|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: tomas
IP: uživatel2901
 zdar borci hele mam takovej mensi proble muj chrchl nejde predstich je stelovanej jiskru to haze ale nejede
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 12:27
Jméno: peto112
IP: uživatel8696
 Skus vyfukat trysky asi su zacpate a zakial ako to budes robit nechaj sviecku kvasit v technickom benzine. Ja som to tak spravil na mojej babette ked mala tvoj problem.
Datum: 07. února 2010 12:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a zkoušel jsi jinou svíčku??a nebu bude chyba v karbecu...
Datum: 07. února 2010 11:00
Jméno: ronie
IP: uživatel8404
 zdrc, když nastartuju svýho fichtla tak je celou dobu jen v plnejch otáčkách, jehla měněná je na horním zářezu, šroubek na otáčky je povolenej.Čím by to mohlo být.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 12:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jestly je po nastartovani v plnejch otackach tak mas but skriple lanko plynu nebo ti to saje nekde falesny vzduch a nebo mas praskly pisntni
krouzek (treba jen v zamku)
Datum: 07. února 2010 12:47
 mám to naopak,mě zase nechce držet za tepla
Datum: 07. února 2010 9:49
 jo tak hodně zdaru
Datum: 07. února 2010 0:12
Jméno: ronie
IP: uživatel8404
 Už mám motor stejně celý rozebraný.Budu kupovat nová ložiska, gufera těsnění atd.Jinak díky moc za vaše odpovědi
Datum: 06. února 2010 23:23
 saje to falešný vzduch.
Datum: 06. února 2010 22:43
 tak zbejvaj asi jenom 2 moznosti..bud mas moc povolenej takovej ten dutej sroubek,kterym prochazi lanko,takze je lanko moc napnuty a proto to je jako kdyz mas pridanej plyn : http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_92.html ..a nebo ti to prisava vzduch-spatny gufero pod zapalovanim,spatne utesnenej nebo pritazenej karbec,nebo spatny tesneni pod valcem...a jeste je mozny spatny tesneni mezi karterama..
Datum: 06. února 2010 22:43
Jméno: ronie
IP: uživatel8404
 Taky mi chytne na 25ý pokus a plynový lanko nemám mám to zatím jen na tahačku, ale nejezdím s tím....
Datum: 06. února 2010 22:11
Jméno: kekz
IP: uživatel8069
Datum: 06. února 2010 21:53
 Zdarec hoši nechce mi to hodit jiskru,zkoušel jsem skoro všechno a nic.Nemám dát novou cívku??nebo co??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:23
 Jo skusím,ale myslím že to tím ani nebude
Datum: 06. února 2010 20:23
 jo skus novou cívku když to vubec nehází
Datum: 06. února 2010 20:19
 cus hosi chci se vas zeptat kdyz ste skladali motor s fichtla (jako po GO) tak stim ste meli nejvetsi problem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 14:23
 taky sem měl problém se start.segmentem ten váleček na něm se mi zatlačil při skládání dovnitř a start páka se otočila až dolů a tam se sekla tak sem musel znova půlit
Datum: 07. února 2010 14:23
 Kdyz jsem poprve skladal motor mel jsem malý problém se start.segmentem
Datum: 06. února 2010 22:48
Jméno: skypi23
IP: uživatel4389
 když se ti netočí klika tak musiš paličkou bouchnout do karteru a ono si to sedne a uvidis jak se bude tocit
Datum: 06. února 2010 21:14
Jméno: mycawatchesme
IP: uživatel6311
 no ja vymenil lozizka , stromecky proste vse ... slozim kartery a netoci se mi klika  ... nmo proste pech
Datum: 06. února 2010 20:22
 Žádnej podstatnej ...je to pohoda
Datum: 06. února 2010 20:01
Jméno: matys127
IP: uživatel8125
 já budu tet motor jawa 23 po GO skládat poprví tak uvidim jak mi to pude akorát si moc nevim rady s tim kam dát řadící automat do těch ozubenejch koleček a jak.... snad to vyjde
Datum: 06. února 2010 19:36
 snicim  jednou mi to vlastne netesnilo pod valcem
Datum: 06. února 2010 19:04
Jméno: Mara32
IP: uživatel5056
 zdarec jak mam narovnat Výfukové koleno u jawi 21 ja je z ohnul ja jem jel z kopca a z ohnul sem je dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 10:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 butto se ucpe jeden konec a na druhy nasroubujes pripravek s ventilkem naperes tam kompresorem vzduch a promackle misto ohrivivas nevo 2 moznost svareckou si nabodujes kousek dratu a tu promacklinu vytahnes no a 3 moznost trochu pracnejsi a le da se to sni hodne dobre udelat vyklepavat kladivkama ...
Datum: 07. února 2010 10:43
 jawy s měkkým I xD
Datum: 06. února 2010 21:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Zdar to vymen radsi to koleno dej nove
Datum: 06. února 2010 14:28
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 zdarec hoši mam problem s motorem stadionu neházi jiskru , ale když tam na faju zkoušečku ukazuje proud myslite že by to mohlo bejt kondezatorem ? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2010 20:26
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 ta brambora de řikal to tatka ale jak dloouho vydrží sirová
Datum: 06. února 2010 20:26
 karlos. ® > sifon to ma stejnak jako pincek a s tou bramborou to myslíš vážně ?
Datum: 06. února 2010 17:17
 no zalezi jaja ta zkousecka je protoze na zapaleni smesi je zapotrebi nekolika KV napeti tam muze dosahnout i 35KV kondenzator si nemyslim, spis bych to videl na civku. Michale sice nevim jak jto mas u sifona, ale kondenzator se da nouzove nahradit syrovou bramborou
Datum: 06. února 2010 11:49
 čaves mam to totéž u simsona konec fajfky kope když tam šáhnu ale svíčka-kabel neházej skoušel sem indučku a nic kondik nemam takže nemužu ozkoušet
Datum: 05. února 2010 22:05
Jméno: Pavel
IP: uživatel6311
 U všech motorek jde vynadat nářadí z kastlu, ale zpátky nejde. Proč ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 21:21
Jméno: jawa
IP: uživatel8492
 A sakra ona opravdu nejde ven
Datum: 04. února 2010 21:21
 jinak skus si dát do pusy 100W žárovku(pokud ji ještě seženeš) a tam to funguje úplně jinak tam jde ale ven ne .nezkoušej to dělám si prdel tu žárovku bys nevytáhl a musela by pro tebe dojet sanitka
Datum: 04. února 2010 20:57
 špatně poskládaný.Musíš si pamatovat jak to tam bylo
Datum: 04. února 2010 20:32
 Souhlas s JAWA_ceZetak
Datum: 04. února 2010 20:32
 protože máš obě ruce levé
Datum: 04. února 2010 20:28
Jméno: kaj
IP: uživatel8668
 Čau seso, prosím te mohl by si mi napsat přesné rozměry rozpěrné trubky ložisek předního kola na 353 abyh neobjednal špatně. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 18:21
Jméno: sandokan
IP: uživatel8667
 zdarec, nevíte někdo kde se dají sehnat díly na MANET 90? jako paprsky, pneu, repliky plechařiny... nebo rozměry paprsku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 19:30
 mam nadrz ejslti chces
Datum: 04. února 2010 19:30
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 jinak se koukni na veteranforum.cz tam je asi největší forum zabyvajici se manetama ale i dalšima motorkama
Datum: 04. února 2010 19:11
Jméno: johny
IP: uživatel8528
 nějaké repasy a nové díly mají v motoren.sk a použité dily seženeš na aukru
Datum: 04. února 2010 19:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No pokud vím, tak nové věci na maneta se nevyrábějí. Ale nejsem si jist.
Datum: 04. února 2010 18:48
Jméno: peterson
IP: uživatel8665
 zdar draci da sa vylestit viko na pekaci aj napriklad TEMPOm to je taka pasta na lestenie alebo niecim inym ako je silichrom ...a ak je tu dakto zo slovenska tak mi poradte de sa da kupit na slovensku silichrom lebo nide t nemaju diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 20:14
 já to leštím rukama,a ne nějakou bruskou,je to nadlouho,sice výsledek stojí za to,ale jako 6 hodin u jednoho víka nebudu!!!pul hodina mi stačí na to abych se v tom výku viděl jak se to leskne
Datum: 06. února 2010 15:05
 joo??? a tak mi teda dopíči řekni proč se mi to leskne? a žádnou zajebanou brusku jak tu meleš sem nepoužil???no vysvětlení,,vzal sem silichrom,hadru a už sem jel,já si to dělám rukama a ne bruskou!!!a leskne se to!!!!!!!!!!!!
Datum: 06. února 2010 15:04
 jo a franky nediv se že máš poškrábaný víka motoru když to bereš na brusku,to se nedivím že se ti to poškrábe!!! to se musí lehce na kousek hadry jak je v návodu a leštit tak dlouho dokud se to bude lesknout!! a ne na brusku
Datum: 05. února 2010 17:07
 já jsem nepoužíval nikdy ještě silichrom ale na lak používám staršně rád TEMPO. Zatím to používám na naše auto a na škodovku bo sem tam se o něco zavadí a když to není hluboké tak chvilku trpělivosti a rázem je vše pryč. Tu sem zrovna trochu lehce poškrábal tyčkou od "odhrnovačem" sněhu auto a zrovna to byla červená a na světle modré to šlo vidět tak během pěti minut to nešlo ani proti světlu.
Datum: 05. února 2010 17:03
 řekl bych že silichrom je na čištění a konzervování chromovaných částí.
Datum: 04. února 2010 23:07
 sorry ale já si tě neberu do huby,ale do klávesnice
Datum: 04. února 2010 21:06
 me si vubec neber do huby diky
Datum: 04. února 2010 21:01
 tak tímto končím diskuzní kroužek takže pro s.v.i.n.ě.2 : začalo to takhle,a to je pravda : tohle jsem já napsal na frankyho : ty si mi nějakej chytrej franky,držel si vubec někdy v rukách silichrom? že tu meleš o tom že je to na hovno? jestli si to leštil 2 minuty a pak si se na to vybod tak to se nediv,to chce práci.To se leští strašně dlouho a takhle hned reagoval franky na to že já jsem mu pouze řekl že je chytrej : Ty curaku podivej se na me vika u mych moto !!! VIM MOC DOBRE JAK LESTIT !!! silichrom znam a je na PICU !!! a z toho to se nikdo nevymluví,je to dole se podívejte jak n hned na mě takhle,má asi výbušnou povahu bo nwm,ale nechci nikoho urážet : toto je pro frankyho : ok beru tvůj názor,je to tvuj názor,ale já zas nezměním ten svuj že je to na leštění super za 65 korun.tak a tímto končím
Datum: 04. února 2010 20:59
 dovolte abych se do toho taky vlozil...co se tyce Silichromu tak dobrej neni, akorat neco nakonzervovat ale na lesteni se nehodi...co se tyce Tempa tak na lak je skvelej, da se s tim rozlestit secko (co se tyce laku) ale stoji to nervy, krev a pot...lestim vika mechanicky, tj. filcovej kotouc, brusna pasta, do hruba vylestit, hadrovej kotouc, druha pasta (nejaka jemnejsi, treba bila na autolaky) a lestit, pak zase jemnejsi a tak dale...nakonec to necim pak akorat nakonzervovat (treba tim Tempem, konzervuje dobre a hlinik s nim pomerne dlouho odolava oxidovani, porad lepsi nez to nechat nazdar buh vystavene vzduchu zeano)...to je ta nejjednodussi cesta, samo ze se to da delat jinymi zbusoby a postupy, at jiz mechanicky ci chemicky propr. kombinaci obou...
Datum: 04. února 2010 20:02
 ale jako nikoho se nechic zastavat, ale podival sem se podle prispevku a uz vidim zase dachl 21 ty curaku atd. jako ja ho fakt nechapu proc tady vyvolava takovy hadky, viz o par radku dole kdo si zacal  a nevim co z frankyho ma ? se podivej na jeho stroje co si dokazal udelat a co si ty koupil ? no ? rozdil nemyslis ? ale ja se tu hadat nechci
Datum: 04. února 2010 19:54
 a svine,to je normálka,s tím se hádat už vubec nebudu.to nemá smysl.pač s takovejma ...... já se nehádám
Datum: 04. února 2010 19:49
 za prvé jo klidně já střílet ale ty věšet za koule a kopat tak dlouho kopačákem dokud ti nevyleze plodový koláč...za druhé já jsem ti odepsal že si nějak moc chytrý pač si tu machroval jak velký kluk a ty si mě hned nazval čuákem a pak cucákem,,,,,za třetí : silichrom je dobrý nástroj když s tím umíš a dáš si s tím práci.a za čtvrté mám zakázáno se tu hádat na fk,takže pojd na icq,a tam si to vyříkáme...
Datum: 04. února 2010 19:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele franky když je silichrom dobrej tak to znamená za 3 ne??? tak tady nemel že jsme blbý a radši nám teda poraď jak se to dělá ...necháme si rádi poradit
Datum: 04. února 2010 19:46
 fakt dachlovi bych dal BAN sam tady keca ze by se meli rozdavat bany ale měl by ho dostat prvni !!!!!!
Datum: 04. února 2010 19:46
 silichrom je uplne napicu !! zlata pasta a kotouc na vratcku na hliník , nejlepsi co muze bejt, a tady jsem se o tom presvedcil,ze dachl tady dokaze vyprokovat celej FK, nenech se franky kazdopadne máš vic zkusenosti nez ten sasek  ! ten ví uplný hovno a machruje tady z nejakym silichromem   je uplne ubohej ! neboj se ho
Datum: 04. února 2010 19:45
Jméno: peterson
IP: uživatel8665
 aaale no klid us Franky ty mi napis ten mail oki ze cim sa to da vylestit dik
Datum: 04. února 2010 19:27
 takže za prvé,neumíš napsat nic jiného než "ČURÁKU" za druhé si starší a to neznamená že tu budeš machrovat, za třetí namaž si koblihu se silichromem a lešti!!!!!! za čtvrté návod máš na tubě napsaný tudíž si to přečti,když tu machruješ že si v ruce silichrom měl,za páte nazdar a neotravuj tu fk, a za šesté BONUS : jdi si zapálit jedno cígo s framykoinem
Datum: 04. února 2010 19:21
Jméno: peterson
IP: uživatel8665
 Franky porad mi pls jak by som to mohol vylestit napis mi mail na pato806@azet.sk ...dik
Datum: 04. února 2010 19:17
 nevíš o čem meleš ty malý děcko a tuková odřízlá masová koule
Datum: 04. února 2010 19:15
 ty si mi nějakej chytrej franky,držel si vubec někdy v rukách silichrom? že tu meleš o tom že je to na hovno? jestli si to leštil 2 minuty a pak si se na to vybod tak to se nediv,to chce práci.To se leští strašně dlouho
Datum: 04. února 2010 19:11
Jméno: peterson
IP: uživatel8665
 tak mi pls poradte ze cim by som to mohol vylestit
Datum: 04. února 2010 18:11
Jméno: peterson
IP: uživatel8665
 tak mi pls poradte ze cim by som to mohol vylestit
Datum: 04. února 2010 18:11
Jméno: peterson
IP: uživatel8665
 tak mi pls poradte ze cim by som to mohol vylestik
Datum: 04. února 2010 18:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tempo je na leštění starých laků..a tím silichromem se dá leštit ale trvá to moooc dlouho
Datum: 04. února 2010 18:01
Jméno: jawa
IP: uživatel1506
 caw draci u 250 kejvacky me neco divne boucha kdyz dam ucho k valci tak me pripada ze to jde z valce nebo z klikovy skrine, nedavno jsem to koupil a ten dotycnej predemnou jezdil bez vz. filtru a pridrel uplne vsechno a taky to tam takhle bouchalo tak jsem tam dal jiny valec po vybrusu a porad to boucha kdyz to je na neutral a stoji to namiste, pistni cep to nebude protoze sel dost stuha do ojnice je to pridreny. Ojnice vuli nema je skoro jak nova a loziska na klice ty kulickovy maj u zapalovani trochu vakl. A kdyz zmacknu spojku zaradim tak tam rachta neco asi retez ale pri jizde nic slyset neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2010 23:19
Jméno: Standa
IP: uživatel8674
 bud to mlati na čepu a nebo ti drnčí primár
Datum: 05. února 2010 16:04
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 krouzky byly nejspis menci a poskrabany valec a pist meli rejhy a loziska jsou taky naprd navic tam byly praskli zavlacky ty uchyty za ktery se to vyndava
Datum: 04. února 2010 18:57
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 na GO nemam zatim prachy to necham az na pristi zimu mam to zatim jen tak naprojeti po loukach a pak na silnici, mel jsem sundanej pouze valec a zapalovani, klikovku jsem zkousel nahoru a dolu a vule tam neni a dostran trochu jak by mela mit. u zapalovani jsem zkusil zahejbat klikou a trosku se hejbe myslim ze by to tak vadit nemuselo, ten motor je pred smrti!! jen mam strach aby mi neco neznicilo vybrus
Datum: 04. února 2010 18:54
 udělej komplet GO motoru
Datum: 04. února 2010 17:41
Jméno: pejo
IP: uživatel8644
 zdar draci pls na co sluzi na babette dekompresor ..dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2010 14:55
Jméno: sportak21
IP: uživatel8176
 Nebo taky slouzi k tomu ze di utika komprese a pak to hur jede.
Datum: 04. února 2010 14:55
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Slouží k vypnutí motoru a k snadnějšímu rozběhu při rozšlapávání. Sníží se tlak ve spalovacím prostoru.
Datum: 03. února 2010 23:45
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na dekompresi
Datum: 03. února 2010 21:57
 Pozor to nestlacaj,to sa ti babetta premeni na vzducholod.
Datum: 03. února 2010 21:53
 cs lidi mam taky provlem v lete sem nasel nahure zahazanu babetu 207 jako zazrakem se nam ji podarilo rozjed kupenim novim tiristorem ale kdyz sme tam dali vzduchovi filtr nebo co to ma toz se dusila toz sme jezdili boz toho a jezdila paradne ale jednoho krasneho dne se nam posrala nechita otacky tezko startuje vyfuk tam neni chtek bych se zeotat jak to spravit a nebo jestlni neni nejakej navod jak udelat celou generalku motora a nejak to seridit jezdila krasne neco potrobneho uplny amater nes ale profik taky ne diky za odpoved dyztak pls nejaky odkaz poslite diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 19:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 GO uděláš tak, že rozpůlíš motor, vyměníš ložiska, gufera, vycentruješ kliku, dáš tam nové spojky, vše přetěsníš smontuješ, dáš to na výbrus...... to je vše  Výfuk u 2T motoru dělá až 20% výkonu. předstih dej 1,2-1,5 mm, dekarbunizuj výfuk. To je snad vše. filtry vzduchu jsou důležité! to je snad vše!
Datum: 03. února 2010 19:37
 tak za 1.-tim ze tam nemas filtr ani vejfuk,tak ti do toho na 100% nalital bordel takze to bude pri nejmensim na vymenu krouzku,pistu,pri nejhorsim na vybrus.za 2.-2t motor vejfuk potrebuje,takze i to je duvod proc to nejede..jestli sem to pochopil spravne,tak preju vesely zajizdeni novyho vybrusu
Datum: 03. února 2010 19:07
Jméno: AIKI IDIOT
IP: uživatel8027
 dobri den predem se omlouvam ze pysi s par chybkama ale jsem silne retardovany. chcy se zeptat co mam udelam se svim pyonyrem ktery nejede ? a proc nejede ? benzin sem tam dolyl a celej sem se zlyl . co mam delal ??? napis te prosym navod pro mne jako pro debyla . dekujy
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 18:03
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Nebo nejede protoze zadnyho pionyra nemas
Datum: 03. února 2010 18:03
 no tak retard jsi, ale nedocílil si tím že to to píšeš z chybama apod. ale proto že to děláš naschvál. I já jsem věděl než sjem nastoupil do školy že děkuji je z měkkým I . A jestli píšeš že ses zlil benzínem jak jsi to tam doléval, tak to si borec bo to by se nestalo fakt nikomu  Být tebou tak nepíšu jak magor bo akorát si tu uděláš trapas.
Datum: 03. února 2010 17:54
Jméno: caffe
IP: uživatel8657
 protože jsi dement... di si radči zapálit..
Datum: 03. února 2010 16:34
 za prvé,to že píšeš jako debil děláš schválně,zadruhý jestli si se zlyl benzínem,asi si se pak dlouho myl,za třetí to může být mnohá věcí čím to nejede,ale podle mě to bude tím kdo ten stroj vlastní.za pátý čus
Datum: 03. února 2010 15:08
 caw chtel jsem se zeptat, jestli ma JAWA 350 typ 634 drzaky stupacek pevne navareny na ramu, nebo montovatelny ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 13:46
 sry uz sem si vzpomel
Datum: 03. února 2010 13:46
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 zdar, mám problém s babetou 210, nastartuji a jakmile přidám plyn chcípne, poradte, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2010 20:45
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 kamarade to bude karburator nebo jenom chuda smes nebo bohata nebo neco v zapalku.zkus to nechat klapkat asi 2minuty na volnobeh a pak to zkus
Datum: 02. února 2010 20:45
Jméno: Dušek
IP: uživatel4183
 Nebo nastavit směs a volnoběh
Datum: 02. února 2010 20:40
Jméno: Dušek
IP: uživatel4183
 zdar. a měls zaplí sytič? A ještě zkus nechat babettu chvili nastartovanou a zkus to potom.
Datum: 02. února 2010 20:38
 Čau, nemáte někdo zkušenost s odstraňovačem povrchových úprav a jaký druh si popřípadě mám koupit. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2010 23:32
 pro odstranění barvy používám ocelák na flexu , nebo takový sajrajt " odstraňovač starých nátěrů" , naneseš štětcem a pak seškrábneš špachtlí
Datum: 02. února 2010 23:32
Jméno: Petr
IP: uživatel8649
 ahoj, včera jsem tu psal jeden dotaz, někdo mi odpověděl že mam vyzkoušet svíčku, dnes sem jí vyzkoušel, funguje.... tady je ten ze včera: Čau všichni, mam takovej problém s mustangem, asi před týdnem sem ho vytáhl že se projedu, předtím sem sešteloval karburátor podle nějakého návodu co jsem našel na internetu( jehlu jsem dal na 2hý zářez ze zhora, volnoběžný šroub dotáhnout a o jeden a půl otočky zpět, plováková hladina OK) vytáhl jsem ho, 5krát jsem šlápnul s vyplou elektrikou, pak jsem jí zapl na po 3tí chytnul, blafal asi 2 vteřiny, a zase chcípnul a už nešel nastartovat ani na roztlačení, myslel jsem že je to svíčkou, koupil jsem novou a dneska jsem to chtěl znovu vyzkoušel, ještě jsem vyčistil trysky. Nakopával jsem to, tlačil asi kilometr, nechytnul. Ještě jsem zapoměl dodat, že je to asi měsíc s novýma pístníma kroužkama, od té doby najeto asi 100km.... Už nevim čím by to mohlo být....
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2010 22:37
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 skus o kousek na svíčce sklepat odtrh
Datum: 02. února 2010 22:37
Jméno: Petr
IP: uživatel8649
 elektrody jsou stříbrné.... svíčka háže jiskru dobře,.....
Datum: 02. února 2010 20:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ale bubak myslel farbu elektrod na sviečke skus vymeniť vysokonapäťový kábel aj fajku na sviečke a pokiaľ ti nehádže dobre iskru alebo nepravidelne a skus si nastaviť predstih možno ho máš zle nastavený
Datum: 02. února 2010 19:16
Jméno: Petr
IP: uživatel8649
 Svíčka je uplně nová, takže ještě stříbrnou..
Datum: 02. února 2010 17:54
Jméno: bubak
IP: uživatel5617
 jakou ma svicka barvu???
Datum: 02. února 2010 17:45
Jméno: peterson
IP: uživatel8637
 zdar draci newem sa rozhodnut aku motorku si mam kupit ci pitbika 125ku alebo nejaku CZ 175 poradte pls dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2010 16:28
Jméno: peterson
IP: uživatel8644
 diki Radek za radu ...aj vam vsem dik moc
Datum: 03. února 2010 16:28
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 čz 175 si kup stačí si pohrát s převodama a její vykon ti natrhne prdel ale jestli ji budeš přestavovat na cross tak kup nějakou ůplně starou rezavou aby si nezničil nějakou co má šanci být veterán
Datum: 02. února 2010 22:41
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Cina neni srot
Datum: 02. února 2010 17:22
 175 bych si kupil ja je to lepši stroj něž nějaky činsky šrot
Datum: 02. února 2010 16:56
Jméno: peterson
IP: uživatel8644
 prachy by som mal na obidvoje len sa nevem rozhodnut ...a ze co sa viac kazi ...ci tasko povedat
Datum: 02. února 2010 14:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli chceš kurvit čízu, tak pitbike
Datum: 02. února 2010 13:30
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Jestli chceš něco do terénu na blbnutí, tak pitbike.
Datum: 02. února 2010 11:07
 bože to jsou dotazy...kup si to co se ti víc líbí, a na co máš prachy..
Datum: 02. února 2010 0:13
Jméno: Petr
IP: uživatel8632
 Čau všichni, mam takovej problém s mustangem, asi před týdnem sem ho vytáhl že se projedu, předtím sem sešteloval karburátor podle nějakého návodu co jsem našel na internetu( jehlu jsem dal na 2hý zářez ze zhora, volnoběžný šroub dotáhnout a o jeden a půl otočky zpět, plováková hladina OK) vytáhl jsem ho, 5krát jsem šlápnul s vyplou elektrikou, pak jsem jí zapl na po 3tí chytnul, blafal asi 2 vteřiny, a zase chcípnul a už nešel nastartovat ani na roztlačení, myslel jsem že je to svíčkou, koupil jsem novou a dneska jsem to chtěl znovu vyzkoušel, ještě jsem vyčistil trysky. Nakopával jsem to, tlačil asi kilometr, nechytnul. Ještě jsem zapoměl dodat, že je to asi měsíc s novýma pístníma kroužkama, od té doby najeto asi 100km....
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. února 2010 20:11
Jméno: stepi5
IP: uživatel8634
 něco podobného se mi taky stalo a nakonec jsem přišel na to, že u cívky byl studeňák, tak jsem to přepájel a bylo to ok.
Datum: 01. února 2010 20:11
 což vo to svíčka ta OK asi bude,ale zapalovací kabel,a fajfka může být KO
Datum: 01. února 2010 20:08
Jméno: Petr
IP: uživatel8632
 OK. zejtra vyzkouším, ale jelikož je svíčka uplně nová, řekl bych že funguje..
Datum: 01. února 2010 20:07
 normal dej svíčku do fajfky,opři ji o hlavu a šlápni na nakopavačku...koukej na svíčku estli ti dává iskru,jednoduché ako facka
Datum: 01. února 2010 19:56
Jméno: Petr
IP: uživatel8632
 Když jsem jí vyndal, byla mokrá...předstih by měl být také ok..nevim jak poznam jestli dává jiskru....a u cívky jsem si všiml že byl utrhlej červenej drátek od jedné té namotané cívky k druhé, to jsem připájel, stejně ta motorka nejela
Datum: 01. února 2010 19:55
 do tejhle zimy kup n15.dává ti jiskru svíčka?
Datum: 01. února 2010 19:48
Jméno: fns
IP: uživatel8633
 co zkusit předstih?? nebo civka?? je aspon mokra svicka, kdyz ji vytahnes??
Datum: 01. února 2010 19:43
Jméno: Petr
IP: uživatel8632
 svíčku jsem koupil brisk N14C. Domnívám se že je to teplá, tak by měla chytat dobře...
Datum: 01. února 2010 19:39
|



|