slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  168  169  170  171  172  173  174  175  176  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Karl"S      IP: uživatel7965    
čau jak se zbavím osmy na předním kole ? je docela velká odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
vetsinou to centrujou ty co spravujou mopedy a jawy, tam co centrujou jizdní kola ti reknou ze nato nemaj klic to uz jsem zkousel a jeden opravar mopedu rek re musi dat novej vyplet jedno kolo jsem tedy nechal preplist a dalsi jsem si vycentroval
 
 
Datum: 15. června 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to nekde do cyklocentra...
 
 
Datum: 15. června 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Karl"S      IP: uživatel7965    
Kam to můžu dát vycentrovat ?
 
 
Datum: 15. června 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
vycentrovanim neni to tezky bud to zvladnes kdyz pochopis jak se to dela nebo to nechas vycentrovat, jestli to nebude zarezlí
 
 
Datum: 15. června 2010 20:08
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
este jeden dotaz k ČZ 175/450 proc motor dela to ze kdyz zatahnu trochu za plyn tak nic nedela musim zatahnout asi pul plynu aby to jelo, myslite ze to je sroubkem na bohatost?? zda se mi ze je dost vysroubovanej. prectih je 3,5 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
odtrh je 0,4 mozna nepatrne min
 
 
Datum: 15. června 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: blazenn      IP: uživatel7151    
predstih mozes mnet na piste o 3.5mm dole ale zalezi este aj na odtrhu cim vjecsi odtrh tim vjecsi predstih
 
 
Datum: 15. června 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
jinak svicka mela cihlově světlou barvu tětka po opravě těch ptakovin nevim
 
 
Datum: 15. června 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
vejfuk byl upravenej ten jeden dil velkej co jde vyndat byl provrtanej a chybela jedna prepazka tak jsem sehnal jinou a dal to tam vycisteny a kompletni a je to to sami pak to krabycky s filtrem byla dira na vic tak jsem ji zadelal je to stejny. Filtr tam je jinak dratenej nevim co to je zac je asi 4 cm tlustej tak jsem ho striknul silikonovym olejem aby chytal prach, mrknu na ten sroubek treba to je tim ???
 
 
Datum: 15. června 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
Ted jsem se díval do manuálu a předstih má byt 3,8... být tebou tak se kouknu na filtr a výfuk. Čím víc je šroubek bohatosti vyšrouben tím je chudší směs
 
 
Datum: 15. června 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
předstih dej 2,5 a uvidíš určitě to bude brum brum jak medvěd.
 
 
Datum: 15. června 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
kdyz zatahnu vic za plyn tak vykon to ma peknej to jede slusne to kouri jenze tam davam tetka dost oleje kuli zajizdeni, prectih vsude pisou 3,5 taky me pripad velkej ale na mensi to bylo naprd neslo to znizkejch otacek hned ale trvalo to
 
 
Datum: 15. června 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
ten předstih je podle mě hroozně moc velký.. kouří to když zatáhneš za plyn??dělá to něco ??
 
 
Datum: 15. června 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: Hudzo      IP: uživatel8591    
hj chci se zeptat jestli je nějaký rozdíl v ložiskách na jawaách 350 kulaté válce (panelka kývačka pérák) ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau v dilensky priruccce, v seznamu lozisek a gufer je lozisko 6303 A, ale nasel jsem jenom 6303 (bez A) je v nich nejakej rozdil ? A jeste jedna otazka: vyplati se spis koupit nove celisti, nebo jenom nechat nalepit/nanejtovat nove oblozeni ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V Dočkalovi jsem četl, že ta axiální vůle je nutná. Někdo si prej myslí, že je to něco nekvalitního, ale patří to tam.
 
 
Datum: 14. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
A-axiální vůle....nasel jsem loziska 6303-A v motoru z mototechny...takze nevím,kazdej mi rek neškudli,vyhod to a kup nový.....tak sem koupil radsi nový....je pravda ze oproti C3 má to A minimální vůli zastudena
 
 
Datum: 14. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz to vemu od primarniho kolecka tak na klikovce jsou 6305 A - 6206-6206-3205 C3 zapomel jsem zminit ze jde o JAWu 638, takze 6305 A je vlevo na klikovce. C3 je mi jasny, ale to A nejak nechapu, neni to taky vule ?
 
 
Datum: 14. června 2010 21:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro: no značí se tim vůle za studena, které se po zahřátí částečně vymezí...
 
 
Datum: 14. června 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co já vím tak na klikovku se dávají ložiska s označením C a to c je tam docela důlržitý,značí se tím jakási vůle při zahřátí nebo tak něco
 
 
Datum: 14. června 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je ložisko pod spojku nebo kam? jinak čelisti kupuju nové, nalepit staré u nás trvá i měsíc, a bejt měsíc bez motorky je tragédie :-)
 
 
Datum: 14. června 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Čau hoši nejede mě mustang:-( už sem z toho uplně na kašu jiskru háže jak šlak benzín tam teče svíčka pořád taková mokrá ale ne a ne chytit ani neškytne. Tlaky to docela má ale ani se neozve.Tlačím,tlačím a nic trysky sem čistil. Dával předstihy různé a ani neprdne. Prosím poraďte co to může být. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: mjartix ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus vyndat svíčku a dej zapalovač k ty dire na svicku a slapni jestly to vyslehne tak je to svickou nebo zapalovanim
 
 
Datum: 16. června 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel9683    
Jestli máš mokrou svíčku, tak je to přechlastaný a nechytne to. Může to být jehlou u plováku-nezavře včas přívod do plovákové komory a pak se uchlastá. Jestli máš dobře předstih, projdi karburátor.Plovák, jehlu, dotažení trysek. Šroub bohatosti směsi na volnoběh dotáhni a pak povol o jednu a půl otáčky. Mustíci chytají na první šlápnutí. Nebopokud ho tlačíš, teda spíš běžíš a tlačíš, tak dej na chvíli při tom tlačení plyn na minimum a pak trochu přidej - měl by se odvětrat a pak chytne. Jeden kroužek je ale fakt málo. Ještě mě napadá, čichni k nádrži - sem tam se stane že někdo nalije místo benzínu třeba nějaký ředidlo nebo toluen (na ten to sice lítá jak zběsilý, ale veškerý gufera se pak naleptaj a je to v pytli, už to na benál nepojede dokud se nevymění). Nebo zkus dát tu 17 svíčku.
 
 
Datum: 14. června 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: kicis      IP: uživatel7721    
takovy problem jsem mel dlouho, dal jsem misto 15 svičky 17 a o dost se to zlepšil......jeste ljsem lehce prihnul kontakty na svičce
 
 
Datum: 14. června 2010 21:55
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nemas zapalovani od oleje?? staci aby ta izolace u kladivka navlhla a pak to nechce chytit i kdyz jiskru haze.
 
 
Datum: 14. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
3 moznosti: Blbá směs(tj.bohatá,chudá,prasklý gufero,nasavaní prevodaku) nebo jiskra v blbou dobu(tj.rozházený zapalování) a nebo neni jiskra(tj. slabá jiskra a nebo žádná jiskra)....s obehanejma krouzkama i ucpanym vejfukem to vzdycky chytí a aspon "nejak" jede
 
 
Datum: 14. června 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pavel:Opravdu to tak je
 
 
Datum: 14. června 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9678    
Jeden kroužek? Buď dva nebo tři! To je nesmysl nebo vtip :-) to je fakt divný, pokud je opravdu jiskta OK a benzín tam jde tak to prostě jet musí. Co třeba povolená hlava nebo tak, ale to je asi nesmysl. Gufera prostě už netěsní můžou být zpuchřelý, prostě starý.
 
 
Datum: 14. června 2010 20:23
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
myslis ze zatuhle gufera? pavel: předstihy sem zkošel různé a pořád nic
 
 
Datum: 14. června 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
 
 
Datum: 14. června 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Krouzkama to urcite nebude,sice tam ma jeden ze tri ale prej to jelo spise bych to videl na totalne zatuhly gufera....
 
 
Datum: 14. června 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9678    
Na ty vadné pístní kroužky bych to neviděl, kdyby to mělo blbej tlak, tak by si moc nenasál benzín. Předstih má být 1,6 až 1,9mm a odtrh 0,4mm já měl vždy nastaveno 2mm a O,4 a vždy OK, ale je fakt důležitý aby si to nastavil přesně. Na to je nejlepší multimetr, který má akustickou signalizaci na nulový odpor, tím zjistíš kdy se ti přesně dotkly kladívka.
 
 
Datum: 14. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel9678    
To je takhle těžký, zkus se víc rozepsat. Jestli je předstih i odtrh na 100% OK benzín tam jde, no může nepatrně přisávat vzduch - vadné gufero pod magnete. Jednou se mi stalo, že jsem měl nepatrně zdeformovaný to kolínko ke karburátoru - bylo to vidět až když se ho dal dosedací plochou na sklo, taky sem byl z toho už na mrtvici. Nebo přicpaný výfuk- pořádně vypálit, to bych nepodceňoval. Spíš si myslim, že máš blbě nastavený předstih či odtrh.
 
 
Datum: 14. června 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro jistotu zkontroluj i gufera na klikovce
 
 
Datum: 14. června 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
musíš to celé projít seštelovat karburátor poštelovat předstiho (1.2-1.5) odtrh 0.4 vyčistit karbec. MOžná máš špatné pístní kroužky a proto nemá kompresi prostě celé to projít
 
 
Datum: 14. června 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: ek      IP: uživatel6644    
cau mám dotaz mám mustanga a nejde mi moc do otáček čím to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: ek      IP: uživatel6644    
dik
 
 
Datum: 15. června 2010 19:11
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
nalej prectih
 
 
Datum: 14. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj neco v karbecu je pricpany nebo svicka
 
 
Datum: 14. června 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
tryska,nejde tam moc benzínu,kondenzátor,svíčka špinavá
 
 
Datum: 14. června 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau mam problem vcera jsem chtel projet čz 175%čřé mam tam z pionyra zapalovaní a kdyz jsem zaradil zak kdyz jsem se rozjel ale neslo to do plnych vzdy se to dusilo potřebuji cím to muze byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: dbey ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skusím a napisu
 
 
Datum: 14. června 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
předstih zkus. Toč statorem doleva pak zkus kondenzátor,svíčku,trysky,filtr na karbecu...
 
 
Datum: 14. června 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: Caloun      E-mail:      IP: uživatel1553    
rozprodej pionýra ... sory ze to tady furt dávám :-) ale pro nekoho by to mohlo být dobré ... http://www.wdesign.over.cz tady jsou fotky a popis :-) DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: Caloun      IP: uživatel1553    
Vím moc dobře že vzpěry mají jít ZA .... ale pokud jsi tak chytrý a všiml jsis že je to jen naskládané pro fotku :-D tak bys debilně nekomentoval ... je to tam vše jen nasazene a srouby prostrkane v rychlosti jsem to dal pred no tak se snad tak nestalo :-)
 
 
Datum: 14. června 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Caloun      E-mail:      IP: uživatel1553    
To neni renovace to nikdo nepsal pokud umíš číst :-) je to jen takové zgenerálkování ... není to ani oroiginál je to bastl
 
 
Datum: 14. června 2010 19:07
 
 
 
 
Jméno: Caloun      IP: uživatel1553    
Adas díky :-) adresa tam chybí
 
 
Datum: 14. června 2010 16:00
 
 
 
 
Jméno: adas      IP: uživatel7868    
nejsem zájemce, ale napiš k tomu orientační ceny a odkud jsi, je to lepší
 
 
Datum: 14. června 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: Caloun      IP: uživatel1553    
No co asi :-) že prodám pionýra bud vcelku nebo na díly :-) co je na tom nejasného ?
 
 
Datum: 14. června 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co tím chtěl autor říct?
 
 
Datum: 14. června 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: ARNOLD"S      IP: uživatel7965    
jak spavit strhlej závit v boku motoru z té strany co drří výko u zapalování je tam šroub na 13 klíč m8. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: Noname      IP: uživatel9675    
Záleží, jak to vypadá, ale možností by mohlo být víc. Buď převrtat na vetší závit, nebo tam dát šroub a na něj fixatér (středně pevnostní aby šel ještě povolit) pokud se aspoň mírně chytá do závitu. Pokud je díra tak zvětšená, že už se závit téměř nechytá, zkus si sehnat třeba hliníkový vodič z nějakého starého silnějšího elektrokabelu AYKY (třeba ve sběrně bar. kovů) na něj udělat očkem závit M8, na závit dát fixatér na šrouby (vysoce pevnostní) a našroubovat do zbytku závitu. Až ti fixatér (anaerobní lepidlo tvrdnoucí bez přístupu vzduchu) zatvrdne, tak tvůj provizorní hliníkový šroub, který jsi si vyrobil z hliníkového vodiče přesně navrtej vrtákem a znovu vyřež závitníkem závit M8. Mohl by jsi použít třeba i mosazný šroub, který zafixuješ a pak do něj vyřežeš závit, nebo i žělezný. Tvrdší materál déle vydrží, ale práce s ním bude trochu náročnější. Pravda je, že u toho hliníkového vodiče bych se trochu bál, jestli bude aspoň tak tvrdý, jak ta skříň motoru, která je z litého hliníku. Záleží na tobě, nebo to jen zvětši na větší průměr, případně můžeš zkusit jemnější stoupání závitu, třeba by to tam ještě šlo protáhnout. Záleží jak moc to máš stržené. Hodně štěstí.
 
 
Datum: 14. června 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak jedině převrtat na ještě větší..
 
 
Datum: 13. června 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: ARNOLD"S      IP: uživatel7965    
a nevadí že to už je na 13 klíč ?
 
 
Datum: 13. června 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
závitníkem
 
 
Datum: 13. června 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: David.Zradicka      E-mail:      IP: uživatel9670    
čusdraci..nevíte někdo jestli půjde kříž se stupačkama a se stojánkem na motor jawa 555..nevím jestli to má zespoda ty úchyty na ten kříž,,díky za jaké koliv rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 18:38
 
 
 
 
Jméno: Víťas      IP: uživatel9661    
čégos lidičky, mam takovej problém včera jsem zkoušel nastartovat fichtla.. nakopka nic pak to roztlačim asi 5sec jel motor.. pak chcípnul a už se mi ho nepodařilo nastartovat. Dneska sem rozdělal svíčku, celej karbec pročistil když sem to dal do kupy chytnul na nakopku ale zase hnedka chcípnul, když sem ho zkoušel roztlačit tak zas nic.. :-( nevíte někdo čim by to mohlo bejt? dík moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: pit bull      IP: uživatel9594    
ještě vyčsti trysky
 
 
Datum: 14. června 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: Víťas      IP: uživatel9661    
xD zas takovej borec abych šteloval předstih, taky bouhžel nejsem, ale do el. bych mrknout moch :-) xD to mě to štve:-D sem se chtěl projet a spíš sem strávil 3 čištěním karbecu, svíčky xD úprava řadičky, jelikož se mi původní šroub utrhnul no jo.. tak snad to někdy pojede :-D
 
 
Datum: 12. června 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
njn nikdy nevíš co se stane :-D
 
 
Datum: 12. června 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Víťas      IP: uživatel9661    
stejně je to divný, když sem před cca 5dny v pohodě dojel zajel do garáže a druhej den tohle.. xD je to prostě fichtl no :-D
 
 
Datum: 12. června 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
čauwes, měl sem problém podobný, byl to předstih.. nebo také velice možné-veliká plováková hladina(přechastává se to).. nebo je také možná zrada v elektrice, jak se zmiňuje mustangista..
 
 
Datum: 12. června 2010 21:12
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel8583    
jakou to háže jiskru? musi co největší zkontroluj jestli ti tam teče benzín pořádně a musí to potom jet a kdyžtak nastav předstih
 
 
Datum: 12. června 2010 21:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Cau hoši, včera jsem tu psal, že mi oba fichtly přestali jet. Ten první měl jen ucpanou trubičku od sání :-D ale s tím druhým jsou potíže. Musím ho tlačit velmi rychle a pak chytne. Ale jakmile nedržím fichtla v otáčkách hnedka chcípne+ občas když už to blafe najendou to chcípne. Karbec je vyvařen, trysky zkontrolované a vyčištěné. Předstih několikrát přeměřen a seštelován. Nevím čím to je. Buďto to chytne a po 5 sekundách chcípne a nebo to nechytne vůbec. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a ne povolily se ty matky co dotahujou valec a hlavu .
 
 
Datum: 12. června 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a benzín tam jde?
 
 
Datum: 12. června 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hlava neufukuje. Je dotáhlá když to ještě v pátek běželo nikde neufukovala.
 
 
Datum: 12. června 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
No volnoběh to se nedá říct. Ono když nepřidávám pořád hooodně plynu tak chcípne. resp. on chcípne i když přidávám plyn po 5 sekundách...... Ale v pátek jsem ještě přijel ze školy. Už tam jsem to musel nastartovat roztlačením. přijel jsem domu a už to nešlo skoro vůbec.....
 
 
Datum: 12. června 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To samý mi dělala profukující hlava.
 
 
Datum: 12. června 2010 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a co volnoběh
 
 
Datum: 12. června 2010 16:11
 
 
 
 
Jméno: Víťas      IP: uživatel9661    
Zdraviim :-) potřeboval bych se poradit, mám jawu 20 a při zabrždění předního kola maj přední tlumiče dost velkou vůli.. existuje na to nějaká finta? díík moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměnit plastové futry v ttrubkách přední vidlice
 
 
Datum: 12. června 2010 13:47
 
 
 
 
Jméno: Dawe      E-mail:      IP: uživatel9659    
Zdar fichtlaři :-D potřeboval bych radu jak opravit mého fíka, prostě kydž jedu tak zdechá jednička je v pohodě dvojka taky ale na trojku když jedu moc rychle tak zdechá někdy když zmáčknu spojky zdechne úplně, nevím čím to je svíčkou to není a jiskrou taky ne jiskru háže nádhernou trysky to taky nejsou a karbošem taky ne je úplně čistý a teče do něj úplně čistý benzín nechápu to, prosím poraĎte mi :-D Děkuji za odpověď ;-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: Dawe      E-mail:      IP: uživatel9659    
OKi :-D tak dík moc vyzkouším to :-D
 
 
Datum: 13. června 2010 10:14
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No něco podobnýho mi to dělá, když mi odchází svíčka. Jako ona pálí,ale někdy vynechává a když dám novou tak mám zase na 2000 km pokoj. A taky se mi to podobně chovalo když mi odcházel palivový filtr. Proto jsem nahradil papír sítkem a byl pokoj. a jestliže je podle tebe všechno OK, tak bych dal na ten palivovej filtr.Než jsem ho tam měl,tak ten mikorrez z nádrže ucpával trysky dočasně.A to byla nádrž vyškrábaná pískem.
 
 
Datum: 12. června 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Caw, konecne mi fík hází jiskru (vyměnil jsem zapalovací pól ale není nový nýbrž vypadá fakt strasne a ten kdo mi ho dal do něj musel rejt sroubovakem) ale ta jiskra je strasne malinka ale predstih a odtrh mam nastavanej a s tou fakt malinkou jiskrou mi fichtl opravdu nechyta :-( nevíte co s tím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 12:11
 
 
 
 
Jméno: marešuk      IP: uživatel9476    
zdarec, příklad: jedu třeba s kopce a pustim plyn a nechám to jet samo a dělá to strašnou melu jak se to kolo točí, prostě jak kdyby to brzdilo nebo tak něco a nemá to takovej výkon.....potřebuju poradit co mám udělat?? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Mužeš jet bez plynu ale občas musíš zmáčknout spojku a proturovat to.
 
 
Datum: 12. června 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz nesmí byt naplý jak struna. Když si na motorku sedneš uplně dozadu tak řetaz musí byt volný
 
 
Datum: 12. června 2010 12:16
 
 
 
 
Jméno: marešuk      IP: uživatel9476    
aha. díky, ještě jsem chtěl vědět jestli je možný že to je tim že je moc našponovanej řetěz??
 
 
Datum: 12. června 2010 12:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když dole kopcem pustíš plyn, tak se do válce nenasává žádná směs, a válec i ložiska nijak nemažeš a celé to jede nasucho.....nejlepší cesta k zadření....rada zní..i z kopce jeď pod plynem.
 
 
Datum: 12. června 2010 12:08
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci čim může bejt že mi fík ve vysokej točkách vynechává. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: tomas_j.r ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehlu mam na 2 zařezu zhora, trysky čistý, zejtra skusim privod benalu a kdyztak predstih. Díky
 
 
Datum: 11. června 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud velký odtrh a nebo ti tam teče málo benálu skus pak cupovat za jízdy co to bude dělat
 
 
Datum: 11. června 2010 22:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trisky
 
 
Datum: 11. června 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spis bych to tipl na nizkej predstih
 
 
Datum: 11. června 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nebo mas nisko jehlu
 
 
Datum: 11. června 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ucpanej privod paliva,nebo pecka na kladivkach
 
 
Datum: 11. června 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hoši mám problém s obouma PIO. Dneska odpoledne oba přestali jet! Prostě nejdou nekopnout, nereagují na roztlačení, předstih odrt zkontrolován, trysky přečištěny. odtrh na svíčce zkontrolován popř. zmenšen ale nevím. nechce to zapálit směs. Svíčky měněny, jiskru to hází (nevím jak v motoru), ale prostě ne a ne jet! Benzín tam teče lebo jsou svíčky mokré. Otrh je 0,3mm. jak je kolínko a výfuk tak na té spojnici z obou vytekla černá mazlavá tekutina. Prosím o pomoc! Oba najednou přestali jet! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to bude asi tím teplem :-D
 
 
Datum: 11. června 2010 22:13
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
nejdriv zkus svicku. Nevim cemu rikas poradna jiskra jestli ti nalital zvacky olej na kladivko a na ty izolace unej tak to pak hazi chcipaky a nejedeto okem to moc nepoznas. Jestli ten motor byl rozebranejtak je asi spatne utesnenej
 
 
Datum: 11. června 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: kozel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vem suchou novou svíčku
 
 
Datum: 11. června 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel7860    
Je možné že to netěsní mezi blokama nebo ti praskl kroužek.
 
 
Datum: 11. června 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: MaTys      IP: uživatel9654    
Zdarec draci mamtu problem nejede mi fichtl , jiskru to dava a benzin tece vse je vyladene jako zapalko , odtrh , predstih a proste nejede ani na roztlaceni nema snahu . Tedka jedu do mesta a zkusim koupit novou svicku , jakou byste doporuicili tedka do tohodle tepleho pocasi ? Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel7860    
svicku kup N15C brisk
 
 
Datum: 11. června 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Šnajdřík      E-mail:      IP: uživatel9650    
Chci se zeptat jestli má vyliv nafta v benzínu na jízdu pionýra.\r\nKdyž mi nalili benzím s naftou do pionýra tak mi přestal jezdit jen chytne chvíli drží a pak zdechne. \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: Šnajdřík      E-mail:      IP: uživatel9650    
tak to jsme na tom stejně akorát mě to tam nali táta. Takže je musím vyčistit trysky a vypustit nádrž a dát nový benzín jen s olejem 2T. Děkuji že jste mi pomohli vyřešit můj problém.
 
 
Datum: 11. června 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: pavlata ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry nafta ma moc velky vliv na pionyra mě to tam nalil bratr a musel jsem vypustit nadrž a vyčistit trysky asy 5 hod mi ješte blbl než se vyjel zbytek z karbece a až už to byl čisty benzin jela jako nová
 
 
Datum: 11. června 2010 9:23
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
po zahřátí by měl normálně jet i na mix benzínu a nafty
 
 
Datum: 11. června 2010 8:04
 
<  168  169  170  171  172  173  174  175  176  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 3:59:37 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu