|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: choséé
IP: uživatel5567
 Čau chlopi..Kde bych mohl sehnat nový výfuk na pařeza,komplet zadni brzdu a nejspíš i rafky nove...Ty rafky buď jestli znate nějakou firmu, že jim to pošlu a oni si to opracujou a hodi do chormu nebo jak..nebo lepší nové ..?fichtlkramek je uzavřeny..a potřebuju to ted kupit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 No tak ráfky se určo vyplatí koupit nové...
Datum: 02. června 2010 18:57
 Zdarec hoši mám jawu 50/20 všechno nádherně startuje ale když zařadím a rozjíždím se nebo prostě jedu a přidám víc jak půlku tak se začne dusit a chcípne,ael pak zase hned chytne a zase to samé,mám tam nový vzduchový filtr,trisky,jehlu ale furt nic..díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. června 2010 18:09
 dobré už to jede..
Datum: 03. června 2010 18:09
Jméno: jawa_Pista
IP: uživatel6617
 a teče ti tam benál popř vyčistit karbec
Datum: 02. června 2010 20:12
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 a máš tam originál trisku 68 ?
Datum: 02. června 2010 15:29
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 čau lidi mám origo nádrž s krásným chromem ale je tam celkem dost tukancu nevíte jak to odstranit ? napadlo mně že by to šlo nějak tlaknout kompresorem ale nejsem si jistý jestli mi to ten chrom neponičí poradte pls
tukance mám na chromu
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:39
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,chrom jako galvanicky povlak na kovu je velmi pružný a odolný,a nikdy se ti nemůže stát že by ti popraskal,dokonce se někdy nejdřív chromuje a až potom lisuje tahem za studena,a co se vytlačení ďůlků z nádrže týče,kompresor je blbost,protože ti nikdy nevyrobí takový podatmosférický tlak,aby se ti to vrátilo,nádrže se opravují u klempíří a oni na to mají do svěráku na upnutí taková specialní kopyta,kterýma se dostanou do prostoru nádržě a vytlačováním to narovnájí tak že to už nikdy nepoznáš  nádrže jsou tenkostěnné,a jde to krásně narovnat,jako když si o hranu stolu vyhlazuješ alobal od čokolády
Datum: 08. června 2010 23:39
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 odpovězeno mi nebylo ptal sem se jak to udělat když to mám na chromu abych ho neponičil a kitovat chrom je blbost
Datum: 02. června 2010 16:39
 taky sem mu to chtel takthle vpalit...ale uz me to nebavi
Datum: 01. června 2010 19:53
 proč se dned ptáš podruhé když už ti bylo odpovězeno?? jo aháááá, tys chtěl víc odpovědí.
Datum: 01. června 2010 19:47
Jméno: Jakub
IP: uživatel7322
 Zdravim,mam fichtla 21,nerikam ze jsem odbornik,ale jsem v pasti,jde nakopnout,i bez problemu do otacek,ale vubec,vubec netahne,staci jen zařadit rychlost,a kdyz ma jet pres spojku,s mirnym trenim, hned chcipne,seridil jsem predstih 1,6 pred HU-nejel! zkousel jsem seridit vic nebo min-nejel! vsechno mam komplet vycistene vyfuk i karbec,mozna trosku tusim,kdyz jeste jezdil,tak jsem prevrtal mirne trysky obe dve,a sesteloval,krasne jezdil i s tim,sice trosku vice zral,ale jelzdil nadherne,pak jsem to chtel vycistit jenom v ramci udrzby,a od te doby uz netahne proste nic!byl bych rad za vas nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 15:09
 Jo no spíš ty kroužky nemá to komprese.
Datum: 02. června 2010 15:09
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 zkus tam dat zpatky origo trysky, a nebo to mozu byt aj pistni kruzky.
Datum: 01. června 2010 19:17
 Čau draci. Nemáte někdo doma píst na skůtra Tatran Manet 125ccm? Motor máme v traktůrku do lesa který jsme po asi 15 letech zprovoznili, ale žral nám převoďák a při rozebírací akci jsme zabrali a ulomil se nám kus pístu a teď jsme namydlený. Původní píst má průměr 56,8. Prosím pokud máte doma tento píst přebytečný tak mi napište na e-mail: bugs007@seznam.cz a domluvíme se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 23:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Sehnat tento píst nebude jednoduché, zkus si zavolat na číslo 495 593 547, posílám tam různé válce i ze starších motorek, ale nevím jestli dělá ještě i Manety. Jinak ti pošle i samotný píst, případně čep, segerovky a těsnění.
Datum: 01. června 2010 23:20
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zajdi někde kde dělají výbrusy a oni by ti měli udělat na zakázku píst jaký chceš ...a jestli píšeš že to má 56,8 tak by tam možná pasoval píst z čz 150 který má vrtání 57
Datum: 01. června 2010 20:45
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 ahoj lidi mam čz 175/450 a na aukci sem koupil zadní madlo repliku a kdyš sem přišel k zetce tak to madlo co je naní je tam snad přinýtované nebo co moc se mi to nechce řezat nevíte jak to sundat nějak normálně ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2010 14:53
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 ten nýtek provrtaj. Ale do vrtacky dat mensi vrtak nez je nytek, radsi
Datum: 01. června 2010 14:53
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 čau lidi mám origo nádrž s krásným chromem ale je tam celkem dost tukancu
nevíte jak to odstranit ? napadlo mně že by to šlo nějak tlaknout kompresorem ale nejsem si jistý jestli mi to ten chrom neponičí poradte pls
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2010 15:01
Jméno: 1005a7a
IP: uživatel9706
 No nejlepší je vzít kus železa a vyklepat to - zevnitř, jak jinak....pakárna, ale de to!
Datum: 17. června 2010 15:01
Jméno: rumstajn
IP: uživatel8591
 jj sou na chromu
Datum: 01. června 2010 17:09
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 estli to neni na chromu, tak normalne překitovat, a etsli to máš na chromu, tak nevim
Datum: 01. června 2010 15:09
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jako ty ťukance su na chromu nebo mimo chrom?
Datum: 01. června 2010 14:55
Jméno: Guest
IP: uživatel7706
 Čau Draci,mám takovej problém,když sem nastavil předstih na 1.7,když jsem přidal plyn tak to začalo vynechávat.když sem tam dal ještě menší tak to vynechávalo i ve volnoběhu.tak sem tam dal velkej předstrih a to už to nevynechává.jde to do otáček,ale nemá to sílu.nevíte čím to je že mi tam nejde dát normální předstih a vynechává to ? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:52
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 Draci,prosim vas,moj fik startuje perfektne na paku,chvilu ide dobre za plynom,ale po chvili sa mu nechce do otacok a skube.co to moze byt?diky moc za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 17:30
 jj presne jak pises
Datum: 31. května 2010 17:30
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 cize ked chcem nizsiu hladinu,mam ten pliesok na viecku ohnut dolu?nikdy som to este nerobil.
Datum: 31. května 2010 17:25
 jo tim to muze byt...
Datum: 31. května 2010 17:18
Jméno: bacz
IP: uživatel9553
 Este som zistil ze mam vysoku hladinu v karbe..tym to nemoze byt?diky za radu,dam tam sviecku 14.
Datum: 31. května 2010 17:14
 podle toho co pises to soudim na spatne zvokenou tepelnoou hodnotu svicky....
Datum: 31. května 2010 17:07
 prosím vás.mám jawa 20. a měním vložky v přední vidlici.vytáhl jsem tu spodní a ted mám navrchu takový kovový kousek.vypadá to taky jak ta vložka akorát je to cosi kratší.a ve vidli jjsou takove vystupky a v tom kovovem je zarez ktery do sebe zapada...má to tak být?je možné že jsem tam neměl druhou vložku?co s tím mám dělat?díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2014 12:26
Jméno: drmola josef
IP: uživatel17635
 Dávám nové vložky do přední vidlice a nevím do jaké hloubky je zasunout,ty staré už tam žádné nebyly.Sháním dílenskou příručku,ale yatím ji nemohu sehnat.Poraďte ,díkyJe to na JAWA20.
Datum: 21. října 2014 12:26
Jméno: drmola josef
IP: uživatel17635
 Dávám nové vložky do přední vidlice a nevím do jaké hloubky je zasunout,ty staré už tam žádné nebyly.Sháním dílenskou příručku,ale yatím ji nemohu sehnat.Poraďte ,díky
Datum: 21. října 2014 12:24
 myslím že pan google by to vyhledal rád
Datum: 30. května 2010 15:35
 protože jsem čekal že mi tu poradíte.myslíš že mě to nenapadlo se podívat.třeba sem to nenašel tak jak to potřebuju ... !
Datum: 30. května 2010 15:19
 ptal ses už včera..proč si to nenajdeš?
Datum: 30. května 2010 15:14
 čau jak spojit řetez co se rozthl a má to cenu aby to drželo dobře nebo radši koupit novej.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 13:53
 ten 111 článků ?
Datum: 30. května 2010 13:53
 radeji bych koupil novej....
Datum: 30. května 2010 13:48
 ZDAR DRACI, chtěl touto cestou poděkovat jistému panu standovi,teď nevím jestli malý nebo velký S.Je Vás tu víc. Můj dotaz byl,že jsem už čtvrt roku bezradnej s mým fichtlem. Jiskra dobrá, benzín dobrej. Poradil mi, že se mám zkusit podívat přesně, v kterou dobu zapaluje můj bezkontakt svíčku. A měl pravdu. Ti výrobci jsou TROTLOVÉ!!! Na pravotočivý motor (je tam šipka) zapaluje na kabel A snímač B! A já si myslel,že na kabel A hodí jiskru snímač A. Moooc díky.Teď jsem šťastnej jak blecha.A lítá to jak sviňa.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2010 7:33
 na tomto odkazu jsem se ale o seštelování zapalování nic nedozvěděl..  Nu, budu hledat dál
Datum: 31. května 2010 7:33
 http://www.fichtlpokec.cz/nejede-pomoc-defekt/id146366.html
Datum: 30. května 2010 19:56
 Zdravím pánové, docela mě zajímá tento problém - mohli byste mi trochu upřesnit, kde jste to řešili? Abych se nemusel ptát a zbytečně Vás tím otravovat znovu.. Na které straně bych tedy našel Vaši konverzaci s tímto problémem? Rád bych si to přečetl. Děkuji moc, R.
Datum: 30. května 2010 15:12
Jméno: standa
IP: uživatel9543
 Cus. Ok. Sem rad ze ti to pomohlo.....casto se tu resi podobny veci....malo kdo ovsem jde a skontroluje zda mu to pálí kdy má....
Datum: 30. května 2010 13:09
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Zdar draci, renovuju pionýra, a potřebuji odstranit starý lak, který na plechách dost drží.Nevím, jestli mám koupit odstraňovač starých nátěrů, nebo to obrušovat.
Díky všem za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. března 2011 19:31
 nahřej to horkovzduškou a vem si ostrou špachtlu a máš to zachvilu dole,a náky kouty , kde se špachtlou nedostaneš tak normálně obrus a nakonec to cely ještě přejeď smirkem,Já to tak dělal a spokojenost
Datum: 01. března 2011 19:31
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 ahoj,jestli ti na tom drží původní nátěd dost dobře a byla to kvalitní barva,ne vodovka  tak to tam může klidně zůstat,naopak čím víc vrstev tim je to chráněnější ten plech oroti korozi,jen to přebrus smirkem aby to bylo drsné a potom na to hod znova základovku(kvůli lepšímu překrývání novým lakem)a nakonec to stríkni novou barvou
Datum: 08. června 2010 23:42
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Pokud chceš mít kvalitně odvedenou práci tak ti řeknu jenom jedno...smirgluj šmirgluj a budeš to mít kvalitně !!Až narazíš na plech"někde" tak začni brousit jemným.
Datum: 29. května 2010 15:34
 Hej normálně to začni brousit hrubým smirkem a postupně zjemn'uj ,alespon' tak bych to dělal ja
Datum: 29. května 2010 12:59
 Nebo najdi někoho kdo ti to opískuje
Datum: 29. května 2010 12:51
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 ja jsem to udelal tak,ze jsešm mel silnej aceton a normalne jsem to obrousil nebo je jeste jedna moznost zajdi do lakyrny a tam ti to namoci do takoveho sajrajtu a ta barva cela sleze a zbyde ti jen plech...
Datum: 29. května 2010 12:42
 Ahoj lidi mám takový problém s mým fíkem v nádrži mám normálně benzín s olejem z kohoutku nádrže vede hadička (a v ní palivový filtr) vedená na karbec ,ale já když pustím benzín tak on mi prostě nedoteče do karbecu (at' mám rezervu nebo normální režim) ,ale když sdělám hadičku benzín normálně teče na oba režimy zkoušl jsem nalít do hadičky nějaký benzín a rozjet moto doufajíc v to ,že to začne sát ,ale nic už fakt nwm co s tím nádrž vyčištěná,palivový filtr nový,hadička čistá,karbec vyvařený v octu a taky čistý, zkoušel jsem i čistit dírku ve víčku nádrže, foukal jsem do nádrže, u karbecu jsem dal obě nová těsnění,vzduchový filtr je starý max půl roku a na fíku se skoro nejezdilo..prosím porad'te
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 12:19
 též bych to viděl na ventil ve víčku plovákovky....
Datum: 29. května 2010 12:19
 Jo chlapi dík určitě na to večer kouknu ,ale počkám ješte na další názory.
Datum: 29. května 2010 11:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni se jestli jsi ten filtr nedal obráceně...no a ono mu taky chvilku trvá něž se nacucne tak to zkus nacucnout pusou aby jsi ho jakoby naplnil a mělo by to jít..
Datum: 29. května 2010 11:44
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Vypadá to, že chyba je ve ventilu, který je ve víčku plovákové komory. Zkus ho rozdělat a nějak pročistit, asi bude zalepený nějakým bordelem a neotvírá se a tím pádem ani nepouští benzín
Datum: 29. května 2010 11:43
 Ahoj,prosím o radu už jsem bezradný.Mám mustanga který jiskru háže a karborátor sem přendal s kamarádova funkčního,ale ten můj nechce vůbec chitit,ani neškytne když ho roztrkávám,jen když střiknu benzín přímo do otvoru na svíčku tak to 3 krát prskne.Prosím nevíte co s tím ? děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2010 23:20
 nevíte ted někdo prosím v čem by mohla být chyba ?
Datum: 30. května 2010 23:20
 tak předstih a odtrh mám nastavený správně i kroužky jsem kontroloval a vše je v pohode,ale furt to ani neškytne
Datum: 30. května 2010 0:58
Jméno: bezmozekk
IP: uživatel5272
 nebo máš prasklý kroužky a všechen benzín ti teče do vejfuku,máš suchou svíčku nebo ne?
Datum: 29. května 2010 18:23
Jméno: dan
IP: uživatel3937
 serid predstih na zapalovani
Datum: 29. května 2010 12:44
Jméno: babula
IP: uživatel5544
 čau najel sem s mustagem na trávu a položil to a od teď mi špatne brzdí brzda nemáte fotku jak to tam má být zapojené ? lanko mi pořád padá pod zadní kolo a brzdí to málo
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 10:56
 Ahoj, mám tedka problém ...no spíš kámoš . Nikdy sem se nesetkat z ohlím rámem a zrovna včera se to stalo odnol se rám a to v tom místě když se dívate na motor ze starany od spojky tam nahoru v pravo v tom spoji se to ohlo.Tedka ta otázka. Když srovnám rám jak byl dám výztuhu mezi krkem a nádržítak ... Bude to držet i při fichtl cupech? Budu to bezpečné ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2010 18:45
 posli mi foto pls
Datum: 02. června 2010 18:45
 MM má tak 70 kg.....tomo prosímtě nemáš kontakt na tývýho kámoše.dik\r\n
Datum: 29. května 2010 16:29
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 přesně tohle se stalo mymu kamošovi  ale už newím jak to spravily
Datum: 29. května 2010 11:25
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Asi je moc těžkej na fichtlíka.
Datum: 29. května 2010 10:33
 ale radsi bych s tim neskakal 5ti metrovy skoky
Datum: 29. května 2010 10:30
 ja si myslim,ze pokud to vyztuzis vsude mozne kde se da tak to bezpecny bude..
Datum: 29. května 2010 10:30
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 zdarec dráci mám jawu 250/559 a jednou tak sem jel v lese a řadičičkou sem sem štrejchl o pařez není zohlá vůbec nic akorát nejde mi podřadit vždycky se to vrací dozadu na startování nevíte co stým..? za odpovědi děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 10:32
 tak jako tak ti nezbejva nic jinyho,nez sundat viko spojky a kouknout co s tim je..podle me bude neco s tim segmentem a tou casti,co prohazuje razeni/startovani  sundat to viko neni takovej problem,lepsi je se na to nejdriv kouknout a kdyz tam nebude zadna viditelna chyba tak az pak se ptej
Datum: 29. května 2010 10:32
Jméno: petr
IP: uživatel1318
 no pravě když vemu paku rukou a tahnu ju směrem od motoru tak taky zaleze dovnitř aji kdyžž to dělám silou=(
Datum: 29. května 2010 10:24
 koukni na pruzinku, co tlaci paku ven z motoru - muze bejt praskla a paka zaleze a prehodi se na startovani. Vem za paku rukou, tahni ji smerem ven a zkus podradit, jestli to pujde
Datum: 29. května 2010 10:20
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ahojte draci, mam malu otazocku, ako vyberem klzne lozisko na babette 210 na tom druhom asi sekundarnom hriadeli alebo ako sa to vola. Ide o to ze jedno to na polke motora kde su spojky vypadlo samo no len to druhe na polke so zapalovanim nechce von. Poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2010 22:03
Jméno: peto
IP: uživatel8696
 Ok uz som to vyriesil do makkeho brondzoveho loziska som nabuchal racnu s gola sady akurat pasovala jak na to robena, no a potom som s nou krutil a jemne tahal von az som to vytiahol.
Datum: 28. května 2010 22:03
Jméno: pilot
IP: uživatel9533
 zdravim mam babettu typ 210 uděll jsem nove pístní kroužky vycistil karbec atd.. a mam problem  když babetu nastartuju tak neudrzi volnoběh a chcípne a taky neumí jít do otaček poradíte někdo prosím co s tím muže byt dííky Tomas
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2010 20:29
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Pokus se seřídit karburátor. Pravý šroubek dotáhni a znovu povol o 1-1,5 otáčky. Levý šroubek došteluj podle otáček.
Datum: 29. května 2010 20:29
|



|