|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Karl"S
IP: uživatel7965
 čau jak se zbavím osmy na předním kole ? je docela velká
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 21:39
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vetsinou to centrujou ty co spravujou mopedy a jawy, tam co centrujou jizdní kola ti reknou ze nato nemaj klic to uz jsem zkousel a jeden opravar mopedu rek re musi dat novej vyplet jedno kolo jsem tedy nechal preplist a dalsi jsem si vycentroval
Datum: 15. června 2010 21:39
 zkus to nekde do cyklocentra...
Datum: 15. června 2010 21:27
Jméno: Karl"S
IP: uživatel7965
 Kam to můžu dát vycentrovat ?
Datum: 15. června 2010 20:21
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vycentrovanim neni to tezky bud to zvladnes kdyz pochopis jak se to dela nebo to nechas vycentrovat, jestli to nebude zarezlí
Datum: 15. června 2010 20:08
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 este jeden dotaz k ČZ 175/450 proc motor dela to ze kdyz zatahnu trochu za plyn tak nic nedela musim zatahnout asi pul plynu aby to jelo, myslite ze to je sroubkem na bohatost?? zda se mi ze je dost vysroubovanej. prectih je 3,5
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 21:48
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 odtrh je 0,4 mozna nepatrne min
Datum: 15. června 2010 21:48
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 predstih mozes mnet na piste o 3.5mm dole ale zalezi este aj na odtrhu cim vjecsi odtrh tim vjecsi predstih
Datum: 15. června 2010 20:52
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jinak svicka mela cihlově světlou barvu tětka po opravě těch ptakovin nevim
Datum: 15. června 2010 20:31
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vejfuk byl upravenej ten jeden dil velkej co jde vyndat byl provrtanej a chybela jedna prepazka tak jsem sehnal jinou a dal to tam vycisteny a kompletni a je to to sami pak to krabycky s filtrem byla dira na vic tak jsem ji zadelal je to stejny. Filtr tam je jinak dratenej nevim co to je zac je asi 4 cm tlustej tak jsem ho striknul silikonovym olejem aby chytal prach, mrknu na ten sroubek treba to je tim ???
Datum: 15. června 2010 20:30
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 Ted jsem se díval do manuálu a předstih má byt 3,8... být tebou tak se kouknu na filtr a výfuk. Čím víc je šroubek bohatosti vyšrouben tím je chudší směs
Datum: 15. června 2010 20:16
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih dej 2,5 a uvidíš určitě to bude brum brum jak medvěd.
Datum: 15. června 2010 20:14
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 kdyz zatahnu vic za plyn tak vykon to ma peknej to jede slusne to kouri jenze tam davam tetka dost oleje kuli zajizdeni, prectih vsude pisou 3,5 taky me pripad velkej ale na mensi to bylo naprd neslo to znizkejch otacek hned ale trvalo to
Datum: 15. června 2010 20:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ten předstih je podle mě hroozně moc velký.. kouří to když zatáhneš za plyn??dělá to něco ??
Datum: 15. června 2010 20:01
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 hj chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v ložiskách na jawaách 350 kulaté válce (panelka kývačka pérák) ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:38
 Cau v dilensky priruccce, v seznamu lozisek a gufer je lozisko 6303 A, ale nasel jsem jenom 6303 (bez A) je v nich nejakej rozdil ? A jeste jedna otazka: vyplati se spis koupit nove celisti, nebo jenom nechat nalepit/nanejtovat nove oblozeni ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:20
 V Dočkalovi jsem četl, že ta axiální vůle je nutná. Někdo si prej myslí, že je to něco nekvalitního, ale patří to tam.
Datum: 14. června 2010 21:17
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 A-axiální vůle....nasel jsem loziska 6303-A v motoru z mototechny...takze nevím,kazdej mi rek neškudli,vyhod to a kup nový.....tak sem koupil radsi nový....je pravda ze oproti C3 má to A minimální vůli zastudena
Datum: 14. června 2010 21:09
 kdyz to vemu od primarniho kolecka tak na klikovce jsou 6305 A - 6206-6206-3205 C3 zapomel jsem zminit ze jde o JAWu 638, takze 6305 A je vlevo na klikovce. C3 je mi jasny, ale to A nejak nechapu, neni to taky vule ?
Datum: 14. června 2010 21:05
 péro: no značí se tim vůle za studena, které se po zahřátí částečně vymezí...
Datum: 14. června 2010 20:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co já vím tak na klikovku se dávají ložiska s označením C a to c je tam docela důlržitý,značí se tím jakási vůle při zahřátí nebo tak něco
Datum: 14. června 2010 20:33
 to je ložisko pod spojku nebo kam? jinak čelisti kupuju nové, nalepit staré u nás trvá i měsíc, a bejt měsíc bez motorky je tragédie
Datum: 14. června 2010 20:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Čau hoši nejede mě mustang  už sem z toho uplně na kašu jiskru háže jak šlak benzín tam teče svíčka pořád taková mokrá ale ne a ne chytit ani neškytne. Tlaky to docela má ale ani se neozve.Tlačím,tlačím a nic trysky sem čistil. Dával předstihy různé a ani neprdne. Prosím poraďte co to může být.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:45
 skus vyndat svíčku a dej zapalovač k ty dire na svicku a slapni jestly to vyslehne tak je to svickou nebo zapalovanim
Datum: 16. června 2010 14:45
Jméno: míra
IP: uživatel9683
 Jestli máš mokrou svíčku, tak je to přechlastaný a nechytne to. Může to být jehlou u plováku-nezavře včas přívod do plovákové komory a pak se uchlastá. Jestli máš dobře předstih, projdi karburátor.Plovák, jehlu, dotažení trysek. Šroub bohatosti směsi na volnoběh dotáhni a pak povol o jednu a půl otáčky. Mustíci chytají na první šlápnutí. Nebopokud ho tlačíš, teda spíš běžíš a tlačíš, tak dej na chvíli při tom tlačení plyn na minimum a pak trochu přidej - měl by se odvětrat a pak chytne. Jeden kroužek je ale fakt málo. Ještě mě napadá, čichni k nádrži - sem tam se stane že někdo nalije místo benzínu třeba nějaký ředidlo nebo toluen (na ten to sice lítá jak zběsilý, ale veškerý gufera se pak naleptaj a je to v pytli, už to na benál nepojede dokud se nevymění). Nebo zkus dát tu 17 svíčku.
Datum: 14. června 2010 22:58
Jméno: kicis
IP: uživatel7721
 takovy problem jsem mel dlouho, dal jsem misto 15 svičky 17 a o dost se to zlepšil......jeste ljsem lehce prihnul kontakty na svičce
Datum: 14. června 2010 21:55
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nemas zapalovani od oleje?? staci aby ta izolace u kladivka navlhla a pak to nechce chytit i kdyz jiskru haze.
Datum: 14. června 2010 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 3 moznosti: Blbá směs(tj.bohatá,chudá,prasklý gufero,nasavaní prevodaku) nebo jiskra v blbou dobu(tj.rozházený zapalování) a nebo neni jiskra(tj. slabá jiskra a nebo žádná jiskra)....s obehanejma krouzkama i ucpanym vejfukem to vzdycky chytí a aspon "nejak" jede
Datum: 14. června 2010 21:14
 pavel:Opravdu to tak je
Datum: 14. června 2010 20:24
Jméno: pavel
IP: uživatel9678
 Jeden kroužek? Buď dva nebo tři! To je nesmysl nebo vtip  to je fakt divný, pokud je opravdu jiskta OK a benzín tam jde tak to prostě jet musí. Co třeba povolená hlava nebo tak, ale to je asi nesmysl. Gufera prostě už netěsní můžou být zpuchřelý, prostě starý.
Datum: 14. června 2010 20:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 myslis ze zatuhle gufera? pavel: předstihy sem zkošel různé a pořád nic
Datum: 14. června 2010 20:16
 Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
Datum: 14. června 2010 20:10
 Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
Datum: 14. června 2010 20:03
Jméno: pavel
IP: uživatel9678
 Na ty vadné pístní kroužky bych to neviděl, kdyby to mělo blbej tlak, tak by si moc nenasál benzín. Předstih má být 1,6 až 1,9mm a odtrh 0,4mm já měl vždy nastaveno 2mm a O,4 a vždy OK, ale je fakt důležitý aby si to nastavil přesně. Na to je nejlepší multimetr, který má akustickou signalizaci na nulový odpor, tím zjistíš kdy se ti přesně dotkly kladívka.
Datum: 14. června 2010 19:51
Jméno: Pavel
IP: uživatel9678
 To je takhle těžký, zkus se víc rozepsat. Jestli je předstih i odtrh na 100% OK benzín tam jde, no může nepatrně přisávat vzduch - vadné gufero pod magnete. Jednou se mi stalo, že jsem měl nepatrně zdeformovaný to kolínko ke karburátoru - bylo to vidět až když se ho dal dosedací plochou na sklo, taky sem byl z toho už na mrtvici. Nebo přicpaný výfuk- pořádně vypálit, to bych nepodceňoval. Spíš si myslim, že máš blbě nastavený předstih či odtrh.
Datum: 14. června 2010 19:47
 pro jistotu zkontroluj i gufera na klikovce
Datum: 14. června 2010 19:43
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 musíš to celé projít seštelovat karburátor poštelovat předstiho (1.2-1.5) odtrh 0.4 vyčistit karbec. MOžná máš špatné pístní kroužky a proto nemá kompresi prostě celé to projít
Datum: 14. června 2010 19:40
Jméno: ek
IP: uživatel6644
 cau mám dotaz mám mustanga a nejde mi moc do otáček čím to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2010 19:11
Jméno: ek
IP: uživatel6644
 dik
Datum: 15. června 2010 19:11
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nalej prectih
Datum: 14. června 2010 21:32
 jj neco v karbecu je pricpany nebo svicka
Datum: 14. června 2010 19:10
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tryska,nejde tam moc benzínu,kondenzátor,svíčka špinavá
Datum: 14. června 2010 19:04
 cau mam problem vcera jsem chtel projet čz 175%čřé mam tam z pionyra zapalovaní a kdyz jsem zaradil zak kdyz jsem se rozjel ale neslo to do plnych vzdy se to dusilo potřebuji cím to muze byt
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 19:34
 skusím a napisu
Datum: 14. června 2010 19:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 předstih zkus. Toč statorem doleva pak zkus kondenzátor,svíčku,trysky,filtr na karbecu...
Datum: 14. června 2010 19:17
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:06
Jméno: Caloun
IP: uživatel1553
 Vím moc dobře že vzpěry mají jít ZA .... ale pokud jsi tak chytrý a všiml jsis že je to jen naskládané pro fotku  tak bys debilně nekomentoval ... je to tam vše jen nasazene a srouby prostrkane v rychlosti jsem to dal pred no tak se snad tak nestalo
Datum: 14. června 2010 19:45
 To neni renovace to nikdo nepsal pokud umíš číst  je to jen takové zgenerálkování ... není to ani oroiginál je to bastl
Datum: 14. června 2010 19:07
Jméno: Caloun
IP: uživatel1553
 Adas díky  adresa tam chybí
Datum: 14. června 2010 16:00
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 nejsem zájemce, ale napiš k tomu orientační ceny a odkud jsi, je to lepší
Datum: 14. června 2010 15:59
Jméno: Caloun
IP: uživatel1553
 No co asi  že prodám pionýra bud vcelku nebo na díly  co je na tom nejasného ?
Datum: 14. června 2010 15:00
 co tím chtěl autor říct?
Datum: 14. června 2010 14:58
Jméno: ARNOLD"S
IP: uživatel7965
 jak spavit strhlej závit v boku motoru z té strany co drří výko u zapalování je tam šroub na 13 klíč m8. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:02
Jméno: Noname
IP: uživatel9675
 Záleží, jak to vypadá, ale možností by mohlo být víc. Buď převrtat na vetší závit, nebo tam dát šroub a na něj fixatér (středně pevnostní aby šel ještě povolit) pokud se aspoň mírně chytá do závitu. Pokud je díra tak zvětšená, že už se závit téměř nechytá, zkus si sehnat třeba hliníkový vodič z nějakého starého silnějšího elektrokabelu AYKY (třeba ve sběrně bar. kovů) na něj udělat očkem závit M8, na závit dát fixatér na šrouby (vysoce pevnostní) a našroubovat do zbytku závitu. Až ti fixatér (anaerobní lepidlo tvrdnoucí bez přístupu vzduchu) zatvrdne, tak tvůj provizorní hliníkový šroub, který jsi si vyrobil z hliníkového vodiče přesně navrtej vrtákem a znovu vyřež závitníkem závit M8. Mohl by jsi použít třeba i mosazný šroub, který zafixuješ a pak do něj vyřežeš závit, nebo i žělezný. Tvrdší materál déle vydrží, ale práce s ním bude trochu náročnější. Pravda je, že u toho hliníkového vodiče bych se trochu bál, jestli bude aspoň tak tvrdý, jak ta skříň motoru, která je z litého hliníku. Záleží na tobě, nebo to jen zvětši na větší průměr, případně můžeš zkusit jemnější stoupání závitu, třeba by to tam ještě šlo protáhnout. Záleží jak moc to máš stržené. Hodně štěstí.
Datum: 14. června 2010 16:02
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak jedině převrtat na ještě větší..
Datum: 13. června 2010 21:54
Jméno: ARNOLD"S
IP: uživatel7965
 a nevadí že to už je na 13 klíč ?
Datum: 13. června 2010 20:18
 závitníkem
Datum: 13. června 2010 19:58
 čusdraci..nevíte někdo jestli půjde kříž se stupačkama a se stojánkem na motor jawa 555..nevím jestli to má zespoda ty úchyty na ten kříž,,díky za jaké koliv rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 18:38
Jméno: Víťas
IP: uživatel9661
 čégos lidičky, mam takovej problém včera jsem zkoušel nastartovat fichtla.. nakopka nic pak to roztlačim asi 5sec jel motor.. pak chcípnul a už se mi ho nepodařilo nastartovat. Dneska sem rozdělal svíčku, celej karbec pročistil když sem to dal do kupy chytnul na nakopku ale zase hnedka chcípnul, když sem ho zkoušel roztlačit tak zas nic..  nevíte někdo čim by to mohlo bejt? dík moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:25
Jméno: pit bull
IP: uživatel9594
 ještě vyčsti trysky
Datum: 14. června 2010 16:25
Jméno: Víťas
IP: uživatel9661
 xD zas takovej borec abych šteloval předstih, taky bouhžel nejsem, ale do el. bych mrknout moch  xD to mě to štve  sem se chtěl projet a spíš sem strávil 3 čištěním karbecu, svíčky xD úprava řadičky, jelikož se mi původní šroub utrhnul no jo.. tak snad to někdy pojede
Datum: 12. června 2010 21:32
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 njn nikdy nevíš co se stane
Datum: 12. června 2010 21:27
Jméno: Víťas
IP: uživatel9661
 stejně je to divný, když sem před cca 5dny v pohodě dojel zajel do garáže a druhej den tohle.. xD je to prostě fichtl no
Datum: 12. června 2010 21:25
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čauwes, měl sem problém podobný, byl to předstih.. nebo také velice možné-veliká plováková hladina(přechastává se to).. nebo je také možná zrada v elektrice, jak se zmiňuje mustangista..
Datum: 12. června 2010 21:12
Jméno: mustangista
IP: uživatel8583
 jakou to háže jiskru? musi co největší zkontroluj jestli ti tam teče benzín pořádně a musí to potom jet a kdyžtak nastav předstih
Datum: 12. června 2010 21:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Cau hoši, včera jsem tu psal, že mi oba fichtly přestali jet. Ten první měl jen ucpanou trubičku od sání  ale s tím druhým jsou potíže. Musím ho tlačit velmi rychle a pak chytne. Ale jakmile nedržím fichtla v otáčkách hnedka chcípne+ občas když už to blafe najendou to chcípne. Karbec je vyvařen, trysky zkontrolované a vyčištěné. Předstih několikrát přeměřen a seštelován. Nevím čím to je. Buďto to chytne a po 5 sekundách chcípne a nebo to nechytne vůbec. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 18:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a ne povolily se ty matky co dotahujou valec a hlavu .
Datum: 12. června 2010 18:18
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a benzín tam jde?
Datum: 12. června 2010 17:16
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hlava neufukuje. Je dotáhlá když to ještě v pátek běželo nikde neufukovala.
Datum: 12. června 2010 16:36
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No volnoběh to se nedá říct. Ono když nepřidávám pořád hooodně plynu tak chcípne. resp. on chcípne i když přidávám plyn po 5 sekundách...... Ale v pátek jsem ještě přijel ze školy. Už tam jsem to musel nastartovat roztlačením. přijel jsem domu a už to nešlo skoro vůbec.....
Datum: 12. června 2010 16:28
 To samý mi dělala profukující hlava.
Datum: 12. června 2010 16:28
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 a co volnoběh
Datum: 12. června 2010 16:11
Jméno: Víťas
IP: uživatel9661
 Zdraviim  potřeboval bych se poradit, mám jawu 20 a při zabrždění předního kola maj přední tlumiče dost velkou vůli.. existuje na to nějaká finta? díík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 13:47
 vyměnit plastové futry v ttrubkách přední vidlice
Datum: 12. června 2010 13:47
 Zdar fichtlaři  potřeboval bych radu jak opravit mého fíka, prostě kydž jedu tak zdechá jednička je v pohodě dvojka taky ale na trojku když jedu moc rychle tak zdechá někdy když zmáčknu spojky zdechne úplně, nevím čím to je svíčkou to není a jiskrou taky ne jiskru háže nádhernou trysky to taky nejsou a karbošem taky ne je úplně čistý a teče do něj úplně čistý benzín nechápu to, prosím poraĎte mi  Děkuji za odpověď ;-D
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2010 10:14
 OKi  tak dík moc vyzkouším to
Datum: 13. června 2010 10:14
 No něco podobnýho mi to dělá, když mi odchází svíčka. Jako ona pálí,ale někdy vynechává a když dám novou tak mám zase na 2000 km pokoj. A taky se mi to podobně chovalo když mi odcházel palivový filtr. Proto jsem nahradil papír sítkem a byl pokoj. a jestliže je podle tebe všechno OK, tak bych dal na ten palivovej filtr.Než jsem ho tam měl,tak ten mikorrez z nádrže ucpával trysky dočasně.A to byla nádrž vyškrábaná pískem.
Datum: 12. června 2010 14:45
 Caw, konecne mi fík hází jiskru (vyměnil jsem zapalovací pól ale není nový nýbrž vypadá fakt strasne a ten kdo mi ho dal do něj musel rejt sroubovakem) ale ta jiskra je strasne malinka ale predstih a odtrh mam nastavanej a s tou fakt malinkou jiskrou mi fichtl opravdu nechyta  nevíte co s tím
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 12:11
Jméno: marešuk
IP: uživatel9476
 zdarec, příklad: jedu třeba s kopce a pustim plyn a nechám to jet samo a dělá to strašnou melu jak se to kolo točí, prostě jak kdyby to brzdilo nebo tak něco a nemá to takovej výkon.....potřebuju poradit co mám udělat?? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:29
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Mužeš jet bez plynu ale občas musíš zmáčknout spojku a proturovat to.
Datum: 12. června 2010 16:29
 řetěz nesmí byt naplý jak struna. Když si na motorku sedneš uplně dozadu tak řetaz musí byt volný
Datum: 12. června 2010 12:16
Jméno: marešuk
IP: uživatel9476
 aha. díky, ještě jsem chtěl vědět jestli je možný že to je tim že je moc našponovanej řetěz??
Datum: 12. června 2010 12:14
 když dole kopcem pustíš plyn, tak se do válce nenasává žádná směs, a válec i ložiska nijak nemažeš a celé to jede nasucho.....nejlepší cesta k zadření....rada zní..i z kopce jeď pod plynem.
Datum: 12. června 2010 12:08
 čau draci čim může bejt že mi fík ve vysokej točkách vynechává. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 23:12
 jehlu mam na 2 zařezu zhora, trysky čistý, zejtra skusim privod benalu a kdyztak predstih. Díky
Datum: 11. června 2010 23:12
 Bud velký odtrh a nebo ti tam teče málo benálu skus pak cupovat za jízdy co to bude dělat
Datum: 11. června 2010 22:08
 trisky
Datum: 11. června 2010 21:53
 Spis bych to tipl na nizkej predstih
Datum: 11. června 2010 21:35
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nebo mas nisko jehlu
Datum: 11. června 2010 21:23
 ucpanej privod paliva,nebo pecka na kladivkach
Datum: 11. června 2010 21:09
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši mám problém s obouma PIO. Dneska odpoledne oba přestali jet! Prostě nejdou nekopnout, nereagují na roztlačení, předstih odrt zkontrolován, trysky přečištěny. odtrh na svíčce zkontrolován popř. zmenšen ale nevím. nechce to zapálit směs. Svíčky měněny, jiskru to hází (nevím jak v motoru), ale prostě ne a ne jet! Benzín tam teče lebo jsou svíčky mokré. Otrh je 0,3mm. jak je kolínko a výfuk tak na té spojnici z obou vytekla černá mazlavá tekutina. Prosím o pomoc! Oba najednou přestali jet!
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to bude asi tím teplem
Datum: 11. června 2010 22:13
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 nejdriv zkus svicku. Nevim cemu rikas poradna jiskra jestli ti nalital zvacky olej na kladivko a na ty izolace unej tak to pak hazi chcipaky a nejedeto okem to moc nepoznas. Jestli ten motor byl rozebranejtak je asi spatne utesnenej
Datum: 11. června 2010 21:28
 vem suchou novou svíčku
Datum: 11. června 2010 18:35
Jméno: mustangista
IP: uživatel7860
 Je možné že to netěsní mezi blokama nebo ti praskl kroužek.
Datum: 11. června 2010 17:58
Jméno: MaTys
IP: uživatel9654
 Zdarec draci mamtu problem nejede mi fichtl , jiskru to dava a benzin tece vse je vyladene jako zapalko , odtrh , predstih a proste nejede ani na roztlaceni nema snahu . Tedka jedu do mesta a zkusim koupit novou svicku , jakou byste doporuicili tedka do tohodle tepleho pocasi ? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 17:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel7860
 svicku kup N15C brisk
Datum: 11. června 2010 17:51
 Chci se zeptat jestli má vyliv nafta v benzínu na jízdu pionýra.\r\nKdyž mi nalili benzím s naftou do pionýra tak mi přestal jezdit jen chytne chvíli drží a pak zdechne. \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2010 11:11
 tak to jsme na tom stejně akorát mě to tam nali táta. Takže je musím vyčistit trysky a vypustit nádrž a dát nový benzín jen s olejem 2T.
Děkuji že jste mi pomohli vyřešit můj problém.
Datum: 11. června 2010 11:11
 dobry nafta ma moc velky vliv na pionyra mě to tam nalil bratr a musel jsem vypustit nadrž a vyčistit trysky asy 5 hod mi ješte blbl než se vyjel zbytek z karbece a až už to byl čisty benzin jela jako nová
Datum: 11. června 2010 9:23
 po zahřátí by měl normálně jet i na mix benzínu a nafty
Datum: 11. června 2010 8:04
|



|