slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA polo dovču 21,5 .-),,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  248  249  250  251  252  253  254  255  256  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
Cau draci.. musim se vam sverit.. dva mesice mam doma CZ 250/455..s motorem po kompletni GO! Ale od zaactku co jsme prinesl motor ze servisu... tak jsem se potykal stim ze jela hrozne spatne:-( a to jsem samozrejme bral v potaz ze je motor po GO... ale stejnak.. nejvic jsem s toho dostal 60km/h a nemelo to vubec zadnou sílu:-( mozna na fichtlovi bych se dal!! tak jsem se tu ptal minimalne 10x.. a ani jedno mi nepomohlo.. ale rady to nebyli urcite marné;-) rikam vyzkousel jsem vsechno.. snad milionkrat delanej predstih, svičky, cívky, vyčistenej vzduch. filtr, vypalenej vejfuk.. rikam vsechno mozny co vubec se da doma na motorce prekontrolovat, popripade sestelovat;-) takze dva mesice jsme u toho travil den co den... a uz jsme ji chtel poslat z baraku.. az dnes se mi konečn postestilo;-) zkusil jsme sundat vyfuk a bac ho.. najednou jsme ji nemohl poznat... pekne po rovince 80-90km/h na trojiku... a tahala vyborne... tak jsem usoudil ze to bude nejspis vyfukem.. a postupnym... skladaním a zkousenim jsme prisel na to ze ve vyfuku jsou takovi dve poklicky... a ta jedna mi pricpavala koncovku.... takova kravina a jak jsme se u toho navstekal.. nervy uz jsem nemel zadny:-( ale tedka jsem nesmirne stastnej..;-) pisu to jsem proto aby.. draci.. co maji problemi se svima masinama.. aby to nevzdavali....!! jelikoz to muze byt takova kravina jako potkala me!!! Tenhle kramek je super.. uz kolikrat mi mooc pomohl...!! Cauvec;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5170    
Kamaráde to znam....je to k nasrani... to sem jednou serizoval fichtla kamaradovi a dokud sme nezahodili vejfuk tak to nejelo...
 
 
Datum: 03. února 2009 12:30
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mě se takym stalo,s partou jsme vždyckym jezdili,najednou jsem je furt nestíhal,tak jsem udělal výbrus,všechno možný,aby to jelo víc. A pak jsem zjistil,že mam zanesenej výfuk :-D
 
 
Datum: 02. února 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to ti preju at ti to dlouho vydrzi a nesere se to,hlavne nezapomen ze to mas v zabehu aby si to z ty euforie nezadrel:-)
 
 
Datum: 02. února 2009 21:02
 
 
 
 
Jméno: Honzam      E-mail:      IP: uživatel5138    
Čus, draci, vyndal jsme z Mustanga z přední vidlice ta pouzdra z umělé hmoty, koupil nová, ale nemůžu je dostat dovnitř, jak na to? Dá se to doma udělat, nebo s tím musím někam do servisu? Díky. Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
znáš nějakej servis na mustangy? doma to uděláš raz-dva, nalisuješ první pouzdro, prostružíš na průměr kluzáku, zasuneš 16 cm pod okraj, nalisuješ druhý prostružíš, a necháš zároveň s okrajem, ty pouzdra tam dávej tou zkosenou stranou napřed, dej si to na nějakej špalek tou stranou kudy budeš dávat pouzdra k sobě a přes nějakou kulatinu to do toho nabuš
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:07
 
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
Zdarec draci!!!!! potřebuju vycentrovat kolo uměl by to mormal. člověk kterej centruje jízdní kola???? díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jednou jsem šel na vycentrování kola k někomu, kdo centruje jízdní kola a nebyl na to vybavenej, neměl vidlici a klíč.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:23
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
samozrejme ze kdo umi vycentrovat jizdni tak svede i u fika!
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau zase já...:-( furt mi padá retaz....nekdy u primarka nekdy u sekundarka....co stím:-( ???zkousel jsem ho dotahovat,vyměnil jsem sekundarko,dotahl jsem motor,....Leda ze by byl vyplandanej...je jeste neco co bych mel zkusit krome toho ze vymenim retaz??protoze zadnej nemam:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel1201    
mi to taky robilo.. musiš vyměnit rozetu pokud mas utahnuty řetěz a pada to...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: stanon      IP: uživatel4236    
vyměnit věnec rozety, sekundárko a řetěz, předpokládám, že s tim primárkem jsi se spletl, jestli ne, tak taky všechno vyměnit...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:25
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
jak ti může padat řetěz u primárka to spíš u rozety ne? možná máš upravenej a vyosenej rám nebo křivou roztu vytakanej řetěz..
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš mít na šponovákách na obou stranách stejnej rozměr myslim jako aby ti to kolo nešmajdalo,to máš?a nebo já mam křivou rozetu a občas mi spadne tak nebo to
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:56
 
 
 
 
Jméno: naaa      IP: uživatel5119    
jak mam zvisit vykon motoru u mustanga .da sa to aj normalnej domacel dilnicke .jak a co mam upravit aby to jelo lepsi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5135    
udelej kompletni GO a kdyz to porad nebude stacit tak se ozvi znova a proberem to,jo...
 
 
Datum: 31. ledna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: josef605 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nováček,to se pozná :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2009 12:00
 
 
 
 
Jméno: naaa      IP: uživatel5119    
no ja nowacek nejsem ale ja sa iba pitam ja vim teho dost ale ket us do teho pujdem tak nech vim co najvic neeee
 
 
Datum: 31. ledna 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: dd      IP: uživatel1337    
ja myslel ze pres tenhle problem sme se uz prehoupli . poradim ti jen 2 veci hledej a snaz se.:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: Mischelnike      IP: uživatel600    
vyloženě nováček:-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ty jsi novy ze? tak treba koukni na todlecto: http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html ... je toho tam mraky a pokud chces zvysit, opravdu zvysit tak si to precti cely a udelej uplne secko - serid, rozdelej, nafoukej, namaz...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdravim chlapy, mate nekdo skusenosti s vyrobu formy na odlevani hliniku?, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5139    
Ano
 
 
Datum: 31. ledna 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
ok diky horste... mozna pak dam vjedet jak to dopadlo ... do 2 tydnu to asi budem robit..., ten popel je kvuli poamlemu chladnuti?
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:47
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5139    
Ne nic víc.Ale do začátku zkus odlít něco jednoduchého,odlitek rozřízni abys zjistil jestli není pórovitý.A ještě jsem zapoměl na smrštění.Po odlití zasyp celou formu suchým popelem a nech vychladnout.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:45
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
3/1 samot/ pisek ..... + pridat do teho vodu... abych to spravne pochopil a neskonil... a to potom sa nedrobi?, nedavas do teho este neco?
 
 
Datum: 31. ledna 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5137    
3:1 šamot,písek,voda.Směs je trochu zavlhlá,to znamená když ji zmáčkneš v dlani musí držet asi jako sněhová koule
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
este jedna vjec horste... ten samot davas samotny? alebo s vodu? cim to spajas?
 
 
Datum: 31. ledna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5137    
Čau sádra se mi neosvědčila protože při teplotě okolo 1000 stupňů začne praskat ,zapéká se a potom odlitek nejde ven,nebo vycídit je strašní práce.Zato šamot rozdrtíš a použiješ znovu.Ktomu polystyrenovému modelu.Vyrobit jeto sranda,ale vyndat z formy problém protože když tam kousek zůstane bude tam bublina.Potom je možné zkusit voskový model. Ale to už je o něčem jiném.Hodně zdaru
 
 
Datum: 31. ledna 2009 18:38
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
horste myslim ze ze dreva je to zbytecne casovo narocne... z polystirenu to ide za 2 hodky maknut,... potom to chcem zalet tu smesu samotu +vody+vodneho skla a nechat vyschnut a potom polystyren rozpustit acetonem, alebo nejak vyndat, potom by sa forma teda dala urobyt aj z tej sadry... nfm co je natem pravdy ci to skutecne vydrzi..., bilo by to este jednoduchsi jak u teho samotu,... ja uz mam jasno jak to spravit ale nfm ci pouzit tu sadru alebo ten smes se samotem... samot sa mi zda byt lepsi ale uz sem to snim raz skonil.... dal sem tam asi moc vodneho skla teda estli je na jednej stranke pravda co pisu tak ne asi, ale urcite... proto sa mi ta sadra zamluva s hlediska jednoduchsi prace.... otazka moja posledna je ta ci sa to s tu sadru da spravit a ci ju po vyschnuti mosim este nejak vypalit abo tak neco...,
 
 
Datum: 31. ledna 2009 15:03
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5129    
Ale tady na pokecu byl i jeden dřevomodelář
 
 
Datum: 31. ledna 2009 14:02
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5129    
No a už sjme o kousek dál.Model zkus vyrobit z tvrdého dřeva.Kulovitý tvar a spalovací prostor vytoč na soustruhu rozděl na kolik budeš mít chl.žeber.Vše musí mít kónusový tvar ,vybroušené a nalakované.Potom si vyrobíš dělenou formu.Na spodek nasyp směs šamotu a písku(já používám písek z pojistek)musí být trochu vlhký.Udusej a zarovnej.Polož model a zasypej,udusej.Vyndej model a každé žebro propíchni (to budou výfuky) nožem udělej vtokový kanálek,slož a otoč,teď propíchni zahradnickým kolíkem a máš vtok.Celou formu dej do trouby sušit,potom vyčisti,zkontroluj a můžeš lít.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:48
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
roztavit hlinik nemam problem, chcem si spravit hvezdicovku, robil sem tak ze sem mnel maketu z polystirenu a zalil sem ju smes samot+vodne sklo.... zle sem to namichal takze se to nepovedlo..., sadra sa mi zda byt jednoduchsi ale nevim jak to nachystat aby to vydrzela..., horst píše ze se zapéká..to mam chapat jako ze je to jeji zla vlastnost anebo ju treba nejak poradne vysusit v troubje... :-D skusil bych to s tu sadru ale estli vite tak napiste co snu spravit aby to vydrzala
 
 
Datum: 31. ledna 2009 13:16
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5129    
Čau borci.Chápu,že tak mladí o metalurgii nevíte mnoho,ale zkusíme to od začátku. Co chci odlévat ,kde to,,ohřeju,,do čeho to naleju a z čeho a kolik. Kartery neodleješ ty se lijí tlakově do kokily,nějaký polotovar na kostku sání nebo podkovu odleješ do slévárenského písku.Sádra se ,,zapéká,,Potom taveninu ,,ohřeješ v el.kelímku,nebo stačí i výheň.No a pak hodně štěstí. Ale napiš co chceš odlévat a jaké máš ,,výrobní,,podmínky
 
 
Datum: 31. ledna 2009 12:29
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
jo a ještě sem viděl formu ze dřeva, ale odléval do toho olovo.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
chlapy... kartere...ee :-D, o tem ani nerozmyslam.... o odlevani a taveni uz vim svoje, problem mi robi len spravny material na formu, a nevim ci vjerit tej sadre..., kedtak skusim a povim vam, ale moc sa mi temu vjerit nechce, proto sem sa ptal ci to dotycny co mi to radil skusal... to je podstatne ci to ta sadra to teplo vydrzi
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
a pokud to vezmem celkove tak odlevani duralu vubec neni zadna sranda....
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:26
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
no me radsi moc necitujte, todlec prodavam jak sem koupil...ty sadre bych tez moc neveril...treba ten pan co si tu odleva kartery s petikvaltem z jawy 90 tak to lisuje ve forme...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:25
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
plus nějaké ty blbinky jak říká steve
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:12
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ale karburatory, nevim jak motorkové, ale škodovácké jsou ze slitiny hliníku a zinku, takže ho roztavíš pěkně.
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:11
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
o tom by ti asi dost rekl Horst, skoda ze tu neni...ale co se tyce tech slitin - motor, sani, karbec atd atd sou z duralu, je to slitina s prevaznym procentem hliniku (asi 95%) a ma svy pro a proti (jako kazda slitina)...a co se tyce hliniku tak se na snizeni bodu tani (z 2000 C) dava kryolit (uz presne newim ale myslim ze je to Na3[Al F6]), tim se snizi asi na 900C...a jinak s tou sardou newim ale treba ty kartery se lisovaly v lisu, viz treba otrepy pod primarnim koleckem, to jsou otrepy dane vylisovanim...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 22:02
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
tak to cumim, to o tych slitinach vim ale ze sadra vydrzi takove teploty a nepraskne....., sa mi to nezda ... mas to vyskusane? a treba tu formu ze sadry treba nahrit pred letim?, ... a jaku sadru? bilu?.... dik :-D
 
 
Datum: 30. ledna 2009 21:15
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel4196    
ano. ale cisty hlinik se odlévá blbě a navíc do něj musíě přidat borax aby v tom nebyly bublinky. líp se taví slitiny, třeba písty, karbutátory a bloky motoru, protož emají jednak nižší bod tavení, pěkne se roztaví, a do forem pěkně zateče. a lét to můžeš i do sádry, ale musíš to něchat porádně vyschnou, jinak po nalétí praskne.
 
 
Datum: 30. ledna 2009 20:33
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
To chces povidat ze ten tekuty hlinik potom mrsknu do tej formy ze sadry a ona to vydrzi? ???
 
 
Datum: 30. ledna 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hlinik sem nelil, aleš lil sem spoustu jinejch kovů... mylim že ti bude stačit sádra... A bacha na bublinky. prostě do nějaky krabice (danone dělávalao paky na jogurty (ty krabyce se hodi skvěle... ) zajiješ sadrou a nechas trocu zatvrdnout a vobtistkneš do toho to co chceš odlejt...
 
 
Datum: 30. ledna 2009 19:34
 
 
 
 
Jméno: Pecan      IP: uživatel1226    
cau hele fichtlari ja uz si fakt nevim rady ja kdyz nastartuju mustanga tak me zacne rvat na plnej vikon a kdyz pridam tak rve este vic a neubira menil sem pist. krouzky tak ja newim estli to muze byt tim.diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa555.50      IP: uživatel1058    
zkrat bowden
 
 
Datum: 17. února 2009 16:28
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel250    
Myslel sem tu pružinu nad šoupátkem, ale neumel sem si vzpomenout na spravny nazec, jak to čtu znova, tak sem tam napsal kravinu :-D sory, ale i tak myslim že to je hlavni duvod !!!
 
 
Datum: 30. ledna 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spis bych skouknul to tesneni,kdyz sundaval karburator,hlavu,valec atd tak je dost mozny ze to bude nekde foukat,simerink je sice taky moznej,ale vzhledem k tomu ze to predtim nejspis nedelalo tak bych to videl spis na naky to tesneni
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:40
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
je v prdeli simering pod zapalováním -sundej zapalko vyndej vačku našroubuj místo ní šroub M8utáhni ho rotor sleze vyměn simering a rat tam zapalko pozor je tam takovej malej količek ten nesmiš stratit
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co je to za blbost.......pružinka na štelovacim šroubu volnoběhu nemá na vracení jehly vliv........spíš máš na mysli pružinu nad šoupátkem ne?..........ale jak píše kolecko-viděl bych to na faleš.....
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:12
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel250    
Podivej se, jestli si nezapomel dat, pod šroub volnoběhu tu pružinu !!! Ta tam musí být, aby se vracela jehla !!!
 
 
Datum: 30. ledna 2009 18:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo si tam dal spatne tesneni nebo si to blbe utahnul a taha ti to falesnej vzduch,k tomu bych se priklanel spis
 
 
Datum: 30. ledna 2009 17:56
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Skus povolit šroubek na seřizování volnoběhu.Když to nepomůže tak zkus povolit plynový lanko a když ani to nepomůže tak vyměň plynový lanko
 
 
Datum: 30. ledna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: mores      IP: uživatel5119    
hele seso proc nedas na sesa moto do piecinku historie i cezetu 175 trial?ma takovej inaci vejfuk proste je to pjecny stroj dik za pochopi a napis ci to bude odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: mores      IP: uživatel5119    
sesa ja ti neco poslu kdys chces foto ,nejaky popis
 
 
Datum: 30. ledna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku vim,, ale je jich tak malo ze nevim ani info obrazky a hlavne na to uz neni cas :-)
 
 
Datum: 30. ledna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Čuste,chci se zeptat jestli mám mít špice 145 nebo 148 mm.Koupil jsem si ráfek AWINA na mustanga.Sesa mi řikal že 145 ale necvychazi mi to.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 10:46
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau čau draci...Tak asi mesic nebo dva jsem na sve MZ150 nejzedil...Dneska jsem se odhodlal :-) tak dam pekne nabitou baterku...Říkám to chytne hned...nakopnutí bez šance....roztlačím nic....tak říkám,že je to totalne v prdeli...:-( Tak jsem skontroloval svíčku,znovu baterku....ale prostě nic...zkoušel jsem to tak 5 krát roztlačit a fakt ani hovno...nechápu:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 23:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5110    
zdrcnul se ti benzin.....vylej ho a kup novej.......cim mazes benzin? Polosyntetiky vydrzej spojeny s benzinem i pul roku,ale m2t a podobny kase se uvolnej,zustanou na dne plovakovky a uz po par tydnech ucpou karbec .....nevim jestli jsem to popsal uplne nejlip,ale mam horecku a tohle znam moc dobre:-D:-D
 
 
Datum: 29. ledna 2009 23:44
 
 
 
 
Jméno: fechrider      IP: uživatel455    
jo a nebo zkus do nádrže nalét benzín to prej pomože:-D:-D:-D
 
 
Datum: 29. ledna 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to pročisti,a pořadně skontroluj elektriku :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:37
 
 
 
 
Jméno: Bongo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nj to je pekna ludra:-D akle spis chci pomoct a en kritizovat:-D
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:08
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No JO MZ to jsou mrchy,,radši si kup jawu :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel1859    
Zdar, potřebuju pomoci, fekna nehází mi jiskru, kondenzátor v pořádku, předstih taky, nemohlůa by to být indukční cívka špatná? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
a co takhle prepnout prepinac do prostred nebo do prava :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2009 21:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
JááJ mě dneska dokonala cívka na panelce
 
 
Datum: 29. ledna 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
co takhle fajfka mi se něco podobného stalo a fajfka byla ko
 
 
Datum: 29. ledna 2009 16:27
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no to může bejt věcí:zkontroluj správnost zapojení,obvody,no a ta indučka to klidně může bejt taky no
 
 
Datum: 29. ledna 2009 16:19
 
 
 
 
Jméno: s.v.i.t.a ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus ocistit kontakty na kladivku
 
 
Datum: 29. ledna 2009 16:13
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
zdravim všechny draky,mám takovej dotaz,nevíte někdo jak si mám upevnit tachometr na fichtlu,za jízdy se mi všelijak otáčí. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: Pida      IP: uživatel2760    
tak dik,já sem spíš na to ježdění:-)
 
 
Datum: 29. ledna 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
No,ono to asi bude chtít přitáhnout tu matku zespod :-D :-D :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2009 16:12
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár borci potřebuju poradit muj fichtl 10 km jezdí páradně a pak přestane jet pak něco pošteluju zase to jezdí chvíly a pak to zase zdechne už si nevím rady prosím o rady dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel4649    
jestli se ti to nepřechcává zkus nastavit hladinu to se dělá tak že ponoříš polvák na dno a hladina ti musí lícovat s vrškem plováku když ne tak jí měníš přihibáním plíšku
 
 
Datum: 28. ledna 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4271    
a mas dobrou barvu svicky? Me to delalo ze sem tam dal svicku, chvili to jezdilo pak se zakarbonovala a uz nic. kdyz sem tam dal druhou tak to zase chvili jelo a tak dale... Bylo to bohatou smesi.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 10:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5098    
utahni ty kladivka poradne:-D:-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: robb      IP: uživatel4917    
videl bych to ze to bide svickou!!
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4545    
ahoj draci potřeuju radu. Dneska jsem jezdil na panelce. Jezdil jsem 2hodiny normal v pohodě,ale pak jsem zastavil a chtěl jsem si snížit volnoběh,tak tim pootočil o trochu,,a hned tam byl krásný volnoběh. Ale potom jsem trošičku,opravdu malinko přidal plyn a najednou to šlo do velkých otáček a drželo to tak asi 3 vteřin a pak se to pomalu snižovalo,,tak jsem dal za volnoběh zpatky jak to bylo puvodně,,ale dělá mi to furt. A když jsem to rozjel a jel jsem,tak mi to dělalo taky. štěstí,že jsem nebyl daleko od domu. (když jsem přidal,tak se zvíšily otáčky,normal a pak to začlo zvišovat,ale slišel jsem jen motor a výfuky jen parkrat prdli,,a pak se to pomaličku snižovalo) Nevíte prosím ,,co se s tim stalo :-( ?? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele jestli to parkujes nekde venku tak to lanko by mohlo bejt primzzli ze se ti tam dostala voda nebo si ho scvaknul brejlema no uvidis
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Má to nějaký vliv ???
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Taky potom trochu,,ale pak jsem to zas dal spátky.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:36
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nekroutil si náhodou bohatostí směsy..:? :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak to zkusim,,vrhnu se na to zítra. Pkud to nepomuže,tak ještě napíšu. Děkuju
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:01
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No tak jako zkusil bych to.Za to nic nedáš
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4545    
Tak co mám udělat ,,vyměnit lanko a vyčistit??
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Přidřený lanko,bordel kolem šoupátka v karbeci
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: petmalec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj,potřeboval bych stahovák alternátoru(rotoru) na Stadiona,na netu jsem našel jenom stahovák bezkontaktu a magnetka,je to stejný rozměr?Nebo kde bych sehnal jakýkoliv šroub rozměru 22/1.5 s jemným závitem?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud mas nakyho znamiho soustruznika tak by to nemel bejt problem
 
 
Datum: 27. ledna 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel5076    
čus draci můžete miněkdo napsat jaky sou vyhody a nevihody babetty 207 a 210 napište coje lepší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel5076    
asi pudu do 210
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:30
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
210.. je to dobra masina!!! Mame ji doma na papirech.. a klasa.. nezereto a dovezo:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
210 je dobrá
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:10
 
 
 
 
Jméno: Tom R.      IP: uživatel4271    
Přesně tak 210 je geniální stroj
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:52
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasný 210 je perfektni
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:36
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tak už od pohledu vidíš že babeta 207 má starší design.třeba to světlo a tak .. no babeta 207 má maximálku 35 km/h maximální stoupavost 15 % nemá tachometr .. a babeta 210 jede o maličko víc má větší výkon 2 rychlosti maximálka 40 +- 5 Km/h maximální stoupavst 25% , má podsvícenej tachometr a dá se natom jezdit i ve dvou v nouzi když nemáte oba 120 kilo tak to uveze bez problémů ...
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:21
 
 
 
 
Jméno: martys      IP: uživatel4186    
nu obe jsou dobre, ale 210 je líp zpřevodovaná a má dve rychlosti
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:41
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Zdarec,mohl by mi někdo prosím napsat postup výpletu kola na fichtla...Strávil jsem u toho 3 hodiny a zkoušel ruzne kombinace,ale vždy se to někde zaseklo.Potřebuju prostě ktere špice 1 a ktere pak atd.Díky xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Ja vim jak maji ty špice byt uspořadane,ale nevim v jakem pořadi,vždy se tam nokonec nějak nepropletou.
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:40
 
 
 
 
Jméno: hiry      E-mail:      IP: uživatel977    
vem si stare kolo od fichtla a lihový fix a podle toho stareho to vypleŤ
 
 
Datum: 27. ledna 2009 14:12
 
 
 
 
Jméno: zedek      IP: uživatel4805    
nazdar nevite proc mi simson nejde do plnyho plynu jen do trictvrte a kdyz dam plnej trochu seto dusi a trisky jsou uplne cisty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
ja vam rikam ze je to syticovej syndrom:-D proste jezdi na ctvrt sytice a nebo udelej GO motoru:-)
 
 
Datum: 27. ledna 2009 16:09
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
ja si myslim ze mas vyslapanej motor nebo v zapalovani neco v neporatku
 
 
Datum: 27. ledna 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5093    
sytičovej syndrom:-D to znam:-D napred skus poradne vycistit karburator,zvednout hladinu a seridit a kdyz to nepomuze tak uz mas vylítanej motor....
 
 
Datum: 27. ledna 2009 11:11
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
*fichtla=fichtl
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: MOly      IP: uživatel1913    
Neposlouchej je .... já se v simsonech nevyznám ..ale myslim si že ti to někde fouká ...nebo mi tohle dělalo když se mi fichtla přechlastával ..
 
 
Datum: 26. ledna 2009 22:58
 
 
 
 
Jméno: fichtlař      IP: uživatel4805    
hoši presne tak,ja simsony nenavidim a zrovna si tata privezl simsona ale vmem fichtlařskem hangaru neni JE V KULNĚĚĚ
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:04
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
presne tak nelez sem ze simsonem a nejspis ti to nekde nasava vzduch nebo zasr.. filtr vzduchovej
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel4917    
tady se resej fichtli tak to sem netahej!!a vim co stim mas!MAS TO ROZBITY!!!!!!!!
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:14
 
 
 
 
Jméno: lukawe555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
protože je to pomsta z nemecka zvaná Simson,tzv. výrobní vada:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 26. ledna 2009 20:12
 
 
 
 
Jméno: Jarda filec      E-mail:      IP: uživatel5089    
zdar drací, poraďte mi co mám udělat, když dám kousek plynu a táhne a dam plnej tak skáče dik za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 19:30
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel3068    
Nazdar chlapci, nejede mi fichtl, hazi jiskru, benzin teče, ale ne a ne naskočit. Je to jawa 21, předstih mam 1.4 mm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: standais      IP: uživatel3091    
zkus dat předstih 4mm. ale řekl že to v tom nebude. spíš se mrkni na nastavení směsi. když si pustíš benzín a necháš ho natýct do plovákovky(bez přeplavování) nech to tak minutu (nebo prostě než nateče) pak benzín vypni a odšroubuj víčko plovákovky. plovák potop a horní okraj plováku by měl být zároven s hladinou. když máš hladinu vyšší tak plíšek ventilu přiohni kousek dolu a když naopak zas nízkou tak plisek kousek nahoru. musi se to odzkouset. kdyz mas takle nastavenou smes tak svicka by mela cihlovou barvu(když ti ten motor bezi)jakmile je uplne cerna tak je smes bohata.
 
 
Datum: 28. ledna 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: FICHTLAŘ      IP: uživatel4805    
jo a doufam ze mas dotahly vsechny sroubky v zapalovani
 
 
Datum: 26. ledna 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: Willi      E-mail:      IP: uživatel4540    
Ja nvm mozna si to uz zkousel ale pokud ne tak na roztlaceni chytne?
 
 
Datum: 26. ledna 2009 15:31
 
<  248  249  250  251  252  253  254  255  256  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.05.2025 6:26:20 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu