slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  172  173  174  175  176  177  178  179  180  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, náhon tachometru u jawa 21 je stejný jako u jawa20? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel9628    
je to absolutně stejné:-)
 
 
Datum: 08. června 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo jasně..půjde
 
 
Datum: 28. května 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám namysli velikostně. Zda půjde vzít z jawa 21 a dát ho na jawa 20.
 
 
Datum: 28. května 2010 11:53
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel9526    
Čau draci, potřeboval bych vědět jaká je velikosti vymezovacích koužků zadního kola na MJ dandy 50 SACHS na obrázku zde http://img1.imgup.eu/zadkolo.jpg pod čísly 22 a délku rozpěrné trubky pod číslem 23. Nebo kde by se ty kroužky dali koupit Předem děkuji za odpověďi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel2970    
čau, mam problem s jawou 21, udělal jsem předstih, odrtrh elektriku, přetěsnil valec sani, karbur jsem dal jinej a pořasdně ho vyčistil ale stale v otáčkách jakoby pada výkon, jinak jde pěkně odspoda ale jen v nizkych a střednich točkách, zkoušel jsem vyndat filtr, trysky 60 68 70 s tou 68 to bylo nej, a jehlu na 1 a 2 zařez od zhora, nevím co to děla pls poradte, už si nevim rady, díky za každej komentař odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
na sání se silikon nedává, jenom těsnění
 
 
Datum: 27. května 2010 18:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
predstih.. ;-)
 
 
Datum: 27. května 2010 10:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel2970    
nejsem lama, pod valec jsem dal těsnení ze zelené čtvrtky na těsnení a jen malinko ho podmáznul ssilikonem, hlavu jsem netěsnil a pod sani sem dal silikon(řadne jsem to odmastil) mzi karbec a sani jsem dal taky těsnení ze zelene ctvrtky a podmaznul z každe strany malinko silikonem, ta svíčka nevim zkusim to , nebo odtrh na svíčce, ale ono to v točkach jakoby skače s těmi otáčky,
 
 
Datum: 27. května 2010 0:59
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Zkus vyměnit svíčku....potom čím si těsnil válec?Doufám že né silkonem??Nejlepší je si ho uděla ze čtvrtky a potřít malou vrstou vazelíny ale fakt málo z každý strany ...při prvním nastartování ti to bude smrdět...ale pak se to vypálí a bude to oK:;-) co karbec?Utěsněnej?
 
 
Datum: 26. května 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: franta      E-mail:      IP: uživatel9198    
čauvec potřebuju poradit mám fichtla 20 a dostává se mi do věčích otáček a nevím co stím.normálně kdiš nastartuju je to dobri a nebo kdiš jedu po vesnici krátkíma cestama tak je to dobry ale kdyš se to zahřeje nebo jedu 3km na trojku a zastavím tak to nejvíce řve skoušel semto poštelovat ale nic aji sem viměnil karbec a jeto lepší ale furt to mě dělá a nevím co stím .nevíte někdo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: jawa_Pista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude to gufero,taky sem to mel a pak to jelo jak za mlada :-)
 
 
Datum: 27. května 2010 17:21
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel1437    
Nejspis ti to prisava falesnej vzduch, bud spatny tesneni pod karbecem, nebo gufero pod zapalkem
 
 
Datum: 26. května 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel7034    
Ahoj, mám problém s Jawou Robby 50, problém spočívá v tom, že při dosažení určitých otáček začne klepat a nechce jít dál do výkonu. Měl jsem jí v servisu a taky na nic nepřišli, dali jí na motorovou brzdu a graf ukázal, že má v porovnání s jiným Robbym o kůň méně a jde vytočit asi na 5500 otáček, pak je tam jakoby omezovač a výkon padá. Nevíte čím by to mohlo být?Díky PS: svíčky jsem zkoušel a nic:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel9375    
to mi dělá to samé na pionýře, taky nevím co stim
 
 
Datum: 27. května 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já myslim, že tady moc lidí nemá zkušenost s poměrně novými motory. Zkus napsat na jiný fórum, ale asi ani tam nic vedět, když ani ve značkovym sirvese nevěděli a to se tim zabejvaj.
 
 
Datum: 27. května 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni zač...omg :-D....když to sem budeš cpát X krát za den tak si nijak nepomůže..akorát na tebe všichni budou víc srát
 
 
Datum: 27. května 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel7034    
JAWA_ceZetak > Díky za pomoc ;-) omg..
 
 
Datum: 26. května 2010 23:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolikrát to sem ještě dnes dáš?
 
 
Datum: 26. května 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: Babula      IP: uživatel7965    
čau konečne mi jezdí mustaf huráááá ale když jedu a přidám plyn tak mi trošku škube jako že cuká , může to být rezí v nádrži nebo čím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
chyba v elektrice a nebo ucpanej karbec,může to dělat třeba jen svíčka nebo triska tak to všechno vyčisti a sešteluj
 
 
Datum: 26. května 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: lorefi      IP: uživatel7806    
Dobrý den , chtěl bych se zeptat jestli někdo neví co je s moji Jawou 555 svíčka funguje a karburátor sem vyčistil , prostě to nejede ja se rozeběhnu a vrčíto ale když přestanu běžet tak to vypne a prostě to ani netáhne . nevíte co stim je ? děkuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: speedy      IP: uživatel8251    
zdravim staci udelat serizeni zapalovani nove (kladivko) neni tam pecka ? pak vysusit svicku a nebo je ucpana hlavni tryska karbecu nebo nemas ucpany kohout? benzinovi ? tak cau.
 
 
Datum: 26. května 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, koupil jsem si upravený válec a mám tam větší karbec. Problém mám v tom, že už nevím co mám udělat, aby mi to chytlo. Jiskru to háže a když nechám motor projet z kopečka se sytičem, tak je válec uvnitř mokrej, tudíž usuzuju že benál tam jde. Dále usuzuju,pač ten karbec ještě není seřízenej, že na sytič by to mělo chytit vždycky. Těžko ho seřídím, když ,mi to nechce chytit! Motor je kompletně po GO a výfuk je taky v pořádku. Svíčku jsem dal N17C,aby to chytlo studený. Napadá Vás někoho co bych měl ještě zkusit, aby mi to chytlo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: filip L      IP: uživatel7806    
tak todle se mi taky stalo a nevim co stim jakorát sem neměnil hlavu ale taky to nejede a karburátor a svíčku mam dobrou
 
 
Datum: 26. května 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je funkční. Už byla testovaná. Já vím, že to vypadá, že je všechno v pořádku. Jen čekám, že mi někdo poradí nějaký trik, jak vyloučit zapalování či karbec či je chyba ještě někde jinde. Jsem blb! Měl jsem tam dát nejdřív Jikova a potom až věčí karbec, ale sání mám už slepené a těsní skvělě, to už jsem ověřil. Ani za boha nešlo pohnout motorem, když jsem sání rukou(dlaní) ucpal. Navíc sytič nemá žádné nastavení,takže by to na něj mělo chytnout na každé moto. Ještě jsem nehýbal se šroubkem na vzdušník. Je to chyba? Já myslím, že od výroby bude v univerzální poloze.
 
 
Datum: 26. května 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨jen jestli jsi nekoupil nepovedenou, nefunkční úpravu.
 
 
Datum: 26. května 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: ySimiP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak hlava je myslím utěsněná. Podle návodu jsem ji s válcem zbrousil přes brusnou pastu. Zapalování je bezkontakt a jiskra je myslím dobrá. Svíčka je nová N17C aby to chytlo studený,když mi to nechtělo na 15 chytit. Akorát mi to vždycky strhlo gumu z karbece,ale dneska jsem tu gumu místo pásku stahnul drátem a zatím to drží. Táta říkal, že je možný, že mám v sání protitlak a proto mi to slítávalo. No mě se to nezdá. Podle mě to bylo tím, že se ten pásek neměl kam zarýt, pač ten karbec má jen takovou tenkou drážku a do tý se ten drát zaryl jedna radost. No je to oříšek. Mám fíka už několik let, ale tohle je poprvé co jsem bezradnej.
 
 
Datum: 26. května 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9512    
cokoliv.....netesnici hlava,spatna svicka,bohata smes,blbe serizeny zapalovani......koukni jestli svíčka pálí dost velkou jikru a hlavně kdy pálí!! Směs muze bejt bohatá a nebo chudá.....
 
 
Datum: 26. května 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Předstih?
 
 
Datum: 26. května 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel9509    
Ahoj, mám problém s Jawou Robby 50, problém spočívá v tom, že při dosažení určitých otáček začne klepat a nechce jít dál do výkonu. Měl jsem jí v servisu a taky na nic nepřišli, dali jí na motorovou brzdu a graf ukázal, že má v porovnání s jiným Robbym o kůň méně a jde vytočit asi na 5500 otáček, pak je tam jakoby omezovač a výkon padá. Nevíte čím by to mohlo být?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel7034    
Nevěděli co s tím (ofic servis Jawa) :-( já se na ně nezlobim ale chtěl bych to zkusit nějak vyřešit
 
 
Datum: 26. května 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nic ti neřekli co stim?
 
 
Datum: 26. května 2010 14:41
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel9506    
Zdar,\r\n\r\ntak nějak finišuju stavbu s11 a objevily se mi problémy:\r\n\r\n1/ při točení šlapkama zpět nejde zadní brzda, v čem je chyba?\r\n2/ když namontuju lanko na přední brzdu tak při zatáhnutí mi šroub / ten konec/ lanka zachytává o držák bowdenu. Napadá mě slabý obložení...\r\n3/ ještě nevím jak odladit lanko od řazení. Do páčky je mi to jasný, ale druhej konec není pevně danej. Abych tam měl dobře délku na rychlosti 1 N 2\r\n\r\nJsou to spíš takový prkotiny, ale určitě někdo bude vědět. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: manas78      IP: uživatel9263    
čau koukni se jestli máš dobře na sazenej to očko na táhlo zadní brzdy v tom tisícihranu,lanko na řazení musí mít uprostřed bovdenu štelovací šroub jinak to nedáš do kupy,máš tam správný lanko?ta přední brzda to je slabý obložení tak tu matku na konci bovdenu vypodlož nějakou trubičkou,nebo jedině nový obložení.at se ti daří.
 
 
Datum: 26. května 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr- hele zas ten muj mustang- takze zakladni info -original bez prekopavek, motor v cajku, ted novy vzduchovy filtr, starty docela dobry- jak studeny tak teply, sviska stara palka 7, jehla 2.zarez zezhora - ale do pulky plynu jde za tum plynem pekne - ale pak musim pridavat pomalu plyn aby se rozjel, kdyz akceleruju z kopce tak jde pekne za plynem-pac nemusim pridavat tolik plynu, ale jakmile hodim treba za 3 do hodne mirnyho kopecka a dam mu plnej- tak zacne skubat a uplne drzdit motorem jak kdyby ta smes pordne nehorela- takze ubrat plyn a pomalu pridavat- coz je na picu v kopci zj- ale kdyz se dostane do otacek tak jede kopec nekopec v pohode tech 60 km/h na 12 z sekundar a nahne pekne, proste ze kdyz je po otackama a dam mu treba jen 3/4 plynu dusi se jak krava- ale jakmile je v otackach jede jak blazen- v cem je problem - predstih???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel9501    
Předstih bych zkontroloval, ale tohle vypadá na problém karburátoru. Samozřejmě že na pohled bude vypadat dobře, ale musíš si uvědomit, že nějakých více nž 30 let které má za sebou, má nárok na nějaké "nemoci". Zkusil bych pořádné vyčištění, hodně mi pomáhalo vyvaření v octové vodě, alespoň 10 minut. Nemusí to pomoci, ale za zkoušku to stojí.
 
 
Datum: 25. května 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
najed na http://www.sesa-moto.cz najed si na prirucky a najdi si tvuj stroj,tam ti pak vyjede prirucka k tomu stroji a tam mas vsechno popsany,jakej predstih ma bejt a i jak ho nastavit..ale pro jistotu si naznac na zapalku jak to mas ted.. :-)
 
 
Datum: 25. května 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
tak onno to je normalni kdyz das rychle plnej tak se uchcava nezapomen ze je to slabej motor to se nerozjede ja mam taky v cajku pio. a kdyz dam plnej tak nevynechava ale nerozjede se musim pomalu pridavat a rozjede se nadherne. Nevim co by to mohlo byt mozna nedotejka poradne benal nebo mas spatnej prectih
 
 
Datum: 25. května 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hladina v plovakovce je cajk, svicka to nedela kurvy- menium brysky a palky- na palky to jede lip se mi zda, ale svicka je cihlova- to jsem zapomel napsat- a kdyz to treeba drzim pul kilaku na plnej- a je to rozjety teda v tockach- tak je krasne cihlova- a co bych mel udelat s tim predstihem????
 
 
Datum: 25. května 2010 19:50
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1.bohata smes(dej niz jehlu) 2.predstih(zkus si s nim pohrat) 3.svicka (zkus dat jinou) 4.spatnej privod benzinu(zkontroluj hladinu v plovakovce a vycisti hadicku)
 
 
Datum: 25. května 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,vím že to sem nepatří,ale prosim vás nemáte někdo nějaký díly na prodej? Na ČZ 175 / 477 ? Konkrétně tacháč a levej kryt kastlíku.A kdyby měl někdo na prodej i platnej TP tak napiště :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 19:28
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
cau draci prosim vas cim to moze byt ze mi na fichtlovi ide vypustit nadrz normalne ale ked zapnem rezervu tak netece dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar nmusis to ani vymontovavat staci jak oddelas hadicku z vicka karburatoru tu nasadis na nejakou pumpu nebo ten kompresor zapnes rezervu a profouknes to
 
 
Datum: 25. května 2010 17:23
 
 
 
 
Jméno: tesajiri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vymontuj kohot, dej ho do polohy rezervy a naraž ho na kompresor,,, ten ti to profoukne...
 
 
Datum: 25. května 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: peachcz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bude zacpanej kohout nebo sitko na něm
 
 
Datum: 25. května 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim vás potřeboval bych radu ohledně vidlic u pioníra měnil jsem silony a staré dva jsem ze spodu odddělal čili první jsem odřezal uplně ten spodní a potom ten kterej se hýbal nahoru a dolu ten jsem vydělal ven a namlátil do každé dva nové hned nad sebe jenže mám problem že mi tam jdou šavle nasadit hodně ztuha a ani mi to nepruží ani při jizdě když najedu na něco tak se mi to postavi na zadní.Co jsem udělal špatně?Díky za odpovědí=) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to udelal kulatym hrubym pilnikem :-) a pruzilo to dobre,do ty doby nez sem ty tlumice domlatil uplne :-( tlumice u pionyra je hruza... :-)
 
 
Datum: 24. května 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nestačilo by to vybrousit šmirklem? jemným?=)
 
 
Datum: 24. května 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JO přesně.
 
 
Datum: 24. května 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 24. května 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nebude to vadit?Protožena těch silonech jsou jakkdyž takovi půl výstupy jakoby závit kvuli mazání.:-)
 
 
Datum: 24. května 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty nový silony, by se měli trochu protáhnout třeba výstružníkem
 
 
Datum: 24. května 2010 20:12
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9488    
Ahoj, mam problém z ČZ...odcházej mi dost často svíčky.... at už jsem jezdil na klasiku BRISK N15C nebo jsem zkoušel PAL N7 nebo BOSCH WR7BC nebo nějak tak, tak vždycky zčernaj...myslím si že je to usazeným olejem, mažu Motul motomix 100(minerál) 1:40 a myslím si že je špatnej a nespálí se (vždycky to strašně kouřilo)... převodovej olej to nejspíš nesaje, protože kouř je vždy bílý a převoďák se nestrácí vůbec..Dnes jsem sundal hlavu válce a na hlavě nespálený olej usazený nebyl, na pístu trochu( vydrhnul jsem) a do vejfucku tam jsou kvanta karbonu... Myyslíte že by to mohlo být tím olejem a pomohlo by kdybych koupil syntetiku nebo polosyntetiku? mohlo by to být špatným předstihem? Do něj se nechci hrabat, motorka jede perfektně... Děkuji moc za každou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hele poslal bys mi videjko?? :-) kekz@seznam.cz .. taky mi něco podobného dělala 175ka.. chci zjistit, zda-li je to stejná porucha.. pls pošli video jak to kouří..
 
 
Datum: 25. května 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše čezeták,malej pán se nám urazil,? Si myslis ze se z toho tady posereme???!!!Já teda rozhodně ne
 
 
Datum: 25. května 2010 14:17
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Může být zanesený filtr nebo špatně seřízený karburátor. Dává to bohatou směs. Napiš o jaký typ ČZ se jedná.
 
 
Datum: 25. května 2010 9:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si blbec nebo co? kdžy nikdo neví tak ti asi neporadí..zapoj mozek hochu!!!!! svět se netočí jen kolem tebe!!!!! no a bílý dým bych přisuzoval přisávání oleje z převodovky.... no a když se ti nelíbí tak sem nechoď....nikdo neni zvědavý na tvoje blbé kecy hošánku!!!! tady nejsi n apískovišti rozumýš!!!!!!
 
 
Datum: 24. května 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel9491    
děkuju vam všem moc za rady, a určitě se budu snažit radit ostatním...
 
 
Datum: 24. května 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co může být příčinou, že motorka špatně brzdí? Pařez mi brzdil dost blbě, tak jsem vyndal kolo, namontoval úplně nové čelisti, včechno promazal(vnitřek bubnu samozřejmě ne, ten jsem odmastil Arvou) a nic. Jenom to jemně přibržďovalo. Tak jsem zkusil vyměnit i štít, protože jsem měl náhradní, kde byl kolem té "kladky", která rozevírá čelisti, takový pásek, který tu kladku dělá tlustší. Brzdu s novým štítem jsem seřídil na co nejkratší chod, je to mnohem lepší, ale furt žádná sláva, furt to jenom přibržďuje i při pořádném zatlačení patou. Minulej rok jsem ještě házel smyky zadním kolem. Co se mohlo stát? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no hele to ,že to obložení sice vypadá jako nové,neznamená že bude brzdit!! taky jsem se mnohokrát setkal s obložením kde byly ještě 2mm nad nýtama a nebrzdilo..pak jsem tam dal nějaký novější co bylo už sjeté na nýty a brzdilo to ...zkus dát nové a uvidíš...
 
 
Datum: 24. května 2010 21:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Vydírá se to vzájemným třením, každý buben se časem opotřebuje, i když ne tak rychle jako obložení. Případně se může i zkroutit při větším tepelném zatížení. Po výměně obložení většinou nějaký čas trvá, než si v bubnu sedne a tím pádem to i ze začátku méně brzdí.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:44
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od čeho může být vydřený? Leda by někdo brzdil nýtama, ale to staré obložení ještě nebylo na nýtech.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Pokud je vše ostatní v pořádku, bude vydřený buben a brzdové obložení na něj nedosedá celou plochou.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:24
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Obložení fungl nové, nikdy nepoužité. Lanko je vytahané, ale díky té zesílené kladce rozevírání je délkově OK.
 
 
Datum: 24. května 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Špatné lanko,obložení..
 
 
Datum: 24. května 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obložení v háji nejspíš... a vymyl jsi tu arvu pak? :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel9178    
Čau draci mám babetu typ 207 a karbáč mi nepouští benál do válce ta jestli někdo nevíte čím by to mohlo být? Předem dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: speedy      IP: uživatel8251    
vycistit karbec,seridit,vycistit nadrz,napustit benzin,pustit kohout, a nebo nejlepsi bude kup si karborator dell orto a jeto vyreseny kup novej kohout pust benzin a bude to jezdit samo maucta.
 
 
Datum: 26. května 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jeste by nebylo spatny se zeptat kam si ho nalil :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 0:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D aha,tak v tom pripade-pustil si vubec benzin?nebo nalil si ho tam vubec? :-D
 
 
Datum: 24. května 2010 0:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajíc: to je marné..bez tak je mu asi tak 12 tak stejně nepochopí co mu tu radíme :-D
 
 
Datum: 23. května 2010 23:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vycisti vejfuk a dej novou spojku,budes mit sjety korky...taky zkus trochu umejt ty revmaplechy co na ni urcite mas :-) a nezapomen rozsvitit svetla pri startovani,jinak si to nenasaje spravny mnozstvi smesi :-D premejslej nez sem napises,kdyz ti nejde benzin z bodu A do bodu B,je jasny ze mezi temito bodama bude nejaka prekazka...tudiz rozeber karbec,vycisti to a priste premejlej hlavou a ne koulema,nez sem neco napises
 
 
Datum: 23. května 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D jo je mi to jasný,má to rozbitý no :-D
 
 
Datum: 23. května 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl: já ti nevim...třeba to má rozbitý :-D
 
 
Datum: 23. května 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím asi?ucpanej karbec nee? logicky
 
 
Datum: 23. května 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: speed      IP: uživatel9425    
česte draci, mam novy motro po vybruse akorat mam takový problém když ho chci roztlači tak to kope a všechno ale jede to jako kdyby ste měli vyplý vypínač nevite co to muže dělat?? nemuže to dělat spojka?? protže už je hodně sjetá ale motor to protoči v pohodě.... sme s toho už unavený... nemužu přijít co to dělá prosím poradte. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. května 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: Golokak      E-mail:      IP: uživatel9410    
Zaručeně je to předstihem seřiť si ho a odtrh ničim jinm to nebude věřmi.
 
 
Datum: 25. května 2010 13:59
 
 
 
 
Jméno: speed      IP: uživatel9425    
prostě to nechce jet je všechno seřizene... jo hlava je dotažena
 
 
Datum: 24. května 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel8535    
vyjadri se lip!! nechapu jestli to jede nebo ne, mas dotazenou hlavu?
 
 
Datum: 23. května 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: primaxxx      IP: uživatel5566    
zdarec,ja mám problém a chci se vás zeptat lesti nekdo nevíte čím to je že když se mi zahřeje motor u čz 180/487 tak mi to nejde nastarovat ? za studena v poho ale jak sa zahřeje tak to už pak nejde nastarovat,nevíte neco ?? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: primaxxx      IP: uživatel5566    
ja jsem nad tím už taky přemýšlel a pak jeste nad svíčkou
 
 
Datum: 23. května 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typuju to na bohatou směs :-)
 
 
Datum: 23. května 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: primaxxx      IP: uživatel5566    
stara by mohla být hodne,ale barva je jak má byt svíčka vypadá dobře
 
 
Datum: 23. května 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou barvu ma svicka ? jak je stara ? budto to bude bohata smes, nebo svicka - stara, nebo neodpovidajici tepelna hodnota, nebo typ
 
 
Datum: 23. května 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mam takovej menší problem s babetou.za studena motor chyta bezvadně aji jede super,ale jakmile se motor zahřeje na určitou teplotu(po ujeti cca 1km) začne cukat jakoby tam nelezlo palivo..nvm si stim rady karbec seštelovan jak ma bejt a už fakt nwm.help odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: speedy      IP: uživatel8251    
vycistit karbec, jde benzin prez kohout dostatecne ? pak kup normalni svicku novou do skoda 120 z kratkym zavitem nakopni a jezdi sws.
 
 
Datum: 26. května 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tom případě zkus svičku brisk n14c
 
 
Datum: 22. května 2010 18:18
 
 
 
 
Jméno: pavkatekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mam 2 svičky jednu n17c a druho pal 8 a a děla to u obou...
 
 
Datum: 22. května 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: Franta_FBN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co jednoduše svíčka?
 
 
Datum: 22. května 2010 17:34
 
<  172  173  174  175  176  177  178  179  180  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:48:26 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu