Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kárls
IP: uživatel7965
 čau jak se jmeuje to pod kladívkem vedle vačky nad kondenzátorem ? vypadlo mi to v mustangovi a ted ted nejde asi proto že nemuže hazet jiskru jak to tam mám znova přidělaat ? díky moochttp://www.jawa-50.cz/lib/Thumb.php?f=/filesystem/clanky/05/popis/jawa-05-sport-nove-feritove-zapalovani.jpg&w=199
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2010 17:13
Jméno: Noname
IP: uživatel9662
 Podle popisu jde asi o plastový díl typu texgumoid, novotex, pertinax, který jezdí po vačce a je ze spodní strany palce. Plst musí být namazaná, aby neodírala tento plastový díl, který naléhá na vačku. Pokud se Ti urval, nemá ti co jezdit po vačce a dělat odtrh, proto ti to asi nejede. Kup nový palec. Pokud by ti to nějaké dvousložkové lepidlo udrželo, nemůžeš se na to spolehnout, že ti to při jízdě neupadne a nezůstaneš s motorkou viset někde mezi polema, kde se pomoci nedočkáš a nezbyde ti než tlačit motorku až domů.
Datum: 12. června 2010 17:13
 musí a musí to být nasáklé olejem, aby to mazalo vačku, která se provozem obrušuje....rovněž se ubrušuje i petrinax na kladívku, a proto je potřeba mazat
Datum: 11. června 2010 8:25
Jméno: Kárls
IP: uživatel7965
 takže to tam být nemusí ?
Datum: 10. června 2010 22:20
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 asi myslis ten filc. To vliv na jiskru nema to je od toho aby to mazalo vacku
Datum: 10. června 2010 21:59
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 zdarec draci tak sem dal do mé jawy 250 zapalování z pincka hazí jiskru prostě vše jak má být ale nejede zatím ani jednou neblafla prosím poradtě díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 17:22
 jak dobrej? jaký jsi nastavil?
Datum: 10. června 2010 17:22
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 no ten je dobrej fakt už nvm co stým
Datum: 10. června 2010 17:11
 že by předstih?
Datum: 10. června 2010 16:57
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci pls da sa z vypustacieho ventilu na nadrzi tat dole ta tycka co je pod sitkom . diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 15:14
 jde vyndat..stačí chytnou to kombinaček a vytáhnout ji.
Datum: 10. června 2010 15:14
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 dole myslim dat nejde, kdyztak ju enom zarizni. Nech trcat treba 2cm, zalezi na tobe.
Datum: 10. června 2010 14:51
 cawte som zo slovenska a mam taky problem...mam pioniera a on ide ale strasne vynechava co to moze bit?vopred dakujem...ň
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:59
 to může být víc věcí. ale nejčastěji to dělá ucpanýkarburátor,vadná svíčka nebo kondík a špatně seřízený odtrh. Pak to může být špatný kntakt na nějakém vodiči a nebo se ti nějaký dotýká kostry a skratuje
Datum: 09. června 2010 22:59
 co si o tom myslíte: Motor zadře jenom DEB*L
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 22:21
 A zase zacinas
Datum: 10. června 2010 22:21
 tahni si sam SVINĚ
Datum: 10. června 2010 19:52
 kryto6 tahni dopice kurva
Datum: 10. června 2010 16:02
 ok uz nebudu zakldat tema takoveho typu
Datum: 10. června 2010 15:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ted jsem tě prokoukl...to deb*l jsi napsal proto,protože sám ani nevíš jaký tam má být y/i  no a co takhle když ti vypadne pojistka čepu?? to taky zadřeš...
Datum: 09. června 2010 22:39
 omfg kolecko, dachl 21, postul a mnoho dalších... serte na něj, nemá to s ním cenu.... motor hochu zadřeš lehce,stačí zapomenout dát olej do benálu-tomuto člověku se dá nazývat debil... ale když se zeptám na otázku, že motor zadře jen debil, tak to je už něco jinačího a to slovo debil má asi něco společnýho s autorem této """divné""" větě..   no není to pravda??  kua takový dotazy tu bývaj často ale tendle je asi nejdivnější... pochop to a už víc sem rači nepiš...
Datum: 09. června 2010 21:30
 kolečko  řesně
Datum: 09. června 2010 21:27
 Ten už se nepochlubí,už musel jít.Neunesl svoji "hloupost"
Datum: 09. června 2010 21:26
 Hlasuju pro Ban !!
Datum: 09. června 2010 21:25
 cituji: motor zadřeš kdyz si na to moc hrubej a nemas cit asi tak. konec citace...takhle hláška mě fakt rozsekala...kolik jsi najezdil kilometrů? kolik jsi udělal motorů? kolik jsi zajel výbrusů? A teď se pochlub!
Datum: 09. června 2010 21:25
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 kolecko rekl bych ze toto je na ban , a nebo aspon na smazani prispevku , sotva vyroste z plenek a uz tady machruje
Datum: 09. června 2010 21:23
 do plev nasrat a svest to na kota...
Datum: 09. června 2010 21:23
 Další ucho co si myslí že sežaralo všechnu moudrost světa....
Datum: 09. června 2010 21:22
 jak psal kolecko,davej si uz sakra bacha co rikas...si jak male dite ktere nema hracku,tak si tady hraje na machírka,pritom jak by si ty rekl si RETARD
Datum: 09. června 2010 21:22
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Já teda nevim čim to je ale někoho mě to připomíná
Datum: 09. června 2010 21:22
 koncim tohle tema je k nicemu
Datum: 09. června 2010 21:21
Datum: 09. června 2010 21:21
 no tak pis normalni slova ne naky postiženy je videt ze si retard
Datum: 09. června 2010 21:20
 běž si radši přečíst bravo.nic nevíš.vůbec nic
Datum: 09. června 2010 21:19
 no omg...fakt iq 70..
Datum: 09. června 2010 21:17
 hlod twl co to je ?
Datum: 09. června 2010 21:16
 tvl to mě poser  motor zadřeš když si heubej a nemáš cit...  omg tak to je hlod století
Datum: 09. června 2010 21:14
 krysto: tys chtěl inteligentí příspěvky? sám nejsi inteligentní tak co bys chtěl
Datum: 09. června 2010 21:13
 třeba stejsky zadřel 5 motorů než to vychytal.proto jsi ty dnes koupíš hotový odskoušený a odladěný válec.
Datum: 09. června 2010 21:12
 motor zadřeš kdyz si na to moc hrubej a nemas cit asi tak
Datum: 09. června 2010 21:12
 co jsi čekal?každý kdo dělá motory taky nějaké zadřel.nebo si myslíš že stejsky nikdy nezadřel?proto přece není debil
Datum: 09. června 2010 21:10
 chtel sem inteligentni prispevky a misto toho totálně postižený odpovědi který nic neřeší a nic neřeknou
Datum: 09. června 2010 21:05
 musíš odhadnout jaké budou reakce na příspěvek...prostě některý věci neni vhodný psát, chápeš?
Datum: 09. června 2010 21:03
 ja vim ze nic nerezi-tak nevim proc se rozcilujou a kdyz nic neresi tak at sem nic nepisou
Datum: 09. června 2010 21:02
 krysto6: zkus se zamyslet příště...tenhle dotaz je naprosto nehodnotnej...nic neřeší...nevim co si jako chtěl slyšet za odpovědi...ještě jednou tě varuji, dej si pozor
Datum: 09. června 2010 20:59
 vidis ja otobe taky neco ......
Datum: 09. června 2010 20:59
 O tomhle si nemyslím nic,ale o tobe něco jo...
Datum: 09. června 2010 20:58
 co si o tom myslíte: Motor zadře jenom DEB*L co je na tom za pochopení tezkyho kolečko?asi kdyz co si o tom myslíte tak asi co si o tom myslíte nee
Datum: 09. června 2010 20:55
 víš kolik motorů zadřel třeba franta šťastný?ne vždy za to může řidič.je vidět že o tom nic nevíš a jen provokuješ.co má společného tvůj dotaz s fichtlkrámkovou poradnou?Tipoval bych že tvé iq je shodné s kompresním poměrem vyjetého pincka....
Datum: 09. června 2010 20:53
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Nejvíc mě vytočilo, jak se krysto6 ohradil na Kolečka...
Datum: 09. června 2010 20:53
 krysto6: dej si pozor co rikas, jo?  kdyz das dotaz, a ani ho neumis vysvetlit, tak si o tobe muze hodne lidi myslet ze jsi trouba
Datum: 09. června 2010 20:52
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Ty mě nemůžeš urazit...
Datum: 09. června 2010 20:49
 zajdi si tam sam typujiIQ houpacího koně ???
Datum: 09. června 2010 20:48
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Krysto6: Zajdi si na IQ test, víc jak na 70 tě netipuju...
Datum: 09. června 2010 20:46
 kdyz to nechapes tak sem nepis ne
Datum: 09. června 2010 20:45
 já zase nepochopil smysl tohohle dotazu, vysvětli to, autore...
Datum: 09. června 2010 20:43
 jako kdybys to ty pochopil
Datum: 09. června 2010 20:43
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Kašlete na něj, on to stejně nepochopil a vypadá, že ani nepochopí...
Datum: 09. června 2010 20:41
 ty mě sleduješ jako policajt nebo co? špehuju te já buzeruju te ne
Datum: 09. června 2010 20:40
 Ja som zadrel a za debila sa nemám stáva sa také, pokiaľ to človek spravil neúmyselne každá skúsenosť je dobrá skúsenosť a j tá zlá.
K krysto6 ešte nedávno si sa tu vypytoval školácke veci ohľadom fichtla a teraz tu kritizuješ ľudí čo už na fichtlu sedia nejaký ten piatok vieš trochu opatrnosti čo píšeš nezaškodí
Datum: 09. června 2010 20:39
 ty větší kolikrat si ho zadřel?
Datum: 09. června 2010 20:38
 ty ho kazíš akorát tady nadáváš
Datum: 09. června 2010 20:35
Jméno: Ryan
IP: uživatel8492
 Je vidět kolik toho najezdil.
Datum: 09. června 2010 20:35
 krysto: příjdeš mi jako další namachrovaný "debílek" který kazí úrověň krámku.
Datum: 09. června 2010 20:33
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Přesně tak
Datum: 09. června 2010 20:29
 Bez debilních příspěvků a lidí...
Datum: 09. června 2010 20:28
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Kde je ten starý dobrý fichtlkrámek?
Datum: 09. června 2010 20:26
 ty větší kolikrat si ho zadřel?
Datum: 09. června 2010 20:24
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 seš zoufalec
Datum: 09. června 2010 20:18
 xD přesně
Datum: 09. června 2010 20:17
 presne tak...blbost na entou
Datum: 09. června 2010 20:15
 že ta hláška je naprostá blbost?
Datum: 09. června 2010 20:15
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 Čau čím to je že mě jawa 21 když ju nakopnu tak chytne dam tam 1 a začnu pomalu pouštět spojku a fichtl zdechne čim to je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 13:25
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 A muže to byt že když na jedu do ně jake díry tak mě vypadne sítko co je v nadrži a jestli nemuže byt zacpanej kohout.
Datum: 10. června 2010 13:25
 ok.tak se podívej na hladinu v plovákovce,jestli se to nedusí.a jede to pokaždé?
Datum: 10. června 2010 0:15
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 špatně sem se zminil jedu na jednicku treba 15 sekund a pak to chcipne
Datum: 09. června 2010 20:05
 zkus nastavit lanko spojky.jako přitáhnout na řidítkách nebo dole na karteru.
Datum: 09. června 2010 19:58
Jméno: jawa 21
IP: uživatel5056
 jak kdy 1 jo 1 ne
Datum: 09. června 2010 19:34
Jméno: P.S.KEVIN
IP: uživatel1696
 rozjede se aspon trochu??
Datum: 09. června 2010 19:32
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 Ahoj mam problem spis otazku, je normalni ze kdyz ozavru privod paliva u 21 tak az zacne dochazet palivo vyleti motor do otacek a chcipne, u me 555 to totiz nedela a jjeste jednu otazku je vazne 21 o tolik hlucnejsi nez 555? diky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:25
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 to uz jsem udelal.. takze vyfuk je ok a jak ma byt ten konec vyfuku ma jen pres ty dve diky fukat nebo to je jedno ?
Datum: 09. června 2010 21:25
 vejfuk odkarbonuj..pokud mas nejakej horsi a nema nejakej krasnej chrom tak do nej nalej benzin a zapal,zbytek vyrtepej..rozeber to co to de a poradne z toho vystourej ten bordel
Datum: 09. června 2010 21:20
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 vyfuk mam jjako z mustanga .. a pokud se ptas na stav vyfuku tak bych rekl ze je dobre utesnenej
Datum: 09. června 2010 21:19
Jméno: Devil147
IP: uživatel9633
 ZÁLEŽÍ JAKÝ MÁŠ VÝFUK
Datum: 09. června 2010 21:10
Jméno: reno
IP: uživatel7357
 no to je pravda ze se da jezdit na 3 volnobehu a ta 21 je fakt tak leniva v nizkych otackach ? ..a jak muzu udelat chudsi smes bo mam stale cernou svicku tak mozna to bude i tim ze je slaba v nizk otackach ..
Datum: 09. června 2010 20:55
 tak pařez se nedá tolik točit, ten má rád nízké otáčky, tam se dá jezdit na 3 na volnoběh.
Datum: 09. června 2010 19:41
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel8793
 to je normalni
Datum: 09. června 2010 19:17
 no mozny to je protoze bude chudsi smes-bude tam vic vzduchu (tim ze ti dochazi benzin v plovakovy komore tak se tam nedostane tolik benzinu jako vzduchu) a proto to vyleti do otacek..
Datum: 09. června 2010 19:05
Jméno: Fichtl555
IP: uživatel6317
 Zdarec hoši ... potřeboval bych od vás pár rad ... jsem amatér a polokutil a před rokem jsem začal s renovací mýho fichtla (jawa 555), 30 let stál v garaži a nejezdil a tak sem ho chtěl dát do kupy ... ted je cely rozebraný, dal jsem mu nový lak a čeká až ho dám do původního stavu, aby jezdil ... jenomže můj problém je, že nevim jak ho poskládat zpět .. snad všechny díly bych měl mít po hromadě, ale nevím jak začít  ... našel by se nějakej dobrák. který by mě poradil popřípadně poslal některy http://www stránky ? ... za všechny odpovědi budu vděčný  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 21:03
Jméno: Fichtl555
IP: uživatel6317
 jj, díky .. lak je sice sprejem, ale jsem s ním spokojen, vypada to dobre ...
Datum: 09. června 2010 21:03
 pokud sis na tom laku opravdu nechal zalezet a dal originalni odstin (ne sprejem nebo stetcem) proste to dat do puvodniho stavu aby to bylo jako original,tak potom je to renovace  ja bych zacal tim,ze bych poskladal ram..dej si na to stojan a kola aby ti to stalo pevne na zemi a pak pridavej ostatni dily..motor s retezem,plynovy a spojkovy lanka,brzdovy lanka,riditka,maska,plechy,vejfuk a td...to uz je pak asi jedno jak budes postupovat,zaklad je asi mit na co skladat takze kostru s kolama..
Datum: 09. června 2010 19:08
Datum: 09. června 2010 17:11
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 zdarec mám jawu 250 a nedobijí nevíte co stým moc tomu pravě nerozumím..dík za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 15:09
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ti hvezdicky svedca jeho odpovedi  ,toho je dost cosa tyka dobijana v prvem rade bych skontroloval uhliky a regler ci spina a tak presmirgloj ti kontakty,kotvu,urcite kable a tak.
Datum: 09. června 2010 15:09
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 no baterku mám dobrou a zapojenou elektriku taky takže nwm esi ty uhlíky nebo něco tak jinak dík za odpoved
Datum: 09. června 2010 14:49
 Cau máš buď špatně zapojenou elektriku nebo máš něco s baterkou.
Datum: 09. června 2010 14:46
Jméno: jawaaaa
IP: uživatel9121
 čau chlapci nevíte někdo jestli se dá spravit osmice na fíkkovi. Mám ji úplně strašnou asi tak háže o 2cm Napište mi prosím jak se to zravuje já jsem zkoušl povolovat a utohovat a je to pořád tak stejné díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 22:06
 jj,přesně v jakemkoliv coklo servisu ti to vycentrujou..taky jsem byl už parkrat  jen s těma gumama je drbačka to sundat a nasadit.
Datum: 09. června 2010 22:06
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 určitě jde spravit tuahováním a povolováním. Dokonce si myslím jestli by to neudělali i v nějakém cyklocentru ale to si nejsem jist
Datum: 09. června 2010 11:46
Jméno: fíkkk
IP: uživatel9121
 čau choši dneska jsem zkoušel mojeho fíka první nakopnul krásně a krásně běžel na volvoběch ale jak jsem zařadil a pustím trošku spojku tak okamžitě scípne ikdyž mám na plno plyn. pak už nešel ani nakoupnout jen rozjet a to jsem ujel asi tak 5m a taky scípl i na plný plyn jen pomohl když jsem za jízdy zmáčkl spojku a naplno to tůroval ale stejně hned jak jsem ji pustil to zas hned zdechlo prostě nešlo jet nevíte čím by to mohlo být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2010 9:22
Jméno: fíkkk
IP: uživatel9121
 to je jasné že jsem jel na jedničku ale nejelo to taky. JInak já už jsem to zpravil byl zanešený karbec a přívod paliva
Datum: 10. června 2010 9:22
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 a na jedničku jsi to zkoušel??
Datum: 09. června 2010 20:20
 nazdar jawaři nevi nekdo jestli na jawe 555 maji bejt original chromovaný ráfky nebo nastříkaný nejakou barvou popřípadě jakou
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:06
 ahoj,stříkni to obyčejnou stříbrnou barvou bez metalízy(ta v te bobe ještě neexistovala  kola pionýru555 byla přévážne stříbrná,chromovaných kol bylo málo,ale záleží kolik chceš do renovace investovat
Datum: 08. června 2010 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já myslím že byli tzv lidové verze ( levnější ) a ty měli stříbřenku...a pak byly ty dražší a ty měli chrom
Datum: 08. června 2010 21:25
 chrom
Datum: 08. června 2010 21:24
 zdravím... mám takovej problém.. pincek asi 5 let stál teď sem ho dal trochu dopucu novej lak komplet, výbrus 5. a tak... ale nechce jet... jiskru háže krásnou předstih odtrh by měl bejt taky ok ale ani neśkytne.... ten předstih a odtrh sm dělal asi pul hodiny než to bylo správně.. je to 1,6 nebo 1,7 prostě něco mezi... napadlo mě jestly nemám ucpanej karbec ale jak je ta dírka na karbcu těsné před napojením na koleno tak tam mi benzín stříká domysky celkem hodně, aj když to neprošlapávám a nechám to v klidu tak zní kapa trošku ale když vyndám svíčku a prošlapávám tak zhlavy nestříká benzín žádnej tak sem stříkačkou dal kousek pod svíčku do válca a párkrát prošláp a nechytlo to vubec ani jednou... fakt nevym co stim je prosím o pomoc musým na STK...
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 21:58
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 těsnění je z kupované sady tam díra byla určitě  výfuk sem čistil ten je ok při nakopávání když dám zaněj ruku cýtím prot vzduchu... rotor sem skoušel měnit... asi tři sem tam měl... jiskru háže pěknou...
Datum: 08. června 2010 21:58
 a nezabudol si spraviť dieru do tesnenia pod karbecovim kolienkom na valci?  možno slabý rotor... a piest máš naopak, krúžky ti chytia o kanály a zlomia sa, je možné že je zakarbónovaný výfuk... nastav hladinu keď ti tečie cez misku benzín, daj 0,5mm na sviečke... ak nič nepomôže zapaľovanie bude kaput
Datum: 08. června 2010 21:55
 tam jde o první kroužek.minulý týden jsem toto řešil.píst naopak kroužek omlácený do špice na koncích.po 12 km
Datum: 08. června 2010 21:43
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 a myslýte že karbcem to není?? já sy vždycky myslel že když vyndám svíčku a prošlápnu tak přez tu díru mě to poprská... to se pletu?
Datum: 08. června 2010 21:40
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9591
 Teď se nechci hádat. Ale tuším že to je jedno. Ale nevím jestli jsem to zjišťoval u 2 kroužkového nebo u tří. Ted doopravdy nevzpomínám.
Datum: 08. června 2010 21:38
 tomáš:machruješ se znalostma a píšeš že se zámky u fichtla řešit nemusí?tak si ho sám otoč a pak uvidíš.
Datum: 08. června 2010 21:32
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 no svíčka je určitě dobrá skoušel sem brysk N 15C a N17C obě venku ok vavnitř nezapálí.. na jiným fichtlu obě vpohodě...
Datum: 08. června 2010 21:28
Jméno: Tomas
IP: uživatel9591
 jediné co mi ted napadá je španá svíčka, to že hází jiskru venku, neznamená že správně funguje i při tlaku v motoru. Doporučuji vyměnit.. Zkus to a uvidíš. Startovací sprej neřeš, je to zbytečné. Fichtl musí chytnout. Stříknutí cca 1ml pod svíčku řeší všecky problémy.
Datum: 08. června 2010 21:26
Jméno: Tomas
IP: uživatel9591
 Udělalo mi to tam nějakou prasárnu. J//R//NY = ZÁMKY (zámky kroužků)
Datum: 08. června 2010 21:23
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 tomasi ahoj... dík za rady kroužky na pístu mám dva, sedí my v zámkách perfektně a flava je fungl nová taze tam by problém být neměl... komprese výborná...
Datum: 08. června 2010 21:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel9591
 Ahoj, píst je opravdu obráceně, šipka má jít k vejfuku. U fichtla se to ani nějak řešit nemusí, píst je stejný a nemá žádné okénka. Jen j\\r\\ny které mimochodem při otočení pístu také vycházejí dobře pokud nemáš upravované kanály. Tvuj problém bude nejspíše v netěsnící hlavě. Očisti docedací plochu hlavy. Je to ta zapuštěná plocha! Ne ta vyčnívající jak si hodně lidí myslí. A otoč raději píst. I když tím to nebude tak pro jistotu. A ještě otázka. Nevím jaké jsou tvoje znalosti ale když nevíš kam má směřovat šipka... Máš na pístu kroužky?? P.S neber to jako urážku..
Datum: 08. června 2010 21:20
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 ok a ten startovací sprej se stříká kam? soráč za blbý otázky nemám szím moc zkušeností...
Datum: 08. června 2010 21:20
 buď rád že ti to nechytlo.obrať píst a pak mu pomož startovacím sprejem
Datum: 08. června 2010 21:18
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 Aha ok.. dík za radu myslýš že je to jen tím¨? já sem si právě myslel že když dám ten benzín přímo do válce tou stříkačkou tak že by to mělo aspoň jednou blafnout ne? nato přece poloha pýstu nemá vliv? nebo se pletu? soráč za tu chybu čeština je boužel moje slabší stránka...
Datum: 08. června 2010 21:12
 pýst neznám, ale píst jsi namontoval opačně.
Datum: 08. června 2010 21:09
Jméno: mates21sport
IP: uživatel8682
 jo eště mě napadlo jestly sem nedal pýst obrćeně.. byla naněm taková šipeška tu sem dal nahoru je to správně?
Datum: 08. června 2010 21:04
 cua. pls jakej je odstin signalni cerveny, co se davala na 638 ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 20:58
 jak šetrně sundat magneto u altiku z bety 207..se stim seru jak pes a ani zaboha nejde dolu,nechci tomu ubližit..a zjistil jsem posuv klikovky v ose o cca 3mm.je to velkej problem?hejbe se cela v bloku sem a tam aji se spojkama a magnetem...hmm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 13:28
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Vyndej gufero co je pod magnetem a pohybuj klikovkou v ose. Uvidíš hned posuvá-li se klikovka ve vnitřních kroužcích ložisek, nebo klikovka i s ložiskama v polobloku.
Datum: 09. června 2010 13:28
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když tam tu vůli necháš , bude to za chodu rachotit a ještě se poničí uložení ložisek v kartérech.
Datum: 09. června 2010 9:18
Jméno: pawka
IP: uživatel9411
 tak magneto sundano..diky za radu,ale ten posuv na klice tam je!at už ho tam nechali konstrukteří,anebo zub času a opotřebení...je to velkej problem?je fakt že tam nemam momentalně nahozenej válec a s valcem se to muže jeste trocha vycentrovat..newim pouze špekuluju
Datum: 09. června 2010 5:16
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Vyšroubuj šroub M5, který drží magneto na klikovce. Potom vezmi šroub se závitem M8 a našroubuj jej do otvoru uprostřed magneta, ve kterém je taky závit M8. Utahováním šroubu se magneto sundá z kužele klikovky. Většinou to nejde úplně lehce od sebe a je potřeba sundávání pomoci poťuknutím dřevěnou paličkou z boku na utažený šroub M8. Posuv klikovky v ose může být způsoben vůlí mezi klikovkou a vnitřními kroužky ložisek, nebo vůlí mezi vnějšími kroužky ložisek a otvory pro ložiska v poloblocích. 3mm posuv není možný, tolik místa tam konstuktéři nenechali.
Datum: 09. června 2010 1:01
 Zdarec, mám dotaz ohledně lakování, nemá někdo zkušenost se stříkací pistolí Kovofiniš LT1? Jak se s ní pracuje a jestli se sní dá udělat slušnej lak,Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 18:13
Jméno: jawa aa
IP: uživatel9121
 čau draci mám tu jeden dotaz mám jawu 20 když je studený tak startuje krásně ale jak se zahřeje tak ani nehne může to být tím že tam mám cívku jen 6v když mám být 8V díky za rady docela mě to štve
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:19
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,ja mam taky 20 pincka v original stavu a dělá mí to stejné co tobě  za studena chytá a jak se potvora trochu víc zahřeje tak jedíně rotlačit jinak nenakopneš ani za mák  no a co se cívek týče-6V je
originalni hodnota civky z jawy a 8V se začaly dávat proto,že s rostoucím stářím motocylku se ztrácí magnetická účinnost rotoru a zvětšením indukčnosti z6v na 8v se to kompenzuje,protoze dneska uz vubec
nikdo nezná posilování magnet,dělá to už jen poslední hrstká dědků pro veteránysty.takže závěrem ti to shrnu asi takhle-tou cívkou to není,jestli ti to chytá na 6V cívku jen dobře a když tam dáš 8v nic se neděje a
nic se tim ani moc nevylepší,ono ty pincky jsou totiž slovenská pomsta a každý pincek má své mouchy a já už jich zrenovoval hodně a vím co je to za potvory  -neuděláš nic.
Datum: 08. června 2010 23:19
 kdyz studenej jde dobre tak koukni na smes bude nejspis bohata, nebo pak ta svicka
Datum: 08. června 2010 13:00
Jméno: rfgsdf
IP: uživatel5546
 neee, davaj se i 6V i 8V a nicemu to nevadi , spise predstih .. nebo svicka
Datum: 08. června 2010 12:51
 zdar draci,potřeboval bych poradit ohledně moji 250/353 ,někdy to jede a někdy ne benzin do toho jde,jiskru to taky házi,nevim co s tym nadrž a karbec jsem čistil asi 3x ,svíčku měnil 5X i novou,chvilku to jede a pak zase ne,někdy to jede i hodinu v kuse,mam tam elektronicky regler + kostra co je na fichtlk. díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 12:54
Jméno: libor 232
IP: uživatel5546
 toz ss tim mam i ja zkusenosti s fichtlem , muj fichtl to je zahada bermudskeho trojuhelniku . Taky treba jezdim hodinu a pka to zacne blbe jet treba ( zacne to strilet do vyfuku nebo se zacne dusit ... )
Datum: 08. června 2010 12:54
Jméno: smajdii
IP: uživatel9369
 skontroluju to a uvidim ale stejně je to divne
Datum: 07. června 2010 20:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 někde ti může kostřit drátek nebo někde může být uvolněný špatný kontakt někde nebo baterka špatná
Datum: 07. června 2010 20:55
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdar draci jak mam povolit matku spojkoveho kose u mustanga kdyz to vubec nechce povolit?plisek sem narovnal jedine to asi nahrat ?co?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2010 10:52
 jo daj tam golu co sa tam zmesti a udelej kluc na zaistovanie spojkového kosu aby sa to neotacalo (na starú medzilamelu zazváraj páku a je to)
Datum: 09. června 2010 10:52
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ten spojkový koš si něčím zajisti aby se ti nehýbal a vezni nástrčkový klíč nebo golku a ráčnu a musí to jít pokus nepůjde tak ji lehce nahřej autogenem a měla by povolit
Datum: 07. června 2010 19:54
 Čau draci čím může být že když se motor ohřeje tak nejde do otáček a netáhne a když už ho vytočim např. jízdou z kopce tak vynechává. Jinak skoušel jsem přetěsnit motor, bohatost směsi, vyčistit karbec, všechny druhy svíček, kondenzátor, předstih a už fakt nevim co stim. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2010 17:38
|



|