|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jirka
IP: uživatel4411
 čau hoši čistě likedky jak a co mám seřídit na 21 aby mi to nezdechlo při volnoběhu
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 17:50
Jméno: danyš
IP: uživatel4900
 no pak taky zalezi v jakym mas stavu soupatko jestli tam v tom miste kde se to dotyka s tim sroubkem to neni vymlaceny a na poloze jehli
Datum: 04. ledna 2009 17:50
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 jj taky podle teploty.. volnobeh se sserizuje kdyz je motor zahraty... pokud se nemylim tak kdyz je motor studeny tak drzi vyssi otacky nez kdyz je motor zahraty
Datum: 04. ledna 2009 15:50
 někdy je to rozdilny podle teploty motoru ...
Datum: 04. ledna 2009 14:46
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Seřizuje se to tim šroubkem s pružinkou mezi triskama.Ale taky záleží na tom na jakou stranu jí máš nakloněnou.Když jí naklonýš do leva tak začne chcípat a když do ptava tak začne nabírat otáčky,nebo je to obráceně už nevim.Prostě to postav rovně a pak toč s tim šroubkem.Když ho budeš přitahovat začnou otáčky stoupat a když povolovat tak začnou otáčky klesat.Ale i když to seřdíš,na náklon to bude reagovat stejně!
Datum: 04. ledna 2009 13:38
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 sakra někdo mě předběhl
Datum: 04. ledna 2009 13:32
Jméno: Mrcin.M
IP: uživatel4549
 Nastartuj , a na karbecu dotahuj/povoluj šroubek s pružinkou dokud ti to nebude sedět podle představ. Jednoduché !
Datum: 04. ledna 2009 13:31
Jméno: Dan
IP: uživatel4916
 zkus si pohrat s tou prostredni tryskou(ma pruzinku) u karburatoru,cim vic ji utahujes,tim fechtlovi pridavas otacky a naopak
Datum: 04. ledna 2009 13:27
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 volnoběh
Datum: 04. ledna 2009 13:14
 tak vám hoši řeknu ty výfuky HIKONE sou pěkně na hovno vubec to výkon nepřidá a eště to je uškrcený dyž uříznete to koleno co tam je tak vevnitřje asi 100mm trubky takže nechápu jak to může přidat výkon
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2009 12:27
 podle tohodle vejfiku tunim hikone použil sem akorát ty kužele jinak kopmlet jinej
Datum: 04. ledna 2009 12:27
Datum: 03. ledna 2009 22:05
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pripojuji se k teto diskuzi a potvrzuju ze nejen nejlip vypada krasnej chromovej a nablejskanej vyfuk (jak doutnik tak seriznuty) ale dobre utesneny a vypaleny je i na vykon podle me dost lepsi nez Hikone, zalezi jak si ten Hikone poladis...ale ty origo vyfuky sou stejne nejlepsi klasa...
Datum: 03. ledna 2009 20:26
 no jo záleží taky jak to posváříte, výfuck je dost citlivá věcička. Ale pravda, není nad originální krásnej chromovanej lauf
Datum: 03. ledna 2009 18:30
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
  co chces original je original jestli chces nepatrne vetsi vykon tak vycisti koleno vyfuk a nazacatku kolena je dobry odbrousit hranu pokud tam je u valce a dat poradny tesneni nejlepsi je si ho vyrobyt a dat silnou vrstvu pokud mas sceho a vejfuk neupravovat!!
Datum: 03. ledna 2009 16:59
Jméno: standa
IP: uživatel4908
 Hikone je krám...jedinej pouzitelnej je tak ta 201 a este se musi do ni hrabat....
Datum: 03. ledna 2009 16:42
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Mě to taky nepřidalo ale lepší než normální!
Datum: 03. ledna 2009 16:34
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cus slozil jsem motor na fichtla a ve sveraku sel dootavek normalne bez vejfuku a tetka na pionyroj nejde dootacek jako kdyz vynechava kdyz dam plnej udusiseto a svicka je mokra!?? a volnobech drzi nadherne v malech otackach
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 9:35
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 ze to saje vzduch to je mozny ale vse je cisty a benzin nevim ten by tam mel jit
Datum: 03. ledna 2009 9:35
 mě to dělalo, když se mi sál olej do kliky.
Datum: 02. ledna 2009 22:36
 A nemaš třeba jenom zanesený výfuk??
Datum: 02. ledna 2009 19:48
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vzduchovej filtr je čistej? jde tam dostatek benzinu? svíčka být mokrá může, to ale neznamená že tam tý směsi jde dost!!
Datum: 02. ledna 2009 19:36
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 to se mi nezda nastavil jsem to dle prirucky a vzdicky to tak nastavuju
Datum: 02. ledna 2009 19:29
 Je možný,že to bude předstih
Datum: 02. ledna 2009 18:45
Jméno: Zbyněk
IP: uživatel4895
 Ahojky draci, snažím se dát do hromady Jawku 90ku a scháním kola nebo jen středy jsou totožné snad s pínem od 20citky.nemáte je někdo zbytečné doma ?rád koupím.To za prvné a za druhé nevíte o někom kdo renevuje spolkové obložení na 90tku? Dejte vědět. Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2009 0:30
 mual,cz
Datum: 09. ledna 2009 0:30
 Zdar, já mám ráfek na 90ku. Za nějakou normální cenu je tvůj. Pokud máš zájem...napiš na mail
Datum: 02. ledna 2009 21:30
 Kola stejný nejsou.20 má 16 palcový a 90sátka má 18 palcový
Datum: 02. ledna 2009 15:53
 90tka ma sirsi oblození zez pionýr!! jinak vzledove jsou stejné
Datum: 02. ledna 2009 15:15
 hoši pozor, kola stejný nejsou, jenom středy kol!!!!! a to ještě jenom jedny, teď newim jestli ty s těma dírama, nebo ty jak tam patří ta guma????
Datum: 02. ledna 2009 14:15
 Zbyňku,napiš na email mám celé kola z 20citky.
Datum: 02. ledna 2009 14:07
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Mam knizku a stredy jsou totozny s 20citky
Datum: 02. ledna 2009 13:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
 http://shop.sesa-moto.cz/zbozi/jawa_90/spojka_lamela
Datum: 02. ledna 2009 13:20
Datum: 02. ledna 2009 13:16
 Tak středy myslim stejný nejsou,90sátka má snad větší.A spojkový obložení renovujou v klimautu.Je to v Brandýse nad Labem.
Datum: 02. ledna 2009 13:15
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Cau draci... jak dlouho mi vydrzi baterka na jezdeni bez svetel... bez dobijeni..? vydrzi dloho nebo spis chvilku? dikes za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 21:46
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 joo ma.. ale dkyz to nakopnu tka mi ta kontrolka uplne nezhasne.. tak prave newim.
Datum: 01. ledna 2009 21:46
Jméno: motor
IP: uživatel680
 to nemá kontrolku?
Datum: 01. ledna 2009 21:43
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 mam tam 11Ah.. jen se ptam pac newim jestli jsem si spravne zapojil dobijeni... ale uz na ni jezdim od vanoc kazdy den.. a zatim v poho... takze asik to bude v poradkuu
Datum: 01. ledna 2009 21:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle toho, kolik má Ah ....... když je to nějaká stačka s 1,5Ah tak bych s tim moc daleko nejezdil, ale třeba s 11Ah to docela i vydrží
Datum: 01. ledna 2009 20:52
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 baterka ti vydrží n ajeden závod, pak je třeba nabýt.
Datum: 01. ledna 2009 19:39
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 dva az tri dny
Datum: 01. ledna 2009 18:08
 nazdar raci. mam problem. jak je kladivko a kovadlinka tak se mi zasek ten šroubek na odtrh do toho hlinikovýho statoru. nevim co s tim, jak to povolit?radte draci a dračice
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 17:39
 Tohle je opravdu inteligetní dotaz...  Jak mám povolit zaseklej šroub...! Naklepat nahřát navařit na něj kus něčeho nebo tak....jak chce s timhle radit....!!!
Datum: 01. ledna 2009 17:39
Jméno: marek
IP: uživatel4802
 Poprosil bych o radu, u 05tky sem odšrouboval na hlavovém složení ty velké matice 32 klíčem a snažím se vytáhnout řidítka z rámu, ale nijak mi to nejde.\r\nCo se s tým dá dělat? WD sprej jsem už zkoušel. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2009 15:22
Jméno: vasik
IP: uživatel4298
 Musiš povolit tu 11 na řidítkách tak o1 cm pak vem kladívko a stref se na ní ona zaleze a pak pudou vytáhnout.Dole je matka ve tvaru kužele.tak mnoho štěstí
Datum: 01. ledna 2009 15:22
 moment, ty matky si vubec neměl sroubovat akorát ten 10nebo11 šroub, co je ve středu řidítek a potom se zapřík o kolo, jestli už ho tam nemáš tak teleskopy a kroutit s něma, až vylezou
Datum: 31. prosince 2008 20:48
Jméno: nimi
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 03. ledna 2009 23:18
Jméno: Vojtas
IP: uživatel4912
 máš vzuchovej filtr???? často tohle delá bordel
Datum: 03. ledna 2009 23:18
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 pridreny si myslim ze to nebude.. jelikoz davam 1:25 a ma to najeto 20km... ale hrozne opatrne.... pomalinku ... a krouzky jsou dany spravne.. to vim na 100% spis si myslim ze se tam dostal bordel  uvidim casem treba se to zahladi
Datum: 31. prosince 2008 20:45
Jméno: Tomas15
IP: uživatel4612
 Cest, tak neco podobnyho se stalo me, no podobnyho  me se rozletel novy pist, poskrabalo me to celej valec, ale co...  hele dal jsi tam spravne pistni krouzky? aby ti zapadali do tech zamku?
Datum: 31. prosince 2008 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel4882
 ja tohle znam....takle vypadali valce po M2T  Jinak bud to vypada jako malo prebrouseny rejhy a nebo cerstve pridrenej valec....
Datum: 31. prosince 2008 2:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 jenze starej valec do nehoz se nigdy nezasahlo (krome vymeny pist. krouzku) je neco docela jineho nez valec po vybrusu...to je velkej rozdil...ale rikam zajed to a pak se uvidi...
Datum: 30. prosince 2008 20:40
Jméno: jawas
IP: uživatel368
 ja bychse na to uplne vysral takovejch rejch tam jeste budes mit a vykon ti to nezmeni podiv se na stary valce a jak jedou jeste lip nez ten tvuj az ho zajedes
Datum: 30. prosince 2008 20:27
 A tak kdyz je to po vybrusu, tak si urcite srazil hrany na kanalech, ne? Pokud ne, tak by to mohl byt duvod..
Datum: 30. prosince 2008 17:33
 no tohle je málo vybroušený válec.. měl hluboké rýhy a někdo ho vybrousil málo.. měl tam být asi ještě jeden výbrus.. ale jkao tohle by nemělo dělat zas takový vliv pokud píst nemá vůli
Datum: 30. prosince 2008 14:55
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak nemelo by ale gdyz to zajedes tak to trochu zmizi...zalezi jak moc je to hluboky a jaky to bude mit na vykon a pro priste pomalu, nizke otacky, nevytacet zvlaste na zacatku...
Datum: 30. prosince 2008 13:09
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 cau draci.. CZ 250/455 po GO... no a ten chlapek co mi to delal ze u techhle typu byl predstih 4mm.. ale ja zase cetl ze ma byt 2,8-3,2... protoze mi strili jako blazen.. a nejde do otacek...a to si myslim ze tohle motor po Go delat nemuze..!! startuje krasne ale.. a nejde do otacek a jak ji trosku pridam tak zacne strilet....! taky myslite ze je to predstihh? nebo mate jiny nazor? diky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2008 20:44
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Sorry za to I..Cíťo(jinak abych upresnil to I tak vzdy pisu takovi I co mam bliz po ruce  ) predstih jsem si odpoledne udelal.. a je to v poho  uvidime dal..
Datum: 30. prosince 2008 20:44
 Takovi z měkym í jo, borec, ale ty motory v té fabrice byly úplně nové, víš, a ten mohl být po smrti a jěště, kdo ví jak dlouho stál někde zmrzlej, atd.
Počkej kdyžtak seřiď znovu "jestli umíš" a najeď nějaký ty kilásky a uvidíš, kdyžtak potom to okomentujeme.
Datum: 30. prosince 2008 19:29
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 Ale vojto... takovi motor po GO musi trosku slapat nemyslis? mi nerikej ze dkyz takovej motor udelali soudruzi novej.. a nekdo na tom odjizdel z dilny... ze mu to na 4 jelo 40 a uz mu to zacalo cukat? asi ne vid? jinak jsme udelal predstih a srovnalo se to
Datum: 30. prosince 2008 13:00
 nazdar, vy si všichni myslíte, že když je motor po generálce, že pojede jako střela, snad prvně zajet a potom se uvidí to je snad jasný, že ti to nepojede na plný koule
Datum: 30. prosince 2008 11:50
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 tedka jsme koukal na ty 455 a predstih 3,5-3,8... tak to zitra zkusim a uvidim... motor po go.. a delej si to zase sam... ja se z tho pos..
Datum: 29. prosince 2008 20:41
 podle me je to predstih,posteluj a uvidis
Datum: 29. prosince 2008 20:24
Jméno: pepan
IP: uživatel2924
 zdarec, z ceho je vyrobeny tesneni pod hlavu valce na jawa-cz 125/355 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 20:13
 Ou,to sem si to zas špatně přečetl.Já psal pod válec.Tak já pod hlavu dávám hermetik
Datum: 29. prosince 2008 20:13
 z cervenyho silikonu ani papiru nebude,tesneni pod hlavu valce je z hlinikovyho plechu
Datum: 29. prosince 2008 19:14
 U mojí 355 je z červenýho silikonu na motory.Jinak to papírový je z nějakýho špešl papíru kterej vydrží tu teplotu.Vim že se daj koupit celý stránky toho papíru a pak si ho můžeš vystřihnout
Datum: 29. prosince 2008 18:46
Jméno: Joxa
IP: uživatel4871
 Nazdar chlapi, měl bych zájem o 2 polohový přepínač světel se spínačem bzučáku, funkční tak do 100 Kč. Dík za nabídky. Icg-377831317 nebo výše uvedený mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 17:18
Jméno: ole
IP: uživatel4124
 mam dotaz,prosimvas furt mi pada retaz u sekundarka cim to muze byt?poradte vim ze neco vymyslite diky moc draci cus
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2008 16:33
Jméno: Mustaf
IP: uživatel4411
 jednou jsem měl ohlou rozetu tež mi padal občas řetaz
Datum: 29. prosince 2008 16:33
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 když se mění něco v řetězový soustavě tak se nemění jenom jedna věc, ale všechno najednou, tzn. řetěz, rozeta(stačí vyměnit věnec), sekundárko, u tebe bych to viděl na ten řetěz když si sekundárko měnil, je buďto vytahanej a nebo je jenom povolenej v napínákách
Datum: 29. prosince 2008 11:17
Jméno: tomas
IP: uživatel4529
 zdar ole já bych řekl že to bude nejspíš tím že na něm máš už malé zoubky a nebo to může být tím že máš řetěz moc povolenej ale to by asi padal i u rozety jestly to nebude tima malejma zoubkama tak netušim.....zatim č.u.s
Datum: 28. prosince 2008 22:50
 zdarec,chtěl sem se zeptat čim to je když mi u mustanga hazí normálně jiskru a nechce to vubec chytnout ani na roztlačení,předstih a odtrh mam seřízenej,děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 17:41
Jméno: mogul
IP: uživatel4012
 a svicku mas suchou? Jestli jo, tak skus vice benzinu, Jestli je mokra, tak nastav chudsi smes.
Datum: 27. prosince 2008 17:41
Jméno: standa
IP: uživatel4845
 bejva to bud tim ze ti tam nejde benzin,nebo slaba jiskra a nebo blbe serizeny zapalovani...
Datum: 27. prosince 2008 15:38
Jméno: paul
IP: uživatel4850
 Počítán s tím že máš předstih seřízený,tak to bude bud betekoucí benzín nebo ucpané trysky nebo karburátor. A jak víš že je ta jiskra dobrá ? Zkus jinou svíčku.
Datum: 27. prosince 2008 15:03
 To dobre znam,kazdy tvrdi,ze ma predstih ok,ale ve skutecnosti je ko  ,nech si seridit od nekoho,kdo to uz serizoval a pak mu to nastartovalo
Datum: 27. prosince 2008 14:24
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 čau. je možný, aby mi v zimě čezeta šla za plynem hůř než za tepla ? protože když ji nastartuju ve vytápěný dílně tak de krásně za plynem, ale když ji nastartuju venku třeba při 3°C a přidám rychle plyn tak se trochu přidusí a až potom vyletěj otáčky.jinak za jízdy je to v pohodě líná neni i krásně jede.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2008 19:33
 mno to je normalni ze de blbe za plynem kdyz je moc studena,me to taky dela,ale zase kdyz se vohreje tak mi to ted v zime jede jak krava
Datum: 27. prosince 2008 19:33
 Myslím že tohle je problém že vzduch mění svůj objem při různých teplotách a tím pádem se ho do motoru dostává různý množství při měnící se teplotě....
Datum: 27. prosince 2008 17:19
Jméno: lolek
IP: uživatel4510
 ja bych si z toho nedelal legraci s menenim trysky ,sice se to zda blbost ale atmosfericky vzduch se taky podili na horeni smesi(bez tho by to ani neslo)a ve vzduchu sou taky veci ktery ti muzou ovlivnovat chod motoru (vlhkost,tlak,teplota...)
Datum: 27. prosince 2008 15:27
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no proč dit když je studenej motor tak by bylo nejlepčí aby mel bohatší směs ale zase fichtl se zachřeje na provozní teplotu v pohode i v zime teda aspo myslim
Datum: 27. prosince 2008 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel4845
Datum: 27. prosince 2008 12:20
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Zdravím,jakej typ výfuku hikone je nejlepší ne mustafa(pokud je hodně potunenej).
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2008 15:18
 plech 0.8mm ale neni to prdel ztocit ty kuzely jeden jsem tkle delal
Datum: 28. prosince 2008 15:18
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 jj lepsi je to zpocitat nebo upravit hikone ale v tom ti moc neporadim.
Datum: 27. prosince 2008 13:05
Jméno: motor
IP: uživatel680
 hoši z jak tlustýho plechu deláte vejfuky a podle čeho deláte tvary aby vám to lícovalo když to sváříte díkec za odpověd
Datum: 27. prosince 2008 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel4845
 no pokud to mas az tolik vykonne tak by prece bylo lepsi si vyfuk spocitat a udelat sam...ze...urcite mas i sirsi vyfukove koleno kdyz ti to tolik jede....
Datum: 27. prosince 2008 11:59
Jméno: maro50
IP: uživatel4844
 ten ktory sa ti najviac paci..
Datum: 27. prosince 2008 11:15
Jméno: maro50
IP: uživatel4844
 ten ktory sa ti najviac paci..
Datum: 27. prosince 2008 11:14
 to jses ty jak ti jede 110km/h??jak te mam na icq? hh
Datum: 27. prosince 2008 10:06
 všechny sou stejný...
Datum: 27. prosince 2008 9:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau draci este jeden dotaz nevyte proc fichtl po GO je tak liny? trojka to vubec nebere jen vyjmecne a jednu chvili to tahlo vyborne a tetka zase vubec jezdim na dvojku je tam nova ojnicni sada krouzky pist loziska gufera jeto tema krouzkama?? valec neni po vybrusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 23:35
Jméno: Horst
IP: uživatel4841
 Dobrá prasárna.To je GO ala JZD,reklamuj to
Datum: 26. prosince 2008 23:35
Jméno: standa
IP: uživatel4839
 sem ti rek ze mas dat valec na vybrus!!! jednoduse ty krouzky uz si sedli a maj vule jak hovado..predpokladam ze to dost cinka a tahne to jen nez se to ohreje.... jednoduse udelej to co si mel udelat uz predtim...vybrus!
Datum: 26. prosince 2008 22:17
 no nevím.. kdoví.. snad špatný benzín.. nevím
Datum: 26. prosince 2008 18:19
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nechal jsem to udelat u opravare motorek a pistni cep v pistu moc nedrzel tak dal novej a je to v pr.. a valec moc najeto nemel tak ho nechal
Datum: 26. prosince 2008 15:21
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tez sem menil jenom pist a krouzky pac sterej to uz mel za sebou a valec na vybrus nepotreboval...byl linej, pak se rozjel, pak zas trochu zlenvel a po 200km a vic uz ozil a je to splaseny...nemuzu si to vynachvalit pac mi dali jeste vetsi pist nez byl puvodni pro 0. vybrus takze mam ve valci nultej vyburs a pist o par setin mm vetsi (neco jako byly pist A,B,C), chvilu to chce nez si to sene ale ty krouzky proste budou cinkat az do novyho vybrusu, poctej s tim, Standa ma pravdu, oni se jen tak nesednou kor do vylitaneho valce...takze zajizdej a po case uvidis...zalezi v jakym stavu mas zbytek motoru, jak se povedla GO a jak na tom je ten valec to je dulezity...
Datum: 26. prosince 2008 12:43
 no a ty si dával nový píst a nedělal jsi výbrus?? nějaké divné? ti tam tak sedl? ale jako taky sem se stkal s fichtlem kterému se po go nechtělo.. jako jel pořád.. ale byl líný.. strašně  ale měnit píst a nedělat výbrus.. tak to nevím
Datum: 26. prosince 2008 12:37
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 standa pisu ze je po GO nak mi nepis ad tamnovej pist .... kdyz to je novy mato najeto asi 100 km bylo to liny pak to zaclo tahat pekne a pak to zase zlenivelo
Datum: 26. prosince 2008 11:54
Jméno: standa
IP: uživatel3711
 tak dej jeste valec na vybrus+ futro,pist,cep,krouzky a zajed to ....uz je vylitanej....
Datum: 26. prosince 2008 0:42
 To je normální...musíš počkat než si ten píst "sedne" ...
Datum: 25. prosince 2008 23:28
Jméno: Venca
IP: uživatel730
 Zdarec draci,
co muže byt fikovi, když mi haže jiskru. Svička je mokra. Kompresi má. Předstih by měl byt O.K. A nejede a to ani neškytne. Jednou se mi ho povedlo roztlačit ale vynechaval mu motor o dusil se a od te doby nic. Prosím poraďte mi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2008 17:45
Jméno: Venca
IP: uživatel730
 Vyměnil jsem kladivko a indučku a nic. Pak jen ze srandy napojil dratek misto na zapalovaci civku na světzelny pol a už jede. Ale ještě lehce vynechava.
Datum: 26. prosince 2008 17:45
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 u me delaval neco podobneho prave ten kondik, vynechaval a pak sel do vecnych lovist...ale muze toho bejt vic...uricte serid predstih a odtrh ty maj dycky lvi podil na vysledku, pak jestli neni po smrti inducka (malo pravdepodobne ale prece jen) a jinak zkus srovnat dosedaci plochu na kladivku a na kontaktu (nebo kup rovnou nove gdyz uz to budes stelovat tak at je to z gruntu)...cili vidim problem v elektrice...
Datum: 26. prosince 2008 13:07
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 a nebo zkuš to kladívko
Datum: 26. prosince 2008 11:16
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 a nebo to kladívko
Datum: 26. prosince 2008 11:16
Jméno: Venca
IP: uživatel730
 Benal ne ten je tyden doma z benzinky a pařízek mi na něj jezdí takže benal bych vynechal. Ale asi zkusím ten kondík protože ten fik z počátku házel jiskru sem tam a ja nevedel cim. Potom se to zpravilo. Muže mi to hazet nevenek ale pod kompresi to nemusi ficet ten kondik je možný no.
Datum: 26. prosince 2008 9:17
 a benal nemas nahodu stary?
Datum: 25. prosince 2008 23:41
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 no to jo ale jak je moc mokrá tak nehází jiskru a jestli ti hází jiskru tak zkuš nastavit hladinu benzínu v plovákovce nebo zkuš vyčistit filtr a když vynechával tak zkontroluj kladívko a kondenzátor
Datum: 25. prosince 2008 22:36
Jméno: Venca
IP: uživatel730
 Svíčku jsem dával i z pojizdneho mustanga, svička jede. Těsnění pod válcem i hlavou mam taky nové.
Datum: 25. prosince 2008 22:02
Jméno: lukáš
IP: uživatel4649
 nebo může bejt přechlastanej zkuš vyšroubovat svíčku opálit jí zapalovačem očistit a zkuš to tam dát jestli to pomůže
Datum: 25. prosince 2008 21:38
Jméno: s.v.i.t.a
IP: uživatel2324
 zkousel jsi aspon uz jinou svicku?kdyztak vycisti karbec poradne nastav predstih a odtrh vsechno utesni a musi jet
Datum: 25. prosince 2008 21:25
Jméno: michal
IP: uživatel4649
 čau mám mustanga a nechce táhnout všechno mam vyčištěný nová jehla tryska výbrus a svíčka hlava by foukat neměla na 1 to docela jede na 2 jen po rovině mírnej kopeček to nevyjede a 3 jen když to pořádně rozjedu z kopce a to mi příde jako kdyby to ten motor brzdil zajetím motoru to nebude protože když sem to koupil už to netahlo má to najeto kolem 6000km a na plyn reaguje dobře trochu mám podezření na předstih ale chytá to dobře i na 1 našlápnutí ale nevím jestli to předstih ovlivní.já sem už zoufalej člověk už si s tim nevím vůbec rady.díky za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 22:44
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Tak to asi bude určitě jestli řikáš tohle.Zkus viměnit těsnění mezi kartrama a k tomu těsnění doporučuju přidat červenej silikon!
Datum: 25. prosince 2008 22:44
Jméno: michal
IP: uživatel4649
 já sem pulil celej motor takže sem gufera už měnil ale ten olej jak si říkal tim by to mohlo i bejt protože mi leje strašně olej z vejfuku normálně leju do benzínu 33ml na litr a motor sem těsnil červeným silikonem ale zas si říkam blblo to už když sem to koupil šla 1 a pak to skákalo rovnou na 3 tak sem to pulil ale netahlo to už předtim
Datum: 25. prosince 2008 21:46
Jméno: michal
IP: uživatel4649
 a benzín to fluše do sání když odendám hadici od filtru úplně je mokrá
Datum: 25. prosince 2008 21:40
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Tomě taky přesně dělalo,taky sem si s tim nevěděl rady.Pak sem vyměnil gufera nový těsnění pod válec a nový pístní kroužky,ale nakonec to bylo že to nasávalo olej do klikový skříně z převodovky.Ale může to bejt i předstihem svíčkou(možná blízko u sebe kontakty svíčky a nebo daleko )zacpanej vejfuk,zacpanej vzduchovej filtr a nebo ti tam teče mál paliva!Vyzkoušej to něčim to určitě bude!
Datum: 25. prosince 2008 21:40
Jméno: michal
IP: uživatel4649
 já zkoušel jezdit i bez filtru a benzínu mi příde že je tam moc protože sem s tim jel asi 32km a sežralo to skoro celou nádrž
Datum: 25. prosince 2008 21:35
Jméno: Jenda
IP: uživatel3097
 Málo benzínu v plovákové komoře řešení přihnou nahoru plíšek který zavírá benzín do karburátoru
Datum: 25. prosince 2008 21:17
 A co třeba jenom zanesený vzduchový filtr?? nebo trysky...??
Datum: 25. prosince 2008 20:56
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 zdarec, potřebuju poradit jak na kývačce vyndat čep kyvné vidlice. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 20:36
 tak pak to potrebuje fakt velke kladivou ci palici,,ale pozro at si nezpusobis zraeni ,,pac kdyz se netrefis do kulatiny pak je to au,,,, jinak pozor at neznicic dosedaci plocyhy zacatku kyvky!
Datum: 25. prosince 2008 20:36
Jméno: tobi
IP: uživatel2924
 jasne, ja uz sem to zkousel vyrazit ale kdyz se tomu nechtelo ven tak me napadlo ze to mozna bude chtit nejak jinak. jinak ten sroub je samozrejmost. diky moc za pomoc
Datum: 25. prosince 2008 20:03
 jo hlavne vysroubuj zajistovaci sroub to je ten ze spoda ve prostred kyvky
Datum: 25. prosince 2008 19:55
 tobi no jak bych to rekl z 80% na to je potreba hodne velkou silu,,,poradyny kladivo a kulatinu,,,a mlatiti do to,,, pac ten cep je skoro vzdy zarazlej a tak to potrebuji silu,,, nejdriv decentne a pak kdys to nepjde tak vetsi kladivo a kdyz ne tak jawku poloz na bok at mas vetsi silu,,,, jinak zaklad je dobra kulatinyna do ktery budes mlatiti,,niv mekyho
Datum: 25. prosince 2008 19:54
Jméno: bača
IP: uživatel4826
 POtřebuju radu mam motor z 23 a nejde mi vyndat ložisko z víka jak je tam zaháklý lanko spojky ,poradte plsss
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2008 15:43
Jméno: Honza
IP: uživatel4590
 Mnělo by to jít když to nahřeješ na přibližně150stupnů a hodně na to poklepej zvenku gumovou paličkou(ale ne tak abys to rozmlátil)pak by to mělo jít!
Datum: 25. prosince 2008 15:43
|



|