slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  73  74  75  76  77  78  79  80  81  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar potreboval by som poradiť mám Babetu 210 a na spojke sa mi stáva že sa bubny do seba trú neviem ako to opraviť motor je po GO a všetko som dal tak jak ma byť ten veľký bubon na ktorom je remeň má vôľu do strany asi tak 4mm tu sú obrázky http://imageshack.us/photo/my-images/88/fotografia0148z.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/528/fotografia0147.jpg/ a dalšia závada je že mi babeta zdochýna cca po 2 km počkam štart nem idem ďalej ale nádrž čistá elektrika ok a karburátor zošteľovaný a sviečky som skúšal viaceré odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
zdar když jedu na fichtlovi tak se mi někdy stane že se celej motor žačne třást když zastavim má hrozny votáčky i na vvolnoběh tak to hccípnu nastartuju v vše v poho ptal sem se i kámoše a nevi co stim..díky za vodpovědi..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
nad tim se taky přemejšlel ale těsnění sou všade nový a motor je vod lonska po GO ale dělá to jen teplej motor
 
 
Datum: 09. června 2012 18:56
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesaje ti to někde faleš?
 
 
Datum: 09. června 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
ale jinak jede bez vybrací tohle fakt jen někdy to začne třeba neska sem jel asi hodinu v kuse a nic se nedělo..
 
 
Datum: 09. června 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co*
 
 
Datum: 09. června 2012 14:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pišeš třást tak jediny do me napada je špane vynažena klika podle me ničim jinym to byt nemuže
 
 
Datum: 09. června 2012 14:39
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel12113    
Zdarec :-) dostal jsem za ukol spravit babetu že už nějakou dobu nejede. Vyčistil jsem karbec, trysky, kohoutek, ventil plovákovky, dal novou fajfku a svíčku z funkční motorky. Chytla hned na rozjetí tak jsem nastavil vzduch na 1,5 otáčky podle internetu. Babeta jede a zdá se mi že táhne pěkně ale jenom do 3/4 plynu, na plný plyn tak to dělá takové to heeeeen buuu heeeeen buuu heeeeen, nevím jak to popsat, prostě jde do otáček pak se na chvilku zadusí. Je to moje 1. babeta takže ještě nevím.. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nebo bych zkusil zvýšit hladinu
 
 
Datum: 09. června 2012 11:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle mě nedotejká benzín, ještě jednou bych prošel palivovou cestu...
 
 
Datum: 09. června 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: roman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi potřebuji poradit. mám pincka 21 a hodí jiskru jen když hodně šlápnu,ale i tak jakoby vynechává.Měnil jsem kondik,indučku,svíčku a čistil kladívka a pořád stejné.Za studena chytne hned,ale po asi 200metrech chcípne.Benzín tam jde.Poradte,díky zdar. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: Jelen      IP: uživatel12352    
Česnek vyměn vačku máš ji už omlácenou a jak se ti to víc roztočí a je už to vyhoněné tak to začne házet jak hodně šlápneš tak to hodí jiskru
 
 
Datum: 08. června 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
Hoj, mám problém na panelce, jede jenom na otáčky asi do 2000 ve větších se nechytá. Ani když roztláčím z kopce a podřadím až na jedničku tak se chytne motor až když jsou ty malé otáčky. Neví někdo čím to může být? Karburátor bych vyřadil, motor je přetěsněnej mezi půlkama i gufera. Takže to bude asi zapalování? Díky draci moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Problém může být samozřejmě v zapalování, ale mrkni se ještě na filtr, jestli to tam něco nenasálo, třeba hadr.
 
 
Datum: 09. června 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
ja bych se zaměřil na startovací relé zkus ho nastavit při nastartování a odpojení baterky by mnělo byt sepnuté ;-)
 
 
Datum: 08. června 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Zdar draci. Je možný, aby mi po výbrusu na fíku cvakali kroužky? Je to docela dosti slyšet. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: jawsasss      IP: uživatel9121    
tak to určitě špatná klikovka
 
 
Datum: 09. června 2012 9:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti to cinká v nižších otáčkách hned už za studena tak to kroužky dost možná nebudou, měnil si pozdro na ojnici ?
 
 
Datum: 08. června 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Stím zastavováním se mi to moc nezdááá... :-) to v zivote nezajedu... jelikoz to cinká po chvilce a jen v nizsich otackach... :-) s babetou valim porad 30km/h vzdycky navecir.. kdy je chladnejsi vzduch :-)
 
 
Datum: 08. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to zcela normální - po výbrusu se motor více zahřívá mě to taky dělá mám 8 výbrus a zajíždím na polňačkách, když to začne cvakat tak prostě jedu na míň plynu nebo zastavím a nechám to chvilu vychladnout je to vopruz ale je to to nejlepší co můžeš v dannou chvíli udělat ;-)
 
 
Datum: 08. června 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cávo draci... mám takovej dotaz - jak mám vyčistit hlavu na jawa 555 aby sem co nejmíň poškrábal spalovací prostor ? je tam hodně hrubá vrstva karbonu. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 8:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Karbon luxusně rozpoští WDčko
 
 
Datum: 11. června 2012 8:28
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky pánové :-D
 
 
Datum: 08. června 2012 13:16
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Já to beru jemným šmirglem a doleštim silichromem do vysokeho lesku :-D pak se nato krabon huř
 
 
Datum: 08. června 2012 7:24
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      IP: uživatel12894    
No jak z hlavy to jednoduše vyškrábej nožem šroubovákem , a zbytek karbonu umej benzínem nebo tak něčím , no a válec dej dolů taky a kánálky vyčisti stejně . Když říkáš , že ve hlaě je toho dost , tak kanály vem taky , a vyfuk bys při tom mohl vzít , uvidíš ten rozdíl potom :-D
 
 
Datum: 07. června 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chci se zeptat jak se jmenuje ten valeček nebo kde ho seženu rozřízlej jak se do nej zasekne koncovka bowdenu od zadní brzdy je to na mustangovi kříž se stupačkama a ešte jedna otázka pořád se mi povolujou stupačky přední co je nanich ta gumová návlečka nedaj se nák zajistit pro ty povolení díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2012 7:45
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel13624    
Je problém si ten váleček udělat? Stačí k tomu starý M8 šroub s tělem, pilka, dva vrtáčky. Otázka pěti minut práce.
 
 
Datum: 08. června 2012 7:45
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky to je ono , proč bych s emel podrobovat maturitní skoušce ?
 
 
Datum: 07. června 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
doufám že se nehodláš podrobit maturitní zkoušce....
 
 
Datum: 07. června 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 07. června 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám dotaz když rozeberu u pionýru 20 ty vidlice (mislím celí řidítka od masky dolů) tak uvnitř je nějakej silon nebo ne ????? a kdyby tam byl a já ho omylem zničil tak musím tam dat nějakej jiněj nebo naco tam je dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle si přečti od A do Z http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html , dají se koupit za 16 kč a jsou tam 4 (v každé trubce 2), průměr ale musíš zvětšit výstružníkem http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_predni_vidlice2222222222.html
 
 
Datum: 07. června 2012 22:47
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a můžu se zeptat na co tam sou ?????????????????? a taky kolem kolika korun se pohybujou ??????????
 
 
Datum: 07. června 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
jsou tam nilonový pouzdra ale pokud to budeš normálně vymontovávat tak je ani zničit př tom nejde, a kdyby náhodou tak se dají koupit nové do každé videlice dvě
 
 
Datum: 07. června 2012 17:14
 
 
 
 
Jméno: wdd      IP: uživatel10587    
má velký vlyv prímární kolečko u lamel na výkony je lepší menší nebo větší odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Zkus se projet na kole s přehazovačkou a třeba to pochopíš... :-D
 
 
Datum: 07. června 2012 18:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s menším primárem zvyšuješ riziko prokluzu spojky....
 
 
Datum: 07. června 2012 15:42
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel13930    
s menším primárním kolečkem dosáhneš velkou sílu ale stratíš rychlost
 
 
Datum: 07. června 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Nemá vliv na výkon,jen mění převodový poměr na primáru do pomala
 
 
Datum: 07. června 2012 15:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Výkon je stejný...
 
 
Datum: 07. června 2012 13:54
 
 
 
 
Jméno: Jean      IP: uživatel12692    
Cus lidi...Vim ze to sem nepatri, ale potreboval bych poradit...Mam ATV 110ccm a jezdil jsem si takhle, projel sem pár kaluží, bahno však to znáte ale pak to zničeho nic chíplo..Skoro to netočilo, tak jsem myslel že se vybila baterka..Dal jsem si ju teda nabít ale zjistil jsem že se nevybila..Prostě baterka je nabitá zapojená správně, ale motor točí strašně slabě jen tak kucká, jako by byla baterko našrot...Co myslíte?? Kde může být zdrada?? Předem díky za odpovědi.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: premysl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kostra, někde ti to probíjí
 
 
Datum: 07. června 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13927    
co někde nějaký skrat, neskratuje ti elektrika jak si to namočil, není někde dotyk a nejde prod jinam?
 
 
Datum: 07. června 2012 9:58
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Čau draci,dneska jedu na jawě 21 a odletěl kámen od zadního kola a narazil do bowdenu tachometru a praskla mě ta plastová matka,která se šroubuje do šneku,čím tu plástovou matku můžu nahradit něčím co už jen tak nepraskne dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau. jeslti myslite bowden nahonu tachometru, jak tam sou ty "matky" na tom bowdenu, tak u nas se normalně daj koupit s kovovejma matkama. J asme ho koupil pred 2ma rokama, a jedine co mi odešlo, bylo to, že se mi rozttřepil konec, pač sem to pořád vyndaval
 
 
Datum: 07. června 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stalo se mi to již několikrát ale není to tím že ulítne kámen a rozbyl by bakelit, ale protože vyrábí sráče origo měl oba konce kovové a držel třeba i 12000km s těmahle plastovýma kloboučkama jsou věčné potíže.
 
 
Datum: 07. června 2012 7:19
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jo mě se to taky urvalo, tak sem vzal, ze starého bovdenu sem strhnul tu kovovou maticku, pomackal konec od toho platovyho, nasadil. roztahnul a nasrouboval a muzu rict jako z linky ;-)
 
 
Datum: 06. června 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13919    
Zdar draci, tak se mi to zase porouchalo :-D to uz tak bejva...... Byl jsem s kamosema jezdit v motoru mam jen prelesteny kanal a melo by to bejt nejak spasovany u karburatoru a vetsi tryska/y ted nevim ale jelo to fakt pekne, filtr provizorni silonka pak kus latky... Ale jezdily jsme na motokrosove trati, nechaval jsem to odpocivat ale jedu a najednou to pod plnym proste chcipa do pulky plynu normal vsechno, ale jakmile proste pridam tak to chcipne. Nejhorsi na tom je ze se to stalo primo za jizdy :< Valec v poradku, Zapalovani se ani nehlo, karburator neni ucpanej trysky jsem kontroloval a benzin tece normalne, kohoutkem to taky frčí.Jehla zkousena na vsechny zarezy. Opravdu nevim cim by to mohlo byt... Proto zadam vas o radu.. Kamos mi jeste dnes rekl ze se mohlo pak hodne sjet fibr na kladivku a zmenit tim odtrh predstihem a taky ze by se to mohlo spravit filtrem klasickym co tam ma byt, ale filtr sem sice koupil ale ejste nezkousel a je blbost aby to tim bylo kdyz to jelo a z niceho nic ne.... Diky za vsechny rady... :-) SpArrKy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
nebo zkus jinou svíčku, mě třeba jeden čas nešel fík prostě tolik vytočit, dal jsem jinou svíčku a točil tak jak má
 
 
Datum: 07. června 2012 13:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
když máš pecku na kladívku tak pionýra vyočíš řekněme do 5000ot/min a začne prskat a kuckat a nejde víc vytočit je to tvůj případ?jestli jo tak máš pecku na kladívku takovej šedej povlak obrus to pilníkem
 
 
Datum: 06. června 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13919    
Myslel jsem to že karbec je čistej a trysky taky, ne ze jsem kontroloval pouze trysky... Pecka.? sic nevim o co jde ale urcite to poznam kdyz se podivam na kladivka ze.? :-)
 
 
Datum: 06. června 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to že jsou čistý trisky neznamená že je čistej karbec a nebo se ti udělala pecka na kladívku
 
 
Datum: 06. června 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel13919    
Látka jemná a byla tam silonka kdyz spadla dal sjem tam kus látky ale i kdyz to sundam proste porad to same.. :-( A zacalo to z niceho pred tim to jelo s tm moc dobře....Už si nevím rady
 
 
Datum: 06. června 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
silonka a látka? podle mé to má velký odpor a dusí se to... zkus sundat látku, nebo úplně všechno...
 
 
Datum: 06. června 2012 20:12
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Zdar, jak má být namontovaný kryt řetězu na panelce, kontrolním okýnkem ven jakoby pod výfukem ??? Dik za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2012 23:54
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Ale na jedné straně u rozety v tom krytu je jakási drážka :-) tak bych potřeboval vědět jak to má být uplně správně, je to u jawy 350/360. Fakt jsem z toho jelen :-) Má tam být ještě nejaká těsnící gumička u rozety ale kde to fakt netušim
 
 
Datum: 05. června 2012 23:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já jsem ho dal okýnkem ven abych nemusel sundávat kolo pokaždý když chci zkontrolovat řetěz...ale mám to u 175/450
 
 
Datum: 05. června 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: Alf32 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj .. já ho dávám obráceně .. kontrolním okénkem k drátům ... tamtudy občas koukám v jaké kondici řetěz je
 
 
Datum: 05. června 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
zdravím, dnes jsem šel poprvné startovat motor po go z jawy 21, chytl na 1. kopnutí, ale běžel asi minutu a potom uplně zničeho nic zdechl, pak jsem vyšrouboval svíčku, jisktru házela krásnou, tak jsem šel zase po chvíli zkusit startoval a zase chytl na 1. kop a zase běžel tak 2 minuty a zase uoplně zničeho nic zdechl tak to udělalo ještě asi 2 krát, a pak už zaždnou cenu nemohl chytit, jikru je přitom krásná, díval jsem se jesli se nezanesl karburátor ale taky, benzín tam jide pač je svíčka vždy mokrá, hladinu jsem taky zkoušel nasštelovat ale prostě. Tak jsem opravdu zoufalllý a nemám tušení čím to může být tak předem děkuji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13364    
Svíčka, předstih se cuknul (popř. propálené kladívka apod...)
 
 
Datum: 05. června 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel250    
Cau potreboval bych poradit nejde mi babate 210 vytocit do otacek ale vubec kdyz pridam automaticky chcipne cim to je??? diky za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2012 16:04
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau draci jak se sundavá na jawě 250 353 kejvě to pod zapaloáním ten rotor ?? předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
takže mam sundat vačku a pak do toho závitu v klikovce našroubuji dlouhej šroub a rotor odskočí ???
 
 
Datum: 05. června 2012 14:34
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
čau opatrně šroubováčkem oděláš vačku ja tam pouze naražená a pod ní je M8 závit tak tam našroubuješ dlouhej šroub a celej rotor ti odskočí
 
 
Datum: 05. června 2012 9:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, po problémech s výpletem (původním) jsem se rozhodl že si ho v mototechně nechám přeplíst, ale mám obavy že ráfek už to má za sebou... nebo spíš chvíli se jezdilo s dost povoleným výpletem a bojím se že to bude nějaký vyčvachtaný...Když do díry vložím nipl, má mýt vůli v tom otvoru? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo má
 
 
Datum: 04. června 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel13031    
čaute draci, potřeboval bych poradit ohledně rozety na pionýra přesněji na 20tku. Doma jsem našel rozetu která je ale dělaná na jedno ložisko a na pionýře jsem měl rozetu která byla dělaná na 2 ložiska. Chci tam dát tu rozetu s tím jedním ložiskem a chci se zeptat jestli mi tam bude pasovat. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
na čep se vykašli a dej tam vničřní kroužek z toho druhýho ložiska to ti udělá rozpěrku a pak tam dej simerink co je za sekundárem a nepoleze ti tam prach
 
 
Datum: 04. června 2012 21:17
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel13031    
jojo čep pro jednoložiskovou koupím a uvidím..díky moc
 
 
Datum: 04. června 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě tam budeš muset dát čep pro jednoložiskovou rozetu jinak tam nepasuje!
 
 
Datum: 04. června 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jde pouze o přechodný rok, ničemu to vadit nebude, ale budeš tam možná muset dát jiný čep
 
 
Datum: 04. června 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, dostal jsem pred casem čz 175/450 predelanou na cross. Tedka jsem ji asi po 17 letech co stala v kulne rozhejbal, sesteloval zapalko atd... Zapalovani je z pareza, rozeta je brutalni z nejakyho zemedelskýho stroje, že kvalt 1 je uplne zbytecnej( jede to odhadem max tak 50kmh)... Jako jede, startuje,ale kdyz ji vytocim do tocek, tak to jakoby zacne brblat- ne primo vynechavat, ale proste vyšši točky už to nechce mít a nechce se vic vytocit a prestane tahnout. Nevite cim to muze byt? U moji origonal čz 175 se mi to nestava- myslite, že to muze byt tou obří rozetou že proste ten motor vic nezvladfne vytocit? že se dostavam na hranici motoru? kdyz zaradim vyssi kvalt tak zase zacne tahnout nez se motor zase vytoci... nebo to muze byt tím zapalovaním z pareza? Nemma s temito pedelavkami zkusenosti takze dík za radu. PS ( zkousky jizdy probihali bez filtru saní a tlumice vyfuku) Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NO elektrika je předělana nove a kladivko je taky vycisteny a zbrouseny aby kloudne dosedalo. Vsechno jsem to prosel kloudne, nez se to rozjelo... svicky se menili a takovy ty klasicky srandy....
 
 
Datum: 04. června 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak to stálo 2 století ve stodocle tak ti okorodovali kladívka a myši ti překousali kabely a ted se ti dělá pecka na kladívku
 
 
Datum: 04. června 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
směs je moc bohatá, předstih, svíčka, i ten filtr s výfukem to může dělat
 
 
Datum: 04. června 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
dle mne by to mohl bejt předstih
 
 
Datum: 04. června 2012 9:15
 
<  73  74  75  76  77  78  79  80  81  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 1:49:18 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu