slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  187  188  189  190  191  192  193  194  195  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Ahojte, takze mam dalsi problem s pinclom... :-( nastartujem ho ide uplne v pohode krasny chod ziadne klepatie ale iba na volnobehu akonahle pridam, motor skape. Nevie niekto cim to asi bude? Dakujem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A zkoušel si dát tu jehlu na druhej zářez zhora? Jestli jo, tak to už přenechám větším odborníkům :-D
 
 
Datum: 24. února 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Karburator som cistil asi pol hodinu uplne precizne, kohut komoru naplni asi za 10-15s, plavak je nastaveny, ihla je uplne hore.
 
 
Datum: 24. února 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš všechno vyčištěný?(karbec, kohout,trysky, prostě všechno kudy teče benzín)
 
 
Datum: 24. února 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
Sewa draci, mam este stale problem s fichtl motorem stale mi nechce ist viac ako na volnobehu :-( Predstih nastaveny presne na 1.7, karburator precisteny, nove silikonove gufera, nove loziska. Stale to iste nechce ist do otacok a ked pridam tak zacne s karbutaroru fukat vzduch von :-O a potom to skape. Z vyfuku ale tece nenormalne vela nespaleneho paliva. Ja uz ozaj neviem co mi to chce povedat... :-( :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když nepomůže odtrh zkus vyměnit kondík;-).Mě to jelo se špatným kondíkem jak s ucpanou tryskou a nemoch sem furt přijít na to co to je:-(
 
 
Datum: 24. února 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
No tak uz to mam nasiel som navod aj ho tu dam ked sa este niekdo najde co bude mat potobny problem http://www.mimotojawa.wbl.sk/Navody.html
 
 
Datum: 23. února 2010 18:20
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
a to sa ako ladi :-)
 
 
Datum: 23. února 2010 18:11
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Máš odtrh 0,4mm? Zkus seřídit plovákovou hladinu... Dělala mi babetta to samé. Vyladil jsem plovákovou hladinu a je to OK.
 
 
Datum: 23. února 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: MILDA      E-mail:      IP: uživatel8684    
nabízím Go motoru jawa pio ...... za cenu materiálu +100kč ktomu ..... go motoru jsem delal již 3krát ůspěšně odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V Motohobby Kyjov pokud nekdo víte... Stálo mě to 890Kč
 
 
Datum: 24. února 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8835    
koupi tajwan na aukru.......to je jednoduchy.........
 
 
Datum: 24. února 2010 9:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tvrdochromem se opravuje vymačkané uložení ložisek na čepech...
 
 
Datum: 23. února 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od té doby co mám nachromovavé obě části klikovky uložené v ložisku a asi 0.5 cm po okrajiích setrváku mám taky chrom... Když jsem dával kliku na repasi tak mi to znovu nachromovali
 
 
Datum: 23. února 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: ondrjawa      IP: uživatel1883    
boocher:od kdy se klika chromuje ????
 
 
Datum: 23. února 2010 18:56
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel8831    
Hele neboj si říct........ u nás fichtly a postrky nedla nikdo a motoservisy to ani nechtej prijimat na dilnu,takze se mi uz naskytlo dost prace.......ja si beru jen za otevreni a zavreni 500,-:-D
 
 
Datum: 23. února 2010 17:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty slovenské do pincka stačí.Mě vydržely život celého motoru 32 000Km... Jinak výbrus a generálku kliky kromě pár lidí co na to mají techniku nikdo doma nedělá. To ti udělají v nějakém servisu nebo mototechně atd... Výbrus stojí Cca 400Kč a dají ti k tomu nový píst+kroužky+čep a ségrovky a kompletní generálka klikovky (nové nachromování,výměna ojničního čepu a ojnice a vycentrování-je samozřejmost) stojí cca 900Kč
 
 
Datum: 23. února 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak to potom neni go motoru... výměnu ložisek na pinckovi si udělá doma každej, kdo umí držet v ruce šroubovák... pokud nejseš schopnej zajistit 100% go tak asi moc kšeftů nepobereš... jinak ne že bych ti to nepřál :-)
 
 
Datum: 23. února 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: milda      E-mail:      IP: uživatel8830    
tak víš co já to beru jako zábavu a učení ...... go kliky este nemam skusenost a výbrus nato nemam techniku ...... je mi 15 chci jenom tak povecerech kdyz neni co delat tak vymenu lozisek atd ...... prostě mě to baví ok pokud by byl nekdo ochotnej dávat 1000 jenom za delani lozisek atd tak prosim ja bych si zato ty prachy nevzal .... nejsem vydřiduch ..... tak max 500 mi připadá přijatelný myslim že tu 1000 mužete dat třeba do kvalitnějších ložisk a ne dotech suntu co vyrabej na slovensku chce to aspon nake japonske aby to vydrzelo tech 20 000 km
 
 
Datum: 23. února 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co je to motor. Jinak neni to nějak málo 100Kč? V mototechne nebo servisu by ti udělali generálku aspon za 1000Kč+cena za potřebné díly
 
 
Datum: 23. února 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čeze´tak: teď by se tě ještě zeptal co je to výbrus apod. :-D :-D
 
 
Datum: 23. února 2010 16:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 krát je málo. 100 kč je takx divné...urči si hidinovou sazbu, to máš lepší. a dáváš dělat i go kliky a výbrus?
 
 
Datum: 23. února 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel8820    
zdravim paani, moc rad bi som si precital vase skusenosti so zabehavanim piestnich kruzkou. ake kruzka pouzivate a ako ich zabehavate ??atd. . a zivotnost .. dkes:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kroužky se maj zaběhnout tak 50 kilometru s více olejom,tot vše,já jsem je zajížděl normálně naplno,ale víc oleje
 
 
Datum: 22. února 2010 16:46
 
 
 
 
Jméno: Lukin23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, dávám dohromady kartery u jawy 23, potřeboval bych poradit jak mam udělat aby to startovalo (aby se ta startovací pružinka napružila) a pak šlo při zmáčknutí startpáky motor protočit aby startoval, (dělám to poprve) a v jaký poloze má bejt ten start pulměsíc když se to sestavuje? Dík za rady..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud si to dobře pamatuji, tak je potřeba tu pružinu dát na start. hřídel a tím zahnutým koncem ji zaháknout za segment. Pak hřídel prostrčit otvorem v bloku a druhý konec pružiny vložit do otvoru v bloku. Tesně před složením půlek k sobě je, myslím, potřeba ji napružit otočením v před (ve směru startování). Tím by se měla napružit a zároveň se natočit do takové polohy, aby nepřekážela při sesazení bloků k sobě (v levém je výstupek, který funguje jako doraz a ten právě ve normální poloze překáží, je tedy potřeba start. páku trochu natočit dopředu). Snad je to správně, už je to nějaký rok, co jsem to skládal.
 
 
Datum: 21. února 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel7016    
Ahoj mel by prosim nekdo z vas na prodej vyfuk na Stadiona- ten doutnik nebo kde bych prosim sehnal... diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co takhle tady ve fichtlkramku... Sekce Stadion/Jawetta - výfuk/koleno a máš dva druhy na výběr.
 
 
Datum: 21. února 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
prosim vás,nevíte proč mám pořád mokrou svíku?a proč mi ve spoji výfuku s kolenem něco teče?děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
pulení mě nedělá problem,mě dělá problem ten motor sundat,odpojit všechno atd.a ještě tam dávat tu klikovku,jestli budu muset
 
 
Datum: 21. února 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neříkej mě že tě nenaví půlit motor :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to musíš :-)
 
 
Datum: 21. února 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a to musim pulit motor?doufám že ne
 
 
Datum: 21. února 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
od klikovky anebo taky gufero
 
 
Datum: 21. února 2010 17:15
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
kde těsnění?
 
 
Datum: 21. února 2010 17:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vypal to,pokdu to nepomuze,budeš muset pulit motor,može být len těsnění KO
 
 
Datum: 21. února 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a jak to mám zpravit?
 
 
Datum: 21. února 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no pokud máš hodně zanesený výfuk y vypálíš to,už by to dělat nemělo,ale může ti to sát oil z převodovky
 
 
Datum: 21. února 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
myslíte,že když vypálím vefuk tak to nebude stříkat ten olej a nebude mokrá dvíčka?
 
 
Datum: 21. února 2010 16:44
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Čus. Měl jsem stejný problém jako bobacz a Jakub. Problém byl, že mi to cucalo oil z převodovky, cákalo mi to z laufu i kolem spoje kolena s válcem. Taková černá sračka, svíčka zalepená FUJ! Měl jsem skříplé papírové těsnění mezi klikovou a převodovou skříní. Výkon to mělo jen o něco nižší, tak jsem pořád laboroval bezúspěšně, až sem se naštval, rozpůlil a hned jsem viděl odkud vítr vane. :-)
 
 
Datum: 21. února 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Shell VSX a žádnej karbon nemam
 
 
Datum: 21. února 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já má svíčku mokrou ale úplnbě fest mám to tuším i na fotce nevím a je zajímavé že to chytá na první našlápnutí popř když to dlouho stojí tak na druhý :-D :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lenže já to mám aj v kolenu prostě všude,asi máš pravdu vypálím vložku,a zbytek pročistím kulatinou
 
 
Datum: 21. února 2010 15:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proč ničit chrom? Snad se vypaluje jen ta vložka, která se násilím dostane ven.
 
 
Datum: 21. února 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boba: jj tak to jsme na tom uplně stejně dávám 1:45 agip mix 2t,jehla na 2 zářezu,svíčky mokré sice nemám,ale vejfuk bude potřeba vypálit určitě,jenže se mi nechce ničit chrom :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejný problem. Svíčka mokrá jak nevím co a z výfuku to stříká jak kur**. Zkoušel jsem měnit jehlu, méně oleje i jinou svíčku ale nic tk asi fakt vypálit výfuk.
 
 
Datum: 21. února 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle máš ještě dobrý,já sice nemám mokrou svíčku,ale ze zeda z výfuku mi stříká metr daleko černej oil.to bude chtít vypálit výfuk,u mě aj u tebe
 
 
Datum: 21. února 2010 15:03
 
 
 
 
Jméno: stepkoun      IP: uživatel1859    
čau, heledte koupil jsem nedávno mustoše , ale mám problém s předními tlimiči, téměř vůbec se nehýbou, poradte! Jinak mám koupené 4 bílá pouzdra, stačí to?? jestě nikdy jsem to nerozdělával, jak rozdělat přední tlumiče, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8802    
Nemáš ty vidle ohlý? nebo kluzáky? U fichtláckejch vidlí je to průšvih......trefíš větší díru a je to ohlý......
 
 
Datum: 20. února 2010 10:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš budou podražený
 
 
Datum: 20. února 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: hruska05      E-mail:      IP: uživatel6325    
cau draci prosim vas poradte: jak drzia drziaky spojkovej a brzdovej packy na riadidlach na pionierovi. neviem to tam uchytit a stale sa mi to pretaca. za odpovede vopred dakujem pretoze to potrebujem vediet co najrichlejsie odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za objímka se nasadí na trubku řidítek. V objímce je dírka,která drží celou objímku na řiditkach aby se neprotačela a zaroven páču... Pokud se ti to protáči,dej si pod to kus nějaké gumy. Já tam mám malé hřebíčky vražené a je to dobré
 
 
Datum: 19. února 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel600    
Cau draci sory ze to sem cpu... ale... občas vidim že jste tu dost vzdělaný i v oboru aut... na jinym foru.. se to proste nemuzu dozvedet... praskla mi miska na zadním tlumiči u feldy... tak sjem si z netu.. obednal novou pružinu tlumič gumy i misku... jenomže newím jesi si to dokážu doma dát do hromady... když už je to poskladaný.. tak je to pohoda to tam nasadit.. jenomže mi nekdo rika ze na to abych dal dohromady pruzinu s tlumicem a miskou.. tak na to musím mít nějákej stahovák.. abych stáhl tu pružinu.. a nasadil ji na tlumič.. a někdo říká.. že to de v pohode doma.. i bez stahovaku? prosim vas o radu.. moc díky a jeste jednou se omlouvam.. ze to davam.. sem.. ale verim ze mi poradite :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: Vojtaa      IP: uživatel8779    
Na zadek nepotřebuješ, protože neš vyšroubuješ matku pístnice až na konec pístnice, tak už je pružina bez předpětí.
 
 
Datum: 19. února 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: Mischel-Nike      IP: uživatel8793    
Tak tohle uz jsem slysel.. taky... jeden mechanik mi rekl ze na zadek... nepotrebuju stahovak.. a na predek jo..a druhej mi tvrdil.. ze na to stahovak.. potrebuju.. takze jedno bude pravda... uvidim az to prijde... jinač moc díky :-)
 
 
Datum: 19. února 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na zadní stahovák nepotřebuješ, na předek ano.
 
 
Datum: 19. února 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz mas silu a pruzina taky uz neni ve valnym stavu tak to nekdy jde opravdu jenom rukou, ale je spis potreba vic lidi s tim stahovakem je to uplne v pohode a je to jednoduchy stahovak jsou proste jenom dva hacky, ktery se zahaknou za pruzinu a sroubem na konci stahovaku se pruzina proste stahne dolu delal sem to nekolikrat na favu nic extremne tezkyho to neni
 
 
Datum: 19. února 2010 11:42
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel6334    
Čus draci vadí hodně když mi magnet drhne o cívku,ale jen v jednom místě,jako kdyby ten magnet házel,má to nějaký vliv na předstih,je to u pincka,dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
pokud to jede tak bych to sral
 
 
Datum: 19. února 2010 14:09
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělá to samý. Jak jsou dva šroubky na které jsou připevněny ke statoru tak jsem je povolil nevyšruboval a vzal jsem šrubovák a opatrně jsem oddálil a zase přišrouboval. Ale stačí je torchu oddálit ne moc, a´t to vyrábí proud ;-)
 
 
Datum: 19. února 2010 9:25
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel6334    
To je možný te magnet mi nechtěl dosednout na doraz,kliku mám od sesy,kolíček jsem musel zkracovat,vubec to celé nesedlo.předtim nebyl problém,se starou klikou.
 
 
Datum: 19. února 2010 0:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8787    
a nedal si do kliky ten novej dlouhej aretacni kolicek??? v zakoupeny forme je moc dlouhej a magneto pres nej nezasedne na kuzel kliky jak by melo a hází to.....
 
 
Datum: 18. února 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: manas78      E-mail:      IP: uživatel6334    
Díky za radu zkusím tam dát jiný rotor třeba to pomůže,klika je fungl nová,tak asi bude ten roto nejekej nemocnej.
 
 
Datum: 18. února 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg...tak do třetice. Chtěl jsem napsat stator a ne rotor... nějak mi to ulitlo promin
 
 
Datum: 18. února 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky ještě můžeš skusit každou cívku povolit,vrazit mezi cívku a magnet šroubovák,oddálit ji od magnetu co nejdál to jde a zase cívku utahnout... Už by to nemelo drhnout pokud neni chyba nekde jinde. že by házela klikovka nebo byl magnet šišatý se mi nezdá-ikdyž možné je vše. Asi máš ty cívky moc namáčklé na magnetu nebo ti špatně sedí rotor v motoru a je tam křivě,tím pádem to dře :-D
 
 
Datum: 18. února 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni to moc dobré... Může ti to potočit statorem ikdyž je utahlý a bude to dělat nepříjemné zvuky,jinak myslim že nic.
 
 
Datum: 18. února 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: fichtldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cest hosi potrebuju pomoc skladam motor s fika zatim to delam na necisto skusam co jde a co ne takze este ne na ostro takze kdyz to spojim ty bloky do kupy dam na radicim automatu rychlost tak mela by se prevodovka normalne volne tocit nebo ne? bo kdyz dam neutral tak to de normal volne ale kdyz tam dam rychlost tak by se to prece nemelo tocit ne. no tak dal kdyz to chci jako startnout nebo nakopnout tak se mi ta start paka nechce vratit spatky (mam novy cely start segment i tu tycku tak jestli to nemuze byt tym tak nevim) no a este jedna vec na tom automatu radeni dam 1,2,3 a spatky uz se mi ty rychlosti nechcou vratit tak co to muze byt uz me to normalne sere jednu vec spravim a stejne se najde druha zachvilu me s toho trefi šlak a to sem teprve na zacatku no tak za kazdou pomoc budu nesmirne rad tak fakt dik cus odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: rosi48      IP: uživatel995    
tak si ty bloky rozpul z5 a převodovku se všim nech v v bloku jak je zapalko a zkoušej.-máš tu pružinu na nakopávačce v ty dirce co je v karteru?-a s těma rychlostma,podivej se jestli máš všecky pružiny na tom řadicim automatu správně zahákly a když chceš takhle na nečisto řadit tak pootáčej rukou aj hlavni hřideli
 
 
Datum: 18. února 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Čau hoši potřebuju poradit...nevím jestli to je nějaký mezityp,ale rozpletl jsem kolo z 555 a jsou tam dráty 148xM2 no jenže u 550 jsou 156xM2 a sesa tu 148xM2 nemá tak se chci zeptat co tam mám koupit...budou tam pasovat ty 156xM2??dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel8782    
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli někdo neprodá páčku přední brzdy na dandy 50 a nebo jestli nevíte ,kde by se dala sehnat.Díky za odpověď Lukáš. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdr - uz me ten muj mustang sere - proc mi dve dvaciztky, dva parezy a jeste jen mustos chytaj jak vino - a ten jeden s papirama a s nejzdravejsim motorem ze vsech proste nechce na nakopavacku naskocit a pri roztlaceni mu to trva mrte dlouho - jinak ty ostatni maj vyrachtany mototry - ne nejak moc- ale v zivote treba nebyli puleny - na tech 20- no nic no - mam predstih 1.6, odtrh 0,4 , svicka brisk n15c, no mam tam trysku 68 - vcera u nas bylo plus jeden stupen - a nic proste - svicka hazi jiskru jk bejk - a ta sviska je mokra kdyz to zkousim nastartovat - a ma zkusenost je ze kdyz svicku mokrou vyndam - ususim ji - a hodim ji hned z5 - tak to pak rafne hned treba - nez se to zas uchcije - ale tenhle se ani nesnazi - proste totalne mrtvej- potrebuju jet na stk - a takhle me zkousi hajzlik. - jinak co rikate na trisku 70 - pro vse seriovy- motor,karbec???? - ja na ni neco najecdil a byl jsem jako zpokojenej- jen to asi vic zralo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: mato      IP: uživatel8783    
diik.. :-D konecne som prisiel na to aku motorku mam doma.. :-D uz davnejsie mi ju dal kamos a molo to dosrany motor.. a tak som to trosku prerobil na cross a dal som tam motor s pioniera.. :-D a islo to lepsie ako pionier?
 
 
Datum: 18. února 2010 17:09
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
LMZ Karpatia 50 made in USSR
 
 
Datum: 18. února 2010 16:13
 
 
 
 
Jméno: mato      IP: uživatel8783    
yuri z akej motorky je nadrz na tej motorke co si ju nazval projekt 22??
 
 
Datum: 18. února 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
hele to snad ne - snad jsem to utesnil dobre - a gufera jsou taky nový
 
 
Datum: 18. února 2010 13:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nenasává ti to oil z převodovky třeba?
 
 
Datum: 18. února 2010 11:13
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
jasny no - plovakovku mam serizenou - kdyz pustim benaj - pak oddelam viku plovakovky - zmacknu plovak - tak je hladina rovne s tim plovakem- tak jak to ma byt- alei kdyby to byla vysoka hladina- prece po ususeni svicky by to aspon na chvili naskocilo nez by se zas uchcala
 
 
Datum: 18. února 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše yuri bude to nejspíš bohatou směsí,velkou hladinou v plovákovce.A možno i zlá svíčka,zkus jinou.
 
 
Datum: 18. února 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj - ja to mam stejny hele - kdyz ji pak prijdu domu a smrdim (me o teda voni :-D )benzinem, naftou a jinejma odmastovadlama - a pak ji jdu jeste do koupelny se umejt - to jsou pak reci :-D
 
 
Datum: 18. února 2010 10:32
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diki za chválu bolo to veľa námahy som pri ňom skoro zrušil nervy a mama naň je maximalne nasratá lebo ked má vydí že sa v tom rýpem namiesto toho aby som robil ejakú poriadnú robotu tak mám pocit že ma ide zabiť očami:-D
 
 
Datum: 18. února 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jn- svicky jsem taky zkousel - stary palky , pak mam ijednu boschku a i lukasku - a nic proste - jinak Yuri - peknej pionyr
 
 
Datum: 18. února 2010 10:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus inú sviečku možno ti pod tlakom nepáli alebo či nemáš príliš bohatú zmes nič iné ma nenapáda už som sa na Brisky z vysoka vysral su k hovnu do pionera priliš nevhodné a tiež NGK a podobné šikmooké drahé sračky spolužiak mi dal pôvodnú PAL 14-8-R maximalná spokojnosť ešte mám tyristorové zapaľovanie
 
 
Datum: 18. února 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar mám dotaz dá se tady ten potah sedla použít na čz 175/487??dik moc http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2872.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: peta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draku určitě sedne;-)
 
 
Datum: 24. února 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: koty_cz      E-mail:      IP: uživatel8769    
Cao, prosím nevíte kde bych mohl sehnat oba kluzáky přední vidlice na čz 125/476. Sehnal jsem jen kluzáky s uchycením blatníku do boku ale já bych potřeboval to svisly uchycení. Díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2010 16:33
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caw jak se lisej motory 634 a 632 krome toho, ze 632 ma poupravenej pravej karter na alternator ? ma i jinou prevodovku, nebo proc je 632 pomelajsi ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8766    
mám skusenost ze 632 jede vic jak 634
 
 
Datum: 17. února 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj seso,mám takovej dotaz hledal sem u tebe komplet výfuk na čz 175/450 a našel sem jenom výfuk bez vložky to by mi stačilo a koleno nemáš??dalo by se sehnat a co by to stálo děkuji s pozdravem Bílik L. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
taky by mě zajímala odpověd....čim víc věcí na 450 do krámku nacpeš, tim líp:-)
 
 
Datum: 16. února 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
zdar hoši poraďte jak seštělovat volnoběch u stadiona nedrži mi jen někdy : DIK za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u s11 je proříznutý šoupátko jako u pařeza takže budeš mít někde přicpanej karbec(doporučuju vyvařit ve vodě s octem cca1/3octa a 2/3 vody)
 
 
Datum: 15. února 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
Mě volnoběh nešel seštelovat a ani to skoro nejelo, když jsem tam neměl ty kryty karburátoru. Jak jsem tam kryty karburátoru dal zpět, moped začal pěkně jezdit a volnoběh krásně drží jak za studena, tak za tepla.;-)
 
 
Datum: 15. února 2010 17:50
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
jo tak sory no - ja mam stadak s 22 - takze jsem si to neuvedomil - u s 22 se to tak dela - jinak asi soubkem na lanovodu - jinak nvm -nemam zkusenost
 
 
Datum: 13. února 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: sliva      IP: uživatel5336    
ale na karbecu u S11 neni nastaveni volnoběhu jako u fichtla
 
 
Datum: 13. února 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pri tplim motoru - a na karburatoru - tim sroubkem uprostred s pruzinkou
 
 
Datum: 13. února 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Pri teplym motoru
 
 
Datum: 13. února 2010 21:06
 
<  187  188  189  190  191  192  193  194  195  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 15:48:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu