|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čao hoši zitra budu delat predni vidlici na 555ce a jeste sem to vzivote nedelal muzete mi dat prosim nekdo radu? kolik je tam tech silonovych pouzder a jestli se to da lehce sehnat?  diky moc a kdyz pripisete nejakou zkusenost s rozdelavanim predni vidlice budu rad
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2010 9:08
Jméno: mabode
IP: uživatel1554
 Jo ty pouzdratu ma sesa na kramku..ve vidlich j¨sou ctyri..koukni na jawa-50.cz tam mas navod jak to rozebrata zas slozit:.-)
Datum: 17. března 2010 9:08
 mam 21 a porad vynechava ale jede tak sem si kupil 23 a ta to ted dela taky cistim a tesnim vsecko ale cuka to a to je vse jeste si chcu kupit 250 myslite ze nebude tak poruchova jako fichtl?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2010 7:37
 njn nekdy jo
Datum: 14. března 2010 7:37
 pod válec zkus dát jenom olejem napuštěný těsnění, pod hlavu nic. Pokud bys měl něco někde špatně utěsněnýho tak by ti to sálo falešnej vzduch a běželo samo do otáček to ti nedělá?
Datum: 12. března 2010 22:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Taky bych řekl předstih
Datum: 12. března 2010 21:39
 odtrh mam a predstih sem uz skontroloval a o zaclo robit jak sem sundal valec a dal ho spatky a pritam tam mam tesneni i hermosal
Datum: 12. března 2010 21:35
 Pokud ti to jede 2s a najednou chcípne a svíčka je mokrá máš blbě seštělovanej předstih, odtrh
Datum: 12. března 2010 21:08
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 skus seřídit směs...
Datum: 12. března 2010 19:44
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 skus seřídit směs...
Datum: 12. března 2010 19:44
 podle mě je to ucpaným kohoutkem
hele zkus ho rozebrat a vycistit a treba to pak bude lepsi kdyz ne tak sem napis no a nekdo si rady vedet bude
Datum: 12. března 2010 19:23
 proste to kopnu a drzim plny a asi 2sekundy to jede a chcipne a svicka hazi a je mokra
Datum: 12. března 2010 19:16
 poruchovej neni ani jeden stroj, jen to umět seřídit. Cukat může z nedostatku benálu=ucpanej kohout nebo ventil plovákovky, ucpaný trysky, špatná svíčka je toho dost a popis cuká to neni dostatečnej.
Datum: 12. března 2010 19:07
 čauwes.... na fichtl cross zavody mohu mit na zadnim kole enduro plášt ve skupine ,, Klasik ??? prosim o odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2010 18:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ne musis mit silnicni sjetej slick
Datum: 10. března 2010 18:42
Jméno: Jakub Z.
IP: uživatel368
 Už v době, když se pionýry prodávaly, se v každé mototechně dal koupit enduro plášť na pionýra. Tak by byla asi blbost, aby to netolerovali
Datum: 09. března 2010 20:49
 ja myslím že jo.sorry že to sem pletu ale nevíte jestli se vleze Mitas enduro plášť na 05 do zadu?jsem to měřil a zjistil že má o 1.5cm kratší rám
Datum: 09. března 2010 20:49
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 co sem zatim videl tak to tolerujou , je jenom na tobe a tvym svedomi jestli ho tam das
Datum: 09. března 2010 20:36
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 zdarec všech mam udělat tesnění plovakovecho vyka na jawu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2010 10:30
 Zdarec dej ho tam kdyz se nudis chlapci z JAWY asi vedeli proc ho tam davali ale byt tam nemusi nema to zadny dulezity vliv na vykon
Datum: 13. března 2010 10:30
 prosté a jednoduché,až budeš objednávat něco tady na krámku tak si ho kup,nebo si ho vystříhej ze čtvrtky
Datum: 09. března 2010 17:58
 nemusíš dává se to tam ale většina to tam nemá a i kdybys tam to těsnění měl tk ti pořád z toho něco bude kapat
Datum: 09. března 2010 15:41
 nazdar draci,
mám tu zase dotaz o pneu na jawa 350/640... co mylíte na přední SAVA MC-7 3,25-18 a zadní MITAS H-06 3,5-18? může to tak být? 
dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 20:30
 zdravím,dneska sem sekl dušu jak sem obuval plašt na rafek,mate nekdo zkušenosti s tzv tekutým lepením? nechce se mi to totiž vyzouvat a znova obuvat abych to zase nesekl díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. března 2010 16:10
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Presne to tekuty lepeni je hlavne na dojezdy atd..
Datum: 09. března 2010 16:10
 to tekutý lepení jsme viděl na netu a je to na menší trhlinky ale hlavně na to a´t dojedeš třeba domů a tam si to přezout že to není na nějakou jízdu.
Datum: 09. března 2010 15:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 štíplou duši tekutym lepenim fakt nezalepíš... jinak se štíplou duší mam svoje zkušenosti.... kdysi jsem někde vyšašil "zánovní" plášt na pincka, tvrdej jako prase... obout to, to byl porod a když jsem pak zjistil, že jsem štípnul duši, tak sem se nasral a odvez jsem to jednomu noumovi do pneuservisu... nemohl to kolo upnot, takže to nemohl zout patkou, a když jsem ho pak viděl jak se činí s tou montpákou v ruce, tak jsem si to kolo radši odvez domu a popral se s tim sám, protože bych mu musel zpřerážet ruce..... nejvtipnější na tom bylo, že když jsem odjížděl, tak mi ještě vecpal kupu ventilků a čepiček, asi abych o něm neřikal že neumí přezout ani kolo na pinckovi
Datum: 08. března 2010 20:23
 to je vetsinou na maly dirky, zatimco kdyz to stipnes pri obouvani je tam dira jak prase.. nezbyva ti nez to vyndat, zalepit klasicky a pri nasazovani dat pozor a hlavne si to namydli mejdlovou vodou...!
Datum: 08. března 2010 19:27
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cus draci  hele mam takovej problem : natocil jsem fixla a trochu sem ho nechal ohrat a jel sem se projet. asi po 2 minutach jizdy zacal cukat a potom chcipnul!pokus o roztlaceni ale nic predstih je ok svicka taky ja uz fack nevim diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2010 19:28
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud ti to hází jiskru, tak určitě něco s karbecem. Jak říká dalch tryska
Datum: 08. března 2010 19:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 to bude asi neco v elektrice.
Datum: 08. března 2010 19:06
 ucpaná tryska,,,jedno je jistý je to něco v karbecu
Datum: 08. března 2010 18:47
 vypucuj karbec hlavně trysky nalej čerstvej benzýn
Datum: 08. března 2010 18:47
Jméno: mustang
IP: uživatel6086
 mam defekt....mam mustafa a ten za studena ani paru vubec nechitna ale kdyš se to nak povede tak stačí zahřat a uš jde v pohodě na první našlapnutí ...svíčku mam n15c a skoušel sem i n17 a i kamošovu svíčku sem tam mel ale nic uš me to celkem i štve tak poradte pls...
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 19:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pro péro: hej to máš pravdu že to může předtih způsobovat že za chladna ani hovno ale ja sem mu to naznacil jenom priblizne jak to ma udelat to vim ze se statorem kdyz posune ze se to rozhodi ale kdyz to tak zkusi tam by mu to melo chytit když uděla tom i odtrh ja sem to tak udelal na svojem a chytal a jel jak šílený
Datum: 07. března 2010 19:18
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 na odtrh ma byt mezera 0,3-0,4 když to nebude ono tak o kapinku větší když to nepomůže.Svíčku mám N15C
Datum: 07. března 2010 19:15
Jméno: mustang
IP: uživatel6086
 hele mustangisto jak my vypadat presne ten odtrh jak velka mezera...a jakou používáš svíčku????
Datum: 07. března 2010 19:11
Jméno: mustang
IP: uživatel6086
 hele mustangisto jak my vypadat presne ten odtrh jak velka mezera...a jakou používáš svíčku????
Datum: 07. března 2010 19:11
Jméno: mustang
IP: uživatel6086
 hele mustangisto jak my vypadat presne ten odtrh jak velka mezera...a jakou používáš svíčku????
Datum: 07. března 2010 19:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 mustangisto máš ponětí o tom jak se šteluje předstih?? tím že pootočí se statorem si ho rozhodí...teda pokud ho má dobře seřízený..ale je pravda že i ten předstih by mohl způsobovat to,že to za studena nechytá
Datum: 07. března 2010 19:07
Jméno: mustang
IP: uživatel6086
Datum: 07. března 2010 19:04
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar hochu to záleží i na odtrhu hlavně a kdyžtak zkus předstih dej stator uplně do leva a zkus co to bude delat me to taky tak delalo a potom sem zkusil toto a pak v pohode.
Datum: 07. března 2010 19:02
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus BRISK n19
Datum: 07. března 2010 18:58
 Zdar draci! Kdysi jsem sedlal Mustanga Jawa23,s tím strojem žádný problém.Teť jsem koupil manželce Manet Korao,máte s tím někdo zkušenosti?? Já tomu nemůžu přijít na chuť! Poraďte prosím.Když je zima,kolem 5ti stupňů a míň,nemám šanci to nastartovat.Všechno je v cajku,předstih,odtrh,svíčka NGK, BA 95 natural 1:50. Když vytočím a vyčistím svíčku,proluftuju válec,tak chytne hned,ale do 5ti vteřin chcípne a další pokusy o start jsou zbytečné.Je to jako kdybych mu ucvak kablík.Ale když je v teple,kolem 18ti stupňů,to chytá jak divej! Je to u tohoto stroje normální,nebo kde dělám chybu?? Už jsem z toho zoufalej! Přece neni možný,aby to bylo jen na léto??? Poraďte prosím. Díky za každou, i blbou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2010 18:31
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mel jsem ho taky a tohle jsem resil pouze svickou... proste v zime jsem hodil starou svicku se studneou hodnotou a zase to chytalo... myslim ze brisku N8
samozrejme novou a ne neco co uz ma neco za sebou nebo me napada jeste spravnej odtrh na kontaktech sivcky?!
Datum: 07. března 2010 18:31
 že by to bylo tak citlivé na teplotu? Tak mě jinak nic jiného nenapadá, bohužel
Datum: 07. března 2010 17:19
 Ano musím použít sytič,jinak to ani neblafne! Ale skoušel jsem snad desítky způsobů: Na sytič jednou,držet sytič krátce,dlouze..... ale vždy se stejným výsledkem.Motor se uchlastá! Ale je mi divný,že v teple jsem ho nakopl
i nechtíc,při otáčení magnetem rukou!!!!
Datum: 07. března 2010 16:33
 Ano musím použít sytič,jinak to ani neblafne! Ale skoušel jsem snad desítky způsobů: Na sytič jednou,držet sytič krátce,dlouze..... ale vždy se stejným výsledkem.Motor se uchlastá! Ale je mi divný,že v teple jsem ho nakopl
i nechtíc,při otáčení magnetem rukou!!!!
Datum: 07. března 2010 16:29
 A zkusit to s nim natočit nepomáhá? Třeba na sytič protočit 3* a pak bez něho
Datum: 07. března 2010 16:19
 Ano má,ale nejrači bych ho vyhodil,jak šahnu na sytič,tak mám ve válci povodeň
Datum: 07. března 2010 16:18
 Ahoj, tohoto stroje jsem neznalí, ale nemá karbec sitič?
Datum: 07. března 2010 16:13
 Svíčka to určitě není. Vyzkoušel jsem čtyři svíčky různé tepelné hodnoty. Teť je tam asi ta nejlepší .NGK B7HS
Datum: 07. března 2010 16:04
 Tohle vypadá na špatně zvolenou tepelnou hodnotu svíčky,já bych zkusil brisku n15c ta mi startuje jak za tepla tak za studeného počasí.
Datum: 07. března 2010 15:50
 Ahoj draci,kompres mě jde jenom když jedu do zadu..ale jinak když jedu do předu tak vubec ani s pákou star.nejde pohnout nevíte co stím je??dík..
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 16:45
 Ahoj mám problél s pinckem normál jel a ted kdyz když to nastartuju tak to hned chcípne cca 10s jak kdyby došel benzín.... když startuju z kopce tak ujedu tak 3metry a už nic musim pár minut čekat a zas to samý
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 18:11
 tak už to jede měníl sem karbec, indučku a svíčku následovaly skoro 3 hodky jízdy  (kohoutek sotva zavírá takže tim to bejt nemohlo)
Datum: 06. března 2010 18:11
 když ti chcípne odšroubuj svíčku a pověs jaká je.
Datum: 06. března 2010 15:01
 10s je na ucpanou hlavni trysku moc dlouo kdyz uz si cistil karbec tak vycisti este kohoutek.nic jinyho uz to bejt nemuze Kdyz vylejes karbec tak za jak dlouho natece zas plna plovakovka ?.
Datum: 06. března 2010 14:05
 tak ja hu teda sundam no.. ale vubec si mi do toho nechce napadá mě sání vzduchu ke směsi
Datum: 06. března 2010 13:49
 hele to musí být jedině někde ucpanej karbec.kyž to nastartuje a hned to chcípne
Datum: 06. března 2010 13:47
 jj, karbec se docela uchcává s hladinou plováku sem taky skoušel hnout
Datum: 06. března 2010 13:44
 a teče ti z kohoutu benzín?
Datum: 06. března 2010 13:43
 to sem samozřejmě čistil (už aspon 4*)
Datum: 06. března 2010 13:42
 ucpaná hl.tryska
Datum: 06. března 2010 13:41
 Čau draci, mám problém.Dneska jsem chtěl nastartnout mé autíčko(v zimě stálo, motor z 555) a nechtěl se nahodit. Karbec čistý, jiskra je (ale si myslim, ze haze malou), ale ne a ne nastartovat.Potom sem startoval, ale jak startuju tak startuju "naprázdno", prostě prokluzuje páka a ani kliku to neroztočí.Typuju to na špatný lamely ale nevim no...prosím poraďte dík!Sem z toho zoufalý
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2010 13:46
 co takhle zatuhlý olej ?
Datum: 06. března 2010 13:46
 tak pokud šlapeš jakoby naprázdno tedy jako prokluzuje tak bu´d máš lamely zničené anebo je máš špatně seštělované ( boční šroub na krytu nazapalování ).
Datum: 05. března 2010 19:33
 Nazdar draci 
Přemýšlím (do budoucna) o koupi pneu na jawu 350/640.Myslite ze predni:Mitas H-06 3.25-18 , zadní Mitas H-06 3.50-18 bude dobrá volba?? nechcu nějaky předražený pneu max 1300 za 1.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 16:44
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 Tady tyhle pneu jsou dobry tak na kyvačku a panelku, když sněma jedeš po mokré cestě nebo po travě tak to pěkne klouže, z vlastní zkušenosti ti doporučím spíš Mitas H-03
Datum: 04. března 2010 16:44
 čau mě u kladivka upadlo tskovej ten malej plišek jak tam probiji jiskra jestli to vadí??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. března 2010 17:10
 no jak tam háže tu jiskru tak ten jeden špuntik
Datum: 04. března 2010 17:10
 Myslíš ten kontakt?... Jestli ti upadlo toto tak ti to jiskru nehodí
Datum: 04. března 2010 11:06
 ale háže to normálně jiskru na svíčce
Datum: 03. března 2010 23:38
 Bez toho plíšku ti nebude mět jiskra kam skočit. a ta jiskra je velmi důležitá aby motor šlapal  Takže to vadí
Datum: 03. března 2010 22:37
 vadí...s kladívkem se mužeš leda tak vyfotit
Datum: 03. března 2010 22:16
Jméno: mlok123
IP: uživatel6086
 mam defekt....mam mustafa a ten za studena ani paru vubec nechitna ale kdyš se to nak povede tak stačí zahřat a uš jde v pohodě na první našlapnutí...prosim napište..
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 21:22
Jméno: mlok123
IP: uživatel6086
 a jak to na ty svičce zjistim to je taam napsana noramlne teplota????
Datum: 03. března 2010 21:22
 jj,tohle bude nejspíš tou svíčkou
Datum: 03. března 2010 20:26
Jméno: mlok123
IP: uživatel6086
 to newim ale zitra se podivam...
Datum: 03. března 2010 20:24
 jakou máš tepelnou hodnotu svíčky?
Datum: 03. března 2010 20:22
 Zdravim draci, potřeboval bych prosim vás vědět jakou délku mají tlumiče na mustanga (s tou prižinou) a dále, kdyuž ty tlumiče jsem vyndal, tak jsem ten hořejšek s tou tyčkou jentak vytáhl nebylo tam žádný jištění, prostě nic, tak bych rád veděl co tam má být aby to nešlo vystrčit. Viz fota (ty 4 poslední). Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:59
Datum: 03. března 2010 19:59
Posl.aktualizace: 03. března 2010 18:15
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a tisi selpi alebo co sa furt pitas coto vidis prvi krat hahahaa
Datum: 03. března 2010 18:15
 stator je ta hliníková část která je nasunuta na magnetu a jsou na ní přišroubované cívky,kladívko a kondenzátor
Datum: 03. března 2010 14:29
 prosim vás kde je u mustafa magnetu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 14:28
 Magneto je pod výkem na straně kde je startovací páka... Je to ten kulatý válec který se točí když prošlápneš motor i když motor běží
Datum: 03. března 2010 14:28
 Zdarec mám s mustanga motor chci ho nahodit mám to napojený na zapalovací cívku svíčka dává jiskru ale nejde to nakopmout a když to dám na druhou cívku předpokládám že to je světelná tak to chce jako chitnout ale neudrží se to aby se to rozjelo už mi tady radil že to může být přestich tak se chci jenom zeptat než to rozeberu jestli to bude něčim jinym???
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 19:49
Jméno: fylkus
IP: uživatel8882
 no neni ale hlavne ho nerozeber uplne jo a hejbej s tim opatrne a jakmile tam hodis mrtvou polohu ses v hajzlu
Datum: 03. března 2010 19:49
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 ti vipravas menej dobre ale kde menej kdemislis menej?vis ocemsa vlastne vipravame?
Datum: 03. března 2010 18:21
 kkdyž je tam méně benzínu tak to taky nejde tak to bude ten přestich????
Datum: 03. března 2010 13:46
 kkdyž je tam méně benzínu tak to taky nejde tak to bude ten přestich????
Datum: 03. března 2010 13:45
 a jak nesmim mačkat benzín ne já nejsem nějakej odborník
Datum: 03. března 2010 13:20
 nafty
Datum: 03. března 2010 13:03
 mysliš benzínu nebo čeho??
Datum: 03. března 2010 13:00
 skus znizit hladinu ale ked to budes startovat nemjej to preplavene este z tej starej hladini chapes .
Datum: 03. března 2010 12:58
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Zdarec draci, včera sem sundal zadní kolo na pinckovi, měl jsem ho píchlé. Teď ale za boha nemůžu sundat plášť. Neznáte někdo nějaký zlepšovák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. března 2010 20:08
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Víte, vůbec sem nevěděl že nějaké montpáky existují... Nedělejte si ze mě srandu...
Datum: 03. března 2010 20:08
Jméno: Petr
IP: uživatel8879
 to fakt neni možný, to si nikdo nedokáže poradit sám? třeba nejjednoduší je celý kolo hodit do pneuservisu a za 5 minut to máté za 50Kč sundané zalepené a nandané, ale kecat vám do toho nebudu
Datum: 03. března 2010 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel8878
 sakra to snad ani neni možný......kam ten pokec speje.... tak nez abych si nekde pujcil montpáky,tak budu nahrejvat pneumatiku fénem a zouvat to budu asi lžící na polivku nebo nevim jak to deláte bez montpák........co budeme resit priste.....jak ocistit duši a zlepit díru??? dopredu upozornuju kup si sadu lepení.......izolepou to opravdu nejde
Datum: 03. března 2010 11:28
Jméno: Webster
IP: uživatel6534
 myslel jsem s citem, by stačil i obyčejnej fén nan vlasy
Datum: 02. března 2010 21:49
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 tim že se bude nahřívat horkovzdušnou pistolí to bych se bál aby se nějak neroztáhla nebo něco podobnýho
Datum: 02. března 2010 20:05
 nahřej jí horkovzdušnou pistolí(ne zase moc  ) a pak jí krásně sundáš rukou
Datum: 02. března 2010 19:46
Jméno: viktor009
IP: uživatel8872
 ok dik
Datum: 02. března 2010 19:36
Datum: 02. března 2010 19:36
 tady na fichtlkrámku ji koupíš,normálně v sekci nářadíčko
Datum: 02. března 2010 19:34
Jméno: viktor009
IP: uživatel8872
 mám podobný problém. co to sou ty monterpáky a kde to koupit kolik to stojí popř. jak to vyrobit?
Datum: 02. března 2010 19:30
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 jo já znám zlepšovák kup si a nebo si vyrob monterpáky,snad jinou možnost neznám
Datum: 02. března 2010 19:17
|



|