|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 nevite nekdo proc me nekdy nereaguje plyn na babete207
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 13:20
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9204
 nemas zaseklou klapku sytiče?
Datum: 09. května 2010 13:20
Jméno: babula
IP: uživatel5544
 jak poznám šroub M8 na sundání magneta
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 18:47
 tak tak, případně 14 klíč, pokud je to hodně starej šroub  jinak to M8 znamená že je to metrickej šroub s průměrem závitu 8mm
Datum: 09. května 2010 18:47
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 je to sroub na kterej pasuje klic 13. delal jsem to minulej vikend a pasuje to to.
Datum: 09. května 2010 10:17
Jméno: Babula
IP: uživatel7965
 Jak sundat to co je pod zapalováním u mustanga potřebuju vyměnit gufero sundal sem zapalování ale pod ním je taková kulatá železná věc trošku magnetická a jí nevim jak jí sundat
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 14:34
Datum: 09. května 2010 14:34
 Asi myslíš rotor  , takže vyšroubuj šroub držící vačku, potom vyndej vačku, a do rotoru našroubuj pevnostní šroub M8 a utahuj, měl by slézt dolu
Datum: 09. května 2010 9:24
Jméno: jura
IP: uživatel1026
 nevite nekdo proc me neraaguje někdy plyn na babete 207
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. května 2010 7:59
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 čus mám promblém koupil jsem mustanga a nechce jet v nízkých otáčkách chcípá a ve vyskokých škytá a cuká se , když jedu z kopce tak jede jako drak ale nemůžu s ním vyjet skoro žádnej kopec ani malej, skoušel sem čistit trysky a dal sem novou svíčku,pořád to samý , pls poradte ,moc dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 21:27
Datum: 06. května 2010 21:27
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 souhlasim se zajicem, ten prectich to bude!!
Datum: 06. května 2010 20:56
 nemáš za co
Datum: 06. května 2010 20:02
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 zajic13-moc dík
Datum: 06. května 2010 19:48
 OndraJW-neni pravidlo ze to znici chrom,ale stat se to taky muze,napsal sem to aby mu to nahodou neznicilo vejfuk a pak mi nevynadal co sem mu to poradil  zawy-to zvladnes  karburator az budes rozebirat tak si pamatuj co kam patrilo..nic tam nejde zamenit..vycistit nadrz a kohoutek taky neni nic tezkyho,jestli mas v nadrzi rez tak tam nahazej kaminky a tak litr benzinu a trepej s tim,ty kaminky vymlatej tu rez a ta ti pak nebude padat do kohoutku,takze se nebude ucpavat.krouzky zvladnes,hlavu sundas tema 4ma sroubkama co sou tam ze predu okolo svicky,pak sesunes valec a krouzky sundej,dej tam novy..predstih a odtrh,navod najdes na kazdym webu  dej si do googlu-predstih jawa pionyr a vyjede ti takovejch odkazu,ze se z toho zblaznis  jo a ke konci jeste jedna vec na jakou sem zapomel-zkus vycistit vzduchovej filtr,a nebo na tom filtrboxu odendej zaslepku..sou tam takovy dirky zaslepeny gumou,to je ze si tim nastavis kolik vzduchu tam pude..
Datum: 06. května 2010 19:42
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 je to moje první moto učím se na tom,ale zas nějakej velkej mehanik nejsem spíš nemám skušenosti tak newim jestli to zvládnu
Datum: 06. května 2010 19:32
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 ja mam chromovy vyfuk,,, nalel sem normalne do toho benzin a zapalil. chrom byl jako predtim - neporusen.
Datum: 06. května 2010 19:29
 neni za co  jeste sem zapomel aby si vycistil vejfuk,sundej ho,pokud ti nezalezi na chromu,tak do nej nalej benzin,zapal to a nech to vyhoret,zbytky jenom vyskrabej nejakou zeleznou tyci...a pokud mas krasnej chromovanej vejfuk kterej si nechces ocoudit tak to jenom vyskrabej
Datum: 06. května 2010 19:23
Jméno: zawy
IP: uživatel9346
 dík
Datum: 06. května 2010 19:19
 no z kopce ti i kolobezka pojede jako drak  vycisti komplet celej karbec,vycisti nadrz a kohoutek,zkontroluj jestli ti tam tece benzin,kup si novy krouzky a nastav poradne predstih a odtrh a polad karbec..po tomhle to musi 100% jet
Datum: 06. května 2010 19:15
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zdar draci,chtěl bych se tady zeptat,kdo by byl ochotný z okolí Kolína,Kutné Hory nebo někdo kdo by byl ochotný i odněkud jinud se mi podívat na moji ČZ 175/487,jde mi o elektriku,nerozumim tomu tak si chci nechat poradit od někoho zkušenějšího,díky moc,pište sem nebo na icq,Lukáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 8:23
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Když na akumulátoru naměříš 5 až 6V,jak jsi psal ,tak je akumulátor vybitý nebo špatný. Dej nabít akumulátor a po úplném
nabití změř napětí. Po hodině znovu přeměř. Potom uvidíš , kolik je úbytek napětí.
Datum: 07. května 2010 8:23
 Zdravím vás pánové. Mám dotaz ohledně babetty 210 mam delam GO motoru a mam tam řadící čelist(těžkou) a je i lehka a zajímame jaký je v tom rozdíl?? A ješte nedavno jsem menil čelisti na te odstřed.spojce na nastartovaní když jsem to vyměnil chytaloto špičkově a po čase se to zase musí dlouho rozšlapávat je na to nejaky fígl nebo to tak prostě děla?? nebo je to trebas tim bubnem že je spatny už ? diky moc za odpověď Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. května 2010 22:16
Jméno: sindy
IP: uživatel9328
 CUS DOPORUCIL BYCH TI TO SAMI CO MARTIN me taky kouze spojka nebo ji mam zamastenou a sem linej to udelat kdyz mam jeste jinej pekac driv mi chytala krasne na neslapnuti a dneska musim 4* to rozjet z kopce dlouhyho 50m, jinak po rovince se mi motor nepohne
Datum: 06. května 2010 22:16
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 taky jak je to dlouho se koukni na oblzeni jaky tam mas, jeste a zkus to poradne odmastit
Datum: 05. května 2010 19:54
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau nedavno jsem psal ze se mi hreje prevodovka ta se uz zase nehreje. Horsi problem je vtom ze kdyz jedu a pionyra zenu do kopcu tak me obcas zdechne tak podradimna 2. a zacne zase trochu chytat tak napul a pak zase se rozjede co by to mohlo bejt?? Jinak jede porad suprove tahne porad stejne mozna malinko lip. Ma najeto 4800km po GO svicku jsem dal jinou dela to to sami tak ze tou to neni, z benzinem by problem bejt nemel vse je vycisteno a jetam sejtko. Tahne lip nez vetsina fichtlu co jezdi posilnicich, ani ten druhej muj nanej nema i kdyz je docela vicajkovanej
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 18:18
 Taky ten samý problém u pařeza(teda zdá se mi že to dělá jen do kopce). Jedu na 3 a jedu hrozně pomalu. Pomůže ubrat plyn a znova ho pomalu přidávat. Taky pomáhá zavřít filtr nebo přeplavit. Nádrž je plná.
Datum: 05. května 2010 18:18
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jinak me to udelalo i na rovince jednou meloto zasebou teprv 20km a 3. me to udelalo v kopci kdyz to bylo dost ohraty ale valec se neprehrejva natom i kolikrat chvili udrzim ruku
Datum: 05. května 2010 17:47
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 Zdravim Mam čz 250 včera sem jezdil bez problemu chcipl jsem motorku a zaaparkoval motorka jela včera asi po 6 letech tak sem asi pul hodky jezdil a dneska nechytala i kdež to bylo asi dost přehlceny jiskru hazi benzin smrdi ale nechyta.dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. května 2010 23:20
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 n benzin je čerstvy a už se mi zda že je to ok ale uvidim no jinak dik
Datum: 07. května 2010 23:20
Jméno: jirka
IP: uživatel2970
 ten benzín tam byl taky 6 let??? já myslím že to dělá na 100pro svíčka,
Datum: 05. května 2010 15:43
 No zkusil bych jinou svíčku a nebo třeba sklepnout elektrody tomě taky hodně pomohlo.Nebo tu svíčku co tam máš tak vyndej a odrbej ocelák i mezi kontakty aspon hadříkem
Datum: 04. května 2010 21:26
 cau draci. potreboval bych trochu pomoct. Na 638 mi nechce tahnout 4. rychlost proste i kdyz roztocim 3 k 5 000 a preradim na 4 tak je udusena a nechce tahnout. vzduchovej filtr je cistej, svicky cihlovy a zapalko mam VAPE SZ 17. Co ji nyho by to mohlo delat ? valce skoro schudek nemaj - jsou OK. 4. rychlost se vyhoupne na 3500 otacek, rozjede se na cca 110km/h a dal proste nevyleze  . dik za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:57
 kroužkama to nebude podle mě
Datum: 04. května 2010 21:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkusil bych vyměnit kroužky
Datum: 04. května 2010 21:32
 ty uz sem vycistil. na brzdy sem taky koukal to jsem zapomel napsat .BTW hadr v sani neni
Datum: 04. května 2010 20:55
 za předpokladu že ti to nepřibržďuje, tak bych šel po vejfukách...
Datum: 04. května 2010 20:54
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 Ahoj draci. Prosim o pomoc\\r\\nUdělal jsem generálku motoru, motor krásně šlapal, tak jsem nechal udělat výbrus. a po namontování výbrrusu si motor ani neškrtne. \\r\\nKdyž stříknu benzín pod svíčku tsk to jednou blafne a pak nic.. normálně to háže jiskru , karburátor je vyčištěnej vejfuk je vypálenej a zapalováni vyčištěno. tak newim co s tim. Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 20:24
 fermez: radši mlč... tady píše že ani neví jak se zvedá jehla v karburátoru.....tudíš když dělal go, tak pochopitelně sundal zapalko a ted ho jen nasadil a ani neví že se musí seřídit předstih....častá příčana toho proč to nejede těm co tomu moc nerozumí...
Datum: 04. května 2010 20:24
Jméno: jenda
IP: uživatel7902
 jak zvednot jehlu to jako v karburátoru? nebo kde??
Datum: 04. května 2010 20:03
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 draku mě dělala to samý moje 555, taky po go včetně výbrusu, tak sem zvednul o jeden zářez jiskru a hnet to chytlo a šlape jako hodinky, zkus to
Datum: 04. května 2010 19:39
 To muže byt buď předstih,nebo,odtrh,a, nebo máš špatnou svíčku mě to taky dělalo 1 sem nastartoval hned to zdechlo a po 2 uš sem nenastartoval.
Datum: 04. května 2010 19:29
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tohle neni prectihem jestli to predtim jelo tak to musi jet stimhle prectihem i tetka pokud si snim uz nehnul tak nanej nesahej a jestli si myl elektryku tak doufej ze si nenamocil tu izolaci na nasroubku co drzi pohromade kladivko kondik a vyvod na inducku protoze bys ho tim seskratoval tak skus jestli svicka hazi jiskru
Datum: 04. května 2010 19:17
 to vypadá na špatně seřízený předstih!
Datum: 04. května 2010 19:09
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 to vypada ze to nekde netesni bud pod karbecem,pod hlavou nebo pod valcem. Tak to pretesni koukni jestli to neni zespoda mokry pokud ne tak to bude spis karbec
Datum: 04. května 2010 19:03
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 no vyčištěné zapalování neznamená dobře seřízené  a zkus když tak ještě včistit kohoutek, třeba ho rozeber, profukaj vsecky dily kompresorem.
Datum: 04. května 2010 18:54
 Čau draci chci se zeptat jaké je číslo té červené barvy na fichtlu? někde sem tu četl že je to RAL 3004 a to druhy je myslím ČSR 8404 je to tak? a ta barva RAL 3004 je nějaká tmavá?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 21:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 červená (vínová) je bud Ral 3004 a podle ČSN je to 8850
Datum: 04. května 2010 21:49
 čau draci,chci se zeptat,na mý ČZ,když chvilku jedu tak se to po chvilce začne dusit a chcípne,po proměření baterky to je takto  o vyndání klíčku a vypnutí kruhu,baterka zhruba kolem 5-6 V,po zapnutí klíčku na 1. polohu baterka klesne na 2-3 V a po zapnutí světel+blinkrů je tam 1-2 V,chci se zeptat zda je to dobíjení nebo co to je..díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. května 2010 8:25
Jméno: pukasek
IP: uživatel9337
 no baterka by tam měla být úplně nová...ale s tou nabíječkou to zkusím,dík
Datum: 05. května 2010 8:25
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 tak připni místo baterky nabíječku a jestli to nastartuje, tak už budeš vědět že je problém v baterce..........jak máš tu baterku dlouho
Datum: 04. května 2010 18:02
Jméno: pukasek
IP: uživatel8793
 jony: no jenže už ani nastartovat nejde,i když tu baterku nechám aby se sama nabila tak jakmile zapnu klíčky tak nechytne,ale na volnoběh držela pěkně,když to ještě jelo,ale po přidání plynu začala chcípat...
Datum: 04. května 2010 18:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 při nastartovaném motoru zapneš světla a přidáváš plyn a jestli ti to dobíjí, tak by ti to po přidání plynu více svítilo............teď mě napadá, nemáš málo destilovaný vody v akumulátoru?
Datum: 04. května 2010 17:51
 kolecko: no na kabely sem koukal.všecky sou zaizolovaný a nikde se nekostřej,to dobíjení mě napadlo,ale jak to poznat?tam je jedinej regulátor na to dobíjení nebo ne?díkec
Datum: 04. května 2010 17:29
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus vyměnit baterku za novou a nebo se koukni do dobíjení
Datum: 04. května 2010 17:23
 někde je zkrat...
Datum: 04. května 2010 17:21
 Zdravím mám 1 problém.Nedávno sem koupil fíka a motor je po Go ale když sem s tím jel tak to moc netáhlo a hlavně na trojku.Má to najeto něco přes 200km a ložiska jsou ějaký lepší značka a klika je na jehlách.Po kolika km se to rozhýbe???Válec má 0 výbrus.........takže kroužky by měli být už zajetý skoro.......ale stejnak na rovině to jede 55 a víš a řve to už je to prostě přibrždění hodně.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 15:43
 No výbrus tam není ale spojka je nová .
Datum: 04. května 2010 15:43
 podle toho jestli je tam vybrus  jestli menil jenom krouzky tak ty by meli bejt zajety,vybrus asi jeste ne..ale jestli to rve a nejede,tak to muze bejt i spojkou.zkus ji poladit,treba ji mas jenom dotazenou..to samy sem mel i na cize i na mustangovi,rvalo to jako krava,porad plny otacky a nejelo to..sundal sem spojku a korky vypadavali..
Datum: 03. května 2010 23:19
Posl.aktualizace: 04. května 2010 18:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Nebo ti vyjel horní pouzro až nad tlumič a teť to chodí jen v tom spodním
Datum: 04. května 2010 18:21
Jméno: Jenda
IP: uživatel5679
 Nebo ti vyjel horní pouzro až nad tlumič a teť to chodí jen v tom spodním
Datum: 04. května 2010 18:21
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Podiv se jestli nejsou volný dráty
Datum: 04. května 2010 15:29
Jméno: kekz
IP: uživatel9333
 ale před tím to bylo OK, nic sem s tem nedělal....
Datum: 04. května 2010 11:42
 nevim jak je to u baby 207,ale u fichtla by to byli futra v tlumicich a nebo loziska v kolech
Datum: 03. května 2010 23:22
Jméno: Master
IP: uživatel2384
 tak mas vymrskany loziska v kole...
Datum: 03. května 2010 21:44
Jméno: jawaa
IP: uživatel9121
 čau draci mám tu dotaz mám pionýra 20cítku když je studený tak mi krásně nastartuje ale jak se zhřeje tak to nenastartuji ani za milion ale rozjet to ide i po zahřátí nevíte čím to mlže být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. května 2010 9:29
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 to sou ty svičky NGK B7hs
Datum: 08. května 2010 9:29
Jméno: zdeno
IP: uživatel6313
 Nic noveho fichtl je už takovy řikaš na roztlačeni chytne za tepla tak jak muj mustang skus startovat za tepla s plnym na 3 kopnuti my chytal a tet mam čz 250 a tam to je uplně na opak za studena roztlačit a za tepla kopat kup tydle svičky kamoš mi je doporučil že chytaj dobře za studena a tepla
Datum: 08. května 2010 9:28
Jméno: reper.rambo
IP: uživatel9329
 to je bohatostí směsi
Datum: 03. května 2010 22:42
 Svíčka,,,,,,,,,,,,,,,,já sem jezdil na 17 brisk a to bylo hrozný za studena bez plynu napoprvý a za teplá jako když to chcípne
Datum: 03. května 2010 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 zkus seřídit předstih,odtrh a dej svíčku třeba brisk N15C a sklepni elektrody na svičce aby mezi nima byla mezera jen malinká a kdyžtak nev kladívka když budou KO ..jestli nic tak pokračuj dál ..zapalovací pol ,indukčka atd...
Datum: 03. května 2010 21:09
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau draci mám babetu typ 207 je přetěsněná má kompresi svíča je mokrá benzín novej svíčka nová jiskru hází karbáč čístej šlapal jsem jak šílenej a jednou to škitlo vůbac to nechce chitit už nevim co stim prosim poradte dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2010 11:45
 hele vejfuk s tem nemá nic společnýho.... zkus jinej předstih nebo něco.. dyžtak napiš..
Datum: 04. května 2010 11:45
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Mam vejfuk čistej svíčky jsem skoušel
Datum: 03. května 2010 21:06
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Mas cistej vejfuk? zkus jinou svicku... treba ji mas uchcanou
Datum: 03. května 2010 19:15
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 Čau draci mám babetu typ 207 je přetěsněná má kompresi svíča je mokrá benzín novej svíčka nová jiskru hází karbáč čístej šlapal jsem jak šílenej a jednou to škitlo vůbac to nechce chitit už nevim co stim prosim poradte dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 17:42
Jméno: jawar junior
IP: uživatel9046
 tak sem si dnes pučil od dědy jawu 500 OHC, ale byla prázdná nádrž tak sem tam nalil natural 95 co měl do sekačky a šel sem se projet do pole a tak po hodine jezdení mi tam neco zadrnčelo a musel sem to dotlačit  . Nevíte co se mi s tím mohlo stát? děda mě zabije až to bude chtít nastartovat, mě to totiž nastartovat vůbec nejde
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2010 23:54
Jméno: jirka
IP: uživatel9628
 kdybych ti napsal jako má ta motorka cennu,tak bys to nikdy nebram na nějaké pole-vole...
Datum: 08. června 2010 23:54
 ještě že děda nemá 500ohv
Datum: 04. května 2010 21:04
Jméno: jawaw
IP: uživatel9121
 tak to si normální hňup takový muzejní kousek vzít na pole
Datum: 03. května 2010 20:38
 nemá to suchý kartr?
Datum: 03. května 2010 20:04
 500OHC je čtyřtakt... Fermez: i u čtyřtaktů se musí píst mazat ale u nich to bývá už většinou neco na zpusob oilmasteru. Do jedne nadrzky nalijes olej,do druhé čistý benzin a jedeš
Datum: 03. května 2010 18:32
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 tetka vubec nevim jestli je to dvou nebo styrtakt ???
Datum: 03. května 2010 18:19
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 mě se to na ni taky tak udelalo a motor nebyl zadrenej vzal sem kladivu a do nakopavacky mlatil pak tam neco cvaklo a uz to jde ale ja ju jen roztlacim protoze ma spatny zuby
Datum: 03. května 2010 18:18
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mohlo se to taky rozbit zrovna nahodne, a nevim co melete o oleji to je ctyrtakt
Datum: 03. května 2010 18:18
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 ty ses normalne kreten skurvit OHC ja bejt tvym dedou tak te asi zabiju, este tam nalijes natural ses kkt dotoho jedine special nebo musis pridat aditiva
Datum: 03. května 2010 18:16
 OHC valit po poli,ty seš dobrej blázen... Aby to nebyl zas nějakej vtípek.Jak tu píše třeba Horst apod.
Datum: 03. května 2010 17:36
 500 má tušim ten oilmaster nebo posiluble... jestli ta nadrzka s olejem byla prazdna a v benzinu si olej nemel tak s panem bohem
Datum: 03. května 2010 17:35
Jméno: karel
IP: uživatel9178
 no tos to možná zadřel ale 500 je čtyřtakt takže bi to nemnělo vadi kdybi tam nebil olej v benzínu ale honit 500 po poly to jí taky dobře nedělá a nebo v tom benzínu olej byl ale nevím proč by to mnělo vadit ale nevim 500 nemám ale je to super stroj
Datum: 03. května 2010 17:32
Jméno: jawar junior
IP: uživatel9046
 zustalo šprajclí zadní kolo a neutral tam šel hodne ztuha
Datum: 03. května 2010 17:21
Jméno: jawar junior
IP: uživatel9046
 vubec mi to nejde našlápnout. Jen poprvé to šl odolu nakopnout a zůstalo to tam zaseklé a nechce se to pohnout
Datum: 03. května 2010 17:18
Jméno: Fogi
IP: uživatel9217
 Nejde startovat jako že je zasekla nakopavacka nebo motor jde protocit ale nechytne?
Datum: 03. května 2010 17:15
 cus draci mam mustanga kompres dobra valec je origos zapalovany vape v karbecu mam 72 trysku jede docela dobre akorat na 3 jede na prd mirnej kopec a us musim na 2 skousel sem davat vjeci jehlu nepomohlo to jinej karbec furt nic mam tam 13 rozetu mustang ma mit prej 12 rozetu tomu moc nevjerim ma nekdo zvas taky to vape jak to mate serizeny ja to mam presne v horni uvtrati a ty rysky proti sobje porate mi co stim aby to jelo dikes mira
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 18:31
Jméno: tofek
IP: uživatel4699
 ja mam vape na 555 a trojka tahne jako prase, predstih mam serizenej normalne, pist do hroni uvrati a risky proti sobe. jo a sekundaro 13z
Datum: 03. května 2010 18:31
 co by neutáhl,13Z se tam dával odjakživa a vždy to létalo jak střela, Dej si tam origo trysku která tam má byt-takže 68,skontroluj hladinu v plovakovce.Kdyz tam nemas treba sportovni filtr nebo jinaci upravy tak tryska 72 to ještě zhoršuje protoze do toho jde zbytecne moc smesy a motor to nestiha spalovat. Pak skus vyěnit gufera,zjisti jestli motor dobře těsní a když to nepomůže tak pomůže výbrus
Datum: 03. května 2010 16:09
 Cau já měl na 21 stejnej problém dal jsem tam 12 sekundarko a teď tahá bezvadně i na 3, ale zase jede trochu pomaleji a na mustangu mam 11 a to už se mi zdá spíš takový mezi pole, pro mě je nejlepší tak ta 12. Ale můžeš to mít i v něčem jiném, ale hodně to na trojku ty Pionýry dělaly, protože na tu 13 to neutáhly.
Datum: 03. května 2010 16:01
|



|