slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jaaaa      IP: uživatel12485    
Zdravím, chtěl bych poradit s problémem. Delší dobu mi na pionýrovi odchází svíčky. Je to jawa 05, zápalko je seštelované dobře. Odtrh 0,4, předstih 2,5 a kontakty na svíčce 0,8. Na nové svíčce je jiskra krásně modrá, velká a je slyšet, ale po ujetí pár kilometrů si to pincek rozmyslí a nejede. Kondenzátor je OK, kontakty kladívek čisté bez pecek. Pionýr je po výbrusu a zajíždím, má podezření na teplotu... jestli to s těma svíčkama nehapruje, ale jak to vyřešit, to nevím. Díky za každou radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2012 6:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Já jezdím na Brisk N14C a naprostá spokojenost
 
 
Datum: 18. června 2012 6:35
 
 
 
 
Jméno: jaaaa      IP: uživatel12485    
Klasika svíčky na pincka... N15C, 17... 14 jsem nezkoušel. Příště nastavím těch 0,4. Zapalování je to první co měli ještě pařízci. Svíčka se ani nestihne zakarbonovat.... už jsem docela zoufalej.
 
 
Datum: 17. června 2012 23:21
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Buď by to mohlo být špatnou indukčkou, ale spíš bych to viděl tak, že svíčka je dobrá, ale když se trošku zakarbonuje tak už na těch 0,8 prostě nepřeskočí (zápalování z pionýra není tak silný). Kontakty na svíčce sklepej na 0,4 mm jak píše kolecko.
 
 
Datum: 17. června 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když místo těch 0,8 na svíčce dáš tabulkových 0,4 tak se stane co? :-) Jaké svíčky to vlastně jsou?
 
 
Datum: 17. června 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Jaaaa      IP: uživatel12485    
Ahoj, může se vám to zdát směšný, ale je to taky dotaz. Jak správně na Jawě 05 seštelovat spojku. Kde má mít záběr, o jakou vzdálenost má rozepínat. Děkuju moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2012 9:39
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
nájdi si návod na obsluhu alebo DP (dílenská příručka) a tam to je pekne vysvetlené aj s obrázkom ;-)
 
 
Datum: 17. června 2012 9:39
 
 
 
 
Jméno: HB      IP: uživatel10882    
Zdar. Mám takovej problém s dachlem. Motor po GO,nová elektrika a vůbec celkovej repas toho co bylo potřeba vyměnit. Teď je tu ten problém, že ho nemůžu natočit.Furt se v tom vrtam a žádný zlepšení. Neudrží se,neraguje na plyn.Vydrží jen o pár vteřin dýl když začnu mačkat přeplavovací kolík na karburátoru. Tady video co to asi dělá (teda spíš nedělá) Díky moc za rady Marek http://www.youtube.com/watch?v=cITMm8AYHNU&feature=youtu.be odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co třeba tam dát výfuk a zkusit to roztlačit?
 
 
Datum: 16. června 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyfoukej pořádně karbec.. a na kolik jsi nastavil predstih? když píšeš že ej to 05 tak předpokládám že máš i puvodní hlavu (bez ledvinky) a tam je předstih asi 3 mm před HU.
 
 
Datum: 16. června 2012 17:39
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pořádně vyčistit + přetěsnit karbec + seštelovat zapalování ještě 1x pořádně ale vidím to spíš v karbecu... a nebo to vypadá na gufera pokud si dával nový tak je to v pořádku....
 
 
Datum: 16. června 2012 17:29
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stříkni pod svíčku trocha benálu pokud se pak chvilu udrží(než se splaí všechen benál) tak to bude určo v karbecu
 
 
Datum: 16. června 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: HB      IP: uživatel10882    
Je to 05tka. Ta nemá plíšek na nastavení hladiny. Zkouknu ten plovák a vůbec karbec... Díky
 
 
Datum: 16. června 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych začal pořádnym vyčištěnim karburátoru, pak nastavení hladiny...
 
 
Datum: 16. června 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: Pio      IP: uživatel12302    
Podívej se jestli nemáš děravý plovák,seřid si hladinku ;-) popřípadě skuz jiný karburátor,A ještě si seřid zapalování.
 
 
Datum: 16. června 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13467    
ahoj trápý mě mustang po zimě po chvíli běhu motoru zdechne ale benzín v plovákovce je....nějaké ná pady?dělá to i pod plynem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co trysky ?
 
 
Datum: 16. června 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: Michal M.      IP: uživatel13823    
Zdar draci, mám Stadiona S11 a řešim takovej menší problém. Když jedu na dvojku, trochu větší otáčky tak dostávám masáž od řídítek. Zkrátka brutálně vibrujou. Nevíte jak ty vibrace snížit? Přemýšlel jsem o novej silentblocích do motoru, ale má to smysl? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
koukni se ,jestli nehází magneto....protože pokud je křivý, tak to dokáže vibrovat takovým stylem, že nevyvážená klika proti tomu není nic.
 
 
Datum: 16. června 2012 12:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mám staďáka - ty vibrace je taková nemoc ale když vymění silentbloky tak určitě pocítíš rozdíl
 
 
Datum: 15. června 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
silentbloky dělají docela dost nejvíc bývá vyžvejkanej ten v hlavě mě taky vibroval ale neměl jsem po ruce nic jinýho než kousek hadice tak jsem jí tam zkusil dát a vibrace byly poloviční:-D takže kup nový silentbloky
 
 
Datum: 15. června 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
zdravim, typuju to na špatně vyváženou klikovku. myslim si ze silentblokama to nebude.
 
 
Datum: 15. června 2012 12:48
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel13974    
Poradíte mi nekde prosím ..:-) Mám čz 175/477 a nejede tak jako dřív kde sem dřív jezdil za 4 ted jezdím dvojkou, nemá takový zátah jako měla dřív. Čím to muže být díky za odpovědi s pozdravem Milda odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Jasný, kruhy - vůle jestli je to víc jak 2,5 mm tak si udělej výbrus, správně by se to mělo měnit 0,8 , předstih, důkladně vyčistit výfuk, kouknout na vzduch filtr, seřídit karb - prostě základ, nepřibrždující brzdy, správně naplej řetěz a namazat ... snad to je všechno kdyžtak někdo doplní ....
 
 
Datum: 15. června 2012 12:55
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel13588    
To se mi taky dělo a bylo to vyběhanejma kroužkama. Dal jsem tam nový a jelo tozase jak za mlada..:-).
 
 
Datum: 15. června 2012 10:50
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      E-mail:      IP: uživatel13743    
Zdravim, mám takovej problém s touto sadou http://motorky.bazos.cz/inzerat/16667882/Hlava-valec-pist-Jawa-50-NOVE-KOMPLET.php nedávno jsem jí přidělal na mustanga, ale když jsem to tedka vyšteloval tak když už to chytá nebo chytne tak to přes plnej nebo vyšší přidanej plyn nejedo do větších otáček, ani si je ve volnobehu neudrží, za studena chytá nejhůř, to ho musim roztláčet.(ale to bude asi svíčkou, stačí ji nažhavit), nevíte čím by to mohlo být? mám podezření na předstih nebo tak... předem díky za odpovědi.Trysku mám ještě tu co k tomu dodával, je to 72. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13975    
Tak jak si to koupil je to tragédie...chce to předělat sací a výfukovej kanál...alespoň podle origo válce...ale jestli máš válec ze špatnýho odlitku a máš nesouměrný šachty přefuk(jeden nahoru,druhej rovně) tak to snad využiješ jako těžítko....no ....neopravitelný....každopádně vyhoď tu levnou trysku a kup tam novou č.70 a třeba to alespoň ba dvojku po rovině pojede..... Holt dobrej kup :-/
 
 
Datum: 15. června 2012 12:51
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
cau nechci ti kazit radost z toho ze si koupil celou sadu za celkem dobry prachy ja to mel taky a jelo to jeste hur nez totalne vyslehanej origo valec je to proste sracka a spatnej material ze kteryho to vyrabi dej tam radsi ceskej valec prebrousenej a udelas nejlip takovyhle srace uz radsi nekupuj
 
 
Datum: 15. června 2012 12:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to z polska tak co chceš...ta triska je podle mě moc velká mám doma stabilák 100ccm a je tam karbec z 21 a triska 70 a chodí krásně a zkontroloval bych tedy odtrh předstih a jestli není pecka na kladívku
 
 
Datum: 15. června 2012 9:54
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau mam problem s rozetou na mustangovi , uš jednou se mi ty 3kolíčky co se zandaj do brzdovího bubínku uvolnili a vičvochtali a padal mi kvuli tomu řetez to sem si pak nechal svařit od viučeního sváreče ale tet se to zase uvolnilo a rozeta se tam kroutí a dře o neco nezjistil sme o co dře , tak jesli to nejde nečim pořádne přidelat nebo nákou radu jak by se to dalo zpravit díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zatim viřešeno snat to vidrží
 
 
Datum: 16. června 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Měl sem to zavařený z jedný ceočkem to povolilo tak sem to obvařil z obou stran ty kolíčky a už to drží přes rok
 
 
Datum: 16. června 2012 10:26
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel10936    
ahoj nejlepsi je tam dat kolo z pareza ten ma rozetu ulozenou v gumach ja to udelal o od ty doby pokoj
 
 
Datum: 15. června 2012 12:31
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me se to asi vilomilo tim že ty díri v tom bubnu brzdovim sou uš takoví roztažení po smeru jízdi jako šišatí a nasadim to a ono to tam cvachtá
 
 
Datum: 15. června 2012 4:55
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mně to taky drží zavařené už dost dlouho, musí se to udělat pořádně.
 
 
Datum: 14. června 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Před 5 rokama jsem to pořádně provařil elektrikou a drží to jako čert...
 
 
Datum: 14. června 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: valfren ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na tu sem koukal ale nevim jak do ní dat to malou osku stema ložiskama
 
 
Datum: 14. června 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
furt to svařovat to nemá cenu mě to dělalo taky a furt někoho otravovat aby ti to svařil tak je nejlepší koupit novou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pionyr.html podle mě to není zas tak drahý je to jen na to bě
 
 
Datum: 14. června 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13971    
Zdar draci, mam problém s pionýrem. Když se ohřeje motor tak při přidání plynu chcípá.Nejvíc mě ale zaráží že na volnoběh motor normálně pracuje. Prostě když přidam víc plynu tak se motor zadusí, za studena můžu s plynem vrkat jak chci a motor normálně chunguje. Nejdřív sem skontroloval jehlu v karburátoru je na druhym zářezu z hora takže směs by měla bejt v pohodě, svíčku tam mám 17. Nevíte na co bych se měl zaměřit? Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: stodak1      IP: uživatel13972    
ucpany vejfuk
 
 
Datum: 14. června 2012 19:22
 
 
 
 
Jméno: nadrc      IP: uživatel13305    
Karbec předpokladam profoukanej,filtr na vzduch,vejfuk... :-D Měl bych podezření na kondenzátor,cívku,svíčku když je to jenom za tepla...
 
 
Datum: 14. června 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
už jenom s tou svíčkou bych nemoh jezdit, jinak asi nejspíš předstih
 
 
Datum: 14. června 2012 15:26
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám pionýra 20 a mám na něm tady ten výfuk http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_mustang_slovensko.html a potřeboval bych vědet jak ho mám nejlíp vyčistit dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo klidně to vypal taky jsem to tak dělal ale moc k tomu nedávej xicht pač tě to ožehne ani nevýš jak. jak se vypalí všechna hořlavina (benál) tak to pak pořádně vyškrab
 
 
Datum: 13. června 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuju rock uvidím jakou variantu použiju
 
 
Datum: 13. června 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: rock      IP: uživatel13932    
tak Johnny 15 nezlob se na něj je prostě mladej a neumí stím pionýrem tak se chtěl zeptat. Já taky sem to nevěděl a až sem sem napsal tak mi tu poradily ať najedu na nějakou stranku a tam to mám ale každej nemusí mít zase program na otevření teho dokumentu. Prostě mladej nali tam trochu benzínu a zapalto to by mělo pomoct a nebo ho nahřej a vyhlepni ten tlumič a hadrou to projed na horu a dolů a zase to slož a pořádně utěsni koleno s výfukem. :-D
 
 
Datum: 13. června 2012 16:47
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik to mě nenapadlo
 
 
Datum: 13. června 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vole wejkoc neser mě.. co takhle skusit pohledat v manualu tam to je na 100% nebo to bude i na jawa 50 cz ale mi to za tebe hledat nebudem !
 
 
Datum: 13. června 2012 15:27
 
 
 
 
Jméno: Smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, prosím vás o radu, nevíte čím by to mohlo byt ze mi mustang jede jen bez filtru??? S filtrem to jde špatně do otáček a vůbec nejede :-( stelovanim sem si nepomohl . Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
když bude airbox nadírkovanej tak trochu strácí smysl ho tam mít ne?
 
 
Datum: 14. června 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel13970    
nadírkuj ho ten airbox až ti to pojede nejlíp
 
 
Datum: 13. června 2012 14:25
 
 
 
 
Jméno: smajdii ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem skousel a porad nic, filtr sem koupil nedavno novy, kamos ma ten samy problem :-(
 
 
Datum: 13. června 2012 12:57
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
zkoušel si ten filtr vyčistit, profoukat ? Nebo si zkus v tom jak je uložený ten filtr tak odebrat takový ty gumový zaplati...
 
 
Datum: 13. června 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel250    
Cau draci potrebuji pomoct mam babbettu 210 a nechce mi jed kdyz ji nastartuji jde nastartovat pouze se syticem jinak ne kdyz vymnu sytic chcipne cim to je diky moc uz si nevim rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel250    
benal tece spravne a sroubek smesi muzes snim otacet jak chces nereaguje
 
 
Datum: 13. června 2012 21:08
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
teče tam správně benal a co filtr sání ? nemaš rozladěny šroubky bohatost směsi ?
 
 
Datum: 13. června 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: david      IP: uživatel250    
trysky vycistene a nic
 
 
Datum: 12. června 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pročisti v karburátoru trysky
 
 
Datum: 12. června 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: žabak      IP: uživatel4095    
čau draci, potřeboval bych poradit s pio (20) jde o to že mi nejde zaboha dát neutrál mezi 1-2 ale mezi2-3 jde bez problému jinak rychlosti jdou řadit pěkně.Motor byl nedávno pulený a dělaná částečná GO (ložiska,gufera,bronz futro na klice a nové pístní kroužky) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: žabak      IP: uživatel4095    
tak ten šroubek jsem včera taky zkusil ale bylo to naopak horší v tom že mi tam nešla 3 a jakmile se dotahl tak to šlo jak předtím ale neutrál furt nic :-(
 
 
Datum: 13. června 2012 11:15
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus povolit/dotáhnou šroubek na automatu .. to jsme s kámošem dělali GO motoru a zkoušeli jsme převodovku bez toho šroubku nanečisto a vše ok a pak jsme přitáhli šroub na max a už to neřadilo ... jsme se křižovali že budem znovu půlit ale šroubek jsme povolili a už to šlo :-D
 
 
Datum: 12. června 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: žabak      IP: uživatel4095    
u mě to asi spojkou nebude, když chci dát ten neutrál tak jeto jakoby tam napůl byla jednička spíš si myslím že bude problém v automatu nebo ve vydličce,ještě to zkusím pořádně projet a pak uvidím, přinejhorším znova rozpulím :-) ale i tak dík
 
 
Datum: 12. června 2012 15:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevim, jenom řikam že u mě to bylo málo vystavující spojkou...
 
 
Datum: 12. června 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: žabak      IP: uživatel4095    
myslíš že je to jen spojkou?? když mezi2-3 jde bez problému??
 
 
Datum: 12. června 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle jsem před pár lety řešil na fichtlovi a myslim že jsem trochu přitáhnul spojku a už tam neutrál šel najít dobře
 
 
Datum: 12. června 2012 15:35
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec je možný že když vyměním svíčku 17c za 15c že se kvuly temu rozhodí volnoběh ?????????????????????????dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to možný ale znečištěná byt nemůže protože ta 17C ta byla totálně vyjetá a otom sem neměl páru až mi to dělálo problém tak mi bylo poraděno at koupím 15C a odté doby mě nechtěl držet volnoběh ale až sem ho nastavil tak bezproblému a pionýr valý jak novej
 
 
Datum: 12. června 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samotná tepelná hodnota svíčky na to moc velký vliv mít nebude, spíš jsou obě v jinym stavu - tzn jinak znečištěný, jiná vzdálenost elektrod...??????????????????????????????????????????????????????????????????????? :-)
 
 
Datum: 12. června 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Ahoj. Mám Čízu 477čku a upadla mi ručička tachometru. To už jsem opravil, problém mám ale v tom, že ručička má být na hřídelce v určitým předpětí vzhledem k dorazu. Tak přemýšlím, jak jí správně nasadit, aby tachometr chodil přesně. Na jednom fórum jsem se dočetl, že při náhonu o 1000ot by měl tachometr ukazovat 60km/h. Problém je, že to bylo fórum, kde řešili tachometry na Péráka a Kývačky. Proto se ptám, jestli je to u těhle nových tachometrů taky tak? Děkuju za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
ano je to tak, všechny PALácký tachometry od peráka přes fichtla až po 350/640 maj stejnej převod tachometru (konkrétně 1 otáčka = 1 metr) jinak by to mělo jít i bez toho, ručičku s nulovým předpětím pružinky dáš přesně na značenou 0 na tachometru, zarazíš na hřídelku a pak opatně přetáhneš přes kolíček, kterej je někde mezi 0 a 10km/h. Nicméně myslím, že pokud máš přístup k něčemu o stanovených otáčkách, kam jde zapojit náhon, bude asi lepší si dopočítat rychlost a ručičku nasadit v této poloze
 
 
Datum: 10. června 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci schnim kulatinu z hliniku kde se to da sehnad dival sem se aj v kovošrote a nikdo nemaj tu velikost co ja potřebuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podkova?
 
 
Datum: 11. června 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno za hodne penez :-( skusim to ješte vymyslet jinak jinak diky za odkazi
 
 
Datum: 11. června 2012 16:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
http://aukro.cz/duralova-tyc-prumer-140mm-delka-200mm-i2403003075.html
 
 
Datum: 11. června 2012 8:24
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13952    
Wmoto.ic.cz
 
 
Datum: 11. června 2012 6:31
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a potřebuju s lechkyho materialu
 
 
Datum: 10. června 2012 23:07
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
diky ale tam taky nic neni :-( .. neco takoviho, ale aj to je malo http://aukro.cz/kulatina-ocel-prumer-9-cm-delka-4-5-cm-od-korunky-i2407381363.html
 
 
Datum: 10. června 2012 23:06
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel13951    
Zkus aukro: http://aukro.cz/prumysl-kovy-a-material-12810
 
 
Datum: 10. června 2012 22:55
 
 
 
 
Jméno: ToMiik      IP: uživatel11601    
Čau draci, mám dotaz (problém). Jednička mi jde krásně za plynem, do otáček, má docela sílu .. jakmile zařadim dvojku, Mustang strácí výkon a skoro vůbec netáhne .. po rovince to jakštakš jde, ale sebemenší malinkatej kopeček a prostě mi to ta dvojka neutáhne .. nevím, jak to vyřešit. Poraďte, díky :-)rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud klikovka jde volně tak to chce jen výbrus, pročistit výfuk, karbec, seštelovat zapalko a nebo udělat komplet G.O. motoru to pomůže 100%
 
 
Datum: 12. června 2012 17:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
a v akom stave je motor? nieje už súci na GO?
 
 
Datum: 11. června 2012 14:08
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim... Dostala se mi do ruk (dedictvi) napul rozebrana Jawa 350/354 , bohuzel nema stitek takze nevim presny typ . Podle tachometru by to teda mela byt panelka, i podle toho co jsem houkal na jawamanii a sesa-moto , ale mate me nekolik veci, hlavne hrazdeny riditka a to , ze jedina nadrz kterou jsem tam nasel je ta s otvorem na ampermetr . Udajne by k ni meli byt i doklady ale zatim se ke me nedostali tak nevim ani rok vyroby. Fotka : http://img109.imageshack.us/img109/6554/imag0331r.jpg Jeste me zarazilo ze predni a zadni buben je kazdy jiny, a co jsme koukal u sesy do galerie taky to maji jen nektere. Predni : http://img832.imageshack.us/img832/2467/imag0338g.jpg Zadni : http://img832.imageshack.us/img832/331/imag0337rp.jpg Chci ji zrenovovat uplne do originalu tak budu vdecnej za kazdou radu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ik: Nedalo mi to a zjistil jsem co to je za stroj.... Kniha Dočkal díl III .......( JE TO JAWA 350/354.06).....I když motocykly typu 353/04 a 354/04 se vyvážely celkem do 109 zemí světa, nemohl se další vývoj motocyklů ani zastavit, ani opozdit.... Proto přichází JAWA v říjnu 1962 opět s dvojicí nových typů v objemové třídě 250 a 350 .. Jsou to typy 559/02 a 354/06 ............... 250/559.02 a 350/354.06 má tradičně stejný podvozek, tentokrát s výrazným vzhledovým a částečně i funkčním zlepšením.... Hlavní vzhledovou změnou těchto typů je horní polovina krytu reflektoru, jehož tvar přechází do stran v kryty řidítek....Tato úprava si vynutila i změnu tvaru rychloměru, který je nyní oválný místo kulatého.... Zadní blatník má koncovou svítilnu z průsvitného červeného skla... TAKŽE JE TO KÝVAČKA JAWA 350/354.06.......
 
 
Datum: 17. června 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo se ještě poptej na jawamanii
 
 
Datum: 11. června 2012 16:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
haggar: a podle čeho usuzuješ, že je to kejvačka? když se podivám na první fotku, co sem dal, tak je na ní 90% panelkovej... ovšem motor 354 do toho moc nehraje, v tom ppřípadě by ale na tom rámu neměl co dělat vrchní díl masky, zadní světlo a minimálně levej kastlík... a nevim jak to bylo s uzamikánim sedla, každopádně na svojí 354 rv 1956 zamykací sedlo nemam, je tam jenom na šroub...
 
 
Datum: 10. června 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 10. června 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych řekl , že je to 350/354.... Nádrž s ampérmetrem tam pasuje a to přední kolo a vrchní část masky , tacho a výfuky jsou s Panelky..... A to zadní světlo je z čeho? ........... (plast nebo plech).... Ty řidítka tam taky nepasujou....
 
 
Datum: 10. června 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor je rozebranej ale zkusim to nejak vyfotit , je na nem typ 354 a protoze jak jsem psal motorka nema stitek tak to je zatim jediny z ceho muzu vychazet. Jinak jsem k tomu nasel i nejaky dily navic do motoru a dalsi dve kola takze mozna nadrz treba jeste najdu.
 
 
Datum: 10. června 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rámeček světla samozřejmě taky nepůvodní ( z octavky) .. dej sem víc fotek
 
 
Datum: 10. června 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak těma kolama si nejsem 100% jistej, takže ověřuj informace... každopádně na ní přijde nádrž bez ampérmetru!
 
 
Datum: 10. června 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
každopádně je to bastl, původně pravděpodobně panelka (350/360), řidítka s hrazdou tam nemaj co dělat, to je dobovej tuning, kola by tam snad měly patřit takový, jako máš vzadu, tedy s žebrováním ven... máš fotku motoru?
 
 
Datum: 10. června 2012 17:26
 
 
 
 
Jméno: mara250      IP: uživatel12113    
Rekl bych že na tom předním je to jenom krytka, pod kterou je schovaný uchyt k rozetě, z druhé strany je to stejné ne? :-)
 
 
Datum: 10. června 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci jak pridelam zadni brzdu na kostru cz 125/351, kdyby byl nekdo moc hodny a treba popsal obrazek - http://screenshot.cz/PMOEC/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2012 19:47
 
 
 
 
Jméno: roman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,potřebuji vědět,čím může být,že mi u dělaného traktorku z trabanta po asi půl hodině odchází svíčky.Dával jsem šampionky,ngk brisk a dokonce i předepsané na trabanta-Beru ultra.Pořád je to stejné.Zkoušel jsem i indučky místo 6V 12V a nic.Možná by pomohla svíčka izolátor,ale mám převložkovanou hlavu na klasickou svíčku závit asi M14 a izolátor má asi M16.Nebo čím to může být?Díky za rady.Čau. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ve značce svíčky to nebude,jinak isolator dělaly i s malým závitem
 
 
Datum: 10. června 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bohatá směs, nevhodná tepelná hodnota svíčky, špatně seštelované zapalování atd...
 
 
Datum: 09. června 2012 19:02
 
<  72  73  74  75  76  77  78  79  80  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 22:59:02 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu