|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 mám dotaz mám pionyra, a nejde do otaček jel sem s kamošem do kopce ja jsem tam měl dvojku a on trojku, a když sem jel tak v něm cukalo, a na trojku nechtěl tahnout..čím by to mohlo být?..trysky jsem čistlil, nemuže to být vzduchovym filtrem?, děkuji za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 17:23
Jméno: Ursula
IP: uživatel9778
 V čem cukalo v tom tvojem kamarádovi? Na dvojku se cukal a do trojky jít nechtěl, jestli to nebude tím, že to není teplouš? Vyčisti mu výfuk, třeba příjde na chuť
Datum: 28. června 2010 17:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jakou to má kompresi? podiv yse na filtr když bude zasranej vydělěj ho vyfoukej kompresorem pořádně zkontroluj zapalování kablíky a musí jet. Když nepojede tak zkontroluj ještě přívod benálu a výfuk
Datum: 26. června 2010 21:23
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 vyčisti vejfuk,mrkni na kroužky
Datum: 26. června 2010 19:34
 Zdarec, potrebuju poradit, mam cz 150c, kdyz je motor studenej chytne napoprvy a bezi vyborne, ale po chvili co se motor ohreje tak se zacne hrozne sam od sebe zvysovat volnobeh az do max otacek, a nebo kdyz se nezacne zvysovat a jedu treba 10 minut v kuse, tak najednou zacnou jit ze sani na karburatoru ukrutny rany a chcipne to. Pak uz to nenastartuju, ale kdyz k tomu pridu zase za hodku az motor vychladne tak to znova chytne, a pak porad dokola, nevite cim to muze bejt??? predem diky za odpovedi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 19:10
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 taky bych vsadil na ten falesnej vzduch, bud pod karburatorem nebo gufero pod zapalovaním
Datum: 26. června 2010 19:10
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 nicim jinym to bejt nemuze?
Datum: 26. června 2010 13:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tyhle čz střílejí do sání když mají chudou směs...asi ti to někde přisává vzduch
Datum: 26. června 2010 12:38
 Zdarec, je nákej rozdíl mezi zadním blatníkem(velkej plech) u 05 a 21. kromě výřezu na ovládání spojky a prolisu pro naliváni oleje? mě totiž nesedí ty dolni uchyty ke křižu. Skoušel sem to všelijak a dycky sem připevnil levou stranu a a pravá se zdvihla a a ta dira v plechu byla tak 5 mm nad dirou v křižu. Je to rukama nebo ty plechy sou jiny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2010 13:42
 nemáš za co.. a dík za pochvalu
Datum: 26. června 2010 13:42
 jasny to je ono moc dík a máš pěknej stroj
Datum: 26. června 2010 13:32
 jasny to je ono moc dík a máš pěknej stroj
Datum: 26. června 2010 13:30
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/uchyceni_plechu/ Tady jsou fotky jak to mám vyřešený na mém pionýru. Je to původně 05ka a mám tam 05kový plech a dal jsem si tam kříž 21. Musel jsem tam vyvrtat jinačí díru do které to bude pasovat,do té původní jsem to nenacpal ani za boha. Snad to bude to co potřebuješ vědet.
Datum: 26. června 2010 13:29
 mám...moment jenom posnídám a uložím ti to na rajče.net
Datum: 26. června 2010 12:32
 nemáš foto toho tvyho uchycení? tos vrtal do plechu nebo do kříža?
Datum: 26. června 2010 12:20
 Taky mi to těma dírama nepasuje ke kříži 21. musel jsem tam vyvrtat díry abych to mohl uchytit a kamarád to samé. Takže to bude asi tím plechem
Datum: 26. června 2010 12:07
 Mám plech 05 a ten vyřez na spojku sem už udělal
Datum: 26. června 2010 12:04
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 zdarec já vubec nemužu vitahnout ložisko pravém kritě motoru jak je mam vyndat dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 18:19
Jméno: VLADAŘ
IP: uživatel9778
 Já bych praštil po hlavě dřevěnou paličkou toho češtináře co tě učil, pokud jsi chodil do základní školy a nevyrostl na smetišti. Teda oslů a blbů co neumí napsat i/y, s/z je tady nespočet, ale ty by jsi mohl být jejich kralevic. KRÁL IDIOTŮ - nejblbější z blbých a pak že to nikam nedotáhneš? Trend dnešní doby, čím větší pako, tím dál to dotáhne. Podívej se na SESU, nesesmolí duchaplnou větu bez chyb, protože je z početné rodiny, kde na další čítanku už nebylo a dotáhl to až na prodejce ve fichtl krámku. Kvalita průměrná, nebo na hovno - cena průměrná, nebo vysoká a jak mu ten kvelb ti troubové pěkně vyčistí a vyprodají. Sesa se směje že vydělal a vy pláčete u svých harampáků, když se tam snažíte krumpáčem napasovat ty jinak strojařsky přesné výrobky, které stojí za hovno a ty vaše prd prd stroje za druhé.
Datum: 28. června 2010 18:19
 Okolí musi bejt co nejteplejsi a lozisko nejstudenejsi
Datum: 26. června 2010 8:10
 neohrejvej lozisko, ale kartery okolo loziska
Datum: 25. června 2010 21:13
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ložisko uplne modry a porad nic
Datum: 25. června 2010 21:07
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 vem drevenej spalik a uhod rovvnou na lozisko
Datum: 25. června 2010 20:56
 pořádně nahřát a praštit s tim o nějakej dřevěněj špalek
Datum: 25. června 2010 20:55
 hoši jak mám na kluzácích dole jak je ten šroub co drží kolo ..(předí) jak to mám zvětšit t díru ? nějaký magor mi to totiž pořádně rozklepal kladivem zespodu.  jako ten šroub tam projde jen když ho tam namlátím kladivem.nebo to mám tak nechat natvrdo?namlátit ho tam a hotové ? nebo můžu tam dát užší šroub?prosím a díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak je fakt, že každej nějak začínal
Datum: 28. června 2010 16:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 mě by spíš zajímalo kolik je tobě, když se tady ptáš na takové dotazy... myslíš že jsme tady všichni tak blbí a tohle ti sežereme, když se o stránku dál ptáš proč ti tam nejde dát osa(podle tebe šroub  ), když si měnil futra?? proč ti tam teda nešla dát? Nějakej blbeček do toho mlátil palicí vid?(nechci ti sahat do svědomí  ) A Ještě ty seš asi fakt velkej mechanik, když se ptáš jestli bys tam mohl dát tu osu menší  to je moc hochu ... až ty strávíš tolik nocí co já v dílně na jawách a zetkách, tak si mužeme popovídat... jinak čim by si to chtěl asi zvětčit? flexou to asi nepude nemyslíš? Jestli je to sklepaný minimálně, tak to protáhni vrtákem, pokud je to hodně, tak se rozhodně nesnaž to něčim nahřívat a rovnat, ale kluzák vyměň, případně uřírni tu trubičku a navař tam trubičku o stejných rozměrech(hlavně stejný vnitřní průměr!!!) a někdy stačí zapřemýšlet přímo v dílně než hned letět k PC měj se směšnej frajere
Datum: 28. června 2010 16:49
 lk - než něco napíšeš tak zkus třeba nějak pouvažovat. ! co asi když jich mám těch fichtlů víc ? ty vole ty jsi z první třídy nebo co?a když si tak chytrý a nechceš poradit tak co se ozýváš?tady se z toho fakt stává stránka idiotl kteeří si myslí jací nejsou frajeři když sedí celé dny jen u pc.  je to směšné.!
Datum: 27. června 2010 17:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 26. června 2010 10:35
 to neni šroub, ale osa...a otázka jak zvětšit díru je fakt zajímavá...co takhle třeba vrtákem??? a užšíosu tam dát nemůžeš...
Datum: 25. června 2010 17:13
Jméno: Franta
IP: uživatel5426
 Čau, mám Mustanga. Z ničeho nic přestal házet jiskru. Po výměně svíček už jiskru hází, ale nejede. Když ho roztlačím tak to vždy tak jakoby chytne a zas zhasne (škyt... ... škyt...). Benzín tam jde, jiskra je dobrá.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 11:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel8091
 A co předstih?
Datum: 24. června 2010 11:43
 hoj.prosím vás hoši stala se mi taková záhada.měnil jsem silonové vložky v přední vidlici na jawě 20.vyměnil jsem,pořádně jsem očistil kluzáky.pak jsem normálně postupoval vše OK.ale až jsem všechno měl a chtěl jsem nasadit kolo tak jsem za boha nemohl protáhnout ten šroub co drží kolo přes ty kluzáky.jako prostě jak drží přední koolo na tom dlouhem šroubu který je prostrčen kluzákama.no a ani ted to prostě přes ty kluzáky nemůžu za boha dostat.předtm to tam normálně bylo a šlo to krásně tam i zpět.nechápu to.prostě nejde ! díkymoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 12:53
 taky bych typoval to kladivo,můžeš to pilníkem skusit protáhnou nebo vyměnit kluzáky
Datum: 24. června 2010 12:53
 Že ty jsi do těch kluzáků mlátil kladivem?
Datum: 24. června 2010 11:56
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 zdravim vsechny moc potrebuji pomoct nevito co delat kdyz jsem dneska dal dokupy cely motor rozlozil a slozil a nechce to hodit vubec neutral jenom rychlosti neutral tam vebec nejde co stim?prevodovka a.... je vse slozeno dobre diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:46
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 s automatem jsem nic nedelal jeste to rozeberu a jak to dam hned k sobe tak to vyzkousim...
Datum: 23. června 2010 21:46
 Heh mam úplně stejnej problém?Btw:Neohejbal si automat?
Datum: 23. června 2010 21:35
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 no tak někde bude nějaky problem, tak to znovu rozdělej a uvidiš
Datum: 23. června 2010 21:08
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau dělam generalku motoru a chcu se zepat jakym lepidelm tam lepíte ložiska a kde se da koupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2010 15:36
 Dobře,díky
Datum: 24. června 2010 15:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak dej klikovku na repas a oni ti opraví nebo vymění čepy...
Datum: 23. června 2010 22:59
 A když jezdí volně i na klikový hřídeli tak novou?
Datum: 23. června 2010 22:41
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 ložiska se lepí jen když ten motor pulíš o ložisko nezustane v karteru
Datum: 23. června 2010 18:29
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Ten motor nebyl pulen 40let
Datum: 23. června 2010 15:59
Jméno: j
IP: uživatel2970
 1) ložiska se nelepí  ale přelisovávají, když nemáš lis tak stačí nahřat karter třeba na vařiči, a on se roztahne, a ložiska už vyndáš, mužeš tomu pomoct paličkou, když tam dávaš nové ložisko tak to ložisko dej na pul hodky do mrazaku a karter ohřej na vařiči, vznikne vule par tisicin mm a ložisku mužeš trochu momoct paličkou, pak se teploty srovnaj a je to, bez lepidla, pokud to nakej šikula vyrážel hned kladivkem, a ložisko se tam točí, zksu to tam nalepit loctitetem - byla na to i reklama v televizy, koupiš to v železařstvíé, nebo v drogerii
Datum: 23. června 2010 15:41
Posl.aktualizace: 23. června 2010 12:13
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 že nejsou dotažené šroubky na řadícím automatu (to za co tahá řadička)
Datum: 23. června 2010 12:13
 to ani nevím že je , jak to poznám že je volnej ?
Datum: 23. června 2010 11:45
 zkus jestli nemas povolenej radici automat
Datum: 23. června 2010 11:40
Datum: 23. června 2010 10:31
 Prosím o radu mám jawa pionýr normalně jede ale cuká vněm? a na trojku nejede tak rychle jako ten kamarada, když jedu na plnej na trojku tak to nejede tak rychle jak by mělo?..dík za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 16:23
Jméno: Milaneekk
IP: uživatel9456
 díky za rady.
Datum: 23. června 2010 16:23
 a z toho plyne jaká nevýhoda?
Datum: 23. června 2010 15:31
 protože už to nefunkuje na principu výfukového kanálu otevíraným pístem
Datum: 23. června 2010 7:53
 skoro všechny naftový dvoutakty maji výfukový ventil...cezetak: jak si to myslel ze to kazi funkci 2T motoru? to mi nějak neni jasný
Datum: 23. června 2010 7:09
 block: tak to pozor! dělaly s zkušební prototypy 2T motorůs pokusem už nevím o co.... provedly to že zavedly výfukový ventil...což už kazilo funkci 2T motoru a nebylo to nijak přínostné...
Datum: 23. června 2010 0:03
 ták.. přesně řečeno  ale ventily tam v žádném případě nenandeš....
Datum: 22. června 2010 23:23
 pincek má kanály a přefuky....válec dvoutaktu potřebuje sací kanál, přepouštěcí kanál a přefuk a výfukový kanál
Datum: 22. června 2010 23:19
 pincek
Datum: 22. června 2010 22:50
 cezetak: říkám to správně ne ?  oincek nemá ventily ..  no ni ?  má kanálky
Datum: 22. června 2010 22:50
 grrr: a co? že by přeskočil rozvoďák?
Datum: 22. června 2010 22:46
 grrr:sorry ale pincek nemá ventily má kanálky
Datum: 22. června 2010 22:34
Jméno: grrr
IP: uživatel9534
 a nebo take mas neco s ventilama ....
Datum: 22. června 2010 22:29
 chce to seridit
Datum: 22. června 2010 22:00
 zkus vyměnit svíčku.nebo vyčistit karburátor a trysky.anebo seřídit předstih..-možná)) jinak nevím ,,,
Datum: 22. června 2010 21:59
 Zdravim dělam fichtla do krosu dnes sem celej den svařoval výfuk protože ten první co sem dělal byl z moc úzkých trubek když sem to nastartoval tak běžel normálně ale když se chci rozjet tak se dusí tim vejfukem to určitě neni a předstih taky ne
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 21:05
 já sem zkoušel i origo výfuk s origo kolenem a dělalo to to samí ale nevim co má ten motor za sebou když sem ho přivez tak sem ho přetěsnil zkontroloval kroužky tak už mě nic jinýho nenapadá jedině hladina by to mohla dělat
Datum: 23. června 2010 21:05
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 když tvrdíš že to neni vefukem ani zapalováním, tak to může bejt jen zásah vyšší moci  jestli že ti to před tim novym vejfukem nedělalo a teď jo, tak se zamysli čim by to asi mohlo bejt...
Datum: 23. června 2010 12:22
 zdar draci , dnes sem jel na své modré jawě 05 a v pulce kopca se to jakoby začalo dusit a hotovo ! ( otázka půl sekundy ) co s tím kurva je ! rozjedu to .... a pak zas !  díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 14:02
 no podivej se na ty zakl. vveci co ti tady pisou- -ale ja si myslim ze kdyz to jede a pak to nejede tak ti poradne nedotejka benzín- vycist palivovou soustavu - a hlavne kohoutek na nadrzi
Datum: 23. června 2010 14:02
 nebo se ti to přehřálo když si to tahal do kopce dlouho , já když to nechám chvíli odpočinout tak to pak jede
Datum: 23. června 2010 10:34
Jméno: Honza
IP: uživatel9157
Datum: 22. června 2010 22:35
 Kurva to fakt nevím co s tim...
Datum: 22. června 2010 21:55
 máš to kurva rozbitý
Datum: 22. června 2010 21:44
 Kurva to se nemuzes taky aspon na ty trysky kouknout,umis jen prijit na internet,a natukat na klavesnici nejede to co s tim?Aspon se na neco podivej,vic to popis,pak ti nekdo slusne odpovi
Datum: 22. června 2010 21:41
 ne ne ... plná nádrž !
Datum: 22. června 2010 21:37
 kurva dochází ti benzín.přepni na rezervu nahoru
Datum: 22. června 2010 21:31
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 22. června 2010 15:28
 Jak již z názvu vyplývá, je to ta schránka kde je uložený vzduchový filtr.
Datum: 22. června 2010 15:28
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ajo
Datum: 22. června 2010 15:13
 Sériovej filtr
Datum: 22. června 2010 15:10
 Čus draci. Chtěl bych poradit. Nedávno jsem vyměnil duši, pač jsem ji píchnul hned u toho kovu ve kterém je ventýlek(nevím jak se tomu říká). Kolo jsem vycentroval, pod nyply nalepil pásek, gumu vysypal takovou tou speciální křídou do pneumatik. Problém je že jsem po pár kilometrech píchnul zas a chová se to úplně stejně, co tam foknu, to hned vysičí ven.Neporadil byste mi někdo jak tomu předejít?
A druhý dotaz by byl na babetu. Kámoš by jí chtěl zpravit,ale já se v tom nikdy nevrtal. Prej nejde rozběhnout a už předtím prý slábla spojka. Má v háji lamely anebo se to zmazalo olejem? Na co kouknout?Napište mi prosím nějaký postup.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 21:12
 neboj jak to nafoukáš kouknou
Datum: 22. června 2010 21:12
 No špice koukat nemůžou.pač jsou přelepený speciální lepenkou pod ráfkem.
Datum: 22. června 2010 20:57
 zkontroluj jestli ti nečouhají špice z niplu jinak to musíš obrousit
Datum: 22. června 2010 20:26
 Zkontroluj jestli v tom plášti ještě něco nemáš píchlýho.
Datum: 22. června 2010 14:08
 Já ti reknu jedno měl jsem skoro to samé co ty. Taky jsem mel starou duši u ventilku pryč, koupil jsem novou a hned odešla u ventylku. Takže moje rad zní buď oprav starou a nebo nějak zalep díru po ventylku, udělej pak novou díru a do ní dej ventylek.
Datum: 22. června 2010 13:48
Jméno: Patrik
IP: uživatel9738
 Zdar borci, nevíte kde sehnat sadu gumiček do přední brzdy na Jawu Travel 125 r.v.2005?, prosakuje mi brzdovka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 13:25
 Dobry den chtěl sem se zeptat jestli někdo z vas nema předni blatnik na babetu 210 děkuj
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 11:28
 barva je bílá jáká ma bejt u babet na blatnících sem z hlinska a cena tak do 200kč
Datum: 22. června 2010 11:28
 Barva je jaka ?? a cena?? odkut ste?? děkuju žvaka
Datum: 21. června 2010 21:18
 j mm i spackama
Datum: 21. června 2010 21:10
 Zdar draci,když jedu ve vysokých otáčkách ,tak mi pincek začne vynechávat,ale dělá to jen když jedu na volnoběh to můžu tůrovat jak chci a motor se krásně vytáčí.Dřív mi fichtl jezdil 60kou (11zub sekundár) a teď zbídou padesát,protože ten motor pořádně nejde vytočit.Svíčky jsem měnil,ale zrovna nemám nové.Možná to může dělat zapalování,s kterým od výroby nikdo nic nedělal,takže asi kladívky opálený,nebo co to může dělat?děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2010 8:55
Jméno: Mischel-Nike
IP: uživatel600
 Ja bych to spis videl na ucpanej vejfujk  pokud zajizdy nechce jet.. a na volnobeh kdyz mu das plnej.. by se prerval jak toci... tak je to zasranej vejfuk.. skus ho sundat.. a projet.. a uvidis... popripade.. hnedka vycistit verjfuk
Datum: 22. června 2010 8:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli to začne prskat a střílet do karbcu tak to jsou kladívka..bud jsou rozeštělované nebo KO \r\n
Datum: 21. června 2010 22:57
 vynechávání za jízdy může způsobit přidíráání, takže schod válec-píst podvej se jak to vypadá, kdyžtak vyměn čep a kroužky třeba to pomuže+víc oleje
Datum: 21. června 2010 19:39
 Hoši prosím Vás jak mám vysoustružit vložky v přední vidlici jawa 50/20 ? soustružník nemám šanci nikde sehnat ani si ho půjčit.a vrták taky nemám.. čím by se to ještě dalo?vím že se to dá ty kluzáky nahřát a vložit je a že si to udělají jenomže to nikdy přece nemůžu uděat rovně...? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. června 2010 23:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vem si kulatej pilník a zabere to pár minutek..
Datum: 21. června 2010 23:00
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Kladivem sem to tam nabouchal  a hasakem sem stim otacel, tak dlouho dokud pruziny nemely silu to vytlacit, sice to zabere par hodin, ale kdyz neni to spravny naradi tak co
Datum: 21. června 2010 18:41
 jak si to tam narval ?  to nechápu . to nejde za boha ..
Datum: 21. června 2010 18:31
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 ja to měnil zrovna nedávno a nacpal sem je jak maj byt, pak sem tam dal spdky vidly, namazal a rozhybaval, ze zacatku hruza, ale ed uz jdou uplne vpohode
Datum: 21. června 2010 18:04
 si zober polguľatý pilník jemný a s maximalnou presnosťou to vypiluj podľa potreby tak som to robil ja
Datum: 21. června 2010 17:11
 ok.právě že to nikdo nemá.  tak se ptám jak se to dá udělat bez....?fakt obešel jsem všechny známé a ti známí své známé a nido to nemá.nebo jen malinké..
Datum: 21. června 2010 16:58
 Ne vysoustružit, ale vystružit...dělá se to výstružníkem, zajdi za nějakým soustružníkem, určitě někdo v okolí doma výstružníky má...
Datum: 21. června 2010 16:46
 Kluci ma takovej problem...Dusi se mi motor...jednicka v podstate jede na plnej plyn(tak v 90% jizdy), dvojka jede jen na pul plynu,pokud tomu dam vic, dusi se (je to jako by me nekdo chytl za "prdel" a držel) a s trojkou si ani neskrtnu...ale nejhorsi je, ze kdyz jedu z kopce tak to nekdy jede uplne nadherne...nevim si rady...a ted: civka,kabel ke svicce,svicka,kladivka v zapalovani,ventil od nadrze,ventil v karburatoru i ten plisek co ho zaviŕa, to vsechno je uplne NOVE!! nevim si rady...prosim pomoc! kdyztak piste sem bo na mail. Dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2010 19:35
Jméno: Mysuge
IP: uživatel9764
 Doted to jezdilo v pohode...proste zniceho nic se to stalo...trysky jsou v pohode obe a filtr je cistej...po zime jsem jednou vyjel
a odpoledne uz mi to zacalo zlobit...s tim filtrem to skusim postelovat...diky za radu
Datum: 25. června 2010 19:35
 Přicpi trošku filtr,je malá tryska nebo dej vetší
Datum: 21. června 2010 15:27
|



|