slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: arda      E-mail:      IP: uživatel13173    
ahoj draci potrebuju poradit jak vycistit vejfum na čz a na pionýru dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: babettaking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do doutniku najel benzi zaštěrchej tim a karbon se rozpusti a vylej tu sračku ven a neriskuješ chromy.....koleno vyčisti tak že si vem ocelovej drát průměr cca 2 mm třeba a jeden konec strč do akučky a druhej zahni třeba 4 cm tak aby byl zahlej konec těsně vedle dlouhyho dratu.....utrhni si pár proužků šmirglpapiru a jak máž ten zahlej konec tak jim prostrč jeden z těch pásků a omotavej to kolem toho dratu a v takovym směru že kdyš zapneš akučku tak ať se ti to utahuje a ne povoluje a jak budeš mit namotanej zhruba pruměr trubky tak to do ni strč a zapni akušu a jezdi dopředu dozadu atd a vyfuk vyčistiš do čista
 
 
Datum: 09. února 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel13106    
Odšrubuj z pincka odělej kolínko kam dostaneš oškrab šrubovákem pak dovnitř nalej benzín zapal a pokud máš doma kompresor tak do toho fukaj az z tama budou latat zhave uhliky pak to z venku očisti ocelákem dej nové těsnění našrubuj a bez jezdit.
 
 
Datum: 06. února 2012 19:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s vypalováním pozor pokud máš chrom laufy...
 
 
Datum: 06. února 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13074    
Hoj,rozdělej to,očisti od hrubého karbonu pak to polej hořlavinou a nech pěkně vypálit. Po vypálení to očisti ocelákem,dírky a zbytky karbonu oškrabej šroubovákem. Složit,nasadit a jezdit. Bacha na obočí při zapalování :-). Ať se daří.
 
 
Datum: 06. února 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čus draci koupil jsem si prsíčka na jawu 555 a nejdou mi tam kvuli indukční cívce. jaká tam má bejt ta cívka s vývodem vysokonapěťového kabelu rovně nebo do strany ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13129    
Já sem měl taky na pařezu hliníkovou protože mi odešla bakelitová, ale nesedělo mi pravý prsíčko.
 
 
Datum: 05. února 2012 0:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jo tak to je ona nevěděl jsem na co je mám jí doma ale nevím zda je funkční
 
 
Datum: 04. února 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Patří tam bakelitová indukčka, je o něco kratší něž klasická hliníková, ale i ta se tam dá nacpat, když se správně nasměruje
 
 
Datum: 04. února 2012 23:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motoveterandily.cz/index.php?s=product&id=393 = indukční cívka http://www.chatra.cz/fichtl/images/komplet/05.html = uchycení cívky ...
 
 
Datum: 04. února 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13129    
Ondragam ®: Přesně tak :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Malá černá bakelitová, vývod tuším dolů
 
 
Datum: 04. února 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Lze u OHC motoru nastavit na sacím i výfukovém ventilu stejná vůle nebo můsí být odlišná? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je dost možný. :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: wep      IP: uživatel13045    
Napsat hned, že je to na pita a né na jawácky pětikilo, tak ti nikdo neodpoví nic jiného než: "s pitem táhni někam" :-D :-D
 
 
Datum: 05. února 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,05 je ideální, kámoš musel mít dokonce myslím 0,04, jinak mu ventily klepaly.
 
 
Datum: 04. února 2012 22:16
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
0,05 se mi nezdá málo, taky jsem měl takovou vůli na čínské motorce. Akorát to byl starý OHV rozvod a vůle byli na sání i výfuku 0,05
 
 
Datum: 04. února 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
není těch 0,05 nějak málo ?
 
 
Datum: 04. února 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, už to mám. :-) Sací 0,05 a vejfuk 0,1 :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
jelikož je výfukový ventil vystavován větším teplotám tak musí mít větší vůli , sací se při nasátí čerstvé směsy ochladí . Proto ty rozdílné vůle u nich
 
 
Datum: 04. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapoměl sem napsat že to je na pita.... Ale jinak díky za snahu, 500 OHC je mim snem. :-)
 
 
Datum: 04. února 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: medvěd      IP: uživatel13111    
500 ohc má u sacího je 0,2mm a u vyfukového je 0,25mm
 
 
Datum: 04. února 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: becka      IP: uživatel9121    
zdravím, mám takový divný problém s jawou 21 a to že mi neteče benzín do válce, mám vyčištěný karburátor, asi 20x všechno zatěsněné nový píst a kroužky, komprese celkem dobrá, i jsem se díval na válec jestli nemá zaspané přepuštěcí kanály a taky ne, tak vůbec nevím čím by to mohlo být, když zkusím dát prst na místo svíčky pustím benzín a a stlačuji strat páku směrem dolů tak mám prst uplně suchý. Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2012 8:57
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak máš na tom simerinky na klice?zkus dvěma prsty ze 2/3 přickat karbec a startovat
 
 
Datum: 04. února 2012 8:57
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      E-mail:      IP: uživatel12350    
skus to roztlačit a nebo koukni jestly nemáš ucpaný trysky
 
 
Datum: 04. února 2012 8:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
benzín nemá do válce téct ale nasávat se v rozprášené směsy benzín+vzduch ;-) ... a co takhle než abys donekonečka hepal na skočpáku tak to zkusil roztlačit?
 
 
Datum: 03. února 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pust´benzín do krabecu a odmontuj svíčku a skus nalít trošku benzínu do válce a vrať svíčku a skus nakopnout jawu pokud´ jawa chytne,tak ti to někde saje falešní vzduch!!!!
 
 
Datum: 03. února 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
ale ma tect ne kapat
 
 
Datum: 03. února 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: becka      IP: uživatel9121    
to všechno už jsem dělal, benzín do karburátoru ide protože vždycky kape benzín z té dírky co tam je
 
 
Datum: 03. února 2012 16:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel11570    
čau... a teče ti vůbec benzín do rakburátoru? jastli ne tak zkontroluj plovákový ventil, zjisti jestly není ucpaný nebo jestli v plovákovce je správná hladina benzínu a zkontroluj kohoutek u nádrže a popřípadě jestly nemáš ucpané trysky... jinak nevím čim by to mohlo být.
 
 
Datum: 03. února 2012 16:28
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9482    
Zdarec draci, nevíte, kde se dá sehnat pant sedla na jawu 21? Kdysi jsem ho tu viděl a už tu není a nikde jinde ho nemůžu najít. Myslím ten co je na kostře. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
SESA to tady mel uz nema :-( pred nedavnem jsem to schanel a sehnal mam to doma komplet jen se me chtit nafotit to a udelat nejakej nakres :-)
 
 
Datum: 03. února 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9482    
Myslíš to za 93Kč? To je na sedačku to mám v cajku.
 
 
Datum: 03. února 2012 13:28
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12190    
 
 
Datum: 03. února 2012 13:13
 
 
 
 
Jméno: pitbull      IP: uživatel5006    
Cau.Draci potreboval bych poradit,mam mustaanga,natocim ho,ale nemuzu ho dostat na plny otacky kdyz stoji na miste,jakmile se s neim rozjedu tak to jde,ale potom kdyz zastavim,tak to zase spadne a je to tak na ctvrt plynu,ikdyz ho mam na plno.Diky za odpeved! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ondra: právě naopak, řekl bych že se mu to uchcává na volnoběh, na plný plyn ne. Jinak máš pravdu, zkontolovat, jsetli plovák zavírá jehlový ventil a případně trochu snížit hladinu přihnutím plíšku dolů
 
 
Datum: 04. února 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12190    
Budeš mít spíš problém s výškou hladiny v karburátoru, to je ten plíšek ve víčku plovákové komory, ohni ho trochu dolů aby plovák dříve zavíral, protože teď se ti to na plnej plyn uchcává.
 
 
Datum: 03. února 2012 13:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš to seštelovany ? Podívej se na to jak máš u karbecu ten šroubek tak to sešteluj aby při otočením rukojeti na plno bylo šoupě taky nejvýc zdvyhlé
 
 
Datum: 03. února 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: janacek marcel      E-mail:      IP: uživatel13041    
čau draci,mám doma pincka 21 který mi nejde nastartovat zo tepla prostě za studeného motoru mi chitne na první šlápnutí ale za tepla ho startovačkou nemůžu nahodit a musim ho roztláčet nevíte někdo čín to může bejt??dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. února 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: JAWAK      IP: uživatel13156    
Nemal by si si kúpiť inú sviečku? Možno máš sviečku na štart do zimy, a ked sa ti motor trochu viac zahre, tak ti to nechce štartovať - to sa niekedy robí aj mne, tiež si musím kúpiť inú sviečku
 
 
Datum: 04. února 2012 16:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus ho nahnout při startonávání na pravou stranu je to tak i v manualu napsané směs se ochudí a mělo by to jít ale víc neporadím mě za tepla startuje nejhuř na 2 šlápnutí :-).....možná ještě trochu s nížit hladinu
 
 
Datum: 03. února 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Čau draci měnil jsem ložiska a gufera na Pionýru. všechno v pohodě šlapalo ale musel jsem vyměnit nádrž, tak jsem jí vyndal a dal novou a pak jsem do ní nalil 2litry benzinu a pak olej M2T takové množství jak bylo uvedeno na ryskách skleničky oleje. aa od tý doby ani neškytne. Myslíte že je možné že ten olej klesl na dno a do kohoutu se nasál bez benzinu? protřepal jsem to až v nádrži. Díky za rady PS: ( že jsem debil to už vím to mi psát nemusíte) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to tam ještě jeden dílej přijel...takhle co si nalil to máš 1:50
 
 
Datum: 03. února 2012 16:06
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Měl jsem tu nejmenší lahvičku co se dělá a nalil jsem tam 2 dílky (2 dílky ze stupnice)
 
 
Datum: 03. února 2012 8:06
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik oleje jsi dal do těch 2 litrů?
 
 
Datum: 02. února 2012 22:22
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Nene M2Tčko je nové zkusím to zapálit mimo motor a uvidíme
 
 
Datum: 02. února 2012 21:59
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
jestli to m2t mas 10 let stary a 15x premrzly tak bych se ho tam bal dat
 
 
Datum: 02. února 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2t už tam nelej...nalil sem do petlahve benzín . pak olej...a ten olej i po protřepání byl na dnu...
 
 
Datum: 02. února 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Ahoj,pokud si tu nádrž nechal stát cca 6 měsíců,tak by to teoreticky možné bylo.Nejlepší asi bude udělat test hořlavosti té směsi.Malinko rozlejt venku a zapálit.Uvidíš jestli to hned čapne,tak hledej chybu jinde.A pokud to čapne jako chytá nafta,tak udělej novou směs.
 
 
Datum: 02. února 2012 20:38
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
Kohout je tam nový. zkusím to zase celý vylít pořádně promíchat mimo nádrž, rozeberu to a vyčistím snad to vyjde
 
 
Datum: 02. února 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
do karbecu ti de benzin??? vsechno vycisti serid karbec a musi to jed jak fik nejspis budes met zasranej kohotek
 
 
Datum: 02. února 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci cim se na vyčistit hlinik ? nejlepe vecma co najdu doma odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Silichrom kupuju v mototechně, drogerii ( teta...) a v barvy laky, viděl sem ho i v železářství.
 
 
Datum: 01. února 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel3381    
kamaráde silichrom seženeš i v běžné drogerii :-)
 
 
Datum: 01. února 2012 20:02
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolecko &#174; - s tim sem to skošel a moc to nejde .. Ladin ja to potřebuju vyčistit a ne vybrousit :-) .. Tomáš silichrom bohužel nemam a nevim kde ho sehnad da se to sehnad na benzince ? ... jinak dik za rady
 
 
Datum: 01. února 2012 19:13
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel3381    
zdarec, jestli nemáš ten hliník ještě uplně zašlej tak ti bude stačit silichrom stojí cca 60 korun taková tuba leštil jsem si stím víka na čz a nebylo to špatný ;-)
 
 
Datum: 01. února 2012 18:44
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
brusna pasta na ventile :-)
 
 
Datum: 01. února 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Z věcí co najdeš doma tak bude asi nejlepší hrubá strana houbičky na nádobí a tekutej písek
 
 
Datum: 01. února 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: MasokZ      IP: uživatel13036    
ahoj draci, tak sem se dival na tu elektriku na te moji slavne 20tce a kamos mi rikal ze ukostreni se muze dat i do civky (svetlena civka, kde vede zadni svetlo) takze tim padem mam tu elektriku dobre zapojenou, a jak ste mi psali fichtl ma hodit jiskru v jakemkoliv predstihu, ale mi ji to proste nehazi??? menil sem kabel ke svicce, fajku, svicku, indukcni civku a porad nic? co s tim muze byt? ve spinacce je vse jak ma byt opravdu uz nevim co stim :-( :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. února 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to vypadá že ti to varábí málo proudu pro živení indučky. zapalovací cívka v zapalování bude asi už v hajzlu. Zkus celý jiný zapalování.
 
 
Datum: 01. února 2012 20:57
 
 
 
 
Jméno: MasokZ      IP: uživatel13036    
ono ja sem to rozlacil, ono to chytlo ale nejelo to ale slo to jenom proste do otacek pres spojku a jak sem se chtel rozjet tak jak by to nehazelo jisrku, ze to chcipalo a nejelo a ted to nehazi vubec tak ja nevim
 
 
Datum: 31. ledna 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukni na kontakty můžeš je mít někde prokostřený a nehodí to nikdy, i na konfík a drát do kondíko musí být od kostry odizolovanej. Já sám sem se kolikrát s timto u fíka potýkal. Taky už jsem rád že fíky tak často nedělám.
 
 
Datum: 31. ledna 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: mhn      IP: uživatel9657    
Zdravím, chci se zeptat v čem je problém, když jedu cca 20min a pak zastavim tak motor na našlápnutí ani neškytne, ale když ho roztlačim tak to hned jede. Nevíte čim by to mohlo bejt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
studenejšia sviecka - 17 a 19...
 
 
Datum: 31. ledna 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: mhn      IP: uživatel9657    
Tak zatím díky, zkusim vyměnit svičku a uvidim co to bude dělat...
 
 
Datum: 31. ledna 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus doladit předstih nebo vyměnit svíčku za studenější, třeba Brisk N14,15 ...
 
 
Datum: 31. ledna 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď zkusit naklonit jak je napsáno níže, ale spíš to bude tzv. jawí půlhodinka, kdy není motor ani studenej ani teplej a trefit optimální směs pro start je hodně obtížný
 
 
Datum: 31. ledna 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus ho při teplejch startech naklonit doprava. Mě tak chytá o dost líp a i ostatní s tim maji dobrou zkušenost.
 
 
Datum: 31. ledna 2012 17:31
 
 
 
 
Jméno: ezok      E-mail:      IP: uživatel13134    
Cau, mam dotaz znamej me chce prodat pneumatiky na babetu je to tento rozmer 2 1/4-16 38J vubec se v tom nevyznam pujdou me na babetu dik za odpovedi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo půjdou jsou to rozměry co se montovaly z výroby,cena této pneu je tak 300/kus
 
 
Datum: 30. ledna 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: dent      IP: uživatel9474    
Ahoj draci chci se zeptat jakej olej mam lejt do předních vidlic na simsonu dííkes :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podla príručky množstvo oleja 34 +34ml
 
 
Datum: 29. ledna 2012 22:17
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak tak, je tam snad jen 54ml a je tam jen na chytání bordelu a jako "doraz". Je to fuk, co tam naleješ. K opravné sadě simson vidlic dávají olej s viskozitou 5W.
 
 
Datum: 29. ledna 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to jedno,
 
 
Datum: 29. ledna 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
caute draci. potreboval by som original vzorkovnik jawy 50 najlepšie všetkych typov alebo aspon jednoho. viete o nejakej stranke ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Já osobně vím jenom o tomhle.... http://www.inext.cz/jawa_50_typ550/vzornik_laku.htm škoda že tam nejsou i čísla barev:-(.Teď se to už hodně těžko schání.Jawácká červená má tušim ČSN 8850.Víc ti asi fakt neporadim.Tak čus
 
 
Datum: 05. února 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      E-mail:      IP: uživatel12243    
Dobrej draci, chci se zeptat píchnul jsem mohu to zalepit flekama na kolo.? Samozdřejmě není tam žádná velká díra.A fleky jsou kvalitní. Díky za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
existují na to jiné záplaty,ale podle mě jsou zbytečné,já vždy vyberu ten nejvetší z té krabičky a tím to zalepím :-D
 
 
Datum: 29. ledna 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: SpArrKy      IP: uživatel12243    
Tak jsem treba myslel ze by na to mohli být nějaké jiné fleky....Diky
 
 
Datum: 29. ledna 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo v pohodě já to tím lepím vždy
 
 
Datum: 29. ledna 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
tak mě ani nenapadá, čim jinym by jsi to chtěl jinak zalepit
 
 
Datum: 29. ledna 2012 20:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč ne, u kola to dělám běžně..na pio sem ještě neměl možnost vyzkoušet.
 
 
Datum: 29. ledna 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec nemuzu nikde sehnat ty gumovi dorazy jak jsou pod nadrži nebo na břišku na jawa 20 nešlo by tam tohle?? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/doraz_vika.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      IP: uživatel11501    
to co si nasěl je uplne presny co sem mel na mysli
 
 
Datum: 29. ledna 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Zdarec já tam dávam dorazy na sedlo je to na kývačkách,panelkách stojí to 5kč/kus .
 
 
Datum: 29. ledna 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
 
 
Datum: 29. ledna 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
to jsem chtel wedet jestli to tam pude :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2012 17:02
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyto přesně jsem tam vklidu napasoval jak pod nádrž tak na břicho....
 
 
Datum: 29. ledna 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      IP: uživatel11501    
na pionyrech se vetsinou pouzivaly dorazy ze skody 120, 105 atd tak skus prodejnu na skodovky (myslim ze byly na sloupkach u dveri)
 
 
Datum: 29. ledna 2012 14:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tyto nejsou,,, to nikdo nedela
 
 
Datum: 29. ledna 2012 12:49
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,Jak je to s přípravou povrchu pod chrom, Jde mi o leštění někdo říká že se to leští bez pasty a někdo zase že pastou tak nevím.Pokud se používá pasta tak jaká a jakým kotoučem leštit? Když jsem leštil hliník kotoučem kaliko a takovou šedou pastou tak v něm byly nepatrny škrábanečky, sice se to lesklo že jsem se v tom viděl, ale když sem se nato kouknul z jinyho pohledu tak to díky tem škrábancům z leštění tak pěkny nebylo.Co jsem udělal špatně? Nerad bych aby pak ten chrom vypadal blbě kdybych to dělal stejnym stylem jak ten hliník.Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.chromtechnik.cz
 
 
Datum: 29. ledna 2012 11:33
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
ČAU.. JAK Mám dát dohromady rozetu s čepama..? když nemám svářečku na hliník..?? nějak se mi ty čepy vykyvaly.. nevím jak to mám udělat....díky za rady..;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
jééj.. nevim.. neřeš to..;-)
 
 
Datum: 27. ledna 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: ja vim ale ty jsou na jednou použití většinou... rozhodně taková neni zrovna u pionýra ;-)
 
 
Datum: 27. ledna 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hliníkové rozety existujú... http://www.big1.sk/catalog/3279/rozety
 
 
Datum: 27. ledna 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zas cápeš nesmysl ... co si myslíš že by hliníková rozeta snesla? :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
tak to m bylo jasně že nejsou z hliníku.. ale nevěděl jsem jak je to s tou rozetou.. víš..? :-D ;-)
 
 
Datum: 27. ledna 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtěl bych vidět jak hliník vydrží takový nápor jako zrovna čepy na rozetě :-D
 
 
Datum: 27. ledna 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: Vladan 05      IP: uživatel12653    
já jsme právě nevěděl z čeho to je myslel jsem že hliník..;-) díky udo.;-)
 
 
Datum: 27. ledna 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Rozeta a kolíky jsou železné .Než se dáš ty nebo někdo do svařování kolíků tak si polož kolo na zem nasaď do děr kolíky s rozetou no a pak to zavař ...takhle jsem to dělal na dvou pionýrech a nebyl problém.
 
 
Datum: 27. ledna 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: no jo no :-D to se dětem stává
 
 
Datum: 26. ledna 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13115    
je to natřený stříbřenkou = je to z hliníku , je to nastříkaný chromovym sprej = je to pochromovaný
 
 
Datum: 26. ledna 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bodnul bych to svářečkou ale kdo bude vařit to musí taky trochu umět aby jsi tam neměl bouli protože by to vadilo středu kola. Problém může být že ty kolíky nebudou přesně v ose čili každej bude jinak namáhanej např že bude zabírat jakoby jen jeden a svar může prasknout ale určitě to chvíli vydrží.
 
 
Datum: 26. ledna 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
není to z hliníku
 
 
Datum: 26. ledna 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: benda      E-mail:      IP: uživatel13107    
Zdar hoši mám problém u Mustanga. Zastudena špatně startuje. škytne a vyletí otáčky neúměrně k plynu a zase chcípne. Po chvíli se mi ho podaří rozjet, to už se zahřeje, ale jede 10 metrů chcípne a nic tak nacupuju benzín a už chytne bezproblému. Když zařadím dvojku tak se dusí. Zkrátka nevím jestli je to v karbeci nebo jestli třeba špatně něco natěsní třeba hlava atd. předtím byl v pohodě. Prosím poraďte mějte se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 9:22
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel13057    
a hlavně po guferu u magneta, lítá tam plno bordelu, protože většina fichtlů má provalenou přepážku mezi sekundárem a elktrikou, tak se to tam rychlejš vydře, u spojky většinou drží, je líp mazaný, když je špatný tak fík žere olej :-(
 
 
Datum: 25. ledna 2012 9:22
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šel bych po guferech.
 
 
Datum: 24. ledna 2012 17:55
 
 
 
 
Jméno: Mr.Fichtl      IP: uživatel12692    
Zkus vyčistit ten karburátor a trysky..A pak být tebou bych se kouknul na ten vzduch jak říkal tady kolecko :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když vyloučim bordel v karbecu nebo nesmyslnou hladinu v plovákovce, tak mě napadá asi jenom falešnej vzduch někde...
 
 
Datum: 24. ledna 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
čau pasuje zadní náprava z favorita do felicie?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2012 6:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo dík já si myslel že to bude stejný,kdyby byla s roztečí 98 tak by mi to nevadilo,páč mám kola 98
 
 
Datum: 25. ledna 2012 6:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13104    
No vždyť zrovna tuhle indicii má hned v prvnim příspěvku ode mě ;-) řikam,že sme dávali cajky z feldy na stříkací fáčko(hranatá felda).....naprosto stejný auto....
 
 
Datum: 24. ledna 2012 18:30
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.php?f=33&t=49816 podle tohodle chápu že to jde ale když bys tam dal ze starýho favorita tak bys měl rozteč 98 protože náboje nejdou přendat, takže potřebuješ nápravu z novějšího fáčka
 
 
Datum: 24. ledna 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
určitě ano... felicie je vlastně favorit... akorát vzali gumovou paličku a zaoblily rohy :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u těch fáček bacha nový a starý typ mám takový dojem že má jinou zadní nápravu, starý favorit má určitě jiné zadní bubny a rozteč 98 vs felda 100
 
 
Datum: 24. ledna 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13104    
Vím,že opačně jo...takže i z fáčka na feldu půjde.....konkrétně sme dávali do Favorita(stříkačka) půl předku z Felicie....proto myslím,že i zadní náprava bude stejná
 
 
Datum: 24. ledna 2012 17:22
 
<  89  90  91  92  93  94  95  96  97  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 20:51:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu