slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  171  172  173  174  175  176  177  178  179  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel5567    
Čau chlopi..Kde bych mohl sehnat nový výfuk na pařeza,komplet zadni brzdu a nejspíš i rafky nove...Ty rafky buď jestli znate nějakou firmu, že jim to pošlu a oni si to opracujou a hodi do chormu nebo jak..nebo lepší nové ..?fichtlkramek je uzavřeny..a potřebuju to ted kupit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
No tak ráfky se určo vyplatí koupit nové...
 
 
Datum: 02. června 2010 18:57
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec hoši mám jawu 50/20 všechno nádherně startuje ale když zařadím a rozjíždím se nebo prostě jedu a přidám víc jak půlku tak se začne dusit a chcípne,ael pak zase hned chytne a zase to samé,mám tam nový vzduchový filtr,trisky,jehlu ale furt nic..díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
dobré už to jede..
 
 
Datum: 03. června 2010 18:09
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista      IP: uživatel6617    
a teče ti tam benál popř vyčistit karbec :-)
 
 
Datum: 02. června 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel7345    
a máš tam originál trisku 68 ?
 
 
Datum: 02. června 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
čau lidi mám origo nádrž s krásným chromem ale je tam celkem dost tukancu nevíte jak to odstranit ? napadlo mně že by to šlo nějak tlaknout kompresorem ale nejsem si jistý jestli mi to ten chrom neponičí poradte pls tukance mám na chromu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9628    
ahoj,chrom jako galvanicky povlak na kovu je velmi pružný a odolný,a nikdy se ti nemůže stát že by ti popraskal,dokonce se někdy nejdřív chromuje a až potom lisuje tahem za studena,a co se vytlačení ďůlků z nádrže týče,kompresor je blbost,protože ti nikdy nevyrobí takový podatmosférický tlak,aby se ti to vrátilo,nádrže se opravují u klempíří a oni na to mají do svěráku na upnutí taková specialní kopyta,kterýma se dostanou do prostoru nádržě a vytlačováním to narovnájí tak že to už nikdy nepoznáš:-)nádrže jsou tenkostěnné,a jde to krásně narovnat,jako když si o hranu stolu vyhlazuješ alobal od čokolády:-)
 
 
Datum: 08. června 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
odpovězeno mi nebylo ptal sem se jak to udělat když to mám na chromu abych ho neponičil a kitovat chrom je blbost :-D
 
 
Datum: 02. června 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky sem mu to chtel takthle vpalit...ale uz me to nebavi :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč se dned ptáš podruhé když už ti bylo odpovězeno?? jo aháááá, tys chtěl víc odpovědí.
 
 
Datum: 01. června 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel7322    
Zdravim,mam fichtla 21,nerikam ze jsem odbornik,ale jsem v pasti,jde nakopnout,i bez problemu do otacek,ale vubec,vubec netahne,staci jen zařadit rychlost,a kdyz ma jet pres spojku,s mirnym trenim, hned chcipne,seridil jsem predstih 1,6 pred HU-nejel! zkousel jsem seridit vic nebo min-nejel! vsechno mam komplet vycistene vyfuk i karbec,mozna trosku tusim,kdyz jeste jezdil,tak jsem prevrtal mirne trysky obe dve,a sesteloval,krasne jezdil i s tim,sice trosku vice zral,ale jelzdil nadherne,pak jsem to chtel vycistit jenom v ramci udrzby,a od te doby uz netahne proste nic!byl bych rad za vas nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo no spíš ty kroužky nemá to komprese.
 
 
Datum: 02. června 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
zkus tam dat zpatky origo trysky, a nebo to mozu byt aj pistni kruzky.
 
 
Datum: 01. června 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci. Nemáte někdo doma píst na skůtra Tatran Manet 125ccm? Motor máme v traktůrku do lesa který jsme po asi 15 letech zprovoznili, ale žral nám převoďák a při rozebírací akci jsme zabrali a ulomil se nám kus pístu a teď jsme namydlený. Původní píst má průměr 56,8. Prosím pokud máte doma tento píst přebytečný tak mi napište na e-mail: bugs007@seznam.cz a domluvíme se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Sehnat tento píst nebude jednoduché, zkus si zavolat na číslo 495 593 547, posílám tam různé válce i ze starších motorek, ale nevím jestli dělá ještě i Manety. Jinak ti pošle i samotný píst, případně čep, segerovky a těsnění.
 
 
Datum: 01. června 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
zajdi někde kde dělají výbrusy a oni by ti měli udělat na zakázku píst jaký chceš ...a jestli píšeš že to má 56,8 tak by tam možná pasoval píst z čz 150 který má vrtání 57
 
 
Datum: 01. června 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
ahoj lidi mam čz 175/450 a na aukci sem koupil zadní madlo repliku a kdyš sem přišel k zetce tak to madlo co je naní je tam snad přinýtované nebo co moc se mi to nechce řezat nevíte jak to sundat nějak normálně ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
ten nýtek provrtaj. Ale do vrtacky dat mensi vrtak nez je nytek, radsi :-)
 
 
Datum: 01. června 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
čau lidi mám origo nádrž s krásným chromem ale je tam celkem dost tukancu nevíte jak to odstranit ? napadlo mně že by to šlo nějak tlaknout kompresorem ale nejsem si jistý jestli mi to ten chrom neponičí poradte pls :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: 1005a7a      IP: uživatel9706    
No nejlepší je vzít kus železa a vyklepat to - zevnitř, jak jinak....pakárna, ale de to!
 
 
Datum: 17. června 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: rumstajn      IP: uživatel8591    
jj sou na chromu
 
 
Datum: 01. června 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
estli to neni na chromu, tak normalne překitovat, a etsli to máš na chromu, tak nevim :-D
 
 
Datum: 01. června 2010 15:09
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
jako ty ťukance su na chromu nebo mimo chrom?
 
 
Datum: 01. června 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: Guest      IP: uživatel7706    
Čau Draci,mám takovej problém,když sem nastavil předstih na 1.7,když jsem přidal plyn tak to začalo vynechávat.když sem tam dal ještě menší tak to vynechávalo i ve volnoběhu.tak sem tam dal velkej předstrih a to už to nevynechává.jde to do otáček,ale nemá to sílu.nevíte čím to je že mi tam nejde dát normální předstih a vynechává to ? Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9553    
Draci,prosim vas,moj fik startuje perfektne na paku,chvilu ide dobre za plynom,ale po chvili sa mu nechce do otacok a skube.co to moze byt?diky moc za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj presne jak pises
 
 
Datum: 31. května 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9553    
cize ked chcem nizsiu hladinu,mam ten pliesok na viecku ohnut dolu?nikdy som to este nerobil.
 
 
Datum: 31. května 2010 17:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tim to muze byt...
 
 
Datum: 31. května 2010 17:18
 
 
 
 
Jméno: bacz      IP: uživatel9553    
Este som zistil ze mam vysoku hladinu v karbe..tym to nemoze byt?diky za radu,dam tam sviecku 14.
 
 
Datum: 31. května 2010 17:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho co pises to soudim na spatne zvokenou tepelnoou hodnotu svicky....
 
 
Datum: 31. května 2010 17:07
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás.mám jawa 20. a měním vložky v přední vidlici.vytáhl jsem tu spodní a ted mám navrchu takový kovový kousek.vypadá to taky jak ta vložka akorát je to cosi kratší.a ve vidli jjsou takove vystupky a v tom kovovem je zarez ktery do sebe zapada...má to tak být?je možné že jsem tam neměl druhou vložku?co s tím mám dělat?díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: drmola josef      IP: uživatel17635    
Dávám nové vložky do přední vidlice a nevím do jaké hloubky je zasunout,ty staré už tam žádné nebyly.Sháním dílenskou příručku,ale yatím ji nemohu sehnat.Poraďte ,díkyJe to na JAWA20.
 
 
Datum: 21. října 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: drmola josef      IP: uživatel17635    
Dávám nové vložky do přední vidlice a nevím do jaké hloubky je zasunout,ty staré už tam žádné nebyly.Sháním dílenskou příručku,ale yatím ji nemohu sehnat.Poraďte ,díky
 
 
Datum: 21. října 2014 12:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že pan google by to vyhledal rád
 
 
Datum: 30. května 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: diesel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protože jsem čekal že mi tu poradíte.myslíš že mě to nenapadlo se podívat.třeba sem to nenašel tak jak to potřebuju ... !
 
 
Datum: 30. května 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ptal ses už včera..proč si to nenajdeš?
 
 
Datum: 30. května 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: Babu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau jak spojit řetez co se rozthl a má to cenu aby to drželo dobře nebo radši koupit novej.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: Babu ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten 111 článků ?
 
 
Datum: 30. května 2010 13:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
radeji bych koupil novej....
 
 
Datum: 30. května 2010 13:48
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDAR DRACI, chtěl touto cestou poděkovat jistému panu standovi,teď nevím jestli malý nebo velký S.Je Vás tu víc. Můj dotaz byl,že jsem už čtvrt roku bezradnej s mým fichtlem. Jiskra dobrá, benzín dobrej. Poradil mi, že se mám zkusit podívat přesně, v kterou dobu zapaluje můj bezkontakt svíčku. A měl pravdu. Ti výrobci jsou TROTLOVÉ!!! Na pravotočivý motor (je tam šipka) zapaluje na kabel A snímač B! A já si myslel,že na kabel A hodí jiskru snímač A. Moooc díky.Teď jsem šťastnej jak blecha.A lítá to jak sviňa. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. května 2010 7:33
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tomto odkazu jsem se ale o seštelování zapalování nic nedozvěděl.. :-( Nu, budu hledat dál :-)
 
 
Datum: 31. května 2010 7:33
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id146366.html
 
 
Datum: 30. května 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové, docela mě zajímá tento problém - mohli byste mi trochu upřesnit, kde jste to řešili? Abych se nemusel ptát a zbytečně Vás tím otravovat znovu.. Na které straně bych tedy našel Vaši konverzaci s tímto problémem? Rád bych si to přečetl. Děkuji moc, R.
 
 
Datum: 30. května 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9543    
Cus. Ok. Sem rad ze ti to pomohlo.....casto se tu resi podobny veci....malo kdo ovsem jde a skontroluje zda mu to pálí kdy má....
 
 
Datum: 30. května 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel1337    
Zdar draci, renovuju pionýra, a potřebuji odstranit starý lak, který na plechách dost drží.Nevím, jestli mám koupit odstraňovač starých nátěrů, nebo to obrušovat. Díky všem za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nahřej to horkovzduškou a vem si ostrou špachtlu a máš to zachvilu dole,a náky kouty , kde se špachtlou nedostaneš tak normálně obrus a nakonec to cely ještě přejeď smirkem,Já to tak dělal a spokojenost
 
 
Datum: 01. března 2011 19:31
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9628    
ahoj,jestli ti na tom drží původní nátěd dost dobře a byla to kvalitní barva,ne vodovka:-)tak to tam může klidně zůstat,naopak čím víc vrstev tim je to chráněnější ten plech oroti korozi,jen to přebrus smirkem aby to bylo drsné a potom na to hod znova základovku(kvůli lepšímu překrývání novým lakem)a nakonec to stríkni novou barvou:-)
 
 
Datum: 08. června 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Pokud chceš mít kvalitně odvedenou práci tak ti řeknu jenom jedno...smirgluj šmirgluj a budeš to mít kvalitně !!Až narazíš na plech"někde" tak začni brousit jemným.
 
 
Datum: 29. května 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: JawaMustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hej normálně to začni brousit hrubým smirkem a postupně zjemn'uj ,alespon' tak bych to dělal ja:-)
 
 
Datum: 29. května 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo najdi někoho kdo ti to opískuje
 
 
Datum: 29. května 2010 12:51
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
ja jsem to udelal tak,ze jsešm mel silnej aceton a normalne jsem to obrousil nebo je jeste jedna moznost zajdi do lakyrny a tam ti to namoci do takoveho sajrajtu a ta barva cela sleze a zbyde ti jen plech...
 
 
Datum: 29. května 2010 12:42
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi mám takový problém s mým fíkem v nádrži mám normálně benzín s olejem z kohoutku nádrže vede hadička (a v ní palivový filtr) vedená na karbec ,ale já když pustím benzín tak on mi prostě nedoteče do karbecu (at' mám rezervu nebo normální režim) ,ale když sdělám hadičku benzín normálně teče na oba režimy zkoušl jsem nalít do hadičky nějaký benzín a rozjet moto doufajíc v to ,že to začne sát ,ale nic už fakt nwm co s tím nádrž vyčištěná,palivový filtr nový,hadička čistá,karbec vyvařený v octu a taky čistý, zkoušel jsem i čistit dírku ve víčku nádrže, foukal jsem do nádrže, u karbecu jsem dal obě nová těsnění,vzduchový filtr je starý max půl roku a na fíku se skoro nejezdilo..prosím porad'te odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
též bych to viděl na ventil ve víčku plovákovky....
 
 
Datum: 29. května 2010 12:19
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo chlapi dík určitě na to večer kouknu ,ale počkám ješte na další názory. :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni se jestli jsi ten filtr nedal obráceně...no a ono mu taky chvilku trvá něž se nacucne tak to zkus nacucnout pusou aby jsi ho jakoby naplnil a mělo by to jít..
 
 
Datum: 29. května 2010 11:44
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Vypadá to, že chyba je ve ventilu, který je ve víčku plovákové komory. Zkus ho rozdělat a nějak pročistit, asi bude zalepený nějakým bordelem a neotvírá se a tím pádem ani nepouští benzín ;-)
 
 
Datum: 29. května 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj,prosím o radu už jsem bezradný.Mám mustanga který jiskru háže a karborátor sem přendal s kamarádova funkčního,ale ten můj nechce vůbec chitit,ani neškytne když ho roztrkávám,jen když střiknu benzín přímo do otvoru na svíčku tak to 3 krát prskne.Prosím nevíte co s tím ? děkuji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte ted někdo prosím v čem by mohla být chyba ?
 
 
Datum: 30. května 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: jussstin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak předstih a odtrh mám nastavený správně i kroužky jsem kontroloval a vše je v pohode,ale furt to ani neškytne :-(
 
 
Datum: 30. května 2010 0:58
 
 
 
 
Jméno: bezmozekk      IP: uživatel5272    
nebo máš prasklý kroužky a všechen benzín ti teče do vejfuku,máš suchou svíčku nebo ne?
 
 
Datum: 29. května 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel3937    
serid predstih na zapalovani
 
 
Datum: 29. května 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: babula      IP: uživatel5544    
čau najel sem s mustagem na trávu a položil to a od teď mi špatne brzdí brzda nemáte fotku jak to tam má být zapojené ? lanko mi pořád padá pod zadní kolo a brzdí to málo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 10:56
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám tedka problém ...no spíš kámoš . Nikdy sem se nesetkat z ohlím rámem a zrovna včera se to stalo odnol se rám a to v tom místě když se dívate na motor ze starany od spojky tam nahoru v pravo v tom spoji se to ohlo.Tedka ta otázka. Když srovnám rám jak byl dám výztuhu mezi krkem a nádržítak ... Bude to držet i při fichtl cupech? Budu to bezpečné ? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: satan      E-mail:      IP: uživatel9446    
posli mi foto pls
 
 
Datum: 02. června 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
MM má tak 70 kg.....tomo prosímtě nemáš kontakt na tývýho kámoše.dik\r\n
 
 
Datum: 29. května 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
přesně tohle se stalo mymu kamošovi :-)ale už newím jak to spravily
 
 
Datum: 29. května 2010 11:25
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Asi je moc těžkej na fichtlíka.
 
 
Datum: 29. května 2010 10:33
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale radsi bych s tim neskakal 5ti metrovy skoky :-D
 
 
Datum: 29. května 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si myslim,ze pokud to vyztuzis vsude mozne kde se da tak to bezpecny bude.. :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1318    
zdarec dráci mám jawu 250/559 a jednou tak sem jel v lese a řadičičkou sem sem štrejchl o pařez není zohlá vůbec nic akorát nejde mi podřadit vždycky se to vrací dozadu na startování nevíte co stým..? za odpovědi děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jako tak ti nezbejva nic jinyho,nez sundat viko spojky a kouknout co s tim je..podle me bude neco s tim segmentem a tou casti,co prohazuje razeni/startovani :-) sundat to viko neni takovej problem,lepsi je se na to nejdriv kouknout a kdyz tam nebude zadna viditelna chyba tak az pak se ptej :-)
 
 
Datum: 29. května 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1318    
no pravě když vemu paku rukou a tahnu ju směrem od motoru tak taky zaleze dovnitř aji kdyžž to dělám silou=(
 
 
Datum: 29. května 2010 10:24
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na pruzinku, co tlaci paku ven z motoru - muze bejt praskla a paka zaleze a prehodi se na startovani. Vem za paku rukou, tahni ji smerem ven a zkus podradit, jestli to pujde
 
 
Datum: 29. května 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Ahojte draci, mam malu otazocku, ako vyberem klzne lozisko na babette 210 na tom druhom asi sekundarnom hriadeli alebo ako sa to vola. Ide o to ze jedno to na polke motora kde su spojky vypadlo samo no len to druhe na polke so zapalovanim nechce von. Poradte prosim :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Ok uz som to vyriesil do makkeho brondzoveho loziska som nabuchal racnu s gola sady akurat pasovala jak na to robena, no a potom som s nou krutil a jemne tahal von az som to vytiahol.
 
 
Datum: 28. května 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: pilot      IP: uživatel9533    
zdravim mam babettu typ 210 uděll jsem nove pístní kroužky vycistil karbec atd.. a mam problem :-( když babetu nastartuju tak neudrzi volnoběh a chcípne a taky neumí jít do otaček poradíte někdo prosím co s tím muže byt dííky Tomas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Pokus se seřídit karburátor. Pravý šroubek dotáhni a znovu povol o 1-1,5 otáčky. Levý šroubek došteluj podle otáček.
 
 
Datum: 29. května 2010 20:29
 
<  171  172  173  174  175  176  177  178  179  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 3:52:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu