Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 Cau draci.. musim se vam sverit.. dva mesice mam doma CZ 250/455..s motorem po kompletni GO! Ale od zaactku co jsme prinesl motor ze servisu... tak jsem se potykal stim ze jela hrozne spatne  a to jsem samozrejme bral v potaz ze je motor po GO... ale stejnak.. nejvic jsem s toho dostal 60km/h a nemelo to vubec zadnou sílu  mozna na fichtlovi bych se dal!! tak jsem se tu ptal minimalne 10x.. a ani jedno mi nepomohlo.. ale rady to nebyli urcite marné  rikam vyzkousel jsem vsechno.. snad milionkrat delanej predstih, svičky, cívky, vyčistenej vzduch. filtr, vypalenej vejfuk.. rikam vsechno mozny co vubec se da doma na motorce prekontrolovat, popripade sestelovat  takze dva mesice jsme u toho travil den co den... a uz jsme ji chtel poslat z baraku.. az dnes se mi konečn postestilo  zkusil jsme sundat vyfuk a bac ho.. najednou jsme ji nemohl poznat... pekne po rovince 80-90km/h na trojiku... a tahala vyborne... tak jsem usoudil ze to bude nejspis vyfukem.. a postupnym... skladaním a zkousenim jsme prisel na to ze ve vyfuku jsou takovi dve poklicky... a ta jedna mi pricpavala koncovku.... takova kravina a jak jsme se u toho navstekal.. nervy uz jsem nemel zadny  ale tedka jsem nesmirne stastnej..  pisu to jsem proto aby.. draci.. co maji problemi se svima masinama.. aby to nevzdavali....!! jelikoz to muze byt takova kravina jako potkala me!!! Tenhle kramek je super.. uz kolikrat mi mooc pomohl...!! Cauvec
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 12:30
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
 Kamaráde to znam....je to k nasrani... to sem jednou serizoval fichtla kamaradovi a dokud sme nezahodili vejfuk tak to nejelo...
Datum: 03. února 2009 12:30
 to mě se takym stalo,s partou jsme vždyckym jezdili,najednou jsem je furt nestíhal,tak jsem udělal výbrus,všechno možný,aby to jelo víc. A pak jsem zjistil,že mam zanesenej výfuk
Datum: 02. února 2009 21:25
 tak to ti preju at ti to dlouho vydrzi a nesere se to,hlavne nezapomen ze to mas v zabehu aby si to z ty euforie nezadrel
Datum: 02. února 2009 21:02
 Čus, draci, vyndal jsme z Mustanga z přední vidlice ta pouzdra z umělé hmoty, koupil nová, ale nemůžu je dostat dovnitř, jak na to? Dá se to doma udělat, nebo s tím musím někam do servisu? Díky. Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:07
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 znáš nějakej servis na mustangy? doma to uděláš raz-dva, nalisuješ první pouzdro, prostružíš na průměr kluzáku, zasuneš 16 cm pod okraj, nalisuješ druhý prostružíš, a necháš zároveň s okrajem, ty pouzdra tam dávej tou zkosenou stranou napřed, dej si to na nějakej špalek tou stranou kudy budeš dávat pouzdra k sobě a přes nějakou kulatinu to do toho nabuš
Datum: 31. ledna 2009 21:07
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Zdarec draci!!!!! potřebuju vycentrovat kolo uměl by to mormal. člověk kterej centruje jízdní kola???? díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:23
 Jednou jsem šel na vycentrování kola k někomu, kdo centruje jízdní kola a nebyl na to vybavenej, neměl vidlici a klíč.
Datum: 31. ledna 2009 21:23
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 samozrejme ze kdo umi vycentrovat jizdni tak svede i u fika!
Datum: 31. ledna 2009 19:45
 čau zase já...  furt mi padá retaz....nekdy u primarka nekdy u sekundarka....co stím  ???zkousel jsem ho dotahovat,vyměnil jsem sekundarko,dotahl jsem motor,....Leda ze by byl vyplandanej...je jeste neco co bych mel zkusit krome toho ze vymenim retaz??protoze zadnej nemam
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:28
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 mi to taky robilo.. musiš vyměnit rozetu pokud mas utahnuty řetěz a pada to...
Datum: 31. ledna 2009 16:28
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 vyměnit věnec rozety, sekundárko a řetěz, předpokládám, že s tim primárkem jsi se spletl, jestli ne, tak taky všechno vyměnit...
Datum: 31. ledna 2009 13:25
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 jak ti může padat řetěz u primárka to spíš u rozety ne? možná máš upravenej a vyosenej rám nebo křivou roztu vytakanej řetěz..
Datum: 31. ledna 2009 11:56
 musíš mít na šponovákách na obou stranách stejnej rozměr myslim jako aby ti to kolo nešmajdalo,to máš?a nebo já mam křivou rozetu a občas mi spadne tak nebo to
Datum: 31. ledna 2009 11:56
Jméno: naaa
IP: uživatel5119
 jak mam zvisit vykon motoru u mustanga .da sa to aj normalnej domacel dilnicke .jak a co mam upravit aby to jelo lepsi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 16:19
Jméno: Standa
IP: uživatel5135
 udelej kompletni GO a kdyz to porad nebude stacit tak se ozvi znova a proberem to,jo...
Datum: 31. ledna 2009 16:19
 nováček,to se pozná
Datum: 31. ledna 2009 12:00
Jméno: naaa
IP: uživatel5119
 no ja nowacek nejsem ale ja sa iba pitam ja vim teho dost ale ket us do teho pujdem tak nech vim co najvic neeee
Datum: 31. ledna 2009 9:54
Jméno: dd
IP: uživatel1337
 ja myslel ze pres tenhle problem sme se uz prehoupli . poradim ti jen 2 veci hledej a snaz se.
Datum: 30. ledna 2009 22:36
Jméno: Mischelnike
IP: uživatel600
 vyloženě nováček
Datum: 30. ledna 2009 21:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
Datum: 30. ledna 2009 21:42
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 zdravim chlapy, mate nekdo skusenosti s vyrobu formy na odlevani hliniku?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 21:42
Jméno: Horst
IP: uživatel5139
 Ano
Datum: 31. ledna 2009 21:42
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 ok diky horste... mozna pak dam vjedet jak to dopadlo ... do 2 tydnu to asi budem robit..., ten popel je kvuli poamlemu chladnuti?
Datum: 31. ledna 2009 20:47
Jméno: Horst
IP: uživatel5139
 Ne nic víc.Ale do začátku zkus odlít něco jednoduchého,odlitek rozřízni abys zjistil jestli není pórovitý.A ještě jsem zapoměl na smrštění.Po odlití zasyp celou formu suchým popelem a nech vychladnout.
Datum: 31. ledna 2009 20:45
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 3/1 samot/ pisek ..... + pridat do teho vodu... abych to spravne pochopil a neskonil... a to potom sa nedrobi?, nedavas do teho este neco?
Datum: 31. ledna 2009 20:12
Jméno: Horst
IP: uživatel5137
 3:1 šamot,písek,voda.Směs je trochu zavlhlá,to znamená když ji zmáčkneš v dlani musí držet asi jako sněhová koule
Datum: 31. ledna 2009 19:58
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 este jedna vjec horste... ten samot davas samotny? alebo s vodu? cim to spajas?
Datum: 31. ledna 2009 19:39
Jméno: Horst
IP: uživatel5137
 Čau sádra se mi neosvědčila protože při teplotě okolo 1000 stupňů začne praskat ,zapéká se a potom odlitek nejde ven,nebo vycídit je strašní práce.Zato šamot rozdrtíš a použiješ znovu.Ktomu polystyrenovému modelu.Vyrobit jeto sranda,ale vyndat z formy problém protože když tam kousek zůstane bude tam bublina.Potom je možné zkusit voskový model. Ale to už je o něčem jiném.Hodně zdaru
Datum: 31. ledna 2009 18:38
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 horste myslim ze ze dreva je to zbytecne casovo narocne... z polystirenu to ide za 2 hodky maknut,... potom to chcem zalet tu smesu samotu +vody+vodneho skla a nechat vyschnut a potom polystyren rozpustit acetonem, alebo nejak vyndat, potom by sa forma teda dala urobyt aj z tej sadry... nfm co je natem pravdy ci to skutecne vydrzi..., bilo by to este jednoduchsi jak u teho samotu,... ja uz mam jasno jak to spravit ale nfm ci pouzit tu sadru alebo ten smes se samotem... samot sa mi zda byt lepsi ale uz sem to snim raz skonil.... dal sem tam asi moc vodneho skla teda estli je na jednej stranke pravda co pisu tak ne asi, ale urcite... proto sa mi ta sadra zamluva s hlediska jednoduchsi prace.... otazka moja posledna je ta ci sa to s tu sadru da spravit a ci ju po vyschnuti mosim este nejak vypalit abo tak neco...,
Datum: 31. ledna 2009 15:03
Jméno: Horst
IP: uživatel5129
 Ale tady na pokecu byl i jeden dřevomodelář
Datum: 31. ledna 2009 14:02
Jméno: Horst
IP: uživatel5129
 No a už sjme o kousek dál.Model zkus vyrobit z tvrdého dřeva.Kulovitý tvar a spalovací prostor vytoč na soustruhu rozděl na kolik budeš mít chl.žeber.Vše musí mít kónusový tvar ,vybroušené a nalakované.Potom si vyrobíš dělenou formu.Na spodek nasyp směs šamotu a písku(já používám písek z pojistek)musí být trochu vlhký.Udusej a zarovnej.Polož model a zasypej,udusej.Vyndej model a každé žebro propíchni (to budou výfuky) nožem udělej vtokový kanálek,slož a otoč,teď propíchni zahradnickým kolíkem a máš vtok.Celou formu dej do trouby sušit,potom vyčisti,zkontroluj a můžeš lít.
Datum: 31. ledna 2009 13:48
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 roztavit hlinik nemam problem, chcem si spravit hvezdicovku, robil sem tak ze sem mnel maketu z polystirenu a zalil sem ju smes samot+vodne sklo.... zle sem to namichal takze se to nepovedlo..., sadra sa mi zda byt jednoduchsi ale nevim jak to nachystat aby to vydrzela..., horst píše ze se zapéká..to mam chapat jako ze je to jeji zla vlastnost anebo ju treba nejak poradne vysusit v troubje...  skusil bych to s tu sadru ale estli vite tak napiste co snu spravit aby to vydrzala
Datum: 31. ledna 2009 13:16
Jméno: Horst
IP: uživatel5129
 Čau borci.Chápu,že tak mladí o metalurgii nevíte mnoho,ale zkusíme to od začátku. Co chci odlévat ,kde to,,ohřeju,,do čeho to naleju a z čeho a kolik. Kartery neodleješ ty se lijí tlakově do kokily,nějaký polotovar na kostku sání nebo podkovu odleješ do slévárenského písku.Sádra se ,,zapéká,,Potom taveninu ,,ohřeješ v el.kelímku,nebo stačí i výheň.No a pak hodně štěstí. Ale napiš co chceš odlévat a jaké máš ,,výrobní,,podmínky
Datum: 31. ledna 2009 12:29
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 jo a ještě sem viděl formu ze dřeva, ale odléval do toho olovo.
Datum: 31. ledna 2009 11:35
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 chlapy... kartere...ee  , o tem ani nerozmyslam.... o odlevani a taveni uz vim svoje, problem mi robi len spravny material na formu, a nevim ci vjerit tej sadre..., kedtak skusim a povim vam, ale moc sa mi temu vjerit nechce, proto sem sa ptal ci to dotycny co mi to radil skusal... to je podstatne ci to ta sadra to teplo vydrzi
Datum: 30. ledna 2009 22:44
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 a pokud to vezmem celkove tak odlevani duralu vubec neni zadna sranda....
Datum: 30. ledna 2009 22:26
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 no me radsi moc necitujte, todlec prodavam jak sem koupil...ty sadre bych tez moc neveril...treba ten pan co si tu odleva kartery s petikvaltem z jawy 90 tak to lisuje ve forme...
Datum: 30. ledna 2009 22:25
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 plus nějaké ty blbinky jak říká steve
Datum: 30. ledna 2009 22:12
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ale karburatory, nevim jak motorkové, ale škodovácké jsou ze slitiny hliníku a zinku, takže ho roztavíš pěkně.
Datum: 30. ledna 2009 22:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 o tom by ti asi dost rekl Horst, skoda ze tu neni...ale co se tyce tech slitin - motor, sani, karbec atd atd sou z duralu, je to slitina s prevaznym procentem hliniku (asi 95%) a ma svy pro a proti (jako kazda slitina)...a co se tyce hliniku tak se na snizeni bodu tani (z 2000 C) dava kryolit (uz presne newim ale myslim ze je to Na3[Al F6]), tim se snizi asi na 900C...a jinak s tou sardou newim ale treba ty kartery se lisovaly v lisu, viz treba otrepy pod primarnim koleckem, to jsou otrepy dane vylisovanim...
Datum: 30. ledna 2009 22:02
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 tak to cumim, to o tych slitinach vim ale ze sadra vydrzi takove teploty a nepraskne....., sa mi to nezda ... mas to vyskusane? a treba tu formu ze sadry treba nahrit pred letim?, ... a jaku sadru? bilu?.... dik
Datum: 30. ledna 2009 21:15
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 ano. ale cisty hlinik se odlévá blbě a navíc do něj musíě přidat borax aby v tom nebyly bublinky. líp se taví slitiny, třeba písty, karbutátory a bloky motoru, protož emají jednak nižší bod tavení, pěkne se roztaví, a do forem pěkně zateče. a lét to můžeš i do sádry, ale musíš to něchat porádně vyschnou, jinak po nalétí praskne.
Datum: 30. ledna 2009 20:33
Jméno: Enigma
IP: uživatel2900
 To chces povidat ze ten tekuty hlinik potom mrsknu do tej formy ze sadry a ona to vydrzi? ???
Datum: 30. ledna 2009 19:47
 hlinik sem nelil, aleš lil sem spoustu jinejch kovů... mylim že ti bude stačit sádra... A bacha na bublinky. prostě do nějaky krabice (danone dělávalao paky na jogurty (ty krabyce se hodi skvěle... ) zajiješ sadrou a nechas trocu zatvrdnout a vobtistkneš do toho to co chceš odlejt...
Datum: 30. ledna 2009 19:34
Jméno: Pecan
IP: uživatel1226
 cau hele fichtlari ja uz si fakt nevim rady ja kdyz nastartuju mustanga tak me zacne rvat na plnej vikon a kdyz pridam tak rve este vic a neubira menil sem pist. krouzky tak ja newim estli to muze byt tim.diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2009 16:28
Jméno: jawa555.50
IP: uživatel1058
 zkrat bowden
Datum: 17. února 2009 16:28
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Myslel sem tu pružinu nad šoupátkem, ale neumel sem si vzpomenout na spravny nazec, jak to čtu znova, tak sem tam napsal kravinu  sory, ale i tak myslim že to je hlavni duvod !!!
Datum: 30. ledna 2009 19:15
 spis bych skouknul to tesneni,kdyz sundaval karburator,hlavu,valec atd tak je dost mozny ze to bude nekde foukat,simerink je sice taky moznej,ale vzhledem k tomu ze to predtim nejspis nedelalo tak bych to videl spis na naky to tesneni
Datum: 30. ledna 2009 18:40
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 je v prdeli simering pod zapalováním -sundej zapalko vyndej vačku našroubuj místo ní šroub M8utáhni ho rotor sleze vyměn simering a rat tam zapalko pozor je tam takovej malej količek ten nesmiš stratit
Datum: 30. ledna 2009 18:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co je to za blbost.......pružinka na štelovacim šroubu volnoběhu nemá na vracení jehly vliv........spíš máš na mysli pružinu nad šoupátkem ne?..........ale jak píše kolecko-viděl bych to na faleš.....
Datum: 30. ledna 2009 18:12
Jméno: Luke
IP: uživatel250
 Podivej se, jestli si nezapomel dat, pod šroub volnoběhu tu pružinu !!! Ta tam musí být, aby se vracela jehla !!!
Datum: 30. ledna 2009 18:00
 nebo si tam dal spatne tesneni nebo si to blbe utahnul a taha ti to falesnej vzduch,k tomu bych se priklanel spis
Datum: 30. ledna 2009 17:56
 Skus povolit šroubek na seřizování volnoběhu.Když to nepomůže tak zkus povolit plynový lanko a když ani to nepomůže tak vyměň plynový lanko
Datum: 30. ledna 2009 17:49
Jméno: mores
IP: uživatel5119
 hele seso proc nedas na sesa moto do piecinku historie i cezetu 175 trial?ma takovej inaci vejfuk proste je to pjecny stroj dik za pochopi a napis ci to bude
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 19:30
Jméno: mores
IP: uživatel5119
 sesa ja ti neco poslu kdys chces foto ,nejaky popis
Datum: 30. ledna 2009 19:30
 draku vim,, ale je jich tak malo ze nevim ani info obrazky a hlavne na to uz neni cas
Datum: 30. ledna 2009 17:49
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Čuste,chci se zeptat jestli mám mít špice 145 nebo 148 mm.Koupil jsem si ráfek AWINA na mustanga.Sesa mi řikal že 145 ale necvychazi mi to.Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. ledna 2009 10:46
 Čau čau draci...Tak asi mesic nebo dva jsem na sve MZ150 nejzedil...Dneska jsem se odhodlal  tak dam pekne nabitou baterku...Říkám to chytne hned...nakopnutí bez šance....roztlačím nic....tak říkám,že je to totalne v prdeli...  Tak jsem skontroloval svíčku,znovu baterku....ale prostě nic...zkoušel jsem to tak 5 krát roztlačit a fakt ani hovno...nechápu
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 23:44
Jméno: standa
IP: uživatel5110
Datum: 29. ledna 2009 23:44
Jméno: fechrider
IP: uživatel455
Datum: 29. ledna 2009 20:38
 Tak to pročisti,a pořadně skontroluj elektriku
Datum: 29. ledna 2009 19:37
 Nj to je pekna ludra  akle spis chci pomoct a en kritizovat
Datum: 29. ledna 2009 19:08
 No JO MZ to jsou mrchy,,radši si kup jawu
Datum: 29. ledna 2009 19:06
 Zdar, potřebuju pomoci, fekna nehází mi jiskru, kondenzátor v pořádku, předstih taky, nemohlůa by to být indukční cívka špatná? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 21:25
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 a co takhle prepnout prepinac do prostred nebo do prava
Datum: 29. ledna 2009 21:25
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 JááJ mě dneska dokonala cívka na panelce
Datum: 29. ledna 2009 17:02
 co takhle fajfka mi se něco podobného stalo a fajfka byla ko
Datum: 29. ledna 2009 16:27
 no to může bejt věcí:zkontroluj správnost zapojení,obvody,no a ta indučka to klidně může bejt taky no
Datum: 29. ledna 2009 16:19
 zkus ocistit kontakty na kladivku
Datum: 29. ledna 2009 16:13
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 zdravim všechny draky,mám takovej dotaz,nevíte někdo jak si mám upevnit tachometr na fichtlu,za jízdy se mi všelijak otáčí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2009 16:16
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 tak dik,já sem spíš na to ježdění
Datum: 29. ledna 2009 16:16
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
Datum: 29. ledna 2009 16:12
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár borci potřebuju poradit muj fichtl 10 km jezdí páradně a pak přestane jet pak něco pošteluju zase to jezdí chvíly a pak to zase zdechne už si nevím rady prosím o rady dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 16:42
Jméno: radek
IP: uživatel4649
 jestli se ti to nepřechcává zkus nastavit hladinu to se dělá tak že ponoříš polvák na dno a hladina ti musí lícovat s vrškem plováku když ne tak jí měníš přihibáním plíšku
Datum: 28. ledna 2009 16:42
Jméno: mogul
IP: uživatel4271
 a mas dobrou barvu svicky? Me to delalo ze sem tam dal svicku, chvili to jezdilo pak se zakarbonovala a uz nic. kdyz sem tam dal druhou tak to zase chvili jelo a tak dale... Bylo to bohatou smesi.
Datum: 28. ledna 2009 10:17
Jméno: standa
IP: uživatel5098
Datum: 27. ledna 2009 22:58
Jméno: robb
IP: uživatel4917
 videl bych to ze to bide svickou!!
Datum: 27. ledna 2009 21:52
Jméno: martin
IP: uživatel4545
 ahoj draci potřeuju radu. Dneska jsem jezdil na panelce. Jezdil jsem 2hodiny normal v pohodě,ale pak jsem zastavil a chtěl jsem si snížit volnoběh,tak tim pootočil o trochu,,a hned tam byl krásný volnoběh. Ale potom jsem trošičku,opravdu malinko přidal plyn a najednou to šlo do velkých otáček a drželo to tak asi 3 vteřin a pak se to pomalu snižovalo,,tak jsem dal za volnoběh zpatky jak to bylo puvodně,,ale dělá mi to furt. A když jsem to rozjel a jel jsem,tak mi to dělalo taky. štěstí,že jsem nebyl daleko od domu. (když jsem přidal,tak se zvíšily otáčky,normal a pak to začlo zvišovat,ale slišel jsem jen motor a výfuky jen parkrat prdli,,a pak se to pomaličku snižovalo) Nevíte prosím ,,co se s tim stalo  ?? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:51
 hele jestli to parkujes nekde venku tak to lanko by mohlo bejt primzzli ze se ti tam dostala voda nebo si ho scvaknul brejlema no uvidis
Datum: 27. ledna 2009 17:51
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Má to nějaký vliv ???
Datum: 27. ledna 2009 17:49
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Taky potom trochu,,ale pak jsem to zas dal spátky.
Datum: 27. ledna 2009 17:36
 Nekroutil si náhodou bohatostí směsy..:?
Datum: 27. ledna 2009 17:23
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak to zkusim,,vrhnu se na to zítra. Pkud to nepomuže,tak ještě napíšu. Děkuju
Datum: 27. ledna 2009 17:01
 No tak jako zkusil bych to.Za to nic nedáš
Datum: 27. ledna 2009 16:58
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
 Tak co mám udělat ,,vyměnit lanko a vyčistit??
Datum: 27. ledna 2009 16:57
 Přidřený lanko,bordel kolem šoupátka v karbeci
Datum: 27. ledna 2009 16:55
 Ahoj,potřeboval bych stahovák alternátoru(rotoru) na Stadiona,na netu jsem našel jenom stahovák bezkontaktu a magnetka,je to stejný rozměr?Nebo kde bych sehnal jakýkoliv šroub rozměru 22/1.5 s jemným závitem?Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 17:52
 pokud mas nakyho znamiho soustruznika tak by to nemel bejt problem
Datum: 27. ledna 2009 17:52
Jméno: karel
IP: uživatel5076
 čus draci můžete miněkdo napsat jaky sou vyhody a nevihody babetty 207 a 210 napište coje lepší
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:30
Jméno: karel
IP: uživatel5076
 asi pudu do 210
Datum: 28. ledna 2009 14:30
Jméno: nimi
IP: uživatel600
 210.. je to dobra masina!!! Mame ji doma na papirech.. a klasa.. nezereto a dovezo
Datum: 27. ledna 2009 21:45
 210 je dobrá
Datum: 27. ledna 2009 14:10
Jméno: Tom R.
IP: uživatel4271
 Přesně tak 210 je geniální stroj
Datum: 27. ledna 2009 11:52
 jasný 210 je perfektni
Datum: 26. ledna 2009 22:36
 No tak už od pohledu vidíš že babeta 207 má starší design.třeba to světlo a tak .. no babeta 207 má maximálku 35 km/h maximální stoupavost 15 % nemá tachometr .. a babeta 210 jede o maličko víc má větší výkon 2 rychlosti maximálka 40 +- 5 Km/h maximální stoupavst 25% , má podsvícenej tachometr a dá se natom jezdit i ve dvou v nouzi když nemáte oba 120 kilo tak to uveze bez problémů ...
Datum: 26. ledna 2009 22:21
Jméno: martys
IP: uživatel4186
 nu obe jsou dobre, ale 210 je líp zpřevodovaná a má dve rychlosti
Datum: 26. ledna 2009 21:41
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Zdarec,mohl by mi někdo prosím napsat postup výpletu kola na fichtla...Strávil jsem u toho 3 hodiny a zkoušel ruzne kombinace,ale vždy se to někde zaseklo.Potřebuju prostě ktere špice 1 a ktere pak atd.Díky xD
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 14:40
Jméno: KrupiQ
IP: uživatel4765
 Ja vim jak maji ty špice byt uspořadane,ale nevim v jakem pořadi,vždy se tam nokonec nějak nepropletou.
Datum: 27. ledna 2009 14:40
 vem si stare kolo od fichtla a lihový fix a podle toho stareho to vypleŤ
Datum: 27. ledna 2009 14:12
Jméno: zedek
IP: uživatel4805
 nazdar nevite proc mi simson nejde do plnyho plynu jen do trictvrte a kdyz dam plnej trochu seto dusi a trisky jsou uplne cisty
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. ledna 2009 16:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 ja vam rikam ze je to syticovej syndrom  proste jezdi na ctvrt sytice a nebo udelej GO motoru
Datum: 27. ledna 2009 16:09
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 ja si myslim ze mas vyslapanej motor nebo v zapalovani neco v neporatku
Datum: 27. ledna 2009 15:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5093
 sytičovej syndrom  to znam  napred skus poradne vycistit karburator,zvednout hladinu a seridit a kdyz to nepomuze tak uz mas vylítanej motor....
Datum: 27. ledna 2009 11:11
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 *fichtla=fichtl
Datum: 26. ledna 2009 22:58
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Neposlouchej je .... já se v simsonech nevyznám ..ale myslim si že ti to někde fouká ...nebo mi tohle dělalo když se mi fichtla přechlastával ..
Datum: 26. ledna 2009 22:58
Jméno: fichtlař
IP: uživatel4805
 hoši presne tak,ja simsony nenavidim a zrovna si tata privezl simsona ale vmem fichtlařskem hangaru neni JE V KULNĚĚĚ
Datum: 26. ledna 2009 21:04
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 presne tak nelez sem ze simsonem a nejspis ti to nekde nasava vzduch nebo zasr.. filtr vzduchovej
Datum: 26. ledna 2009 20:16
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 tady se resej fichtli tak to sem netahej!!a vim co stim mas!MAS TO ROZBITY!!!!!!!!
Datum: 26. ledna 2009 20:14
Datum: 26. ledna 2009 20:12
 zdar drací, poraďte mi co mám udělat, když dám kousek plynu a táhne a dam plnej tak skáče dik za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. ledna 2009 19:30
Jméno: Martin
IP: uživatel3068
 Nazdar chlapci, nejede mi fichtl, hazi jiskru, benzin teče, ale ne a ne naskočit. Je to jawa 21, předstih mam 1.4 mm.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. ledna 2009 14:55
Jméno: standais
IP: uživatel3091
 zkus dat předstih 4mm. ale řekl že to v tom nebude. spíš se mrkni na nastavení směsi. když si pustíš benzín a necháš ho natýct do plovákovky(bez přeplavování) nech to tak minutu (nebo prostě než nateče) pak benzín vypni a odšroubuj víčko plovákovky. plovák potop a horní okraj plováku by měl být zároven s hladinou. když máš hladinu vyšší tak plíšek ventilu přiohni kousek dolu a když naopak zas nízkou tak plisek kousek nahoru. musi se to odzkouset. kdyz mas takle nastavenou smes tak svicka by mela cihlovou barvu(když ti ten motor bezi)jakmile je uplne cerna tak je smes bohata.
Datum: 28. ledna 2009 14:55
Jméno: FICHTLAŘ
IP: uživatel4805
 jo a doufam ze mas dotahly vsechny sroubky v zapalovani
Datum: 26. ledna 2009 21:09
 Ja nvm mozna si to uz zkousel ale pokud ne tak na roztlaceni chytne?
Datum: 26. ledna 2009 15:31
|



|