Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 Zdar draci, je hodně špatný, když mně fichtl asi žere z olej z převodovky? Když se to ohřeje tak za mnou je bílá mlha  Je ale zajímavý, že když to takhle začne hulit tak jde fichtl líp točit do otáček a tak o 20% líp jede
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 17:35
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 A připrav si hodně svíček, protože ty rády po přímazu od pp90 odcházejí
Datum: 22. května 2012 17:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to nahovno,jinak jestli chceš jezdit tak lej do převodovky motorovej olej
Datum: 21. května 2012 21:49
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No bude to karbonovat jako prdel a budeš muset furt kontrolovat a dolejvat do převodovky.
Datum: 21. května 2012 20:00
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 Zdarec borci, je normální u pionýra, že když mu nedávám za jízdy plyn tak jakoby chcípal ( jedu třeba z kopce, mám tam rychlost, nedávám žádný plyn ale neslyším žádný zvuk motoru ) A ještě jedna věc. Motor mi nějak drhne. To je právě tehdy když jedu bez plynu. Nějak to jakokdyby divně přibržďuje a drne. No jen doufam že to nemám přidřené. Motor měl přes zimu GO a jinak šlape jako hodinky. Tak co vy na to ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 22:28
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 Když ho mám třeba na stojanu, tak volnoběh drží krásně. Ale při té jízdě to vydrží tak max 5 s . Tak si říkám jestli to nemá něco společného s tím drhnutím.
Datum: 20. května 2012 22:28
 a to ej tak obrovský probelm si ten karbec seřídit?
Datum: 20. května 2012 19:18
Jméno: jirka
IP: uživatel12770
 No to je právě to. Já bych tam ten neutral dával, ale nedrží mi ani za ho*no
Datum: 20. května 2012 19:17
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 když jedeš z kopce bez plynu tak ´tam nejde skoro žádnej benzin a ta trocha to neumaže takže se ti to přidírá kdyžtak já to řešim jednoduše kopec vyřadim a necham ho na volnoběhu kdyžtak po chvilce přidej plyn aby se ti namazal jinak to zadřeš
Datum: 20. května 2012 19:12
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci  mám problém s mojou jawou 20. robil som GO motora ale teraz mi pionier nechce vôbec naštartovať (predtým išiel na jedno nakopnutie) elektrika je zapojená dobre, predsstih aj odtrh sú správne, sviečka je nová a má odtrh 0,4, karburátor sa dá preplaviť ale iskru nehádže ani vo valci ani vonku... čím to môže byť ??? díky za každú odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 22:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 může být špatná zap. cívka, zkus dát z jiného pio a uvidíš
Datum: 20. května 2012 22:24
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 Zdarec střelci, mám otázku ohledně pneu, našel sem doma pneu 3,25x16 a otázka zní na kterou mašinu pasuje a za kolik ji muzu tak příp. střelit, nebot je temer nejeta DÍK
pokud bych špatně zařaditl, tak se omlouvam
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 0:58
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 ok, dík, a na kolik tak vychází cena té gumy +-??? když je X let stara a má nejetý vzorek???
Datum: 20. května 2012 0:58
 Pneu 3,25x16 pasuje na Jawa a ČZ... (většinou na Kyvačky a panelky)..........
Datum: 20. května 2012 0:39
 Čau draci. Dnes se mi stalo že se mi Jawa 20 zadusila během jízdy. Jel jsem a najednou konec. Nastartovat se dá krásně, ale nechce do otáček. Zkoušel jsem předstih a trysky. Nic nepomohlo co s tím???? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. května 2012 11:19
 muze bejt pricpanej celej karburator vycisti ho celej a taky by to mohlo byt i vyfukem vycisti ho  a pak uvidis
Datum: 20. května 2012 11:19
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zdarec hele mam problem s fichtlem .. celkem jako jede ale proste jel i líp .. trojka je hrozne lina a nema moc silu ale ta dvojka pak jako kdyby proste ten fichtl sel
do omezovace nejde poradne vytocit .. co by to mohlo delat ?? predstih? karbec ?? pls poradte diky moc alan  ))
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 21:42
 sám sis odpověděl...
Datum: 18. května 2012 21:42
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 mrknul bych na přísun vzduchu a na výfuk pokud neni moc karbonu uvnitř, jinak se mi stalo že sem měl taky vypalený výfuk všecko a v výfukovém kanálu ve válcu jsem měl karbonu jak svi..., až pak bych se díval asi na předstih ,....
Datum: 17. května 2012 20:44
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Zdar Draci!!! Mám problém a už jsem fakt zoufalej. Jedná se o javu 175/356. Před rokem jsem jí vykopal ze stodoly. (byla tam 40 let) tak jsem jí očistil, dokoupil jsem chybějící části, natáhl jsem novou kabeláž, koupil novou baterku. Mimochodem je to ta původní verze se spínačkou v nádrži, jenže ta byla zničená, tak jsem umístil do masky bošárnu ještě s kontrolkou. No a můj problém je, že to neháže...zapojim baterku, zapnu klíč, kontrolka svítí, ale svíčka neháže. Neni třeba možný, že by to starodávný relé bylo ukostřený na mínusovim polu a spálilo se, když jsem zapojil baterku na plusovej pol? Popřípadě, jak zjistim na kterym polu je to relé ukostřený? Děkuji za každou reakci...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:58
 http://www.facebook.com/jarda.novak.351
Datum: 18. května 2012 19:58
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 http://www.facebook.com/#!/marek.sima.9 na uvedený mail mi to nešlo
Datum: 18. května 2012 19:51
 hele jestli mas fejzbuk tak muzem pokecat tam.Tady sou rejpalove co jenom kecaj a nic otom nevedi.Mas nejaky fotky te motorky?zatim co sem videl tak co kus to original.Ja mam dve jednu s papirama a druhou bez.Kdybys chtel muzuti dost poradit.
Datum: 18. května 2012 19:40
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Jinak to rele by němělo mít vliv na jiskru jiskru to hodí i bez rele, zkus vyměnit kondenzátor pak bych zkusil indučku a pokud ani to nepomuže tak tam bude chyba v zapojení
Datum: 18. května 2012 18:16
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Noo já se přiznám, že nevim jakej je rozdíl mezi kladívkem u pionýra a u tohodle..Jakej v tom je rozdíl...já jsem to poskládal právě jako na pionýra...
Datum: 18. května 2012 17:15
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 Noo já jsem to dělal podle toho novějšího schématu...jenomže ty schémata 100% neodpovídaj tý bošárně...ale i tak...no, ale možná bude problém s tim kladívkem...to mě nenapadlo..tak díky moc...-)
Datum: 18. května 2012 17:12
 hele jeste me napadlo jestli si tahal elektriku podle ampermetru v nadrzi nebo jestli si natah elektriku podle predlohy .to znamena vroce 1958 se delala spinacka v masce.jak pises tak to mas ale natahsi stejne i tu elektriku?jinak by to melo normalne hazet.jinak bych skusil vindat fajfku a jestli jen hazi pres kabel jinak vymenit inducku a kabel na svicku.nebo jeste koukni na kladivko jak je poskladany jestli tam mas origo s tim perkem na kabel a nebo jako na pionyra.
Datum: 18. května 2012 17:04
Jméno: Marek
IP: uživatel11937
 joo to jsem už několikrát zkoušel a tim by to nemělo bejt...ale díky...
Datum: 17. května 2012 21:39
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 čau hele kostra by měla bejt na + ale zkus vzít šmirgl a obrousit kontakty na kladívku bejvaj zaoxidovany a pak to nehazí měl jsem to takhle několikrát
Datum: 17. května 2012 21:13
Jméno: marek
IP: uživatel11937
 Dík..
Datum: 17. května 2012 20:36
 zdar hele podivejse na zapolovani na statoru je stitek a nanem je bud plus nebo minus.to co tam bude je kostra.
Datum: 17. května 2012 20:33
Jméno: HANZ
IP: uživatel12782
 čau draci mam problem mam jawu 250/353 a pořád drží plnej plyn šoupě se normálně vrací až dolu volnoběžná tryska už skoro vyšroubovaná už jsem zkoušel i jinej karbec ale pořád nic co to je ??? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2012 17:34
 Falešnej vzduch...a asi myslíš něco jiného než volnoběžnou trysku...
Datum: 17. května 2012 17:34
 Někde ti to saje faleš. Poředně přetěsni válec + kolínko + karbec a nebo gufero pod zápalkem..
Datum: 17. května 2012 17:33
 Zdar draci... Mám drobný problém s Jawou 21. Když ji dám na stojánek, tak začne tůrovat, ale jak ji sundám ze stojánku, tak otáčky klesnou do normálu... nevíte čím by to mohlo být???
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 20:14
 Vypadá to že když hodíš motorku na stojan tak se řídítka otočí na levou/pravou stranu, tím se o něco zkrátí lanko a přidá to plyn, řešení: na karburátoru kde je vývod u šoupátkové komory je štelovací šroubek, úplně ho zamontuj dovnitř, potom šroubem mezi tryskami nastav volnoběh, ted budeš mít v rychlopalu vůli to poznáš no a potom ten šroubek na plovákové komoře budeš vymontovávat ale tak aby ti ve výsledku zůstala nějaká ta vůle v rychlopalu (řídítka se otočí a nesmí si přidat plyn) a pak ten šroubek přitáhneš tou matičkou co je na něm aby se nepovoloval ...
Datum: 16. května 2012 20:14
Jméno: Joan
IP: uživatel12600
 Nenaklání se na levou stranu. Když ho nakloníš nalevo tak se při volnoběhu zvýší otáčky
Datum: 16. května 2012 18:33
Jméno: aaaaaaaa
IP: uživatel5546
 přelévání paliva v karburátoru? něco v karbecu? hledej
Datum: 16. května 2012 17:03
 no jestli nemáš opravdu zeseklí někde plyn. lanko tak ti to někde asi saje falešnej vzduch.. ale nechápu jakou by to mohlo mít spojitost stím že to hodíš na stojan..
Datum: 16. května 2012 16:22
 nemám..
Datum: 16. května 2012 14:33
 nemáš tam někde škříplý lanko?..
Datum: 16. května 2012 14:31
Posl.aktualizace: 17. května 2012 18:08
Datum: 17. května 2012 18:08
 a jé déky asi sem slepej ale nikde jsme to nenašel ale tu spešl na zašroubování rukou asi nemáš co ?
Datum: 17. května 2012 14:34
Datum: 17. května 2012 4:43
Jméno: babeták
IP: uživatel13546
 Zdar draci. Nevíte někdo jestli má sesa tady na krámku silony do předních vidlic na babettu 210 (ten starší typ) ? Na jedné straně se mi vyjezdil a padá dolu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 19:22
 Zdar draci, potřebuju radu.. Když chci nakopnout mou jawu 21 tak sešlápnu ale startovací páka nejde zpět. Mohla se něak uvolnit pružina ? Musím půlit motor nebo na to máte něaký fígl.. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2012 18:58
 Standa tak jsem to zkusil a měl jsi pravdu diky moc
Datum: 16. května 2012 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel13783
 povytáhni startovací páku o 1cm z motoru ven,otoč s ní o jednu otáčku proti pružině a vrať v lehce sešláplé poloze(před dorazem) a zasuň celé zpět,,,,,bude to OK.....
Datum: 15. května 2012 22:27
 praasklá nebo vypadlá pružina -> půlení tě nemine, nebo jestli ti chcvíli nevaadí tlačit, tak si tu nakopávaačku "přidrátuj" aabys jí měl svisle jak má být  zaatim než se pustíš do pulení, to mužeš roztlačovat
Datum: 15. května 2012 19:35
 Hele tak jsem to zkusil a hodil tam 1 a ta paka se pohybuje směrem z jizdou dolu a nahoru (dozadu nahoru a dopředu dolu) tak ted už nemam tušení čím to může být...
Datum: 15. května 2012 19:00
 no jestli se ti sekne segment tak zařaď jedničku a popojeď zpět.. no a je možný že ti praskla pružina a to tě půlení nemine..
Datum: 15. května 2012 17:54
Jméno: Michal
IP: uživatel13776
 jen jeden dotaz ... Jak sundat magneto  dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 7:53
 vyndaš šroub s vačkou a pak vezmeš šroub se zavitem 8mm a našroubuješ ho do teho mista kde byla vačka hodiš na převodovce 1. daš zadni brzdu a začneš utahovat, a magneto se povoli
Datum: 15. května 2012 7:53
 Zdar draci - jedná se o Jawu kývačku 250 - 1957- ještě otevřený sání a originál karburátor shodný s pérákem. Jawka startuje -jede. Ale když mírně přidám plyn při " turivání  " tak se moc vytočí a to tak, že by na tolik plynu ani neměla a po ubrání plynu jde ještě několik vteřin na ty vysoký točky a pak se pomalu ještě ustálí na normální volnoběh. Jezdit se na tom dá, ale je to nepříjemné. Mám podezření na přisávaní falešného vzduchu někde u příruby karburátoru, pac soupatko jde v pohodě- lanko plynu je v cajku... Co vi na to? je moje hypotéza správná? díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. května 2012 19:03
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 u těhle starejch karburátorů ala pérák to velmi často dělá vylágrovaný šoupátko v karburátoru... dělala mi to samý třipade, taky s tim starym přírubovym karburátorem (rv 56)... faleš jsem mohl vyloučit, protože mi to dělalo na motoru po GO a nakonec až tžetí karburátor, co jsem sehnal fungoval tak jak měl... někde sem měl i odkaz na firmu, co se zabejvá přesoustruženim šoupátkový komory a výrobou nového šoupátka na míru, ale nevim, zda bych ho ještě našel a navíc mam pocit, že to stálo dost peněz...
Datum: 18. května 2012 19:03
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vypadá to skutečně tak, že to někde přisává vzduch. Podívej se na přírubu karburátoru, jestli není zkroucená. Zkus vyměnit gufero pod dynamem, často bývá opotřebené. Může být i poškozené těsnění pod válcem nebo netěsní kartery.
Datum: 14. května 2012 23:55
Jméno: lukas
IP: uživatel13775
 Ahoj kluci, potřeboval bych radu ohledně Babety 207. Koupil jsem nepojízdnou babetu. Nastartuju ji normálně, ale do otáček nejde, dusí se  Vyměnil jsem všem všechny gufera v motoru, vyčistil a seřídil karburátor, vyměnil svíčku. Problém stále přetrvává. Dokáže mi, prosím, někdo poradit?? Kde je závada, k sakru?!  Díky za reakci! P.S. Už bych rád vyrazil  Lukáš.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 22:33
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Když jí nastartuješ a dáš plyn, zkus dát ruku přes sání. Když to bude lepší, je to tím vzduchem. Ale nevím, jak je u 207ky dělanej vzduch filtr. Popřípadě s tou směsí kouknout na jehlu v karburátoru-> zářez.
Datum: 15. května 2012 22:33
Jméno: Lukáš
IP: uživatel13775
 Ahoj, výfuk jsem měl odpojený, takže tím to být nemůže. Jak sešteluju tu bohatost směsi?? A jak to s tím vzduchem? Jestli ho tam jde moc? Nemáte, prosím, podrobný popis či návod, jak na to? Moc díky za každou radu! Lukáš
Datum: 15. května 2012 20:01
Jméno: libor1
IP: uživatel1237
 jednou sem se taky trápil s babetou, pak si šimnul že někde něco syčí a pak se zadusí a co myslíte? výfuk!- vypálit a jak potom jela
Datum: 15. května 2012 17:26
Jméno: anonym
IP: uživatel12492
 taky bych tipoval ten výfuk
Datum: 15. května 2012 15:38
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 A co bohatost směsi? Nejde moc vzduchu, nebo naopak je vzducháč ucpanej? Popřípadě ucpanej výfuk taky udělá hodně.
Datum: 15. května 2012 10:45
Jméno: Jááááá
IP: uživatel12485
 Ahoj, mě to nedá. Musím se zeptat, nechci nikde udělat chybu. Dostal jsem zadarmo válec a hlavu na pincka. Válec (jawa05) po čerstvém výbrusu 39:00. Hlava s kulatým spalovacím prostorem, neupravená. Píst jednokroužek, kroužek litina (neberte to, když je to zadarmo) Vše je v bezva stavu, kanály slícované, leštěné, nezvětšené. Spalovák hlavy vyleštěný, nesnížený. Prostě sériovka ve výtečným stavu. TAK, potřebuju poradit, jak to mám zajíždět, jak dlouho, na jaký olej atd. A ještě nemám výfuk... Váhám mezi tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet_pionyr.html a tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_chrom2.html. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 7:01
 čau zajížděj to naa ten olej na kterej pak budeš jezdit  V poměru aale podle oleje. Kdybys jezdil třeba na M2T tak já bych se aasi nebál dát třeba 1:25 . Ale raadši na nějakou i když levnou syntetiku nebo polos. Já jezdim na Castrol 2T aa nemůžu si stěžovaat, aale to je na Tobě  Zajížděj to taak, jak budeš jezdit potom po zaajetí až na to že to nevytáčej do MAX ( parkrát se nic nestaane) aale nejezdi s tim zase v malejjch otáčkách. Prostě taak normálně. No aa vyjezdi taakhle tak 2 nádže  ALE aaž je vyjezdíš taak to neznamená že hned budeš dáavaat MAAX !!No a stim výfukem, určitě NE ten dvoukomoráč. Vem si ten druhej. je aspon hezkej a vypaadá jako origo. Navíc ten dvoukomoráč se musí ke správnému výsledku nějak upravovat,štelovat..... Prostě to pust z hlaavy
Datum: 15. května 2012 7:01
Posl.aktualizace: 15. května 2012 18:36
 to taky nechápu stejně na ot nejsou žádné normy atd tak nevým jpodle čeho by to hdonotily.  to je jak že u násod nového roku budeš moc jezdit na motce do 35 KW ale všude se to škrtí na 25 kw to asi jenom my budeme vyjímka
Datum: 15. května 2012 18:36
Jméno: šefčík
IP: uživatel10585
 Jen teda nechápu proč musí mít motorka emise?
Datum: 15. května 2012 11:50
Jméno: Lite
IP: uživatel11057
 Takže slováci: Babetty ne na vrakoviště ale knám do Čech  . Jinak vubec nevim na co tam ty lidi myslej. Asi jim kolem parlamentu projela Babetta....
Datum: 14. května 2012 21:20
Jméno: Jeryk
IP: uživatel10178
 No jo tohle může vymyslet jen člověk co viděl Babetu leda na obrázku.
Datum: 14. května 2012 20:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 za tohle bych vraždil!!! Toho ,,člověka'' co to vymýšlí bych rád poznal...!
Datum: 14. května 2012 20:11
Jméno: anthonny
IP: uživatel13268
 no to snad ne!
Datum: 14. května 2012 20:09
Jméno: Dansek
IP: uživatel6305
 A to nebude trvat dlouho a ty volové to zavedou i u nás ..
Datum: 14. května 2012 20:03
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 zdar hosi mam problem z čezetou 175/477 zniceho nic zacle kourit jak svine  a pak to zas prestane po nejaky dobe nevite cim by to mohlo bejt ? myslite ze gufero ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2012 10:36
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Když by to bralo před gufero, tak koukni na svíčku, byla by černá a taková zasviněná.
Datum: 15. května 2012 10:36
Jméno: Pavko
IP: uživatel12636
 Motor za studena vždy kouří. sou 2 možnosti bud dáváš špatný olej a lechtáš to a olej se nespaluje ale usazuje ve výfuku. A jak pridáš plyn tak olej ve výfuku chytne a a začne to dýmit nebo ti odešlo gufero na klice a de ti převodák do motoru
Datum: 15. května 2012 10:14
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 to prave kouri i kdyz je to studeny
Datum: 14. května 2012 20:30
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 záleží v jakejch souvislostech, může se jet vypalovat bordel ve vejfuku..
Datum: 14. května 2012 20:19
Jméno: drak
IP: uživatel9691
 Cus draci mam takovy dotaz mam jawu 05 pionyra a nemam kryt spojky a chci ze zeptat jestli tam de napasovat z 21 z 20 pionyra diky moc!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 21:08
Jméno: achmed
IP: uživatel13610
 cau nejde ma to uplne jiny kryt ze spojky na lanko musis si sehnat ten kulaty
Datum: 14. května 2012 21:08
 Mám velikou prosbu!  Mám fichtla,mustanga. Kdykoli se jen malinko zahřeje začne cukat,ale benzín tam jde!! Cuká to nejen do kopce,ale i z kopce když přidám plyn,už mě to trapí dlouho a nejsem nějaky znalec tak prosím poraďte čím by to mohlo být  Děkuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. května 2012 19:39
 nebo máš moc teplou svíčku,skus dát N14ku,v mnoha případech to při přehřívání,jak popisuješ pomůže
Datum: 14. května 2012 19:39
 Pokud tam je paliva dost tak vyčisti trysky
Datum: 14. května 2012 18:39
|



|