|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj lidi neporadil byste mi někdo co s tím že když mám pincka studenýho tak táhne pěkně a pak když ztepláý tak jede veliký kulový nevíte co s tím olej tam leju kvalitnější tak asi 1:40 a svíčka tam je 14 a má to 3 kroužky děkuju za odpovědi\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2009 15:09
Jméno: Lukas Bertone
IP: uživatel1723
Datum: 10. února 2009 15:09
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 C - medeny jadro...olej s ruzovou barvou: nani to Stihl?...jinak ten vykon za studena a tepla je dano tepelnou roztaznosti pistu...cili pokud mas po vybrusu bo si neco menil ve valci tak je to jasny...to si sedne...jinak mazej to 1:33 jinak se pak jednou budes divit az te to negde necha...
Datum: 08. února 2009 20:56
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 A co vůbec znamená to C? např N15C
Datum: 08. února 2009 18:43
Jméno: karlos
IP: uživatel942
 kejmls: svicky s Ypropalej pist jedine, kdyz mas spatnou smes
Datum: 08. února 2009 16:57
 cross:N15Y neni dobrá má vysunuté jiskřiče a stává se, že propaluje píst (ale mě osobně se to ještě nestalo)
Datum: 08. února 2009 16:32
 Máš určitě špatnou svíčku!Jak řiká kejmls skus tam dát N15C nebo N15Y!
Datum: 08. února 2009 15:45
 Je to olej do sekaček a má růžovou barvu
Datum: 08. února 2009 15:18
 Kvalitnejsi olej ? ten neznam ... kvalitnejsi nez jaky? nemas to pridreny ?
Datum: 08. února 2009 15:06
 nevhodná svíčka (možná tam máš úplně jinej typ), zkus tam dát např. N15C
Datum: 08. února 2009 15:04
Jméno: karel
IP: uživatel5076
 čus máte někdo zkušenosti s jawa dandy 50?? jak to jezdí atd.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 11:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
Datum: 09. února 2009 11:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 papirovy fajn stroj, ono mit 6 kvalt tak tak to jen radit...newim jak ty verze predtim ale dandy minarelli byly solidni...o poruchovosti nic newim, znamej ho tez mel a chvalil si ji, pak prekopal sani na vetsi karbec (origo je tam myslim s difusorem 12) a jen chvalil a chvalil...cenove to je docela dobry, zalezi na kerou narazis...ale Standa povidal ze ho kopcu udajne fichtl prejede...
Datum: 08. února 2009 16:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Kamarad ji mel a furt jen neco opravoval....hruza....ale ty motory Minarelli jedou no.......
Datum: 08. února 2009 13:27
Jméno: johny
IP: uživatel4946
 super motorka akorat ze se nani spatne shaneji dily, hodne lidi ti rekne ze je to srot a ze se porad sere, ja jsem na ni najezdil 20 000km bez nejake vetsi poruchy...
Datum: 08. února 2009 11:48
 http://shop.sesa-moto.cz/pokec/klika-pist-vybrus-kompres/id72767.html -> ještě k tomuhle dotazu  chci se zeptat, jak tam je pa přepážka z tím trnem, tak na jakým principu to tam drží? když sem ji vyndal, tak to tam mám nějakým dřevem natlouct spátky pak, nebo jak?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 16:51
 to si děláš prdel?  myslíš že to tam nebude držet?
Datum: 08. února 2009 16:51
Jméno: Standa
IP: uživatel5218
 no ja si myslim ze to muzes zahodit
Datum: 08. února 2009 1:05
Jméno: lukaš
IP: uživatel5213
 zdarec jak nastartuju fichtla na volnoběh de v poho ale jak přdám plyn tak ho dusí a chcípne to a vůbec netáhne. vyměnil jsem válec,píst,kroužky,lamely,olej, a pořád stejné pls poradte dík za odpovět.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 19:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 olej ve smesi je rozprasen takze pokud by mel vadny guferou na zaplku tak by sice nigde olej nebyl ale okolo magneta by to bylo mastny a cerstve usazenej bordel kolem...pokud by to bylo gufero u spojky tak by zase nasaval olej z prevodovky...zeptam se takhle: ma to na volnobeh vysoke otacky?
Datum: 07. února 2009 19:39
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 To gufero by bylo ..kdyby mu tekl olej ze zapalka(aspon myslim)  -....a to nenapsal že mu teče
Datum: 07. února 2009 19:36
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bych to videl jako ukazkove zacpane trysky...vycisti karb, vyfuk, pretesni je-li to nutny...jinak pokud to mas po vybrusu tak to moc nehon, je to na to nachylny...
Datum: 07. února 2009 19:36
Jméno: michalbo
IP: uživatel1797
 gufero na klice přisává nejspíš vzduch, sundat stator zapalování pak rotor stáhnou osmičkou šroubem a vyloupnout šroubováke starý gufero a natalčit nový
Datum: 07. února 2009 19:20
 seřid si karbec
Datum: 07. února 2009 19:18
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Bohatá směs....nebo něco v elektrice...
Datum: 07. února 2009 19:17
 Co takhle nedostatek paliva
Datum: 07. února 2009 19:12
Jméno: Jiří
IP: uživatel5210
 Čau chci se zeptat, po zimě jsem vytáhl fichtla a projel jsem ho, po chvíly začal blbnout. Před zimou jezdil normálně odjel jsem s ním i 1 fichtl cup. Jde na šlápnutí ale po chvíli ježdění přestane jezdit, zkoušeli jsme měnit svíčku, nový kondenzátor, benzín. Když chvíli stojím tak jako by vychladl a pak jde opět na šlápnutí a po chvíli zase přestane jet. Potřebuji poradit díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 20:32
Jméno: PEPEK
IP: uživatel1337
 DEJ NOVOU FAJFKU
Datum: 07. února 2009 20:32
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 myslim ze mas ucpané trysky
Datum: 07. února 2009 18:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 prestava polaloucku tahnout nebo se zacne "cukat" ? gdyby sel pomalu tak olej z prevodovky, gdyz cuka tak nedotyka benal (ucpanej kohoutek, ventil, mozna i trysky ale to by delalo hned) nebo mas neco ve vlaci spatne (pokud je po vybrusu tak to se obcas stava, to nema cenu ho dusit, pokud ne tak valec sundej koukni estli nepridira...)
Datum: 07. února 2009 18:34
 me pride jako kdyby ti tam nedotejkal benzin,skusil bych zkontrolovat jak dotyka tim,ze vytahnes hadicku z karbece a pustis benzin,kdyz potece tak to bude asi v karburatoru,takze vycistit a sestelovat,a kdyz potece malo nebo nepotece vubec tak to bude bordel bud v kohoutku v nadrzi nebo v palivovim filtru(pokud mas)
Datum: 07. února 2009 18:19
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 bud ti tam de málo benzínu nebo to máš přidřený=studenej píst menší průměr než zahřátej jak se zahřeje píst se zvětší a nejede
Datum: 07. února 2009 18:19
Jméno: jawa
IP: uživatel4924
 caw draci robim fichtla cross a chcem tam dat jeden tlmic s mz250 ci to nebude moc meke dik. to bude nekde uchitene kde je inducka.centralny tlmic
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 23:44
 to bych nedelal bude to hodne mekke
Datum: 07. února 2009 23:44
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Zdravičko pánové. Tak nevim co s tim mojim pinckem je. Nastartuju, a když to držim ve vysokých otáčkách, tak to je v pohodě, ale uberu plyn na volnoběh a v tu ránu to chcípne. Vyšroubuju svíčku a ta je uplně mokrá, tu tedy otřu, vyzkoušim jiskru a to je taky v pohodě, zašroubuji tedy svíčku a vše se opět opakuje. Vyměnil jsem nejprve jehlu v karbeci a opět stejná písnička. Vyměnil jsem tedy celou karburaci a opět stejná písnička. Sešteloval jsem tedy předstih a ten je taky v pořádku. Tak tedy nevím co s tim je. Za každou dobrou radu předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 15:43
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 udal sem nový těsnění dal novou hlavu válce,a je to porád to samí
Datum: 09. února 2009 15:43
 Jestli musíš držet plyn a máš to řádně seštelovaný,tak mě to dělala hlava,moooc profukovala kolem svíčky.Už tam byl špatnej závit a netěsnilo to.
Datum: 07. února 2009 18:48
 to mi dělalo taky,na 99% ti to přisává vzduch mezi karburátorem a kolínkem nebo mezi kolínkem a válcem.na tu elektriku bych to teda netipoval
Datum: 07. února 2009 18:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5209
 Dle me je to jednoznacne v eletrice.....kondik,inducka,zap.pol .....
Datum: 07. února 2009 16:38
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 vyměn svíčku a ject
Datum: 07. února 2009 15:20
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 este to muze bejt spatnym pomerem benalu s olejem, ze tam mas moc oleje nebo ti prisava prevodak z klikovky...ale myslim ze tak strasny to nebude...este projdi trysky (obvzlaste volnobeznou, to je ta uplne vpravo...)
Datum: 07. února 2009 14:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 bud volnobeh nebo (diky informatoru svicce) taky moc bohata smes...
Datum: 07. února 2009 14:40
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 A co třeba šroubek volnoběhu?
Datum: 07. února 2009 14:37
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 mam babetu 210 a dlouho nejezdila prej se srala uz nova ale jezdil jsem nani tetka bezproblemu asi 200 km loziska trochu chrastily a pomalu prestali a teta kdyz jsem jel tak najednou prestalo tahnout jako pionyr kdyz se prhreje a neco vmotoru jakoby piskalo a tak jsem to skusil asi za hodinu a chytla chcipla a porad tam neco piska nevite cim to muze bejt?? mam podezdreni na krouzky ale co by se jim mohlo stat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 18:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 uz ani jeden pionyr mi nejede a tetka uz ani babeta
Datum: 06. února 2009 18:43
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 jo docela jsem ji hnal zezacatku setril a pak asi posledni 4 km jsem to hnal 40 km a nakrizovatce jsem ubral plyn pak pridal ze se rozjedu a chciploto tak jsem to rozslap a jelo to dal po 500 metrech jsem zase spomalil a chciploto a uz to nejelo maximalne to slabe blaflo a nic , neco tam zaclo piskat tak asi se tedy pripekli krouzky a to pak chrasti nebo piska???
Datum: 06. února 2009 18:42
 Jestli si ji hodne bral tak se treba pripekly nebo by to mohla bejt ojnice?
Datum: 06. února 2009 18:32
 Hele vy určitě budete vědět jak to je Coka Colou a rezí. Je to pravza že to žere rez? A jinak čím jiným by se to dalo. Dík kluci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 10:46
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 willi> nevim jsem to jen slysel treba ta voda rozpouta chemickou reakci rez na chvili povoli aby se mohl dal rozvijet a tim to malinko uvolne fakt nevim..
Datum: 07. února 2009 10:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 spis bych rekl ze to cely zalepis
Datum: 06. února 2009 15:56
 s pravou coca-colou dobře vyčistíš karbec, když ho tam na 2 dny ponoříš. Uvolní to všechen sajrajt.
Datum: 06. února 2009 14:42
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak sveho casu sem kolu pouzival (Kofola jde tez ale ty je skoda) k povolovani matek gdyz nic jinyho po ruce nebylo a opravdu to jde...odrezovac je na to ale primo delanej...
Datum: 06. února 2009 14:38
 Coze jak muze voda odrezovat ? Bud je to naka voda obohacena uranem nebo peknej kec, je prece znamo ze Fe + H2O spolu oxiduje takze by ti rez pribyvala
Datum: 06. února 2009 12:12
Jméno: David.K
IP: uživatel2215
 u nas v dilne rikal ze by to melo udajne jit povolit jeste obycejnou vodou ale nevim co je na tom pravdy ja pouzivam brzdovku
Datum: 06. února 2009 11:17
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 jo jde to,ale odrezovac maka rychlejs
Datum: 06. února 2009 9:43
 jo,kokakola zere rez,protoze obsahuje kyselinu fosforecnou( ta je obsazena ve vetsine odrezovacu).ja kolu moc nepouzivam,raci ji vypiju,pouzivam brzdovou kapalinu,konkor,petrolej...atd
Datum: 06. února 2009 7:43
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 zdar draci,jsem zoufalý s fichtlem.Můj problém je:svíčka haže jiskru jako prase,benzín teče taky dost, ale fichtl nejde respekt.jenom občas de,nevíte v čem je problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 14:27
Jméno: nufin
IP: uživatel1462
 zdravíčko typl bych si předstih, bud ti to pozde sepina nebo zase brzo..kukni na to
Datum: 06. února 2009 14:27
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 toho muze bejt hodne veci...ucpanej kohoutek, ventilek, trysky v karbecu nebo celkove zaneseny cely karbec, muze to sat falesnej, olej z klikovky, nemusi tesnit na hlave, valci, kartery mezi sebou...co vyfuk, vypalils ho?co mas za svucki? co predstih, odtrh, odtrh na svicce? koukni na: http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html ... sou to ty uplne dole od standy nebo si to serid podle mejch navodu, nebo to rovnou cely rozeber at mas pak klid...
Datum: 05. února 2009 19:35
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 hobit to by aspon chytlo ale zralo by to jak prase a asi liny spis to bude predstich
Datum: 05. února 2009 18:37
 Samotnej benzýn a jiskra nestačej. Třeba ti tam nejde dost vzduchu
Datum: 05. února 2009 18:20
 Předstih je asi nejpravděpodobnější. Ale muže to být i víc věcí
Datum: 05. února 2009 18:06
 Zkus zkontrolovat předstih a odtrh.
Datum: 05. února 2009 18:06
 caw...chci se na neco zeptat.....mam fichtla jawu 21 sport ale nejde tak jak by měla.....maximálka je jen 60km/h,a ve dvouch lidech jsme ji na trojku vubec neroztahli....je po výbrusu a mánew spojku....cim to muze bejt???
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 20:14
 sem si o blbě přečetl  ....to máš teda hodně dobrýho fíka esi ti jede ve dvou lidech 60km/h
Datum: 06. února 2009 20:14
Jméno: Šimon
IP: uživatel2760
 Monter to blbě pochopil podle mě,jak můžeš jet ve dvou 60 km/h,když neroztahneš trojku
Datum: 06. února 2009 18:06
 no já sem mýval jawu 21 rok výroby 1976 a jako ta byla fakt dobrýá byla v perfektním stavu dal sem s ní 75km/h jezdila fakt parádně a ve dvou když ti to jede 60km/h tak to je celkem dobrý jako nečekej že budeš jezdit s fichtlem po rovince ve dvou 70 a budeš tam ty rychlosti jen ládovat 1,2,3 vono je to jen padesátka tak se to celkem trvá než se to rortáhne
Datum: 05. února 2009 23:11
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 to je pravda to sem vynechal...a jeste taky nejaka kacka, zadarmo to tez neni...a cas...
Datum: 05. února 2009 22:56
 ehm  ale zapoměl jsem dodat, že aby to tak jezdilo, je potřeba velkého úsilí... páč samozřejmě taky nějaký ten čas u teho prosedím
Datum: 05. února 2009 21:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 taky dost zalezi na tech prevodech jak se rikalo, venec rozety s jinejma zubama, jiny sekundarko...jinak tahne 3krouzkovy pist a jinak 2krouzkovy ale ze by to byl nejaky razantni rozdil tak to ne, jen je to rozdil...rozeber, vybrus, serid a mas to...dokud si k tomu nekleknes tak ti to bude litat stale takhlec...
Datum: 05. února 2009 21:49
 já na 555 taky dávám 60 s 12 kolcem...70 to taky de ale s 13
Datum: 05. února 2009 21:33
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 Tak pokud ten motor neni po smrti tak ho skus poradne seridit a podobne sounalezitosti(i vytahanej retez a krivy kola ubira vykon  ) a pokud je ani po tomhle nepojede,tak se s tim bud smir a nebo ho zgeneralkuj
Datum: 05. února 2009 20:38
Jméno: pluto
IP: uživatel4069
 mne to jede taky priblizne 60 ( kdyz mi jeste fungoval tachac  ) a ve dvou to tahne trojku jak dabel, ( hlavne po vjetru ) mozno mas inaci rozetu bo sekundar, anebo ty prevody
Datum: 05. února 2009 20:06
 můj táta mel fichtla a ten byl taky po vybrusu a jel vph 70km/h
Datum: 05. února 2009 19:52
 mno tezky na to asi nejsme(110kg zhruba dohromady)....tech 60km/h staci ale ve dvou to nejede
Datum: 05. února 2009 19:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tka pravda 60 je vcelku dost...pry ty co takhlec litaj tak sou neuveritelny drzaky a maj silu...ovsem to znamena ze to do kupcu musi drzet i ve dvou...bych to vyidel na vycisteni a pak na vybrus...ale na drhou stranu 60 taky neni zrovna moc, jelikoz kazdy fik je jiny tak nekery litaj k 70 bez problemu...samozrejme ted mluvim o 21 bo mustafovi, 20 by mohla ale tak jedine se sundanejma revmaplechama...gdyz to rozebers, spravis co bude treba, vymenis, seridis (to dela fakt dost) tak rychlost pak uz taky nebude problem...tam ot ale zalezi na moc vecech...
Datum: 05. února 2009 19:30
 ,,JEN''? Já měl svojí jawu 20 v perfektním stavu a byl jsem rád za 40  Ale nakonec se nechala a po pročištění to byl skoro nejrychlejší fichtl (bez úprav) v okolí [no,možná měl i na toho nejrychlejšího]. Ale pak se mi to rozsypalo a než abych investoval 200Kč do čehosi co bych ještě musel skládat a zase se s tim něco stane...to si z toho radši složim něco jinýho (nápad je, už jen čas a vědět ,,ako na to''). No zpět k tématu - 60km/h je supr  P.S.: kámošův fichtl (jawa 20) vytáhne na trojku dva lidi do kopce kde musí normální fichtl podřazovat na jedničku  ...a pak má jawu 05 která jede 70km/h, ale netáhne. Rychlost není vše, není to třeba v převodech? Navíc ve dvou je dvojka asi nejlepší převod, na trojku se to nevyplatí trápit. Ale 60km/h a fichtl...to nejde dohromady.
Datum: 05. února 2009 18:53
Jméno: Willi
IP: uživatel4540
 ,,JEN 60,, ? to mas v poho to mozna nejedu ani ja ... zalezi jestli uz si to zajel treba to stoupne ale urcite ne o vic nez 5-10Km/h prece je to jen fichtl
Datum: 05. února 2009 18:32
 Bych řekl,že 60km/h je celkem dobrý  . A jestli to ve dvou nejede,tak jste na to těžcí
Datum: 05. února 2009 18:04
 po kompletnej generalke motorke po zajeti,s 18 kolama,15 zubovim koleckem-mozem predbjehnut hondu cbr 125 .mam cezetu 175 mozem ho predbjehnut alebo ne alebo jak to sravit aby sem ho predbjehel\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 22:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Datum: 05. února 2009 22:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 otevrenej jo zavrenej do 110...a z kopce to je dost neobjektivni pac neni kopec jako kopec...ale po otevreni to je znat, hlavne akcelerace je znatelnejsi...
Datum: 05. února 2009 21:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 Tak ja nevim jak vy,ale ja sem tezky prase a jel sem na ni z kopce skoro 150 a po rovine 130....a je to CBR "otevreny"
Datum: 05. února 2009 20:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 si myslim ze vysledek je jasnej...ale k tomu cbr: da se otevrit...znamej ji ma a lita kolem 110, vic to vetsinou neda...
Datum: 05. února 2009 19:14
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 hela ja ma taky 175/477 a na rovince sem dal 113km/h nato ze CBR je 4T tak moc rychla teda neni v originalu da kolem115-130kmh
takze myslim ze bys ji dal
Datum: 05. února 2009 18:48
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Co já vim, tak honda cbr je ve 4t a otevřít se to nedá. mylím že nemá ani tech 11kw. takže já si myslim, že by to byl zajímavej závod
Datum: 05. února 2009 18:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:37
Datum: 04. února 2009 23:49
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4610
 PRO JOHNY!! to je ono je to to samé co má on, nevíte kde sehnat nějaké ty díly??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:10
Jméno: Kalim
IP: uživatel5187
 Zdarte jawaři. Potřeboval bych poradit. Mám babetu typ 207 a jak je to přepínání na šlapání a na normální motor tak mito nejde přepnout na ten motor. Vůbec newím čím to je... Myslím si že to bude jen nějaká volovina. Myslíte že by to mohla být spojka? Dík za rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 9:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ten vypínací čep je na hřídeli převodovky. Jsou tam tři kuličky a pružina.Problém vidím tady.
Datum: 05. února 2009 9:38
 mně nejde zase u 210 přepnou na šlapaní,ale spojkou to neni
Datum: 04. února 2009 20:11
 Čaute lidi potřeboval bych poradit, kamarád ma motorku. Na boku na nadrži ma napsaný JAWA TRANSISTOR 25. Potřeboval bych o teto motorce něco bližšího vědět. Máme v plánu to renovovat, ale nevim jak se jinač řekne te motorce, nevite kdo by mohl mít nahradní díly??
Poraďte, předem díky a čau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:36
Jméno: KAREL
IP: uživatel5076
 jj to je babetta 228
Datum: 04. února 2009 20:36
Jméno: Domino83
IP: uživatel5185
 To je prvni babetta 228 mely transistorovy zapalovani a 19" kola a pevny zadni kolo bez odpruzeni. Pote bylo tyristorovy. To uz byli 207 a posledni 228 to mely taky. A do cizych zemi mely ruzny nazvy.ale ted si presne nevzpominam kdy se zmenilo to zapalovani
Datum: 04. února 2009 19:32
Jméno: Domino83
IP: uživatel5041
 To je prvni babetta 228 mely transistorovy zapalovani a 19" kola a pevny zadni kolo bez odpruzeni. Pote bylo tyristorovy. To uz byli 207 a posledni 228 to mely taky. A do cizych zemi mely ruzny nazvy.ale ted si presne nevzpominam kdy se zmenilo to zapalovani
Datum: 04. února 2009 19:01
 nevim nevim vývozní typ to se mi nezdá myslim že sem jich u nás už pár viděl
Datum: 04. února 2009 18:54
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to je asi nějaká vyvážecí podoba babetty ne? ten motor bych řekl, že je stejný
Datum: 04. února 2009 18:25
Jméno: johny
IP: uživatel4946
Datum: 04. února 2009 18:23
 a seš si jistej jestli to tam nenapsal předcchozí majitel?? dyštak napiš obsah čislo motoru, ramu, a rok výroby a nejlepši by bylo kdybys někam dal fotku a sem napsal odkaz
Datum: 04. února 2009 18:20
 chci se zeptat jak vipadaju papire na jawu 250 panelku posli foto na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 19:11
Jméno: jaroslavF
IP: uživatel4805
 nazdar mam fika ktery mi nejede kdyz pridam trochu plynu jen na volnobeh tryski ciste
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 18:05
 Predstih.odtrh.vyfuk.sundat hlavu vycistit.seridit karbec
Datum: 03. února 2009 18:05
 Čao,jak mám u mustanga připevnit u světla tu mřížku okolo?...jednou sem to odšrouboval ale nevím jak to dát zpět  díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 19:26
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Aha,vím jde to blbě,ale jde.Určitě máš u toho takové hranaté tenké plíšky se závitem,ne???No a nasadíš parabolu do toho raměčku,jak to tam dáš tak určitě poznáš,jak to máš vytočit.Strčíš šroub do díry,která je v tom rámečku a musíš na ten šroub chytit ten plišek.Jde to blbě,já vím.Jinak to popsat neumím.
Datum: 03. února 2009 19:26
Datum: 03. února 2009 19:18
Datum: 03. února 2009 18:54
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Jakou mřížku,nemyslíš náhodou chromovaný rámeček,kolem paraboly....???
Datum: 03. února 2009 17:42
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 Cus hele kdyz chci vymenit predni vidlice u mustafa musim dat pryc o loziska nebo je mam nak ochytit ke kostre aby se me nerosipaly.. diky moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2009 15:30
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 vysypou se.... a pak je tam zas dáš no...
Datum: 03. února 2009 15:30
 voniti stejne popadaj protoze tam sou kulicky poskladany ve vazeline
Datum: 03. února 2009 15:16
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 čau , koupil sem pionýra udělal sem technickou vyměnil vojetý spojkový lamely a včera sem ho jel poprvé projet na silnici. Šel dobře jednička a dvojka krásne táhla i do otáček to šlo ale jak přišla na řadu trojka tak to nechtělo jet ani po rovině natož jen třeba do mirneho kopečka. Z vetšiho kopca se to rozjelo aj docela rychle ale stejně to nemělo vubec žádnu sílu. Zdálo se mi jak kdyby tam chyběla trojka a rovnou to skočilo na nejaku čtverku či co. Podle tesniciho tmelu ten motor byl puleny , tak se ptam zda by nemohly byt v prevodovce spatně poskladany kolečka ? Už sem jinak taky zkoušel snad všechno ale marně ... trojka nejede !
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 21:25
 no já sem si dal do mustoše motor z 05 a ty kolečka stejný 19/19 ale moc to znát neni, 2 vytočim do 40km/h silu to
trošku získalo   a jezdimi dalchlik krásně
Datum: 04. února 2009 21:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 teda do kopce...
Datum: 03. února 2009 22:34
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ta silna dvojka je v realu skoro nepouzitelna...mel sem to na kamosovym fichtlu a to byl des...jinak jak to vytocis, narves za tri tak pak to trojka sezere a je to uz jen na ni...ovsem co je pekne blby tak podrazovani z trojky na dvojku (treba z kopce)...to je rev a prd to jede...
Datum: 03. února 2009 22:17
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 jen se dívím, že si jste tak jistý tím prohozením koleček, píše že z většího kopce se mu to aj rozjede, ale stejně to nemá sílu, hledal bych chybu zatím jinde, přece jenom aby nepůlil zbytečně. S těma prohozenýma kolečkama se dá jezdit a po rovině by trojka měla jít odřadit i tak.
Datum: 03. února 2009 17:01
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 jo....rozhodis motor a pak jen prehodis kolecka....aby se to nemotalo,tak plati takovy pravidlo pro ty dve posuvny kolecka....vetsi kolecko na vetsi hridel....neboli to 20z na hlavni hridel a to 18z na hridel predlohy......hlavne ten motor poradne utesni az ho budes skladat,at tu za par dni neresis ze ti to blbe jede a hrozne to toci na volnobeh.....a krouzky se zamykaj do zámků! ne abys byl jak muj kamarad,co to tam proste napral palici a pak se divil ze se mu netoci motor....... hodne stesti
Datum: 03. února 2009 15:44
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 takze bych nic kupovat nemusel ? stacily by prohodit jen ty kolesa ?
Datum: 03. února 2009 15:27
 Řetězový kolečku má být 13 zub. Někdy se ještě dával 12 zub.
Datum: 03. února 2009 15:26
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
Datum: 03. února 2009 13:04
 Jenže u 05 by to skoro mělo bejt jedno protože ta má údajně 19/19...  Takže to si prohazuj jak chceš...
Datum: 03. února 2009 12:31
Jméno: Standa
IP: uživatel5170
 Ja mel presne tuhle konfiguraci na 05 a ono se to dá jezdit....musis tu dvojku roztocit nadoraz abys zaradil 3 .....jak kdyz u kozla radis z jednicky dvojku
Datum: 03. února 2009 12:23
Jméno: hh
IP: uživatel5169
 co s tim? jedině rozpůlit motor a prohodit dvě kolečka...jiná cesta neni...
Datum: 03. února 2009 11:59
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 a ještě tam mám 13ti zubé retezove kolesko a original je tam myslim 11ti zub
Datum: 03. února 2009 11:15
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 ... je pravda že z jedničky na tu dvojku to řadí jak détéčko  skoro vubec to nestraci otáčky ale pak hroznej skok na tu trojku ..... a co se s tim dá teda dělat ?
Datum: 03. února 2009 11:13
 Nejsou přehozený převody...  Si to všichni pletete....  Jen je zkrácená dvojka....! A tim pádem má moc daleko k trojce...! Z převodovovýho poměru 20/18 * 14/23 se udělá 18/20 * 14/23 takže to klidně možný je....! Protože normálnímu pionýrovy dobře udělanýmu musí trojka po rovině jet....
Datum: 03. února 2009 10:44
 Čau, a co třeba když už teda ten motor byl půlený, tak mě napadá, jestli někdo nepřehodil 2. a 3. rychlost..? Dělá to dost lidí do ´´crossu´´. Potom je vlastně trojka hned po jedničce a ten motor skoro neztratí ani otáčky. Ale zas když tam chceš dat potom jakože trojku, tak to musíš moc roztahat a nemá to vubec sílu. N2co jak ty popisuješ...ja bych řekl že sou přehozený převody.
Datum: 03. února 2009 10:41
 EE to je urcite vse dobre ... me taky vubec netahne trojka holt treba vybehanej motor.... ikdyz rikas ze to nekdo pulil tak by to mohlo bejt v cajku
Datum: 03. února 2009 10:34
|



|