Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec, nevíte někdo číslo origo barev na sadiona s 11 (světle zelená, a bílá) .
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 23:17
Jméno: Barvy
IP: uživatel12302
 http://www.mopedklan.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=193:mopedy-stadion-barvy&catid=47:moped&Itemid=110
Datum: 02. června 2012 23:17
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Čau jak mám co nejlíp utěsní výfuk a koleno na jawě 21 a aby to dlouho vydrželo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 9:47
 ja sem mel u valce klingerit (nebo jak se to menuje) a dole u kole k vyfuku sem mel hadicu s auta jak je na vodu je do velkych teplot me tam držela 5 mesicu dokud se me neupal vyfuk neprasko to
Datum: 02. června 2012 9:47
Jméno: mejcin
IP: uživatel13885
 Já zkusil pásku na opravu výfuků auta (vyrobeno v USA a k tomu byl v plechové krabičce šedivý tmel, značku už nevím...). Koupeno v Obi. Ten tmel vydrží asi 900 stupňů C, ale je to tvrdý jako cement a tak začne praskat-čili ten jsem nepoužil. Pořádně odmastit koleno, dát dvě vrstvy samolepící pásky a přetřít červeným silikonem (ten je asi do 350 stupňů) a nasadit výfuk. Už mi to tak drží od loňského září a ani kapka! :o)
Datum: 02. června 2012 7:16
 nj spoj u pincka mezi vůfukem a kolenem je věčnej boj.. mě tam nevydržel ani červenej silikon do 500 stupňů..
Datum: 01. června 2012 21:59
Jméno: Mara21
IP: uživatel11670
 Jo dík moc.
Datum: 01. června 2012 21:44
 Já jsem tam dal azbestovou šňuru a pro jistotu zamazal silikonem,myslím si nejlepší varianta
Datum: 01. června 2012 21:31
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zavařit!!!, anebo utesnit silikonem do vysokých teplot, ale odejde to do 1,5 mesice
Datum: 01. června 2012 21:27
 zdarec jakej mám nalit do převodovky do pionýru 20 PP80 nebo PP90 kterej je lepší a nešel by tam nalit 10W 40 jako do motoru do auta ??????????? dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2012 7:19
 jirka: Jenom poupravim, označení PP80 nemá nic společného s tim, že by byl jenom do 60km/h. Je jen o trochu řidší než PP90, to ale neznamená ani horší, ani lepší, prostě trochu jinej. Osobně jezdim jak 80, tak 90 a neni s tim problém.
Datum: 02. června 2012 7:19
 právě budu pincka dávat do kupy novej lak a podobně možná taky go motoru ale budu měnit lameli protože prokluzují tak chcu zrovna viměnit olej ale díky rady jirky tak koupím PP90
Datum: 01. června 2012 22:34
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 PP80 je prej do nějakejch 60km/h ale fichtl to snese a taky PP90 je stejně drahej jak 80 tak radši 90 tim nic nezkazíš ale jestli máš doma 80 tak ho tam dej
Datum: 01. června 2012 22:28
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Převodový olej má ůplně jiné mazací vlastnosti než motorový. PPéčko bohatě stačí.
Datum: 01. června 2012 21:16
 Já tam leju 10W 40 a nemam problém
Datum: 01. června 2012 19:45
Jméno: dan
IP: uživatel11563
 zdarec, u mustanga když přidám plin tak to nechce jít do otáček a když ho pustím ta hned chcípne taky mě připadne že nejde benzín pod svíčku? Poraďte prosím. Dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 22:06
Jméno: pionyrak
IP: uživatel13868
 Já mám taky takový problém když pincka nakopnu a přidám plyn tak se zadusí a potom pomalu jde do otáček. Nvím čím to je. Svíčka nová karbec seřízený a předstih taky. Za studena to chytá pěkně ale jak sem zahřeje tak potom nechce chytit
Datum: 01. června 2012 22:06
Jméno: filip
IP: uživatel12105
 Vzduchový filtr, předstih
Datum: 01. června 2012 18:13
 trysky, vyfuk, zapalovani, svička, karbec, s timto si pohraj a určite to pujde do otaček
Datum: 01. června 2012 17:11
 4au draci jak se jmenuje tyčka pod řidítky odborně (představec nebo tak něco ??? díky tomáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 7:54
 u kola je to krček nebo představec nebo fórštos
Datum: 01. června 2012 7:54
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 myslis sroub riditek, ktery je zasroubovan do kuzelu na roztahovani???
Datum: 01. června 2012 5:26
Jméno: Hajnej
IP: uživatel1696
 Čau, mám Jawa 125 Travel (r.v. 2006). Na nízké otáčky motor běží dobře, ale když přidám plyn tak se začne dusit.?! Uměl by někdo poradit? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 8:50
Jméno: Hajnej
IP: uživatel1696
 Problém vyřešen,, karbec byl plnej nepořádku.
Datum: 01. června 2012 8:50
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 čaute všicni mam dotaz nevite jaky ma byt tlak na duších na fichtlu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 6:53
 Můj debilní kamarád dáva 4,5 na obě kola a ještě mu to nestřelilo
Datum: 01. června 2012 6:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já dávám zadek 2,0 a předek 1,8
Datum: 31. května 2012 21:53
 Já osobně dávám do předu 1.5 AT a do zadu 2.0 AT....
Datum: 31. května 2012 18:55
 přední - 1,5 at.(147 kPa)
zadní - 1,9 at.(186 kPa)
Datum: 31. května 2012 18:50
Jméno: hh
IP: uživatel13771
 máš to v příručce, tak nebuď línej..
Datum: 31. května 2012 18:37
Jméno: 350nik
IP: uživatel13873
 Zdravim,mám pro vás jeden ořášek.Mám jawu 350 638,po kompletní GO motoru.Motor vsazen zapojen apod,seřízen předstih na 2,5-3mm,odtrh kontaktů 0,3mm,seřízeno přesně dle návodu.Dal jsem tam svíčky od Brisku,ale jiskru házeli jako by v boku svíčky ne mezi elektrodama,tak jsem dal Pal a háže krásně modrou jasnou jiskru mezi elektrodama.Trochu jiskří i mezi kontaktama.Nový vzduchový filtr.Karburátor je nově přetěsněn a je tam nový jehlový ventil,jinak taktéž nastaven.Ale motorka pořád ne a ne chytit a nemá ani snahu kucknout.Nevím zda je to normální tím že to pořád zkouším že je už přechlastaný,ale když pustím benzín přes kohoutek a zkusím protočit a pak benzín zase zastavím,všechen benzín vyteče karburátorem co je v hadičkách,filtru a karburátoru.Má to nějakou souvislost s tím že nejde nastartovat???Nebo po čem bych měl jít??Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 21:04
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Nepřehodil jsi náhodou písty mezi sebou?
Datum: 01. června 2012 21:04
Jméno: 350nik
IP: uživatel13362
 Jo,tak to už mám za sebou,nechtělo se jí,ale chytla,bohužel běží jen na jeden válec.Vidím to na indučku nebo kondik,zkusím jít po tom.
Datum: 01. června 2012 15:01
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 roztlač jí
Datum: 31. května 2012 22:05
 Ahoj draci je mi 15nást a už mám na fíkovi nalítáno přes 15 000 km a na podzim mi bude 16 a chtěl bych koupit ČZ nebo JAWU 125 s tim kulatym motorem. a s papírama tak mi prosim poradte kde ji sehnat za rozumný peíze. Dík za odpovědi a at to frčí!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 22:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo taky občas objíždím vesnice a ptám se na nějaký motorky prostě až uvidíš dědu tak se zeptej jestli nemá nějakou motorku a uvidíš že jich ještě pár je
Datum: 30. května 2012 22:28
 Začni už teď prolézat motoinzerce.cz, motorkari.cz, bazos.cz, i-bazar.cz, yauto,cz, seznam inzerce apod .. 125ky s kulatým motorem s TP za rozumný prachy to fakt nevím .. ale za mně kdybych šel do 125ky jawa/čz tak bych volil čz 125/476 .. velký hranatý motor vypadá dobře, má oilmaster, je o něco mladší a TP má každá druhá, jinak pokud na inzercích není nic zajimavého nevěš hlavu, chce to čas  Jinak po vesnicích toho jde od nějakých babek nebo dědů koupit dost ale stav předrenovační a většinou se ztraceným Tp aspon z mojí zkušenosti
Datum: 30. května 2012 21:50
 Tak to nevim co ti poradit čoveče. U mě to chodí tak, že jsem se občas někde zmínil že dělam do těhle motorek a pak už nabídky chodili vlastně sami no...támhle mi nabízeli kejvačku ze stodoly, támhle zase fichtla z půdy atd...a za parádní ceny. Proto raději nakupuju timhle způsobem, když už to někdo dá na internet, tak na tom chce vydělat, což ti nehraje uplně do karet  Jedině se zeptat po známejch no, nevim co jinýho poradit.
Datum: 30. května 2012 21:42
 Mohu se zeptat jak po vesnicích? Já sem totiš skoro Pražák bydlím v Roztokách u Prahy a to moc vesnice neni
Datum: 30. května 2012 21:35
 Přesně jak říká kolečko  Po vesnicích se to shání nejlíp...
Datum: 30. května 2012 21:29
 Takže modely 355. 453 a 473, že? Nejlíp se asi shání 453, pokud sám o žádný nevíš, tak asi motoinzerce.cz...ale za rozumný peníze z netu asi nebude, já osobně jsem z netu koupil akorát Yamahu, jinak všechno po vesnicích...
Datum: 30. května 2012 21:18
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 Čau chlapi chtěl bych se zeptat co je s motorem na stadionu když nejde prošlápnout a zarezlej píst to nejní? můžou to být slepené spojkové lamely? díky zapomoc nikdy jsem to nedělal
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 12:37
 vyndej svíčku astříkni tam drobet nafty a dej tomu čas do rána, nafta to rozpustí. pak to chce trpělivost při startování a bude to asi i trochu kouřit, ale jen chvilku. Už jsem takhle pár motorů uživil.
Datum: 01. června 2012 12:37
Jméno: radek
IP: uživatel12689
 měl jsi pravdu bylo to ono a jak to zas rozpohybuješ?
Datum: 31. května 2012 19:57
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Spojkový lamely to nejsou to je blbost to by spojka nevypínala ale motor by se točil bez problémů dle mě ten stadion dlouho nejel a na pístu přischnul olej a zalepil se píst,to už se mi stalo několikrát
Datum: 29. května 2012 22:18
Jméno: Krojda
IP: uživatel13852
 Zdar draci,nevíte kde sehnat nějaké plánky na sestavení píšťalového výfuku nebo aspoň hikone.Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 11:58
Jméno: yamaha tdr 125
IP: uživatel9691
 cus draci vim ze to semka vubec nepatri ale chtel bych se zeptat se se jmenujou ty gumicky na chyceni plastu sroub,matka,gumicky se se ji rika nebo link na koupe.diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 21:36
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 čau, draci, chcu se jen zeptat, ty držáky stupaček co sou tady v krámku na kývačku 250, jsou stejné jako ty na čz 175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 16:49
 Zdar lidi , už nwm co tmu mustafu je . VE četvret jsme se s kamarádem rozhodli že pojedem do vedlejší vesnice , tak jsem nastartoval mustanga sedli jsme rozjeli se a jeli , už cestou se mi zdálo , že špatně tahne ale říkal jsem si to bude tím , že jedem dva , když jsme se tam dojeli tak jsem se jel projet sám , ale hned po vytočení de jednička do 3/4 celkem plynule ale na plnej se uplně začne dusit kuckat pak se rozjede a můžu tam hodit 2-jku u tý je toto samý . Karburátor je čistej vzducovej filtr taky s novou svíčkou to dělá taky , nikdy předtím to nedělal z ničeho nicse to stalo nevíte někdo co s tím je ??????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2012 13:39
 Tak vyřešeno , dělala do vypadlá jehla v šoupátkový komoře
Datum: 30. května 2012 13:39
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 zdar měl jsem asi stejnejnej problém jako ty a za boha sem na to přijít nemohl všechno sem prošel vyčistil a až jsem vyměnil indukční cívku tak to jelo třeba to bude taky
tak zkuš to a uvidíš mě taky jezdil normálně a pak začal vynechávat
Datum: 29. května 2012 13:18
 Jo svíčka byla zklepaná , spíš to tipuju na něco v karbecu co myslíte ??
Datum: 28. května 2012 18:25
 máš na svíčce skleplé elektrody u svíčky normál má 0,7mm a musíš ju sklepnout na 0,5mm
Datum: 28. května 2012 17:55
Jméno: Jawa
IP: uživatel11670
 A co svíčka máš tam novou.Já měl úplně stejní problém a musel jsem 5 km tlačit dom vyměnil jsem svíčku a teď tahá jak drak.Svíčka neházela jiskru pod tlakem.
Datum: 28. května 2012 17:00
 Kladívka jsou nová minulej rok dávaná , a není v nich pecka koukal jsem se , ale doted to jezdilo tak jak to je , tak tam někde nějaká zrada je , tohle léto jsem už tak 45 km najel bezproblému a ted tohleto
Datum: 28. května 2012 15:29
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 těsnění kolem karburátoru a kolínka-válce nebo skus posunout jehlu podle toho jaká je svíčka jestli čistá tak nahoru jeastli černá tak dolu.. skus profoukat celý karbec kompresorem taky mě to teď po zimě dělalo posunul jsem jehlu dolu o zářez a profoukal vše kolem karburátoru  zápalka se nedotýkám dobře přes 2000km
Datum: 28. května 2012 15:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 koukni na kladívka jestli na nich není pecka
Datum: 28. května 2012 14:59
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Čau, mám problém s babetou 210, když zapnu světla tak nejde vytočit do vysokých otáček a světla mžouraji a vynechávaj, pak zas nedávala jiskru vůbec a po týdnu se zase rozhodla že chytne z ničeho nic.... už nevím co s tím může být. Nemůže to být tím tyristorem ? A i jiskra se mi zdá docela slabá...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2012 13:39
Jméno: TOM
IP: uživatel6617
 cau dracici  hele hosi vypaloval jsem ladak a sloupla se mi barva ze jo to je pochopitelny  ale zajma me jestly staci nastrikat ten vyfuk normalnim sprejem nebo tam dat sprej do vysich teplot diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2012 9:45
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13851
 raci stetce, nes sprejem a do teplot 300
Datum: 29. května 2012 9:45
 Tobě se nezobrazil muj příspěvek?
Datum: 27. května 2012 21:04
Jméno: TOM
IP: uživatel6617
 spis bych tam dal cernou barvu tk co postacil by normal sprej nebo teplotni ? :O
Datum: 27. května 2012 21:02
 čuš natři do střibřenkou  to je vypalovací barva
Datum: 27. května 2012 20:52
 Na vejfuku jsou docely vysoký teploty, tak bych tam asi dal sprej do vyšších teplot...
Datum: 27. května 2012 19:25
Jméno: lukáš
IP: uživatel12770
 Zdar draci, potřebuju nutně vědět, jestli pasuje rozeta z 05 na 20 nebo 21. Prosím o co nejrychlejší odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 18:50
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 ano pasuje
Datum: 27. května 2012 18:50
 čaute kluci mám simsona natočim ho ae je takovej že se dusí ve větších otáčkách ale teď mi došlo že sem asi tlumič výfuku otočil může to dělat problém? díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. června 2012 13:07
 teoreticky i mohlo. otoč ho a uvidíš. Další věc muže být špatně nastavený karburátor, hladina v něm, bohatost, jehla. nebo střihlý klínek pod zapalováním.
Datum: 01. června 2012 13:07
 zdarec mám prozbu jak se šteluje volnoběh někdo mi říkal něco o teplotě motoru a nějak přitáhnout ten šroubek a pak několik otáček ten šroubek povolit jenže ja nevim kolik mám pionýra 20 dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 11:48
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 5eknu to jednoduše. Nejdřív se na tom projed at se ti ohřeje motor. Pak přitáhni šroubek volnoběhu na plno a povol 3,5 otáčky. Potom už upravuj dle libosti. Motor by neměl byt na hranici chcípnutí.
Datum: 27. května 2012 11:48
 Volnoběh se šteluje na ohřátém motoru, šroubek naštelovat tak, aby to nechcípalo a zároveň to nemělo zbytečně vysoké otáčky. To povolování šroubu se týká něčeho jiného - štelování přídavného vzduchu volnoběžné směsi, to se fichtláckého karburátoru netýká. Jinak při utahování šroubu přidej plyn, aby se zvedlo šoupátko, jinak do něj budeš vytlačovat díru šroubem. Základním předpokladem na vyštelování volnoběhu je samozřejmě těsnost motoru, dokonale vyčištěný karburátor, seštelované zapalování atd...
Datum: 27. května 2012 11:25
 zdarec hoši když vyměním ložiska tak musím pak ten motor zajíždět ????(mám pionýra 20) a ještě jedna otázka jak se dělá předstih a čím dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. května 2012 10:20
 Ložiska v podstatě nijak výrazně zajíždět nemusíš, předstih si najdi na internetu...
Datum: 27. května 2012 10:20
|



|