|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 Zdarec draci vyndával jsem z fichtla píst ale zalomil jsem si segrovku u pístního čepu a tu segrovku nemám ted za co chytit... nemáte nějákej fígl jak bych ji dostal ven? dekuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 19:45
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 jo no  ke mě přišel kamarád a ten to měl hned
Datum: 13. února 2010 19:45
Jméno: filip
IP: uživatel924
 no tak to je pohoda.. ja to zkousel asi minutu a neslo mi to tak sem to tam nechal
Datum: 13. února 2010 17:35
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 problém vyřešen... jemným šroubováčkem jsem pod to drápnul a vytlačil ji.... a jinak mám už doma koupenej novej píst ale ten tam dám najře ted na sněhu zajíždět nebudu
Datum: 13. února 2010 17:30
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jezdi***
Datum: 13. února 2010 16:24
Jméno: filip
IP: uživatel924
 ja ji tam nechal zalomenou.. protoze mi to taky nako neslo, a rikal sem si ze to stejne nicemu nevadi.. a pak sem to prodal (je to uz skoro rok a ten fichtl do ted prej zejdi bez problemu)
Datum: 13. února 2010 16:23
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 taky jsem to tak udělal, ale chtěl bych aby se s tím pistem dalo aspon ted v zimě eště jezdit
Datum: 13. února 2010 16:15
Jméno: filip
IP: uživatel924
 to se mi taky u jednoho fichtla stalo.. tak sem ji tam nechal a cep sem vytlacil na druhou stranu
Datum: 13. února 2010 16:11
 cest hosi skladam motor s fichtla delam Go mam tam skoro vsecko nove pouzdra u prevodovky,cely start segment i s pruzinou i stou tyckou, novou vidlicku razeni, nove loziska a gufera a i klikovka je total nova,a chci to spulit do kupy a nechce mi to uplne sednou do kupy neco mi to brzdi a ja nevim co nemohli by ste mi nejak poradik dik cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja sem jarek A zadne segmenty nedelam !!!!
Datum: 13. února 2010 18:27
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 chce to dát bud pod startovací páku nebo pod segment podložku protože ty segmenty dělá nějakej jarda a zabírají jen kouskem
Datum: 13. února 2010 18:14
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Tipuju to taky na pouzdra, protože ty dnešní neodpovídají správným rozměrům.
Datum: 13. února 2010 17:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Jestli můžu poradit, když měníš více věcí ,je lépe si to vyzkoušet bez klikového hřídele.
Datum: 13. února 2010 15:14
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Přeměř pouzdra (hloubku a osazení )a potom se podívej na vodící tyčku vidličky ,jestli zapadá do otvorů v kartérech.
Datum: 13. února 2010 15:07
 jakou podlozku?
Datum: 13. února 2010 15:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli jsi dával nový segment tak pod něj musíš dát podložku, protože jináč ti bude zabírat jen kouskem a hned se omele!!!!
Datum: 13. února 2010 14:25
Jméno: Jawík
IP: uživatel5299
 Čus draci, tak tomu se říká smůla (přečtěte si to)  . Ale tak co třeba to někdo koupí  . Ale je to škoda!! Tady je odkaz:
http://www.aukro.cz/item921448608_jawa_50_21_pionyr_po_castecne_go.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 16:36
 Nechápu proč to vystavuje znova, že si to kamoš zadřel je snad jeho problém...
Datum: 13. února 2010 16:36
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 za ty pěníze to de škoda že je to tak daleko,ale zachovalá
Datum: 13. února 2010 9:11
Jméno: Jawík
IP: uživatel5299
 No nevím jestli to víš ale předtím už to tam mněl jednou vystavený a mám takovej pocit, že to prodal cca za 1500Kč nebo 1400Kč, pravděpodobně nějakýmu kámošovi jak píše. Ale nemyslel jsem, že mněl smůlu ten prodejce ale ta motorka
Datum: 13. února 2010 9:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel8590
 Nechapu co je natom tak dulezityho ze to sem davas...a uz vubec nechapu proc si to sem dal 2x
Datum: 13. února 2010 9:00
Posl.aktualizace: 13. února 2010 7:44
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Prodává se na to takovej gumovej potah.Jen navlíkneš a přesto pak ještě nákou kuzi
Datum: 13. února 2010 7:44
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 je to kostra sedla,která se musí nechat potáhnout a tady tohle bych 100% nekupoval koupil bych z http://www.motokramek.cz tam je už potažené za 1140kč
Datum: 12. února 2010 19:21
 No, dle mého názoru je to jen kostra sedla, na kterou ještě přijde nějaký molitan a pak potah.
Datum: 12. února 2010 19:10
 zdravim uz delsi dobu nemuzu sehnat blatnik na jawu 354 kyvacku kdybyste mel nekdo doma prebytecnej klidne rezavej ale kompletní tak se urco ozvete sem z okoli kladna-slanyho
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:18
Jméno: pejo
IP: uživatel8729
 zdar draci mam jednu otazku da sa na pyonyrovi vybrat sklicko na tachometri ak hej tak mi poradte pls ze ako dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 19:31
Jméno: pejo
IP: uživatel8729
 oki dik tak to zajtra skusim dat dole dik moc
Datum: 11. února 2010 19:31
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 ja kdyz delal polep tak sem ho sundal,nandal a byl jako novej..ale ze to ty neposeres to uz ti nezarucim
Datum: 11. února 2010 19:21
Jméno: pejo
IP: uživatel8729
 a neposkodi sa ten chromovy krouzek?
Datum: 11. února 2010 18:41
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Musis ten chromovej krouzek opatrne po celym!!! obvodu odpacit sroubovakem..ale fakt po cely obvodu jinak ho muzes roztrhnout a zkurvit..
Datum: 11. února 2010 18:37
Jméno: Petr
IP: uživatel8732
 Ahoj, mam problém s mustangem, asi před třema tejdnama jsem vymněnil pístní kroužky, poté sem motor vyzkoušel, vše běželo.....po týdnu sem se chtěl jít projet, ale předtím sem sešteloval a vyčistil karbec.... Většinnou mi chytal tak na 20tej pokus, ale ted sem 5krát šlápnul s vyplou elektrikou, zapl sem elektriku, hned na poprvy chytil, asi 2vteřiny blafal a pak chcípnul, už jsem ho nenastartoval, myslel jsem že je to svíčkou, koupil jsem novou N14C (vím že na ted je lepší N15C, ale v obchodě neměli...)a stejnak nechytil, předstih mam správně, karburátor vše ok.... Včera jsem chtěl znova vyzkoušet, vše jsem zkontroloval, svíčka dávala jiskru, ale motor nechytil....když jsem poté svíčku vyndal byla mokrá.... A trochu se mi zdá, že když startuju, šlápnu na páku, rychlejc se zastaví než předtím(prostě jako by tam nebyl setrvačník), a když jsem se ho snažil roztlačit, jakoby trochu něco cinkalo kdesi v motoru....Poradte mi prosím někdo, už fakt nevim co stim....
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. února 2010 13:52
 Zkus sundat válec,jestli ti neprask kroužek.Já jel na zetce po go motoru,na zajíždění sem kašlal,neměl sem v tom tenkrát takovej rozum.Řek sem si všechno nový,tak zkusim co to dá.Najednou zakuckala a začalo cinkat v motoru.Kroužky byly vejpůl  .Motor šel normálně našlapovat akorát nechyt a cinkalo v něm
Datum: 25. února 2010 13:52
Jméno: king2
IP: uživatel8426
 podiv se esi ti nekde nekostri drat ja tak jednou zustal 5 hodin za lesem nez sem na to prisel!
Datum: 19. února 2010 14:06
Jméno: Petr
IP: uživatel2780
 Kroužky jsou daný dobře v zámku, válec rozeberu a kouknu se jestli tam něco nespadlo..
Datum: 13. února 2010 15:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a dal si kroužky do zámku? třeba je to vyjetý
Datum: 12. února 2010 9:45
Jméno: JM
IP: uživatel8230
 A nespadlo ti něco do spalovacího prostoru, když jsi měl vymontovaný karbec, nebo když jsi seřizoval předstih? Že by ti to tam nadělalo paseku a proto ti drhne píst o válec...
Datum: 12. února 2010 9:19
Jméno: Petr
IP: uživatel8732
 Manometn nemam, podle mě tlaky jsou ok....Vyzkouším kdyžtak ten menší odtrh, nebo starou svíčku....a psal jsem že se mi zdá že motor jde ztuha.... kouknu se na to....zatim dík...
Datum: 11. února 2010 18:26
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 mokra svicka nepálí.......skus zmensit odtrh na svicce
Datum: 11. února 2010 18:20
 já si myslím že to ani neni moc tým motorem že to tam cinkáá ale aj to je probléém který treba rešit ale ked to ani neblafne tak je nekde inde problém to cinkání by temu newadilo jestli máš manometr tak zmeraj tlaky proste to pychni do otvoru svíčky a prešlápni ale myslím že v tlakoch neni problém nejde to náhodú nejak tažko pretočit??? či to neni náhodú pridrítéé.Ale newím ti poradit ešte sa my to nestalo???? JE to veliká zahada???
Datum: 11. února 2010 18:14
Jméno: Petr
IP: uživatel8732
 A jak se pozná že je kliková hřídel v prdeli? Mám podezření na ní, ale to by mi to aspon blaflo když sem to roztlačoval nn?? ale zapalování bude ok když mi svíčka dává jiskru....
Datum: 11. února 2010 18:11
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Já mam 05ku a taky mi to jednu dobu blblo, všechno jsem sešteloval nový kontakty zapalování, kondík, jiný karbec a pořád nic. Tak jsem otočil dráty na indukčce a jelo to. Ale jezdilo mi to s dráty v původním stavu tak nevím co to blblo jestli ty indukčky jsou nějáký sráče nebo co.Tak teď jezdím s otočenýma drátama.
Datum: 11. února 2010 18:02
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 Kejvačka: dráty do kol měla v originále chrom/zinek/nerez???dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 18:22
Jméno: jelen
IP: uživatel5028
 ok, tak asi koupím zinkový
Datum: 11. února 2010 18:22
 viděl bych to na zinek
Datum: 11. února 2010 15:11
 Zdar draci.Potřeboval bych poradit s mou jawou 90.Dnes jsem jel to trochu projet a po 2 km to zničeho nic přestalo jet jen to kuclo.No nic chvíli jsem tlačil a zachvíli mě to nedalo a zas chytla tak sem zas ujel 100m a asi 3x se mi to opakovalo.Možná to je něco s přívodem paliva ale zkuste nato odpovědět prosím.
Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 12:53
Jméno: xxx
IP: uživatel5136
 vyčisti kalburátor,možná máš ucpanou hadičku,tak ti tam jde málo benzínu.Nebo je možný že máš špatnou svíčku
Datum: 11. února 2010 12:53
 Zkotroluj a případně vyčisti karburátor, zkontroluj sežízení, trysky. Dále palivovou cestu (filtr) a hlavně palivový kohoutek. Může být zanešený a nebo mohou být špatné otvory v těsnění uvnitř kohoutu - vyměnit.
Datum: 10. února 2010 22:43
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau hoši,chci se zeptat když chci dělat novej lak jestli mám dát i základovku(popřípadě jakej odstín a značku) a nakonec i bezbarvý lak?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 21:49
 mate taky nekdo mustanga s jednim uchycenim nadrze u krku ? mam diru pro srub jen z levy strany..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 20:34
 jo fajn ja se jen ptal protoze sem myslel ze mam neoriginalni andrz nebo neco..  a je tam matka a za ni dira do ramu ze ?
Datum: 10. února 2010 20:34
 to asi nekomu pred tebou ten druhy upadl.. omg
Datum: 10. února 2010 14:22
Jméno: rroobbiinn199
IP: uživatel1553
 Čus hoši když držím chvíly plný plyn tak to ztratí výkon nevíte proč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:47
Jméno: robin
IP: uživatel1553
 kroužky tam jsou nové a ty jsou dobré..odkud málo vzduchuu??
Datum: 10. února 2010 15:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej nový kroužky....
Datum: 09. února 2010 20:32
Jméno: nanuk
IP: uživatel8708
 cau de ti tam malo vzduchu
Datum: 09. února 2010 20:31
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Možná přidřené? nebo ti tam jde málo beňálu.
Datum: 09. února 2010 19:46
Jméno: peterson
IP: uživatel8709
 zdar draci idem davat do pyonyra tuto ijnicu a to je jedno ze ako bude otocena ci tym napisom CKR ku mne alebo naopak ci nie dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 14:45
Jméno: peterson
IP: uživatel8709
 hej tu ako ma byt pls otocena
Datum: 09. února 2010 14:45
Datum: 09. února 2010 14:36
Jméno: don
IP: uživatel5028
 jaké má stejné díly panelka (1965) a kejvačka (1958)? Prosil bych poravdu všechny. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 19:57
Jméno: don
IP: uživatel5028
 dík, já věděl, že tu vždy poradí...
Datum: 10. února 2010 19:57
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel7527
 Opravdu delikátní dotaz , na který Ti asi odpoví jen ČUTV .
Datum: 09. února 2010 20:26
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, já debil sem si chtěl vyladit klakson u panelky, celýho sem ho rozebral a když sem ho smontoval a nasadil, tak už to mělo jinej zvuk, poraĎte jak tomu dát zase původní zvuk.jestli se to má utáhnout, fakt nevím(já to furt utahoval až mi ten šrůb praskl  takže musím řešit i tenhlle problém jak to spravit)piště pls. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 20:38
 Čau draci chci se zeptat mám přední vidlu z jawy 250 a kolik tam mám nalit oleja a musí ten olej ze spodu tyct když se ten šroub vyšroubuje
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 10:45
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 Když chceš vypustit olej, povol šroub o 7 - 10 mm a zatlač dovnitř a pootoč o 90 stupňů. Tím uvolníš kolíček ze zahloubení a začne vytékat olej. Náplň
je 140 cm3
Datum: 09. února 2010 10:45
Jméno: stepkaM
IP: uživatel1859
 zdra draci, o výkendu jsem koupil mustoše,, avšak stále mi nejde nastavit spojka, když jde na našlápnutí, tak pak nejde zase při zaplém motoru při řazení, co s tím?? a prosím vás, jaká je sestava součástek v tý trubičce ,, když sundám kryt spojky tak tam mám rovnou tyčku ( okolo 12cm ? ), nemá tam být někde kulička? popř více jich?? ( již si to nepamatuji, je to dlouho co jsem rozdelával motor naposledy ) díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 20:01
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 co víš třeba bude dobrá, tak budou sjetý lameli na plech,no možná že bude potřeba vyměnit ale co víš
Datum: 08. února 2010 19:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 třeba  no zvhledem k tomu ze to blbne tak asi ne  mezi lamela je prvni vec na ktery je videt opotrebeni
Datum: 08. února 2010 19:18
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 na co mezilamelu třeba bude ještě dobrá
Datum: 08. února 2010 19:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jestli ti nefunguje spojka neni co vymejslet oprava opravdu neni draha ani neak narocna kup lameli a mezilamelu novy pruziny a mas tó jak s tovarny  a nemusis ani sundavat motor
Datum: 08. února 2010 18:51
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 krátká tyčka+kulička+dlouhá tyčka
Datum: 08. února 2010 18:39
 zdarec draci, mam problem ze 4T proc mi furt strili do vejfuku kdyz tocim ?  čím to může bejt díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 22:47
Jméno: standa
IP: uživatel8704
 3x sem ti rek at si koupis novou svíčku!!!! tahle je dvacetkrat ulitá,proto střílí!!!!!
Datum: 08. února 2010 22:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 noste vodu !!
Datum: 08. února 2010 21:17
 jak Na samotě o u lesa.::jak začnu řezat,musíte mi přidat plyn!!
Datum: 08. února 2010 20:55
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ze si to vuc pustite pres prah  svata jawa
Datum: 08. února 2010 20:13
 Tak to sou uurčite ventily ja to mel u starýho japonce to samí
Datum: 08. února 2010 20:05
 toci dobre, prez nabijecku ne, samozrjeme ze nabijecka je schozena ale na to nemam vliv u auta asi jo ale tady 12v5a asi ne ale mam ji schozunou takze baterka je dobre nabita
Datum: 08. února 2010 19:45
 je to cinska ctyrkolka atv 200, i kdzy sem benzin striknul pod svicku tak stejne nechytne tocim, a obcas streli a ted uz strili castjes ale to je takova prda jak z nejakyho kulometu, jiska, fakt rana hodne velka , mozna jinou svicku ale myslim ze to nepomuze normlane jiskru hazi starter taky toci dobre prez nabijecku
Datum: 08. února 2010 19:41
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 toto je specialita vsech motoru yuki starsiho data , behem 50 kilometru se tomu tak rozhodej ventily ze se s tim neda jet
Datum: 08. února 2010 19:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak zde bylo receno rozladene ventily popr. karburator
Datum: 08. února 2010 18:59
 jesi to je neaky pit/dirt tak je to normální
Datum: 08. února 2010 18:46
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Konkretne to tipuju na nakej cinskej vrak
Datum: 08. února 2010 18:42
 základní otázka: na jakém motoru to je??? konkrétně jaký stroj??
Datum: 08. února 2010 18:28
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 sou to na 100% rozhozeny ventily nech si to seridit chtej za to tak 500 a mas na rok vystarano jinak do budoucna bych ti doporucil pravidelny servis
Datum: 08. února 2010 18:11
Jméno: martin
IP: uživatel5450
 podpálený ventil
Datum: 08. února 2010 17:47
Jméno: a.dd
IP: uživatel8610
 předstih
Datum: 08. února 2010 17:47
 CHAMPION L82YC na fechtla..co vy na to ? nasel sem starou po dedovy v garazi neni to ta nova co jde najit n anetu..startuje krasne pali jak svina ale aby se neco nestalo spistem treba ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2010 15:02
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 S motorem se vůbec nic nestane, já měl L82Y , ale v létě jsem dal novou L82YC
Datum: 08. února 2010 15:02
 caw mam par dotazu tykajici se 634: 1) mel bych mit 634 z roku 1974 (s rychlomerem v masce) a videl jsem na par fotkachl, ze mel demontovany ty chromovany boky nadrze jde to u vsech, nebo to mely jenom nektery treba vyvozni kousky ? 2) jakej je odstin cerveny na tyhle JAWE je to RAL 3004 ? 3) kdo ste renovoval tenhle stroj - kolik stalo lakovani a kolik chromovani zajima me to spis pro orientaci, kde se ty ceny pohybujou. dik vsem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2010 16:44
|



|