Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 cus chtel jsem se zeptat ma mustanga hazi jiskru a jde do motoru benzin ale za ziviho boha to nechitne ani na rozlacení \r\nnevi neco prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2012 19:39
 skus jinou svíčku sice hází ale v motoru ti to házet nemusí
Datum: 20. března 2012 19:39
 nene eletriku ok a ten predstih z odtrhem jsem jeste nezkousel ale dik a nanapada vas jeste neco \\r\\n predem dekuji
Datum: 18. března 2012 19:37
Jméno: GrysaCZ
IP: uživatel13432
 A koukni se jestli ti nevypad nakej dratek z elektriky.
Datum: 18. března 2012 19:14
 Zkus seřídit předstih
Datum: 18. března 2012 18:50
Jméno: kyj
IP: uživatel11651
 zdar draci mam takový problém, moc mi nejede dokopečka na 2 hned jak ji tam dam začne se zpomalovat nevíte čím to muze být
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ucpanej výfuk,rozladěné zapalování,vyběhaný motor,měkký kola,napnutej řetěz,seš tlustej,kopec má moc velký stoupání,podfukuje hlava no prostě si něco z toho vyber
Datum: 18. března 2012 19:35
Jméno: kyj
IP: uživatel11651
 ja jedu do kopečka plnej plyn začne to řvát tak tam dám 2 a začne to zpomalovat
Datum: 18. března 2012 17:24
 ttak tu jedničku musíš trochu vytočit a šupnut tam 2 pokud jedeš pomaličku na 1 a dáš tam 2 tak je to jasný
Datum: 18. března 2012 12:49
Jméno: kyj
IP: uživatel11651
 na fichtlovy 21
Datum: 18. března 2012 12:13
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 a na čem?
Datum: 18. března 2012 10:58
Jméno: Honza15
IP: uživatel4207
 zdar draci,ted v dubnu mi končí technická na mustangu,chtel bych vedět co všechno mi budou kontrolovat abych to mohl rychle spravit a jeste jeden problém nesvítí mi svetla tak jestli by byl nekdo tak hodnej a poslal mi nejaky schema nebo návod jak všechny ty drátky zapojit do toto spínače co je na předním světlu. Díky Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 11:40
 Dokonce daleko lepší tlumiče  záleží na koho narazíš a jestli máš známý v STK, podle toho to projde .. jinak ti zkotrolují zda všecko sedí v TP, brzdy, stav gum, světla, motor aby jel a nechcal z něj olej a celkový stav ..
Datum: 18. března 2012 11:40
 No uvidim dyštak je prohodim s origo .. ale vadit by to nemolo však provos to ohrožit nemuše tlumiče jako tlumiče
Datum: 18. března 2012 11:27
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Mě kontrolovali na tatranu jenom světla, štítek a číslo rámu. Na brzdy, gumy a ňáký tlumiče se sere
Datum: 18. března 2012 10:53
 jo tak to nevým ale podlě mě by si měl projít
Datum: 18. března 2012 10:51
 jo to vadit bude
Datum: 18. března 2012 10:44
Datum: 18. března 2012 9:30
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 čisla,svetla,brzdy,klakson a předni šavle  sice jsem je mel vyjebany ale prošel jsem
Datum: 18. března 2012 9:06
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 CAU, měly by jste nějakou radu jak sundávat či nasazovat drapák na ráfek? Znám jede - nahřád na slunci ale i tak to moc nepomáhá a drapáky jsou nasazovat fakt těžko. Těžko prosím nějakou radu.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2012 20:08
Datum: 19. března 2012 20:08
 lada: když sem blbej a neznalej tak se radši neozývej  .. když sem dělal ještě v pneuserise tak jsem s ní mazal stovky pneu při prezouvání... ta pasta se použije pro namazání pneu a namazání ráfku a patka pneu pak líp přeskočí přes ráfek
Datum: 18. března 2012 10:32
 Ja to namažu jarem ale čistym bez vody
Datum: 17. března 2012 22:13
Datum: 17. března 2012 20:41
 pokud se nepletu tak ta pasta je bílé barvy... je to problém nasadit,,, já to dělám ve dvou lidech radši...
Datum: 17. března 2012 20:02
Jméno: lada
IP: uživatel10800
 asi má čezeták zazračnou pastu, po aplikaci, pneu sama vyskočí ven s ráfku
Datum: 17. března 2012 19:19
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Montážní pasta, to jsem po pravdě nikdy neslyšel, jen mýdlovou vodu.
Datum: 17. března 2012 19:12
 namazal sis pneu i ráfek montážní pastou?
Datum: 17. března 2012 18:20
Posl.aktualizace: 17. března 2012 21:49
Jméno: žabák
IP: uživatel4095
 No draci, barva je obyč syntetika a pio je bez Tp jinak v motoru nová spojka,ložiska,gufera,bronz futro na ojnici a píst s kroužky.... s cenou bych byl rád kdyby byla minimálně ty 3000,-
Datum: 17. března 2012 21:49
 no přes 10 000 to nepujde možná ne ani přes těch 8000 zadní kola a rozeta stříbřenka atds no prostě chtělo by to náky info
Datum: 17. března 2012 16:25
Jméno: čert
IP: uživatel10800
 ta barva je nejaká matná, pomerančovitá, není moc pěkný lak
Datum: 17. března 2012 12:11
 pokud má papíry motor komplet po GO zajetý vše funguje jak má nastavil bych cenu tech 8000 kč a uvidíš ale víc než 10 000 za něj nikdo nedá aspon podle mě.Taky záleží co je to za bravu kvalitný akrilát z lakovny atd atd chtělo by to víc info
Datum: 17. března 2012 12:00
 víc info přez mail
Datum: 17. března 2012 11:56
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Má papíry? Odkud jsi?
Datum: 17. března 2012 11:47
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 Draci,potřebuju vědět ktere nálepky byly original na nadrži na mustangu .Madrž je cervena a rocník 1981.Předem dekuju!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 10:40
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 tkaze jak jakou tam mam dat podel originalu?
Datum: 17. března 2012 10:40
 no tak touhle asi ne ale vým že se tam nálepky lepili
Datum: 17. března 2012 9:13
 no takú nálepkú uz vobec, také nálepky lesklé lepili len v roku 1975 na 20ky, a videl som s takou nálepkou mustanga z madarska z roku 1976
Datum: 17. března 2012 7:22
Datum: 17. března 2012 7:19
Datum: 16. března 2012 21:50
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zdravím, mám takový problém ohledně pionýra, mám problém že když mám zadní kolo v jedné poloze, tak mám uplně naplý řetaz, a když ním potočím, tak je řetaz zase dost povolený, zkoušel jsem dám uplně nový věnec rozety, novou osičku rozety, a furt je to samé nevím čím to může být tak mi prosím poradte, padá mu furt řetaz kvůli tomu díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 20:39
 ty 3 čepy určitě necentrují rozetu.víš sám jak ty rozety vypadají.zkus ten řetěz prstama na té rozetě potáhnout a napíš kolik jsi ho na těch zubech potáhl.
Datum: 18. března 2012 20:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nene,jak tam máš ty 3 čepy co jsou zastrčený v kole tak byly nejspíš volný a někdo je znova nejtoval nebo přivařil a už to přesně nevystředil a to je ten problém je z toho šiška a novej věnec nepomůže
Datum: 18. března 2012 19:52
 vytahaný řetěz.řetězovka se mění jako sada.věnec řetěz kolečko
Datum: 17. března 2012 7:00
 tiez mi to robí. Dufám že niekto odpovie
Datum: 17. března 2012 5:29
 Čau draci, potřeboval bych prosím poradit. Jedná se o to, že na mojem fichtlovi musím zhruba tak po 15-25 km měnit svíčku, která je celá černá, docela i mokrá a nehází jiskru nebo jí hází hodně nepravidelně, tím pádem pionýr nechce jet, když svíčku vyměním jezdí opět dobře, ale jen těch 15-25 km, pak se děje to samé. Už jsem zkoušel vyměnit indukční cívku, mezera mezi elektrodami na svíčce by měla být taky dobrá (0,5mm), do benzínu hodně oleje nedávám, hladina v karburátoru je celkem nízká (stíhá dotýkat) a jehlu jsem dal na první zářez shora, ale beze změn. Prosím poraďte co bych měl ještě udělat. Dík za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo saje z převodovky,rozebrat a přetěsnit
Datum: 18. března 2012 19:54
Jméno: standa
IP: uživatel13422
 saje olej z převodovky
Datum: 17. března 2012 11:25
 když už ho budeš mít venku tak ho mužeš profoukat vzduchem
Datum: 17. března 2012 9:18
 hladina nízká, ale tak aby stíhala dotýkat a vzducháč je rok a půl starej, můžu se na něj kouknout, ale nemyslím si, že bude nějak extra špinavej
Datum: 16. března 2012 20:41
 hladina v plovákovce? a co zanesený vzducháč? ten taky udělá svoje
Datum: 16. března 2012 20:36
 no taky mě to napadlo, ale jak už jsem psal, jehlu mám na první zářez shora (nejchudší směs), oleje do benzínu dávám poměrně málo a tak nevim jak už jí víc ochudit
Datum: 16. března 2012 20:03
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13417
 Moc bohatá směs...
Datum: 16. března 2012 19:49
Jméno: PETR
IP: uživatel12913
 čau slišel jsem že na jawa 05 je jiný automat než na jawu 21 20 23.. skládám motor a skoušel sem řadit a nechce to řadit má to jakoby 5 rychlostí , dva neutrály a 1 2 3 ... motor jawa 05
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2012 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jojo z 05 do 21 nepasuje a ani obráceně
Datum: 18. března 2012 19:55
Jméno: michal.x
IP: uživatel13388
 opravdu je to tak 05 a 20,21,23 má jiný automat na řazení rozdíl v šířce količku co zapadá do bloku a je také rozdíl v šířce karterů takže automat ma jiný krok .. a s jistotu vím že 21... má 2 neutrály 05 si myslím že taky ale už je to dávno co sem na 05 jel   tot vše
Datum: 16. března 2012 19:50
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cus hele mam problem s fichtlem (21) za studena ho natocim a zachvilicku chcipne tak to jeste parkrat zopakuju aby se ohral a pak na neutral de turovat a vytocit ale jak dam 1 tak to nejde do otacek ... musim mu pomoct a pak se chytne a na dvojku to je strasne takovy priduseny ze zacatku ... mate nekdo tip cim by to mohlo byt ? motor je po komplet go jety tak 10 mth diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 18:43
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 Zdárek Draci, potřeboval bych nutně vědět obvod kola na fíka, potřebuji na nej dát digitální tachometr. Dík za rychlou odpověď ať to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2012 17:53
Datum: 17. března 2012 17:53
Jméno: martin0th
IP: uživatel13420
 pokud máš doma pájku cín a nějakej ten drát tak nebude problém to prodloužit
Datum: 16. března 2012 16:04
 Čau, tohle jsem dělal předevčírem a vyšlo mi 1724. Jen jsem měl problém to nějak napasovat na kolo. Jak je odpružená vidlice tak to ten magnet míjí a občas to tu rychlost neukazuje. Nevíte kam by se to mohlo dát ( na zadní kolo je ten drát krátkej ).
Datum: 16. března 2012 14:29
 po mě chce tachometr v mm tak tam vždycky napíšu 1743..
Datum: 16. března 2012 10:32
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 průměr kola krát 3,14 ... takže tedy něco kolem 174 cm. podle kola. osobně mám po dlouhém zkoušení nastaven obvod 173cm
Datum: 16. března 2012 9:12
 Potřeboval bych poradit jaké výfukové koleno koupit na Jawu 05 abych tam bylo dost místa i na objímku protože se mi zdá že ty nový kolena mají blbě tvarovaný že jsou vysoko nad zemí takže pro stupačkový kříž na revmaplechy je málo místa mezi kolenem a stupačkou ze tam jsou tak 3-4mm fuga a nemám šanci tam chytit objímku že se tam nevejde.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2012 9:28
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13418
 Nazdar, odporucam ti toto koleno http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfukove_koleno_bez_falce.html je to bez falcu, a myslim 6e ak je to koleno dlhe, tak par centimetrov mozes odrezat a asi ti to bude sediet. Myslim, ze je to dobre koleno, akurat som si ho objednal s kamaratom a chceme to dat na jawu 20 a na jawu 05, takze myslim, ze by to malo byt dobre aj pre teba.
Datum: 16. března 2012 9:28
 Zdarec,pokoušel jsem se promazat zadní kyvku na 555 a při povolování mazničky mi v kleštích zůstal i ten plech na kterým drží maznička... Dotaz zní - ten plech tam byl jen naraženej, nebo jsem to zmrvil zcela?Díky moc. M
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 21:31
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13417
 Ten plech jen tam jenom naraženej, popřípadě ho tam nějak přilep...
Datum: 15. března 2012 21:31
Jméno: wajsner
IP: uživatel10563
 cus draci mám problem mám šroubek který nejde odmontovat má to plochý zářez a je to uvnitř jak mám ho oddělat skoušel sem mnoha spusoby a pořád nic a ohlsem i šroubovák. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 19:08
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 úderový šroubovák
Datum: 15. března 2012 19:08
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 A ráčnou s bitem na šroubky jsi to nezkoušel? Tím jsem zatím povolil všechno co šroubovákem nešlo.
Datum: 15. března 2012 19:02
 Než budeš odvrtávat nebo navařovat zkus ho nahřát např. horkovzduškou a poklepat na něj..
Datum: 15. března 2012 18:45
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 navaři matku nebo odvrtat hlavičku
Datum: 15. března 2012 18:41
Jméno: PETR
IP: uživatel12913
 ahoj pomoc dělal jsem GO motoru jawa 05 ozubená kola byla v pohodě , vydlička řazení byla daná dobře , stará ložiska , automat mě přišel taky fungl , tak jsem to poskládal VŠECHNO BYLO ok a skusil jsem ve svěráku rychlosti 1. neutrál. 2.3 šlo to v pohodě tak jsem dal motor na pincka , udělal předstih , a chtěl jsem to rozjet .Najednou mě přestal fungovat neutrál ,řadil jsem 1ku jakoby to byla dvojka časem to i jakoby prokluzovalo .. 2ka paK UŽ ANI NEŠLA ŘADIT PROTOŽE SEM NEMOHL ANI VYTOČIT 1KU. nevíte co to je ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 19:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel13414
 Ahoj ěl jsem to taky,byl to automat řazení.podívej se na zoubky je-li to jakoby prodloužený tedy tupý je automat z pio 21-23,na 05 musí být ostrý zuby,nebo je ohnutá vydlička řazení.
Datum: 15. března 2012 19:32
Jméno: PETR
IP: uživatel12913
 jo a ještě aji kdybych to prohodil tak by stejne jelo ,.....silná dvojka ...
Datum: 15. března 2012 18:58
Jméno: PETR
IP: uživatel12913
 já sem dal to 20 zubový na hřídelku se spojkou a sekundární kolečko a 18zubový sem dal na tu hřídelku která je v bronzových pouzdrech ....
Datum: 15. března 2012 18:47
 já to vydím na vydličku řazení a že si možná přehodil 1čkovy kolečko s 2kovým
Datum: 15. března 2012 18:41
 Nu nerad rikam ale budes muset rozebrat motor muze tam byt jenom mala chyba ja to mel taky
Datum: 15. března 2012 17:57
 Čau draci, mam mustanga r.v. 1982, motor má nalítáno 14 000Km, válec sem posílal na výbrus a úpravu kanálků.. Přemejšlim jestli mam dát i nový ložiska, gufera a spojku do motoru nebo ne. Zatim chodí parádně, perfektně těsní..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 19:58
 To nejde říct obecne...cena se odvijí od použitýho pístu a kroužku(ů),cena výbrusu se odvijí od vrtání válce a požadovanýho vrtání+ dle náročnosti něco za práci (250-600)...stadiona jsem ještě nedělal a netroufám si na něj....dvoukanál na pio neni problém,to se domluvíme... Ozvi se na mail.
Datum: 15. března 2012 19:58
 Ahoj Stando mám dotaz na kolik u tebe výjde úprava kanálů a výbrus na 21 ku a jestli náhodou neděláš i válce na stadiony ? Předen dík za odpověd Karel.
Datum: 15. března 2012 17:18
 Jojo, Ale když sem sundal ten válec, tak sem koukal, na pístu byl jen jeden kroužek, po druhym ani náznak a v kolenu taky nebyl, musel nalítat až do laufu. Čekal sem nějak hodně vydřenej válec a ono skoro nic.  A to mazání musel jedině snad původní majitel, já ho mám teprv od listopadu. A v tom motoru asi udělam jen ty gufera a spojku..
Datum: 15. března 2012 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel13410
 Tak to bude ono...od toho zmasakrovanýho kroužku byl válec vyleštěnej do vysokýho lesku   no v poho,neva....už se hřeje na kamnech abych vycentroval vložku do středu a opravil výrobní vady...
Datum: 15. března 2012 16:25
 Já sem vždy mazal 1:24, max 1:33. A teď poslední kroužek se mi tam vylámal, během jízdy to statilo výkon a byly slyščet kovový zvuky, nechal sem to vychladnout, dojel sem domu a válec sundal a poslal Tobě.
Datum: 15. března 2012 16:03
Jméno: standa
IP: uživatel13410
 Jestli chodí perfektně,tak je zbytečný to rozebírat...možná nový gufera...jestli jsou ty 30.letý gufera už tvrdší,tak je válec ve vyšších otáčkách profoukne...no to poznáš...pak bych to řešil...jinak válec je brutálně orvanej,jak jezdil? Na první pohled dostal párkrát bez oleje a pěknej pár kroužků se na výfuku vylámalo...což mě samozřejmě nevadí,chyby na válci opravím,ale vždycky u tech nejhorších válců z výroby se ptam jak jeli..
Datum: 15. března 2012 15:50
 Čau draci mám problém s lanovodem zadní brzdy.Měl jsem sundané zadní kolo pak jsem ho nasadil zpět a lanovod byl jaksi šprajclej pod záchytem reakce na bubnu je takovej výstupek tak tam nák pak vedl nahoru kolem kývky a zas dolu a drhlo to o kolo.A brzdová páka(to co se ovládá nohou) se moc nevracela takže to brzdilo pořád.Řikám že je to špatně vyšrouboval sem ten konec na lanovodu a vytáhl to a nasunul normálně zas do té páčky jakoby, co ovládá brzdový klíč.No ale momentální situace je ta že prostě ten bovden je jakoby moc dlouhej a zašroubování te matice na konci lanovodu (u brzdy) nic nevyřeší.Lanovod je navliknut teda na zadní brzdě tam do toho co ovládá pak brzdový klíč vede pod motor tam je přichycen trcoha drátkem ale na volno vždy to tak fungovalo je to jen aby bovden nedělal nákou paseku no a pak vede až do páky která se pak ovládá nohou a to je vše.vDílencké příručce sem nic nenašel pomohly by mi náky fotky jak to mám dyštak přesně navést abych ten bovden neměl tak dlouhý a v še fungovalo jak má i za každou radu budu rád ad vám to jezdí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2012 12:32
 problém vidím v páce prostě se nevrací, jak to má být složené ? v páce je z pravé a levé strany kulatá provleče se bowden a pak se tou dírou tam dá ten váleček a to ej všechno ne ?
Datum: 15. března 2012 12:32
Jméno: Karel
IP: uživatel13329
 Ahoj draci potřebuju poradit s babetou 210.Nejde do větších otáček.Prosím o radu už si nevím rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 18:24
 Čau draci. Potřebuju radu. Dnes jsem na svým Mustangovi vyměnil vzduchovej filtr, svíčku (Brisk N15), faju, přidal jsem palivovej filtr a vyčistil karbec. Šel jsem to vyzkoušet, tak chytá na první našlápnutí, ale průser je v tom že vůbec nemá sílu. jako do kopečka který jsem dával za 3 tak mě to sotva bere 1. Čím to může být? Dík za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 23:43
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 a protíká ten benzín v pohodě, volně přes ten filtr? může bejt třeba chudá směs že to nestačí dotíkat
Datum: 14. března 2012 23:43
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Zdarec fichtlaři. Mám takovej problém. Dělal jsem blbosti s fichtlem a když jsem zase udělal smyk na štěrku tak mi spadl řetěz. To by nebyl až takovej problém protože jsem ho měl povolenej, ale když jsem ho nasadil, tak fichtl nejede protože se seká. Nevím jak to popsat  . Prostě když se rozjedu na cca 10km/h tak se začne sekat a to samé i na neutrál. Bylo to jak traktor tak jsem radši zase zdělal řetěz a dotahl to dom... Prosím vás nevíte čím to může být? na neutrál moto běží krásně a nikdy před tím jsem se s tím nesetkal.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2012 23:17
 tak to sem dopad dobře když mi spadlej řetěz jenom zlomil karter
Datum: 14. března 2012 23:17
 Tak nevim jestli se poučím ale dík za rady. Polovina toho největšího kolečka v převodovce má vylámany zuby  to bude asi tím ne?
Datum: 14. března 2012 21:01
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 dybys nědelal smyky a ruzne pí** na pionyru tak by se to nestalo!,motorka neni nato stavěna!!
Datum: 14. března 2012 14:02
Jméno: Toňas
IP: uživatel8170
 Taky se mi to stalo a na předlohovým hřídeli chyběli dva zoubky. Budeš to muset rozpůlit a příště nedělat píčoviny. Taky sem se z toho ponaučil
Datum: 14. března 2012 10:46
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to se stává vylámou se zubyna hrídeli předlohy nebo se vysype ložisko pod spojkou nejčastěji se to stane právě když spadne řetěz...
Datum: 13. března 2012 22:38
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 jak rika ladin.taky mi spad retez na fichtlu a zub pryc
Datum: 13. března 2012 22:27
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 neco podobnyho jsem mel taky a mel jsme vylomenej zoubekv prevodovce
Datum: 13. března 2012 21:56
 to přece nejde zohnout ty výstupovou hřídel.... krátká a tvrdá jak kráva... spíš jestli jsi neohl rozetu nebo tak něco... ale ohnout něco v motoru je kumšt... jedině ojnici
Datum: 13. března 2012 21:06
Jméno: B0ss
IP: uživatel11738
 jj osu z motoru  myslim nebo ti to rozbilo tycinku razeni a je to nepouzitelne nebo nejaky segment sezen starsi ja uz vsechny tyhle motory dal do zberu  prvni rozeber a zjistis
Datum: 13. března 2012 20:24
Jméno: mare
IP: uživatel9681
 Jo dělá to i když to tahnu. musel jsem to tahnout pomaličku  osu z motoru? jakou přesně? možeš dat odkaz na novou prosím?
Datum: 13. března 2012 19:56
 nezohl jsi tu osu z motoru ? nebo jestli se tam neco nezmarasilo vidim to na tu osu a dela to i kdyz to tahnes ?
Datum: 13. března 2012 19:47
|



|