|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau, náhon tachometru u jawa 21 je stejný jako u jawa20?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:44
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 je to absolutně stejné
Datum: 08. června 2010 23:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasně..půjde
Datum: 28. května 2010 12:57
 mám namysli velikostně. Zda půjde vzít z jawa 21 a dát ho na jawa 20.
Datum: 28. května 2010 11:53
Jméno: Ondra
IP: uživatel9526
 Čau draci, potřeboval bych vědět jaká je velikosti vymezovacích koužků zadního kola na MJ dandy 50 SACHS na obrázku zde http://img1.imgup.eu/zadkolo.jpg pod čísly 22 a délku rozpěrné trubky pod číslem 23. Nebo kde by se ty kroužky dali koupit Předem děkuji za odpověďi !
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 21:27
 čau, mam problem s jawou 21, udělal jsem předstih, odrtrh elektriku, přetěsnil valec sani, karbur jsem dal jinej a pořasdně ho vyčistil ale stale v otáčkách jakoby pada výkon, jinak jde pěkně odspoda ale jen v nizkych a střednich točkách, zkoušel jsem vyndat filtr, trysky 60 68 70 s tou 68 to bylo nej, a jehlu na 1 a 2 zařez od zhora, nevím co to děla pls poradte, už si nevim rady, díky za každej komentař
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:48
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 na sání se silikon nedává, jenom těsnění
Datum: 27. května 2010 18:48
 predstih..
Datum: 27. května 2010 10:12
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 nejsem lama, pod valec jsem dal těsnení ze zelené čtvrtky na těsnení a jen malinko ho podmáznul ssilikonem, hlavu jsem netěsnil a pod sani sem dal silikon(řadne jsem to odmastil) mzi karbec a sani jsem dal taky těsnení ze zelene ctvrtky a podmaznul z každe strany malinko silikonem, ta svíčka nevim zkusim to , nebo odtrh na svíčce, ale ono to v točkach jakoby skače s těmi otáčky,
Datum: 27. května 2010 0:59
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Zkus vyměnit svíčku....potom čím si těsnil válec?Doufám že né silkonem??Nejlepší je si ho uděla ze čtvrtky a potřít malou vrstou vazelíny ale fakt málo z každý strany ...při prvním nastartování ti to bude smrdět...ale pak se to vypálí a bude to oK:  co karbec?Utěsněnej?
Datum: 26. května 2010 22:31
 čauvec potřebuju poradit mám fichtla 20 a dostává se mi do věčích otáček a nevím co stím.normálně kdiš nastartuju je to dobri a nebo kdiš jedu po vesnici krátkíma cestama tak je to dobry ale kdyš se to zahřeje nebo jedu 3km na trojku a zastavím tak to nejvíce řve skoušel semto poštelovat ale nic aji sem viměnil karbec a jeto lepší ale furt to mě dělá a nevím co stím .nevíte někdo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 17:21
 to bude to gufero,taky sem to mel a pak to jelo jak za mlada
Datum: 27. května 2010 17:21
Jméno: Pavel
IP: uživatel1437
 Nejspis ti to prisava falesnej vzduch, bud spatny tesneni pod karbecem, nebo gufero pod zapalkem
Datum: 26. května 2010 22:47
Jméno: Vašek
IP: uživatel7034
 Ahoj, mám problém s Jawou Robby 50, problém spočívá v tom, že při dosažení určitých otáček začne klepat a nechce jít dál do výkonu. Měl jsem jí v servisu a taky na nic nepřišli, dali jí na motorovou brzdu a graf ukázal, že má v porovnání s jiným Robbym o kůň méně a jde vytočit asi na 5500 otáček, pak je tam jakoby omezovač a výkon padá. Nevíte čím by to mohlo být?Díky PS: svíčky jsem zkoušel a nic
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2010 18:52
Jméno: kuba
IP: uživatel9375
 to mi dělá to samé na pionýře, taky nevím co stim
Datum: 27. května 2010 18:52
 Já myslim, že tady moc lidí nemá zkušenost s poměrně novými motory. Zkus napsat na jiný fórum, ale asi ani tam nic vedět, když ani ve značkovym sirvese nevěděli a to se tim zabejvaj.
Datum: 27. května 2010 15:08
 neni zač...omg  ....když to sem budeš cpát X krát za den tak si nijak nepomůže..akorát na tebe všichni budou víc srát
Datum: 27. května 2010 0:00
Jméno: Vašek
IP: uživatel7034
 JAWA_ceZetak > Díky za pomoc  omg..
Datum: 26. května 2010 23:39
 kolikrát to sem ještě dnes dáš?
Datum: 26. května 2010 22:49
Jméno: Babula
IP: uživatel7965
 čau konečne mi jezdí mustaf huráááá ale když jedu a přidám plyn tak mi trošku škube jako že cuká , může to být rezí v nádrži nebo čím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 20:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chyba v elektrice a nebo ucpanej karbec,může to dělat třeba jen svíčka nebo triska tak to všechno vyčisti a sešteluj
Datum: 26. května 2010 20:52
Jméno: lorefi
IP: uživatel7806
 Dobrý den , chtěl bych se zeptat jestli někdo neví co je s moji Jawou 555 svíčka funguje a karburátor sem vyčistil , prostě to nejede ja se rozeběhnu a vrčíto ale když přestanu běžet tak to vypne a prostě to ani netáhne . nevíte co stim je ? děkuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:16
Jméno: speedy
IP: uživatel8251
 zdravim staci udelat serizeni zapalovani nove (kladivko) neni tam pecka ? pak vysusit svicku a nebo je ucpana hlavni tryska karbecu nebo nemas ucpany kohout? benzinovi ? tak cau.
Datum: 26. května 2010 19:16
 Zdar, koupil jsem si upravený válec a mám tam větší karbec. Problém mám v tom, že už nevím co mám udělat, aby mi to chytlo. Jiskru to háže a když nechám motor projet z kopečka se sytičem, tak je válec uvnitř mokrej, tudíž usuzuju že benál tam jde. Dále usuzuju,pač ten karbec ještě není seřízenej, že na sytič by to mělo chytit vždycky. Těžko ho seřídím, když ,mi to nechce chytit! Motor je kompletně po GO a výfuk je taky v pořádku. Svíčku jsem dal N17C,aby to chytlo studený. Napadá Vás někoho co bych měl ještě zkusit, aby mi to chytlo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 16:42
Jméno: filip L
IP: uživatel7806
 tak todle se mi taky stalo a nevim co stim jakorát sem neměnil hlavu ale taky to nejede a karburátor a svíčku mam dobrou
Datum: 26. května 2010 16:42
 Je funkční. Už byla testovaná. Já vím, že to vypadá, že je všechno v pořádku. Jen čekám, že mi někdo poradí nějaký trik, jak vyloučit zapalování či karbec či je chyba ještě někde jinde. Jsem blb! Měl jsem tam dát nejdřív Jikova a potom až věčí karbec, ale sání mám už slepené a těsní skvělě, to už jsem ověřil. Ani za boha nešlo pohnout motorem, když jsem sání rukou(dlaní) ucpal. Navíc sytič nemá žádné nastavení,takže by to na něj mělo chytnout na každé moto. Ještě jsem nehýbal se šroubkem na vzdušník. Je to chyba? Já myslím, že od výroby bude v univerzální poloze.
Datum: 26. května 2010 16:33
 ¨jen jestli jsi nekoupil nepovedenou, nefunkční úpravu.
Datum: 26. května 2010 16:07
 Tak hlava je myslím utěsněná. Podle návodu jsem ji s válcem zbrousil přes brusnou pastu. Zapalování je bezkontakt a jiskra je myslím dobrá. Svíčka je nová N17C aby to chytlo studený,když mi to nechtělo na 15 chytit.
Akorát mi to vždycky strhlo gumu z karbece,ale dneska jsem tu gumu místo pásku stahnul drátem a zatím to drží. Táta říkal, že je možný, že mám v sání protitlak a proto mi to slítávalo. No mě se to nezdá. Podle mě to bylo tím, že se ten pásek neměl kam zarýt, pač ten karbec má jen takovou tenkou drážku a do tý se ten drát zaryl jedna radost. No je to oříšek. Mám fíka už několik let, ale tohle je poprvé co jsem bezradnej.
Datum: 26. května 2010 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel9512
 cokoliv.....netesnici hlava,spatna svicka,bohata smes,blbe serizeny zapalovani......koukni jestli svíčka pálí dost velkou jikru a hlavně kdy pálí!! Směs muze bejt bohatá a nebo chudá.....
Datum: 26. května 2010 14:50
 Předstih?
Datum: 26. května 2010 14:39
Jméno: Vašek
IP: uživatel9509
 Ahoj, mám problém s Jawou Robby 50, problém spočívá v tom, že při dosažení určitých otáček začne klepat a nechce jít dál do výkonu. Měl jsem jí v servisu a taky na nic nepřišli, dali jí na motorovou brzdu a graf ukázal, že má v porovnání s jiným Robbym o kůň méně a jde vytočit asi na 5500 otáček, pak je tam jakoby omezovač a výkon padá. Nevíte čím by to mohlo být?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 14:49
Jméno: Vašek
IP: uživatel7034
 Nevěděli co s tím (ofic servis Jawa)  já se na ně nezlobim ale chtěl bych to zkusit nějak vyřešit
Datum: 26. května 2010 14:49
 A nic ti neřekli co stim?
Datum: 26. května 2010 14:41
Jméno: Karel
IP: uživatel9506
 Zdar,\r\n\r\ntak nějak finišuju stavbu s11 a objevily se mi problémy:\r\n\r\n1/ při točení šlapkama zpět nejde zadní brzda, v čem je chyba?\r\n2/ když namontuju lanko na přední brzdu tak při zatáhnutí mi šroub / ten konec/ lanka zachytává o držák bowdenu. Napadá mě slabý obložení...\r\n3/ ještě nevím jak odladit lanko od řazení. Do páčky je mi to jasný, ale druhej konec není pevně danej. Abych tam měl dobře délku na rychlosti 1 N 2\r\n\r\nJsou to spíš takový prkotiny, ale určitě někdo bude vědět. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 11:03
Jméno: manas78
IP: uživatel9263
 čau koukni se jestli máš dobře na sazenej to očko na táhlo zadní brzdy v tom tisícihranu,lanko na řazení musí mít uprostřed bovdenu štelovací šroub jinak to nedáš do kupy,máš tam správný lanko?ta přední brzda to je slabý obložení tak tu matku na konci bovdenu vypodlož nějakou trubičkou,nebo jedině nový obložení.at se ti daří.
Datum: 26. května 2010 11:03
 zdr- hele zas ten muj mustang- takze zakladni info -original bez prekopavek, motor v cajku, ted novy vzduchovy filtr, starty docela dobry- jak studeny tak teply, sviska stara palka 7, jehla 2.zarez zezhora - ale do pulky plynu jde za tum plynem pekne - ale pak musim pridavat pomalu plyn aby se rozjel, kdyz akceleruju z kopce tak jde pekne za plynem-pac nemusim pridavat tolik plynu, ale jakmile hodim treba za 3 do hodne mirnyho kopecka a dam mu plnej- tak zacne skubat a uplne drzdit motorem jak kdyby ta smes pordne nehorela- takze ubrat plyn a pomalu pridavat- coz je na picu v kopci zj- ale kdyz se dostane do otacek tak jede kopec nekopec v pohode tech 60 km/h na 12 z sekundar a nahne pekne, proste ze kdyz je po otackama a dam mu treba jen 3/4 plynu dusi se jak krava- ale jakmile je v otackach jede jak blazen- v cem je problem - predstih????
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 20:44
Jméno: Mates
IP: uživatel9501
 Předstih bych zkontroloval, ale tohle vypadá na problém karburátoru. Samozřejmě že na pohled bude vypadat dobře, ale musíš si uvědomit, že nějakých více nž 30 let které má za sebou, má nárok na nějaké "nemoci". Zkusil bych pořádné vyčištění, hodně mi pomáhalo vyvaření v octové vodě, alespoň 10 minut. Nemusí to pomoci, ale za zkoušku to stojí.
Datum: 25. května 2010 20:44
 najed na http://www.sesa-moto.cz najed si na prirucky a najdi si tvuj stroj,tam ti pak vyjede prirucka k tomu stroji a tam mas vsechno popsany,jakej predstih ma bejt a i jak ho nastavit..ale pro jistotu si naznac na zapalku jak to mas ted..
Datum: 25. května 2010 20:03
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tak onno to je normalni kdyz das rychle plnej tak se uchcava nezapomen ze je to slabej motor to se nerozjede ja mam taky v cajku pio. a kdyz dam plnej tak nevynechava ale nerozjede se musim pomalu pridavat a rozjede se nadherne. Nevim co by to mohlo byt mozna nedotejka poradne benal nebo mas spatnej prectih
Datum: 25. května 2010 20:01
 hladina v plovakovce je cajk, svicka to nedela kurvy- menium brysky a palky- na palky to jede lip se mi zda, ale svicka je cihlova- to jsem zapomel napsat- a kdyz to treeba drzim pul kilaku na plnej- a je to rozjety teda v tockach- tak je krasne cihlova- a co bych mel udelat s tim predstihem????
Datum: 25. května 2010 19:50
 1.bohata smes(dej niz jehlu) 2.predstih(zkus si s nim pohrat) 3.svicka (zkus dat jinou) 4.spatnej privod benzinu(zkontroluj hladinu v plovakovce a vycisti hadicku)
Datum: 25. května 2010 19:43
 Zdarec,vím že to sem nepatří,ale prosim vás nemáte někdo nějaký díly na prodej? Na ČZ 175 / 477 ? Konkrétně tacháč a levej kryt kastlíku.A kdyby měl někdo na prodej i platnej TP tak napiště  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 19:28
 cau draci prosim vas cim to moze byt ze mi na fichtlovi ide vypustit nadrz normalne ale ked zapnem rezervu tak netece dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 17:23
 zdar nmusis to ani vymontovavat staci jak oddelas hadicku z vicka karburatoru tu nasadis na nejakou pumpu nebo ten kompresor zapnes rezervu a profouknes to
Datum: 25. května 2010 17:23
 vymontuj kohot, dej ho do polohy rezervy a naraž ho na kompresor,,, ten ti to profoukne...
Datum: 25. května 2010 17:03
 to bude zacpanej kohout nebo sitko na něm
Datum: 25. května 2010 15:46
 Zdravim vás potřeboval bych radu ohledně vidlic u pioníra měnil jsem silony a staré dva jsem ze spodu odddělal čili první jsem odřezal uplně ten spodní a potom ten kterej se hýbal nahoru a dolu ten jsem vydělal ven a namlátil do každé dva nové hned nad sebe jenže mám problem že mi tam jdou šavle nasadit hodně ztuha a ani mi to nepruží ani při jizdě když najedu na něco tak se mi to postavi na zadní.Co jsem udělal špatně?Díky za odpovědí=)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 23:29
 ja to udelal kulatym hrubym pilnikem  a pruzilo to dobre,do ty doby nez sem ty tlumice domlatil uplne  tlumice u pionyra je hruza...
Datum: 24. května 2010 23:29
 A nestačilo by to vybrousit šmirklem? jemným?=)
Datum: 24. května 2010 20:51
 JO přesně.
Datum: 24. května 2010 20:41
Datum: 24. května 2010 20:27
 A nebude to vadit?Protožena těch silonech jsou jakkdyž takovi půl výstupy jakoby závit kvuli mazání.
Datum: 24. května 2010 20:18
 Ty nový silony, by se měli trochu protáhnout třeba výstružníkem
Datum: 24. května 2010 20:12
Jméno: Petr
IP: uživatel9488
 Ahoj, mam problém z ČZ...odcházej mi dost často svíčky.... at už jsem jezdil na klasiku BRISK N15C nebo jsem zkoušel PAL N7 nebo BOSCH WR7BC nebo nějak tak, tak vždycky zčernaj...myslím si že je to usazeným olejem, mažu Motul motomix 100(minerál) 1:40 a myslím si že je špatnej a nespálí se (vždycky to strašně kouřilo)... převodovej olej to nejspíš nesaje, protože kouř je vždy bílý a převoďák se nestrácí vůbec..Dnes jsem sundal hlavu válce a na hlavě nespálený olej usazený nebyl, na pístu trochu( vydrhnul jsem) a do vejfucku tam jsou kvanta karbonu... Myyslíte že by to mohlo být tím olejem a pomohlo by kdybych koupil syntetiku nebo polosyntetiku? mohlo by to být špatným předstihem? Do něj se nechci hrabat, motorka jede perfektně... Děkuji moc za každou radu...
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 15:40
 hele poslal bys mi videjko??  kekz@seznam.cz .. taky mi něco podobného dělala 175ka.. chci zjistit, zda-li je to stejná porucha.. pls pošli video jak to kouří..
Datum: 25. května 2010 15:40
 přesně jak píše čezeták,malej pán se nám urazil,? Si myslis ze se z toho tady posereme???!!!Já teda rozhodně ne
Datum: 25. května 2010 14:17
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Může být zanesený filtr nebo špatně seřízený karburátor. Dává to bohatou směs. Napiš o jaký typ ČZ se jedná.
Datum: 25. května 2010 9:15
 si blbec nebo co? kdžy nikdo neví tak ti asi neporadí..zapoj mozek hochu!!!!! svět se netočí jen kolem tebe!!!!! no a bílý dým bych přisuzoval přisávání oleje z převodovky.... no a když se ti nelíbí tak sem nechoď....nikdo neni zvědavý na tvoje blbé kecy hošánku!!!! tady nejsi n apískovišti rozumýš!!!!!!
Datum: 24. května 2010 22:47
Jméno: Petr
IP: uživatel9491
 děkuju vam všem moc za rady, a určitě se budu snažit radit ostatním...
Datum: 24. května 2010 22:28
 Co může být příčinou, že motorka špatně brzdí? Pařez mi brzdil dost blbě, tak jsem vyndal kolo, namontoval úplně nové čelisti, včechno promazal(vnitřek bubnu samozřejmě ne, ten jsem odmastil Arvou) a nic. Jenom to jemně přibržďovalo. Tak jsem zkusil vyměnit i štít, protože jsem měl náhradní, kde byl kolem té "kladky", která rozevírá čelisti, takový pásek, který tu kladku dělá tlustší. Brzdu s novým štítem jsem seřídil na co nejkratší chod, je to mnohem lepší, ale furt žádná sláva, furt to jenom přibržďuje i při pořádném zatlačení patou. Minulej rok jsem ještě házel smyky zadním kolem. Co se mohlo stát?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2010 21:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no hele to ,že to obložení sice vypadá jako nové,neznamená že bude brzdit!! taky jsem se mnohokrát setkal s obložením kde byly ještě 2mm nad nýtama a nebrzdilo..pak jsem tam dal nějaký novější co bylo už sjeté na nýty a brzdilo to ...zkus dát nové a uvidíš...
Datum: 24. května 2010 21:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vydírá se to vzájemným třením, každý buben se časem opotřebuje, i když ne tak rychle jako obložení. Případně se může i zkroutit při větším tepelném zatížení. Po výměně obložení většinou nějaký čas trvá, než si v bubnu sedne a tím pádem to i ze začátku méně brzdí.
Datum: 24. května 2010 15:44
 Od čeho může být vydřený? Leda by někdo brzdil nýtama, ale to staré obložení ještě nebylo na nýtech.
Datum: 24. května 2010 15:30
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Pokud je vše ostatní v pořádku, bude vydřený buben a brzdové obložení na něj nedosedá celou plochou.
Datum: 24. května 2010 15:24
 Obložení fungl nové, nikdy nepoužité. Lanko je vytahané, ale díky té zesílené kladce rozevírání je délkově OK.
Datum: 24. května 2010 15:05
 Špatné lanko,obložení..
Datum: 24. května 2010 14:56
 obložení v háji nejspíš... a vymyl jsi tu arvu pak?
Datum: 24. května 2010 14:49
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau draci mám babetu typ 207 a karbáč mi nepouští benál do válce ta jestli někdo nevíte čím by to mohlo být? Předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:19
Jméno: speedy
IP: uživatel8251
 vycistit karbec,seridit,vycistit nadrz,napustit benzin,pustit kohout, a nebo nejlepsi bude kup si karborator dell orto a jeto vyreseny kup novej kohout pust benzin a bude to jezdit samo maucta.
Datum: 26. května 2010 19:19
 a jeste by nebylo spatny se zeptat kam si ho nalil
Datum: 24. května 2010 0:06
Datum: 24. května 2010 0:06
 zajíc: to je marné..bez tak je mu asi tak 12 tak stejně nepochopí co mu tu radíme
Datum: 23. května 2010 23:42
 vycisti vejfuk a dej novou spojku,budes mit sjety korky...taky zkus trochu umejt ty revmaplechy co na ni urcite mas  a nezapomen rozsvitit svetla pri startovani,jinak si to nenasaje spravny mnozstvi smesi  premejslej nez sem napises,kdyz ti nejde benzin z bodu A do bodu B,je jasny ze mezi temito bodama bude nejaka prekazka...tudiz rozeber karbec,vycisti to a priste premejlej hlavou a ne koulema,nez sem neco napises
Datum: 23. května 2010 23:32
Datum: 23. května 2010 22:33
 dachl: já ti nevim...třeba to má rozbitý
Datum: 23. května 2010 22:26
 čím asi?ucpanej karbec nee? logicky
Datum: 23. května 2010 22:15
Jméno: speed
IP: uživatel9425
 česte draci, mam novy motro po vybruse akorat mam takový problém když ho chci roztlači tak to kope a všechno ale jede to jako kdyby ste měli vyplý vypínač nevite co to muže dělat?? nemuže to dělat spojka?? protže už je hodně sjetá ale motor to protoči v pohodě.... sme s toho už unavený... nemužu přijít co to dělá prosím poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2010 13:59
 Zaručeně je to předstihem seřiť si ho a odtrh ničim jinm to nebude věřmi.
Datum: 25. května 2010 13:59
Jméno: speed
IP: uživatel9425
 prostě to nechce jet je všechno seřizene... jo hlava je dotažena
Datum: 24. května 2010 17:12
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 vyjadri se lip!! nechapu jestli to jede nebo ne, mas dotazenou hlavu?
Datum: 23. května 2010 20:34
Jméno: primaxxx
IP: uživatel5566
 zdarec,ja mám problém a chci se vás zeptat lesti nekdo nevíte čím to je že když se mi zahřeje motor u čz 180/487 tak mi to nejde nastarovat ?
za studena v poho ale jak sa zahřeje tak to už pak nejde nastarovat,nevíte neco ??
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2010 12:33
Jméno: primaxxx
IP: uživatel5566
 ja jsem nad tím už taky přemýšlel a pak jeste nad svíčkou
Datum: 23. května 2010 12:33
 typuju to na bohatou směs
Datum: 23. května 2010 12:06
Jméno: primaxxx
IP: uživatel5566
 stara by mohla být hodne,ale barva je jak má byt svíčka vypadá dobře
Datum: 23. května 2010 12:01
 jakou barvu ma svicka ? jak je stara ? budto to bude bohata smes, nebo svicka - stara, nebo neodpovidajici tepelna hodnota, nebo typ
Datum: 23. května 2010 11:50
 zdarec mam takovej menší problem s babetou.za studena motor chyta bezvadně aji jede super,ale jakmile se motor zahřeje na určitou teplotu(po ujeti cca 1km) začne cukat jakoby tam nelezlo palivo..nvm si stim rady karbec seštelovan jak ma bejt a už fakt nwm.help
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2010 19:21
Jméno: speedy
IP: uživatel8251
 vycistit karbec, jde benzin prez kohout dostatecne ? pak kup normalni svicku novou do skoda 120 z kratkym zavitem nakopni a jezdi sws.
Datum: 26. května 2010 19:21
 v tom případě zkus svičku brisk n14c
Datum: 22. května 2010 18:18
 no mam 2 svičky jednu n17c a druho pal 8 a a děla to u obou...
Datum: 22. května 2010 17:49
 A co jednoduše svíčka?
Datum: 22. května 2010 17:34
|



|