slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  74  75  76  77  78  79  80  81  82  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel13227    
Zdarec, nevíte někdo číslo origo barev na sadiona s 11 (světle zelená, a bílá) . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2012 23:17
 
 
 
 
Jméno: Barvy      IP: uživatel12302    
http://www.mopedklan.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=193:mopedy-stadion-barvy&catid=47:moped&Itemid=110
 
 
Datum: 02. června 2012 23:17
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Čau jak mám co nejlíp utěsní výfuk a koleno na jawě 21 a aby to dlouho vydrželo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem mel u valce klingerit (nebo jak se to menuje) a dole u kole k vyfuku sem mel hadicu s auta jak je na vodu je do velkych teplot me tam držela 5 mesicu dokud se me neupal vyfuk neprasko to :-)
 
 
Datum: 02. června 2012 9:47
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel13885    
Já zkusil pásku na opravu výfuků auta (vyrobeno v USA a k tomu byl v plechové krabičce šedivý tmel, značku už nevím...). Koupeno v Obi. Ten tmel vydrží asi 900 stupňů C, ale je to tvrdý jako cement a tak začne praskat-čili ten jsem nepoužil. Pořádně odmastit koleno, dát dvě vrstvy samolepící pásky a přetřít červeným silikonem (ten je asi do 350 stupňů) a nasadit výfuk. Už mi to tak drží od loňského září a ani kapka! :o)
 
 
Datum: 02. června 2012 7:16
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nj spoj u pincka mezi vůfukem a kolenem je věčnej boj.. mě tam nevydržel ani červenej silikon do 500 stupňů..
 
 
Datum: 01. června 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: Mara21      IP: uživatel11670    
Jo dík moc.
 
 
Datum: 01. června 2012 21:44
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem tam dal azbestovou šňuru a pro jistotu zamazal silikonem,myslím si nejlepší varianta
 
 
Datum: 01. června 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zavařit!!!, anebo utesnit silikonem do vysokých teplot, ale odejde to do 1,5 mesice
 
 
Datum: 01. června 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec jakej mám nalit do převodovky do pionýru 20 PP80 nebo PP90 kterej je lepší a nešel by tam nalit 10W 40 jako do motoru do auta ??????????? dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2012 7:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jirka: Jenom poupravim, označení PP80 nemá nic společného s tim, že by byl jenom do 60km/h. Je jen o trochu řidší než PP90, to ale neznamená ani horší, ani lepší, prostě trochu jinej. Osobně jezdim jak 80, tak 90 a neni s tim problém.
 
 
Datum: 02. června 2012 7:19
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě budu pincka dávat do kupy novej lak a podobně možná taky go motoru ale budu měnit lameli protože prokluzují tak chcu zrovna viměnit olej ale díky rady jirky tak koupím PP90
 
 
Datum: 01. června 2012 22:34
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
PP80 je prej do nějakejch 60km/h ale fichtl to snese a taky PP90 je stejně drahej jak 80 tak radši 90 tim nic nezkazíš ale jestli máš doma 80 tak ho tam dej
 
 
Datum: 01. června 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Převodový olej má ůplně jiné mazací vlastnosti než motorový. PPéčko bohatě stačí.
 
 
Datum: 01. června 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tam leju 10W 40 a nemam problém :-)
 
 
Datum: 01. června 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel11563    
zdarec, u mustanga když přidám plin tak to nechce jít do otáček a když ho pustím ta hned chcípne taky mě připadne že nejde benzín pod svíčku? Poraďte prosím. Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel13868    
Já mám taky takový problém když pincka nakopnu a přidám plyn tak se zadusí a potom pomalu jde do otáček. Nvím čím to je. Svíčka nová karbec seřízený a předstih taky. Za studena to chytá pěkně ale jak sem zahřeje tak potom nechce chytit
 
 
Datum: 01. června 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel12105    
Vzduchový filtr, předstih
 
 
Datum: 01. června 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
trysky, vyfuk, zapalovani, svička, karbec, s timto si pohraj a určite to pujde do otaček;-)
 
 
Datum: 01. června 2012 17:11
 
 
 
 
Jméno: tomáš      E-mail:      IP: uživatel13850    
4au draci jak se jmenuje tyčka pod řidítky odborně (představec nebo tak něco ??? díky tomáš odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u kola je to krček nebo představec nebo fórštos
 
 
Datum: 01. června 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
myslis sroub riditek, ktery je zasroubovan do kuzelu na roztahovani???
 
 
Datum: 01. června 2012 5:26
 
 
 
 
Jméno: Hajnej      IP: uživatel1696    
Čau, mám Jawa 125 Travel (r.v. 2006). Na nízké otáčky motor běží dobře, ale když přidám plyn tak se začne dusit.?! Uměl by někdo poradit? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 8:50
 
 
 
 
Jméno: Hajnej      IP: uživatel1696    
Problém vyřešen,, karbec byl plnej nepořádku.
 
 
Datum: 01. června 2012 8:50
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10587    
čaute všicni mam dotaz nevite jaky ma byt tlak na duších na fichtlu díky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můj debilní kamarád dáva 4,5 na obě kola a ještě mu to nestřelilo
 
 
Datum: 01. června 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já dávám zadek 2,0 a předek 1,8
 
 
Datum: 31. května 2012 21:53
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já osobně dávám do předu 1.5 AT a do zadu 2.0 AT....
 
 
Datum: 31. května 2012 18:55
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar97 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přední - 1,5 at.(147 kPa) zadní - 1,9 at.(186 kPa)
 
 
Datum: 31. května 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13771    
máš to v příručce, tak nebuď línej..
 
 
Datum: 31. května 2012 18:37
 
 
 
 
Jméno: 350nik      IP: uživatel13873    
Zdravim,mám pro vás jeden ořášek.Mám jawu 350 638,po kompletní GO motoru.Motor vsazen zapojen apod,seřízen předstih na 2,5-3mm,odtrh kontaktů 0,3mm,seřízeno přesně dle návodu.Dal jsem tam svíčky od Brisku,ale jiskru házeli jako by v boku svíčky ne mezi elektrodama,tak jsem dal Pal a háže krásně modrou jasnou jiskru mezi elektrodama.Trochu jiskří i mezi kontaktama.Nový vzduchový filtr.Karburátor je nově přetěsněn a je tam nový jehlový ventil,jinak taktéž nastaven.Ale motorka pořád ne a ne chytit a nemá ani snahu kucknout.Nevím zda je to normální tím že to pořád zkouším že je už přechlastaný,ale když pustím benzín přes kohoutek a zkusím protočit a pak benzín zase zastavím,všechen benzín vyteče karburátorem co je v hadičkách,filtru a karburátoru.Má to nějakou souvislost s tím že nejde nastartovat???Nebo po čem bych měl jít??Díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Nepřehodil jsi náhodou písty mezi sebou?
 
 
Datum: 01. června 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: 350nik      IP: uživatel13362    
Jo,tak to už mám za sebou,nechtělo se jí,ale chytla,bohužel běží jen na jeden válec.Vidím to na indučku nebo kondik,zkusím jít po tom.
 
 
Datum: 01. června 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
roztlač jí
 
 
Datum: 31. května 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci je mi 15nást a už mám na fíkovi nalítáno přes 15 000 km a na podzim mi bude 16 a chtěl bych koupit ČZ nebo JAWU 125 s tim kulatym motorem. a s papírama tak mi prosim poradte kde ji sehnat za rozumný peíze. Dík za odpovědi a at to frčí!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo taky občas objíždím vesnice a ptám se na nějaký motorky prostě až uvidíš dědu tak se zeptej jestli nemá nějakou motorku a uvidíš že jich ještě pár je
 
 
Datum: 30. května 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začni už teď prolézat motoinzerce.cz, motorkari.cz, bazos.cz, i-bazar.cz, yauto,cz, seznam inzerce apod .. 125ky s kulatým motorem s TP za rozumný prachy to fakt nevím .. ale za mně kdybych šel do 125ky jawa/čz tak bych volil čz 125/476 .. velký hranatý motor vypadá dobře, má oilmaster, je o něco mladší a TP má každá druhá, jinak pokud na inzercích není nic zajimavého nevěš hlavu, chce to čas :-D Jinak po vesnicích toho jde od nějakých babek nebo dědů koupit dost ale stav předrenovační a většinou se ztraceným Tp aspon z mojí zkušenosti :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to nevim co ti poradit čoveče. U mě to chodí tak, že jsem se občas někde zmínil že dělam do těhle motorek a pak už nabídky chodili vlastně sami no...támhle mi nabízeli kejvačku ze stodoly, támhle zase fichtla z půdy atd...a za parádní ceny. Proto raději nakupuju timhle způsobem, když už to někdo dá na internet, tak na tom chce vydělat, což ti nehraje uplně do karet :-) Jedině se zeptat po známejch no, nevim co jinýho poradit.
 
 
Datum: 30. května 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mohu se zeptat jak po vesnicích? Já sem totiš skoro Pražák bydlím v Roztokách u Prahy a to moc vesnice neni :-(
 
 
Datum: 30. května 2012 21:35
 
 
 
 
Jméno: stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně jak říká kolečko :-) Po vesnicích se to shání nejlíp...
 
 
Datum: 30. května 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže modely 355. 453 a 473, že? Nejlíp se asi shání 453, pokud sám o žádný nevíš, tak asi motoinzerce.cz...ale za rozumný peníze z netu asi nebude, já osobně jsem z netu koupil akorát Yamahu, jinak všechno po vesnicích...
 
 
Datum: 30. května 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
Čau chlapi chtěl bych se zeptat co je s motorem na stadionu když nejde prošlápnout a zarezlej píst to nejní? můžou to být slepené spojkové lamely? díky zapomoc nikdy jsem to nedělal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndej svíčku astříkni tam drobet nafty a dej tomu čas do rána, nafta to rozpustí. pak to chce trpělivost při startování a bude to asi i trochu kouřit, ale jen chvilku. Už jsem takhle pár motorů uživil.
 
 
Datum: 01. června 2012 12:37
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12689    
měl jsi pravdu bylo to ono a jak to zas rozpohybuješ?
 
 
Datum: 31. května 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
Spojkový lamely to nejsou to je blbost to by spojka nevypínala ale motor by se točil bez problémů dle mě ten stadion dlouho nejel a na pístu přischnul olej a zalepil se píst,to už se mi stalo několikrát
 
 
Datum: 29. května 2012 22:18
 
 
 
 
Jméno: Krojda      IP: uživatel13852    
Zdar draci,nevíte kde sehnat nějaké plánky na sestavení píšťalového výfuku nebo aspoň hikone.Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: yamaha tdr 125      IP: uživatel9691    
cus draci vim ze to semka vubec nepatri ale chtel bych se zeptat se se jmenujou ty gumicky na chyceni plastu sroub,matka,gumicky se se ji rika nebo link na koupe.diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Monty      IP: uživatel13    
čau, draci, chcu se jen zeptat, ty držáky stupaček co sou tady v krámku na kývačku 250, jsou stejné jako ty na čz 175? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Zdar lidi , už nwm co tmu mustafu je . VE četvret jsme se s kamarádem rozhodli že pojedem do vedlejší vesnice , tak jsem nastartoval mustanga sedli jsme rozjeli se a jeli , už cestou se mi zdálo , že špatně tahne ale říkal jsem si to bude tím , že jedem dva , když jsme se tam dojeli tak jsem se jel projet sám , ale hned po vytočení de jednička do 3/4 celkem plynule ale na plnej se uplně začne dusit kuckat pak se rozjede a můžu tam hodit 2-jku u tý je toto samý . Karburátor je čistej vzducovej filtr taky s novou svíčkou to dělá taky , nikdy předtím to nedělal z ničeho nicse to stalo nevíte někdo co s tím je ?????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel13863    
Tak vyřešeno , dělala do vypadlá jehla v šoupátkový komoře :-D
 
 
Datum: 30. května 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
zdar měl jsem asi stejnejnej problém jako ty a za boha sem na to přijít nemohl všechno sem prošel vyčistil a až jsem vyměnil indukční cívku tak to jelo třeba to bude taky tak zkuš to a uvidíš mě taky jezdil normálně a pak začal vynechávat
 
 
Datum: 29. května 2012 13:18
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Jo svíčka byla zklepaná , spíš to tipuju na něco v karbecu co myslíte ??
 
 
Datum: 28. května 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš na svíčce skleplé elektrody u svíčky normál má 0,7mm a musíš ju sklepnout na 0,5mm
 
 
Datum: 28. května 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel11670    
A co svíčka máš tam novou.Já měl úplně stejní problém a musel jsem 5 km tlačit dom vyměnil jsem svíčku a teď tahá jak drak.Svíčka neházela jiskru pod tlakem.
 
 
Datum: 28. května 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
Kladívka jsou nová minulej rok dávaná , a není v nich pecka koukal jsem se , ale doted to jezdilo tak jak to je , tak tam někde nějaká zrada je , tohle léto jsem už tak 45 km najel bezproblému a ted tohleto :-(
 
 
Datum: 28. května 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel4620    
těsnění kolem karburátoru a kolínka-válce nebo skus posunout jehlu podle toho jaká je svíčka jestli čistá tak nahoru jeastli černá tak dolu.. skus profoukat celý karbec kompresorem taky mě to teď po zimě dělalo posunul jsem jehlu dolu o zářez a profoukal vše kolem karburátoru ;-) zápalka se nedotýkám dobře přes 2000km :-)
 
 
Datum: 28. května 2012 15:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
koukni na kladívka jestli na nich není pecka
 
 
Datum: 28. května 2012 14:59
 
 
 
 
Jméno: bobky      IP: uživatel13011    
Čau, mám problém s babetou 210, když zapnu světla tak nejde vytočit do vysokých otáček a světla mžouraji a vynechávaj, pak zas nedávala jiskru vůbec a po týdnu se zase rozhodla že chytne z ničeho nic.... už nevím co s tím může být. Nemůže to být tím tyristorem ? A i jiskra se mi zdá docela slabá... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2012 13:39
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel6617    
cau dracici:-) hele hosi vypaloval jsem ladak a sloupla se mi barva ze jo to je pochopitelny :-) ale zajma me jestly staci nastrikat ten vyfuk normalnim sprejem nebo tam dat sprej do vysich teplot diky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel13851    
raci stetce, nes sprejem a do teplot 300
 
 
Datum: 29. května 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tobě se nezobrazil muj příspěvek?
 
 
Datum: 27. května 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel6617    
spis bych tam dal cernou barvu tk co postacil by normal sprej nebo teplotni ? :O
 
 
Datum: 27. května 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: smigi21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čuš natři do střibřenkou :-D to je vypalovací barva :-D
 
 
Datum: 27. května 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na vejfuku jsou docely vysoký teploty, tak bych tam asi dal sprej do vyšších teplot...
 
 
Datum: 27. května 2012 19:25
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel12770    
Zdar draci, potřebuju nutně vědět, jestli pasuje rozeta z 05 na 20 nebo 21. Prosím o co nejrychlejší odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel9676    
ano pasuje
 
 
Datum: 27. května 2012 18:50
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute kluci mám simsona natočim ho ae je takovej že se dusí ve větších otáčkách ale teď mi došlo že sem asi tlumič výfuku otočil může to dělat problém? díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: kresik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teoreticky i mohlo. otoč ho a uvidíš. Další věc muže být špatně nastavený karburátor, hladina v něm, bohatost, jehla. nebo střihlý klínek pod zapalováním.
 
 
Datum: 01. června 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec mám prozbu jak se šteluje volnoběh někdo mi říkal něco o teplotě motoru a nějak přitáhnout ten šroubek a pak několik otáček ten šroubek povolit jenže ja nevim kolik mám pionýra 20 dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
5eknu to jednoduše. Nejdřív se na tom projed at se ti ohřeje motor. Pak přitáhni šroubek volnoběhu na plno a povol 3,5 otáčky. Potom už upravuj dle libosti. Motor by neměl byt na hranici chcípnutí.
 
 
Datum: 27. května 2012 11:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnoběh se šteluje na ohřátém motoru, šroubek naštelovat tak, aby to nechcípalo a zároveň to nemělo zbytečně vysoké otáčky. To povolování šroubu se týká něčeho jiného - štelování přídavného vzduchu volnoběžné směsi, to se fichtláckého karburátoru netýká. Jinak při utahování šroubu přidej plyn, aby se zvedlo šoupátko, jinak do něj budeš vytlačovat díru šroubem. Základním předpokladem na vyštelování volnoběhu je samozřejmě těsnost motoru, dokonale vyčištěný karburátor, seštelované zapalování atd...
 
 
Datum: 27. května 2012 11:25
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec hoši když vyměním ložiska tak musím pak ten motor zajíždět ????(mám pionýra 20) a ještě jedna otázka jak se dělá předstih a čím dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska v podstatě nijak výrazně zajíždět nemusíš, předstih si najdi na internetu...
 
 
Datum: 27. května 2012 10:20
 
<  74  75  76  77  78  79  80  81  82  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 0:15:04 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu