Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Zdravím, chtěl bych poradit s problémem. Delší dobu mi na pionýrovi odchází svíčky. Je to jawa 05, zápalko je seštelované dobře. Odtrh 0,4, předstih 2,5 a kontakty na svíčce 0,8. Na nové svíčce je jiskra krásně modrá, velká a je slyšet, ale po ujetí pár kilometrů si to pincek rozmyslí a nejede. Kondenzátor je OK, kontakty kladívek čisté bez pecek. Pionýr je po výbrusu a zajíždím, má podezření na teplotu... jestli to s těma svíčkama nehapruje, ale jak to vyřešit, to nevím. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. června 2012 6:35
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Já jezdím na Brisk N14C a naprostá spokojenost
Datum: 18. června 2012 6:35
Jméno: jaaaa
IP: uživatel12485
 Klasika svíčky na pincka... N15C, 17... 14 jsem nezkoušel. Příště nastavím těch 0,4. Zapalování je to první co měli ještě pařízci. Svíčka se ani nestihne zakarbonovat.... už jsem docela zoufalej.
Datum: 17. června 2012 23:21
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Buď by to mohlo být špatnou indukčkou, ale spíš bych to viděl tak, že svíčka je dobrá, ale když se trošku zakarbonuje tak už na těch 0,8 prostě nepřeskočí (zápalování z pionýra není tak silný). Kontakty na svíčce sklepej na 0,4 mm jak píše kolecko.
Datum: 17. června 2012 11:50
 Když místo těch 0,8 na svíčce dáš tabulkových 0,4 tak se stane co?  Jaké svíčky to vlastně jsou?
Datum: 17. června 2012 11:05
Jméno: Jaaaa
IP: uživatel12485
 Ahoj, může se vám to zdát směšný, ale je to taky dotaz. Jak správně na Jawě 05 seštelovat spojku. Kde má mít záběr, o jakou vzdálenost má rozepínat. Děkuju moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. června 2012 9:39
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 nájdi si návod na obsluhu alebo DP (dílenská příručka) a tam to je pekne vysvetlené aj s obrázkom
Datum: 17. června 2012 9:39
Jméno: HB
IP: uživatel10882
 Zdar. Mám takovej problém s dachlem. Motor po GO,nová elektrika a vůbec celkovej repas toho co bylo potřeba vyměnit. Teď je tu ten problém, že ho nemůžu natočit.Furt se v tom vrtam a žádný zlepšení. Neudrží se,neraguje na plyn.Vydrží jen o pár vteřin dýl když začnu mačkat přeplavovací kolík na karburátoru. Tady video co to asi dělá (teda spíš nedělá) Díky moc za rady Marek http://www.youtube.com/watch?v=cITMm8AYHNU&feature=youtu.be
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 22:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a co třeba tam dát výfuk a zkusit to roztlačit?
Datum: 16. června 2012 22:59
 vyfoukej pořádně karbec.. a na kolik jsi nastavil predstih? když píšeš že ej to 05 tak předpokládám že máš i puvodní hlavu (bez ledvinky) a tam je předstih asi 3 mm před HU.
Datum: 16. června 2012 17:39
 Pořádně vyčistit + přetěsnit karbec + seštelovat zapalování ještě 1x pořádně ale vidím to spíš v karbecu... a nebo to vypadá na gufera pokud si dával nový tak je to v pořádku....
Datum: 16. června 2012 17:29
 stříkni pod svíčku trocha benálu pokud se pak chvilu udrží(než se splaí všechen benál) tak to bude určo v karbecu
Datum: 16. června 2012 16:57
Jméno: HB
IP: uživatel10882
 Je to 05tka. Ta nemá plíšek na nastavení hladiny. Zkouknu ten plovák a vůbec karbec... Díky
Datum: 16. června 2012 16:27
 Já bych začal pořádnym vyčištěnim karburátoru, pak nastavení hladiny...
Datum: 16. června 2012 16:09
Jméno: Pio
IP: uživatel12302
 Podívej se jestli nemáš děravý plovák,seřid si hladinku  popřípadě skuz jiný karburátor,A ještě si seřid zapalování.
Datum: 16. června 2012 16:02
Jméno: pepa
IP: uživatel13467
 ahoj trápý mě mustang po zimě po chvíli běhu motoru zdechne ale benzín v plovákovce je....nějaké ná pady?dělá to i pod plynem
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 10:24
 A co trysky ?
Datum: 16. června 2012 10:24
Jméno: Michal M.
IP: uživatel13823
 Zdar draci, mám Stadiona S11 a řešim takovej menší problém. Když jedu na dvojku, trochu větší otáčky tak dostávám masáž od řídítek. Zkrátka brutálně vibrujou. Nevíte jak ty vibrace snížit? Přemýšlel jsem o novej silentblocích do motoru, ale má to smysl? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 12:20
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 koukni se ,jestli nehází magneto....protože pokud je křivý, tak to dokáže vibrovat takovým stylem, že nevyvážená klika proti tomu není nic.
Datum: 16. června 2012 12:20
 taky mám staďáka - ty vibrace je taková nemoc ale když vymění silentbloky tak určitě pocítíš rozdíl
Datum: 15. června 2012 22:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 silentbloky dělají docela dost nejvíc bývá vyžvejkanej ten v hlavě mě taky vibroval ale neměl jsem po ruce nic jinýho než kousek hadice tak jsem jí tam zkusil dát a vibrace byly poloviční  takže kup nový silentbloky
Datum: 15. června 2012 15:36
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 zdravim, typuju to na špatně vyváženou klikovku. myslim si ze silentblokama to nebude.
Datum: 15. června 2012 12:48
Jméno: Milan
IP: uživatel13974
 Poradíte mi nekde prosím ..  Mám čz 175/477 a nejede tak jako dřív kde sem dřív jezdil za 4 ted jezdím dvojkou, nemá takový zátah jako měla dřív. Čím to muže být díky za odpovědi s pozdravem Milda
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 12:55
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Jasný, kruhy - vůle jestli je to víc jak 2,5 mm tak si udělej výbrus, správně by se to mělo měnit 0,8 , předstih, důkladně vyčistit výfuk, kouknout na vzduch filtr, seřídit karb - prostě základ, nepřibrždující brzdy, správně naplej řetěz a namazat ... snad to je všechno kdyžtak někdo doplní ....
Datum: 15. června 2012 12:55
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 To se mi taky dělo a bylo to vyběhanejma kroužkama. Dal jsem tam nový a jelo tozase jak za mlada..  .
Datum: 15. června 2012 10:50
 Zdravim, mám takovej problém s touto sadou http://motorky.bazos.cz/inzerat/16667882/Hlava-valec-pist-Jawa-50-NOVE-KOMPLET.php nedávno jsem jí přidělal na mustanga, ale když jsem to tedka vyšteloval tak když už to chytá nebo chytne tak to přes plnej nebo vyšší přidanej plyn nejedo do větších otáček, ani si je ve volnobehu neudrží, za studena chytá nejhůř, to ho musim roztláčet.(ale to bude asi svíčkou, stačí ji nažhavit), nevíte čím by to mohlo být? mám podezření na předstih nebo tak... předem díky za odpovědi.Trysku mám ještě tu co k tomu dodával, je to 72.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. června 2012 12:51
Jméno: standa
IP: uživatel13975
 Tak jak si to koupil je to tragédie...chce to předělat sací a výfukovej kanál...alespoň podle origo válce...ale jestli máš válec ze špatnýho odlitku a máš nesouměrný šachty přefuk(jeden nahoru,druhej rovně) tak to snad využiješ jako těžítko....no ....neopravitelný....každopádně vyhoď tu levnou trysku a kup tam novou č.70 a třeba to alespoň ba dvojku po rovině pojede..... Holt dobrej kup :-/
Datum: 15. června 2012 12:51
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 cau nechci ti kazit radost z toho ze si koupil celou sadu za celkem dobry prachy ja to mel taky a jelo to jeste hur nez totalne vyslehanej origo valec je to proste sracka a spatnej material ze kteryho to vyrabi dej tam radsi ceskej valec prebrousenej a udelas nejlip takovyhle srace uz radsi nekupuj
Datum: 15. června 2012 12:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to z polska tak co chceš...ta triska je podle mě moc velká mám doma stabilák 100ccm a je tam karbec z 21 a triska 70 a chodí krásně a zkontroloval bych tedy odtrh předstih a jestli není pecka na kladívku
Datum: 15. června 2012 9:54
 cau mam problem s rozetou na mustangovi , uš jednou se mi ty 3kolíčky co se zandaj do brzdovího bubínku uvolnili a vičvochtali a padal mi kvuli tomu řetez to sem si pak nechal svařit od viučeního sváreče ale tet se to zase uvolnilo a rozeta se tam kroutí a dře o neco nezjistil sme o co dře , tak jesli to nejde nečim pořádne přidelat nebo nákou radu jak by se to dalo zpravit díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. června 2012 19:21
 tak zatim viřešeno snat to vidrží
Datum: 16. června 2012 19:21
 Měl sem to zavařený z jedný ceočkem to povolilo tak sem to obvařil z obou stran ty kolíčky a už to drží přes rok
Datum: 16. června 2012 10:26
Jméno: jawas
IP: uživatel10936
 ahoj nejlepsi je tam dat kolo z pareza ten ma rozetu ulozenou v gumach ja to udelal o od ty doby pokoj
Datum: 15. června 2012 12:31
 me se to asi vilomilo tim že ty díri v tom bubnu brzdovim sou uš takoví roztažení po smeru jízdi jako šišatí a nasadim to a ono to tam cvachtá
Datum: 15. června 2012 4:55
 Mně to taky drží zavařené už dost dlouho, musí se to udělat pořádně.
Datum: 14. června 2012 20:41
 Před 5 rokama jsem to pořádně provařil elektrikou a drží to jako čert...
Datum: 14. června 2012 20:20
 na tu sem koukal ale nevim jak do ní dat to malou osku stema ložiskama
Datum: 14. června 2012 18:00
Datum: 14. června 2012 17:58
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 Zdar draci, mam problém s pionýrem. Když se ohřeje motor tak při přidání plynu chcípá.Nejvíc mě ale zaráží že na volnoběh motor normálně pracuje.
Prostě když přidam víc plynu tak se motor zadusí, za studena můžu s plynem vrkat jak chci a motor normálně chunguje. Nejdřív sem skontroloval jehlu v karburátoru je na druhym zářezu z hora takže směs by měla bejt v pohodě, svíčku tam mám 17. Nevíte na co bych se měl zaměřit? Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 19:22
Jméno: stodak1
IP: uživatel13972
 ucpany vejfuk
Datum: 14. června 2012 19:22
Jméno: nadrc
IP: uživatel13305
 Karbec předpokladam profoukanej,filtr na vzduch,vejfuk...  Měl bych podezření na kondenzátor,cívku,svíčku když je to jenom za tepla...
Datum: 14. června 2012 17:01
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 už jenom s tou svíčkou bych nemoh jezdit, jinak asi nejspíš předstih
Datum: 14. června 2012 15:26
Posl.aktualizace: 13. června 2012 18:42
 jo klidně to vypal taky jsem to tak dělal ale moc k tomu nedávej xicht pač tě to ožehne ani nevýš jak. jak se vypalí všechna hořlavina (benál) tak to pak pořádně vyškrab
Datum: 13. června 2012 18:42
 děkuju rock uvidím jakou variantu použiju
Datum: 13. června 2012 17:57
Jméno: rock
IP: uživatel13932
 tak Johnny 15 nezlob se na něj je prostě mladej a neumí stím pionýrem tak se chtěl zeptat. Já taky sem to nevěděl a až sem sem napsal tak mi tu poradily ať najedu na nějakou stranku a tam to mám ale každej nemusí mít zase program na otevření teho dokumentu. Prostě mladej nali tam trochu benzínu a zapalto to by mělo pomoct a nebo ho nahřej a vyhlepni ten tlumič a hadrou to projed na horu a dolů a zase to slož a pořádně utěsni koleno s výfukem.
Datum: 13. června 2012 16:47
 dik to mě nenapadlo
Datum: 13. června 2012 15:57
 ty vole wejkoc neser mě.. co takhle skusit pohledat v manualu tam to je na 100% nebo to bude i na jawa 50 cz ale mi to za tebe hledat nebudem !
Datum: 13. června 2012 15:27
 Zdar draci, prosím vás o radu, nevíte čím by to mohlo byt ze mi mustang jede jen bez filtru??? S filtrem to jde špatně do otáček a vůbec nejede  stelovanim sem si nepomohl . Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2012 16:43
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 když bude airbox nadírkovanej tak trochu strácí smysl ho tam mít ne?
Datum: 14. června 2012 16:43
Jméno: Radek
IP: uživatel13970
 nadírkuj ho ten airbox až ti to pojede nejlíp
Datum: 13. června 2012 14:25
 to jsem skousel a porad nic, filtr sem koupil nedavno novy, kamos ma ten samy problem
Datum: 13. června 2012 12:57
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 zkoušel si ten filtr vyčistit, profoukat ? Nebo si zkus v tom jak je uložený ten filtr tak odebrat takový ty gumový zaplati...
Datum: 13. června 2012 11:24
Jméno: david
IP: uživatel250
 Cau draci potrebuji pomoct mam babbettu 210 a nechce mi jed kdyz ji nastartuji jde nastartovat pouze se syticem jinak ne kdyz vymnu sytic chcipne cim to je diky moc uz si nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 21:08
Jméno: david
IP: uživatel250
 benal tece spravne a sroubek smesi muzes snim otacet jak chces nereaguje
Datum: 13. června 2012 21:08
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 teče tam správně benal a co filtr sání ? nemaš rozladěny šroubky bohatost směsi ?
Datum: 13. června 2012 19:07
Jméno: david
IP: uživatel250
 trysky vycistene a nic
Datum: 12. června 2012 19:40
 pročisti v karburátoru trysky
Datum: 12. června 2012 18:43
Jméno: žabak
IP: uživatel4095
 čau draci, potřeboval bych poradit s pio (20) jde o to že mi nejde zaboha dát neutrál mezi 1-2 ale mezi2-3 jde bez problému jinak rychlosti jdou řadit pěkně.Motor byl nedávno pulený a dělaná částečná GO (ložiska,gufera,bronz futro na klice a nové pístní kroužky)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2012 11:15
Jméno: žabak
IP: uživatel4095
 tak ten šroubek jsem včera taky zkusil ale bylo to naopak horší v tom že mi tam nešla 3 a jakmile se dotahl tak to šlo jak předtím ale neutrál furt nic
Datum: 13. června 2012 11:15
 Zkus povolit/dotáhnou šroubek na automatu .. to jsme s kámošem dělali GO motoru a zkoušeli jsme převodovku bez toho šroubku nanečisto a vše ok a pak jsme přitáhli šroub na max a už to neřadilo ... jsme se křižovali že budem znovu půlit ale šroubek jsme povolili a už to šlo
Datum: 12. června 2012 16:13
Jméno: žabak
IP: uživatel4095
 u mě to asi spojkou nebude, když chci dát ten neutrál tak jeto jakoby tam napůl byla jednička spíš si myslím že bude problém v automatu nebo ve vydličce,ještě to zkusím pořádně projet a pak uvidím, přinejhorším znova rozpulím  ale i tak dík
Datum: 12. června 2012 15:47
 Nevim, jenom řikam že u mě to bylo málo vystavující spojkou...
Datum: 12. června 2012 15:39
Jméno: žabak
IP: uživatel4095
 myslíš že je to jen spojkou?? když mezi2-3 jde bez problému??
Datum: 12. června 2012 15:37
 Tohle jsem před pár lety řešil na fichtlovi a myslim že jsem trochu přitáhnul spojku a už tam neutrál šel najít dobře
Datum: 12. června 2012 15:35
 zdarec je možný že když vyměním svíčku 17c za 15c že se kvuly temu rozhodí volnoběh ?????????????????????????dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 15:51
 je to možný ale znečištěná byt nemůže protože ta 17C ta byla totálně vyjetá a otom sem neměl páru až mi to dělálo problém tak mi bylo poraděno at koupím 15C a odté doby mě nechtěl držet volnoběh ale až sem ho nastavil tak bezproblému a pionýr valý jak novej
Datum: 12. června 2012 15:51
 Samotná tepelná hodnota svíčky na to moc velký vliv mít nebude, spíš jsou obě v jinym stavu - tzn jinak znečištěný, jiná vzdálenost elektrod...???????????????????????????????????????????????????????????????????????
Datum: 12. června 2012 15:29
Jméno: Buvolos
IP: uživatel13426
 Ahoj. Mám Čízu 477čku a upadla mi ručička tachometru. To už jsem opravil, problém mám ale v tom, že ručička má být na hřídelce v určitým předpětí vzhledem k dorazu. Tak přemýšlím, jak jí správně nasadit, aby tachometr chodil přesně. Na jednom fórum jsem se dočetl, že při náhonu o 1000ot by měl tachometr ukazovat 60km/h. Problém je, že to bylo fórum, kde řešili tachometry na Péráka a Kývačky. Proto se ptám, jestli je to u těhle nových tachometrů taky tak? Děkuju za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 22:45
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 ano je to tak, všechny PALácký tachometry od peráka přes fichtla až po 350/640 maj stejnej převod tachometru (konkrétně 1 otáčka = 1 metr) jinak by to mělo jít i bez toho, ručičku s nulovým předpětím pružinky dáš přesně na značenou 0 na tachometru, zarazíš na hřídelku a pak opatně přetáhneš přes kolíček, kterej je někde mezi 0 a 10km/h. Nicméně myslím, že pokud máš přístup k něčemu o stanovených otáčkách, kam jde zapojit náhon, bude asi lepší si dopočítat rychlost a ručičku nasadit v této poloze
Datum: 10. června 2012 22:45
 Čau draci schnim kulatinu z hliniku kde se to da sehnad dival sem se aj v kovošrote a nikdo nemaj tu velikost co ja potřebuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2012 18:08
 podkova?
Datum: 11. června 2012 18:08
 všechno za hodne penez  skusim to ješte vymyslet jinak jinak diky za odkazi
Datum: 11. června 2012 16:25
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 http://aukro.cz/duralova-tyc-prumer-140mm-delka-200mm-i2403003075.html
Datum: 11. června 2012 8:24
 Wmoto.ic.cz
Datum: 11. června 2012 6:31
 a potřebuju s lechkyho materialu
Datum: 10. června 2012 23:07
Datum: 10. června 2012 23:06
Jméno: Honza
IP: uživatel13951
 Zkus aukro:
http://aukro.cz/prumysl-kovy-a-material-12810
Datum: 10. června 2012 22:55
Jméno: ToMiik
IP: uživatel11601
 Čau draci, mám dotaz (problém). Jednička mi jde krásně za plynem, do otáček, má docela sílu .. jakmile zařadim dvojku, Mustang strácí výkon a skoro vůbec netáhne .. po rovince to jakštakš jde, ale sebemenší malinkatej kopeček a prostě mi to ta dvojka neutáhne .. nevím, jak to vyřešit. Poraďte, díky  rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2012 17:12
 Pokud klikovka jde volně tak to chce jen výbrus, pročistit výfuk, karbec, seštelovat zapalko a nebo udělat komplet G.O. motoru to pomůže 100%
Datum: 12. června 2012 17:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a v akom stave je motor? nieje už súci na GO?
Datum: 11. června 2012 14:08
Posl.aktualizace: 17. června 2012 18:23
 Ik: Nedalo mi to a zjistil jsem co to je za stroj.... Kniha Dočkal díl III .......( JE TO JAWA 350/354.06).....I když motocykly typu 353/04 a 354/04 se vyvážely celkem do 109 zemí světa, nemohl se další vývoj motocyklů ani zastavit, ani opozdit.... Proto přichází JAWA v říjnu 1962 opět s dvojicí nových typů v objemové třídě 250 a 350 .. Jsou to typy 559/02 a 354/06 ............... 250/559.02 a 350/354.06 má tradičně stejný podvozek, tentokrát s výrazným vzhledovým a částečně i funkčním zlepšením.... Hlavní vzhledovou změnou těchto typů je horní polovina krytu reflektoru, jehož tvar přechází do stran v kryty řidítek....Tato úprava si vynutila i změnu tvaru rychloměru, který je nyní oválný místo kulatého.... Zadní blatník má koncovou svítilnu z průsvitného červeného skla... TAKŽE JE TO KÝVAČKA JAWA 350/354.06.......
Datum: 17. června 2012 18:23
 nebo se ještě poptej na jawamanii
Datum: 11. června 2012 16:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 haggar: a podle čeho usuzuješ, že je to kejvačka? když se podivám na první fotku, co sem dal, tak je na ní 90% panelkovej... ovšem motor 354 do toho moc nehraje, v tom ppřípadě by ale na tom rámu neměl co dělat vrchní díl masky, zadní světlo a minimálně levej kastlík... a nevim jak to bylo s uzamikánim sedla, každopádně na svojí 354 rv 1956 zamykací sedlo nemam, je tam jenom na šroub...
Datum: 10. června 2012 22:50
Datum: 10. června 2012 20:24
 Já bych řekl , že je to 350/354.... Nádrž s ampérmetrem tam pasuje a to přední kolo a vrchní část masky , tacho a výfuky jsou s Panelky..... A to zadní světlo je z čeho? ........... (plast nebo plech).... Ty řidítka tam taky nepasujou....
Datum: 10. června 2012 17:48
 Motor je rozebranej ale zkusim to nejak vyfotit , je na nem typ 354 a protoze jak jsem psal motorka nema stitek tak to je zatim jediny z ceho muzu vychazet. Jinak jsem k tomu nasel i nejaky dily navic do motoru a dalsi dve kola takze mozna nadrz treba jeste najdu.
Datum: 10. června 2012 17:34
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 rámeček světla samozřejmě taky nepůvodní ( z octavky) .. dej sem víc fotek
Datum: 10. června 2012 17:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jinak těma kolama si nejsem 100% jistej, takže ověřuj informace... každopádně na ní přijde nádrž bez ampérmetru!
Datum: 10. června 2012 17:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 každopádně je to bastl, původně pravděpodobně panelka (350/360), řidítka s hrazdou tam nemaj co dělat, to je dobovej tuning, kola by tam snad měly patřit takový, jako máš vzadu, tedy s žebrováním ven... máš fotku motoru?
Datum: 10. června 2012 17:26
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 Rekl bych že na tom předním je to jenom krytka, pod kterou je schovaný uchyt k rozetě, z druhé strany je to stejné ne?
Datum: 10. června 2012 16:49
Posl.aktualizace: 09. června 2012 19:47
 Zdar,potřebuji vědět,čím může být,že mi u dělaného traktorku z trabanta po asi půl hodině odchází svíčky.Dával jsem šampionky,ngk brisk a dokonce i předepsané na trabanta-Beru ultra.Pořád je to stejné.Zkoušel jsem i indučky místo 6V 12V a nic.Možná by pomohla svíčka izolátor,ale mám převložkovanou hlavu na klasickou svíčku závit asi M14 a izolátor má asi M16.Nebo čím to může být?Díky za rady.Čau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2012 9:04
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ve značce svíčky to nebude,jinak isolator dělaly i s malým závitem
Datum: 10. června 2012 9:04
 Bohatá směs, nevhodná tepelná hodnota svíčky, špatně seštelované zapalování atd...
Datum: 09. června 2012 19:02
|



|