|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 custe chcu se zeptat na pincku mam pouzdro karteru uzavrene ma zavit nebo ne nebo se to da vyklepnut dekujiu
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:15
 nahřát a vyklepnout
Datum: 02. května 2010 21:15
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 ještě jednou čau, kdybych si chtěl dělat motokáru z jawy, tak při kolika km/hodinu už by mi zadní kola nezatáčely? a popřípadě jak vyrobit diferencial?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 15:11
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nevim jestli seš takovej borec, že bys stavěl motokáru s řízenim na zadku, ale asi si měl namysli, při kolika by motokára nezatočila=>mužeš jet krokem a nezatočíš... pokud nemáš diferák, tak jediný řešení je náhon na jedno kolo... jinak ja tam mam udělanou třecí spojku..
Datum: 03. května 2010 15:11
Jméno: MischelNike
IP: uživatel8793
 Cau draci.. kdyz mi odejde inducka nebo kondik.. tak mi jednoduse nebude hazat jiskra ze jo? nebo by me to melo aspon brnet do prstu.. kdyz si sahnu na fajfku? dikes moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 19:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 kdyz ti odejde inducka tak te to ani nekopne kdyz das prst do faje a kdyz ti odejde kondik tak te to bude jenom tak lehtat a ne kopat
Datum: 02. května 2010 19:28
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 čau draci, potřeboval bych poradit co může být s fichtlem když chytne jen při větších otáčkách, na volnoběch vynechává až chcípne, když už se rozjedu tak tahá dobře ale při nižších otáčkách chcípne, když přidám plyn tak to vyletí do otáček až zachvíli, jakoby ho to zdusí když přidám plyn, předstih mam o.k. válec je nový už zajetý, píst a kroužky taky, trysky jsou o.k.,svíčka má pěknou jiskru,filtr je nový, jehlu sem dával na jiné zářezy a nepomohlo. díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 20:03
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 vysoko hladina a nebo tryska,mozna jen ucpanej vzduchovej filtr a nebo vyfuk
Datum: 02. května 2010 20:03
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 mozna ti to nekde netesni pod karbecem nebo pod valcem ci hlavou
Datum: 02. května 2010 19:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkus to poštelovat
Datum: 02. května 2010 19:39
Jméno: Babula
IP: uživatel7965
 Zdar, jak vyměnit gufero na klice ? Potřeboval bych návod jak postupovat , známej říkal že mi tam teče olej na kladívka a proto že mi to nejede.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 23:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to gufero nedloubej..našroubuj do něho vrut a vytáhni ho za něj..a až tam budeš dávat nový,tak ho dej do mrazáku na 10 minut at se smrskne
Datum: 02. května 2010 23:13
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 odsroubujes víko pak sundas zapalovani drzi na dvou sroubkach ty musis nejdrive odsroubovat, pak vyndas vacku a nasroubujes tam sroub M8 a utahnes poradne melo by to magneto upadnout pokud nejdes scitem bouchnes to hlavy sroubu a pak este utahuj melo by to jit pak to gufero musis nak vydoubnout
Datum: 02. května 2010 19:02
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 cau draci cim to muze bejt ze se mi upionyra hreje hodne prevodovka kolikrat neudrzim ruku nani a stava se to ze zajizdy obcas kuli tomu podfoukne naky gufero takze to chcipne a zase chyti. Krouzky maj najeto 4700 km valec vybehanej nebyl-kompresy ma nadhernou, vykon suprovej davam si kde jakyho fichtla askoro vsechny kopce za 3. Vejfuk je taky cistej tak uz nevim vcem to hledat olej do benzinu pouzivam polosyntetiku 2T znacky OIL je to polsky a hreje se to mozna od ty doby co ho pouzivam ale pritom vykon stim olejem se zvysil tak nevim jestli to tim muze bejt protoze valec se neprehrejva dokopcu se neutavuje. pomoc uz nevim co to muze bejt elektryku jsem serizoval. Svicka ma tmavsi cihlovou barvu spis hnedou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 14:31
 ok skusim sundat retez jestli to pujde vone, a nemuze to bejt ucpanym filtrem?? kontroloval jsem ho mozna tak pred 4000 km
Datum: 03. května 2010 14:31
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 mustangisto ty mas tolik zkusenosti ze muzes nekomu rikat na co má a na co nema jezdit?? Vzdyt este ani nemas obcanku...... Pokud se motor hreje,ale valec s hlavou maj normal provozni teplotu tak to vzdycky znaci nejaky nadmerny treni v prevodovce.....jestli si delal novy futra a sou festovní,pridreny loziska v prevodovce,nevhodnej olej atd.....sundej retez a skus si na neutral zatocit rozetkou jestli jde volně...
Datum: 02. května 2010 20:08
Jméno: mustagista
IP: uživatel1553
 special tam nedávej davej tam jenom natural a do té převodovky zkus nalét třeba převoďák do traktoru možná to pomůže
Datum: 02. května 2010 19:34
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 zatim jezdim na special cerstvej, kdyby foukaly gufera tak to nebude mit vykon ne?
Datum: 02. května 2010 19:30
 jestli to nebude tim ze jezdis na special s technickaem .... jinak gufera po 4700km uz moc novy nejsou...
Datum: 02. května 2010 19:08
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 nejde mi dohlavy ze to tahne porad krasne i lip a najednou se zacla hrat prevodovka premejslim jestli nemuze podfukovat gufero ale to by nemelo vykon a jsou novy maj nalitano 4700 km
Datum: 02. května 2010 18:55
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 jo je tam PP 90 porysku dneska jsem to kontroloval
Datum: 02. května 2010 18:54
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 máš tam olej ?
Datum: 02. května 2010 18:53
 Čau draci mam 2dotazy 1:jaká svíčka je nejlepší na pionýra 23
2 co je to dekompresor
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. května 2010 15:59
Jméno: guest
IP: uživatel7706
 dík draci
Datum: 03. května 2010 15:59
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Doplnim, ze dekompresor napr. u stroju jako je Yamaha Xt, Suzuki DR apod. usnadnuje startovani...
Datum: 02. května 2010 21:39
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 presne tak svicka brisk N15C je dobra chyta vzdy, skusil jsem NGK B7HS je to nastejno mozna malino lepsi , stava se ze i nova svicka nefunguje jak brisky tak NGK uz nevim co mam kupovat
Datum: 02. května 2010 18:51
 Optimální svíčka pro pionýra je tak Brisk N15C. PALky jsou lepší no ale ty už dneska blbě seženeš. Dekompresor je ventil umístěný v hlavě který plní funkci chcípáku. Když motor běží a ty otevřeš ten ventil (dekompresor) tak motor strati kompresi a zdechne.
Datum: 02. května 2010 17:28
 cau,vcera ste mi tu poradili ze mam zkontrolovat kladívka (fichtl naskočil jenom v nízkejch otáčkách,spíš jenom zabublal a chcípnul)..tak sem tam dal dneska nový kladívka,už nejiskřej,jiskra na svíci dobrá.když to chci ale nakopnout nohou,tak to chytne maximálně na 2 vteřiny a chcípne.Nereaguje na přídání nebo ubrání plynu..předstih sem zkoušel,a na každej to dělalo tohle..už si nevim rady,poradite mi prosim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 21:50
 tak nakonec to bylo karbecem  dal sem tam ten karbec z mustanga a jede to..takze zkusim vycistit ten puvodni a seridim ho presne podle tohodle  ted sem ale rozdelal spojku,musim ji vymenit,tahle uz prokluzuje,chvili de,chvili ne..korky se rozpadly..taky krouzky musim vymenit maj uz asi 1-2mm vuli kdyz je dam do valce..
Datum: 02. května 2010 21:50
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 slabá jiskra a nebo tam nejde benzin,pripadne blbá smes.....
Datum: 02. května 2010 16:13
 a na jakým zářezu máš jehlu ? Já sem včera dělal kámošovy fichtla a měl to na 3 zářezu.Motor šel nakopnout ale hned chcipl.Dal sem to na 1. zářez a už jede super !
Datum: 02. května 2010 14:17
 to je jasny  do ted sem taky tak postupoval,nejdriv sem to komplet vycistil,serizoval...nedelal sem vic veci najednou..uz sem par motorek dohromady daval takze vim co a jak,ale s timhle sem se jeste nepotkal,nikdy mi to zadna motorka nedelala
Datum: 02. května 2010 14:12
 vždy opravuj postupne, keď urobíš všetko naraz, nezistíš kde bola chyba
Datum: 02. května 2010 14:05
 zkusim teda startovat bez vicka nadrze a zkusim tam dat karbec z funkcniho motoru..kdyz to nepude tak vam dam vecer vedet
Datum: 02. května 2010 14:00
 a co kanalky v karburatoru ty si taky cistil ? muze to taky delat
Datum: 02. května 2010 13:54
 možno upchaté viečko na nádrži, nejde ti tam vzduch a benzín netečie ..v hadičke môže byť, ale do komory ti nenatečie
Datum: 02. května 2010 13:53
 kdyz mi to chcipne tak 3x slapnu a zase chytne,chcipne...po par slapnutich zase chytne a zase chcipne..a porad dokola..jehlu mam na 2. zarezu ze zhora,trysky cisty.kohoutek ucpanej neni a na hadičce je benzinovej filtr.ten je taky cistej..
Datum: 02. května 2010 13:38
 chytne pak zas hned, nebo az po case ? tohle vypada na spatnou dodavku paliva
Datum: 02. května 2010 13:33
 i na roztlačení to dělá tohle
Datum: 02. května 2010 13:27
 Čus draci,zeptám se, pasuje rozeta z 05 ( Jawa 21 Sport) na jawu 21 ??Nejdou tam jinak čepy nebo něco ??? Nemáte stím někdo zkušenost???Díky všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 19:32
 jj dikec,přehodil jsme to a je to ok  maže to
Datum: 02. května 2010 19:32
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 Sou stejny
Datum: 02. května 2010 14:50
 cus draci jak si muzu udelat obvod mimo motorku aby mi to hodilo jiskru?je to cz 175/487...potrebuju to zkusit pres baterku ale nevim jak mam zapojit dratky na kladivka a inducku...dikes moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 16:16
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 baterku normalne ukostris minusem a plus das na kladivko. z kladivka drat do indučky a druhej kontakt indučky ukostřit......
Datum: 02. května 2010 16:16
 Nazdar,chtěl jsem se zeptat jak bych si mohl prodloužit řetěz na pionýra...stačí když si seženu druhej a z toho si vezmu třeba nějakých 20 článků,půjde to potom spojit spojkou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:47
 díky =)...nerad bych něco začal a potom zjistil že to nejde
Datum: 02. května 2010 13:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo jasně že to jde
Datum: 02. května 2010 12:57
Jméno: jelipa
IP: uživatel9319
 je
Datum: 02. května 2010 11:57
 Zdarec mám takový problém mám Jawa Pionýra 21 a když jedu tak 5 min. tak se mi začne dusit a začne chcípat . Tak ho znovu nastartuji a jedu opět a zase začne chcípat a dusit se i z kopce mi to dělá  .Podle mě je to asi filtrem zkoušel jsem ho vyfoukat a pořád stejný ale filtr je dost starý.Prosím Vás díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:25
 Díky bylo to tryskama.Už jsem o něco chytřejší
Datum: 02. května 2010 13:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v mým připadě chlupem z prdele
Datum: 02. května 2010 12:59
 Nejlip chlupem ze smetaku
Datum: 02. května 2010 12:33
 Díky
Datum: 02. května 2010 12:12
 na karbeci z leva dva mosazné zlaté šrouby...mezi nima je šroub s pružinou...ty dva zlatý jsou trysky,vydělat a profoukat
Datum: 02. května 2010 11:58
 Hm.. rád bych se na ně podíval ale nevím kde je mám najít (co mám rozdělat abych je našel) ! Je mi 11 let  . Moc toho hold neznam........!
Datum: 02. května 2010 11:56
 ty jo ty proto nic neuděláš ani na trysky se nekoukneš a už sem píšeš dotaz
Datum: 02. května 2010 11:51
 Ještě ne . Prosím Vás nevíte jaký olej mám nalívat do motoru ??
Datum: 02. května 2010 11:48
 Zkoušel si vyčistit trysky?
Datum: 02. května 2010 11:38
 Díky skusím to propumpovat..... !!
Datum: 02. května 2010 11:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 spíš bych řekl že ti nedotíká benzín do karburátoru (ucpaný kohoutek) a nebo máš malou hladinu..něco takovýho to bude..
Datum: 02. května 2010 11:13
Jméno: fakýr
IP: uživatel9046
 čau. jakou duši mám dát do pneumatiky rozměrů 2,75-18? Jedná se o čz 175/477. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 9:40
Jméno: george
IP: uživatel1834
 dej tam stejnou velikost duše jako máš plášt
Datum: 02. května 2010 9:40
 zdravim draci.mam takovej problem,koupil sem si predelanyho ficthla na malou motorku,je asi pul metru vysoka..a nechce mi chytnou..karbec sem vycistil,jiskru dava nadhernou,kdyz dam prst do fajfky tak to kope jako kra*a...a kdyz to chci roztlacit tak to parkrat zabubla jenom v malejch otackach,jakmile zrychlim s tlacenim tak to ani neskytne..pak to necham odpocinout a zase to samy..nevite cim to je?myslim si ze predstih..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 19:45
 standa-nevim hele  mam ho od kamose kterej ho koupil od vodicky..jestli chces fotku tak mi dej icq
Datum: 02. května 2010 19:45
Jméno: standa
IP: uživatel3242
 a nepochazi ten minibejk z hradečna??  Poslal sem do sveta taky takovej supr stroj a tam se odtrh steloval trosku nelogicky  a ono to cely fungovalo na heslo
Datum: 02. května 2010 14:57
 možno máš cievku ďaleko od rotora, alebo slabý rotor... možno sviečka nehádže iskru pod tlakom.... atď
Datum: 01. května 2010 21:59
 je divny ze to jelo nez sem to koupil...  asi na to mam spatnej vliv  ale cezetak mi poradiil ze muze bejt sjetej pertinax na kladivkach  a taky na tech kladivkach urcite bude pecka,kdyz takhle jiskrej..
Datum: 01. května 2010 21:51
 vačka na 550 555 je otočená o 180st.tento problem s předstihem jsem měl taky.asi máš rotor z 20w zapalování.zkus přesadit vačku v rotoru
Datum: 01. května 2010 21:47
 vacku sem taky menil,daval sem tam z mustanga,a porad nic  uplne to samy  vacka bylo 1. co me napadlo
Datum: 01. května 2010 21:44
 keď nejde nastaviť menši predstih ako 2mm možno máš inú vačku, sú dve rozdielne vačky, 555,550,05 mali vačku trochu otočenú naspäť, novšie tipy mali úplne inú vačku...skús sa nato kuknúť
Datum: 01. května 2010 21:28
 jj to mi nenapadlo  zkusim to,nejspis potom i vymenim kladivka kdyz to pude..  diky  jenom mi porad trapi ten predstih,ze nejde min nez 2 mm
Datum: 01. května 2010 21:21
 jj fakt to zkus propilovat za to nic nedáš  -.....mě to taky dává jiskru jak bejk,ale nechytne to,,,a dokonce mi to někdy střelí i z výfuku...pak vezmu ten pilníček a zas jede....
Datum: 01. května 2010 21:17
 je fakt ze kladivka mi jiskrej fakt hodne..staci jenom rukou seslapnout a jak se kladivka otviraj tak skoci jiskra...je tam nejakej novej kondik podle vzhledu..
Datum: 01. května 2010 21:16
 přesně tohle mi dělá pincek...mám na kladívkách škvarky,každej tejden to musím vzít jemným pilníčkem na kladívka co mi dal děda.a hned nastartuje...zkus to trochu propilovat
Datum: 01. května 2010 21:13
 steloval sem,jenom tam proste nejde dat min nez 2 mm..a to je spatne kdyz potrebuju nejakejch 1,4 priblizne..ten plisek co to drzi se zasekne o civku a konec,min nenastavim..
Datum: 01. května 2010 21:10
Jméno: J201
IP: uživatel7802
 Sešteluj Předstich a Odtrh .
Datum: 01. května 2010 21:07
 jeste sem zapomel dodat ze vsechno sem steloval-prubezne cistil trysky,daval jinou svicku,predstih/odtrh sem taky delal...urcite to bude predstih protoze mi tam nejde dat mensi nez asi 2 mm..to taky nevim proc,proste dal to kvuli tem pliskum co drzej stator nepootocim..ale nez sem to koupil tak to jezdilo..pak vypad kolicek z pistu tak sem to opravil,a nejede to..
Datum: 01. května 2010 21:06
 caute hosi potrebuju takou radu jestli mi vtym poradite tak vam budu vdecny tak ctete takze muj deda ma doma ve stodole jawu 250 maji tam asi 30 roku no a ja bych si uz ji chtel jako vytahnout furt ho premlouvam jestli bych uz ji nemoh vytahnout atd atd . no a on mi futr rika ze este ne ze este mam cas a take ty kecy je mi 15 mam dva fichtly oba dva mi slapou jako hodinky tedka sem dodelal GO motoru na jednom pincku ja nejsem zadny ten typ co vezme motorku a de ji okoupat v prvnim lepsim blate a on vurt ze ne ze kam bych to dal tak mi poradte nejak co by ste udelali na mem miste kamosi mi rikali az ji normalne vytahnu ven vypucuju popripade pospravuju a jedu jenomze on jak by to videl tak ja nwm on by byl na me nasrany ze sem se ho nezeptal nebo tak neco no tak mi poradte dik moc fakt
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 9:30
 měl jsem ten samý problém. Babička měla v garáži zaházenýho pionýra. bylo mi 9 let a jí to bylo celkem jedno kdo si to vezme. jenže tatík pořád nadával že se na tom zmrzačím že nestojí za to abych se zabil,že jestli na to šáhnu tak mi ruky urazí u samé prdele a takově věci... až jednou otec nebyl doma tak jsem ho vytáhl,očistil,zjistil kteá páčka co dělá,jak funguje spojka,jak se řadí jsem zjistil a takově věcičky,pak jsem se na tom poprve projel a jak došel otec tak jsem to před ním nastartoval a projel to po dvoře. Ten zůstal hledět a najednou mi to celé pospravoval a od té doby co jsem na to poprve sedl mě v tom podporuje
Datum: 02. května 2010 9:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 udělej to jako já..otravuj ho tak dlouho až se nasere a vytáhne to..no a pak někdy až nebude doma tak to prostě sbal a nazdar  takhle jsem si přišel k s11
Datum: 02. května 2010 0:34
 kejva
Datum: 01. května 2010 21:40
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 jaký je to typ 250? panelka? kejva? pérák  ?
Datum: 01. května 2010 21:29
 no asi poslechnu stepana
Datum: 01. května 2010 21:27
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zapoměl jsem: Nech se u ní nachytat co nejvíckrát to půjde.
Datum: 01. května 2010 21:25
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
Datum: 01. května 2010 21:23
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 No tak dědu docela chápu, jestli ji má přes 30 let, tak k ní má určitě nějaký vztah. Zkus o ní vůbec nemluvit, jen se na ni choď dívat a nech se přitom nachytat dědou - má osobní zkušenost.
Datum: 01. května 2010 21:23
 ale ja uz ju chcu ted
Datum: 01. května 2010 21:20
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 Být tebou nechal bych to bejt...staří lidi si myslí, že jsi pořád ten malej vnouček co si hraje s autíčkama...měl bys zapojit třeba tátu nebo ze které starny to děda je...já bych na tvém místě nikam nepospíchal..jak říkáš je tam 30 let a nejaký ten pátek to tam určitě ještě vydrží
Datum: 01. května 2010 21:12
Jméno: pajman
IP: uživatel4946
 Zdravím mám čz 175. Při devadesáti na čtvrtej rychlostní stupen mi začne stroj škubat, nejde vytahnout na vyšší rychlost a nejde do otáček. Při ostatních převodovejch stupňů mi to nedělá a jde to do otáček. Předstih je v pořadku,svička je nová, kladivko mám nový, kondik je novej, dokonce jsem kupoval i civku. Karburator je jak novej komplet čistej, ventil z nadrže taky, takže přívod paliva v poho. Když jsem to zkoušel a byl jsem na svýho miláčka zlej, tak trojku jsem vytahl na kilo bez jakyhokoliv cuknuti či vynechání. Prostě to děla jen na čtyřku. Myslíte že to muže byt v převodovce? Nebo mi někdo radil že měl stejný problém a vyřešila to výměna karburátoru. Myslíte že to je možné?? předem děkuji za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 13:02
Jméno: pajman
IP: uživatel4946
 Díkec draci, já to zkusím rozebrat a uvidím. zatím cuz
Datum: 02. května 2010 13:02
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jeví se to jako mechanický problém a nebo spíše ve spalování ?
Datum: 02. května 2010 12:29
Jméno: pajman
IP: uživatel4946
 Já už s tím najezdil 3000 Km. Proste jsem to vytahnul a jel jsem max davade, myslel jsem že to ani víc jet nemuže. Kamoši mě vyvedli z omylu. Ono to na tu čtyřku jede, akorát to při vetším rozjetí začne cukat jako by neco chvilkama přibrzdovalo. Proste víc ja devade z toho na čtveraka nevytahnu. Zlepší se to když je chladný počasí to vytahnu i kilo a potom je to to samo jako při devade.
Datum: 02. května 2010 9:36
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to, že už jsou omleté boční spojky na kolečku na hlavním hřídeli, které při zařazené čtyřce zapadá do hřídele řetězového kolečka. Těmi rázy, jak se kolečko snaží odskočit bude asi už poubroušená i vidlička. Postupně by se to zhoršovalo, až by tam čtyřka nedržela vůbec. Bude nutno vyměnit hřídel řetězového kolečka, kolečko které do něho zapadá, pravdopodobně vidličku a také bych vyměnil i ložisko hřídele řetězového kolečka. Při zařazené čtyřce se nesmí čípek na vidličce opírat o konec drážky v kulise řazení, musí tam být trochu vůle.
Datum: 02. května 2010 7:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nemáš povolené řetězové kolečko sekundárního převodu ?
Datum: 02. května 2010 6:19
Jméno: Lama
IP: uživatel9023
 jestli to dělá jenom při 4ce tak to určitě nemuže být karburátorem...ale že by zrovna 4ka? čekal bych spíš 1...
Datum: 01. května 2010 21:18
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 ale ještě počkej na nazor ostatních
Datum: 01. května 2010 19:52
Jméno: pajman
IP: uživatel4946
 díkec, takže asi budu půlit
Datum: 01. května 2010 19:38
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 podle mě je něco s převodovkou
Datum: 01. května 2010 19:27
Jméno: fakýr
IP: uživatel9046
 Zdrc. jaký olej mám lít do čz 175/477 do nádobky Oilmaster? a jestli má 1. rychlost dole nebo nahoře? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 8:26
 M2T tam prosimtě nelej, není to olej uplně vhodný pro oddělené mazání...
Datum: 02. května 2010 8:26
 jednicka je u tohodle nahoru a olej muzes lejt treba M2T,TSF,Motul 510,.... je to na tobe, ale ja doporucuju Mol dynamic moto 2T standard, nebo Mol Gardena 2T
Datum: 01. května 2010 17:20
 čus draci,zdravím,mám problém,mám Jaeu 21 a měl jsem povolenej řetěz,tak jsme povolil kolo a těma štelovacíma šroubama jsem to dotáhl...tak že tam byla trochu vůle...jel jsem to projet tak 5min a nechtělo to moc jet...tak jsme dojel dom,šáhl na řetěch a úplně vřelej...a něco mě divně cvakalo když jsem jel na neutrál z kopce do dvora (drhne mě kolo po povolení těch štělovacích šroubů)...pokusil jsem se to zpátky povolit ale kolo drhne dál,nevíte někdo co stím? Dík moc všem
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. května 2010 11:25
 to mi delalo taky mel sem volne to ozubeni na rozete...kdyz stahujes retez musis mit tak 3-4cm vuli....
Datum: 02. května 2010 11:25
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj jestli nemáš náhodou povolené sekundární kolečko a jestli ti nelétá rozeta v čepech těch třechjak jsou nasazené v kole všecko zkontroluj popřípadě shoď kolo a všecko znova poskládej
Datum: 01. května 2010 21:19
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Tak jsem se pustil do čz 175/477. Odmontoval jsem nádrž a vypustil starý benzin, a ted nechám nádrž trochu vysušit. Karburátor jsem taky vyčistil a po neděli jdu kupovat baterku protože ta stará to po těch 8 letech co stála asi nerozchodí. Chtěl bych se vás zeptat zda bude po tak dlouhé době OILMASTER ucpaný a mám radší ředit 1:40 rovnou do nádrže? a jestli by pomohlo kdybych kontakty co jdou s baterie prostříkl kontakt sprejem? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. května 2010 14:55
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 No tak po 20 minutách jsem ho dotlačil z nádržky až k čerpadlu a jak vede hadička k válci tak to odtud semtam ukápne když s tím točim
Datum: 01. května 2010 14:55
 děláš to správně...na jednu stranu to točit je...to že se vysune a zaskočí tak při vysunutí olej nasaje a při zaskočení ho vstříkne do hadičky a tlačí se k válci..... nebo neni co urvat...toč s ním a uvidíš jestli tlačí.
Datum: 01. května 2010 14:42
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 No když jsem točil v levo tím bílím kolečkem tak to šlo jenom dolů a vždycky se to vysunulo a potom v tom přeskočilo a zase se to zasunulo zpátky, a nadruhou stranu to točit rukou nešlo a bojím se abych to neurval.
Datum: 01. května 2010 14:23
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Aha. díky moc
Datum: 01. května 2010 14:18
 nééé...čerpadlo je umístněné na motoru....jak je na levém výku takové to kolečko s vylisovaným nápisem ČZ tak to odšroubuj....
Datum: 01. května 2010 14:12
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 jako že mám oddělat celý ten kastlík s olejem? Nevím co myslíš, jen jsem dole povolil tu kontrolku oleje a začal mi odtud olej vytíkat tak sem ho zase utahl  Díky
Datum: 01. května 2010 13:52
 v původním stavu...doufám ž etak i zůstane. k tomu čerpadlu....tak odmontuj to víčko které ho zakrývá....na čerpadle je takové bíle plastové kolečko, kterým se dá na jednu stranu otáčet dokola..uvážíš tim čerpadlo do chodu při vypnutém motoru. takže sundej hadičku co vede k válci, dej plny na plno a otáčej tím kolečkem a uvidíš jestli se olej tlačí ven nebo ne. (ps. s tím kolečem jde na jednu stranu otáčet dokola a na druhou jen do půlky... tak otáčej dokola)
Datum: 01. května 2010 13:44
Jméno: DH
IP: uživatel9046
Datum: 01. května 2010 13:38
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 No po těch 8 rokách co stála tak je myslím do půlky zaplněná M2T
Datum: 01. května 2010 13:35
Jméno: DH
IP: uživatel9046
Datum: 01. května 2010 13:34
 no jenže kdž budeš jezdit tak ono bude pořád pracovat a když nebude zaplněné olejem tak ho rovnou nevratně odrovnáš!
Datum: 01. května 2010 13:33
Jméno: DH
IP: uživatel9046
 Já právě nevím jestli bude fungovat. Jinak bych si ho nechal. S čezetou zatím nemám moc velké žádně zkušenosti
Datum: 01. května 2010 13:30
 hej prosimtě....když ten oilmaster nechceš rozchodit, vyměníš mi ho za nefunkční?
Datum: 01. května 2010 13:21
 Ahoj draci pomocte prosím. Teď sem sundal tlumiče na mustangovy (zadní) že je vyčistím a namažu protože jsou tak tvrdy jako by tam místo tlumiču myly jenom kovove tyčky a mam otazku jak se ty tlumiče rozdělávají protože je teď držím v ruce a všemožně pohybuju a nic ta prosím jak se rozdělávají?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2010 18:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 asi v půce tlumiče je matka na 17 klíč tak nějakej obětuj a zbrus ho aby byl tenkej aby se vešel do péra a vyšroubuj to...
Datum: 30. dubna 2010 18:44
 musíš nějak zmáčknout pružinu tlumiče ale tak aby pístnice tlumiče byla furt vytáhlá na maximum a pod vrchním držákem tlumiče je kolíček skrz závit ten vyklepneš a už jen odšroubuješ vrchní držák tlumiče , ale já tuhle práci moc rád nemám je to dost těžké to rozebrat v jednom když nemáš potřebné vybavení
Datum: 30. dubna 2010 17:31
|



|