: 21. června 2010 14:04
Jméno: dravec
IP: uživatel8364
 čaite nevíte čím to je že kyž chcu rano roztlačit pionýra tak to trva třeba 10 minut než naskoči prvně nic a pak zacne chytat a cuka jak kdby tam nešel benzin ale karbec je vyčištěnej palivovej kohoutek taky a když je motor teplej taky chytne hned.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:55
 si kup novou svicku
Datum: 22. června 2010 13:55
Jméno: ABC
IP: uživatel6843
 Čus fichtlaři fichtl mi jede nádherně ale tak po 500 metrech se začne dusit, když vyměním svíčku tak to jede zase tak 500metru a pak se to začne dusit znovu. Svíčka je vždy úplně černá nevíte čím by to mohlo být?
http://cz.iq-test.eu/#574114
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 23:10
Jméno: ABC
IP: uživatel6843
 Už vím čím to bylo. Tahalo si to olej z převodovky, vyměnil sem gufero a je to v pohodě. As to by si se asi divil tady z fichtlkramku už mam 2 dealery za který mám prachy
Datum: 21. června 2010 23:10
Jméno: Mysuge
IP: uživatel9729
 Pokud mas cernou svicku, to znamena, ze ti dava jiskru ve spatnou dobu...sesteluj si zapalovani (odtrh na kladivkach)
Datum: 21. června 2010 14:16
Jméno: as
IP: uživatel7559
 stejně když na to někdo klikne tak ti to nic nepřičte-to musí udělat IQ test.
Datum: 21. června 2010 13:46
 muzes mi laskave vysvetlit,proc sem furt davas ten iq test?
Datum: 20. června 2010 20:59
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 nevite prosim proc me nekdy nechce tahnut babeta 207 ze to nema jakdyby silu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 16:34
 mě to dělala svíčka.Dal sem tam N7Y a už šlape jak má
Datum: 20. června 2010 16:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 mala kompres špatná spojka...
Datum: 20. června 2010 16:12
Jméno: jan
IP: uživatel9721
 Dobry den skuste sundat hlavu a podívat se na píst a kroužky!
Datum: 20. června 2010 16:12
 prosím Vás co znamená vyvážení pneumatik?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 15:54
 blazenn: přesně tak
Datum: 20. června 2010 15:54
 haha,až na to že se pneu nijak nevyvažuje...
Datum: 20. června 2010 15:53
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 das kolo do vyvazovacky zatociti ho,napiseti na kazdej strane kolko treba gramove zavazi , najdes si ten spravny bod najebes tam zavazi a je.to su take desticky z olova
Datum: 20. června 2010 15:52
  hej přečti si to radči první než tu budeš mít připomínky.Právě nevím co znamená vyvážit pneu.a proto sem se ptal.jestli to je třeba něco jako centrování takže mi radějiu řekni co to je vyvážení pneu..
Datum: 20. června 2010 15:45
Datum: 20. června 2010 15:20
 takže to je centrování? našel jsem to tady a chci to nechat vycentrovat tak nevím jestli je to tak myšleno.... : Vyvážení pneumatik (i u motorek)
V našem pneuservisu můžete využít i další z našich profesionálních služeb. Potřebujete vyvážit pneumatiky? Pokud ano, navštivte náš PNEUSERVIS Jindřich Dobeš. Pokud nás navštívíte, uvidíte, že se můžete na nás spolehnout. Máme spoustu spokojených klientů, staňte se jedním z nich.
Datum: 20. června 2010 14:05
 vyvažuje se celé kolo...aby při rychlém otáčený neházelo nahoru a dolu či do strant, protože to způsobuje vybrace na řízení
Datum: 20. června 2010 12:43
 Zdar všem podívejte co jsem koupil  Tohle torzo Jawy 555 ,ale příští týden se pustím do renovace  Tady je odkaz: http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Renovace_me_Jawy_555/#fotografie0350.jpg a zároven' se chci zeptat nemá někdo plechy a výfuk na tuhle stařenku ??? (Ale myslím ,že toho budu potřebovat více) Nejlépe z okolí Nového Jičína?...může byt i dál...Myslím ,že na ceně se dohodnem  děkuji hezký den =o)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 8:51
Jméno: wafel
IP: uživatel9529
 Já bych doma něco našel
Datum: 21. června 2010 8:51
 Mno narazil jsem na ní náhodou stála mě 500 Kč nemohl jsem ho ukecat a chtěl jsem dělat něco užitečného a něco co mě baví ikdyž mám z toho strach jsem ješte v takových věcech dost nezkušený ,ale uvidíme budu sem průběžně házet fotky jak postupuju.
Datum: 20. června 2010 13:12
Jméno: mira
IP: uživatel9219
 já jsem od Frýdku -Místku taky jsem koupil 555 ae o dost v lepším stavu
Datum: 20. června 2010 12:17
 hoj draci, nevíte někdo jak seřídit předstih a odtrh na kladívkách zapalko u simsona čtyřkvlata? Zapalko je 12V staré jak metuzelém !kladívkové! Zkoušim už to pěkně dlouho a pořád to zlobí. Dík za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 12:03
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Mustangisto ty si asi nikdy nevidel zapalovani ze simsona co  hele to je jak u stadiona,blbe se tam muze....chce to cit....vetsinou plati pravidlo,ze kdyz tam mas tak nejak spravnej predstih,tak ti vychazi kladivka do otvoru pro stelovani.....je to jak stadion...
Datum: 20. června 2010 12:03
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zkus to seřídit jak na fichtlovi
Datum: 20. června 2010 8:17
 ten pokec je o fichtloch
Datum: 19. června 2010 21:20
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 CAw kluci potřebuju se vás zeptat proč na dvojku u jawy 23 při skoro plných otáčkách škitá(začne to vynechávat)??Benzín teče dobře,trisky jsou ok!!TAk nwm čím to ještě je?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 13:14
 To je nesmysl,asi na tu dvojku jedes moc dlouho a nestiha dotejkat benal zkus jed dlouho na jedna nebo na tri a taky to bude delat...
Datum: 20. června 2010 13:14
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 trojka to nedělá!!Jen ta dvojka já už nwm co stim je??!!!
Datum: 20. června 2010 12:29
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jo chápu ale já sem tady napsal co mu to dělá na trojku. Na dvojku už napsal co to dělá kromě jedničky a zeptal sem se ho tady co dělá trojka
Datum: 20. června 2010 10:22
 mustangisto : jestli sis nevsiml,napsal : První stupen ne JENOM!!! ten druhý
Datum: 20. června 2010 8:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 a co trojka?
Datum: 20. června 2010 8:18
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 První stupen ne jenom ten druhý.
Datum: 19. června 2010 21:04
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 No skusím odtrh.Na závodech to bylo vpoho tam jsem pořád jezdil na dvojku a plný plyn furt a nedelaloto až ted!
Datum: 19. června 2010 21:03
 dela to aj prvni stupen?
Datum: 19. června 2010 21:02
 vackou? to nevim,ja takovyto problemy mel,pokazdy to byla pecka na kladivkach
Datum: 19. června 2010 21:00
Jméno: Honza
IP: uživatel6291
 Hladina je velmi dobrá pecka na kladívku není,jestli to může být vačkou??co??
Datum: 19. června 2010 20:59
 mala hladina v plovakovce,pecka na kladivkach,maly odtrh,je toho spousta.....
Datum: 19. června 2010 20:57
 jak mám prosím co nejjednodušeji a nejkvalitněji narvat nové silonové vložky do přední vidlice?ty staré mám vyrubané a ted tam potřebuju nové.zvrchu mám tu kovovou zarážku.takže jedině nějak zespodu ale nevím jak nejjednodušeji a nejšetrněji .. jawa 50 / 20 ... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 20:06
 Hoj.Prosím Vás myslíte že mi vycentrujou kolo z jawy 50/223-mustang v pneuservise kde centrujou i kola? nebo kde to mám nechat vycentrovat?anebo nejlépe jak si to vycentruju sám ?na netu ani nikde jsem nějaký návod nebo tak nenašel.bylo by nejlepší kdyby ste mi poslali nějaký odkaz s návodem nebo mi to vysvětlili,..Děkuju moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. června 2010 13:04
 Sákra.no díky moc . zkusím to podle toho ale myslí že to radči někde dám.Díky moc
Datum: 19. června 2010 13:04
Jméno: ondra
IP: uživatel5967
 Centrování není tak složité. kolo nasadíš na pevnou osu, na které ho můžeš roztočit. Potom si uděláš pomůcku - plech nebo něco, co ti bude ukazovat přesnou rovinu středu kola na plášti. Musíš to zaměřit vůči středu náboje, na šišatém ráfku to nezjistíš. pak se musíš snažit utahovat niply tak, aby se ti střed kola promítal pomocí toho plechu na střední drážku pláště. Lepší je ale centrovat bez pláště. Pak si ten plech nastavíš na určitou vzdálenost od okraje ráfku (změříš polovinu šířky ráfku a přidáš třeba centimetr. Musíš pak docílit toho, aby se při otáčení vzdálenost mezi plechem a ráfkem neměnila.
Datum: 18. června 2010 23:14
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Chlapi, jak sundat řidítka u 20? Povolil(vyndal) jsem ten dlouhej šroub, povolil tu matku okolo krku. Tahám jak vůl a ne a ne dolů.. na internetu jsem našel pouze to co jsem už udělal.. Je to sundavání tak po 52 letech(od výroby na to nikdo nešáhnul). Možná je to vevnitř zarezlé(netuším). Nešlo by sundat přední kolo a pomocí nějaké kulatiny a kladiva vyklepnout? Abych nemlátil do nečeho zbytečně..
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:03
 je to banalita no
Datum: 18. června 2010 19:03
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 Už jsem vyndal, mohu obsousit hlavu a kostru..  Zustal na tom.. Já jsem nad tim přemejšlel dva dny.. a dva dny jsem to utahoval(zakliňoval)  bál jsem se zeptat, myslel jsem že je to banalita, a ona taky byla..
Datum: 18. června 2010 18:44
 nastrčíš ho tam a zase hotím šroubem lehce nachytneš... ono i při tom vytahování řidítek ten válečem necheš na tom šroubku..vůbec ho nemusíš vyndávat.
Datum: 18. června 2010 18:07
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
 děkuju, a až to budu dávat zpátky jak tam ten váleček dostanu?
Datum: 18. června 2010 17:50
 dej tam ten šroub zpět.. chytni ho jen na pár závitů a práskni po něm kladivem...vyskočí roztačný váleček a řidítka v pohodě vyndáš
Datum: 18. června 2010 17:23
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Zdarec draci mám problém na fichtlovi víte jak vede od karburátoru to koleno do válce no tak tam jak jsou ty dva šroubky tak jeden je úplně vpohodě ale ten druhej tam má vetší kus závitu úplně v prde** nemyslím ten šroubek ale to jak to do toho šroubuji tak tam vůbec nic nedrží . Nevíte co stím skrz to to saje falešný vzduch a řve to to chce asi nový závit že ? Nepokazím tím ten válec nebo něco důležitého ? Nebo mi poradte jak aby to drželi . Díky moc za odpovědi!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 10:58
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Nemamá to přisvařit ?
Datum: 20. června 2010 10:58
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 do valce si udelaj zavit M6 a z druhe strany , kdybys mnel znameho co ma soustruh , stocit na prumer 5 mm a udelas tam klasicky zavitr M5 a uz se s kolinkem karbece nemusis hrat
Datum: 19. června 2010 9:00
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 udelej tam M6 asi ti tam pak nepujde matky coz je horsi problem, musel bys ji spilovat na mensi nebo alspon hrany a mozna i spilovat sboku to kolinko. Ten stary steft tezko vyndas jestlis ho zalomil nak blbe jedine odulcikovat udelat proste dulcikem dirku do prostred a vrtakem to musis odvrtat ale to bys musel sundat valec a uvepnit do sveraku pod stojanovou vrtacku to by pak slo. Vrtakem 5-5,2 mm
Datum: 18. června 2010 20:26
 tou řezačkou asi myslel klasický závitníky...
Datum: 18. června 2010 17:17
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Ten závit co je tam kousek stareho šroubku nejde vydelet on se ulomil nebo nevím jak ho vydělat nedá se to nějak jinak spevnit ? Jo a ta řezačka má motor nebo je to nejaka vec ?
Datum: 18. června 2010 14:56
 původně je tam šteft M5...takže vyndat a vyřezat závit M6...a válec neprořízneš, toho se neboj...jawass: když jsme u toho...nebylo by lepší vyřezat tam spíš M7 než M8?
Datum: 18. června 2010 14:52
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 A jak poznám jestli sem prořezel válec ?
Datum: 18. června 2010 14:19
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Jestli máš řezačku tak tam je myslím že původně velikost 6 tak to vyřeš na 8 ale hlavně né moc hluboko abys neprořezal válec
Datum: 18. června 2010 14:17
Jméno: Kárl"S
IP: uživatel7965
 čau mám volnej řetez jak ho natáhnu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 9:21
Jméno: Karl"S
IP: uživatel7965
 promiň už se budu ptát jen na důležitější věci
Datum: 18. června 2010 9:21
 vytahej ho za ušy....to jsou dotazy....si na to nemůžeš přijít sám?? já vím..nejjednodužší je to opravovat od pc.....voe máš tam ze dvou stran šponováky!!!
Datum: 18. června 2010 9:14
 Hoj.Prosím vás jak mám na mustangu utěsnit koleno do tlumica vyfuku ... ? prska mi to mezi kolenem a tlumičem.ale nechci to ještě svařovat.Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2010 11:04
 Já to dělám červeným silikonem.. Prostě pokud možno odmastím koleno i vnitřní část výfuku tech. benzinem(prostě ty části, který na sebe dosedají..), pak koleno trochu pomažu silikonem a zandám do sebe. Výfuk ihned ustavím do pozice, jak má být, očistím koleno od přebytku silikonu (prstem..) a nechám tak hodinku až dvě zaschnout.. Když to pak chceš rozdělat, jde to v pohodě, neboj se toho. Dělám to tak již dlouho, ještě mě to nezklamalo.
Datum: 20. června 2010 11:04
 Teflonovou páskou je to nejjistější. Taky to jde alobalem ale jak to tama fouká tak on se časem prorazí tím tlakem
Datum: 17. června 2010 23:12
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau hoši potřebuji poradit s mojí 20 cítkou dneska jsem ji zkoušel první nemohla vůbec chytit tak jsem ji rozjel a pak už chytala krásně na 1. kopnutí. Jenže vždycky kdyýž jsem se rozjížděl v kopečku tak se to dalo hned to scíplo ikdyž jsem měp plný plyn a pouštěl sebepomalej spojku. A kekonci už to vůbec nechytalo jen to šlo rozjet a to si po 5m scíplo i na plný plyn nevíte čím to může být děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2010 19:29
Jméno: Jawa555
IP: uživatel8251
 vycistit celou palivovou sestavu + nadrz kohout karborator hlavne trisky atd kazdou direcku apod pak bude litat jak nwm co a nebo nemas problem ze zapalkem odtrh atd ?? tak zdar
Datum: 18. června 2010 19:29
 čau mam na motoru špatný závity ale jezdí (motor A) ale mám jeste jeden motor ale ten je zadřenej s dobrejma závitama (motor B ) šlo by všechno z motoru A dát do motoru B abych měl dobrý závity a jezdilo to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 16:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 když jezdí motor A a motor B nne a jsou ty motory stejné tak proč by to nešlo..
Datum: 17. června 2010 16:18
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nemluvim reci tveho kmene vubec jsem to nepochopil   ale rucite to pujde
Datum: 17. června 2010 16:13
Jméno: kozlik
IP: uživatel9335
 to vy ze to jde ....
Datum: 17. června 2010 10:56
Jméno: Jou
IP: uživatel7965
 http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/421092-50-23-mustang.html co myslíte tady ten mustaf ? je to dobrá nabídka když píše že bude sleva moc se v tom nevyznám tak nevim co koupit a za kolik
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 14:13
 a navíc bys musel p§lit
Datum: 17. června 2010 14:13
 Za 2700 to je pěkně drahý chybí tam několik dílů, hroznej lak když moc tak 1000 kč
Datum: 17. června 2010 14:11
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
Datum: 17. června 2010 9:32
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 Neni tak špatný ale neni to ani nejlepší. Záleží na tom jestli pá TP nebo ne. J8 jsem například měl za 1000Kč i spapírama a ještě hezčího podle mě to neni nějak extra dobrá nabídka
Datum: 17. června 2010 9:27
Datum: 17. června 2010 7:25
 Zdar potřebuju vědět jestli se na čz vyráželo číslo na rám 5 mm nebo 6 mm?? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 22:47
 5
Datum: 16. června 2010 22:47
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 zdravím, už jsem sem psal ai před dvěma měsícema. Mám čezet 175/477-1. Když roztahuju čtyřku tak se dostnanu max na devade a potom mi to začne cukat a spomalí to. Trojku přitom na těch devadesat vytahnu bez nějakejch problému. Zapalování už je skoro celý nový a karbec je taky seřízenej a čistej. Podle rad jsem zkusil i rozpulit motor a převodovka je jako z fabriky, ložiska jsou nový. Už doopravdy nevím. Poradtě prosím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 21:16
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Já už tam mám ten ,,moderní,, jawáckej.
Datum: 16. června 2010 21:16
 jsem potreboval vedet jake mas prepinace blinkru, jestli mas teda blinkry.,..ale to jenom pokud by byly origo
Datum: 16. června 2010 21:11
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 To už dávno ne. Ale je po generálce co dělal ten přede mnou takže chromy jsou nadherný a vubec je ve slušným stavu.
Datum: 16. června 2010 21:07
 mas to v origo stavu?
Datum: 16. června 2010 21:02
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 1975
Datum: 16. června 2010 20:59
 jakej je to rok ta 477?
Datum: 16. června 2010 20:54
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Nejhorší na tom je (teda jestli to je tím) že jsem kvuli takove ,,ptakovině,, pulil motor
Datum: 16. června 2010 20:23
 jj, taky mi to dělalo  čtyřka začala za chvíly kašlat, stačilo otevřít a zavřít nádrž a jelo to dál, tak jsem vyčistil odvzdušnění nádrže a je to ok
Datum: 16. června 2010 20:13
Jméno: paiman
IP: uživatel4946
 Myslíš otevřít víčko kvuli podtlaku? a dikec
Datum: 16. června 2010 20:09
 Nedotejká benzín...nebo taky zkus při te skoro vytocene ctyrce otevrit nadrz...
Datum: 16. června 2010 20:02
 cavec prosim potřebuju 2 rady mam jawu 250/559 jiny výfuky z nerezu a jinej karbec zapalko jako u fichtla ale je tam normlane z 250 jako ze tam neni baterka chapete ? . za 1. potřebuju seštelovat předtih ale jsem na doraz a stejne je to moc jak to snizit ? za 2. vali celkem cajk ale po par kilacich se zahreje a nako to ztrati vykon .. uz to tolik netahne a nejede a kdyz pridam poradne tak se dusi jakoby nevite cim to je ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 17:37
 tak novou vačku a kladívko
Datum: 16. června 2010 17:37
Jméno: martix
IP: uživatel9697
 no prave ze 1 problem je ze nemuzu snizit predstih a je gtam tak 7 mm
Datum: 16. června 2010 16:33
 jakou hodnotu předstihu máš? předepsaných je myslim 3.2mm... ztrýtu výkonu by mohl způsobovat přidřený válec...sundej hlavu a podivej se jestli na stěnách válce nejsou prasátka (lesklé flíčky), a pak taky trochu nadzvedni válec, aby ses podíval na boky pístu jestli tam nejsou rýhy.
Datum: 16. června 2010 15:13
Jméno: mjartix
IP: uživatel9697
 a nevis jak na to ? prosímte
Datum: 16. června 2010 15:07
Jméno: mjartix
IP: uživatel9697
 sorac ja jen ze se to hodi do obou kategorii hmm tak promin jestly se te to dotklo
Datum: 16. června 2010 15:05
 kolikrát to sem ještě dáš???!!!
Datum: 16. června 2010 14:59
|



|